Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Egalii lor?

Klinsmann spunea, la conferinţa dinaintea meciului, că poate alege între două sisteme, în funcţie de adversar. „Le-am pregătit din vară, le-am exersat, jucătorii mei se descurcă în fiecare dintre ele”.

Iată diferenţa: Bayern venise cu două sisteme, Steaua oscila între […]

joi, 18 septembrie 2008, 2:26

Klinsmann spunea, la conferinţa dinaintea meciului, că poate alege între două sisteme, în funcţie de adversar. „Le-am pregătit din vară, le-am exersat, jucătorii mei se descurcă în fiecare dintre ele”.

Iată diferenţa: Bayern venise cu două sisteme, Steaua oscila între două liste. A antrenorului şi a patronului. Lacatus nu poate alege nici macar titularii. Sistemul nu se adapteaza la adversar, ci la impresiile patronului. Discuţiile despre filosofie de joc, spectacol şi „nervozitate pozitivă” nu-şi au rostul. Nervozitatea la Steaua rămîne una negativă, cea a profesioniştilor frustraţi de profesie. În fotbalul mare, antrenorii sînt lăsaţi să-şi facă treaba. Nu-i bruiază nimeni. Se lucrează pe încredere, pe respect. Pe teren, diferenţa au făcut-o cele două stiluri de abordare: profesionismul de înaltă clasă al lui Bayern şi breşele amatoristice din jocul roş-albaştrilor.

Iată ceea ce i-a lipsit Stelei în faţa nemţilor: claritatea, coerenţa. Nu poţi clădi un proiect european din impresii. Nu merge aşa! La un moment dat, te izbeşti de un bloc perfect măsurat, precum Bayern şi toate impresiile se reduc la una: panică.

Klinsmann roteşte liniile cum ar roti cubul lui Rubyk şi obţine alt sistem. Lăcătuş are la dispoziţie un pachet de cărţi de joc, din care patronul trage cartea norocoasă. Şi comandă palate cu joker în vîrf. Miercuri seară, arhitectura de hîrtie romaneasca s-a izbit de opera de inginerie nemteasca.

Dezbaterea furtunoasă pe marginea golului anulat e un refugiu-capcană. Cine garantează că scorul rămînea 1-1? Mai erau 16 minute, totuşi. Exact cît au avut nevoie oaspeţii să se achite de plan. Ce rost au lamentatiile despre noroc si ghinion? Mult mai profitabilă ar fi, în acest moment, o discuţie serioasă despre valoare şi non-valoare, despre profesionism. La şcolile nemţeşti de fotbal, jucătorii se specializează încă din faza junioratului. Fundaşii laterali exersează pasa în adîncime, mijlocaşii centrează pînă văd negru în faţa ochilor. Fiecare devine un as pe bucăţica lui, o piesă cu destinaţie precisă în mecanismul final.

Jucătorii Stelei au arătat că ştiu cîte puţin din fiecare: ceva dribling, ceva pase, ceva voleuri. Dar cei mai mulţi dintre ei nu stăpînesc nimic la perfecţie. De aceea, la fazele fixe, s-au călcat pe picioare. Nu ştiau clar care le e rolul.

Polivalenţa, meteahnă de amatori, e păcatul capital al fotbalului nostru. Nu de oameni buni la toate are nevoie Steaua, ci de oameni foarte buni pe un anumit post. E valabil şi pentru patron.

Comentarii (73)Adaugă comentariu

bigfoot ball (41 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 14:39

„Sistemul Stelei nu se adaptează la adversar, ci la impresiile patronului.”;”Nu poţi clădi un proiect european din impresii.”… Ma bucur ca spui lucrurilor pe nume. Trist ca lucrurile tot asa raman… Pacat ca trebuie sa scrii articole excelente despre meciuri slabe.

Radu (2 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 14:49

Frumos articol, imi place.

Daca Becali nu intelege ca trebuie sa evolueze (ca de schimbat nu e cum) Steaua va ajunge o echipa de pluton inclusiv in Romania.

baghy (7 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 14:51

Maria gura ta adevar graieste

Predator (14 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 14:56

Scurt si la obiect! Bravo, maria!

detractorul (86 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 14:56

sa nu dramatizam,daca noi ne plangem ca ne-a batut bayern,as roma ce sa faca ? probabil nici acum,daca-i intrebi pe alde de rossi sau panucci,nu stiu cu cine au jucat ! dar psv eindhoven,care a luat scurt 3-0 acasa de la atletico,ce ca si bayern,nu a mai fost prin liga de ceva ani ?
steaua este o echipa foarte bine organizata administrativ,pt. nivelul ligii noastre,dar nivelul ligii noastre este mult sub primele 4-5 campionate din europa. aseara s-au facut niste greseli mari,din partea lui lacatus,dar cred ca avandu-i pe radoi,banel.ov. petre si plesan,poate emeghara,steaua ar fi aratat mai bine si tehnic si fizic!
asta e,batem la florenta ! 🙂

ps
doar pt. ca becali se comporta exact cum se comporta patronii din ucraina si rusia,adica agresiv si poruncitor,steaua nu a pierdut ieri,din cauza lui,ci din pricina greselilor lui lacatus si a absentelor!

Engine KadeT* (1 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 14:59

doamne bine ai mai scris ! dar o sa vezi ca si ingineria asta nemtzeasca e cateodata data peste cap d talent , un exemplu e Germania – Spania finala d la euro in care spania prin talent a batut germania organizata la perfectie !

razvan (4 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 15:00

excelent articol, toata stima ! este primul articol echilibrat, scris dupa meciul Stelei, din toata presa

razvan (4 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 15:05

bravo Maria, curat si la obiect !

Laur (70 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 15:07

un articol concis , la obiect ,pai hai sa facem iar paralela cu cfr-ul : Trombetta a fost cerut de Ando pt ce ?..pentru a antrena defensiva , pt a o face impenetrabila, bine asezata in teren , trombetta fiind un fin cunoscator a ceea ce inseamna sa te aperi , putea s -o faca si Ando, dar nu , ei au adus un profesionist ..acest exemplu e edificator pt profesionalismul si viziunea limpede , sanatoasa a conducerii Clujului

Laur (70 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 15:10

…si de aici ne dam seama ca CFR-ul are o strategie bine pusa la punct , ei calculand miscarile cu mult timp inainte de a le face ..la steaua totul se face impulsiv fara o gandire limpede

converse (37 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 15:11

„Bayern venise cu două sisteme, Steaua oscila între două liste”, esti bestiala. Este prima oara cand sunt nevoit sa-ti dau dreptate

Laur (70 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 15:18

..iar asta cu patronul de la final , e si mai tare :))..sincer nu stiu pe ce post in viata ar fi bun patronul..in nici un caz pe cel pe care s-a pus de cativa ani.. Felicitari pt articol .

Mitica (6 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 15:27

Foarte bine punctat doamna Maria.Asa suntem noi romani,buni la toate.Din pacate cam superficiali.Nu vom putea niciodata sa fim macar un pic”nemti”.

lexus (17 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 15:28

jocul nu s-a pierdut din cauza patronului…jocul s-a pierdut din cauza jucatorilor si a conducerii tehnice…jucatorii sunt in teren,nu patronul…iar acesti jucatori trebuie sa inteleaga ca unde este nevoie de ei acolo trebuie sa joace…dar aseara s-a vazut ca steaua are limite…nu au jucat nici rau dar nici bine,iar in UCL nu ai voie sa joci rau ci doar bine ca mergi mai departe…restul este frectie la picior de lemn…

lexus (17 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 15:30

PTR MARIA ANDRIES

P.S.: desi imi place cum scrii,acum nu ai dreptate…

aciduzzu (87 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 15:33

cam asa e 🙂

Laur (70 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 15:34

pe langa tot raul pe care il face prin felul lui de a fi echipei , prin atitudine , la averea lui s-a aruncat numai si numai la ieftin !!!..altii fac stadioane din banii lor si mai si cumpara jucatori cu 2.5 mil bucata..pai cum sa nu fie patronul vinovat ?!?..mare zgarcit..

off topic (1 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 15:40

„Nu de oameni buni la toate are nevoie Steaua, ci de oameni foarte buni pe un anumit post. E valabil şi pentru patron.

e valabil si pentru echipa nationala! nu avem nevoie de jucator care sa poata juca si fundas stanga si fundas dreapta, sau de fundas central care sa joace si fundas stanga, sau de atacant care sa poata juca si mijlocas…pur si simplu avem nevoie de cel mai bun fundas stanga (disponibil), cel mai bun atacant, cel mai bun mijlocas stanga, si tot asa

G F (5 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 15:43

bun articol, felicitari maria. baietzii astia din fotbalul romanesc, recunoscand chiar ei prin autodenumiri ca finantator, nu se pricep la altceva decat combinatii oneroase si trisari la cazinou. media s-a facut pres in fata lor si asa au ajuns sa confiste o buna parte din spatiul public. la nemti, italieni, francezi chiar sarbi, munca e sfanta iar oamenii acestia se simt reprezentati de munca lor. la noi, jmegheria si norocul, iconita si peregrinari dubioase la muntele athos. asa vor baietzii sa castige. observatie corecta cea referitoare la specializari si antrenamente. aia inseamna munca, iar munca e repetitiva, asta e! la noi, bmw-ul si pitzipoanca, pentru toti cei implicati. cata vreme vor mai balti prin fotbalul romanesc asemenea interlopi cu sacouri „de firma” vom asista neputinciosi la aceeasi piesa. victoriile noastre sunt conjuncturale. nu au consistenta, nu au fundament. ce pacat pentru bietii suporteri! nu jucatorii sunt vinovati, desi multi arunca cu pietre in ei, ci jmegherii care castiga indiferent de rezultat! ei sunt ciuma.

ioana (3 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 15:45

Ai nimerit-o cu articolul asta, este peste „analiza lui Vochin”! Felicitari!

ioana (3 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 15:47

Si steaua, cu tot brand-ul ei, a mers pe principiul „ne descurcam noi”! Daca nu a iesit cum au vrut, spun ca n-au avut noroc, sau arbitrul i-a furat, sau publicul nu i-a sustinut, …

lord belial (64 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 15:56

haide ,tu, fata, ca ti-au iesit mai bine macrame-urile de data asta, numai ca iar risti sa te pierzi printre cuvinte. becali l-a vrut doar pe toja central. lacatusi insusi, dupa cum s-a vazut la conferinta de presa dupa meci, a zis ca toja tre sa joace si central, nu doar pe benzi, pt ca a mai facut-o si cu alte ocazii. si tonul lui sugera ca si el s-a gindit sa il joace pe toja central, pt ca nu avea alternativa mai buna, nu ca l-ar fi fortat becali. repet, stilistic mi-a placut compunerea ta, dar abunda in silogisme. steaua a pierdut doar lipsei de curaj si a incoerentei ofensive (grefate pe o cvasi-absenta a defensivei), nu pe mina patronului ei.

Laur (70 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 16:02

vezi ca patronul se pricepe , stie si el ceva jonglerii si suturi cu expadrilele alea ale lui :))))

Piciu (27 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 16:10

„Polivalenţa, meteahnă de amatori, e păcatul capital al fotbalului nostru. Nu de oameni buni la toate are nevoie Steaua, ci de oameni foarte buni pe un anumit post. E valabil şi pentru patron.”

E valabil si pentru Romania din pacate .
Toate se fac cu jumatate de masura pe principiul „Doamne ajuta !” sau „Lasa ca merge si asa.”

maria andries (1349 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 16:15

Pt. all, va multumesc!
Pt. Lexus, nici n-am afirmat asta, lipsa de profesionism la toate nivelurile e cauza

Laur (70 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 16:25

nu cred ca mai crede nici un suporter adevarat al stelei ca becali o sa faca performanta..amagiri in fiecare an-fac echipa , cumpar jucatori-spectacol prin emisiuni televizate..se pare si profit si cam atat ..incepem si noi sa ne trezim..iar el se va arunca toata viata lui la ieftin 🙂

Antipaste (4 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 16:34

Cam asa e! polivalenta este cateodata sinonima cu mediocritatea.

Mihai Popa (7 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 16:56

Cred ca acesta este unul dintre cele mai bune articole pe care le-am citit. Pur si simplu extrage esenta mentalitatii romanesti. Vrem tot si nu obtinem nimic. Incepand cu clasa a intai si terminand cu meciul Stelei de aseara s-a demonstrat inca o data ca noi, romanii, incercam sa facem prea multe uitand ce inseamna eficienta. La fel ca si la Euro cand ne mandream ca Banel a alergat cel mai mult, intelegem si acum, asa cum spunea domnul Dinu, ca si in fotbal ca si in alte domenii este nevoie de eficienta, nu de artisti plastici, muncitori sau impresii. Domnul Andrei Vochin masoara diferiti indicatori si apoi face o analiza. Domnul Becali masoara jucatorii din priviri si apoi face o analiza. Se poate totusi si mai rau… Domenech masoara compatibilitatile astrale si apoi isi face propria analiza. 🙂

Laur (70 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 17:00

compatibilitatile astrale sunt facute de profesionisti ceea ce e f bine , la steaua daca s-ar tine cond de predictii facute de oameni care din asta traiesc ar fi mai bine 🙂

da, da, da,……de ziua ta (2 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 17:07

de ce nu publicati comenturile mai comunistilor????

marius din iasi (60 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 17:34

se scrie Rubik, nu Rubyk… cam la 180 de grade articolul de azi fata de cel de ieri.

vasim (75 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 17:34

Un club serios porneste de la o organizare serioasa!
Ceea ce nu e cazul la cluburile din Romania!
Ati spus in articol ca jucatorii nostrii nu isi cunosc rolul la echipa pai eu generalizez si va spun ca angajatii cluburilor din Romania nu isi cunosc responsabilitatiile de la club!!!
Asta e problema domnilor noi avem presedinte de club si antrenor si patron!!!
Ce prosti, ai putea sa spui, de ce dracu nu se uita si ei ce pozitii au cluburile profesioniste de afara si ce fac oamenii aia la cluburile lor ???
Or fi inventat vesticii niste posturi doar ca sa le plateasca sau aduc niste beneficii clare clubului ???
Eu zic ca de aici se impute capul pestelui in Romania.
Totul e facut bazat pe amatorism si pe hei-rup.
Asta e problema!
Credeti ca actionarii clubului Bayern isi dau cu parerea cine o sa joace ?
Nici macar Hoeness care e presedintele clubului nu isi permite sa spuna asa ceva.
Fiecare isi cunoaste rolul lui si ce trebuie sa faca si nu se baga peste alti angajati!
Dar patronii de la noi se gasesc autointeligenti si autoputernici!
Cand nu o sa invete ca performantza se face cu specialisti toba de carte in domeniul lor nu o sa facem nici o performantza!
La Cluj deja au inteles si ei angajeaza specialisti si ii lasa sa munceasca!
Hai CFR!
Si cand o sa vad prima victorie a Stelei in CL cu o echipa mare o sa zic si Hai Steaua!
Hai Romania!

mishu (55 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 17:50

Servus Maria.
Nu ca n-ai avea dreptate, dar aici este vorba despre fotbal si tu (mi-am dat seama citind multe din aricolele tale) nu te pricepi. Tu scrii ce auzi colegii ca discuta plus ceva sentimentalisme ce mai poti baga acolo.
Asa ca las-o balta 🙂
Sunt si alte sporturi de comentat la care noi nepricepandu-ne am putea avea impresia ca tu te pricepi 🙂
Incearca acolo.

dragos (3 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 17:57

Citesc articolele Mariei cu regularitate si are dreptate teoretic si principial.
Dar sa ne raportam la realitatea din teren stricta de aseara de la meciul cu Bayern pe care l-am vazut pe stadion:– Fotbalul nu este matematica
— Nemtii au profitat de vreme si de starea gazonului stateau super bine pe picioare. Toja este columbian si a jucat la Dallas, pe super calduri aseara era zgribulit dupa 15 min.
Sekely,Semedo si Toja cate meciuri au impreuna sau Dayro cu ei.
Componentii echipei magice STEAUA ’86 jucau aproape in aceeasi formula de trei ani.
Avem lot valoros dar trebuie lasat antrenorul sa formeze o echipa sa se gaseasca cu ochii inchisi pe teren

Ege (1 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 18:01

Bravo, Maria! Cu toate meritele insa, o mai clara consecventa nu ti-ar strica nici tie. Cat despre Steaua, inca un an de oierit. Becali, uita-te la Paszkany: apare la tv rar pt. ca are treaba. La fotbal nu se pricepe asa ca si-a adus oameni care sa faca o treaba buna. Si-i lasa sa o faca. Tu in schimb iti faci de lucru prin oalele altora – asta-i marea ta pohta. Cu asa mentalitate nu vei INVINGE niciodata. In nici un domeniu. Un sarman mediocru cu un palat de prost gust, un clown de care lumea a inceput deja sa se plictiseasca. Cere timp si chestia asta dar nu era oare si Hitler un zeu pana cand, INTR-O SINGURA NOAPTE, a ajuns de urinau cainii pe el intr-un buncar fumegand? Esti un om rau, limitat si fad, Gheorghe. Pana la urma cu asta vei ramane.

gica prashtie (1 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 18:35

faza e ca nu prea poti comenta negativ prestatiile dnei Andries fara sa fi acuzat cel putin de misoginism. Nu vreau sa fiu misogin asa ca stimata doamna sunteti la fel de puerila in comentatii ca si marea majoritate a colegilor dvs (barbati). Doamne cat imi doresc sa citesc un ziar de sport in care sa se scrie despre sport, despre joc in sine, nu comentarii desuete cu iz de cancan. in memoria recenta dupa jocirile de marti si miercuri incercam sa gasesc niste raspunsuri, cat de bine au mers niste mecanisme care au fost factorii care nu au mers cum trebuie, incercam sa inteleg daca a fost sau nu gol valabil la stancioiu, etc…..dar nimic, din partea dvs dragi ziaristi sportivi am auzit doar parerile subiective ale oamenilor de fotbal romani. Nu tu o analiza…. Pana la urma si sportul asta presupune o minima documentare, sa stii…..despre ce scrii. M-am plictisit de scris…dar ideea e ca a-ti facut inca un articol de ***. Succese, sau……. succesuri in continuare.

IQ (6 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 19:21

Steaua a dat ce a avut mai bun cu acesti titulari. Daca erau altii, daca erau alte vremuri, daca nu ploua si era o zi cu soare poate se intampla altceva. Deocamdata am fost invinsi , privati de un gol perfect valabil si ocoliti de sansa. Se creeaza impresia cum ca oricum beyern ar fi dat si urmatorul gol, daca ar fi fortat. Daca se juca la fel ca in prima repriza la fel as fi crezut si eu, si apoi poti spune ca steaua nu prea are jucatori, tactica sau mai stiu eu ce, dar sa nu uitam ca are portar. Eu din contra tind sa cred, ca zapata nu ar fi primit al doilea gol. Daca steaua inscria (cum de altfel a si facut-o, dar ce folos), acest meci era punctul de glorie al lui zapata cum a fost cel al lui culio la roma. Aaa, si inca ceva: sa nu uitam arbitrajul de la roma ca re nu a dat acele faulturi grosolane si implicit cartonasul rosu si cel din ghencea cand arbitrul refuza un gol, iar pe final nu mai dadea nicio lovitura libera stelei. Oricate birouri ar avea mircea sandu la uefa, niciodata arbitrii nu te vor ajuta voit cu echipele occidentale. Aaa, cu macedonia, cipru sau ins feroe e alta treaba, iti da unde nu ai nevoie , cand esti satul si iti ia de unde esti flamand de ani de zile.

ionutm (1 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 19:38

da, da ,da .. de mici nemtii se profileaza pe postul pe care vor da randament maxim si se antreneaza. e o singura problema in demonstratia de mai sus ; cam putin nemti in formatia lui Bayern

ingenuu (40 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 19:52

mami, ai dreptate, dar sa nu uitam ca (in general…) cati bani dai pe-un jucator, de atatia poate sa-ti si joace. jiji ar trebui sa-si deschida punga mai larg…

Suporter Steaua (6 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 23:05

Tiago trebuia sa joace. Trage puternic de la distanta si e mai bataios. Toja a fost moale ca o carpa. Semedo a facut in pantaloni iar Petre Marin a fost din alt film.

Suporter Steaua (6 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 23:07

Pentru brasovulvechi: bai baiatule acum ce faci postezi acelasi text pe toate blogurile? Esti mandru de ce-ai scris, nu? Hai ca vine Chelsea la Cluj si sa vezi atunci…

1986 (28 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 23:14

S-a vazut saptamana asta nivelul real al fotbalului romanesc. Cu echipele mari (cu adevarat mari) pierdem fara drept de apel, reusim uneori cate o surpriza cu echipele mijlocii si rezultate de 1×2 cu echipele mici. Saptamana asta mai mult infrangeri…
Concluzia este ca suporterii ar trebui sa-si vada de echipa lor (de „falitzii” lor), iar jucatorii si mai ales conducatorii sa-si vada mai mult de munca si mai putin de declaratii.

Filbert (45 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 23:43

Marioară, eu stiam ca fundasii laterali centreaza iar mijlocasii exerseaza pasa in adincime….

tony cluj (1 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 0:12

steaua este o echipa superba de box! incaseaza goluri cu nemiluita ca si un sparring partner pentru Maywheather!!! asa echipa trebuie neaparat in Champions League!!! Altfel cu cine sa fac puncte echipele de second-hand care aspira la grupele UEFA? bravo mega-super-hiper Steaua!!! tineti-o tot asa si sa vina si raratul ala de radoi odata sa fie tacimul complet!!! cu cu radoi + 10 oi punctele pe care le vor lua Firenze si Lyon sint si mai sigure! asa ca: fundul in poarta miticilor si sa scoateti cit mai multe „rezultate”. Ce pacat ca aici nu merge cu valize si brichete…. pacat, mare pacat mitici mici mici mici si neajutoratzi

cheLoo^ (3 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 0:16

@ brasovulvechi : nepoate…ma scuzi ca iti zic…dar esti P.R.O.S.T si plus…mi-e sila ca traiesc in aceeasi tara q tine. Sunt stelist…dar jur ca m-am bucurat la victoria clujului….de parca ar fi batut steaua pe real madrid ani intregi la rand….sunt roman in primul rand….ceea ce tu nu pari a fi…te bucuri ca a luat bataie steaua…ca a invatat o lectie…..nu doresc ca cfr sa ia bataie de la chelsea qm am vazut ca scriu multi….chiar mi-as dori sa ii bata….q 10-0 daca se poate. Ceea ce imi doresc e ca toti asa zisii „romani” sa plece naibii…sa fie urcati pe un bac si trimisi peste mari si tari . Sau macar sa nu mai posteze pe site-uri si blog-uri . SUNTETI ROMANI !!!!! in primul si in primul rand . Lasati echipele . Urasc Dinamo si Rapid . Dar am tinut q ei in seara asta . SI imi pare rau ca au luat bataie , si ma bucur pt egalul scos de urziceni . Pt ca sunt roman si tin q echipele romanesti . Ceea ce nu se poate zice despre tine si din pacate , despre multi altii din tara noastra . Din cauza ranchiunii isi uita limitele , patriotismul , religia , nationalitatea , isi uita tot…..mi-e rusine….chiar mi-e rusine….si voua ar trebui sa va fie . Dar oriqm nu cred ca va influenteaza q ceva randurile scrise de mine .

cheLoo^ (3 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 0:22

@ tony cluj : nici nu am terminat de scris si te-ai „Afirmat” si tu…..de la voi porneste totul . De la mentalitatea asta „superba” pe care multi o aveti . de la suporteri pleaca multe . Nu va inteleg , nu o sa va inteleg , si nici nu o sa depun niciodata nici cel mai mic efort sa va inteleg . Sunteti o rusine si niciodata nu veti fi mai mult . Daca v-ati bucura pt o infrangere in campionat v-as intelege . Dar sa va bucurati pt o infrangere in CL 😐 . De asta ne iau in ras toate echipele europene . De asta comentatorii ne ironizeaza si ne trateaza q dispret . Un exemplu clar : Lituania…..ne-a batut de ne-a uscat . Dar nu cred ca vreunul dintre suporterii lor a avut atitudinea voastra . Sa scandeze : ” Sunteti o echipa de ….” si alte chestii de genul . Au crezut in sansa lor . Si s-au adunat ca sa poata face fata . Dar din pacate nu pot spune asta si despre suporterii romani…..si nu cred ca o voi putea spune vreodata 😐 pacat…mare pacat 😐 s-ar fi putut face mult mai multe . Nu sa ne bucuram la o victorie q Slavia Praga sau AS Roma ca la revolutie 😐

radu stelistu’ (6 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 0:33

Cu o floare nu se face primavara…
Bravo echipelor din provincie, sa vedem confirmarea.
Iar dinamovistilor atit am sa le spun: Rusine… la asa echipa asa suporteri…

hihu (2 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 1:09

Pentru Brasovulvechi: Tatica, du-te la nebuni! Te consideri roman? Nu esti. Trec peste toate aberatziile pe care le-ai scris si comentez ultima parte a „articolului” tau patetic. Fara punctele adunate de Steaua si Rapid in UEFA crezi ca mai juca vreodata campioana Romaniei – Clujul in UCL? Nici cap de serie in ultimul tur preliminar nu ar fi fost. Si apropo de victoria CFRului la Roma: ma bucur ca orice roman, si apreciez rezultatul dar daca te pricepi cat de putin la fotbal ar trebui sa iti dai seama ca la cum au jucat marti seara i-ar fi batut orice echipa din primele 10 din Liga lu’ Mitica. Probabil ca Gloria Bistritza le-ar fi dat 4-1. A, si inca ceva:tzi-e scarba de bucuresteni? Nu veni la Bucuresti. Tzi-e scarba de Romania? Pleaca si nu mai veni inapoi. Noua, romanilor ne e scarba de astia ca tine.

ROMANUL (20 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 1:26

CHELOO! ai foarte mare dreptate si iti impartasesc in mare pozitia! DAR ,pentru ca exista si un MARE dar,te intreb si te rog sa-mi raspunzi; cum ai apreciat pozitia lui BECALI viv a vis de CLUJ , cind se bucura ca a picat intr-o grupa unde nu va face nici un punct???????nu te-am vazut luind pozitie atunci!!eu sunt doar ROMAN,nu am afinitati speciale, dar nu am cum sa nu-i acord respectul meu lui DAN, SI NU AM CUM SA-L RESPECT PE rednic !!orce insucces al primului ma doare ,pe cind orice succes al celuilalt ma umple de obida!!!!VOI SUPORTERII DIN BUCURESTI ATI DAT TONUL , ACUM SUPORTATI CONSECINTELE! ATI SEMANAT VINT CULEGETI DISPRET!PINA CIND NU VA VETI DA SEAMA CA FOTBALUL E UN SPORT ,CA TREBUIE SA SE JOACE IN TEREN SI NU AIUREA , CIND NU VA VETI MAI BUCURA DE ,MINARIILE ,FACUTE DE PATRONI, ATUNCI SI NOI ROMANII DIN TOATA TARA VOM REVENI LA SENTIMENTE MAI BUNE FATA DE VOI !!!!!SCRIEI LUI borcea CA E PACATSA SE BUCURE CA PIERDE STEAUA SI SPUNE-I LUI jiji catrebuie sa-i para rau ca a pierdut DINAMO

radu (2 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 4:19

Un proverb ROMANESC spune ca atunci porcul umbla cu paiul ingura se schiba vrememea.CAND porcii fumeaza trabucuri (paie) prin lojele stadioanelor din EUROPA,derbedeii de la „dinamo”ce fac?NE FAC DE RUSINE.A nu se intelege gresit PORCII cu TRABUCURII (nu paie)sunt dinu,borcea badea si turcu. Cu alte cuvinte pentru echipa „dinamo” si conducatori sai,trabuie infiintat un campionat „in” COTET. Adica groapa cainilor sa se numeasca MOCIRLA PORCILOR.

Comentează