Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Pe dracu’ rasism!

Rasismul e una dintre problemele acute ale fotbalului european, a spus Platini la Bucureşti. „Tăcere ar fi sinonimă cu complicitatea!”. Ei, pe dracu’! au răspuns şefii FRF. Mă rog, n-a sunat chiar aşa la Comitetul Executiv al UEFA. Acolo au […]

vineri, 15 mai 2009, 5:50

Rasismul e una dintre problemele acute ale fotbalului european, a spus Platini la Bucureşti. „Tăcere ar fi sinonimă cu complicitatea!”. Ei, pe dracu’! au răspuns şefii FRF. Mă rog, n-a sunat chiar aşa la Comitetul Executiv al UEFA. Acolo au spus ca Platini, se-nţelege.  
 
Derby-ul Steaua – Rapid are o tradiţie nefastă în materie de scandări rasiste. Dar să întrerupi meciul pentru aşa ceva? s-au mirat oficialii din Casa Fotbalului. Chiar nu mai există alte soluţii? Recomandările UEFA au pus la încercare inventivitatea autohtonă. Pînă la urmă, becul s-a aprins, iar şeful interimar al CCA, Ioan Igna, a strigat „Evrika!”, „Mergem pe burtă!” sau ceva asemănător.

„Arbitrii sînt nemţi şi nu prea înţeleg româna. Arbitrul de rezervă e Marius Avram. Chiar dacă va auzi ceva, nu cred că va semnala, pentru că nu vrea să aducă nici un prejudiciu Federaţiei!”, declară Igna în „Evenimentul zilei”. Cu alte cuvinte, tăcerea FRF în materie de rasism nu e tăcere, e curat muţenie. Şi nu e doar o tăcere complice, e şi asurzitoare.

Igna expune un raţionament încîntător de simplu, gen „decît să plîngă mama mea, mai bine ascundem mizeria sub preş”. Merită citit de două ori! O dată ca să rîdeţi şi o dată ca să vă asiguraţi că nu glumeşte. Sigur, mesajul e banal, „M…e, bă, Platini!”. Dar eleganţa formulării, piruetele logice, ce mai, le dau clasă ultraşilor!

Aţi citit şi a doua oară? Aşadar, nu rasismul e problema, ci deranjul de la UEFA. Şi nu jucătorii, echipele ori suporterii insultaţi sînt victimele, ci Federaţia! E uşor de imaginat ce alte măsuri antirasism vor lua şefii din fotbalul nostru. Vor recomanda galeriilor „Mica Serenadă” („Eine Kleine Nachtmusik”, în varianta pentru arbitri). Şi se vor asigura că maimuţele şi ciorile din România nu au pic de accent german.

Comentarii (34)Adaugă comentariu

skrap (27 comentarii)  •  15 mai 2009, 18:47

noi, romanii, avem vocatia compromiterii a orice , oriunde si oricand. aici e vorba de rasism, iar noi aducem in discutie porecle. daca banel , semedo, cesinha vor fi „gratulati” de tribuna cu cimilituri gen „cra,cra” sau banere cu trimitere la culoarea pielii lor, atunci e rasism. dar noi vorbim in fapt de apelativul-porecla „tigan” adresat rapidistilor, care n-are nicio legatura cu rasismul. am un coleg poreclit „japonezu”, este cam acelasi lucru in principiu, insa intr-un fel sunt priviti niponii si in cu totul alt fel rromii. o putem considera ofensa, injuratura, jignire, dar in niciun caz rasism. dar noi, romanii, am compromis o revolutie si acum ce, sa ne stea in cale notiunea de rasism ?

senateo (18 comentarii)  •  15 mai 2009, 19:10

Toata lumea ocoleste cu buna stiinta esenta comunicarii lui Platini : Nici un moment Platini nu s-a referit la rasismul unor suporteri impotriva altor suporteri ! Platini s-a referit doar la rasismul suporterilor impotriva jucatorilor! Doar acela trebuie sanctionat cu oprirea meciului!! Asa este logic pentru ca un jucator poate fi afectat de scandari rasiste impotriva lui, pe cand daca in tribuna apar bannere rasiste impotriva suporterilor putin ii doare in cot pe Cesinha, Spadacio sau Bozovici. Maria, ca sa te citez, „Mergi cam pe pe burtă!” sau ceva asemănător.

jan violetpitesti (34 comentarii)  •  15 mai 2009, 19:25

asa e rasism e ca la noi unii maninca cu doua guri altii delok neica

Porkus Balkanikus (1 comentarii)  •  15 mai 2009, 19:28

de ce nu sunt probleme de rasism in handbal, in basket, ciclism, atletism, tenis etc? pentru ca acolo nu sunt bani murdari de spalat si atentii de distras! Bine ca se injura pe toate stadioanele toate mamele, dumnezeii si sfintii, iar acum s-au gasit ca daca mamele sunt negre, oprim meciurile.

47 (3 comentarii)  •  15 mai 2009, 19:32

Am urmarit recent pe ProTV, in emisiunea „Te Iubesc Romania”, difuzata recent… duminica seara cred… un reportaj dedicat in exclusivitate rromilor, si ma refer la acei rromi mai avuti, cu castele si vile de 12 camere sau chiar mai mult, cu balustrada scarilor poleita cu aur, cu marmura de jdemii de euro s.a.m.d. Am urmarit reportaju cap-coada si am constatat ceva; si asta concluzie am tras-o mai demult, numai ca de asta data mi-a fost intarita: ei intre ei isi zic tigani!!! Daca noi le zicem tigani, nu se supara!!! Atunci de ce, pe stadion, daca strigi „tigan” e nasol? Se simt cumva? daca yo ma adresez unei persoane necunoscute cu ceva de genu „ba, esti prost!” sau „prostule” sau „idiotule” sau „handicapatule”; oare daca asa zic yo asa trebuie sa fie? La noi in tara rasismul nu prea exista, e mai degraba un fel de porecla (fara sa luam in calcul ceea ce au facut suporterii dinavosti acum cativa ani, cand au aruncat cu cojji de banane intr-un jucator dinamovist, de culoare, nu mai tin minte cum se numeste… asta da rasism!!!), asha cum celor de la dinamo li se zice „javre” sau „caini spurcati”, asa cum noua, astis din Moldova(sunt moldovean, sunt din Vaslui) ni se zice „tarani”, si asa mai departe.. cum celor de la Steaua li se zice „aurolaci”… in acelasi mod , celor de la Rapid li se zice „tigani”; e vorba de niste porecle, si nu rasism! Nu vreau sa i-au apararea nimanui, dar nici sa fiu contra! Pur si simplu vreau sa fiu obiectiv, dar nu stiu daca am reusit…

lerghievici lucian (111 comentarii)  •  15 mai 2009, 19:39

Da Maria, de acord cu tine dar este primul articol foarte bun luna aceasta. Bravo si pentru ieri.

gaby (4 comentarii)  •  15 mai 2009, 19:47

rasismul e ceva inventat pt a mixa europa,astfel devine mult mai usor de manipulat.diavolul nu doarme.

The Big Football (1 comentarii)  •  15 mai 2009, 20:16

Chiar e un articol bun, felicitarile mele!

nime.n.lume (34 comentarii)  •  15 mai 2009, 20:35

La Portile Orientului nimic nu e serios!
Nu aceptam nici un sistem (de valori, de comportament, de legi, de regulamente).
La noi totul se adapteaza, se ajusteaza pe masura noastra si dupa placerea noastra. Pai numai unul dintre noi putea sa ajusteze usile Maybackului cu ranga!
Da-i romanului un regulament si iti face el doua si inca o regula: cum, cand si pe care regulamant sa-l aplici.

clar (1 comentarii)  •  15 mai 2009, 20:43

bine ca plec in voiaj ..pe mare si scap de scarba asta de tara … dar ma intorc si asta imi atrage regrete in inima 🙁

1989 (1 comentarii)  •  15 mai 2009, 22:02

Ce naiba,am reusit sa-l dam jos pe Ceausescu si acuma nimik???Stam cu MIRCEA SANDU si Dragomir pana la adanci batraneti????RUSINE SA NE FIE !!!!

Andrei (3 comentarii)  •  15 mai 2009, 23:23

Bun articolul,dar nu sunt de acord.Ce naiba,trebuie sa fi liber sa scandezi ce vrei pe stadion,nu este ceva ce trebuie sa fie restrictionat de UEFA.

www.ziareviste.ro (16 comentarii)  •  16 mai 2009, 0:02

pana se implinesc 25 de ani de la instalarea lui mircea sandu

Ion Iliescu (16 comentarii)  •  16 mai 2009, 0:06

Scuzati, dar Geambasu e invitat in Studio la Steaua-Rapid si vorbeste despre „burtosi flasci, suporteri de fotbal”. In America, unde rasismul e luat in serios, Geambasu ar primi o plingere penala din partea unei organizatii impotriva discriminarii celor supraponderali si ar plati daune o viata si ar muri sarac lipit!. In Romania sint multe fraze sau curente de opinii adoptate din occident (membru UE, pai nu?) dar discutate „a la roumaine”. Penibil! Campania „noua ne pasa…” nu poate acoperi lipsa de profesionalism din presa. D-stra sinteti bineinteles o exceptie! Ar trebui sa ne pese de cum ne facem meseria, in primul rind!

alex (1 comentarii)  •  16 mai 2009, 7:59

Interesant ar fi sa ne spui despre ce rasism este vorba, daca este vorba despre folosirea cuvantului ” tigan” te inseli amarnic, nu este nici un rasism, este doar o etnie care singura si-a adoptat numele in fiecare tara in care a migrat, sunt foarte multe exemple:gypsies sau vechii egipteni cum ei singuri si-au spus ……

carmelo212006 (1 comentarii)  •  16 mai 2009, 9:45

sa i suspende pe stelisti. sa se tina cont de regulament. noua ne pasa de sport. poate prea mult

neamtu’ (3 comentarii)  •  16 mai 2009, 10:18

„Mai comentatorilor,mai frumosilor,mai sprancenatilor”cand te adresezi unuia cu apelativul „tigan”‘nu este rasism.Cum sa te adresezi unui om de culoare-„mai albule”,daca el este negru?Eu am 1.90m,blond,ochi albastrii,si imi zic prietenii neamtu’.Eu trebuie sa ii dau in judecata pentru rasism?Rasism este atunci cand te legi de defectele unei rase,eu asa cred.Exemple nu pot da,ca poate se gaseste vreun destept,si ma baga la rasism.(regula 1 pct.c,de mai jos)

Di gigi (9 comentarii)  •  16 mai 2009, 11:55

Ce rasism ma?

Ati vazut bannerul Stelei? Foarte frumos si fair-play din partea lor.

Ceva de genul: „Nu ne luam de rasa voastra, suntem fair-play”

vlllad (5 comentarii)  •  16 mai 2009, 12:00

Rapid ar trebui sa castige cu 3-0 la masa verde. *** Daca pentru o bricheta se poate face asta, nu vad de ce nu s-ar putea face si pentru un tirent de intoleranta nemernica? Si chiar mi-e mila de Banel, Petre Marin si ceilalti, care de ani de zile trebuie sa inghita in sec cand etnia lor este terfelita pe jos, ca sa nu mai zis de sutele de suporteri stelisti romi care sunt fortati de circumstante sa strige acele abjectii. Daca FRF inchide ochii ar trebui reclamati de CNCD la UEFA, sa vada si Platini ca nu e totul minunat pe aici.

Anotak (56 comentarii)  •  16 mai 2009, 13:00

Totul este din care parte a”baricadei”privesti aceasta poveste.Daca esti rrom,ti se poate parea normal ca-ti zice tigan,dar in cazul in care esti roman,sau alt cetatean al acestei planete si ti se spune tigan,ti se pare jignitor.Adevaratul rasizm este cel pe care l-au cnsemnat si altii pe acest blog,anume,cand arunci cu coji de banane in cei de culoare,sau cand intonezi un cor de CRA,CRA…la adresa unui jucator care este de etnie rroma.In alta ordine de idei,federatia,prin arbitrii pe care-i are la dispozitie,va sanctiona rasizmul,doar in cazul in care va avea interesul sa o faca si aceste interese stim noi bine care sunt,favorizarea cluburilor”emblematice”steoaia si miau,miau.

sandu_caineeee (1 comentarii)  •  16 mai 2009, 13:17

nu stiu cine sufera mai tare: familia si prietenii lui hildan, in momentul cand membrii galeriei rapidiste isi bat joc de numele lui chiar si dupa atatia ani, jucatorii si conducatorii de cluburi care sunt injurati de familii de mii de oameni? sau sustinatorii echipei de sub podul grant in momentul in care sunt numiti ”tigani”? pana la urma o regula nu poate fi luata de buna doar pt ca este spusa de o persoana cu functie inalta intr-un comitet sau intr-o federatie europeana, pt ca ei nu stiu nimic despre realitatile sociale din romania. deci in concluzie pana sa ajungem sa luam niste legi si niste reguli de-a gata mai bine sa ne facem noi regulile dupa niste principii cu adevarat morale.

ciupi (400 comentarii)  •  16 mai 2009, 14:29

daca un cesinha de pilda este lovit de catre sa zicem ghionea, iar brazilianul ii striga nervos celuilalt „ce faci, ba, albule, de intri in halul asta?”, se numeste ca a dat dovada de rasism, sau asa ceva este posibil numai dinspre albi catre celelalte nuante planetare?

Radu B. (13 comentarii)  •  16 mai 2009, 14:37

Maria, ai dreptate şi nu ai… Te opreşte cineva să trimiţi caseta şi informaţiile la UEFA sau la FIFA? Sau pe rapidişti? Atîta timp cît cei care trebuie să ia măsuri nu iau îşi cam merită soarta…

De asemenea, tot aud plîngeri că ba a luat Goian galben, ba nu, sau că roşu direct e suspendat o singura etapă… De ce există TAS (înţeleg că la noi nu ar avea şanse)?

Mai trebuie să învăţăm şi să ne apărăm drepturile, nu numai să ni le apere altcineva…

nime.n.lume (34 comentarii)  •  16 mai 2009, 18:14

E ingrozitor! Cu ce argumente vin unii!
Oamenii astia sant cei care ajuta Romania sa fie ultima in UE.
Dupa cum gandesc asa muncesc, asa voteaza, asa traiesc!
Slaba nadejde de progres.
Auzi la el: ii spun Neamtu si el nu se supara!
Ori altul care pretinde sa fie lasat sa strige ce vrea pe stadion!
Asa inteleg ei democratia.
Asa o avem.

@senateo (12 comentarii)  •  16 mai 2009, 20:11

bravo, dintre toate mintile „luminate” de pe aici, ai fost singurul care ai remarcat foarte bine esenta mesajului lui platini: interzicerea rasismului se refera NUMAI LA JUCATORI, ei sunt singurii care sunt protejati de asemenea scandari; nu se pune problema in meciul de aseara de rasism atata timp cat nimeni n-a scandat impotriva jucatorilor…..

AlbAlbastru (120 comentarii)  •  16 mai 2009, 22:56

Nu mai comparati strigarile rasiste cu injuraturile si alte mascari. Rasismul chiar este o problema, iar atunci cind dinamovistii si MAI ALES stelistii care au un procentaj mult mai mare de rromi printre suporteri decit Rapidul, mai avem de a face si cu tembelism cronic, ipocrizie si josnicie. Trebuie facut ceva NU PENTRU Rapid pentru ca majoritatea lor NU SUNT rromi, dar pentru ca toti cei care SUN rromi INCLUSIV Danciulescu, lacatus, Piturca, Banel Nicolita, Petre Marin si muuulti muuuulti altii probabil ca sufera nespus cind rasa lor este terfelita si asta chiar NU ESTE CORECT. Pina la urma suntem in secolul XXl si avem pretentia ca noi, ca romini cind ne ducem prin alte tari sa ne respecte lume… dar noi NU FACEM ASA cu altii. Ciudata natie de oameni mai suntem si noi rominii!!!

alecs (345 comentarii)  •  17 mai 2009, 0:01

Da, iertare Maria, dar atat timp cat organele competente ale FRF nu iau nici o masura de prevenire si pedepsire a acestor fapte imorale, discutiile si comentariile pe aceasta tema chiar nu-si mai au rostul.

ionut (12 comentarii)  •  17 mai 2009, 12:02

Parerea mea este ca se da o amploare mai mare decat este cazul asa ziselor acuzatii de RASISM , cel putin in ROMANIA! Eu nu inteleg cum cineva care ii zice altuia ,,CIOARA,, trebuie inchis , schingiuit si apoi impuscat ( nu am mai pus ghilimelele , dar sunt) iar daca celalalt ii propune , de exemplu sa ia toata familia , sotie , copii , mama , pentru un ,,contact sexual,,nu este vinovat cu nimic!!! Vorbim cuntinuu de scandari ,,rasiste,, chiar si atunci cand nu este cazul , pentru ca asa vrea EUROPA , dar cu jignirile , insultele , porcariile care se striga nu avem nimic! Spunem ca suntem pe stadion nu la ,,teatru,, Penibil , grotesc , gretos!! Ipocrizia la rang de arta! Vrea EUROPA lupta cu rasismul? luptam cu rasismul ( sau mai bine zis ne facem). In Romania rasimul , in adevaratul sens al cuvantului nu exista. Faptul ca galeria Rapidului este denumita ,,de tigani,, vine din trecut , are legatura cu ceva asumat chiar de ei ( ei sunt ,,tigani,, , dinamovistii ,,caini,, , etc.) si este de domeniul evidentei ca in randul celor ce striga , afiseaza si se manifesta ,,impotriva tiganilor,, sunt nenumarati cei ce fac parte cu adevarat din aceasta etnie! Chiar nu se intelege ca atunci cand in scandari si pe banere apar cuvintele ,,TIGAN,, , ,,ROM,, , ,,CIOARA,, ele nu identifica decat un grup restrans de oameni si anume sustinatorii RAPIDULUI ? Chiar nu vedeti cati ,,tigani,, sunt in toate galeriile , tuturor echipelor ? Cum sa acceptam toate porcariile care se striga pe stadioanele noastre , si sa oprim meciul doar daca scandarile sunt cu subiect rasist,( ca rasiste nu sunt sigur).Trebuie sa ne trezim si sa nu mai facem tot ce facem , in toate domeniile , doar de ochii EUROPEI , pentru ca asa ne cere EUROPA!

seb81 (1 comentarii)  •  17 mai 2009, 12:59

E cam aberant ce se spune de rasism aici legat de tigani. Tigani ii spui si uni roman care-l scuipa pe altul, tigan ii spui si unui roman care fura etc…Iar legat de cuvantul cioara, de ce dinamovistii pot fi caini, craiovenii pot fi lei etc… iar rapidistii se supara ca sunt ciori???

corneliu (64 comentarii)  •  17 mai 2009, 14:01

Domnisoara Maria, de dragul de a epata, iar incurcu „borcanele”!! Rasimul se refera la RASA, nu la etnie! Ce daca in Cluj, chfereul este sustinut de unguri, iar U Cluj de romani este RASISM? Nu domnisoara, tzigani suporteri sunt la toate echipele! Ca sa nu fie RASISM, ati dori sa le spunem „supoetri rromi sau rrapisiti”? Hai sa fim seriosi! Nu „muscatul” unui militian si ca le spunem suporterilor rrapidisti ca-s tzigani este o problema. Am auzit ca la Cluj sunt ceva nazisti printre suporteri, asta da problema! Sau daca ii spun unui asiatic „galbejit” sau unui afro-american „negru”, atunci este RASISM, se refera la RASA, nu la ETNIE!

AlbAlbastru (120 comentarii)  •  17 mai 2009, 15:55

Ionut, Corneliu, Seb81 si altii. Poate ca asa este, dar tocmai aici sta problema noastra a rominilor in ceea ce priveste ipocrizia de care dam dovada si „talentul” nostru de a fi rai, obraznici si de a jigni lumea. Intradevar Rapidul ca si suporteri, conducatori sau jucatori va spun sigur ca nu se afla nici macar in Top5 in ceea ce priveste rromii, cu Steaua si petrolul ploiesti pe primele doua locuri de departe ca si procentaj de rromi. pai atunci DE CE le strigam rapidistilor ce le strigam??? Cu ce drept ii jignim noi pe ei??? pentru ca asa sunt „povestile nemuritoare” de pe plaiurile noastre mioritice??? pentru ca asa au „lansat” unii rauVoitori ideea si noua celorlalti ne-a placut, ne-a convenit si ii facem pe ei rromi??? Numai pentru asta si steaua si dinamo ar trebui RETROGRADATE. In alta ordine de idei, mascari si injurii si injuraturi si trimitere la origini exista PR TOATE STADIOANELE DIN LUME. Strigarile RASISTE in schimb sunt cu totul altceva, iar la noi EXISTA strigari rasiste, indiferent cum o pui sau o intorci si o sucesti sau o RAsucesti. Si aici intervine cealalta chestie: DE CE Craiova sau Rapidul sa fie pedepsite pentru ORICE abatere cit de mica sau mare, iar cele doua comuniste steaua si dinamo nu… nici macar cind sunt „ORDINE” clare si directe de la UEFA??? DE CE JUDECAM CU DOUA UNITATI DE MASURA, caci asta NIMENI nu o poate tagadui??? DE CE??? Numai pentru ca unii au proptele si prieteni si tovarasi suspusi pe la Liga si Federatie si pe la comsii si pentru ca au ramas ACEEIASI oameni la conducere, ACEEIASI nomenclaturisti comunisti cu limba de lemn ca inainte de 1990??? Pai e bine asa??? E corect asa??? Haideti sa incercam sa fim putin drepti si FairPlay cu noi insine si sa vedem si sa recunoastem adevarul si sa nu incercam sa o dasm dupa cires si sa amestecam lucrurile.

corneliu (64 comentarii)  •  17 mai 2009, 16:53

pentru nike alabalbastru! Mai, dar da-o in alabastreala! Ba vorbesti de rromi, sau de tzigani, hai sd-o lamurim, una-i una, alta-i, alta!!!Stelisti sau dinamovisti, echipe comuniste! Pentru mintea ta, de om manipulat de mass-media, pentru stiinta ta, de „gugustiuc anty comunist”, afla ca Rrapid a fost infiintata in 1923 din „fondurili” Internationalei a III-a, de la Moscova, si, care-i problema? ! Tiganii sdunt o ETNIE si NU O RASA! de acolo si cuvantul RASIM!! Este greu de inteles, nu?

corneliu (64 comentarii)  •  17 mai 2009, 16:59

Pentru nike alabalbastru!!! Una este sa te-njur, sa te jignesc si alta-i sa iti dau cu „bricheta in cap” aici este „marea ta problema”” NUUUUUUUUUUUUUUU! nu poti sa arunci cu sulite-n tren si sa fii „iertat” ca ai sange „alabastru”! Nici macar faptul ca sunteti prima echipa din romania cre ne-ati adus in Europa! NUUUUUUUUUU! respect Craiova si „tziganii ei”, dar o reoet pentru „amia oara”!! este o ETNIE si nu o RASA!! Easim de la anti RASA, nu ati ETNIE! Scurt, nu! Canta la alta masa de rromi!

AlbAlbastru (120 comentarii)  •  17 mai 2009, 17:52

Apropo, voi ati dat si cu suruburi sau bolovani in cap nu numai cu brichete si asta nu la un meci cu Dinamo sau Rapid ci la un meci al Nationalei in jucatori… Legea este UNA si nu se aplica la fel in Rominia. In timp ce Craiova sau Rapid platesc pentru ORICE lucru banal si se dau exemple pe ele, un steaua sau dinamo au parte de clementa. DE CE??? pentru ca ati ramas si AU RAMAS la conducere aceeiasi nomenclaturisti comunisti cu limba de lemn dinainte de 1990 si aceleasi tertipuri si minciuni si INTERPRETARI ale legii si aceleasi hotii si minarii de care TOT voi steaua & dinamo beneficiati. Sunteti oamenii datorita carora Rominia nu poate evolua.

Comentează