Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Faceţi ca ei!

Vedeţi modelul? E clar acum! Daţi la o parte ceaţa dinaintea meciului! Iată-l! Stadionul modelat după tiparele Ligii în cîteva luni, de parcă s-a lucrat cu plastilină. Şi golul lui Dani, ridicînd stadionul în picioare! O reacţie nervoasă neobişnuită la […]

miercuri, 5 noiembrie 2008, 12:30

Vedeţi modelul? E clar acum! Daţi la o parte ceaţa dinaintea meciului! Iată-l! Stadionul modelat după tiparele Ligii în cîteva luni, de parcă s-a lucrat cu plastilină. Şi golul lui Dani, ridicînd stadionul în picioare! O reacţie nervoasă neobişnuită la echipele româneşti! Tony, Dubarbier, Kone, încăpăţînaţi să atace, să-şi joace şansa, cît este, iar dacă nu este, să joace fotbal! Vedeţi saltul lui Mureşan cu piciorul ridicat?

 Aşa a sărit Clujul din schema mioritică! În trei ani, a străbătut distanţe pe care facem stînga-mprejur de 18 ani. Investiţii, infrastructură, profesionism, mentalitate. Şi linişte ardelenească. Acum vedeţi modelul? Nu există altul valabil! Cine vrea performanţă în fotbal trebuie să urmeze CFR-ul! Da, au obosit, au greşit, s-au temut, au ratat, dar au rămas în joc. Au izbutit meciuri bune şi 4 puncte la debutul în Ligă.

Daţi la o parte resortul din care a pornit şutul lui Wendel. Şi minunile Sfîntului Yoann Gourcuff Gheată de Aur. O să le mai vedem şi altădată. Acum să-i privim pe băieţii cu nume scurte antrenaţi de Trombetta. Au jucat de la egal la egal cu Bordeaux.

Exact ca puştii semeţi cu tricouri pînă la genunchi, aliniaţi în faţa jucătorilor. Exact aşa arată CFR-ul. O echipă în creştere. Un model. Faceţi ca ei!

Comentarii (69)Adaugă comentariu

Marius (2 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 0:38

Un model. Pacat ca in seara asta nu au reusit mai mult. Sunt foarte aproape de ceea ce inseamna CL. Probabil ca anul viitor, de vor fi iar acolo, vor reusi mult mai multe.

fury (9 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 0:46

Multumesc Maria….. Este exact cea ce trebuia spus in seara asta… Oare de ce imi amintesc mereu cand te citesc de editorialele pe care le scria in Sportul Ioan Chirila in anii 70 din secolul trecut…?

ceferistul (25 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 0:46

Sa vedem modelul asta la ultimele 2 meciuri si in campionat.
Mie mi s-a parut o echipa stoarsa de forta, dar cu multe speranta. Insa stoarsa… Si cind incepi sa storci o lamiie…

deinonichus (5 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 0:49

bravo CFR. Asta e…se mai si pierd jocuri! Macar ati jucat fotbal !

chef (26 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 0:50

Faceti ca ei pana acum ca de astazi a inceput caderea. Vor fi de nerecunoscut.

Titi (110 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 0:50

Din pacate indemnul tau moralizator vine intr-un moment prost, CFR-ul a fost dominata clar de Bordeaux in ambele meciuri si m-a facut sa ma gindesc la U Craiova de acum 30 de ani, despre care s-ar fi putut spune, mai cu temei, „faceti ca ei !” Fotbalul-afacere depinde, intradevar, enorm de calitatea managementului dar fotbalul – pur si simplu depinde de talent. CFR-istii (si nu numai ei !) sint destul de modesti la partea cu mingea.

dan (16 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 0:52

unde ai vazut tu ca au jucat de la egal la egal daca jucau luau si ei un punct nu luau bataie in ambele meciuri.
ce dracu am ajuns sa laudam si esecurile????
francezii sun 3-4 clase peste CFR stai sa vina Roma sa vezi diferenta de valoare.nu poti sa faci fata in CL cu rebututri din Portugalia sau Argentina asta e clar oricit i-ai platii sunt limitati si fizic si tactic si tehnic

rushdie (16 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 0:53

Buna mentalitatea echipei, e buna observatia.
Se putea si mai mult pentru ca norocul surade celor curajosi.
Bordeaux a avut momente cind s-a temut dar si-a respectat tot timpul adversarul.
Au fost mai buni dar la un gol diferenta.
E un bun punct de plecare.

Catalin (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 0:54

Chiar de vor ocupa ultimul loc in grupa,daca la cluj se continua investitiile si nu se urmareste recuperarea lor imediata,experienta acumulata acum va valora inmiit in viitor.Clujul a pierdut azi si pentru ca inca nu are un lot care sa faca fata pe 3 fronturi(campionat,cupa,UCL).Azi n-au putut fizic.Asta tocmai pt. ca si-au inchipuit ca 13-14 jucatori pot juca la nesfarsit 2 meciuri pe saptamana(lipsa de experienta).Lipsa lui Trica s-a vazut,si astazi o echipa serioasa nu mai sta intr-un singur jucator.Daca sefii de la CFR vor corecta aceste deficiente,pe viitor CFR va putea obtine mult mai mult in Europa.In alta ordine de idei,dupa tragerea la sorti consideram CFR ciuca batailor,acum ne suparam ca nu a batut Bordeaux.Nu ar trebui sa fim rai cu debutantii,sunt altii cu vechime pe care trebuie sa-i luam la rost ca aplica in fotbal principiul olimpic”important e sa participi”!

PAcat (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 0:58

Pacat de CFR in seara asta. Este un model in infrasturura da parerea mea ca inca nu au demonstrat ca au valoare. 2 meciuri bune nu te califica ca fiind o echipa de champions league. Marius as vrea sa fie un anul viitor dar pe cfr nu o vad anul asta in primele 5.

Alex Timisoara (144 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 0:59

Ba numai faptul ca v-ati asteptat sa bata, inseamna ca au jucat de la egal la egal. Care om, intreg la minte, poate sa spuna ca se asteapta la victoria Stelei cu Lyon maine? In Liga meciurile se mai si pierd. Ia priviti rezultatele din seara asta? Cine mai e favorit?

adip (9 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 1:00

4 puncte in prima participare si inca 6 puse-n joc, desi foarte greu de obtinut, sunt o mare realizare la prima prezenta in CL. dupa primele doua meciuri am inceput sa sper la o participare in 8-imi insa e mai mult decat bine ce au realizat pana acum. o singura chestie ma amaraste – comentariile meciurilor din CL. am urmarit aproape tot meciul fara sonor.

catalin (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 1:03

CFR ESTE TOT CE NU ESTE STEAUA IN ACESTE MOMENTE – SI ASTA O SPUN CA STELIST CONVINS; NU VOR AJUNGE IN FINALA IN 5 ANI DAR VOR FI MEREU O ECHIPA FRUMOASA. FELICITARI

Zoli (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 1:13

Frumos articol, Maria!
CFR a luptat pana la sfarsit si ne-a oferit un spectacol de zile mari.

Suntem pe drumul cel bun.

x (6 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 1:14

Ai vrut sa zici profesionism sau profesionalism ?

Numai bine!

Raymond Dambovitzech (3 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 1:17

Corect, corect, corect. Competenta, valoare, succes. Succes atins cu Roma si cu Chelsea. Acum insa echipa e obosita, si asta e normal, fiecare jucator si-a depasit conditia intr-un timp record, dar resursele fizice se construiesc in timp. Nu vad o cale clara pentru viitor, nu vad inspre ce ii va duce oboseala, vor fi dublati si intelesi, vor fi schimbati, mai mult nu se poate trage de ei. Sa ne pastram increderea in viziunea durabila si in competenta demonstrata a conducerii. Bravo CFR!

Sollar (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 1:17

Am suferit azi in Gruia. Am plecat cu ochii in lacrimi dupa ce am sperat pana in ultima clipa la acel corner. Asta e viata de suporter, azi esti te bucuri de victorii, maine suferi la infrangeri … Azi si suporterii lui Chelsea au suferit … Asta e viata, se intampla oricui si la orice nivel. Dar sunt mandru ca alaturi de suporterii lui Chelsea m-am bucurat si am suferit la acelasi nivel, cel mai inalt al fotbalului european … De cand a aparut CFR pe scena fotbalului romanesc au mers doar in sus, si nu exista alta cale decat in sus. Daca anul asta raman cu 4 puncte dupa experienta CL si raman consecventi, cine stie la ce vom fi martori la anul ? Cine indraznea sa spere acum 5 ani ca CFR va lua un event ? Vom mai auzi de aceasta echipa, sunt absolt convins. Asteptati si veti vedea …

Campioana CFR (7 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 1:47

Bravo Maria! Scrii din ce in ce mai bine!…

gabi petre (11 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 1:51

Model pt. cine, Maria? Tu chiar ii vezi pe Becali, Borcea etc. urmand acest exemplu? Pai ei s-au dus la echipe mari pt. imagine… De Rapid ce sa zic, ce se intampla acolo e de domeniul SF.
Sa fie model pt. Timisoara si alte echipe din tara…

Theo (4 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 2:07

Model la ce? Ca au facut aia magarusul cu ei o repriza intreaga? Ca i-au batut de doua ori la rand? Pai asta – am jucat mai bine, dar ne-au batut – e modelul romanesc de cand s-a inventat fotbalul.

unu (4 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 2:15

Pfff… nu au existat aceleasi comentarii „sustinatoare” la meciul dintre Lyon si Steaua. As putea sa fac o comparatie dintre Lyon si Bordeaux, dintre jocul care a fost acolo si jocul de aici. Dar nu mai conteaza. (Probabil a lipsit spiritul de invingator la stelisti ). bleah.
Modele si tipare … Marele V din umbra vegheaza iar mieluseii (cica) intelectuali peste cap se dau. Daca unii incearca sa isi faca imagini , altii se specializeaza in a le strica. Nu ca ar fi neaparat un lucru rau pentru cateva personaje mai mioritice ale Romaniei dar … ipocrizia ma lasa intr-o stare absoluta de dezgust la adresa … unora.
Critica ,critica , da’ sa fie pt. toata lumea ! nu-i asa ?:)

unu (4 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 2:22

„Alex din Timisoara” . Nenica, fara suparare, ce om intreg compara pe Lyon cu Bordeaux? :). Bine , poate ai facut-o fara sa vrei :).
Sau poate vii si imi spui :”uite-te la clasament” ? . Nu te chinui, ca o sa iti raspund: „uite-te la experienta”.

forzza steaua (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 2:34

super articol maria! bravo!

1986 (28 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 2:48

Modelul este bun intr-un anumit sens. S-a tacut si s-a facut. Si lucrurile bune si curate si cele mai putin curate s-au facut cu mai multa discretie. Dar asta pentru ca patronul cfr-ului are alte scopuri, isi doreste un altfel de reclama decat borcea, jiji, porumboiu.
In rest va imbatatzi cu apa rece. Cfr nu a dat in nici un moment senzatia ca ar putea castiga vre-unul din cele doua meciuri, ci doar ca ar putea obtine un egal cu noroc. Altfel Bordeaux (echipa de pe locul 2 in Franta 😉 ) a controlat dezarmant mijlocul terenului. Macar Steaua poti spune ca si-a dorit si ca a incercat sa castige meciul tur cu OL. Si a si condus cu 2-0 si 3-2.
Continui sa cred ca rezultatele cu Roma si Clesea au fost conjuncturale.

cosmin (4 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 2:59

De admirat dorinta jucatorilor de a lupta. Se mai intampla sa si pierzi. Nu este un capat de lume. Meciuri mai sunt. Noi, cei din fata televizoarelor, credem in voi. Credem ca puteti mai mult. Credem ca puteti sa mai obtineti si alte puncte. Aveti nevoie de concentrare si mult calm in joc. Bafta baieti.

lord belial (64 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 3:15

sint stelist, si asta-seara am urmarit meciul cu alti bucuresteni, sustinatori si ai altor echipe decit steaua (nu, nu si dinamo, ca aia nu sint echipa de fotbal).
si am sperat ca cfr sa cistige. si ma deranjeaza cind vad comentariile idiotilor care se bucura la infringerea cfr-ului. ce daca au patron ungur si ei sint argentinieni si portughezi? nu reprezinta tot romania? tot respectul pt cfr cluj, sper sa ii rupa pe broscarii de la roma.

Chefere (14 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 3:16

Maria chiar imi placi. Trebuie retinut ca ai si fani, nu doar contestatari. Astazi te-ai ridicat la inaltimea ardorii cu care joaca Tony, Dubarbier, Cadu etc. „Fain”…ca sa nu o lungim prea mult.

done (8 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 3:46

merita felicitari cei de la CFR
dar sa fim si realisti,
pt ca e totusi pacat de rezultatele cu Chelsea si Roma,
si ne-am impiedicat de echipa sa zicem mai slab cotata,
ne-am impiedicat ca „romanii” la mal desi in echipa au fost putini romani.
Si totusi cand o sa reusim sa depasim si noi acel mal…
si sa nu mai cautam scuze in bugete si alte lucruri care totusi nu tin de mentalitate, mentalitate care ne lipseste….

Marius – Oradea (2 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 4:03

De fiecare data citesc cu mare placere articolele tale,insa de data asta articolul m-a impresionat mai mult decat decat puteam sa ma astept!Sunt un foarte mare fan al CFR-ului insa acest articol cred ca ar starnii aprecierile oricarui impatimit al fotbalului,indiferent de culorile indragite.Felicitari si multumim!

voyager (3 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 4:10

diferenta dintr-e Steaua si Cfr si imlicit dintr-e patronii echipelor este ca jiji a devenit patron la o echipa care avea un palmares in Europa si pe care a adus-o in sapa de lemn iar cel de la Cluj a luat achipa si stadionul de unde stie toata lumea si in citva ani a ajuns unde a ajuns BRAVO celor de la cluj au cel mai frumos joc din liga 1 chiar daca nu se vor califica sint sigur ca nimeni nu va fi suparat pe ei mergind pe aceasta linie sint sigur ca ne vor oferi bucurii in viitor bravo CFR

robinson crusoe (78 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 5:24

Maria draga, numai pentru tine. Haide U’. Nu stiu daca ma intelegi ?

nicu (2 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 5:33

1. CFR nu are echipa de liga campionilor….decit sa aduci 15 jucatori de mina a doua…mai bine platesti 3 de liga campionilor..in Rom sint destui jucatori talentati..dacai platesti joaca…asa ca comentariile nu au nici un rost…o sa piarda si cu ROMA acasa si nu o sa prinda nici UEFA….am vazut la Steaua, CFR si Dinamo jucatori straini care nu au putut sa joace la primele 6 echipe din tara de origine?????!!!!iar la noi fac pe vedetele….strange……good luck …sper ca *** din conducerea fotbalului romainesc sa se destepte…si sa nu lase mai mult de 4 jucatori straini in liga…Thanks

Poppy (23 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 7:47

Sunt incantat de comentariile user-ilor, pro si contra, nu conteaza, evidentiindu-se atitudinea neutra, obiectiva, echilibrata si civilizata fata de ce presupune un C.F.R. vs. „All Team Romanian”. Felicitari !

Nu acelasi lucru o sa se intample peste 24 h cand strasnica Maria va veni cu un comentariu si pe marginea meciului Olympique Lyon – Steaua. ***
E vorba de doua lumi opuse intre ele: „buricul” Munteniei si Ardealul. (sunt brailean)

firentze (9 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 9:01

Domnisoara,cred ca numai romanul si dvs.puteti sa cautati scuze la infrangere.S-a vazut clar ca CLUJUL,nu mai joaca cum a jucat primele doua jocuri din LIGA(lucru evident si in campionat),ca e in scadere clara de forma.Nu cumva e ceva ce zicea „***national”,ne JIJI?Ca e geru sa faci fata sin in Liga si Campionat si CUPA?Si impresia clara care a lasat-o aseara Bordeaux,a fost una de superioritate pe toate fronturile cu mici scapari si greseli individuale in aparare,din pacate nu decisive,dar francezii au lasat la final o impresie ca nu s-au fortat mai deloc si su fost cu o clasa peste cei de la CFR?Asa ca domnisoara,nu mai vb. prostii si cauta scuze.Nu-ti cere numeni,doamne fereste sa-i distrugi pe cei de la CFR,dupa acest meci,dar nu poti sa-i feliciti si sa-i dai drept model,e chiar scandalos.Intradevar Cfr merita tot respectul pentru efortul si jocul pe ansamblu depus in Liga,dar sa fim realisti si sa ne vedem lungul nasului,pentru ca ne-a luat un pic valul.Pentru o debutanta,e ceva frumos si demn de toata lauda ca la debutul in Liga s-a comportat exemplar,dar trebuie sa fim realisti si nicidecum sa necontenim cu laudele si sa recunostem ca francezi au fost mai buni,dar sa nu facem un model din Cluj asa cum afirma domnisoara in articolul sau.Daca si la infrangere CFR e dat drept model ori e supraapeciat ori exista o consideratie si afirmatie EXACERBATA.

Adrian (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 9:01

E o problema de mentalitate!!! Asa e. Si CFR-ul a avut alta mentalitate decat celelalte echipe romane. Pentru ca e o echipa formata din straini. Dar:

CFR-ul a jucat mai slab decat francezii. Au incercat insa, adevarat. Insa – si aici e problema – m-am saturat de laude aduse pentru incercari. Imi amintesc de Steaua. Atunci cind eram fericiti ca nu am cistigat nici un punct in fata unor nume grele. Si eram fericiti ca am jucat cu aceste cluburi, ca am luat bataie. Chiar le multumeam ca au venit sa ne invete fotbal. Eram fericiti ca „am jucat de la egal la egal”. Fara nici un punct, e drept, dar „am jucat de la egal la egal”. Fara rezultat, dar „de la egal la egal”. Pierzind locuri in clasamentul FIFA, dar „am jucat de la egal la egal”.

Si am vazut chestia asta si la nationala. Ne facem de ras, nu ne calificam, il scuzam pe Piturca, dar „jucam de la egal la egal” cu nationale grele, in declin. Dar ce mai conteaza? Am jucat „de la egal la egal”.

Si dupa atat „de la egal la egal”, am obosit sa laud pentru ” de la egal la egal”. Am obosit sa ma mai consider „de la egal la egal” cu cei care sunt fericiti asa. Poate mi-am gresit poporul…

firentze (9 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 9:07

Domnisoara,cred ca numai romanul si dvs.puteti sa cautati scuze la infrangere.S-a vazut clar ca CLUJUL,nu mai joaca cum a jucat primele doua jocuri din LIGA(lucru evident si in campionat),ca e in scadere clara de forma.Nu cumva e ceva ce zicea „tembelul national”,nea JIJI?Ca e greu sa faci fata si-n in Liga ,Campionat si CUPA?Impresia clara care a lasat-o aseara Bordeaux,a fost una de superioritate pe toate fronturile cu mici scapari si greseli individuale in aparare,din pacate nu decisive,dar francezii au lasat la final o impresie ca nu s-au fortat mai deloc si sunt fost cu o clasa peste cei de la CFR!Asa ca domnisoara,nu mai vb. prostii si cauta scuze.Nu-ti cere nimeni,doamne fereste sa-i distrugi pe cei de la CFR,dupa acest meci,dar nu poti sa-i feliciti si sa-i dai drept model,e chiar scandalos.Intradevar Cfr-ul merita tot respectul pentru efortul si jocul pe ansamblu depus in Liga,dar sa fim realisti si sa ne vedem lungul nasului,pentru ca ne-a luat un pic valul.Pentru o debutanta,e ceva frumos si demn de toata lauda ca la debutul in Liga s-a comportat exemplar,nimeni nu-i dadea nici o sansa,dar trebuie sa fim realisti si nicidecum sa necontenim cu laudele si sa recunostem ca francezi au fost mai buni,dar sa nu facem un model din Cluj asa cum afirma domnisoara in articolul sau.Daca si la infrangere CFR e dat drept model ori e supraapeciat ori exista o consideratie si admiratie EXACERBATA.

alex (345 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 9:33

E un inceput,fara indoiala si un exemplu demn de urmat pentru toti ceilalti patroni de cluburi,dar sa nu uitam ca pe langa investitiile de rigoare,pentru a ajunge intr-un timp atat de scurt la astfel de rezultate este nevoie de multa seriozitate si profesionism in demersul ce trebuie intreprins.

englezu (5 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 9:41

Jos palaria !
Jos palaria in fata echipei CFR Cluj: chiar daca au pierdut si au ajuns pe locul 4 in grupa, joaca fotbal! Spre deosebire de jalnicii de la dinamo; apropo, borcea&turcu: voi intelegeti ce se intampla in lumea asta? sunteti niste nulitati!!!
In rest, am un singur regret: ce pacat ca aceasta echipa- CFR- nu este romaneasca! Sau tocmai de aceea au asemenea erformanta! Asta este !!!

domnul q (5 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 9:44

Maria, fara suparare,tu,chiar nu intelegi fenomenul acesta,chiar vorbesti din carti, fara nicio acoperire in realitate!
Despre ce exmplu vorbesti tu?De un stadion cu trei tribunne construit pe scheleti metalici,care in Europa nu se mai construieste din anii 80?Un stadion adevarat de val.medie se construieste cu minim 120mil de euro,cel de la cluj-napoca este o cosmetizare a celui vechiobtinuta cu mai putin de 15 mil.
Are CFR,un centru de copii si juniori remarcabil?
Are CFR un centru de pregatire de nivel european?
Are CFR un bilant economic favorabil,cu profit in fiecare an?
Este CFR un brand?
Si-a depasit CFR conditia in CL,este undeva mai sus de locul 4,locul harazit de calcul hartiei?
Conduce CFR detasat in competitia interna sau este momentan pe un loc care o lasa in afara Europei?
A fost CFR mai mult decat o revelatie in CL,asa cum apar in fiecare an liga,este CFR mai mult decat o prezenta meteorica?
A depasit CFR performanta Stelei de la debut in CL de a aduna 5pct?
Anorthosis a adunat deja 5pct,de ce sa nu fie ea,modelul pt.fotbalul romanesc sau poate Bate Borisov,echipa eliminata de Steaua anul trecut?
Daca maine,in fotbalul europen regula poate fii sa ai doar 5 jucatori straini ce ramane din CFR,ce pun in loc?
Nu,CFR nu este model de urmat,este doar un proiect cu bune si rele care merita urmarit cu atentie,doar atat.

klaus (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 10:06

Bravo baieti! Cand ma uit la un meci de Liga Campionilor in primu rand vreau sa vad un meci frumos, la voi am vazut aproape de fiecare data meciuri frumoase iar in al doile rand atitudine! Atitudinea e totu, mai toate echipele romanesti fac pe ele de frica in fata unei echipe mai mari. Bravo baieti, tineti-o tot asa !

houser @ „1986” (46 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 10:13

bai copilule, steaua nu a controlat nici macar 5 minute meciul cu lyon. a dat 3 goluri din 3 centrari, tipic stelei. si atat, in rest a fost dominata clar la toate capitolele. lyon nu a aratat nici un moment ca nu poate sa intoarca de la 2-0.

AlbAlbastru (120 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 10:18

Asa este. Bravo CFR. Bravo suporterilor vostri care chiar au fost la inaltime ca si in meciurile precedente cu Chelsea, Dinamo sau Steaua. BRAVO.

cfr cluj (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 10:21

BRAVO MARIA!!! DACA PRESA SPORTIVA DIN ROMANIA AR FI CA TINE,AM AVEA SI NOI ZIARE DE SPORT,NU FITUICI DE SCANDAL!! TE-AM ADMIRAT PANA ACUM,DAR DUPA ARTICOLUL TAU DE AZI AI TOATA STIMA SI RESPECTUL CFR-ISTILOR DIN CLUJ!!!!

Observatorul (12 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 10:29

Imi pare rau ca semnalele transmise ieri echipei CFR, nu au fost auzite, traduse si pricepute de toti fotbalistii. L-am rugat pe TRICA sa se implice in ‘traducerea’ catre echipieri a mesajelor. S-a vazut ca nu s-a intimplat. De ce (de ex) Culio nu mai joaca aproape nimic ?!? Oare cat trebuie sa treaca (in decenii) pana o echipa din Romania sa mearga mai departe…Maria, esti o ‘draguta’ dar nu e suficient. CFR-ul este o atitudine dar nu o certitudine! Sunt mahnit si mai bine tac. Mai am o speranta. Joi e o alta zi…

domnul q (5 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 10:34

Maria, fara suparare,nu sunt deacord cu tine!
Despre ce exmplu vorbesti tu?De un stadion cu trei tribunne construit pe scheleti metalici,care in Europa nu se mai construieste din anii 80?Un stadion adevarat de val.medie se construieste cu minim 120mil de euro,cel de la cluj-napoca este o cosmetizare a celui vechiobtinuta cu mai putin de 15 mil.
Are CFR,un centru de copii si juniori remarcabil?
Are CFR un centru de pregatire de nivel european?
Are CFR un bilant economic favorabil,cu profit in fiecare an?
Este CFR un brand?
Si-a depasit CFR conditia in CL,este undeva mai sus de locul 4,locul harazit de calcul hartiei?
Conduce CFR detasat in competitia interna sau este momentan pe un loc care o lasa in afara Europei?
A fost CFR mai mult decat o revelatie in CL,asa cum apar in fiecare an liga,este CFR mai mult decat o prezenta meteorica?
A depasit CFR performanta Stelei de la debut in CL de a aduna 5pct?
Anorthosis a adunat deja 5pct,de ce sa nu fie ea,modelul pt.fotbalul romanesc sau poate Bate Borisov,echipa eliminata de Steaua anul trecut?
Daca maine,in fotbalul europen regula poate fii sa ai doar 5 jucatori straini ce ramane din CFR,ce pun in loc?
Nu,CFR nu este model de urmat,este doar un proiect cu bune si rele care merita urmarit cu atentie,doar atat.

omu rau (19 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 10:35

daca se mai lucreaza un pic la echipa si daca se aduc 2-3 jucatori valorosi cfr va defila in campionat. pacat ca nu avem rezerve care sa fie jucate mai mult. un articol foarte bun

calin (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 10:35

Corect ! Asa trebuie jucat in UCL. Chiar daca am luat bataie , nu ne-am facut de ras (Steaua). Au fost unele momente in care am jucat de la egal la egal. Mai mult nu se putea, uitati-va la ce cotatii au jucatorii lor.
Sincere felicitari Clujenilor pentru stadion, echipa, mentalitate si nu in ultimul rand spectatori.

omu rau (19 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 10:36

si observ un lucru. tot mai multi suporteri pentru aceasta echipa. se pare ca s-a saturat lumea de gainariile stelei, rapidului si ale lui dinamo.

Dan (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 10:38

Si CFR a fost invinsa de un brazilian si nimeni nu tipa ca nu au jucatori autohtoni.

singur eu (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2008, 10:53

ptr domnul q. si tu ai dreptate. dar ideea era ca cfr a depasit conditia fotbalului ro, asta a vrut sa spuna maria. in conditiile de la fata locului (bani, management, ru, s.a), morala este ca „faceti ca ei … in primii ani”. apoi, luati aminte ce spune dl q. brandul este in crestere, banuiesc ca si profitul, poate vin si celelalte…

Comentează