Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Patronii

Fanii Stelei au plătit 84 la sută din salariile jucătorilor. Au tot dreptul să protesteze. Pot chiar să reclame jocul unora dintre roş-albaştri la Protecţia Consumatorului. Iar dacă vor să meargă cu protestele mai departe, rămîn acasă şi văd meciul […]

luni, 8 iunie 2009, 6:46

Fanii Stelei au plătit 84 la sută din salariile jucătorilor. Au tot dreptul să protesteze. Pot chiar să reclame jocul unora dintre roş-albaştri la Protecţia Consumatorului. Iar dacă vor să meargă cu protestele mai departe, rămîn acasă şi văd meciul din fotoliu. E mai comod şi mai ieftin, detaliu-cheie în vremuri de criză. Televizorul îi face concurenţă stadionului. Numărul fanilor nu se va micşora dramatic. Numărul de bilete vîndute, însă, da.

Prezenţa spectatorilor plătitori în tribune nu e un lucru de la sine înţeles. Cînd taie bilete, şefii din Ghencea nu le fac un favor suporterilor, ci invers. Cu sau fără recesiune, cluburile din Occident se dau peste cap să aducă lumea la stadion. Ce credeţi că le-au promis candidaţii la şefia Realului celor 69.000 de socios? Că „o să intre în ei”? Epurări în galerie? Sau transferuri de zeci de milioane de euro şi fotbal-spectacol?

Vorbim despre un club care a revoluţionat marketingul sportiv. Pe cînd în cazul conducătorilor roş-albaştri, vorbim despre mentalităţi de butic. Deviza „Clientul nostru, stăpînul nostru!” e valabilă oriunde, numai la Steaua şi la magazinul din colţ nu.

Fanii n-au doar o contribuţie simbolică, la atmosferă, la moralul echipei etc. Au scos din buzunar 20 la sută din bugetul clubului. Într-o altă formulă de organizare, ar avea statut de acţionari. Ar avea dreptul la telecomanda cu care se schimbă managerii. În actuala formulă, au statut de fraieri buni de plată.

Restricţia la abonamente reprezintă doar un zvon-sperietoare. Steaua n-ar rezista fără cele cinci milioane de euro de la patronii din tribune. Vorbim despre un club care „uită” să plătească 200.000 de euro unei firme de pază sau factura de 6.000 de lei la Electrica. În aceste condiţii, nu închizi porţile, decît dacă vrei să atîrni plăcuţa cu „De vînzare”.

Comentarii (34)Adaugă comentariu

Ghandalf (147 comentarii)  •  8 iunie 2009, 19:06

Ha ha ha!!! E tare aia cu protectia consumatorului (care in Romania face figuratie) !!! Singura solutie: CIOBANE, VINDE CLUBUL !!!
62 NE VREM CLUBUL INAPOI!!!
SI 100 ZICEM NOI, NE VREM FOTBALUL INAPOI!!!
DIXIT

Q (46 comentarii)  •  8 iunie 2009, 19:10

Bravo tie pentru ce ai scris…

rac68 (14 comentarii)  •  8 iunie 2009, 19:20

Oierul asta, mai nou europarlamentar (sic!), n-a inteles ca el este „oaia neagra” din turma aia de oi pupincuriste care-l inconjoara la club! N-a inteles ca Steaua nu e „turma” lui si ca nu poate „pastori” un club orice neavenit cu iz oaie!!!

Marius (4 comentarii)  •  8 iunie 2009, 19:27

Bravo Maria! Multumim! In sfarsit sunt si suporterii vazuti ca parte buna a spectacolului din Liga I! Si e bine sa citeasca toti patronii echipelor noastre,ca cel al Stelei Noastre oricum nu stie sa citeasca!

wasabi (1 comentarii)  •  8 iunie 2009, 19:27

corect si bine punctat. ar fii ideal sa nu mai vina nici unu la stadion in semn de protest iar patronul europarlamentar sa isi vada de politica si nu de fotbal.

george (2 comentarii)  •  8 iunie 2009, 19:41

MARE DREPTATE AI MARIA.
la steaua aceasta este mentaliatea.
INCHIDERE DE PORTI, AMENZI, UNEORI AIUREA SI ABERANTE, MINCIUNI DESPRE TOT C EEA CE ESTE IN ACEST CLUB.
DE CE NU SE REDUC SALARIILE PRESEINTELUI, A CELOR DIN CONSILIUL DE ADMINISTRATIE, A ANGAJATILOR CARE NU PRODUC NIMIC, A CELOR CARE IMPING AERUL CU PIEPTUL PRIN CLUBUL PENRTU CARE NU SIMT NIMIK DECAT IN ZIUA DE SALARIU….????????????????????

AISS (22 comentarii)  •  8 iunie 2009, 20:39

Multumim, Maria! Te iubesc in momentele astea :).

Alex (1 comentarii)  •  8 iunie 2009, 20:50

Multumim Maria pentru sprijinul acordat!Noi am tinut clubul asta in viata,noi,prin intermediul banilor dati pe bilete,pe fulare,pe tricouri si tot ce se gaseste prin magazinul FCSB le platim unor mizerii ca lovin care se bucura de faptul ca am jucat cu Craiova fara spectatori!Fara suporterii Stelei nu stiu unde ajungeam acum!

In zadar te crezi nemuritor/Nu vei ramane vesnic in Ghencea/Nimeni nu te poate suporta/STEAUA NU ESTE A TA!/becali george PLEACA DIN GHENCEA!/STEAUA NU ESTE A TA!!

AISS (22 comentarii)  •  8 iunie 2009, 21:37

Si la o analiza mai profunda, realizam ca mai toate veniturile (exceptand transferurile) se datoreaza suporterilor: banii incasati de pe urma drepturilor TV (fara suporterii stelisti din fata televizoarelor sumele imense platite de Intact nu ar avea sens managerial), banii incasati de la sponsorii echipei (din aceleasi motive), banii incasati din vanzarile de materiale promotionale si exemplele pot continua. Fara suporteri (care sunt foarte diferiti comportamental fata de cei din alte sporturi „banoase”), in jurul fenomenului fotbalistic nu s-ar invarti asemenea sume. Daca urmezi firul cauzal al fiecarui eurocent din fotbal, tot la suporteri o sa ajungi… nu se poate altfel!

mexic85 (5 comentarii)  •  8 iunie 2009, 21:53

te pup, maria!!!

mexic85 (5 comentarii)  •  8 iunie 2009, 21:54

maria, nu crezi ca protectia consumatorului ar putea sa faca figuratie???)))

martin_dinca (37 comentarii)  •  8 iunie 2009, 22:30

Maria ,

Ai in continuare toata stima si atentia mea .Si nu numai .
Reusesti acolo unde altii nu pot sau nu vor .

Desi nu sunt stelist , mi-e mila de amaratii astia care platesc acolo . Nu merita ce le face clanul interlop becali . Ei sunt cei mai umiliti , impreuna cu rapidistii lui copos ….Nici aia de la dinamo nu sunt departe , dar parca nici chiar asa….Nimeni nu merita asemenea tratament.

stelist (2 comentarii)  •  8 iunie 2009, 23:37

Multumim pentru articol, Maria!…ciobane, pleaca din ghencea!

gigi_becali_4 (16 comentarii)  •  9 iunie 2009, 0:18

Doamne, mare ti-e gradina !…. Si plina :))

1. Fanii Stelei platitori de bilete nu inseamna peluzele. Inseamna SI peluzele, dar nu NUMAI peluzele. Inseamna si tribuna 1, si tribuna 2… Banii adusi de cele 2 tribune ( 3 cu tribuna zero ) insumeaza de 2 ori mai mult decat banii adusi de peluze…

2. MIE , platitor de bilet la tribuna 1, banii platiti de mine pentru bilet mi-au adus mai mult decat am platit : SPECTACOL, PERFORMANTA, BUCURIE, PLACERE, MANDRIE CA SUNT STELIST !

3.Numai un nebun poate sa creada ca Hagi ar fi plecat vreodata de la Steaua, DACA AR FI AVUT REZULTATE ! Idem si pentru Lacatus. Imi pare rau pentru cei doi ca nu au calitatile necesare unor antrenori de valoare, dar asta nu este vina lui Gigi.

4. Sa nu incepeti cu prostiile gen ” Nu au fost lasati de patron !” sau „Au fost umiliti de patron !” sau „Nu li s-a acordat o sansa ! ” pentru ca astea sunt prostii… Cei doi au avut aceleasi sanse si oportunitati ca si Olaroiu, ca si Zenga. De ce Olaroiu a reusit si Hagi nu ???? Pentru acelasi motiv pentru care Zenga antreneaza in prima divizie Italia, si Olaroiu castiga 2 mil euro pe sezon… VALOARE !

5. Performantele aduse de Gigi, ciobanul, incultul, agramatul sunt : 3 (trei) prezente in C.L dupa meciuri de baraj, nu ca CFR Cluj din oficiu , 3 iesiri din grupele Cupei Uefa si ajungerea in primavara europeana, 1 (una) semifinala de Cupa Uefa.

6. Ca sa inchei,de cand e ciobanul patron la Steaua ati dat bani pe bilete la peluza ??? Foarte frumos… Ati primit ceva de ei ? MAI MULT DECAT ATI PLATIT SI MAI MULT DECAT MERITATI ! Ce anume ?Poftim ce ati primit:

— REAL MADRID
— LYON
— ARSENAL
— DINAMO KIEV
— LIVERPOOL
— AS ROMA
— FIORENTINA
— GALATASARAY
— VALENCIA
— BESIKTAS
— PARMA
— MIDLESBOROUGH
— ANDERLECHT
— ROSENBORG
— SOUTHAMPTON
— BETIS SEVILLA
— ATHLETIC BILBAO
— STANDARD LIEGE
— HEERENVEEN
— LENS
— HERTHA BERLIN
— TSKA SOFIA
— VILLAREAL
— VALERENGA
— SAMPDORIA
— HALMSTADS
— SLAVIA PRAGA
— ZELEZNIK BELGRAD
— BATE BORISOV etc etc etc

Nu am nimic cu contestatarii lui Gigi … E democratie, fiecare face ce vrea… Dar am si eu o intrebare : CE CONTESTATI ?????

reddog (1 comentarii)  •  9 iunie 2009, 0:24

…pai , ar fi o propunere de facut lui nea jiji, k tot e bazat si numai el baga bani, sa joace fara spectatori si netelevizat, un an , dupa aia sa traga linie si sa vedem daca va mai fii atat de clontos…
…Si acelasi sfat, pt georgel de la rapid, care doar scoate de acolo de cativa ani buni si sa nu-l uit pe borcea hotelierul-gazar, de care nu auzise mai nimeni in tara inainte sa ajunga presedinte-manelist

pika17 (11 comentarii)  •  9 iunie 2009, 0:31

Ai mare dreptate!, dar nu uita ca in romania platim tot timpul pentru ”nimic”, inclusiv pentru gazeta sporturilor. In rest numai felicitari.

Birlik (29 comentarii)  •  9 iunie 2009, 2:47

Maria articolul e bun dar sa nu uitam totushi ce a facut G.B pentru Steaua (exact ce spune si gigi_becali_4) plus!!!
Inainte ca G.B sa devina actionar majoritar la FC.Steaua, dupa anu ’96 nici o echipa romaneasca nu reusea sa treaca de tururi preliminarii s-au sa ajunga in Primavara Europeana!
97-98 Steaua,eliminata de PSG in Turul 2! 3-0, 0-5 (C.L)
National eliminata in primul tur de Kocaelispor 0-1, 0-2
Dinamo eliminata in primul tur de KR Reykjavik 1-2,0-2
Galati eliminata in primul tur de Nova Gorica 4-2,0-2 (fata de Dinamo, ONORABIL) (Cupa Uefa)
98-99 Steaua eliminata de Panathinaikos in turul 2! 2-2, 3-6 (C.L) In Cupa Uefa in Runda 1 de Valencia
Rapid eliminata in turul 2 de Vålerengen! 2-2, 0-0
Arges eliminata in Runda 1 de Celta de Vigo! 0-1, 0-7
Galati eliminata in turul 2 de Vejle! SEC 0-3,0-3 Uefa Cup , Pe Dinamo nu am Gasit-o :-)))
99-00 Rapid eliminate de Skonto Riga! 3-3 ,1-2 in C.L
Steaua in Runda 3 eliminate de Slavia Praha 1-1,1-4
Dinamo eliminate in Runda 1 de Benfica 1-0,0-2 Cupa Uefa
00-01 Dinamo eliminata in turul 2 Polonia Warsaw 3-4, 1-3 C.L
Craiova eliminata in primul tur de Pobeda Prilep! 1-1, 0-1
Rapid eliminate in runda 1 de Liverpool! 0-1, 0-0
Cupa Uefa
01-02 Steaua eliminate in Turul 3 Dinamo Kiev 2-4, 1-1
C.L
Dinamo eliminata in runda 1 Grasshoppers Zürich 1-3, 1-3
Steaua eliminata in runda 1 de FC Sankt Gallen 1-1,1-2
Rapid eliminata in runda 1 de Paris Saint-Germain 0-0,0-3 Cupa Uefa
02-03 Dinamo eliminata Turul 2 de Club Brugge 0-1,1-3 C.L
National eliminata in runda 2 de PSG 0-1,0-2
Rapid eliminata in runda 1 de Vitesse Arnhem 1-1,0-1
Cupa Uefa
03-04 Rapid eliminata turul 2 de Anderlecht 0-0, 2-3 C.L
Steaua eliminata in runda 2 de Liverpool 1-1, 0-1
Dinamo eliminata in Runda 2 de Spartak Moscow 3-1,0-4
Cupa Uefa!
G.B devenise actionar principal in Iarna 03-04 la Steaua si promitea, ba chiar a si jurat ca duce echipa in grupele C.L exact ceea ce pentru noi era un vis, nici macar intr-o primavara europeana nu ajungeam! Si povestea a inceput anul Urmator cand am PATRUNS in Primavara Europeana eliminand VALENCIA in Cupa Uefa (Detinatoarea Trofeului). In anii urmatori am ajuns in Grupele CHL de 3 ori pe fortele proprii nu invitata ca , CFR !In Semifinala Uefa(in urma cu 4 ani era un vis) plus primaveri Europene ETC
Echipe mari ca Barcelona (a terminat pe 12 intr-un sezon), Milan (a terminat pe 8 intr-un sezon) SAMD pentru ca se intampla si la echipe mari sa fie un an mai Dezastruos este o schimbare de CICLU, DAR in schimb avem cea mai TARE ACADEMIE si Echipele de la juniori sunt cei mai BUNI! Ce vreti mai mult de atat?
Trebuie doar sa avem Putina Rabdare (uitati-va la Arsenal o echipa de MANJI dar care SUPORTERII ei au RABDARE si sunt Convinsi ca o sa Formeze o Trupa Puternica) Dar toate se face numai cu TIMP!
O seara Buna

lucian lerghievici (111 comentarii)  •  9 iunie 2009, 6:17

Da Maria, de acord cu tine.

Jordan (2 comentarii)  •  9 iunie 2009, 6:47

Draga Maria,

Faptul ca spectatorii participa la cheltuielile clubului prin intermediul pretului platit pentru biletele de intrare nu le da dreptul sa emita pretentii la managementul clubului. Stiu asta de cand, tanar si naiv fiind, am vrut s-o scot pe Angelina Jolie la cafea fiindca platisem bilet pentru Tomb Raider… . Gigi, ***, e patronul, sefu al mare, sau, in limbaj corporatist, cel ce detine controlul.

Banii dati de suporteri sunt plata unei relatii contractuale simple: imi dai 10 lei, te las sa vezi meciul asta. Atat si nimic mai mult.

In alta ordine de idei, am gsp.tv si as vrea mult sa stiu cand e urmatoarea AGA…. am platit abonamentul, vreau actiuni 🙂

dinamovist (78 comentarii)  •  9 iunie 2009, 7:08

Eu nu consider Steaua Bucuresti dusmanul meu ci marele rival pentru ca este doar un sport de unde poti iesi invingator sau invins . In acest caz le dau mai multa dreptate fanilor Stelei decit lui Gigi !!!! Se pare ca Steaua a facut destui bani de pe urma vinzarilor de bilete, advertising, etc…In plus Gigi si-a facut cea mai mare reclama sportiva din istoria Romaniei !!! Steaua este un brand, nu numai acasa. Si la Dinamo si la Rapid sunt probleme asemanatoare dar parca la Steaua s-a ajuns prea departe !!! Steaua risca sa termine acest campionat pe locul 8, ceva cam greu de crezut !!! Sa nu imi spuna nimeni ca vina suporterior ca nu cred asta, dimpotriva !!!

mircea (13 comentarii)  •  9 iunie 2009, 9:02

ai uitat ceva:primele babane(calificare in UCL) cine le platea?

asparagus (13 comentarii)  •  9 iunie 2009, 9:48

Era cat pe ce sa cred ca ai inceput sa scrii corect (dupa vreo doua articole citite mai zilele trecute) Vad ca m-am inselat, incerci sa te amesteci in lucruri in care nu te pricepi. Nu trebuie ca cineva sa inchida portile stadionului pentru ca suporterii sa nu vina la stadion.Daca nu vor ,nu vin si basta . Nu au niciun drept sa ceara sa vina unul sau altul ca patroni ai clubului, nu au dreptul sa ceara ca cineva sa renunte la dreptul lui de proprietar si de a face ce doreste cu proprietatile lui. Si multe altele…

gigi_becali_4 (16 comentarii)  •  9 iunie 2009, 10:38

Si acest articol, draga Maria, are acelasi target ca si restul articolelor referitoare la Steaua… Ca de exemplu articolul distinsului tau coleg care scria urmatoarele (iar tu l-ai imitat ):

— „Fanii Stelei au platit pe bilete 5.000.000 euro, adica 84% din salariile jucatorilor, 85% din transferuri, 20% din bugetul clubului”

Tin sa iti amintesc ca in matematica nu e ca in literatura si nici ca in basmele fratilor Grimm :)) Adica este adevarat ca banii de pe bilete au acoperit 84% din salariile jucatorilor, dar nu mai puteau reprezenta si 85 % din transferuri si 20% din bugetul clubului, pentru ca ar fi insemnat ca au cumparat bilete de 5+5+5 = 15.000.000 :))

Asadar, draga Maria, cand spui
–” Fanii Stelei au plătit 84 la sută din salariile jucătorilor. ” — spui un adevar, insa cand continui –„Fanii n-au doar o contribuţie simbolică, la atmosferă, la moralul echipei etc. Au scos din buzunar 20 la sută din bugetul clubului.”
deja esti intr-o mare eroare, pentru ca deja cei 5.000.000 din bilete au fost cheltuiti la salariile jucatorilor, deci nu mai au fanii cum sa contribuie si la bugetul clubului DECAT DACA MAI CUMPARA BILETE DE 5.000.000 :))))

Pentru cei care inca mai au creier si prefera sa il foloseasca, 5 nu o sa reprezinte niciodata 10 sau 15…. Oricum, incercarea ta a fost amuzanta :))

Vorba celor de mai jos, daca am accesat pagina gsp de net sau am cumparat ziarul (adica am adus audienta si bani din reclame ) am tot dreptul sa cer sa fie dat afara patronul tau, pentru ca intineaza adevaratele valori ale jurnalismului , si pentru ca are o mentalitate de butic ! Nu-si respecta cititorii ! Drept pentru care am infiintat Asociatia Independenta a Cititorilor Stelisti – adica AICS, si vineri la ora 13.00 avem miting in fata la redactie ! :)) Sub deviza „62, VREM ZIARUL INAPOI !” !!!! :)))

Stefan (25 comentarii)  •  9 iunie 2009, 12:17

Directia articolului este buna, dar matematica te tradeaza.

george radu (2 comentarii)  •  9 iunie 2009, 12:35

Maria….stii ce este un teatru…si acolo se vind bilete…spectatorii fac la fel ca pe stadion?….oare reclama la protectia consumatorului?….hai sa facem tambalau in parlament ,in tara ca tot platim impozite..ce spui?

AISS (22 comentarii)  •  9 iunie 2009, 13:21

George, comparatia cu teatrul este inoportuna. La teatru poti alege ce piesa vrei sa vezi. Poti alege, de asemenea, actorii, regizorii, cumparand bilete doar la piesele lor. Ori, fotbalul este guvernat de un concept mult mai diferit, fiind practic imposibil sa iti schimbi echipa cu care simpatizezi. E ca si cum tu ai da bani pentru „D-ale carnavalului” si ai constata ca se joaca „Iona”… n-ai face gura?

gigi_becali_4 (16 comentarii)  •  9 iunie 2009, 13:22

Pentru cele 142 de persoane care au manifestat contra lui Gigi, am si eu o intrebare de bun simt : CE VRETI VOI CONCRET ??
Sau daca brusc nu gasiti nici un raspuns la intrebarea asta am alta : CINE SUNTETI VOI CA SA AVETI DREPTUL SA CERETI unui asociat unic sau majoritar la un SRL sa vanda SRL-ul ,impotriva vointei sale, ca asa vreti voi ?????????????

Eu cred ca organele abilitate ale statului ar trebui sa se autosesizeze, pentru ca eu cred ca asocierea mai multor persoane in scopul declarat de a determina prin actiunile grupului intimidarea unui cetatean si determinarea lui in a renunta impotriva vointei sale la drepturile LEGALE pe care le are asupra unui bun , CONSTITUIE INFRACTIUNE SI SE PEDEPSESTE CONFORM LEGII !

Iar daca este legal ceea ce faceti voi, ca asa ati hotarat voi, o sa fac si eu un miting vineri sa va cer sa va vindeti casele si apartamentele si masinile CA ASA VREAU EU ! CA NU IMI PLACE CUM LE-ATI MOBILAT ! :))))

wefgef (2 comentarii)  •  9 iunie 2009, 13:27

@gigi_becali_4: Gigi Becali a distrus spiritul Stelei. Asta contestam.

AISS (22 comentarii)  •  9 iunie 2009, 13:52

g_b_4, Citeste legea adunarilor publice si te vei dumiri asupra caracterelor ilicite ale manifestatiilor. Suntem cetatenii Romaniei, deci avem dreptul la adunare si la opinie, dar, mai important pentru discutia de fata, suntem suporterii platitori ai Stelei. Suntem suporterii fara de care numele Steaua nu ar atrage in jurul lui atentie->presa->reclama->sponsori->bani. Fara suporteri, niciun club de fotbal nu ar avea posibilitatea sa subziste (daramite sa mai faca si profituri, cum face Gigi la Steaua).
Nu poti face un miting Vineri, pentru ca nu platesti ca sa intri in casa mea si eu nu mi-am mobilat casa datorita tie… intelegi rationamentul?

AISS (22 comentarii)  •  9 iunie 2009, 13:55

PS: Ca sa raspund si la prima intrebare, vrem ca Gigi becali sa nu mai poarte drapelul stelist (asta nu inseamna neaparat plecarea lui de la echipa, dar asa ar fi de preferat). „Ne vrem clubul inapoi” este o metafora. Practic, vrem ca Steaua sa fie din nou caracterizata de valorile si scopurile care o caracterizau in trecut (cand a obtinut marea glorie si marile performante si cand si-a castigat majoritatea suporterilor).

Birlik (29 comentarii)  •  9 iunie 2009, 14:05

Nu vad cum ar fi distrus Spiritul Stelei cum spun ALTII! Poate ca ce vrea el sa faca este cel mai bine pentru CLUB!
In primul rand Vrea sa aduca doar jucatori Romani (Pentru ca ei sunt cei care au facut performanta,vedeti performanta cu Semifinala? AU fost jucatori Romani) si Intrarile in Liga Campionilor!
Ceea ce vrea el sa faca este foarte bine, adica Intinerirea Echipei, Jucatorii Tineri au foame de performante si Dornici sa se afirme PLUS ca sunt crescuti in CURTEA STELEI si IN SPIRITUL STELEI, nu ca ACEI straini (gen,Semedo,Moreno SAMD) care nu trag tare pentru Steaua!
Inceta-ti sa mai Fiti asa de Vehementi pentru ca multe PUNCTE pe teren Propriu au fost pierdute si din CAUZA ca nu ati sustinut ECHIPA (BA din CONTRA) ATI INJURAT ETC!
Am spus mai jos de ce G.B merita un Alt Comportamenrt din partea Voastra! Exact pentru ceea ce a facut la Steaua si nu in ultimul rand pentru Fotbalul Romanesc! El a Revitalizat Fotbalul cu Bani Investiti de facute de el EL si binenteles prin DORINTA de a face Performanta, Aduceti-va aminte cand spunea ca va ajunge in Grupele CHL iar multi Patroni,Suporteri oameni de Fotbal ETC in Injurau si il SUBESTIMAU!
La mai Bine!
P.S Daca tot mergeti la Meci, Sustine-ti Echipa, iar dupa meci (injuratil cat vreti) dar NU ca in acest Sezon pentru ca face-ti RAU ECHIPE!

Ever_Last (3 comentarii)  •  9 iunie 2009, 14:09

84% din salariile jucatorilor inseamna 20% din bugetul clubului.Se vorbeste de 5 milioane de euro care pot fi 84% din salariile jucatorilor sau 20% din bugetul clubului sau pot sa fie 85% din transferuri…Asa ca..domnul gigi_becali nu gandeste decat ca domnul gigi becali in persoana…uite cine vorbeste de matematica dar nu intelege substratul frazei…offf…pai daca si becali este in parlamentul european ce pretentii mai avem de la Romania?

Ever_Last (3 comentarii)  •  9 iunie 2009, 14:14

AISS nu trebuia sa raspunzi la acea intrebare..domnul o sa citeasca raspunsul tau si o sa inteleaga cu totul altceva. Domne..nu cred ca zice nimeni ca becali nu a facut nimic pt Steaua..dar eu zic ca daca el ar sta in banca lui si nu si-ar manifesta public incapacitatea intelectuala..atunci totul ar avea o alta imagine. Esti prost si ai bani, investesti si vorbesti frumos este ok…dar esti prost si ai bani si nu ai pe unul cu creier langa tine sa iti zica ca ai sarit calul..atunci…

gigi_becali_4 (16 comentarii)  •  9 iunie 2009, 17:41

1. wefgef , ai dreptate , gigi a distrus spiritul Stelei… Fara sa ma intelegi gresit, spiritul este imaterial, nu poate fi ucis . Si daca vine Hitler la comanda Rapidului, spiritul Rapidului nu poate fi ucis.

2. AISS , am citit legea adunarilor publice, si voi aveti mai multe probleme.
a) Voi nu cereti demisia unei persoane publice (bugetar,politician, persoana aflata in simbria statului ) dintr-o functie publica, lucru care este legal, voi ati cerut unei persoane PRIVATE sa renunte impotriva vointei sale la un bun privat. La fel de ilegal cum ar fi sa fac EU o manifestatie impotriva membrilor AISS sa le cer sa-si vanda casele si masinile desi ei nu vor, pentru ca mie nu imi place cum vi le-ati mobilat-vopsit. Nu tine de democratie ca eu fac manifestatii publice impotriva vecinului si ii cer acestuia sa-si vanda casa, tine mai degraba de intimidare , de linsaj si incalcarea dreptului la proprietate.
b) voi va substituiti suporterilor Stelei, lucru total gresit, sunteti doar o infima parte din ei, deci nu mai vorbiti in NUMELE NOSTRU !
c) Esti intr-o mare eroare, eu pot sa fac o manifestatie si sa-ti cer sa-ti vinzi casa. DE CE ? Faptul ca tu decizi sa vinzi bilete pentru a lasa amatorii sa iti vizioneze frumoasa casa – apartamentul tau proprietate NU IMI DA MIE DREPTUL SA ITI CER APOI SA O VINZI PENTRU CA NU-MI PLACE MOBILA TA , in baza faptului ca am platit bilet sa o vad !!! Pentru ca Steaua este un bun privat, la fel ca si casa ta. Daca Steaua doreste sa joace fara spectatori PE VECI , TU NU MAI AI VOIE SA INTRI pe stadion PE VECI ! Comprende ?

d) Democratie inseamna ca daca mie imi place vata de zahar pe bat si mananc 10 ani in fiecare zi NU II POT CERE PATRONULUI DUGHENEI SA-SI VANDA-PARASEASCA DUGHEANA CA NU MAI IMI PLACE GUSTUL ! Ma duc si mananc vata de la alta dugheana, ma pierde de client, si uite asa exista de cand lumea leagea cererii si ofertei :))

Continuarea peste 3 ore, ca acum sunt la munca 🙂

Comentează