Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Cocoşul

În ultimele 30 de minute de la România – Franţa, lui Piţurcă i s-a rupt filmul. S-a blocat. N-a mai dat nici o indicaţie. Exact ca un general care-şi lasă soldaţii de capul lor în plină bătălie.

Nu e prima […]

luni, 13 octombrie 2008, 5:49

În ultimele 30 de minute de la România – Franţa, lui Piţurcă i s-a rupt filmul. S-a blocat. N-a mai dat nici o indicaţie. Exact ca un general care-şi lasă soldaţii de capul lor în plină bătălie.

Nu e prima oară cînd păţeşte aşa ceva. I se întîmplă, de regulă, la meciurile cu miză mare. La partida cu Olanda, de la Euro, de pildă. Dar atunci a durat aproape tot meciul.

Blocajele astea apar la persoanele cu o imagine de sine exagerată. Cei care se cred „cocoşi”, cei care se dau mari şi tari şi atoateştiutori. Nu e nici un secret, selecţionerul are o părere foarte bună despre el însuşi.

De unde şi atitudinea lui superioară, orgoliul, intoleranţa la critici, oricît de mărunte. E ca şi cum ar trăi într-un balon uriaş de săpun. Cînd pelicula diafană se loveşte de realitate, poc! apare un Piţurcă în mărime naturală. Strivit de încărcătura situaţiei şi de importanţa deciziilor. Brusc, realizează că nu e aşa măreţ şi amuţeşte. Nu mai dă nici o indicaţie.

Pentru binele „naţionalei” şi al lui, Piţurcă trebuie să-şi corecteze putin imaginea de sine. S-o aducă mai aproape de proporţiile adevărate. În scopul ăsta, n-are nevoie nici de laude necondiţionate, nici de critici gratuite, ci de o vizită la psiholog. De obicei, acolo sînt îndrumaţi jucătorii. De parcă numai ei ar simţi teamă şi alte emoţii. Iată, tehnicienii au şi ei problemele lor!

Sigur, Piţurcă ar putea obiecta că e antrenor, deci e psiholog, deci se poate trata singur! Dar pînă şi marii psihanalişti fac terapie, înainte de a-i trata pe alţii.

Comentarii (40)Adaugă comentariu

ratatouille (29 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 18:12

minunat…asadar piturca nu e doar un antrenor limitat, in viziunea ta,nu este doar incapabil de a antrena la nivel inalt sau un tip inflexibil , nu e doar lipsit de diplomatie si trisor versat, acum este si nebun,are nevoie de psihanaliza,poate si de o camasa de forta…

mai maria,omul s-a deschis,se straduieste sa se schimbe in relatia cu presa,voi de ce nu incercati sa il menajati ? el a facut un pas,tu de ce nu faci,mai ales ca ai zis ca ti-a placut meciul nationalei?

limax38 (5 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 18:16

Urmeaza Serbia. Un fleac, ne ciuruiesc.

careva (1 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 18:18

ratatouille e un cititor de-al tau…….
eu sunt alt cititor de-al tau si sunt de acord cu ratatouille……..
stii proverbul…daca doi zic ca esti beat, te duci si te culci
daca doi zic ca nu doar piturca e responsabil pt relatia rece cu presa, inseamna ca poate cititorii vor o schimbare de atitudine in relatia voastra cu singurul antrenor care ne-a dus la un turneu final mileniul asta
BAGATI-VA-N SEAMA SI CITITORII, CA ALTFEL O SA-I PIERDETI !!!

k,jy (86 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 18:28

cum le stii tu pe toate,k un om mare ! nu vrei sa te ocupi tu de consilierea selectionerului, ca tot ne dai aici explicatii vis a vis de persoanele cu imaginea de sine,exagerata !

florin rusu (2 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 18:29

alien
bravo maria, ai observat o latura a capacitatii de antrenor a lui piturca pe care majoritatea nu o observa

Nu Me (1 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 18:29

D-NA ANDRIES, ASTA E : PITI NU E COCOS ! POATE COCOSAT, SAU …COCOSIT, MA ROG !

Marioara (110 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 18:30

Marea problema cu cei ca Piturca e ca nu pot concepe ca ceva din ce fac ei ar putea fi rau sau, macar, criticabil. Orice critica sau rezerva ii fac sa te considere dusmanul lor si sa le respinga din start, ca rauintentionate. Oameni ca Piturca sint mereu banuitori, mai degraba ii suspecteaza pe toti de conspiratii tenebroase decit sa admita ca ceva ar fi fost mai bine sa fie facut altfel; de aceea si sint atit de previzibili si monotoni, de aceea sint incapabili sa evolueze. Nationala cu Piturca plictiseste, indiferent de rezultate, chiar si victoriile surprinzatoare ( ca cea cu Olanda ) stirnesc si o oarecare jena iar rezultate onorabile in fond lasa un gust amar. Desi este un smecher prin definitie, Piturca rateaza complet marea smecherie a fotbalistilor, aceea de a deveni iubit de suporteri. Relatia lui cu suporterii seamana cu acele casatorii toxice in care divortul e o binecuvintare; „Nu se mai putea, dom’le, nu se mai putea !” Piturca, insa, mai poate !

alien (2 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 18:35

bravo maria, ai observat o latura a capacitatii de antrenor a lui piturca pe care majoritatea nu o observa

mobutusesesekukukungbenduwazabanga (4 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 18:41

a dat,cum sa nu dea indicatii…florineeee !!!…razvaneee !!!…ciprieneee !!!…mie mi se par scurte si concise…

cristi (7 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 19:06

Nu este adevarat ! stia perfect de ce sunt in stare jucatorii lui si nu a mai insistat ! nu ar fi facut decat sa-i zapaceasca si mai rau,si asa erau „terminati” jucau din inertie !

rodana9 (46 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 19:25

„Trebuie sa-si corecteze putin imaginea de sine”… Glumiti, probabil, doamnă! Acest efort îl face un individ rational,cu stiinta fotbalului, cu o inteligenta usor peste medie, un perfectionist. Provoc pe oricine la un pariu: când acest ins suspicios si pe mama sa, arogant din prostie, semidoct, trisor dovedit va fi alungat de la „nationala”, pentru el nu va mai exista un DUPĂ. NIMENI, NICĂIERI NU-I VA ÎNCREDINTA ECHIPA. Iar daca, totusi, un presedinte sinucigas ar face-o, l-ar da afară după câteva etape. N-a fost, nu este si nu va fi vreodata un mare antrenor. De unde calificările?
Din conjuncturi favorabile si din prezenta în teren a unor jucători stoici, talentati, cu experienta-gen Dorinel Munteanu- care stiau ce au de făcut. Nu e prima oară când se vorbeste despre „blocajul” lui Piti. La fel s-a stiut că se întâmpla si cu OLăroiu, Zenga(în ultima perioadă). Acestea sunt limitele lui; numai M. Sandu nu pricepe. L-a luat în brate si nu-i mai dă drumul decât după ce ne va compromite toate sansele de calificare. Atunci ce rost va mai avea demiterea? Răul va fi fost făcut.

amator (2 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 19:39

si de unde stii tu marie ca in ultimele 30 de minute el nu a mai dat indicatii?

amator (2 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 19:44

Daca nu ma insel aceasta informatie a aparut doar pe gsp. Dar daca cei din trustul antena, gsp sunt asa de bine informati cu ce a facut piturca in ultimele 30 de minute de comentatorii meciului nu stiau ca vieira nu joaca si erau socati ca pe teren este Alou Diarra? Apropo ca Vieira nu joaca stiau cei de la sport.ro cu 30 minute inainte de meci. Cica s-a accidentat la incalzire dar specialistii de la antena nu au aflat.

maria andries (1349 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 19:46

Pt. Ratatouille, da, asa e, am fost un pic cam dura, dar ma enerveaza, ca si pe voi, lipsa lui de reactie care strica frumusete de meciuri

c0stellino (4 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 20:24

Spui ceva cand poti sa spui ….., daca nu , taci si se pare ca asa face si a facut Piturca tot timpul ……

c0stellino (4 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 20:26

Amator , poate ca a dat indicatii , dar s-a vazut cat de ,, bune ,, au fost …:))

c0stellino (4 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 20:29

Rodana9 , subscriu la cele afirmate de tine cu o singura observatie …..M Sandu i-a marit salariul dupa ,,Euro ,, …., oare nu are o cota parte de la Piturca …..Ma indoiesc sa nu fie asa …….

rushdie (16 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 20:32

Omul s-a „deschis” cum zice „ratatouille” dar cind am vazut ce e inauntru nu ne-am bucurat.
Mai bine raminea „inchis” ; a spus multe prostii .
Cred ca are mai multa nebunie decit o persoana normala dar asta nu e un defect, dimpotriva.

In schimb doza lui de nebunie e si ea meschina fara curaj si inventivitate, e un soi de fixatie, incapatinarea ca singura garantie a vointei si cam atat.

Nu e nevoie sa fii informat ca sa vezi ca dupa ce Mutu a ratat golul de 3-1 echipa a cazut complet iar Piturca n-a facut nimic. Nu l-a schimbat nici macar pe F. Petre care dupa gol facea jogging relaxat in tricoul nationalei.

Maria ai vazut alt meci!

Titus (137 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 20:55

Solutia este o rafala de vint care sa duca bula de sapun cit mai departe de echipa nationala—cam pe undeva prin satul natal al lui Piturca si sa se sparga pe acolo.WIND OF CHANGE!!!!!!!HAI CRAIOVA!!!

gigidica (6 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 22:02

Bai, Suarez….:)…sunt convins ca nici habar n-ai ce a reprezentat numele asta pt. fotbalul mondial…dar deh, daca n-ai scos nici macar nasul din tara sau tii bulanul unui fraier ca Piturca, ce m-as putea astepta de la tine. Ce sa mai zic ca folosesti cuvinte de genul „elucrubati” intr-un context gresit…
Dar asculta aici…Femeia asta se pare ca stie mai mult fotbal decat tine. Am criticat-o si eu cand trebuia…dar acum are dreptate. Si ce tot imi dai tu mie cu statistica(De ce raul care il produceti supoterilor de fotbal (este dovedit acest lucru!) ). Ce rau? unde ii dovedid? Ce te bagi in chestii despre care habar n-ai?
In proportie foarte mare presa informeaza. Daca cineva nu-ti place, sau nu iti convine articolul e problema ta, ai dreptul la replica…da, chiar si unora ca tine, trebuie sa li se dea dreptul la replica…chiar daca nu stiti despre ce vorbiti. Pe de alta parte nu te obliga nimeni sa citesti articolul scris de cineva pe care il desconsideri, sau ziarul. Stai acolo in treaba ta si lasa-ne in pace. Cel putin fii decent. Ai demonstrat ca esti la fel de josnic ca si adoratul tau: Piturca. Pana nu dispar FRAIERI si MAGARI ca voi…tara asta nu-si va reveni. Somn usor si anunta-ma cand te trezesti la realitate!

mishulake (1 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 22:13

,,Urmeaza Serbia, un fleaq, ne ciuruiesc,, buna zisa lu Limax38, urmeaza pacaleala de 1 aprilie ,Austria, zic eu…

rushdie (16 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 22:50

Suarez.
Antrenor cu cele mai bune rezultate OK.
Dar e gata.
Nu mai merge, se vede clar, doar nu-i antrenor pe viata!
Doar pentru ca ne-a dus la Euro unde lumea a ras de noi desi am avut „rezultate”.
Piturca a inventat un fotbal in care romanii isi regasesc o parte buna din complexe si „in orasul asta de mitocani in care eu sint cel dintaiul” e normal , fruntas.

DEPINDE CE VREM: fotbal sau diverse piturci care din cind in cind ne califica la un bal unde spalam vase si ne uitam la altii cum danseaza.

mersi (7 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 22:53

De acord cu Rushdie, nimic in plus, afara cu Piti! Nu se mai poate asa fratilor! Hai Romania, jos Piturca!

nevrotyk (4 comentarii)  •  13 octombrie 2008, 23:26

piturca are fobie cand e vorba sa scoata de pe teren jucatori care ii considera de baza.asa s-a intamplat cu cocis care nu avea ce mai cauta pe teren chiar dupa prima repriza.parerea mea

gigidica (6 comentarii)  •  14 octombrie 2008, 1:38

Bau! Suarez!
Nu te speria. Piturca a prins radacini prea adanci. Nu-l mai da nimeni jos.(Din pacate…Ce conteaza opinia a milioane de Romani…Astia care stiu fotbal il tin antrenor)
Fraiere, imi pare rau ca ti s-a sters „articolul”…cum am zis mai devreme ai chiar si tu dreptul la replica…dar pe de alta parte s-a facut pe buna dreptate: era prea jignitor…specific romanesco-balcano-tiganesc.
Altfel mi-ai demonstrat ca n-ai un pic de cultura: Nu „badiguard” ci bodyguard…intelegi? body = corp; guard = gardian. Daca nu le ai cu englezismele macar revino la cuvintele care te-au consacrat “elucrubati”…Deh astea te ajuta:))
Si serios ca va trebuie tuturor un pic de Ardeal, Ungaria, Cehia sau chiar Occident ca, din pacate cu mentalitatea asta pierdeti meciuri gen Dinamo in fata atator necunoscuti(pescarii islandezi, olandezii de pluton etc.) sau gen Steaua in fata Middlesbrough, nationala in fata Lituaniei, si as mai putea continua lista la nesfarsit.
…Pai cum sa aiba mentalitate cand vorbeste asemenea prostii si face aberante paralele cu un spectacol care nici macar nu e considerat sport pe mapamond…:)))

ciupi (400 comentarii)  •  14 octombrie 2008, 6:25

un adevarat jucator de poker nu se blocheaza. ajunsese de fapt la limita capacitatilor sale mentale, asta a fost totul.

apocas (4 comentarii)  •  14 octombrie 2008, 6:41

poate ar trebui cautat avocatul care a incheiat contractele lui peseiro, piturca , bechtel si poate stie el o chichita de putem scapa de ei (ele, contractele) ca altfel cum zicea omu’, nici la pierdut cu10-0 nu pleaca, pai mai dovada de debilitate mintala ce mai trebuie?
secretul cu dorinel mai bun decat hagi?
dorinel nu l-a cerut afara atunci cand hagi, gica popescu s.a. au facut-o, altfel il punea si pe dorinel pe „lista neagra a lui piturca”

radu (22 comentarii)  •  14 octombrie 2008, 9:02

*** contrazici *** pe domnul Ioanitoaia,care spune ca nu prea avem ce-i reprosa selectionerului.Eu as spune ca sant cateva capete de acuzare:ce a cautat Cocis in teren?;neselectionarea unor jucatori ca Bratu,Trica si Danciulescu;folosirea unor jucatori iesiti din forma,da a-ti ghicit,Chivu si Mutu,sant departe de ce pot ei;nici o reactie la pauza si nici cand am fost egalati.Mai multe nu vreau sa spun,cred ca ajunge.

alin (1 comentarii)  •  14 octombrie 2008, 9:12

cu tot respectul, chiar si ioanitoaia l-a laudat p piturca pt meciul asta!
nu am mai vazut in niciun alt ziar ca s-ar fi blocat!
piturca nu are nicio vina. toata apartine jucatorilor!
maria, poate ar fi bine sa nu mai scrii despre fotbal. mereu iti savurez randurile minunate cand scrii despre alte sporturi
bafta.

valerica (12 comentarii)  •  14 octombrie 2008, 9:16

OK Radu, urat Gogu. Regula (de bun simt) e sa comentezi subiectul propus si nu autorul. Aici nu facem critica literara. Deci, de acord cu Radu si observatiile lui. Si eu zic ca atunci cand in martie vom trai meciul cu Serbia, zarurile vor fi fost de mult aruncate. De ce sa traim cumplitele emotii ale unui meci pe muchie, capital pentru calificare, cand formula (unii jucatori, antrenorul) se puteau schimba inca de cand mai era timp ?!? Nu te inteleg FRF. Pe tine, PITI, nu te inteleg de mult.

Ionut (1 comentarii)  •  14 octombrie 2008, 10:02

E usor sa comentezi de pe margine, nu cred ca ati stat pe banca de rezerve sa auziti indicatiile lui Piturca. Nici mie nu-mi place acest joc slab ar nationalei, dar as fi curios sa vad comentariile voastre de anul trecut cand a calificat echipa la Euro, dupa o pauza de 8 ani. Cred ca nu erati atat de critici.

mujotutun (200 comentarii)  •  14 octombrie 2008, 10:48

Pentru stiinta dvoastra, Freud este singurul psihoterapeut care s-a analizat singur, ca nu mai era altul. Probabil ca i-o fi iesit, dar altminteri nu e recomandabil sa ti-o faci tu insuti. E nevoie de altul. Dupa cum si la nationala e nevoie de altul. De altul in locul lui Piturca. Nationala nu este sanatoriu ori centru de recuperare. Sa se trateze Piturca pe banii sai, nu pe prestigiul reprezentativei si nervii nostri. Nu-l mai cocolositi atata, Piturca trebuie dat afara. Afara!

Panduru (3 comentarii)  •  14 octombrie 2008, 10:57

desi nu sunt un fan al articolelor tale uneori siropoase si pline de metafore care ascund lacune informationale,de data aceasta,in spatele floricelelor ligvistice si de stil,ai dreptate,Maria.La greu,Piturca se blocheaza, preferand sa lase initiativa la Mutu sau alt jucator din teren.Dar din lipsa de lider,selectionerii bajbaie si ei din colt in colt,in zadar asteptand indicatii de pe margine.Am observat si eu asta la meciul cu Olanda,la cel cu Lituania,nu stiu care poate fi motivul personal si cum se poate depasi crisparea asta.Este un dezavantaj net, pt ca adversarii vad impasul,este vizibil,si profita de asta mental,dobandind motivatie in plus.

Cat despre tema demisie sau nu,eu unu il vad pe Satana ca pe Lobanovsky al Kiewului si Ucrainei, imbatranind pe banca de selectioner,impasibil si tacut,neînteles si hulit.Daca e de bine nu stiu înca,dupa umila mea parere pe care deseori am exprimat-o,din generatia asta de manelisti si parveniti nu iesea oricum ceva valoros.Un antrenor mediocru al unei selectionate slabe si fara valoare cu care am incetat demult sa ma identific.

Asta e!
Pandurii Maximus!

mujotutun (200 comentarii)  •  14 octombrie 2008, 11:01

@Ionut: eu urlu de trei ani (de fapt inca de la nefericita sa numire): afara cu Piturca! Nu mai laudati acea calificare jalnica, rezultatul al fi fost acelasi si daca aveam pe banca un antrenor orb, surdomut si paraplegic. Ne-am calificat intr-o grupa de trei lulele (exceptand Olanda, pe care am invins-o cu gol din offside!), cu un joc mizerabil (cum s-a vazut si la turneul final) si multe partide dubioase. Asta este mentalitatea stelista, rezultatul cu orice pret. La ce ne-a folosit calificarea? Ne-am facut de ras la nivel international. Vedeti rezultatele, clasamentele, comentariile si atitudinea generala fata de reprezentativa noastra. Nu jucam nimic si scarbim chiar mai mult decat Grecia (care macar a castigat ceva, in ciuda jocului dezgustator). Asa ca nu-l mai laudati pe Piturca pentru „calificare”. Calificarea in sine e vax. Dar daca ne-am obisnuit sa ne multumim cu putin, daca nu indraznim sa ridicam ochii spre trofee, spre performanata, vom ramane pe viata cu astfe de satisfactii sterile, mirandu-ne mereu ca Bulgaria poate ajunge intr-o finala mica, ca si Turcia, ori ca Grecia poate lua un titlu european. Si a venit si ziua cand Lituania ne-a batut acasa – si inca la scor. Astea sunt roadele lui Piturca. Un ignorant fudul sustinut de **** i si ticalosi. Deci, afara cu Piturca!

arcasu` verde (1 comentarii)  •  14 octombrie 2008, 11:24

….care „general”, domnisoara? …poate un derbedeu. unul dintre multii derbedei -clanul becali, borcei si turcei, nasi si fini, coposi si taheri, etc- cei ce au confiscat in interes propriu miscarea fotbalistica din Romania.

viorel (3 comentarii)  •  14 octombrie 2008, 11:29

Bravo Ciupi !
Ai nimerit-o. Asta este Pitiurca. Pocherul si fotbalul au parametri distincti. Poti sa joci perfect pocher sau barbut,dar asta nu are nici o legatura cu dirijarea si formarea unei echipe nationale.Dar sa fim totusi intelegatori cu respectivul, 15% este un tip norocos. Sa nu uitam insa ca nu poti sa faci din martoage cai de rasa. Cu alde Mutulica & comp. nu ajunge nimeni departe.E jale cu nationala dragii mei.Nimic nu merge nici jucatorii nici antrenorii. Rusinea lumii!
Cat despre calificare personal cred ca Africa de Sud este prea departe de Romania.
Cu alte cuvinte pa calificare si aici Maria are dreptate.
vd

generatu’ (5 comentarii)  •  14 octombrie 2008, 11:40

Maria, pai ieri spuneai ca s-a pus o borna la malul marii. ca ti-a placut jocul nationalei. ma rog, poate te-ai uitat la serbia-lituania.
azi il trimiti (doar!) pe piturca la psiholog. bine, bine … da’ borna aia, cum a ajuns acolo, cine a pus-o si cu scop?!! ca jucatorii nationalei abia isi cara propriile ghete pe teren, de carat, sapat si instalat borne … sa fim seriosi.

in fond, tu esti sigura ca era vorba de vreo borna?! sau poate era pusa in spatele portii lu’ lobont, io unu m-am chiorat cat am putut sa vad ceva dar era o aglomeratie la noi in careu de nu mai distingeai om de persoana, ma si intreb sincer pe unde-au gasit, frate, francezii spatii sa traga la poarta???

Chi-x (30 comentarii)  •  14 octombrie 2008, 12:43

Referitor la „psihanalistul Piturca”, articolul imi aminteste de butada pacientului cu tulburari mentale care s-a prezentat la psihiatru. „Dle doctor, de citeva zile sint ca vine asa, spre mine, un roi de albine(si face un gest, simbolic, cu miinile)”. Panicat, psihiatrul ii replica: „Si de ce il alungi spre mine, stimabile?”. Parca, parca, il „vad” pe „satana” in postura… psihiatrului.

criticul (20 comentarii)  •  14 octombrie 2008, 18:12

@Maria Andrieş: Ce pretentii sa ai de la un om care apropae ca n-are creier, atat e de limitat in gandire si de incult! De ce s-a blocat in ultimele 30′? Simplu! Fiindca nu i-au mai ,,functionat” planurile! Adica, mai pe scurt, sa ma explic: sa zicem ca Piti a inceput meciul cu planul ,,A”,avand ca rezerva planul ,,B”.Cand n-a mers planul ,,A”, a pus in aplicare planul,,B”,iar cand n-a mers nici planul ,,B”,fiindca n-avea planul,,C”, a inceput sa cante din buze si sa se uite si el, ca noi toti, pierdut, la desfasurarea acelui meci! 🙂 🙂

P.S.Ce-ti spune faptul ca nu sta sa le dea indicatii amanuntite jucatorilor la vestiar, spunandu-le doar modificarile si atat? Asta nu-i bataie de joc?

criticul (20 comentarii)  •  14 octombrie 2008, 18:13

aproape, scuze, nu apropae, e de la tastare.

Comentează