Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Condamnatul

Organizaţiile antidrog din România contestă prezenţa lui Mutu, alături de alte vedete ale sportului românesc, în campania MTS „Lasă-ţi copilul să devină legendă!”. „El nu este un erou şi, cu siguranţă, eu nu aş vrea ca propriul meu copil să-l […]

marți, 12 mai 2009, 3:10

Organizaţiile antidrog din România contestă prezenţa lui Mutu, alături de alte vedete ale sportului românesc, în campania MTS „Lasă-ţi copilul să devină legendă!”. „El nu este un erou şi, cu siguranţă, eu nu aş vrea ca propriul meu copil să-l privească drept exemplu”, a declarat directorul organizaţiei Teen Challenge, citat de „Cotidianul”.

Modelele de viaţă reprezintă o problemă de opţiune personală. Orice şi-ar dori părinţii, adolescenţii se încăpăţînează să-şi decidă singuri eroii. De cele mai multe ori, îi aleg fără sfatul părinţilor. Dintre vedetele care apar în campania MTS, Mutu se situează cel mai aproape, în timp, de noi. Dacă e să transmiţi un mesaj puştilor de azi, căpitanul „naţionalei” reprezintă alegerea ideală. Vorbeşte pe înţelesul lor, se îmbracă în stilul lor, ascultă muzica lor.

Nadia şi Ilie Năstase sînt figuri înregistrate în memoria colectivă, idealizate pînă la a deveni impersonale. Prea buni ca să fie adevăraţi. Prea sus ca să ni-i imaginăm mergînd printre noi. Pe cînd Mutu e „live”, aici şi acum, cu golurile, tatuajele, căderile şi revenirile lui. Nu e un erou în sensul clasic şi înrămat, e un star, cu puterea lui de impact şi haloul lui de controverse.

A avut probleme cu drogurile. A trecut peste ele, dar asta reprezintă o reuşită neglijabilă, pentru organizaţiile antidrog. Nu contează că şi-a revenit, că a luat viaţa şi fotbalul de la capăt! O dată ce ai tras pe nas, gata! Ţi s-a pus o ştampilă. Orice ai face, rămîi un renegat.

Protestul agenţiilor conţine un îndemn la discriminare. Şi un scepticism de rău augur faţă de obiectul lor de activitate: lupta împotriva dependenţei de droguri. Mutu reprezintă un caz fericit de recuperare. De numele lui nu se leagă un mesaj de înaltă moralitate, ci un mesaj de speranţă.

Dacă nu există speranţă c-o poţi lua de la capăt sau dacă această speranţă nu merită promovată, atunci ce-şi propun, de fapt, agenţiile antidrog? Doar să condamne?
„Cînd s-a întîmplat povestea aceea, nu m-am oprit să mă gîndesc sau să plîng. Am ştiut imediat că am greşit”
Adrian Mutu, atacant Fiorentina

Comentarii (61)Adaugă comentariu

lerghievici lucian (111 comentarii)  •  12 mai 2009, 15:33

Da Maria, de acord cu tine dar pentru ca „Moscova nu crede in lacrimi” hai sa lasam sentimentalismele pentru diseara.

francofonu (3 comentarii)  •  12 mai 2009, 15:35

Total de acord cu directorul acelei organizatii. Te-ai risca, Maria, sa traga copilul tau o singura data pe nas, tu avand speranta ca se poate indrepta si lasa de viciu? Nu cred. Asa ca nu mai poza in bunul samaritean, ca nu tine. Mutu erou? Pentru copilul meu (are 12 ani si ii place fotbalul), chiar nu este. Tara asta nu se va face bine niciodata daca vom continua sa ne complacem in „lasa ba ca merge asa…”. Daca nu avem valori in tara, hai sa inventam noi. Cam asta faci tu acum. Valori avem, dar nu alea pe care le stiti voi. Ha ha ha! Mutu erou…

Bogdan (4 comentarii)  •  12 mai 2009, 15:59

Ciudate organizatii care nu cred in sansa a doua, sunt curios ce modele de vedete si personalitati au aceste organizatii.
Nu cred ca exista nimeni pe lumea asta oricat de vedeta ori mare personalitate care sa nu aiba si defecte/sau sa fi facut greseli in viata; ce sa facem cu Churchill- sa il scoatem din istorie ca era un betivan sau pe Einstein , Picasso si Stefan cel Mare ca erau afemeiati (***
O lume ciudata, ciudata , ciudata

Speedy (98 comentarii)  •  12 mai 2009, 16:04

Va propun sa luam ca modele vii pe Becali si Borcea. Cred ca n-ar fi contra nici o organizatie antidrog. Adevarul e, dragilor, ca intr-o tara in care Borcea, Becali si altii ca ei sunt numiti (de un coleg de-al tau, Maria) „stalpi ai societatii”, nu vad de ce nu ar putea constitui Mutu un model. Francofonule, e un vechi proverb breton (deci oarecum francez) care zice aproximativ „cu cat iti asezi idolii pe un piedestal mai inalt, cu atat mai bine o sa vezi ca au o gaura in fund”.
Sfatul meu (necerut de nimeni) pt. fiul tau e sa-l ia ca model pe Mutu din teren. Nu pe cel din afara terenului. Si are sanse sa iasa fotbalist, daca isi doreste. Cat priveste modelul moral, ma indoiesc ca mi-as lasa fiul sa ia ca model vreo personalitate publica din romania, indiferent de domeniul de activitate (la alegere: politica, fotbal, afaceri, presa…)

omu rau (19 comentarii)  •  12 mai 2009, 16:17

Nu stiu ce model poate fi Mutu pentru oricine din tara asta. Un caz de drog confirmat, o bataie administrata unui ospatar sau ce Dumnezeu era ala, niste scene de amor care nu erau in cadru familil, un divort, niste fumuri de tigara in cantonament, o suspendare de permis de conducere. Despre ce fapte bune ar trebui sa imi aduc aminte, care sa compenseze aceste intamplari neplacute din viata lui Adrian? Pentru tine ar fi un model Maria, acest Adi Mutu? Pentru mine unu cu siguranta nu. Si nici pentru copilul meu.

wowboy (1 comentarii)  •  12 mai 2009, 16:18

francofonule *** ce face mutu in timpul lui liber e treaba lui … valabil pt toata lumea … dar pt ca e pers publica va permiteti toti sa-l judecati si sa opinati despre niste lucruri despre care nu cunoasteti decat ce ati fost indoctrinati sa stiti. ala macar a realizat niste lucruri la viata lui, s-a facut cunoscut prin calitati pe care acum le uitati toti pt ca a gresit … care din voi n-a gresit? a facut bani, si-a trait viata, a experimentat si il inteleg perfect. poate vreti sa luam la rand vedetele din campaniile romanesti anti-drog care consuma la greu la randul lor si sa vorbim atunci de idol … asta a tras pe nas, altii sunt betivi notorii(cati fotbalisti intra aici n-are rost sa insiram), altul isi gaseste fericirea in bagaboantele din cantonamente dar pe scurt toti sunt oameni si se bucura in felul lor de viata? Cine sunteti voi si ce ati realizat in viata si unde v-ati insusit principiile morale si cat ati citit in viata voastra saracacioasa ca sa-l judecati pe Mutu?

IO (63 comentarii)  •  12 mai 2009, 16:19

pt Bogdan,
ai incurcat rau borcanele. Nu poti scoate pe nimeni din istorie, dar asta nu inseamna ca ii tii pe rspectivii drept idoli sau modele de urmat.

omu rau (19 comentarii)  •  12 mai 2009, 16:20

@ Bogdan
daca am ajuns sa il punem in balanta pe Mutu cu cei enumerati de tine inseamna ca suntem o generatie cu foarte putine valori. Mutu poate e un fotbalist dar doar atat. Cei enumerati de tine sunt oameni care au lasat ceva in istorie. Peste 10 ani Mutu nu va mai fi in memoria nimanui decat ca „drogatul ala”, pentru ca nu are nici o realiare profesionala

VIOREL66 (4 comentarii)  •  12 mai 2009, 16:20

EU CRED CA ADEVARUL ESTE UNDEVA LA JUMATATE.
NU PUTEM SA-L CONDAMNAM LA NESFARSIT PENTRU CE A FACUT IN ACEA PERIOADA.
PROBABIL CA A PLATIT PENTRU ASTA.
DEASEMENEA NICI NU CRED CA POATE REPREZENTA UN MODEL FIE SI NUMAI PENTRU FAPTUL CA REVENIREA LUI NU A ADUS VREO ASCENSIUNE SPECTACULOASA(VEZI CAZUL RIO FERDINAND).
EU INCA IL ASTEPT LA O SUPERECHIPA PENTRU CA ARE POTENTIAL.SI CRED CA ARE SI CARACTER

Ioana (1 comentarii)  •  12 mai 2009, 17:02

Am citit articolul…am citit comentariile voastre, insa nu inteleg un lucru, de ce acest nume la articol „Condamnatul”, ce a facut Mutu ca sa fie prezentat ca o legenda?
Nadia,Ilie, Ion Tiriac ei da…putem spune ca sunt o legenda, dar de Mutu in nici un caz.
Divorturi,droguri,tatuaje,betii, cluburi de noapte – nu asa se prezinta o legenda, imi pare rau dar asta e parerea mea

bhuttu (7 comentarii)  •  12 mai 2009, 17:03

De cand „s-a pocait”, ce trofeu a castigat Mutu?

oldman (6 comentarii)  •  12 mai 2009, 17:07

pt. bogdan
tu ai retinut despre eminescu k a fost** sau poet?
despre goga, k a fost legionar sau la fel, poet?
dupa cum vezi, greselile vietii tres si se uita. si e normal sa fie asa

Bogdan (14 comentarii)  •  12 mai 2009, 17:25

Ca mai toate organizatiile anti-ceva, scopul acelor oameni nu este vreo reusita sociala. Pur si simplu sunt oameni care vor sa iasa in fata. Nu are importanta statutul de vedeta sau de erou al domnului Mutu, ci faptul ca, dupa o perioada „dura”, si-a revenit, s-a reintegrat, a reusit sa invinga. Mi se pare o reusita.

Garzon (2 comentarii)  •  12 mai 2009, 17:25

Deplasat acest articol. Nu stiu cum ati ajuns la concluzia ca Mutu ar fi un „caz fericit de recuperare” (?!) Ca sa demonstreze ca a trecut peste problema cu drogurile, Mutu ar fi trebuit sa faca mult mai mult. El n-a facut decit sa ofere niste declaratii de complezenta („imi pare rau, am gresit, asta e, trecem peste…”). De fapt, a dat impresia ca singura lui problema cu drogurile e ca a fost prins. Si marea lui „revenire” e ca n-a fost prins a doua oara (inca).

the undertaker (32 comentarii)  •  12 mai 2009, 18:20

organizatiile anti drog din romania sa isi justifice ele insele existenta si finantarile prin a arata pe cati oameni i-au salvat de la droguri,prin indemnuri si acte.deocamdata,mutu s-a salvat singur,a demonstrat ca e un caracter puternic si a mers mai departe.in ceea ce priveste modelul de urmat,fiecare isi alege propriul model si destin,nu trebuie sa ii fie impus.poate si aceste organizatii sunt conduse de fosti consumatori,nu?iar romania daca duce lipsa de valori foarte mari,poate sa propuna pe orice si,cum fotbalul da nastere la eroi in tara asta,e normal sa fie preferat mutu de catre copii.titlul tau,imi place.imi aminteste de filmul „the condamned” cu stone cold steve austin si vinnie jones in rolurile principale:)

Ziare si reviste (16 comentarii)  •  12 mai 2009, 18:47

dam toti cu pietre in mutu, el e un mare fotbalist.sa ne mandrim ca suntem contemporani cu el.

durden (209 comentarii)  •  12 mai 2009, 22:13

asa e romanul…cand are si el o speranta,un chior in tara orbilor,o vedeta, spuneti-i cum vreti lui mutu,dar cand gasim si noi in sfarsit un david beckham de romania,trebuie sa aruncam cu noroi in el pt ca asa am fost crescut si indobitociti de catre altii mai dobitoci ca noi.bine ca mutu e probl nr 1 a romaniei dar alina plugaru si sexy braileanca pot fi vedete!!!pun pariu ca dintre toti cei care nu-l suporta pe mutu,90% nu-l suporta nici pe beckham!uitati-va la statistici bai desteptilor!!nu judecati dupa faptul ca au mai mult „mojo” decat voi!!voi l-ati vazut pe beckham fluierat vreodata sau scuipat pe wembley?!si acum intrebati-va:VA CONSIDERATI CUNOSCATORI AI FOTBALULUI MAI BUNI DECAT ENGLEZII?!?!

ion (1 comentarii)  •  12 mai 2009, 22:50

Chiar ne-a prostit foamea ?
Cum poti avea asemenea exemplu? Ceilalti Nadia,Ilie,Hagi, au si alte merite in afara vietii sportive.
Halal

the undertaker (32 comentarii)  •  12 mai 2009, 23:34

pai,normal,mass media promoveaza asa zisele „dive” de care s-a pomenit mai jos si alte nulitati,nu pe cei care,de bine de rau mai promoveaza putin sportul romanesc.

Radu (16 comentarii)  •  12 mai 2009, 23:51

Frumos. La obiect. Adevarat. Trist. Felicitari Maria! Rusine tuturor celor care nu au inteles nimic.

Ghandalf (147 comentarii)  •  13 mai 2009, 0:34

Subiect bine tratat, dar comentariile vin parca din alta dimensiune… sunt prea simpliste si nu tin deloc cont de complexitatea fenomenului. Mutu a gresit grav pentru ca asta este caracterul lui, dar daca apoi se pare ca a apucat-o pe calea cea buna ( are grija socrul lui de asta ca altfel…) trebuie sa-l lasam sa-si spuna povestea. Daca un singur copil tentat sa incerce drogurile va spune NU datorita povestii lui Mutu si va face alegerea corecta tocmai pentru ca a fost avertizat de un (sa speram) fost consumator, fiti siguri ca parintele acelui copil va spune ca nu a fost degeaba. Revenind la Romanica noastra cea de toate zilele, spunea cineva mai jos ca nu avem modele demne de urmat…mda , daca ne uitam la tv, asa este. Cititi „Memoria” editata de Asociatia Fostilor Detinuti Politici si veti gasi acolo o multitudine de modele de urmat, oameni care au avut un crez si l-au urmat in ciuda opresiunii staliniste din Romania, dar care nu s-au bagat in fata in viata publica, care au ramas anonimi pentru generatia tanara si nu s-au batut cu caramida in piept ca au indurat chinuri cumplite ramanand OAMENI. Azi ies in fata avortoni precum borcea sau becali sau virinel cu monica lui iubitoare ( vai ce frumoasa a fost emisiunea aia in care iubitoarea de virinei ii scotea bilute de muci din nasul lui plin de verzisori … puah ), azi vedem pe „marean care este” plin de scoala pana la genunchiul broastei cum jubileaza ca l-a exclus din partid pe Madalin Voicu (cred ca nu suporta ca Madalin mai are si ceva scoala si-l eclipsa printre coetnici), etc. , lista ar putea continua dar mi se face sila.DIXIT

Luc (19 comentarii)  •  13 mai 2009, 0:48

Ai perfecta dreptate Maria! Am citit raspunsurile de mai sus si am ciudata impresie ca oamenii acestia cred ca stadionul este un fel de biserica, cu standard moral elevat si ingerii pictati pe pereti. Cei care scriu despre „copilul meu” cum ca ar fi perfect … sa il indrume spre teologie, dar nu stiu nici daca acolo ar reusi pentru ca are bagaj genetic deficitar de la cei care se cred sfinti!

Sergiu (4 comentarii)  •  13 mai 2009, 1:08

Nu mi-am imaginat ca poti scrie asa ceva. Dar uite ca ai facut-o! Daca tu consideri ca Mutu asculta muzica pe care generatia de acum o asculta, te inseli amarnic. Pustii nu mai asculta manele! S-au dus vremurile alea. Cat despre stilul de imbracat, nici atat. Acum nu se mai poarta „modele nationale”. Toti pustii isi fac freaza ca Beckham, isi lasa parul lung ca Messi si se imbraca in genul Timberlake, sau mai nou Tokyo Hotel sau alte tampenii de genu’. Daca tu il simpatizezi pe Mutu, fii pe pace, dar nu ni-l baga noua pe gat, ca erou. Nici macar erou de desene animate. Cat despre vorbit… Mutu habar nu are sa lege doua cuvinte, chiar daca, vezi Doamne, citeste Dostoievski. Sau a citit. Sunt indignat de articolul asta pe care l-ai scris, am impresia, din lipsa de inspiratie. Aveam asteptari inalte de la tine. Mutu a avut probleme cu drogurile, a scapat de ele. Dar niciodata, el nu ar trebui sa fie un model. Ce-ar fi sa fim chiar noi, fiecare in parte, model pentru 1 singur copil? Nu crezi ca ar fi mai eficient?

Sergiu (4 comentarii)  •  13 mai 2009, 1:19

Prea mult subiectivism strica in jurnalism. Come down to earth! Revino printre noi oamenii. Traieste printre noi. Ar fi bun chiar si un RESET. Apoi, reia-ti articolele pline de substanta, cele de alta data. Te-ai mecanizat si nu-ti sta bine.

petrache (66 comentarii)  •  13 mai 2009, 2:52

Bravo Domnisoara Andries. Santeti o jurnalista inteligenta! Nu-i cunosc personal pe „conducatorii” organizatiilor antidrog dar sant sigur ca, precum majoritatea oamenilor de natura politica din Romania, sant departe de perfectiune ei insisi. Mutu a facut o greseala – la 20 de ani – si a platit din greu pentru ea. Nu a omorat pe nimeni. Cei care scriu mesaje pe siteul asta (sau in presa etc…) si il condamna pe Mutu sa se uite in urma in propria lor viata daca au fost tot timpul curati ca lacrima; daca au fost propusi cumva pentru canonizare alaturi de Maica Tereza. Daca nu, lasati-l in pace pe Mutu. E un role model mai bun decat 90% din „personalitatile” romanesti de azi.

alex (345 comentarii)  •  13 mai 2009, 11:17

E greu. Acele greseli din trecut ii vor marca in mod definitiv destinul, caruia i se atribuie aceasta grea eticheta pe care va trebui s-o poarte zi de zi, ramanindu-i totusi speranta!

marian (23 comentarii)  •  13 mai 2009, 11:49

ORGANIZATIILE ANTIDROG AU, IN MOD EVIDENT, DREPTATE. NU SE PUNE PROBLEMA UNEI „CONDAMNARI LA NESFARSIT”, DOAMNE FERESTE, INSA IMAGINEA LUI A FOST IN MOD ERONAT FOLOSITA IN ACEASTA CAMPANIE. NU AVEA el NEVOIE DE ASA CEVA ! ASA A FOST READUSA IN DISCUTIE O PROBLEMA PE CARE MUTU, IN PRIMUL RAND, CRED CA DORESTE SA O DEPASEASCA.

alex (37 comentarii)  •  13 mai 2009, 13:09

ma suprinde lejeritatea cu care tratezi o problema asa delicata. faptul ca mutu este un caracter puternic si a reusit sa revina nu inseamna ca el s-a reabilitat pe deplin. daca am admite reabilitarea deplina am da un mesaj total nesanatos, si anume, consumati droguri la greu, insa aveti grija ca intr-un tarziu sa renuntati totusi la ele. mutu nu este un model si nu poate fi folosit pe post de model. iar noi ar trebui sa invatam sa fim mai fermi, mai seriosi si mai intransigenti in astfel de cazuri. nu de alta, dar mergand pe rationamentul tau, in cativa ani o sa ii folosim pe post de modele neprihanite si pe corpodean et co. in campania „nu da spaga”. ca doar se vor reabilita pana atunci

elena_alina01 (17 comentarii)  •  13 mai 2009, 14:10

Eroul fiecaruia dintre noi trebuie sa fim noi insine. Numai in acest fel vom reusi in viata, vom deveni legende. Lumea nu are nevoie de o copie a Nadiei, a lui Nastase sau a lui Mutu. Lumea are nevoie de alte personalitati, de originalitate. Ce inseamna aia ”eroul meu”, ”idolul meu”? Nu, chiar nu, trebuie sa ne visam si sa ne fabricam singuri un viitor, sa avem propriile idealuri. Noi sa fim proprii nostri eroi, sa invatam sa fim exemple pentru noi, doar pentru noi. Numai asa vom ajunge la un echilibru si mai tarziu la stadiul de legenda. Referitor la exemplul Mutu, eu, dupa ce am citit acest articol, m-am gandit la faptul ca este important sa o luam de la capat in anumite situatii neplacute din viata. Nu vreau sa cred ca Maria Andries a prezentat acest articol pt. a sublinia faptul ca Mutu ar putea fi un model. Niciodata! Este un exemplu, doar un exemplu de fabricare a unui nou inceput atunci cand ai gresit. Repet, trebuie sa fim un model pentru noi insine si tot noi sa ne urmam propriul model …

explorish (62 comentarii)  •  13 mai 2009, 14:30

mi-a placut tratamentul subiectului. eu inteleg menirea asociatilor antidrog in preventie SI recuperare. ori daca tu ii ataci pe cei care „s-au recuperat”…
asta daca nu cumva domnii respectivi au informatii ca mutu nu s-a lasat, sau ca s-a transformat in dealer – atunci e altceva. dar atunci sa spuna asa, in fatza!

Ivanoschi (2 comentarii)  •  13 mai 2009, 14:32

Mutu este reabilitat din punct de vedere legal, social, sportiv dar nu si din punct de vedere moral. Ca atare el nu poate reprezenta un model pentru copii. Nu inteleg de ce insistati atita pe ‘modelul Mutu’. Puteti enumera ce mare lucru a realizat acest Mutu? In afara faptului ca a tinut prima pagina a mai multor publicatii nu-mi amintesc o fapta notabila realizata de acest ….sportiv. Nastase, Nadia, chiar daca nu se imbraca precum tinerii de azi, reprezinta adevarate modele. Si nu numai ei. Sint multi altii. Iar faptul ca adevaratele modele se indeparteaza tot mai mult ca virsta, de tinara generatie, este rezultatul ‘tranzitiei’ permanente a societatii romanesti din ultimii 20 de ani. Pina si Mutu este creatia actualei stari sociale. Dar nu este si un model de urmat pentru copii.

martoru (4 comentarii)  •  13 mai 2009, 15:01

***** si playboy si facem model din el…

martoru (4 comentarii)  •  13 mai 2009, 15:03

pt. oldman
despre eminescu am retinut ca a fost editorialist de succes
iar despre goga ca a fost prim-ministru… dar si aceste fapte si celelalte fac parte din viata lor

luter (13 comentarii)  •  13 mai 2009, 15:44

ALOOOOOOOOO, DOMNILOR SI DOAMNELOR ,DOAMNA MARIA A SCRIS UN ARTICOL SI SI-A SPUS PAREREA ASA CUM A SIMTIT,DAR ATI APARUT VOI SI IMPROSCATI CU CUVINTE ALESE DESPRE MUTU .EL ESTE UN MODEL PENTU CEI CE FAC FOTBAL SI PENTRU CEI CE VOR ALEGE SA CONSUME DROGURI ,VOR VEDEA CE A PATIT EL CHIAR DACA S-A LASAT ,A RAMASA CU STAMPILA DE FOST CONSUMATOR DECI NU ESTE UN MODEL DE URMAT PE ACEST SEGMENT .FIECARE DOARME ASA CUM ISI ASEAZA PERNA SUB CAP.TOTI IN VIATA AM COMIS ERORI DAR NU SUNT CUNOSCUTE DECAT ATUNCI CAND DEVII PERSOANA PUBLICA SI ATUNCI SA VEZI HIENELE CUM TE TOACA SUB PRETEXTUL CA ESTI UN EXEMPLU NEGATIV PENTRU COPII CARE FAC COPII LA 13,14 ANI ,NU CE SPUNETI STIMATI CONSTETARI AI LUI MUTU .

B R (1 comentarii)  •  13 mai 2009, 15:46

Ce **** MODELE ptr copii sa fie fotbalistii: niste manelisti, care merg beti cu mashini luxoase si sar cu ele de pe poduri sau le izbesc in stalpi.

Einstein a spus: ca pot fi 2 feluri de modele: 1. de urmat
2. de evitat.

cisco (5 comentarii)  •  13 mai 2009, 15:52

hm….si ce, nastase e un tip de o moralitate exemplara?! a fost un rasfatat, razvratit, playboy, chefliu,tot ceea ce isi putea permite un nr.1 mondial in tenis! iar cireasa de pe tort a fost atitudinea fata de ruxandra dragomir dupa ce a devenit pres frt; nu-i tin partea nici lui mutu, dar m-am saturat si de imaginea olimpiana alui nasty (a se citi la propriu)

carol doi (21 comentarii)  •  13 mai 2009, 16:03

si asa Mutu a gustat din sansa fiului risipitor …nimic nou sub soare! ridicati piatra sa loviti?…nimic nou sub soare!

fritz (45 comentarii)  •  13 mai 2009, 16:06

din cauza lui (mutu), nu ma mai intereseaza nationala, astea sunt exemple!!?…lider *****(dovedit…nu pe vorbe),betivi, etc….pt. copii nostri….imi pare rau pt. ca imi iubeamn echipa nationala

iuli (1 comentarii)  •  13 mai 2009, 16:16

Total de acord, un articol foarte bun. Cei din organizatiile anti-drog ar trebui sa incurajeze tocmai de astfel de marturii! Ce ingustime in gandire… Pentru mine Mutu nu a insemnat mare lucru decat DUPA ce a trecut peste problemele cu drogurile si a demonstrat ca poate reveni chiar mai sus decat inainte (si nimeni nu ii mai dadea vreo sansa).

confirmare (1 comentarii)  •  13 mai 2009, 16:24

Steaua 2 etape de suspendare….meciurile cu rapid si craiova fara suporteri….

Adi-Seattle (3 comentarii)  •  13 mai 2009, 16:43

Ce-i doare pe unii…
Intr-o tara in care se vand droguri LEGAL in apropierea unor scoli (vezi weed store – Piata Dorobanti), intr-o tara in care adulam cu mic, cu mare actorii americani – la randul lor implicati in scandaluri de consum de stupefiante in mod frecvent si cu istoric in clinicile de dezintoxicare, intr-o tara in care cainii mor de drum lung si prostii de grija altora, intr-o tara care arde si babele se piaptana, s-a trezit nu stiu care puritan sa se ia de un baiat care a facut o gresala, a platit pentru ea, ii pare rau, a avut de suferit in cariera si acum e pe drumul cel bun… Ar mai fi de spus un lucru: ipocrizie mai mare ca in Romania nu exista in lume. Hai s-auzim de bine!

bursuc25 (2 comentarii)  •  13 mai 2009, 16:52

N-ati putea scoate shoshonii aia de pe ecran? Inteleg, reclama sufletul comertului, dar la halul in care e proiectata opinca aia, nu mai merge sa dai click pe nicaieri decat daca apuci s-o faci rapid, inainte sa apara ghetele alea …

coca COLA (4 comentarii)  •  13 mai 2009, 17:23

MUTU FINU LUI NICU GHEARA

begheiu (1 comentarii)  •  13 mai 2009, 17:49

Greşeşti, Maria !
Mutu are dreptul la o a doua şansă, dar nu ca exemplu pentru generaţiile ce vin.
Are dreptul la o a doua şansă în familie, în „profesie” (chiar dacă nu are una…), chiar şi în echipa naţională.
DAR NU CA EXEMPLU PUBLIC ÎN MASS-MEDIA !
NU CA EXEMPLU PUBLIC !

eu (1 comentarii)  •  13 mai 2009, 18:21

de ce imi cenzurezi mesajul Marioaro? Ti-e teama ca e adevarat ce spun? REPET: Mutu poate fi un exemplu la dribling – frumoasa accidentare si el si Lobont.Hai pa!

faithless_soul (3 comentarii)  •  13 mai 2009, 18:24

Daca faci o companie prin care vrei sa convingi pe ***** sa renunte la viciu il pui pe Mutu in prim plan ca exemplu extraordinar, baiat care s-a indreptat etc
Daca faci o companie prin care incerci sa convingii tinerii sa NU se apuce de droguri in absolut nici un caz nu prezinti (fosti) ***** ca persoane de succes.
S-a inteles?

tony (8 comentarii)  •  13 mai 2009, 18:27

Nu sunt un mare fan Mutu,dar de ce nu incercat sa il priviti pe Mutu si din alta perspectiva?Ok omul a gresit,dar totusi poate fi priviti ca model,a gresit in viata cu drogurie,cu divortul,cu repetatele petreceri pe vremea cand era la Chelsea si era mai mult beat decat treaz,dar a invatat din aceste greseli,nu le mai repeta,poate fi privit ca un model fiind un om care a avut puterea sa o ia de la capat cand toata lumea era contra lui,poate fi privit ca un model in fotbal,pana la urma in actuala generatie doar 2jucatori au atins varful,pentru copii de 10-11 ani idolul lor nu poate fi Hagi,nu l-au vazut niciodata jucand,pentru acei copii Hagi e doar un mare jucator insa nu se pot regasi in el.Ei trebuie sa isi gaseasca un model printre fotbalistii din ziua de azi,si din pacate acestia sunt prea putini,pe pusti nu prea ii intereseaza ca Mutu a facut aia si aia,pe ei ii intereseaza atunci cand Mutu marcheaza,atunci cand Mutu joaca bine.

simplu (3 comentarii)  •  13 mai 2009, 18:34

Draguta, gresesti, Mutu Adrian nu vorbeste pe intelesul copiilor nostri, pentru ca e snob si prefacut, nu se imbraca in stilul lor , ci il imita pe Eminem,iar despre manele mai bine tacem. Este un model de prost gust,lasa-l in soarta lui si vor bim mai tirziu de lasatul de droguri. ****

trinid. (4 comentarii)  •  13 mai 2009, 18:58

Da!!! NU ca exemplu in mass media!!! ce facem incurajam lumea sa ia droguri apoi sa se lase si ii ridicam in slavi.sa fie un eroul in cercul lui de prieteni, in familie dar doamne fereste sa il prezentam ca un bun exemplu. slab subiectu articolului, mult mai slabe argumentele.

bibi (1 comentarii)  •  13 mai 2009, 19:08

cu siguranta nu mi l’as dori pe mutu ca exemplu pt copiii mei !! sa se caineze mai intai, si apoi mai vedem!!

Comentează