Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Metoda Panduru

Steaua are nevoie de un antrenor ale cărui ordine nu se discută

„Dacă un jucător mai comentează, o să intru şi o să-l iau la bătaie pe teren!”. Aşa s-ar putea enunţa metoda Panduru în fotbal. Nu trebuie să fii […]

vineri, 1 mai 2009, 10:44

Steaua are nevoie de un antrenor ale cărui ordine nu se discută

„Dacă un jucător mai comentează, o să intru şi o să-l iau la bătaie pe teren!”. Aşa s-ar putea enunţa metoda Panduru în fotbal. Nu trebuie să fii un mare cunoscător de română ca să te încerce bănuiala că va trece la fapte. Ăsta e stilul lui: accentul pus pe grup, pe disciplină, pe supunere absolută în faţa tehnicianului. „Fiecare jucător de la mine din echipă trebuie să înţeleagă că individual nu va face nimic!”. Sună destul de clar şi rezonabil.

Cu riscul de a-i demoraliza definitiv pe unii jucători stelişti, trebuie menţionat că Panduru practică baseball-ul. Iar dacă va veni în Ghencea, s-ar putea simţi tentat să-l practice fără minge. Deocamdată, reprezintă doar una dintre variantele de înlocuitor al lui Lăcătuş.

Pe banca tehnică a roş-albaştrilor se derulează acelaşi scenariu ca în cazul plecării lui Olăroiu. Conducerea nu îndrăzneşte să-l demită pe titular. Aşteaptă să renunţe din proprie iniţiativă ori le pasează decizia suporterilor, de parcă ei ar fi semnat contractul cu Lăcătuş.

Oricine ar veni pe banca Stelei trebuie să evite eroarea lui Lăcătuş: compromisul. Iluzia asta, că din jumătăţi de măsură se poate obţine un întreg armonios, i-a subminat autoritatea şi la oficială, şi în vestiar. Jocul Stelei şi-a pierdut coerenţa, nu e nici spectaculos, nici tacticizat. Iar echipa şi-a pierdut reflexele de echipă. Măruntele abdicări duc la mari capitulări, nu la mari rezultate. Asta e lecţia lui Lăcătuş în al doilea său mandat la Steaua.

Dan Petrescu, aflat de asemenea pe lista roş-albaştrilor, e un tactician abil şi familiarizat cu fotbalul occidental. Dar tocmai de asta, în dezordinea actuală de la Steaua, ar părea cu totul scos din context. Ca un profesor care le vorbeşte despre cubism unor puşti cu Ipod-ul în urechi.

Urgenţa în Ghencea nu ţine de tactică, de valoarea lotului, de situaţia din clasament sau de situaţia din conturi. Ci de faptul că vestiarul conţine mai multe vedete decît fotbalişti. În cazul ăsta, funcţionează doar argumentele ultime ale lui Panduru. Le-a aplicat şi la Farul, şi la Vaslui, şi la Timişoara, cu mai mult sau mai puţin succes.

Panduru nu are darul de a se face plăcut, cel puţin nu pe loc şi nu de către jucători. Dar posedă aptitudinea rară de a se face ascultat de oricine, chiar şi de musca de pe peretele clasei. E genul de tehnician care spune fără menajamente: „Am fost penibili! Meritam pe deplin să fim fluieraţi de spectatori!”. Chiar dacă nu sună bine, jucătorii Stelei ar trebui să audă, din cînd în cînd, adevărul. r fi semnat contractul cu Lăcătuş.

Comentarii (37)Adaugă comentariu

Alex Timisoara (144 comentarii)  •  1 mai 2009, 11:14

A facut-o intr-adevar la Timisoara, exact cum spuneti, fara sa fie cineva care macar sa ridice privirea contra lui. Insa aceasta abordare a functionat perfect in conditiile unor jucatori anonimi, fara posibilitati tehnice deosebite, care trebuiau sa compenseze carentele de ordin tehnic, prin efort fizic. Nu sunt deloc sigur ca ar functiona in cazul unor echipe cu jucatori de calitate ceva mai ridicata si cu experienta mai vasta.

shylock (1 comentarii)  •  1 mai 2009, 11:15

panduru e din acelasi aluat cu lacatus, nu sunt tehnicieni mari, sunt muncitori si aplica doar ce au invatat de pe vremea cand jucau. daca vine panduru, automat trebuie adus un manager care sa se ocupe de transferuri, de arhitectura echipei,pt ca pandi nu e un „ctitor” de echipe, ca petrescu, lucescu,olaroiu, boloni sau al batran de la donetk. ca sa evite aducerea a doi oameni, steaua tre` sa aduca un antrenor-manager, ca unul din cei de mai sus.

oricum, indiferent cine vine, nu va face rezultate cu gigi patron. nu antrenorul e de vina pt lipsa rezultatelor ,ci modul despotic in care e condus clubul. becali a fost bun la vremea lui. a scos clubul din colaps, a investit, a angajat oameni capabili. dar acum „este sub vremuri”, anacronic. a dărâmat singur tot ce a construit. stilul lui era bun prin anii 98-2002. acum se cauta altceva. cat timp va fi becali acolo, nu conteaza antrenorul.

realistul (3 comentarii)  •  1 mai 2009, 11:16

e adevarat ce spui, steaua e plina de vedete. insa vedetismul e doar in capul lor. in realitate sunt foarte putini fotbalisti valorosi acolo. lacatus are bubele lui, insa mare lucru nu cred ca se poate face la steaua cu lotul actual.

vio (1 comentarii)  •  1 mai 2009, 12:06

Stelei ii trebuie un manager gen MM si un atrenor cu care sa poata colabora iar JIJI trebuie sa se abtina ca el induce atitudinea asta „fotbalistilor” de la steaua .

fan UCV (6 comentarii)  •  1 mai 2009, 12:27

Sunt f surprins sa vad ca mai poti cere performanta astazi cu astfel de antrenori primitivi…valoare data de marea scola de antrenori a marele prof agramat M.Radulescu pe catre vad ca-l puneti mereu pe pozitie de specialist…

danut (1 comentarii)  •  1 mai 2009, 12:50

Gagico, esti tare. Du-te fa o vizita in Feroe sa le dai vreo 5000euro sa isi apere corect sansele in meciul cu Serbia. Hai te rog.

CPU (1 comentarii)  •  1 mai 2009, 13:11

oare din toti jucatorii care au fost pe la Steaua nici unu nu are valoare ?….

dani (1 comentarii)  •  1 mai 2009, 13:14

nu prea ai dreptate! dak un antrenor isi critik jucatorii in termeni duri dupa cate o gresala ii va demoraliza! le-ar trebui un antrenor mai sever, dar nu unul care sa.i umileask sau sa le ia personalitatea! …totusi acesti fotbalisti sunt barbati in toate firea si ar trebui sa deosebeask ce e bun si ce nu pentru ei…vedetismul, indolenta..nu.i va ajuta in cariera! nu conteaza k esti d 4 ani la steaua (lovin), asta nu t scuteste de la alergari, recuperari, supunere in fata anternorului! fotbalisti k moreno sau semedo, pe care tu i.ai criticat au alergat de au mankt pamantul in meciul cu cfr, tu ce ai faqt? aaahh da! un fault dur prin mid 30, dupa care „rosu”!!! probabil il enervase culio, dar moreno ramane „un copil care se supara dak ii iei jucaria”

explorish (62 comentarii)  •  1 mai 2009, 13:25

inclin sa-i dau dreptate lui alex timisoara

dan v (10 comentarii)  •  1 mai 2009, 13:43

pandi asta antrenor, ca a facut din poli echipa, chit ca erau acolo jucatori de tri lulele tri surcele. Poate n-o sa reuseasca si cu Steaua, care i mai degraba stelutza, ca-i cu mult in urma fatza de ce a fost la poli cind a fost Pandi acolo. Ii urez scces lui Pandi oriunde o antrena, ca mi a placut de el, atit cit l-am vazut la tv

mihai (5 comentarii)  •  1 mai 2009, 13:53

Pandi antrenor la Steaua . Daca Jiji mai vrei championa League atunci sa caute pe altul gen Petrescu .care detine o arma aceea de a stii sa lucreze cu tinerii,ceea ce se si doreste la Steaua.

Sibelius (41 comentarii)  •  1 mai 2009, 14:06

De acord cu Alex, cu o singura mentiune: Steaua e in acest moment o echipa debusolata, in care toti se cred vedete dar nu stiu da o pasa mai lunga de 3 m, nu stiu prinde o minge usoara, face o deposedare sau da gol de la 2 metri de poarta. Panduru are in plus ceea ce le-a lipsit lui Hagi, Lacatus si Munteanu: vocabularul. Gigi e tuleu, dar ii place sa-i fie explicat de ce trebuie asa si nu asa. Panduru poate fi o solutie de macar un an pentru a aduce lumea cu picioarele pe pamant. Daca statul in studiouri i-a folosit si lui ca si lui Balint poate chiar sa faca ceva.

Qhiu (1 comentarii)  •  1 mai 2009, 14:49

Panduru e unul dintre cel mai buni antrenori din Romania insa din pacate nu a avut ocazia sa demonstreze asta la o echipa care tinde la primele locuri din campionat.A fost acum cativa ani la Timisoara unde a facut treaba buna daca tinem cotn de jucatorii pe care i avea la dispoztie…Am urmarit o gramada de antrenamente pe care le sustinea pe terenul din spateel Facultatii Politehnica si credeti-ma ca impunea disciplina,frica unoeir,in randul jucatorilor…a facut foarte bine procedand asa.Pe Panduru mi l-as dori si in aceste momente la Timisoara si sutn sigur ca daca s-ar face un sonaj pntre suporteri si printre cei doriit la Poli ar fi si numele lui Pandi ar castiga detasat,indiferent cu cien ar concura…Oricum,cu Balint e bine si sunt sigur k vom lua cupa si campionatul,chiar daca nu vom primi inapoi cele 6 puncte…

IonutD. (40 comentarii)  •  1 mai 2009, 14:49

Fraternizez cu Shylock.
Felicitari! Comment-ul tau este net superior, atat articolului, cat si celorlalte comment-uri!

un-doi (48 comentarii)  •  1 mai 2009, 15:35

si eu sint de acord cu Shylock, cu o exceptie: stilul lui Becali nu era bun nicicind, nici in anii ’90. In momentul in care Becali a inceput sa-si impuna stilul Steaua a luat-o la vale. Avantajul a fost in perioada in care Becali era prea timid pt a-si impune parerea in cind exista un intermediar elastic intre el si echipa (MM).
In rest, faza cu Pandi este parca desprinsa dintr-un vis urit; autoarea articolului este destul de nepriceputa la fotbal ca sa nu-si dea seama ca pe jucatorii seriosi nu-i tii in friu cu bataia, ci cu o mare competenta in materie tactica. Vi se pare cumva ca Lucescu, Boloni sau Wenger isi ameninta jucatorii cu bataie sau urla ca descreieratul la ei?

Sibelius (41 comentarii)  •  1 mai 2009, 15:54

Olaroiu NU E ctitor de echipe. El a preluat o echipa spectaculoasa de la Protasov si a lasat-o mediocra.

Cornel (110 comentarii)  •  1 mai 2009, 17:00

Sub Becali I-ul, regele international al cocalarilor, Steaua sufera – aproape nu conteaza cine este sau va fi antrenor, daca se mai fac achizitii sau intra in teren baietii de mingi ! – personalitatea sulfuroasa a patronului usuca iarba si otraveste aerul. Teparul maidanelor nu a construit decit „scheme”, niciodata altceva, nu va construi nici vreo echipa la Steaua ! Ce se putea face cu bani a cam facut, pentru a construi un club sau o echipa trebuie altceva si, mai ales, altcineva !

rodana9 (46 comentarii)  •  1 mai 2009, 19:42

Si totusi… Panduru…hm… ! Vreau sa cred ca dna Maria a dorit sa sugereze ca doar disciplina la sange mai poate redresa Steaua si a ales o exemplificare in persoana lui Pandi, atata tot. Nu stiu cat de eficace ar fi un regim cazon. Ce-ati spune, doamna, de venirea unui antrenor veritabil care sa stie ce sa le ceara jucatorilor astfel incat fiecare sa dea ce are mai bun in cel mai potrivit post din echipa!? De ce jucatorii erau sclipitori, depasindu-si conditia, cand antrenau Oli, Protasov? Oare si-au pierdut toti acei jucatori calitatile? Nicidecum. Dar cine sa-i antreneze si dirijeze profesionist? Laca? Habar n-are pe ce lume este. Nu tactica este de vina? BA DA. Si ea, in mare masura. Cunoasterea aprofundata a jucatorilor, a calitatilor si defectelor acestora, „modelarea” psihicului acestora, tactica adecvata fiecarui adversar întalnit, iata ingredientele unui bun coach. Panduru? Asz!

1 sec (8 comentarii)  •  1 mai 2009, 20:15

De-asta ii aduceti pe alde Balint si Panduru pe la TV…ca sa-i „propuneti” ca antrenori?A mai ramas Gabi Popescu sa ajunga antrenor (poate la Craiova),si e meniul complet!Dat-i dreaq o emisiune si lui Hagi,sa se ‘scoata’ si el!Poate o sa urmeze dupa (stra)Lucescu,la Nationala!Bah astia,daca vine Piturca antrenor la Craiova,nu doar ca va lua titlul…dar va reusi sa se califice din faza grupelor,in Liga Campionilor!

El Fugitivo (17 comentarii)  •  1 mai 2009, 21:06

He he he, ia stai sa auzi si pe asta. Sint resitean de origine ca si Panduru, ne-am cunoscut la citeva meciuri pe vremea junioratului, dar vreau sa va intreb pe d-voastra cine a auzit ca el ar fi vreun Gigi Duru? Poate i se trage de la baseball duritatea aceasta dobindita in ultimii ani, pe la echipe submediocre. Fiti domne seriosi ca are numai gura mare. Daca se comporta asa cum spuneti inseamna ca e un mare ratat si complexat , care nu se poate impune prin personalitatea sa si atunci apeleaza la brutalitate. Ca jucator a fost foarte talentat, dar ca antrenor am foarte mari dubii vis-a-vis de calitatile si capacitatile sale. Cit despre baseball, desi traiesc in America de Nord, va spun ca este un sport pentru redusi si stupizi, asa cum sint sporturile de pe continent, exceptind baschetul. Sanatate si virtute!

motanul incaltat (137 comentarii)  •  1 mai 2009, 22:25

Cu comentariu asta se vede ca n-ai habar de fotbal.Poate 70% -din valoarea unei echipe e data de antrenor…Anglia si-a revenit cu Capelo,n-are rost sa mentionez ce reprezinta Guss Hydink pe la echipele pe la care a trecut.Pe de alta parte Olanda ,s-a impiedicat de Rusia,doar pt,faptul ca Van Basten n-are inca experienta lui Hidink…Sint suporter U,dar Craiova de azi n-are nici o treaba ca valoare comparativ cu Craiova Maxima ci doar cu Craiova Altima sau Sentra(Maxima,Altima,Sentra-doar niste denumiri ale Nissan pe continentul nord-american).In mare proportie Napoli e „vinovat”daca Craiova e o echipa de luat in seama…Cit despre Steaua—nimic nu-l recomanda pe Panduru.Gigi mai gindeste-te si adu un antrenor ca lumea,daca vrei bani din calificarea in grupele Ligii.Oricum nu ma intereseaza Steaua,fiind suporter U,dar asa ar trebui sa gindeasca toti patronii-un antrenor capabil si 70% din succes este asigurat.

blabla (1 comentarii)  •  1 mai 2009, 23:53

din cate shtiu eu panduru joaca squash nu baseball, tot cu minge dar nu chiar la fel….

Ghandalf (147 comentarii)  •  2 mai 2009, 0:16

Ajunge cu atata gargara ca m-am saturat !!! Steaua este in criza fiindca i-a fost greu cu atata gargara de la patron. Cititi din cartea lui A. Vochin cum s-a cladit SUPERSTEAUA care castiga cel mai valoros trofeu intercluburi, Cupa Campionilor Europeni, clatiti-va ochii cu replica aflata in vitrina clubului si retineti ca o echipa buna se cladeste in timp, cu ambitie si truda, nicidecum cu vedetisme si lene. La STEAUA lipseste viziunea pe termen mediu si lung si pentru asta sunt vinovati conducatorii clubului in frunte cu patronul. DIN ACEASTA CAUZA ESTE CONTESTAT DE GALERIE SI PENTRU GROBIANISMUL DE CARE DA DOVADA !!! DIXIT

ddt (1 comentarii)  •  2 mai 2009, 0:21

nu am stiut ca Pandi e din Resita. Egal, la Timisoara a facut treaba, a lasat o impresie foarte buna. A plecat cu demnitate de la echipa, dupa 8-1 cu Steaua. L-am vazut o singura data live pe banca, din pacate la meciul cu steaua, ultimul sau meci ca antrenor la Poli Timisoara. Cred ca arde de nerabdare sa antreneza steaua, se vede pe el cind vorbeste de echipa asta. daca va fi sa fie, ii urez mult noroc, il merita siare nevoie de el.

benny (4 comentarii)  •  2 mai 2009, 4:54

nu ar trebuii sa il excludem si pe tudor din arbitraj dupa greselile flagrante..trei la numar ..ca si serea?
probabil ca nu ….aici e vorba de tudor…si cu siguranta de steaua pentru care tudor este „ocrotitorul ei”(vezi ce a facut din meciul steaua-cfr!!!!)…si totul a fost ok dupa!!!
de fapt asta e fotbalul romanesc…concentrare pe capitala…..provincia nici ca ne pasa!!!

porojao (12 comentarii)  •  2 mai 2009, 9:08

nu ai nicio treaba cu fotbalul mai fata…lasa-ne…nu stiu cin’ te tine la gazeta

progresist (1 comentarii)  •  2 mai 2009, 11:23

de ce nu pomeniti si esecul lui panduru la progresul ?

jako (2 comentarii)  •  2 mai 2009, 13:42

(singura vina a lui piturca pe cand era la steaua,a fost ca a amestecat afacerile personale cu fotbalul .vezi danciulescu,iulian miu,etc.care nu au bine voit sa-si schimbe impresarul.)De atunci steaua nu a mai avut antrenor cu personalitate si echidistanta fata de TOTI jucatorii din lot.aproape toti au avut unul doi sau mai multi favoriti sau ne….Da d-lor e nevoie de unul ca pandi cu bata de baseball cu tupeu si cu multa personalitate.si atunci sa vedem daca unul ca stacu,dayro….mai pacaleste fotbalul cu atata nonsalanta.

max (1 comentarii)  •  2 mai 2009, 14:29

in primul rand sa plece lacatus.s a compromis destul din idol a devenit o gluma de antrenor ,nici macar una buna.niciodata nu l as fi crezut atat de lipsit de coloana vertebrala,nici macar nu mai aduce cu septarul ce ne incanta pe vremuri prin ambitie si devotament pt club.pacat,laca!

obiectivul (4 comentarii)  •  2 mai 2009, 19:04

intrebare: Cosmin Stucan nu antreneaza? sau poate vine Samuila.
V-ati ticnit cu totul oameni buni. Acum luam antrenorii de la televizor.

ion (52 comentarii)  •  2 mai 2009, 22:51

Panduru joaca squash, dar pentru duduia autoare e totuna. Asta spune foarte mult. Asta e, ei scriu, noi ne amuzam (minunam).

boer (23 comentarii)  •  2 mai 2009, 23:05

daca-l luam si pe PANDURU inseamna ca STEAUA a ajuns mama antrenorilor din B ,fara palmares.

Ovidiu D.T. (2 comentarii)  •  3 mai 2009, 2:05

Poate ca ASTAZI, LA STEAUA, nu numai antrenorul este problema, chiar daca vorbim de Panduru, Lacatus, Olaroiu, etc… „Buba” la Steaua, paradoxal o constituie cel care ar putea fi si „leacul” ….adica Jiji, evident! Daca ar putea face cu adevarat ceva maret pentru echipa, pradatorul Jiji AR TREBUI SA SE DEMITA pe sine…Ba chiar sa se dea in suturi afara… Apoi l-ar pune si pe catelusul Argaseala sa faca la fel, iar la final, l-ar plati in avans pe Smarandescu, pentru 10 ani, sa nu mai lase picior de neam becalian pe o raza de 10 km de gazonul de pe Steaua…
Odata aceste lucruri realizate, ghiciti ce!?… Dan Petrescu sau orice practician cu coloana ar accepta sa vina la Steaua antrenor, Gica Popescu ar putea fi un excelent presedinte, iar noul patron – de ce nu Patriciu sau vreun var mai putin mafiot de-al lui Abramovici? – ar putea sta discret linga o siliconata autohtona, la una din lojele din Ghencea. Pe cuvintul meu daca s-ar mai auzi injuratura, manea sau muzica religioasa pe Stadion. Nici zgomotul semintei sparte intre dinti nu ni s-ar mai parea la fel de trivial. S-ar intoarce toate la normalitatea ACEEA si, intr-o zi, ar veni si un nebun frumos gen Fane Petcu si ar preda lectia de lovit balonul cu ristul, sau ar desena pasele care ocolesc adversarii, pentru lansarea unei extreme sau vreunui varf care sa n-aiba nici-o legatura nici macar cu mama kapetanosilor ( asta chiar daca baiatul respectiv si-a depasit clar conditia de praf in ochi…). DOAR IN ACESTE CONDITII, STEAUA VA AVEA PRESEDINTE, ANTRENOR, PREPARATOR, PSIHOLOG, JUCATORI, MARKETING, SPECTATORII ADEVARATI DE ODINIOARA SI… NOI PARTIDE SI MECIURI FRUMOASE!!!! ….hai ca nu e greu nea Jiji, o nimica toata, nu? Pac-pac!

alex (345 comentarii)  •  3 mai 2009, 7:30

De acord cu dumneavoastra, intre antrenorul unei echipe si jucator nu va exista decat o relatie bazata pe respect reciproc si disciplina, acesta din urma fiind obligat sa se supuna de fiecare data deciziilor tehnicianului, bataia neputand constitui un element esential al disciplinei, jucatorul mai pastrand totusi o farama de personalitate proprie, ce va trebui sa si-o apere chiar si in aceste conditii!

trandy (1 comentarii)  •  3 mai 2009, 9:58

Ar fi o ocazie buna pentru Pandi sa antreneze in Ghencea,deoarece intradevar trebuie o mana forte in vestiarul Stelei.Nu sunt de acord cu metoda fortei ,deoarece in fotbal nu cred ca merge proverbul „bataia e rupta din rai „.Dragoste cu forta nu se poate,iar cei din vestiarul Stelei care nu inteleg ce inseamna culorile ros-albastru sa plece,De asemenea as agrea si o revenire ca antrenor al lui Dan Petrescu si de ce nu impeuna cu Gica Popescu ca manager general,iar in staff sa reapara si Adrian Ilie.

literato! (24 comentarii)  •  3 mai 2009, 14:32

nu o ia nimeni, aici o mai accepta fiindca nu trebuie neaparat sa scrie romaneste. Fiindca are un vocabular precar si o gramatica apusa. Virgula inainte de „și”? Ipod in urechi!!!? „În cazul ăsta, funcţionează…”!!!? Nu -ti spun cum se scrie, poate mai te informezi si 2!
Iar treaba cu „â” in loc de „î” tot nu ai invatat-o!!!

Ziare si reviste (16 comentarii)  •  11 mai 2009, 20:12

avem jucator cu fite, nu rezista la metoda lui

Comentează