Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Ştacheta lui Loţi

Boloni reprezintă excepţia care infirmă calculele FRF

„Am fixat, cred, ştacheta foarte sus”. A spus-o Boloni, în presa belgiană, cu acea lipsă de modestie care-l prinde atît de bine. A spus-o după ce luase titlul, duminică, după o partidă de […]

marți, 26 mai 2009, 7:24

Boloni reprezintă excepţia care infirmă calculele FRF

„Am fixat, cred, ştacheta foarte sus”. A spus-o Boloni, în presa belgiană, cu acea lipsă de modestie care-l prinde atît de bine. A spus-o după ce luase titlul, duminică, după o partidă de „şah perfect”, cum mărturisea în interviul acordat lui Viorel Tudorache în „Gazeta Sporturilor”. În seara victoriei cu Anderlecht, şi-a pierdut ochelarii în grămada bucuriei şi apoi a renunţat să mai facă analiza jocului în vestiar. Pentru cineva ataşat de ideea de ordine, asta înseamnă că e fericit.

Titlul nou, care se adaugă la cel de acum şase ani, din Porugalia, nu va face decît să-i scadă şi mai mult cota la FRF. La drept vorbind, antrenorul lui Standard n-a reprezentat o variantă pentru postul vacant de selecţioner. E doar un nume care trebuie numit, pentru a păstra aparenţele. Dar, dincolo de fandarea ipocrită a federalilor, nu se află nici o intenţie, de nici un fel, nici bună, nici rea.

 „Iau în calcul şi România, dar văd că România nu mă ia pe mine în calcul!”. Nu e un reproş gratuit, o cochetărie de exilat răsfăţat de soartă. Chiar aşa stau lucrurile. Gestul normal al ridicării ştachetei a devenit total nefiresc în fotbalul românesc.

Boloni incomodează, din toate punctele de vedere. A dezvoltat o legătura lui complicată cu fotbalul din ţară. Încă de la început, de cînd juca la Tîrgu Mureş, s-a situat pe poziţie de forţă, nu de apartenenţă, faţă de campionatul intern. Ştia foarte bine ce vrea şi îşi negocia contractele cu o calmă ferocitate.

Traseul lui în fotbal, în şi dincolo de România, pare calculat dinainte cu precizie chirurgicală. A ridicat ştacheta mai sus oriunde s-a dus. A devenit proprietar imaginar al unei „grădiniţe” de fotbalişti răspîndite în timp şi în spaţiu prin marile cluburi ale Europei.

Şi autor al unor gesturi care par din altă lume. Duminică seară, cu cîteva clipe înainte ca publicul să năvălească pe teren, s-a dus la antrenorul rivalilor şi l-a felicitat. Cu o săptămînă în urmă, primise trofeul pentru „Antrenorul anului” în Belgia. A venit la festivitate, a despăturit o foaie pe care scrisese un mic discurs în flamandă. A citit, a glumit cu jurnaliştii, apoi s-a întors să pregătească „barajul” cu Anderlecht. În timp ce Boloni vorbea la microfon despre unitatea flamando-valonă, şefii FRF treceau solidari pe la DNA.

Deocamdată, încă ne permitem să nu-l luăm în calcul. Dar o să-i simţim lipsa peste 20-30 de ani, lipsa unui antrenor care ar putea crea şcoală, în felul celei create de Lucescu-tatăl sau de Emeric Jenei. N-o să plătim acum preţul pentru că am coborît ştacheta prea jos, pentru că ne legitimăm comod prin excepţii, amînînd schimbarea.

Şi totuşi… Cu acea lipsă de modestie care-l prinde şi care ne prinde foarte bine, Boloni încă ia România în calcul.

Comentarii (39)Adaugă comentariu

gaga the third (13 comentarii)  •  26 mai 2009, 19:47

Conform dictonului “cei patru apostoli erau trei, Luca si Matei ” asa si lista lui Lupescu ,cu posibili selectioneri era formata din cinci nume de antrenori: Razvan Lucescu .

nime.n.lume (34 comentarii)  •  26 mai 2009, 21:27

Ca la noi, la nime’n lume!
La ora actuala avem 2 antrenori de succes in Europa. (Cei din Arabia sant in business pentru bani si nu pentru meserie.)
Deci avem 2. Din care alegem pe al treilea, fiul primului.
Nu contest calitatile lui Razvan, si nu il judec.
Nu am nici competenta nici datele necesare.
Nici nu vreau sa discut despre Razvan, ci de procesul de alegere al Selectionerului. Pe ce criterii s-a facut.
Eu acum imprumut criterii valorice de la realitatea cu care acesti antrenori se inconjoara: Cupa UEFA, Campionatul Belgiei, Campionatul Romaniei.
Razvan a catigat vreun campionat?
Ok! Campionatul Romaniei nu se pune caci e castigat nu de antrenori ci de propietarii de cluburi (Vezi declaratiile lui Borcea ca el a castuigat ultimul a lui Dinamo, sau vezi declaratiile lui Jiji).
Deci cu ce ramanem?
Cu ce criterii valorice ramanem sa evaluam antrenorii pentru postul de selectioner?
Cu ce ne spune Lupescu?
Vedeti? Aici e buba cea mare: nu stim daca avem valori fiindca nu avem o scara credibila a valorii!
Asta s-a distrus in Romania in ultimii 80 de ani: scara valorii.
Eu am apelat la valorile validate de cei dinafata Romaniei.
Lupescu la ce a apelat?
Opinii subiective sau interese de grup?

immjg (3 comentarii)  •  26 mai 2009, 22:29

Mari , tu vezi ce se intampla in fotbalul rom. ….chiar vezi ?Daca „da”, scrie despre adevarata ta parere asa cum sti doar tu sa o faci …. 🙁

gil (19 comentarii)  •  26 mai 2009, 22:34

boloni a anceput ceva la nationala,dar federatia l-a schimbat ,apoi sa scris ca boloni a plecat la portughezi pentru bani,dar el fiind un om destept si-a dat seama ce-l asteapta si a plecat.Felicitari boloni.dupa parerea mea al doilea antrenor ca valoare si rezultate, dupa mircea lucescu

PussyCat (1 comentarii)  •  26 mai 2009, 22:37

una peste alta eu zic ca Razvan Lucescu a fost este si va fi in viitorul apropiat omul perfect pt functia de selectioner

immjg (3 comentarii)  •  26 mai 2009, 22:38

„Maria” . Scuze …am mincat un „a” !

taranistu (1 comentarii)  •  26 mai 2009, 22:58

sunt fan Boloni, am fost si voi fi. S-a vazut mana lui si cand a fost antrenorul Nationalei. Sper sa-si gaseasca locul in Romania. De cele mai multe ori solutiile simple sunt si cele mai bune, dar noua ne place la nebunie sa ne complicam. Ordine si disciplina, avem nevoie de astea doua in fotbal si nu numai.

gringo (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 1:11

mda, boloni nu era bun la nationala ca era „bozgor”. trialurile care le face nu erau bune pt. ca acolo puteau fi remarcati si alti jucatori in afara de cei impresariati de clanul becali. astia nu inteleg ce inseamna termenul concurenta sau competitee. la ce ne mai trebuia noua un antrenor ca boloni care numai obosea jucatorii din liga I in trialurile alea fara sens? deh, timpul ne-a luat valul de pe fata. nationala a ajuns una penibila, care o ia in mecla de la lituania. romanul neaos piturca a ingropat mindria nationala. generatia de aur e doar a amintire, calificarile la turneele finale la fel. nasu’ e in silenzio stampa si va da explicatii numai la dna. lupulescu, „kaiserul” de pe vremuri e doar un subiect de investigatie pe la dna, hehe, va mai aduceti aminte de prunea, fostul portar al nationalei? citi dintre noi nu l-am incurajat la CM din SUA? l-am iertat pt. iesirea aiurea de la gol. Acum da cu subsemnatul la dna. de data asta nu-l vom ierta. lupii tineri, fosti membri ai generatiei de aur s-au amestecat printre fostii membri ai lichelelor blatiste din frf. vi-l mai aduceti aminte pe ganea cind era sa-l bata pe boloni cind a fost schimbat? bine ca nu l-a luat de git ca pe mudura. membrii generatiei de aur n-au fost toti de aur! cind un antrenor cistiga un trofeu toti sar sa-l elogieze: romanul mircea lucescu a cistigat cupa uefa, romanul luotzi bioloni a cistigat campionatul belgiei. domnilor, cu ce i-a ajutat cetatenia romana pe respectivii? este meritul lor personal, nu al romaniei. inainte de cistigarea trofeelor erau tiganul lucescu si bozgorul bioloni. nu trebuie sa-i elogiati pentru ca noi ii cunoastem si stim ca ei sint oameni de fotbal, lasati-i sa se bucure de ceea ce au obtinut si nu-i asociati cu oameni ca sandu, prunea si lupescu. si asta doar pentru ca ne pasa de sport, poate prea mult, chiar mai mult decit voua ziaristilor!

mihai (2 comentarii)  •  27 mai 2009, 8:23

Frumos articol si sint de partea lui Boloni dar ma tot intreb de ce nu amintiti si de Covaci care a revolutionat fotbalul European,ne tot amintiti de Lucescu de Enei ….

gaby (2 comentarii)  •  27 mai 2009, 8:49

boloni a fost la nationala si a abandonat-o la prima oferta…pentru ce era sa-l puna iar? sa plece cand ne e lumea mai draga?

eu (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 9:18

**Nu cumva Boloni era alungat de la nationala? Nu mai tineti minte ce ati facut cu el? Chiar nu mai tineti minte? Sau nici nu erati nascuti si ati citit si voi undeva ca a abandonat nationala? Urma cel mai greu meci al Romaniei cu Ungaria, nationala pe care nu-o batea din anii 80. Boloni a fost suspectat de FRF, de gazetari, de toata lumea din Romania ca *** o sa vinde meciul Ungariei. El a aratat ca are coloana vertebrala, a batut pe Ungaria, asigurand prin aceasta victorie participarea la baraj si a plecat de la nationala. Cand toata lumea zice ca nu esti cinstit si nu cred in tine ca o sa faci cu cel mai mare profesionalism munca ta, atunci acolo nu ai ce sa cauti. PLECI, mai ales vazand mizeria din Romania. Atat.

a1 (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 10:05

Boloni a inceput o reconstructie la nationala, una care necesita timp. Umbla prin tara, trialuri dupa trialuri si incepea sa aduca si fotbalisti talentati pe langa cei pe care-i aduc impresarii. frf s-a speriat, doamne fereste, pierde controlul, impresarii nu mai pot impune jeguri fara calitate… Asa ca l-au indepartat pe Boloni. Ca mai era si ungur in ochii lor, ca-si scria notite in limba maghiara numai i-a ajutat. Acum brusc redevine roman. Ciudat. Si sa nu uitam ca Boloni a castigat deja doua campionate in doua tari diferite. Vorba lui: m-au lasat sa lucrez. Poate ca daca era lasat sa lucreze si la nationala acum nu luam bataie si de la Feroe (sau cine mai urmeaza)…

lucian lerghievici (111 comentarii)  •  27 mai 2009, 10:39

Da Maria, de acord cu tine dar tu chiar crezi ca doua campionate in Belgia si Portugalia, stacheta e foarte sus? Daca ai fi ziarist interzis in Romania si cel mai bun in Portugalia si Belgia e lucru mare? Cine e Belgia in fotbalul international? Iar in Portugalia joaca doar trei echipe la titlu si cu noroc ar fi doua. Care stacheta. Hai sa vedem ce antrenori au castigat campionatul in Romania dupa revolutie. Cu Dinamo, Lucescu … mai departe spune tu.

s (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 10:41

Maria, ai perfecta dreptate in legatura cu Laci, dar ca ziarist cu pretentii ar trebui sa rogi pe cineva sa-ti corecteze textul inainte sa-l publici.(aliniatul 4 nu prea are sens)

Bogdan (14 comentarii)  •  27 mai 2009, 11:11

Amaratii de mujlocul clasamentului si refuzatii de prin Portugalia au dus la un Event in campionatul Romaniei, si au pus umarul serios la un parcurs cu adevarat Decent in Liga Campionilor. Cam atat de tare este campionatul Portugaliei. Destul de tare cat sa castige o Liga, acum nu multi ani. Destul de tare cat sa tina in sah si sa piarda cu greu urcarea in semifinalelel ligii, in fata celei mai mari puteri fotbalistice a ultimului deceniu.

Iar la intrebarea cuiva de aici, care sunt antrenorii romani care au castigat titluri in Romania? Imi permit sa incerc o lista. Nu sunt multi. Mircea Lucescu, Cartu, Piturca, Rednic, Andone, Dinu, Jiji, Borcea, Paskany, Jiji si etc.

Sibelius (41 comentarii)  •  27 mai 2009, 12:05

Pt Lucian: ce cota avea campionatul Turciei cand l-a castigat Lucescu? Ce cota are campionatul Ucrainei? Cati jucatori a promovat Lucescu? Cati Boloni?

olteanu (6 comentarii)  •  27 mai 2009, 12:22

Nu sunt eu aparatorul gastii de hoti din Ro, gen Nasu, Corleone, Prunea & Co. Dar de ce nu priviti lucrurile obiectiv? Atat Boloni, cat si Lucescu senior au cote de piata mult, mult peste ce ofera FRF-ul. FRF-ul discuta de 2,3 sau 400.000 de euro, cotele lor de piata trec de 1 milion. E ca si cum ati besteli zilnic pe aia de la Dinamo ca nu vor sa il cheme pe Mutu inapoi sau pe aia de la Craiova ca nu vor sa il ia pe Chivu. Ca exista interese ascunse, etc, etc etc

FRF nu isi permite in primul banii, apoi discutam de interese. Iar acum le-a ajuns cutitul la os, deja am pierdut calificarea, DNA-ul bate la usa. Ar numi pe oricine ii scoate din ***. Dar 1 milion si mai bine, tot nu ii cred eu in stare sa dea. Iar Boloni si Lucescu stau bine acolo unde stau, chiar lasa contracte excelente, perspective stabile si bune ca sa treaca la trialuri ca sa scoti 5 jucatori buni din rahatul romanesc? Am mari dubii.

La momentul asta, cu banii astia, Razvan Lucescu e o solutie decenta. Si aparent a trecut la o oarecare curatenie (Cocis, Tamas, Florentin Petre s-au dus, de exemplu)

Nicu (2 comentarii)  •  27 mai 2009, 12:22

Pentru postul de selectioner al nationalei Romaniei, exista doar cativa antrenori romani care ar putea face performanta. Eu i-as numi in urmatoarea ordine: Mircea Lucescu, Loti Boloni, Ioan Andone, Dan Petrescu, Mircea Rednic, Razvan Lucescu. Toti, cu exceptia lui Razvan, au castigat cate un trofeu, lucru care denota o anumita valoare in dreptul fiecaruia. Dar Razvan Lucescu a ajuns in sferturile Cupei UEFA, lucru care, iar, arata o valoare. Totusi, este bine ca a fost numit un selectioner tanar, valoros, care stie meserie, si care va face performanta cu o singura conditie: sa i se acorde incredere si timp.

radita (3 comentarii)  •  27 mai 2009, 12:40

*** Nu esti corecta! Lui Loti, cum ii zici tu, a la pertu, i s-a dat o sansa! Ce a fost, cum a fost, nu stiu, dar dupa cum m-a „informat” mass-media din Romania, nu-i inventia mea, s-a „dus” la mai… multi bani, nu? Si atunci de ce va lamentati, tu, si nen’-tu Loti? Aaaaaaa, ca Razvan Lucescu a fost „ales” pentru „a repara” relatia cu Mircea Lucescu, da, este un adevar! Erau altii mai buni si mai tineri decat el la rand! Ii recomandau atat rezultatele ca fosti jucatori, cat si cele de antrenori! Dar nu este pentru prima oara in tara asta cand pe banii nostri, devenim „cobai”!! Peste niste ani o sa vina in fata opiniei publice, Mircea Sandu, ca-i nemuritor, si ne va comunica ca „contractul” intre Mircea Lucescu (sic!) si Fedaratie a esuat si bineinteles a incetat! Vai, vai ce pacat! Mircea Lucescu i-a spus Lui Ionut Lupescu: „mai, Ionut, si tu esti un copil de fost fotbalist adevarat, mai bun su decat mine, dar eu iau de ucrainieni 3 milione de euro, tu imi dai 300000 de euro, pai este corect? Daca vreti sa faceti o reparatie pentru mine ca nu am calificat nationala la euro, dar am batut Austria cu 4-0, va rog angajati-l pe „ala micu’ , al meu, ca eu il voi ajuta! Ori eu, ori el este totuna, doar eu ii voi face Programul, studiul, selectia si echipa (ca doar am demonstrat ca sunt mai bun decat Gigi Becali, nu?), ei doar sta pe banca, se agita si ia banii, nu este corect? Ba da, bea Luce, doar atat pot face si eu pentru matale, ce mama d….-ului, oameni de… fotbalisti suntem, nu? Boloni poate sa vina are valoare, are de toate, dar sa i se puna o clauza de reziliere a contractului de vre o 10 milioane de euroi, ca el daca are un program va duce la calificarea echpa Romaniei, am incredere in stiinta si valoare lui, numai ca banul este ochiul d..c-ului!

Remusinho (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 13:06

Eu cred ca Razvan e alegerea optima in momentul de fata. Sa asteptam putin sa vedem ce rezultate va avea, inainte sa plangem ca pe banca nu e Boloni.

martin_dinca (37 comentarii)  •  27 mai 2009, 13:19

Maria ,

Ca de obicei , esti ok .
Te suspectez insa de un pic de naivitate , vis a vis de Loti .Si eu il apreciez FOARTE mult ca tehnician .
Ca om insa , se pare ca are mari carente ,iar astea se pot pune si pe seama vesnicelor dispute dintre unguri si romani .Omul e anti .A folosit numirea din trecut ca sa-si faca un nume , (SI CA SA -I CREASCA COTA , CA BANI)apoi foloseste, din cand in cand, ideea ca ar putea fi numit la nationala noastra tocmai ca sa REINTRE IN ATENTIA cluburilor cu multi bani .
Ca jucator a fost de mare valoare .A dat Romaniei dar si Romania i-a dat lui .
Ca om , inca este dator . In primul rand lui insusi .

Way to go , girl.

roman (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 13:32

foarte bun articol, felicitari
esti perfecta, ma bucur sa citesc asemenea articole!!!!!!!!!

Termopile (5 comentarii)  •  27 mai 2009, 13:44

STANGA LUI LOTI

gelutu tg-mures (2 comentarii)  •  27 mai 2009, 14:32

M.Lucescu a fost decorat de romania ptr.ca a castigat cupa ptr.Ucraina !( Nu contest meritele lui !)Cand un cetatean roman realizeaza ceva in alta tara,imediat stim ca este”romanul nostru”,chiar daca in tara ,daca era apreciat,poate facea mai mult!Bölöni,a plecat din cauza lui Ionel Ganea,care a sarit la el dece nu l-a bagat in echipa,iar federali nu au luat nici-o masura disciplinara,in apararea lui Bölöni! Acum si Bölöni este „Romanul nostru” fara a fi decorat,desi aduce mereu elogii la adresa Romaniei,este recunoscut meritele lui in lume,numai in tara lui nu ! Atunci dece ar reveni ? Numele lui nu se scrie Loti,ci Laci ! CORECT ! Daca intereseaza pe cineva, mie scarba de atitea Becali,in paginile Gazetei !Nu numai justitia are in buzunar,ci toti factori de raspundere a fotbalului !

PIF (14 comentarii)  •  27 mai 2009, 15:04

E bine ca voi, cei din presa, punctati ceea ce e in neregula cu fotbalul nostru. Din pacate, conducerea eterna a FRF si LPF vor ignora tot ce scrieti si vor continua in stilul lor. Hence, no results !

mihai (4 comentarii)  •  27 mai 2009, 15:05

Sa traiasca toti fanii BOLONI, iar cei care doresc binele fotbalului romanesc, trebuie sa stie ca, la nationala, la fel ca la cluburi, daca se vrea performanta,trebuie investitii(inclusiv contract f. bun pt. selectioner). Nu vreau sa supar pe nimeni, dar daca tot ne dam cu parerea f. multi, cu sau fara cunostinte si experienta in domeniu, ar trebui sa fim obiectivi fata de acest subiect si detasati de afinitatile pentru anumite grupari sau persoane. Inchei prin a spune in cunostinta de cauza ca Boloni reprezinta un model de om si de sportiv, care ar trebui copiat de cat mai multi, indifereant daca va fi sau nu vreodata antrenorul nationalei.

liverpool (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 16:11

BÖLÖNI! Un Mare antrenor si jucator!

Speedy (98 comentarii)  •  27 mai 2009, 17:15

olteanul> bine punctat. 100% de acord. nu sunt fan al smenarilor de la FRF, dar nu si-i permit pe Boloni si Lucescu.
Maria> chiar nu simti nici o strabatere? un cat de vag sentiment de vinovatie pt. contributia presei la plecarea lui Boloni?
Am fost fan al lui cand era jucator, nu as putea fi altfel acum ca e antrenor. dar, pentru Dumnezeu, tare usor treceti de la „bozgorul” la „romanul”.

alien (3 comentarii)  •  27 mai 2009, 21:27

Eu cred că mai multi din România s-ar fi bucurat ca Standardul lui Boloni să fi pierdut cu Anderlecht decât cei care se bucură sau zic că se bucură că a fost invers. Capra vecinului, de’!

Lucian Vâlsan (2 comentarii)  •  27 mai 2009, 23:44

Boloni a declarat în presa belgiană că el nu este român, ci maghiar.
Acum ce face ? Dă cu nasul unde a dat cu piciorul ?
Foarte bine că România nu îl ia în calcul. Nici nu ar mai trebui să-l ia vreodată!
Păcat pentru Anderlecht că n-a putut câştiga titlul.

iosif (1 comentarii)  •  28 mai 2009, 1:09

Super articol,din pacate destul de putine pe marginea succesului din acest an.Felicitari Boloni!Lucian,nu uita de meciurile cu Ungaria cand era la Carma Nationalei.Cate speculatii erau atunci…..Cred ca a trecut testul de antrenor profesionist,indiferent de nume,religie,nationalitate……

Resiteanu’ Exilat (17 comentarii)  •  28 mai 2009, 2:49

Felicitari acestui OM DE CARACTER, fost mare jucator si acum mare antrenor! Nu numai ca acest antrenor e apreciat si respectat, el aduce o alta dimensiune: cultura, inexistenta in lumea manelelor si a antrenorilor cu vocabular si apucaturi de maidan ( cum sunt Lacatus si alti fii iubiti).
Bravo Boloni!

eu (3 comentarii)  •  28 mai 2009, 9:49

HMM..felicitari Boloni!!!..dar Campinonatul Belgiei nu e prea departe de Romania..VORBESC pe rezultatelel lor din EUROPA si ca echipa nationala…deci..FITI seriosi..pe de alta parte si BOLONI a gresit un pic fata de conducatorii FRF (care de altfel isi asuma raspunderea pt ceea ce fac)…Totusi felicitarile trebuie sa existe pentru performanata sa..dar atat…!

JeCosty (3 comentarii)  •  28 mai 2009, 10:27

Sunt suporter Stelist (o spun cu juma de gura)si Razvan Lucescu imi este antipatic dar nu pot contesta ca este un antrenor bun.Loti Boloni este dupa parerea mea alaturi de Dan Petrescu la aceasta ora antrenorii cu cel mai mare potential si sunt extrem de motivati sa faca performanta.Cine se exprima referitor la carcterul lui Loti cred ca ar trebui sa fie mai rezervati ca nu cred ca este vre-unul care il cunoaste personal sa poti sa iti dai cu parerea despre caracter(eventual cel zugravit de mass media).Asa ca urmare as zice respect Razvan Lucescu,Dan Petrescu,Loti Boloni,Ioan Andone,Mircea Rednic si cred si in potentialul lui Giga Hagi si Gabi Balint.

marius (1 comentarii)  •  28 mai 2009, 10:43

E un antrenor foarte bun, dar nu e un om foarte onest….
Sa nu uitam cum a lasat nationala… De asta nu prea mai e agreat de federatie. Daca pleaca dupa 3 meciuri la o alta echipa care-i da salariu mai mare?

robi_net (2 comentarii)  •  28 mai 2009, 12:47

nu cred ca Boloni a plecat de la nationala pt bani, ci pentru ca se tot faceau tot felul de speculatii si nu era lasat sa-si faca treaba. Incepand de la presa pana la FRF. Eu cred ca nu a dezvaluit adevaratele motive. Eu sper din suflet ca in cativa ani sa vina sa antreneze in tara …poate la CFR 🙂

florin (1 comentarii)  •  28 mai 2009, 13:01

ce nu intelegi tu si nu ai sa intelegi niciodata, este ca Boloni poate sa aiba rezultatele lui Ferguson tot nu ar trebui chemat la nationala, pentru ca acolo ai nevoie de un om care are si caracter. Nu cred ca mai exista in istoria fotbalului un antrenor care sa paraseasca nationala cand aceasta era in mijlocul luptei de calificare cu sanse considerabile.

Speedy (98 comentarii)  •  28 mai 2009, 13:51

florin> spre deosebire de piturca care nu voia s-o paraseasca nici cand nu mai avea sanse :)).
„Daca voi nu ma vreti, eu va vrea”…asta da caracter, jos palaria!

vasim (75 comentarii)  •  28 mai 2009, 16:18

Si eu zic ca Bölöni nu trebuia sa paraseasca nationala atunci cand a facut-o.
Dar noi nu o sa stim motivele lui.
Despre FRF normal ca ei doar se joaca cu numele dar ei nici macar nu iau legatura cu numele pe care le vehiculeaza.
Eu zic ca la nationala Romaniei s-ar fi potrivit Rednic el fiind un compromis intre cineva fara experientza ca si Razvan si cineva scump ca si Bölöni, sa nu uitam da Rednic are 2 titluri in Romania castigate si ar fi meritat o sansa.
Chiar si Olaroiul sau Andone ar fi avut drepturi mai mari ca si Razvan.
Acum si numele iti ofera anumite posibilitati asta e viatza…
Succes pe mai departe Bölöni chiar daca tu nu te consideri roman cum altii au spus aici si cum te-ai exprimat tu insuti…

Comentează