Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Pleacă cine vrea

„Din cauza unor asemenea arbitraje, nu mă veţi mai vedea prin ţară mult timp”, a avertizat Dan Petrescu, după Supercupă. Ce speră antrenorul Unirii să găsească afară? Arbitri străini, în primul rînd. Greşesc şi ei, desigur, dar, văzute din România, […]

luni, 27 iulie 2009, 5:26

„Din cauza unor asemenea arbitraje, nu mă veţi mai vedea prin ţară mult timp”, a avertizat Dan Petrescu, după Supercupă. Ce speră antrenorul Unirii să găsească afară? Arbitri străini, în primul rînd. Greşesc şi ei, desigur, dar, văzute din România, greşelile lor par cel puţin involuntare, dacă nu de-a dreptul nevinovate.

Antrenorul Unirii are dreptate cînd acuză lipsa de corectitudine, scandalurile, jocurile de culise, mizeriile de tot felul din Liga 1. Ştim cu toţii despre ce fotbal vorbim. Nimic de zis. Are argumente trainice să-şi caute de muncă în alte campionate.

Dar iată un altfel de argument, uşor masochist şi dur ca diamantul. L-a formulat un român specialist în rachete, Dumitru Popescu: „Cine spune că are aptitudini deosebite, dar totuşi pleacă, motivînd că aici nu se poate realiza, înseamnă că nu e suficient de capabil pentru România. În afară este mai uşor”.

Omul este preşedintele Asociaţiei Române pentru Cosmonautică şi Aeronautică. Şi, judecînd după interviul din „Academia Caţavencu”, să faci „injecţii” pe traiectoria lunară de la Capul Midia e cel puţin la fel de greu ca să antrenezi în Liga 1.

Văzute din Lună sau din tribună, cam aşa stau lucrurile în România. Pleacă cine vrea, rămîne cine are curaj.

Comentarii (61)Adaugă comentariu

ba(la)nel (45 comentarii)  •  27 iulie 2009, 17:46

antrenorul dan petrescu este foarte valoros…dar comportamentul lui la meciuri (oricat de provocat ar fi) este unul de maidan…pentru asa ceva am crezut ca l-au angatat pe mimi stoica…nu cred ca, in cei 5-6 ani petrecuti in anglia, a vazut vreun antrenor sa faca asa ceva…pacat de antrnorul dan petrescu

durden (209 comentarii)  •  27 iulie 2009, 17:55

oarecum de acord,cu observatia ca dan petrescu e si paranoic.eu nu zic ca nu l-au mai furat arbitrii dar nimic nu justifica felul in care se maimutareste pe margine si declaratiile penibile pe care le da dupa meci…

Armanovici (5 comentarii)  •  27 iulie 2009, 18:10

Eu am plecat acum 6 ani din tzara desi aveam un job care imi placea, castigam dublu fata de cat castigau in medie prietenii mei, mi-am bagat demisia la 24h dupa ce am primit viza, satul de birocratie, coruptie, nespalare, nesimtire, manele la maxim dupa 10 seara, lipsa acuta de respect si grobianism. Sunt un incapabil pt ca am ales traiul intr-o societate mai avansata dar evident nu perfecta?

dcoios (8 comentarii)  •  27 iulie 2009, 18:10

Kosmonautul nu stie ce vorbeste! Afara e competitie „mai adevarata” Scandaluri sint peste tot, politica si realitatea se intilnesc numai in compromisuri.Arbitrajul este intotdeauna prima data subiectiv si apoi obiectiv.

xaba (14 comentarii)  •  27 iulie 2009, 18:30

Ce face Dan Petrescu, e un circ ieftin. A jucat in Anglia mai multi ani, in consecinta stie ca in campionatul englez nu s-ar fi fluierat veci faultul in urma caruia a egalat Urziceniul. Dar asta e arbitrajul romanesc, se fluiera orice contact, ca la baschet. Ii reproseaza arbitrului ca l-a eliminat pe el, dar nu si pe Conceicao? Tin sa-i amintesc, ca antrenorul CFR-ului nu urla la arbitrii gesticuland ca un dement – el da! Inainte sa caute vina altora, sa se uite in oglinda un pic!

M (14 comentarii)  •  27 iulie 2009, 18:44

exagereaza prea des bursucu….ce mai…
l-a furat ala, nimic de zis…dar pana la urma n-au fost mai buni decat clujul.

vali (1 comentarii)  •  27 iulie 2009, 18:48

Domnule Petrescu cel mai usor lucru e sa fugi sau sa dai vina pe cineva, mai castiga un campionat si vei fi si mai mult respectat. Sunt sigur ca poti.

Mircea B (8 comentarii)  •  27 iulie 2009, 18:50

cred ca ar trebui sa se trateze si apoi sa revina ca un antrenor bun nu ca unul NEBUN!

NicVis (24 comentarii)  •  27 iulie 2009, 19:01

..si de ce e mai usor afara? „Injectia” pe traiectoria lunara nu e aceesi si acolo ? Eu cred ca Maria nu a inteles ce a spus de fapt Dl Stie Tot -” nu e suficent de capabil sa suporte ce e in Romania „. Asa e , acolo..,afara e mai usor!

merlin (27 comentarii)  •  27 iulie 2009, 19:04

Nimic nou din partea lui, tot campionatul trecut a facut la fel ba chiar incepea show-ul inaintea meciurilor continuandu-l dupa. Eu cred ca ar trebui sa fie mai atent la propria persoana si sa vb mai putin de altii

Fotbalul nostru e un circ ca mai toate domeniile din tara noastra, foarte multe posturi de conducere si nu numai fiind ocupate de tot felul de incompetenti si „specialisti” cu iq-ul de 70, rezultatele se vad……..

Eugen Borbely (1 comentarii)  •  27 iulie 2009, 19:31

Conform teoriei domnului Popescu intr-adevar in Romania raman valorile: Mitica Dragomir, Mircea Sandu, Gigi Becali, numai curajosi. Nu stimata domnisoara(doamna), nu, teoria nu tine. Romanii care pleaca o fac din motivul ca nu vor sa fie murdariti de namolul in care ne scaldam in toate domeniile, nu numai in sport. Sunt de acord ca Dan Petrescu exagereaza, e un tip mai vulcanic poate, dar el vrea sa-si faca meseria si simte cand nu e lasat. Mi se pare normal sa vina cu a astfel de declaratie. Noi nu ne meritam valorile, pentru ca in loc sa le cultivam ca exemple, noi ii improscam cu noroi doar pentru a avea rating…In schimb ii preaslavim pe curajosi.

mircea (1 comentarii)  •  27 iulie 2009, 19:33

Corect.

mihai (1 comentarii)  •  27 iulie 2009, 19:37

mare circar, mare caracter.sa nu uite ca a fost ajutat de patronul prieten cu base.

merlin (27 comentarii)  •  27 iulie 2009, 20:04

@Eugen Borbely

de acord cu ce spui tu mai putin cu:

„Sunt de acord ca Dan Petrescu exagereaza, e un tip mai vulcanic poate, dar el vrea sa-si faca meseria si simte cand nu e lasat. Mi se pare normal sa vina cu a astfel de declaratie”

si stii de ce? pt ca asa face de 1 an de zile inca de la conferintele de presa ce preced meciurile si cred ca face asta intentionat „ca sa puna presiune pe arbitrii” (urasc expresia asta) iar la meciu cu dinamo din campionatul trecut cand au castigat numai datorita greselilor facute de arbitru el si MM au fost singurii care au neagat la TV ca arbitrul ar fi gresit in favoarea lor si asta in fata unor imagini de necontestat unde toate parerile au fost unanime….de atunci m-am convins de dan petrescu si de faptul ca nu a invatat nimic cat timp a stat in anglia 😉

mm (13 comentarii)  •  27 iulie 2009, 20:05

„Ce speră antrenorul Unirii să găsească afară?” – inainte sa faci misto de cel mai bun antrenor roman al anului 2009 din campionatul intern, intreaba-l pe Mircea Lucescu de ce nu mai vrea sa antreneze in Romania.

corleone (6 comentarii)  •  27 iulie 2009, 20:43

Sa nu amestecam felurile: competitiile sportive inseamna fair play, respectarea adversarului si a regulilor jocului, ceea ce nu se intampla in aeromodelism (ca despre rachete romanesti nu am prea auzit!) Lupta in noroi si loviturile sub centura nu plac tuturor! Lucescu, Boloni, Hagi, Petrescu, Popescu nu se vor balacari in noroiul din fotbalul romanesc, pe care si voi, ziaristii, il intretineti cand mai turnati cate o galeata de laturi proaspete!

gigi (2 comentarii)  •  27 iulie 2009, 20:46

Nu-mi place ideea articolului … suna a razboi, iar cei care vor respectarea regulilor artei razboiului (daca nu stiai, si razboiul e o arta si are regulile sale) sunt aratati cu degetul ca fiind lasi, ceea ce stiti si voi ca nu e deloc asa! Faceti o mare nedrepatate intrecerilor sportive cu acest articol! Lipsita de inspiratie este si comparatia aleasa!

razvan (2 comentarii)  •  27 iulie 2009, 21:10

si ce ar trebui sa facem ?sa plangem toti ca dan petrescu sa ne facem bagajul si sa plecam.eminescu, noica sau sadoveanu n-au plecat.dan petrescu trebuie sa ramana si sa fie un exemplu asa cum a fost si pana acum.

bora (3 comentarii)  •  27 iulie 2009, 21:21

Petrescu a demonstrat ca este capabil pentru Romania luand campionatul cu Urziceni, deci problema nu se pune asa. Este insa vorba despre mediul in care lucreaza, unul corect sau unul ticalos. Anul trecut a avut „bafta” cu DNA-ul care i-a oferit un mediu cat mai curat posibil DAR din pacate la FRF nu se schimba nimic. Acolo este problema, daca chiar vreti sa o cautati. Ii doresc lui Petrescu sa lucreze intr-un mediu care-l va face fericit si sa se realizeze acolo unde fotbalul chiar inseamna ceva.

cezar (15 comentarii)  •  27 iulie 2009, 21:26

Desi acum are dreptate ( s-a gresit in defavoarea echipei sale ), per total Dan Petrescu-antrenorul este un mare „pricinos”; cred ca obiceiul de a contesta tot timpul arbitrajul face ca spusele sale sa-si piarda din forta. Este ca poveste lui Ionica cu lupul !

SAGRAUSS TM (2 comentarii)  •  27 iulie 2009, 21:40

@razvan – nu cred ca poti sa ai pretentii de cunoscator al literaturii Romane ! Spune-mi te rog unde a debutat Eminescu ?

adrian (5 comentarii)  •  27 iulie 2009, 21:45

problema mea nu e ca pleaca petrescu
problema mea e ca e mai usor afara
nu stiu de ce esti tu asa mandra ca in romania
e mai greu
in loc sa fii „curajos” si sa infrunti greul in romania
nu mai bine il eviti incercand afara
te pup maria

lightsaber (1 comentarii)  •  27 iulie 2009, 22:02

Domnul Petrescu are o mare fobie legata de arbitrii. Cred ca in felul asta se detensioneaza, pentru ca e un tip cu o pasiune furibunda pentru fotbal.
Totusi, ar trebui sa ne povesteasca un pic si despre arbitrajele din meciurile cu Dinamo si Poli din finalul campionatului trecut. 2 penaltyuri si un gol valabil refuzate adversarilor sai….prietenia cu Giga Popescu (un om cu mari carente de moralitate) o fi de vina ?

Mihai (3 comentarii)  •  27 iulie 2009, 22:10

Nu sunt suporter al formatiei din Urziceni,din contra,sunt suporter al echipei care nu a reusit sa o invinga pe Unirea de cand a promovat in 2006,dar,dupa vizionarea partidei de aseara,cine nu este rau intentionat si poate recunoaste cu obiectivitate si fair-play,trebuie sa admita faptul ca Unirea a fost dezavantajata clar de arbitraj,Cadu trebuia eliminat,la fel ca Deac si ,mai ales Culio(un gest barbar!)…Daca primul pe lista cartonaselor rosii ar fi fost Cadu,el nu mai inscria cu capul in timpul desfasurarii partidei si mai apoi la loviturile de departajare,deci cam aduce cu vicierea de rezultat inadvertenta asta in maniera de arbitraj a lui G. Ionescu…Poate nici Dan Petrescu nu foloseste cele mai corecte si decente metode de a-si cere dreptatea in numele echipei sale,dar cand vezi astfel de erori de arbitraj numai in defavoarea ta (exceptie situatia atacului lui Maftei la Deac,circumstante de „rosu”,dar jucatorul Urziceniului atinge intai mingea),atunci reactionezi exact ca atunci cand esti atacat din toate partile,incercand sa ripostezi si mai pierzi uneori controlul…

Dodo (3 comentarii)  •  27 iulie 2009, 22:56

Esti domnisoara daca ai indraznit sa faci o astfel de comparatie. Pe langa noi toti, Dan Petrescu stie ce inseamna fotbalul din afara nu numai de la TV,ziare sau internet. A jucat ani la rand in Anglia, unde nu poti sa faci nicio legatura cu ce e la noi in tara, decat ca tot fotbal numim si noi circul din Liga 1. Pentru mine Dan Petrescu este unul dintre putinii pe care i-as judeca pt ceea ce vorbesc pentru ca impune respect si demnitate. Nu stiu voi restul.

benny (4 comentarii)  •  27 iulie 2009, 23:01

toti vorbiti de arbitraje!!! va deranjeaza asa mult ca cfr cluj a ajuns aicea?!!!!
mie mi s-a parut ca baiatul acela nu a vrut decit sa isi faca treaba si in mare parte a facut-o,e drept a avut si greseli.
nu prea vorbiti de jucatori de la urziceni ,cei care au fautat grosolan!!
SE VEDE DE LA O POSTA CA CFR DERANJEAZA PARTEA DE SUD A TARII..PRIN REZULTATELE LOR!!

CE SPUNETI DE COMPORTARILE LUI PETRESCU….ZICI CA VINE DIN JUNGLA BAIATUL ASTA…ASTAI COMPORTAMENT?!!!!
CA ANTRENOR MESERIAS….DAR CA COMPORTAMENT ZERO!!

Ardeleanu (2 comentarii)  •  27 iulie 2009, 23:05

si cu penaltiurile cum ramane? Cum mama naibi joci in cupele europene si ai atatia in echipa ca nu-ti ajunge o mana ca sa-i numeri? Jucatori care sa nu fie instare sa dea o lovitura de la 11 metri pe poarta. dao-ncolo. Ne dau in grupele ligi astia in gura ca la coasa. Ala o sa fie show.

Baustus (3 comentarii)  •  27 iulie 2009, 23:10

mai stiti povestea cu baetelul care striga ‘lupul!’

Sunt sigur ca asta se intampla si acum. ne-am cam saturat de circul lui Danut, dupa ce a luat un campionat incredibil cu ajutorul arbitrilor si blaturilor!

Dpa ce a tipat de vreo doua ori dupa meciuri in care Unirea a fost avantajata, acum nu-l mai ia nimeni in serios 🙂

Baustus (3 comentarii)  •  27 iulie 2009, 23:14

@ benny:

de ce Cluj-ul si Timisoara vorbeste despre sudul tarii, despre mitici, pe cand noi vorbim despre echipe, oameni, fapte, suporteri ai anumitor echipe… indiferent de zona geografica?

si daca cei c are NU sunt in sudul tarii sunt asa de uniti, de ce sunt cele mai mari conflicte inrre U si CFR, intre Arad si Tmisoara, intre Timisoara si Cluj?

Ha?

dinamotel (8 comentarii)  •  27 iulie 2009, 23:31

dan petrescu a primit o sarcina grea:sa spele rusinea lui hagi la nationala,timisoara, steaua a lui gica baciu cu finantele pt. ca ei sunt cei trei ce se rad mereu cu `generatia de aur`,altii n-au fost pe acolo si l-a luat(i-a fost impus )pe stoica. auziti aici: lupul intr-o haina noua fiindca parul si-a schimbat se prezinta,nechemat,intr-un loc,laparterul unui bloc,unde cu parale ploua.verzi,uscate a-ndrugat la usa unui birou unde sef era un bou.fiind lup perseverent plus un kent pe loc a fost angajat.totul v-a sfirsi la zdup caci,din tot ce au facut,lucru sigur,s-a vazut,ca boul era tot lup.dedicatie pt m.m.-leaua cea furat la steaua si-a cdum lumea striga:iar furi m.m.-liga?

martin_dinca (37 comentarii)  •  27 iulie 2009, 23:38

Bravo Maria ,

Din nou le-ai spart ceasu’ lu’ MM si lu’ Dan -grobian….

tampenii… (1 comentarii)  •  28 iulie 2009, 0:20

„Pleacă cine vrea, rămîne cine are curaj!” Curaj sa ce? Sa accepte mizeria si zambetul nesimtit al parvenitilor? Sa faca atatea compromisuri pana cand nu mai ramane nici un gram de demnitate? Sa indure in tacere?
Draga mea, bati campii! Curaj iti trebuie sa pleci! Inconstienta e sa ramai!

greere (1 comentarii)  •  28 iulie 2009, 3:39

ce favoare uriasa ne face dan petrescu k ramane in romania…..o sa il rugam in genunchi sa mai ramane pe meleagurile noastre si sa refuze oferta unor echipe precum MAN U, BARCA, CHELSEA etc……..mare antrenor se vede acest fost bun jucator dar cu un caracter ce lasa de dorit…mi se face scarba cand i lvad pe el, pe meme, pe mititelu cand ii aud k i-au furat arbitrii

ciupi (400 comentarii)  •  28 iulie 2009, 6:30

n-as fi vrut sa comentez, dar am vazut aseara „atentiile” cu care au fost gratulati uniristii de catre crampoanele ceferiste. si-uite-asa ajungi sa-ti schimbi simpatiile in fotbal, lucru care pe mircea sandu il doare fix in pix, chiar daca nu mai are pasta in el.

ockiu (4 comentarii)  •  28 iulie 2009, 8:17

frumos articol …

Ghandalf (147 comentarii)  •  28 iulie 2009, 8:43

Doamneeee Maria, ce articol pe langa ai scris de data asta, dar mai ales ce comentarii „dubioase” imi e dat sa citesc !!! Partial ai dreptate (atunci cand zici de arbitrajele cu parfum de directie indicata de nasu’) dar la faza aia cu Dumitru Popescu (un „mare” rachetomodelist patriotard) ai cam dat-o pe aratura ! Cel mai pertinent comentariu e cel al lui Bora (respecte), iar cel mai fistichiu e … „multe”… (si vin de la Cj + red & „smart” dogs !!! Nu-i asa ca-i ciudat cum pe toate site-urile, de partea „clujenilor” de Portugal se afla cele mai inteligente fiinte de pe lumea asta, prietenii cei mai buni ai omului, fiintele astea care spun totul numai din priviri (fiindca au probleme cu comunicarea, inclusiv cea scrisa din motive de frecventa redusa la orele de gramatica limbii romane si aici iar au ceva comun cu suporterii lui fc porto Cj, nici ei nu prea le au cu limba romana deoarece s-au invatat cu alta, care nu are gen gramatical iar numarul de cazuri este redus la 1/2) .
Sa nu ne mai dam pe dupa corcodus, lucrurile sunt clare : cfr practica cel mai dur (si nesanctionat) joc din toata Liga I ! Nici la diviziile inferioare n-am vazut asa intrari criminale !!! cfr a castigat un campionat DOAR datorita arbitrajelor partinitoare ! In finala Supercupei trebuia sa primeasca cel putin trei „rosii” iar faptul ca nu le-a primit indica foarte clar ca „trebuia” sa castige ca doar asa a promis nasu’ iar nasu’ e om de cuvant…
Tot clar e ca DNA-ul n-a rarit destul randurile mafiei din frf, campionatul care incepe acum E PROMIS DEJA !!! Ramane sa aflam si noi cui, dar asta nu e greu de aflat, urmariti arbitrajele si veti afla !!!
In ceeace il priveste pe Bursuc, va reamintesc episodul din pauza unui meci de-al lui Chelsea, in care Dan , spectator fiind, a fost recunoscut de fani si i s-a cerut sa faca un tur de onoare, fiind aplaudat de un stadion intreg !!! Asta spune ceva despre respectul pe care il acorda Bursucului unii dintre cei mai pretentiosi fani !!! Dar (nu-i asa?) nimeni nu e profet in tara lui !!! DIXIT

luter (13 comentarii)  •  28 iulie 2009, 9:10

cei sa-i faci asta este o problema a lui personala si probabil vine dupa atatea ani jucati pe afara .dar este deja prea mult ,se comporta mizerabil pe banca si cei care privesc la tv.isi fac o impresie naspa despre el ca om .campionatul la castigat cu multe manevre ,nu ale lui totul a fost regizat in alta parte .la meciul cu dinamo a fost un mare furt al fluierasului iberic dar danut file de poveste nu a mai dat din flautul fermecat si a inchis fermuarul de la slitul de sus.afara se poarta altfel de comportament si se mai greseste si pentru unu si pentru celalant ,dar nu este atat tambalau ca la noi .deviza lui este ataca si fa circ ca tot iese ceva la presa si apoi mediatizarea unor oameni care sunt varza la bibilica si castiga atata banet fara sa produca ceva util societati este ceia ce doresc unii pseudoziaristi .MARIA ESTI OK ,TU NU FACI PARTE DIN ACEASTA CATEGORIE CARE AU APARUT CA CIPERCILE DUPA PLOAIE IN ROMANICA .

Eugen DELCEA (14 comentarii)  •  28 iulie 2009, 9:26

Exista un slagar in care este prezentata echipa lumii,cu DP titular.Ca antrenor a facut bici din nimic.Nu a suportat sa fie furat(arbitri,blaturi),pt. ca nici el nu a furat.Intr-o lume ca a noastra,pare nebun sau…masochist.Din pacate pt. noi,el e omul normal !
Uitati-va la lotul cu care a luat campionatul si apoi sa spuneti …superiori:”Poti sa pleci !”
Declaratia lui poate nu e intamplatoare,poate are o oferta la mai bine si isi cauta motivul moral sa plece…Are tot dreptul:a facut destul si pt. Bucsaru si pt. fotbalul romanesc !

Lucian (1 comentarii)  •  28 iulie 2009, 9:34

Sa ne lase Dan Petrescu cu acuzatiile de furt si alte alea. El uita ca in ultima etapa a dat punctul stelei ca sa ajunga in UEFA. Dar na, nimeni n-a mai comentat atunci ca toti hotii sunt prosteaua.

Octav (1 comentarii)  •  28 iulie 2009, 10:10

Nu prea e sanatos la cap Dan Petrescu cu comportamentul lui dar cam are dreptate: CFR are arbitraje favorabile. Sunt puternici

eu (2 comentarii)  •  28 iulie 2009, 10:13

Acum se plange de arbitraj dar cand adversarilor li se anula un gol perfect valabil nu l-am auzit protestand. Saracutul de el….
Numai cand pierdem e arbitrajul de vina, cand ne ajuta arbitrii suntem multumiti! Sa se duca mancand pamantul si sa nu se mai intoarca!

Speedy (98 comentarii)  •  28 iulie 2009, 11:26

dragilor, fiecare are dreptate in felul lui. mai precis, vede lucrurile intr-un anume fel si, asa cum le vede, fiecare are dreptate. dar nimeni nu incearca sa vada situatia de ansamblu. imi permit sa incerc sa fac eu asta. dan petrescu exagereaza. asta fara nici un dubiu. arbitrajul a fost slab – foarte slab, dar unirea nu a jucat nimic. cfr-ul a jucat foarte dur, dar faptul ca nu au fost sanctionati au fost simple scapari, urmari ale arbitrajului slab. nu a „tras” cu ei. trebuie sa fii injectat rau cu cfr-ism ca sa nu recunosti ca trebuiau eliminati cadu si trica, cadu inca din minutul 3. Dupa cum trebuie sa fii la fel de orb ca sa acuzi arbitrul ca a tras cu ei – le-a dat o gramada de cartonase galbele si finalmente si unul rosu. a sanctionat tot ceea ce a vazut – nu a vazut insa totul. prostia trebuie pedepsita, dar nu trebuie confundata cu reaua intentie. ziceti de unirea ca va da de belele in CL? sunt sigur de asta. Atat de convins incat nu-i vad terminand campionatul mai sus de locul 8, le prevad un tur dezastruos. dar cfr-ul? un arbitru experimentat le elimina 2 oameni in prima jumatate de ora. o fi bine sa joci 60 de minute in 9?
cred ca in conditiile astea, chiar si cfr ar putea invinge barcelona. in Europa league vor da peste arbitrii experimentati. poate nu buni, poate nu corecti, dar aia sigur vor vedea faulturile grosolane. dincolo de faulturi si jocul dur, cfr a jucat mai binesi a meritat sa castige. ii vad candidati seriosi la titlu, avand in vedere nivelul din Romania. in europa, va fi jale. iar restul…ce sa mai vorbim

senateo (18 comentarii)  •  28 iulie 2009, 12:27

Dan Petrescu nu are fata de antrenor modern (inchipuiti-va ca e alaturi de Ferguson sau Mourinho si sare ca ars, gesticuleaza ca o maimuta si tipa isteric la arbitru daca Drogba ii da din greseala un cot lui Apostol). Dan Petrescu e un clovn si nu a fost deloc inghitit atunci cand a plecat afara (nu are nici o sansa sa antreneze in Anglia sau Germania daca si polonezii l-au trimis la plimbare).
Acum s-a gasit ca tusea si junghiul si cu MM si fac un cuplu de Catavencu. Mircea Sandu are dreptate e un comportament rusinos is nedemn pentru un antrenor.

ERMA (1 comentarii)  •  28 iulie 2009, 13:04

Va mai amintiti faultul lui Culio asupra lui Torje,din returul campionatului trecut? A fost unul pe care il tii minte cel putin 10 ani….si Razvan il cheama la Nationala! O tempora ,o mores ! Echipa asta de ardeleni fairplaysti ar trebui sa se cheme K1FR.

cata (10 comentarii)  •  28 iulie 2009, 13:08

Super articol ! E plina lumea de romani lasi care si-au lasat tara. Acesti oameni nu au avut curajul sa se afirme in tara lor asa cum au facut autoarea articolului si domnul cu rachetele. Imbucuratoare este insa calitatea muncii acestor patrioti, numarul de articole sportive bune este identic cu cel al rachetelor (fie ele si proaste sau chiar esuate). Ii las sa le numere pe acei (curajosi) care i-au numarat si **** curajosului domn Adrian Nastase.

adidas (30 comentarii)  •  28 iulie 2009, 13:15

dar poate dan petrescu nu are chef sa dea ce are mai bun aici in romania si poate multi sunt scarbiti sa continue aici si pleaca in alte parti ale lumii
asta nu inseamna ca nu s capabili

mmd (1 comentarii)  •  28 iulie 2009, 13:32

sunt banatan deci tin cu poli, nu-i am la suflet pe cfr cum nu-i am nici pe dinamo dar vreu sa va spun atat: cand un vapor se scufunda primii care fug de pe vapor sunt sobolanii, restul raman sa lupte si sa salveze ce este de salvat. cam atat. multumesc !

crinul negru (17 comentarii)  •  28 iulie 2009, 13:45

usor confuz textul,mai pe direct daca se poate marie, uite cum vad eu problema; muresan este reprezentantul ligii a1a la frf,cu banii lui pascani cumpara jucatori de afara si federalii di’nauntru(de aceea are cfr ul in teren 2 romani,)isi asigura locul si banii de la uefa si compenseaza cheltuielile, ba iese si pe plus.a renuntat la echipa a doua si si-a marit lotul pentru ca e sigur ca la modul (la rupere+k1) cum joaca va avea si rosii (nu poti sa-i cumperi chiar pe toti).

gabi (1 comentarii)  •  28 iulie 2009, 13:53

ce va plangeti tot timpul pui de stelisti,trebuia sa marcati penaltyurile.SATU MARE alaturi de CFR

calin (24 comentarii)  •  28 iulie 2009, 13:58

Maria, e frumos articolul, dar trebuie sa iei taurul de coarne si sa demasti noul cancer al fotbalului romanesc si anume formatia CFR Cluj. Este incredibila lipsa de reactie a presei la sirul de furaciuni facute de aceasta echipa in Cupa Romaniei – incepind cu Pandurii, Vaslui, culminind in finala cu Poli si apoi in supercupa cu Urziceni.

Comentează