Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Rămîi, Piţi!

„Poate să fie vorba şi de soartă!”, a constatat amărît Piţurcă, după meciul cu sîrbii. E o explicaţie atît de limpede, atît de străvezie, încît pare enigmatică. Nu se vede nimic dincolo de ea.

Aşa s-a născut prejudecata că Piţurcă […]

duminică, 29 martie 2009, 1:19

„Poate să fie vorba şi de soartă!”, a constatat amărît Piţurcă, după meciul cu sîrbii. E o explicaţie atît de limpede, atît de străvezie, încît pare enigmatică. Nu se vede nimic dincolo de ea.

Aşa s-a născut prejudecata că Piţurcă e un mare neînţeles. Putea fi un mare antrenor, dar poate asta e soarta lui. Să descopere adevăruri noi şi surprinzătoare. De pildă, că „fotbalul se joacă pe goluri”.

După meciul de la Constanţa, a devenit clar că Piţurcă încă n-a spus tot ce-a avut de spus la „naţională”. Am pierdut, dar „am avut şi noi momentele noastre bune”, a observat Cociş. Iată de ce trebuie păstrat selecţionerul.

Cît încă mai avem „momente bune”, cît încă mai avem şanse matematice, cît haosul de la echipă nu e complet, Piţurcă trebuie ţinut cu orice preţ în post. Dacă tot s-a apucat de-o treabă la „naţională”, trebuie lăsat s-o ducă pînă la capăt.

Cu un pic de perseverenţă şi ceva mai multă neatenţie, „tricolorii” puteau să nu înscrie deloc. Să avem un 0-3 indiscutabil. Să nu-şi piardă şeful Ligii degeaba timpul la stadion. Să plece încă de la încălzire.

Arena din Constanţa ne-a adus ghinion. Dar Piţurcă, el şi nu altul, ar putea dibui un stadion mai norocos, undeva pe Vîrful Omu, în Peştera Muierilor sau la Babele. Unde să nu ajungă nici picior de suporter, nici ecou de scandări, iar brigada de arbitri să urce cu telecabina. 

Sincer acum, nu ne deranjează că avem o echipă mediocră! La urma urmei, cîteodată fotbalul e doar un joc. Dar nici măcar în mediocritate să nu fim primii?

Poate să fie vorba şi de soartă, însă nu-i totul pierdut! Cine ştie? În cinci, zece, douăzeci de ani, cu Piţurcă selecţioner, „naţionala” României va reuşi să nu joace nimic, să rămînă fără fani, fără jucători, fără viitor, dar cu şanse reale la anonimat. Încă n-am ajuns pe cît de jos putem să ajungem. Dar ne bazăm pe Piţurcă. Va fi greu, dar nu imposibil.

Comentarii (70)Adaugă comentariu

rodut666 (5 comentarii)  •  29 martie 2009, 13:49

scuza-ma ca sunt putin pe langa subiect, dar am citit o declaratie a lui camataru.auzi fraza :”Dorel Stoica a jucat bine, chiar m-a impresionat în mod plăcut.Parcă juca de cel puţin 7-8 ani în echipa naţională, atît de bine a jucat.”
si acum fraza ce pune capac: „- Victor Piţurcă a greşit folosindu-l ca fundaş. Poate dacă ar fi evoluat la închidere de la început, nu era 2-0 la pauză pentru sîrbi. ”
mi se pare o declaratie geniala ! pe sistemul -a evoluat perfect,pacat ca a gresit la primele doua goluri – 🙂

Horia (2 comentarii)  •  29 martie 2009, 13:49

Esti rea…dar cam ai dreptate. Impartasesti campania gsp impotriva lui Piturca, dar nimeni nu iti poate spune ca gresesti. Am jucat bine, foarte bine la Constanta. Asa cum nu am mai facut-o de foarte mult timp. Stii si tu ca am avut ghnion. Ca sarbii nu au jucat nimic dar le-au iesit 3 suturi din 3 posibile. Greselile lui Piturca ieri? Cocis, Codrea si Dorel Stoica. Poate si Gigel Bucur. Sunt dinamovist, dar as spune si Marius Niculae. Articolul e scris impecabil, nu imi place Piturca, si totusi esti rea. Imi place dar ma supara articloul tau. desi imi merge direct la inima

bamse (2 comentarii)  •  29 martie 2009, 13:58

sa nu spuna cineva ca am jucat si bine.sarbii si bravo lor ne-au dat cat si cand au avut nevoie; asa poate fi catologata o echipa mare.a observat cineva inainte de golul 3 mimica lui antic si a secundului sau?poate nu dar daca v-ati uita din nou la meci ati ca spune: le mai dam unul?mimica lui antic a fos da.si asta a fost.cat am miscat putin a fost ca ne-au lasat ei pt ca nu doreau sa se obosesca prea tare.cam asta a fost si sincer am fost printre milioanele de suporteri romani care m-am asteptat la asa ceva.

lucalk2 (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 14:00

da, trebuie spus lucrurilor pe nume avem multi jucatori buni, antrenorul este mediocru…pestele de la cap se mpute,vrem performanta la nivel mondial trebuie antrenor de nivel mondial!

[D][S][N] (33 comentarii)  •  29 martie 2009, 14:02

Contractul lu’ Piturca a fost cumva facut public? Stie cineva cu certitudine ce scrie acolo si in ce conditii se reziliaza el ?
Daca raspunsul e nu, atunci de ce toata lumea se grabeste sa’l demita din 5 in 5 minute?
Sigur ca si’a demonstrat limitele si ca trebuie sa vina altcineva daca se doreste atingerea unui nivel de performanta superior, dar ce rost au discutiile acum, cand miercuri, omu’ asta sta pe banca Romaniei la meciul cu Austria?
Dupa acest meci, da ar putea fi luata in calcul despartirea, avand in vedere ca aceasta campanie e compromisa, desi si aici se poate discuta. Cum e mai bine, il lasi sa termine campania, sau aduci pe altcineva, pentru a putea sa evalueze situatia, inainte de a incepe reconstructia unei alte echipe, cu alti jucatori?

Aquadig (8 comentarii)  •  29 martie 2009, 14:06

Propun ca Piturca sa ramana selectioner si sa fie ajutat ca director tehnic de nea Puiu.

aziz (2 comentarii)  •  29 martie 2009, 14:09

Cei 3 CO i-au mincat meciul lui Pitzi … COdrea+COcis+COstea …

Cornel (110 comentarii)  •  29 martie 2009, 14:22

Umorul si ironia, fie ele mai fine ori mai din topor, nu au nici o eficienta in fata echipei de la Casa fotbalului, nasu’ Sandu, Lupescu & co. In fond ei au privatizat fotbalul in debutul anilor ’90 si au facut un srl de succes; la inceput au scos bani multi din „greaua mostenire”, acum administreaza abil falimentul fotbalului romanesc. Noi sintem doar publicul, consumatorii, platitorii de biruri – nu avem nici un cuvint de spus in administrarea Fotbal srl. ! Cu cit vom intelege mai repede ca acest srl. nu ne priveste, cu atit mai bine !

Alpin (11 comentarii)  •  29 martie 2009, 14:24

Daca e sa se aleaga praful… Ramai, Piturca!!! Dar cred ca va fi inlocuit cu Lacatus!! Daca-i bal… circ sa fie!

tamango (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 14:31

Il iubim pe Piturca, tine intr-adevar cu noi suporterii, mai ales acum, in plina criza financiara… a reusit sa ne faca sa facem economii in bugetul familiei, nu vom mai da banii pe bilete la meciurile nationalei, indiferent de publicitatea care se va face in media autohtona :))

Te iubim Piti !!!

VasileSensual (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 14:34

Mi se pare revoltator faptul ca de ani buni nimeni nu ia atitudine cu privire la situatia jalnica in care a ajuns fotbalul echipei nationale. Mi se pare revoltator ca acestui ipochimen ii lipseste elementarul bun-simt de a se intreba macar o data public: Poate ca nu sunt un antrenor bun. Mi se pare revoltatoare aroganta, siguranta de sine, mitocania, golanismul din spatele carora face jocurile la lot. L-am auzit spunand ca are jucatori mai buni decat Lazar si Maftei. Nu i-am vazut ieri. Nu este oare o mare aroganta sa il ai pe Nicu si sa nu il joci, o spun eu, care am urmarit meciurile sale la Hertha Berlin? Acest lucru mi-era clar de la interviul in care spunea: „poate ca nu a fost o idee buna…”

Acest om nu are imaginatie, nu este maleabil, nu are inteligenta pentru a antrena un lot national in 2009. Faceti un top cu cei mai detestati romani si vedeti pe ce loc se va clasa Piturca.

un oltean (28 comentarii)  •  29 martie 2009, 14:50

La primul gol a gresit Rat, el trebuia sa fie acolo…mi-a placut ce a scris Horia, desi in locul lui Stoica l-as pune pe Costea, chiar daca nu avea ce sa caute pe dreapta…Dorel nu a facut un meci rau ca mijlocas si a avut ghinion la autogol, nu a fost vina lui….putea sa fie oricine acolo…in rest, un articol in nota generala…daca am fi castigat erau eroi nationali…

vera (7 comentarii)  •  29 martie 2009, 14:53

DAAAAAA…IL ROG IN GENUNCHI….MAI STAI,MAI STAI TE ROG NU PLECA…
CUM SE FACE CA LA NOI LA ROMANI=FOTBALISTI+ANTRENOR= NU E BUN BA TERENUL,BA ORASUL,BA SUPORTERI,BA ARBITRI,BA JUCATORI,BA SOARELE DE PE CER,BA CA A PLOUAT,BA CA LI SE INCURCA LIMBA IN GURA LA IMN,BA CA AU AVUT GHINION,BA CA AU AVUT O ZI PROASTA,BA CA NU AU DORMIT,BA CA SUNT STRESATI,BA CA SI-AU BAGAT MINGEA IN POARTA,BA CA AU AVUT 11 METRI………ETC.ETC…BA CA NU STIE SA JOACE FOTBAL ….
IAR PITUCA =NU COMENTEZ=NU MERITA=DEMISIA

klau_ss (4 comentarii)  •  29 martie 2009, 15:10

pb nu este dpdv financiar prietene(dsn)!daca s-ar dechide o lista de subcriptie publica si fiecare roman ar da 1E sunt sigur ca s-ar strange bani pt un antrenor adevarat cu lot 23 de jucatori adevarati nu momaiile pt care tricoul nationalei este prea greu!cu alte cuvinte ceeace ne lipseste in final noua tuturor e o SCHIMBAREDE MENTALITATE!IAR NATIONALA nu este in final decat ceea ce ne reprezinta pe noi mediocri si creduli,gata de a accepta orice „gogoasa”servita de un „baiat destept”,fie el si selectionerul national!asa ca sa nu ne mai plangem atata ci s-a facem ceea ce tb sa ne sculam odata „din somnul cel de moarte”

Dani L (4 comentarii)  •  29 martie 2009, 15:37

Atata timp cat folosim jumatate din jucatori, pe alte posturi decat joaca ei la club, atata timp cat, vrei sa pacalesti fotbalul (vezi terenul din constanta, cand era evident ca noi aveam mai multa nevoie de un teren bun, decat sarbii, care sa fim seriosi, ne-au dat gol cand au vrut ei, deci sa nu mai aud ca au jucat prost), atata timp cat, in romania nu exista onoare, si aici ma refer la o demisie de onoare, nu doar al lui piturca, ci in grup. Pestele pute de la cap, iar „capul” nu incepe de la iubitul nostru selectioner (care face cum face selectile, dupa orgoliul personal, si dupa cum mai trebuie urcata cota unor jucatori), vina vine direct de sus, ca e el director general, presedinte sau analfabetul de prunea. Demisia in grup, si poate are si fotbalul romanesc o sanse pe viitor. In rest, Maria ,excelent articol.

uzu (55 comentarii)  •  29 martie 2009, 15:47

am cautat sa vad si eu ce a scris Horia ca zicea unu ca i-a placut ce a scris Horia … auzi Horia, ce a facut Roma la Cluj ? a dat goluri. CFR a jucat fotbal (chiar pana la primul gol al Romei, Roma nu s-a intalnit cu mingea) … deci se chiama ca Roma e o echipa mare.
Ce vroiai sa faca Sarbi ? Sa ne dea gol cu calcaiul ? Sa rateze 100 de ocazii ? ai dat gol. nu asta trebuiau sa faca la Constanta ?
la Belgrad or sa faca la fel. Or sa ne dea goluri pentru ca noi avem o echipa de jucatori care sunt proproietatea lui Becali si asta e singurul criteriu …
Interesul echipei sau al natiunii, nu exista, e mort in fata interesului personal a lui Piturca, Sandu & Co

GEO (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 15:49

DOMNULE PITURCA , LASA-NE CU RADOI, COCIS FLORENTIN PETRE ,CODREA ETC. AM O VESTE PENTRU TINE : AI AUZIT CA GHIOANE A FOST DECLARAT CELMAI BUN STRAIN DIN UCRAINA SI CEL MAI BUN FOTBALIST DE LA D. KIEV ? PE CUVANT CA NU TE MINT…
DAR ARE ORIGINI RAPIDISTE ….GREU DE ACCEPTAT

adi franta (5 comentarii)  •  29 martie 2009, 16:07

Nu se spune asa !
De fapt, trebuie zis…..multumim Piturca pentru singurul turneu final din deceniul asta, dar timpul trece si nimic nu e fara sfarsit.
CFR Cluj e in dificultate, ir tu singur ai zis ca ti-ar placea sa ajungi acolo.
Multumim PITI !
FORA STEAGU ! Cu Medias chiar o sa ne mearga nocturna ! Uraaa !!!

Mircea (2 comentarii)  •  29 martie 2009, 16:37

Sa ramana Piti, ai dreptate, Maria. Daca nu a plecat dupa jenanta prestatie de la CE, acuma la ce bun?
Dusmanii fotbalului romanesc, ce mai…dusmanii tarisoarei nostre (ihi ihi..) ar dori sa ne darame acest simboohl (ma scuzati, emotiile..)! Piti, O , ramai! Fructifica sansa de 0,2% care ne-a ramas intacta.
Ca si Feroe. Noi pe 1, ei pe 2. Hai, Piti!

marius (10 comentarii)  •  29 martie 2009, 16:42

Nu stiu ce aveti cu saracul barbugiu Piti ?!!! Cine este Seful lui? Nasul exact el este ; pai atunci dc nu-l da afara ? ce mai conteaza banii cand un simbol al unei tari recte nationala de fotbal este condamnata conform spuselor tale Maria la anonimat? Asa ca yo zic afara Piti dar afara si Mircea Sandu.

Clau (3 comentarii)  •  29 martie 2009, 17:16

Un articol mai presus de toate (ca sa nu par melodramatic si sa spun -SENZATIONAL !!!)

Avem nevoie de Pitzy ca de-a batatura la destu’ mare de la picioru’ drept !Cam asa .

De unde si zicala ca :pretenul cel mai de pret al romanului e ….seful !

Oare cine-o fi seful ?????

kristea (6 comentarii)  •  29 martie 2009, 17:22

Danciulescu, Lazar, Maftei, Daniel Niculae, Mazilu,Trica…unde sunt ?erau accidentati sau suspendati probabil.Jucam numai cu inchizatori si ne asteptam sa iasa faze de gol..ies dar nu la poarta care trebuie

Bancheru (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 17:25

Atata timp cat va exista acest domn pe numele sau Victor Piturca, echipa nationala nu va avea niciun rezultat, niciun viitor. Nu stiu daca putem ajunge mai jos decat suntem acum. Trist. Am folosit si eu o sintagma care mi-a placut in cronica mea: „Simt că nu mai am ce vedea, simt că România nu mai are echipă de fotbal”.

cetateanu ‘ neturmentat (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 17:33

S-ar parea ca terenul de la Constanta nu e suficient de prost pt ca puturca & co sa bata pe cineva.Propun ca pe viitor meciurile nationalei sa se desfasoare in alte locatii gen: Rovine ,Podul Inalt , Neajlov. Poate atunci vor bate si ei pe cineva……S-ar parea ca nimeni din staful tehnic nu a sesizat aceasta oportunitate.Acum scuze…dar ma grabesc sa inregistrez idea la OSIM .
Personal m-am aliniat la curentul ecologist si in perioada meciului nu am folosit curentul electric…iar acum ma felicit ca nu am pierdut nimic.

Dreamer (20 comentarii)  •  29 martie 2009, 17:35

Jucam langa Cazino, mereu pe acelasi stadion infect, mereu cu aceasi jucatori de parca Nationala Romaniei e o echipa de club cu buget redus si doar 16 jucatori in lot. Titularii au n-au treaba cu fotbalul la 12 trecute fix primesc convocarile la Nationala, fiind si asta un mod de-ai ajuta sa-si vada familiile si de-a putea cumpara ultimele cd-uri originale cu manele si lanticurile din colectia de primavara.

Dala-i in Lama (2 comentarii)  •  29 martie 2009, 19:08

Ma mir ca nu am castigat… Cu un trisor de cazinouri la carma si cu un narcoman drept om de baza, ar fi trebuit sa rupem! Oricum, vom termina pe locul 5, nu pe ultimul loc, ca am batut deja Feroe! Tot e bine! La cate autostrazi avem in toata tara, nu/i rau!

johnny (4 comentarii)  •  29 martie 2009, 19:09

@ un oltean
Nu a fost vina lui dorel ca a intrat mingea in poarta. Dar ca a ajuns Vidic cu 2 pasi inaintea lui la minge desi au plecat din acelasi loc a cui vina e?

papin (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 19:16

Am ajuns de rasul curcilor. Sunt chemati la nationala aceeasi oameni, stim noi care sunt aceia. Dar, dintre toti sambata seara nu trebuia chemat Piturca. Cica am avut si noi momentele noastre. Poate in reclamele la PEPSI si la Dacia. Se vede ca au vrut dar atat pot si cei chemati sambata nu vor putea mai mult oricat a vrea. Sambata cred ca daca am fi jucat 270 de minute nu 90, am mai fi reusit 2 autogoluri si 3 balbaieli si tot ei ar fi castigat. Uitati-va la meci si vedeti cate pase inapoi au dat sarbii, pe cand noi suntem experti in asa ceva, si-apoi ne mai miram ca dam autogol. Daca continuam tot asa in curand o sa jucam PI .. ţurcă. PIŢIII, eşti singurul care n-a inţeles, trebuie să pleci, sau mai bine zis … TREBUIA SĂ PLECI.
s-auzim de bine

tudorica (16 comentarii)  •  29 martie 2009, 19:16

Poate sa vina antrenor si mama mare, situatie e cam gri. Iar am ratat inca un campionat mondial… 🙁

petrescu (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 19:17

pe piturca il tine la nationala clanul becali sa le apere interesele…singurii antrenori romani capabili ar fi boloni si lucescu

lerghievici lucian (111 comentarii)  •  29 martie 2009, 19:34

Da Maria de acord cu tine dar Piturca nu va fi niciodata un mare antrenor.

SireHD (4 comentarii)  •  29 martie 2009, 19:38

bv! hai piti!!! …lasa-ne 🙂

Tatal vostru (148 comentarii)  •  29 martie 2009, 20:50

Exceptional, Maria! As usual.

cristos (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 21:18

mda… au fost jucatori care mi-au placut aseara jucatori care isi merita locu… da am vazut si parasute… nush sunt foarte multi jucatori dintre care poti alege … si jucatori tineri si buni… si noi jucam cu pensionari:) nush dc nu l-au luat pe lazar pe ghioane? si din tara dc 6 stelisti? nush dc il titluarizezi pe codrea de la siena (campioana de 1489149 ori la rand in ucl) cand ai variante mult mai bune… dc nu l-au luat pe maftei sa joace pe dreapta ca dak maftei nici acuma n-a demonstrat ca merita atunci e clar avem un selectioner de 2 bani . ce echipa nationala ai putea face… SAPUNARU TITULAR MECI DE MECI LA PORTO DUPA CE A REVENIT … si tot n-are loc la nationala macar o repriza?… noi jucam cu vesnicele sperante care o sa moara tot sperante … sunt multe de spus da nu am rabdare sa le scriu pe toate.

razvan (1 comentarii)  •  29 martie 2009, 22:19

mai fratilor dar voi aveti impreisa ca suntem barcelona? chiar vrem sa castigam fiecare joc cu niste jucatori mediocrii? si sarbii oricum nu sunt departe de noi,nu am observat nici la ei o idee de joc bine stabilita. au si ei un mutu la care se dagajau toate mingile(zigici) . si cam asta a fost si startegia lor 2 ocazii 3 goluri. Nu sunt un mare fan piturca dar dupa fiecare infrangere treb sa apara imediat un curent anti antrenor caci alfel nu mai eram romani, intr-o tara in care sportul national e bagarea in rahat a tuturor celor care sunt cu un cap mai sus. Lasa-ti antrenorii sa-si fac treaba pana la sfarsit si dc nu se califica o sa plece singuri nu au nevoie de „sfatuitori”.

lol (20 comentarii)  •  30 martie 2009, 0:32

N-am inteles nimic. Probabil e mult prea subtil.

Doua lucruri insa stiu:

Chiar daca pierdeam cu 0-3, golurile se dadeau nu la incalzire, ci dupa fluierul arbitrului, deci Mitica n-avea cum sa plece inainte de meci.

Nu Piturca face fotbalisti romani, ci scolile de copii, juniori si tineret, plus onor patronii care ii promoveaza pe tineri la echipele mari. Si cum scolile produc numai pentru a exporta la Roma, Torino sau Sporting (etc etc), iar onor patronii prefera sa aiba echipe de CL/UEFA jumate portugheze jumate argentiniene, bineinteles, concluzia e: „Sa plece Piturca”. Ce-i atat de ilogic? Pai, da…

alexandru malureanu (1 comentarii)  •  30 martie 2009, 1:21

Felicitari Maria! Esti si frumoasa si desteapta (mai rar la o femeie). Gata cu misoginismul. Acum, iata nationala momentului: antrenor: L. Boloni
Portari: Vatca, Coman
Fundasi: Ogararu, Maftei, Galamaz, Moti, St. Radu, D. Goian, Rat, Pulhac
Mijlocasi: Nicolita, C. Lazar, Codrea, Ad. Cristea, Curtean, Margariescu, Chivu, Max Nicu
Atacanti: Mutu, Danciulescu, Onofras, Fl. Bratu, Marica.

silver (16 comentarii)  •  30 martie 2009, 1:46

imi place mult cum scrii, cum construiesti, dar nu-mi place ca scrii despre fotbal.

Gogu (2 comentarii)  •  30 martie 2009, 1:49

Ca sa vedem cat, cati si, mai ales cum o inteleg cititorii pe distina ziarista, iata mai sus o postare memorabila:”Da Maria de acord cu tine dar Piturca nu va fi niciodata un mare antrenor.” Ce s-ar mai putea adauga?!:)

dindamaroaia (7 comentarii)  •  30 martie 2009, 4:45

Poate are dreptate Piturca… Un hent discret la preluarea dinaitea pasei decisive, un autogol imparabil (ca toate autgolurile) si un ofsaid ascuns intr- o increngatura de picioare poate insemna soarta.

…………………………………………..
” Dar soarta ni-i desarta si-i straina ,
Cand viata-n noi cu greu se mai anina
Si datina si mila sunt desarte
Cand soru-mea-i flamanda , bolnava si pe moarte”
( N. Labis, „Moartea caprioarei)

Si un sfat pentru Piturca. Foloseste-l pe „pi” (3,14). El rezolva cu precizie distantele, unghiurile si rezolva triunghiuri. Fara „pi” , fotbalul e doar „turca”

un cititor (4 comentarii)  •  30 martie 2009, 8:12

Desi vreau sa plece Piturca nu trebuie totusi sa uitam ca Piti ne-a dus la Euro 2008…. Asta arata ca Pitit este antrnor insa este antrenor de moment nu de perspectiva. Este un antrenor care parerea mea sa gandeste doar acum nu si maine….. Sa recunoastem ca a avut si merite.A facut si lucruri bune pentru nationala, dar asa cum se mai spunea pe aici nationala are nevoie de un proiect, de un proiect care sa asigura un viitor, un proiect care sa asigure ca schimbul de generatii nu va mai insemna ratari de calificari si rezultate slabe…. Am fost dezavantajati de arbitru dar ce generatia de aur nu a fost dezavantajata? Ba da, eu cred ca a fost dar au strans din dinti au avut valoare si au mers mai departe asa ca PITI LASA-NE!!

cristache (1 comentarii)  •  30 martie 2009, 8:19

sa nu uitam meciurile bune cu franta, italia,olanda,sa nu uitam ca palmeresul este poyitiv cu victorii rasunatoare cu feroe,luxemburg,letonia etc, au fost promovati jucatori buni la nationala de viitor,cocis,codrea,stoica,bucur (1,20m) si multi altii asa ca Piti te rog frumos sa ma i ramai macar 4-5 ani.
iti multumesc pt tot

Red (77 comentarii)  •  30 martie 2009, 8:43

Poate ca generatii de aur sau platina se vor mai naste pe plaiurile mioritica, dar un antrenor cu calitatile lui Piturca niciodata. Cazinourile vor avea mult de pierdut

spydig (2 comentarii)  •  30 martie 2009, 9:16

Piturca bun-pr0st sau cum vrei tu dragutza, a calificat Romania la DOUA turnee finale. Si cel mai dureros pt. contestatarii lui: a facut-o invingand Olanda exact in momentul in care aceiasi jurnalisti contestatari de acum ii cantau prohodul…Meciul de sambata a depins si de soarta la fel ca toate meciurile de fotbal. Oricum problema fotbalului romanesc nu este la piturca ci la echipele de club. Cand lazar este prezentat drept „un mare mijlocas” si nici macar un singur club din vest, macar mediocru nu zic bun sau f.bun, nu se intereseaza de el atunci stim care este nivelul fotbalului romanesc si al…celor care-l comenteaza zi de zi!

MihaiTM (6 comentarii)  •  30 martie 2009, 9:19

FRF-ul trebuia sa-l demita pe Piturca dupa campania de **** de la Euro, sa u macar dupa acel 0-3 de la Cluj, dar clanul Sand-Becali-Piturca are prea multi bani de castigat din afacerea cu jucatori….

dejan (5 comentarii)  •  30 martie 2009, 9:23

in sfarsit un articol bun. bravo. bine.. jumate din fanii echipei tale de suflet nu vor intelege nimic din acest articol..dar poate e mai bine asa.. in fond.. ti i-ai pune in cap :)..
In final.. putem sa-i spunem orice la pitziricu ala..de plecat nu pleaca.

ciupi (400 comentarii)  •  30 martie 2009, 9:55

de la „ar putea fi un mare antrenor” si pina la „poate fi un mare antrenor” este exact diferenta dintre „as putea munci” si pina la „pot sa muncesc”.

gaby (1 comentarii)  •  30 martie 2009, 10:31

Afara cu Piturca!!Cum s joci cu Codrea si COcis?n’avem mijlok dooomnilorr!!Propun skimbarea sistemului d jok in 4-4-2 cu linia de mijlok formata din max nicu dreapta,bourceanu la inkidere lazar si pe stanga tanasa..in fata mutu si marica sau m niculae…Antrenori:Mircea lucesku,dak nu Razvan lucescu sau Dan petrescu!!

boomtv (1 comentarii)  •  30 martie 2009, 10:34

cred ca nici pit nu e devina ci frf si conducatorii din fotb nostru.sa vezi cum palmaresul nationalei este infrangere dupa infrangere si sa nu iti pese dar tu in schimb sa te lauzi la tv ca esti in conducerea uefa este mai mult decat patetic.
PS;cum mai are curaj si nu crapa de rusine sandu cand intra pe colidoarele uefa?

q (4 comentarii)  •  30 martie 2009, 11:07

mai terminati cu ne-a dus la euro??!!!ce aveti??
uitati ca bulgarii s-au eliminat singuri dupa meciurile cu albania???ganditi odata!!!

Comentează