Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Vînătoare de români

Pînă la meciul România – Franţa, plouă cu veşti bune peste „tricolori”! Mutu află de datoria de 12 milioane de euro către Chelsea. Platini ameninţă Steaua cu penalizări. „Vom fi foarte stricţi în privinţa asta!”. Să fie o conspiraţie? Un […]

vineri, 6 iunie 2008, 7:31

Pînă la meciul România – Franţa, plouă cu veşti bune peste „tricolori”! Mutu află de datoria de 12 milioane de euro către Chelsea. Platini ameninţă Steaua cu penalizări. „Vom fi foarte stricţi în privinţa asta!”. Să fie o conspiraţie? Un sabotaj francezo-global contra „naţionalei” noastre?

Înainte de a ne face sînge rău, să amintim că stricteţea lui Platini e într-adevăr proverbială. De exemplu, se ştie că următorul European va fi găzduit de Polonia şi Ucraina, dar nu se ştie pe ce stadioane. Platini a adresat nişte mustrări în acest sens.

În al doilea rînd, să ţinem cont că românii şi alte popoare colaterale nu au parte de pîine şi sare pe unde merg, ci de dublu standard. Consiliul de miniştri de la Roma tocmai a promulgat legea care face din imigraţie un delict. N-ai acte, n-ai parte! Ai acte, tot în plus eşti!

Da, le avem şi noi pe ale noastre! Multe şi cronice! Nu sîntem nici cei mai deştepţi, nici cei mai viteji dintre traci! Dar nici cei mai ticăloşi şi buni de condamnat dintre europeni. Ai zice că prin campionatul Angliei umblă numai sfinţişori cu covrigul deasupra capului. Şi că Mutu e singurul băiat rău care a ajuns la curtea lui Abramovici. Altfel nu se explică inchiziţia cu strigături pornită de Chelsea.

Mutu a aflat pe pielea lui ce înseamnă o „vînătoare” de români. Sau, mai bine zis, o „vînătoare” de oameni comandată de oligarhi. Cîţiva cetăţeni englezi prin adopţie sau prin avere l-au declarat rău de la natură şi l-au „curăţat” cît ai zice „Fisc”!. Cîntărind daunele de imagine, reiese că nu Mutu are o datorie la Chelsea, ci invers.

Dar, ca orice club care se respectă, Chelsea îşi tratează jucătorii ca pe nişte sclavi. Doar că nu-i arde cu fierul roşu. Dupa cum nici UEFA nu-i trateaza pe fotbalisti drept oameni liberi sa munceasca unde vor. In fine, o dată ce i-a pus lui Mutu eticheta de „drogat”, Chelsea ţine morţiş să rămînă lipită acolo, în văzul lumii, precum capetele nobililor răzvrătiţi în piaţa publică. O demonstraţie exihibiţionistă de putere! Mutu şi-a terminat contractul cu Chelsea, dar, iată, rămîne la discreţia clubului englez.

Singur împotriva unui sistem. Pînă acum. Măcar de data asta, ar trebui să simtă şi el, şi ruso-englezii, şi capetele vorbitoare de la UEFA ce înseamnă solidaritatea. Mai ştim ce înseamnă, nu? Mutu nu trebuie lăsat singur, nu acum, nici mai tîrziu, după meciul cu Franţa. Nu doar pentru că e un mare jucător hărţuit de un mare club, ci pentru că e cetăţean român. În primul rînd, e de-al nostru. Şi avem mai multă nevoie de el decît de o bună imagine în ochii lui Platini. Care e de-al lor, adică francez.

Comentarii (184)Adaugă comentariu

LORD OF THE BLING-BLING (21 comentarii)  •  6 iunie 2008, 19:57

dublu standard este si in romania! pe mutu ni se cere sa il aparam,pt. ca a luat droguri si a fost dat afara de la chelsea! corect,dar…pe steaua trebuie sa o blamam si sa o tratam la sange,sa o scoatem din europa,sa se invete minte sa mai dea prime pt. a se juca cinstit!

ab (1 comentarii)  •  6 iunie 2008, 20:11

Prima impresie este ca sabotajul despre care vorbesti este inspirata din metodele lui Becali de intimidare a adversarilor inainte de meciuri. Despre Mutu, mi se pare corect ce i se intampla. Pai l-au luat la Chelsea, i-au dat o caruta de bani si el nu gaseste altceva decat sa traga la nas. Domnia si prostia se platesc in egala masura.

belzie (23 comentarii)  •  6 iunie 2008, 20:12

prietene,te inervezi cand ajungi in spital si nu vine doctoru sa vada ce faci daca nu ii dai 100 euro si te gandesti ” de ce trebuie sa ii dau mita la asta ca sa isi faca meseria?” e tot mita …daca odai sa isi faca treaba sau sa nu sio faca…..in alta ordine de idei…maria ….chiar trebuie sa fim uniti acuma si tot timpul

Mugur (1 comentarii)  •  6 iunie 2008, 20:16

Bravo, imi place sensul, de acord! 🙂
numai de bine!

rapidist (1 comentarii)  •  6 iunie 2008, 20:25

@ab: tu traiesti pe alta lume. Unde ai mai vazut tu ca o marfa (pt ca asta sunt fotbalistii) sa fie pusa sa plateasca despagubiri pt ca cineva a fost prost si a cumparat-o?
Dac Mutu nu avea clauza in contract referitoare la consumul de droguri, atunci c’est la vie, eu chiar nu inteleg de unde a scos FIFA sau UEFA decizia asta.

LORD OF THE BLING-BLING (21 comentarii)  •  6 iunie 2008, 20:28

prietene,situatia este atat de diferita…mai intai,ca daca la un medic este interzis sa dai ceva in plus,in fotbal nu este! apoi incadrarea la coruptie este aberanta ! nu poti pune porto,juve si steaua pe acelasi nivel! nu poti compara cumpararea de arbitrii cu suplimentarea primelor pt. a juca cinstit! si oricum,steaua a platit intern,ar fi absurd sa platim si extern pt. o fapta care nu este considerata infract. de uefa!

yukon (2 comentarii)  •  6 iunie 2008, 20:34

Se pare ca te-ai lasat dusa putin de valul patriotismului.:) Chelsea incearca doar sa-si recupereze o parte din investitia in Mutu, ea solicitand FIFA doar o compensatie financiara si nicidecum lipirea vreunei etichete pe fruntea fotbalistului. Cat despre daunele de imagine, un club mare – cum este si Chelsea – are doar de pierdut cand un jucator propriu este dovedit drept consumator de droguri. Este admirabila revenirea lui Mutu de dupa toata povestea asta, dar hai sa incercam sa pastram o doza de obiectivitate si sa nu-l transformam in victima, din moment ce el singur a ales atunci o cale total gresita.
Iar Steaua cu ce este mai presus de Porto, TSKA Sofia si alte echipe excluse de UEFA pentru actiuni neregulamentare si/sau imorale?!
Poate nu ar fi atat de rau ca un jurnalist sa dea dovada de putina obiectivitate si sa nu mai vada conspiratii imaginare sau cine stie ce vanatoare de romani, care nu ne fac nici un bine si doar ne aduc aminte de furatul caciulii.

Dr@Gosh (46 comentarii)  •  6 iunie 2008, 20:45

chelsea a pierdut investitia pentru ca l-a adt afara…cine i-a pus? e primul fotbalist care e prins pozitiv la un control anti-doping? nu este si nu va ramane nici ultimul…dar in timp ce cluburile care se respecta tin la jucatorii lor si incearca sa-i recupereze, chelsea a incercat sa se spele repede pe maini si apoi a realizat ce mare prostie a facut…se vede ca chelsea e un club fara personalitate puternica! ma bucur ca au pierdut finala ligii si sper sa ajunga din rau in mai rau, pentru ca au avut miliarde in mana si nu au stiut sa le gestioneze, acum cercesc bani de la UEFA ca sa isi recupereze „investitiile”…RUSINE CHELSEA!!!

arianul (6 comentarii)  •  6 iunie 2008, 20:49

romanica- romani se scrie cu doi rr.mutu e „nevinovat” .nu stiu ce au vesticii astia de se leaga de noi pt ca noi sutem „the best in the world”.o fi o conspiratie a ungurilor.nu credeti ?intrebati-l pe becali.

raptor (50 comentarii)  •  6 iunie 2008, 20:51

ptr. cei care lovesc in MUTU:clubul ruso-englez chelsea,l-a dat in judecata dupa ce jucatorul a fost luat de moggi ,la juventus!de ce?simplu,ptr. ca romanasul nu s-a sters ,ca alti drogati proveniti din premier league,si a inceput sa joace la adevarata valoare!!!vazind ca l-au pierdut ,fara sa ia nici un ban de la juventus,fiind licentiat,au apelat la avocati,ca orice scirbe cu bani!!!diferenta intre cioban si rusnacul de la chelsea este decit de bani,in rest sunt niste scirbe amindoi!!!MUTULE TU VEZI-TI DE TREABA CA NU MOR CAII CIND VOR CAINII!!!SUNT ALTII CARE AU FACUT LUCRURI MAI GRAVE DECIT O DOZA DE COCAINA SI O PARTIDA DE SEX PLATIT!!!SA FIM SERIOSI….

adip (9 comentarii)  •  6 iunie 2008, 20:56

din pacate Mutu avea in contract (asa am inteles) o clauza cu referire la orice fel de comportament care ar dauna imaginii clubului, asa ca fiecare cu ce merita. Steaua o sa joace in CL pt. ca UEFA nu interzice sponsorizarea echipelor si nici legea romaneasca in materie de fotbal n-ar trebui dat fiind ca suntem „europeni”. Nu sunt stelist insa felul cum judeca comisiile este ridicol: Il suspenda pe Goian pentru declaratii si depuncteaza pe Steaua si U CLuj desi nicio faradelege nu a avut loc! In cazul Stelei sa zicem ca era intentia de a mitui dar cei de la U ce vina au? de unde stiau ei ca o sa accepte banii?

bbbb…bbbbaaallbbbiiitttuullll (1 comentarii)  •  6 iunie 2008, 21:00

AAAAmmmmm rrraaammmaasss mmmmuuuuttttt !

a23 (10 comentarii)  •  6 iunie 2008, 21:03

ce club mare e chelsea? ce au castigat ei sa fie asa mari ? pana si steaua e un club mai mare ca astia ca noi avem un trofeu european ! sa-i vad in ghips pe francezi :))

Moromete (2 comentarii)  •  6 iunie 2008, 21:08

Conform rationamentului dumneavoasta, Mutu e o victima, pentru ca … alti n fotbalisti inaintea lui si dupa el au facut acelasi lucru, si au scapat. Deci, el e „singur, impotriva unui sistem”.

Nici un sistem nu functioneaza perfect si nu poate amenda toate derapajele (in principal datorita limitarilor tehnice, financiare etc). Exista insa sisteme imperfecte care penalizeaza selectiv. Poate fi ceva aleator, sau orientat, insa atata vreme cat gresesti, iti asumi riscul de a fi amendat!

Amenzile fac parte din viata. Mutu nu e o victima (nu au inventat anchetatorii cocaina, ea chiar era in sange). Asa ca, trebuie sa plateasca oalele sparte. Nu e nimic nefiresc in asta. E una sa recunosti greseala, sa o accepti, sa incerci sa inveti ceva din ea, si sa mergi inainte, (adica sa fii alaturi de Mutu intr-un moment dificil!) si .. cu totul alta sa crezi ca e „hartuit”, ca e „vanatoare de romani”.

Mutu nu e Romania, Platini nu e Franta… E nebunie curata sa crezi ca exista „noi” (romanii) si „ei” (alti europeni), si ca suntem „vanati”. E trist, dar exact genul asta de jurnalism pe care il propui legitimeza derapajele! (in sens mai larg: Oprescu, Becali, primarul Romei etc.) Pacat!

PS: Pura curiozitate: genul asta de articole vinde ziarul sau… chiar crezi ce scrii?

dorel (2 comentarii)  •  6 iunie 2008, 21:17

acuma hai sa vorbim serios… ce naiba se intampla chiar acum, cu cateva zile inainte de euro??? va dati seama in ce stres trebuie sa joace ai nostri??? stelistii, care nu sunt deloc putini, clar ca sunt cu psihicul la pamant dupa decizia asta aiuritoare cu depunctarea, se aud zvonuri de batai prin cantonament, chivu e vai de umarul lui iar peste toate vine bomba asta cu mutu si suma enorma pe care cica trebuie sa o plateasca lui chelsea!!!! totul pare impotriva noastra, ca intr-o conspiratie!!!! suntem vai de capul nostru, parca nu era de ajuns faptul ca jucam intr-o grupa nebuna!!! ne dam cu stangu-n dreptul…. ne facem rau si noi cu mana noastra… ca altfel cum sa cataloghez deciziz depunctarii stelei???? macar ce depinde de noi, romanii, sa ne aparam!!!

raptor (50 comentarii)  •  6 iunie 2008, 21:18

moromete,tu ai dreptate !!!dar cum iti explici ca jegul de abramovici l-a dat in judecata ,dupa ce s-a dus la juve,ca jucator liber de contract(fiind licentiat)?cred ca ar fi bine sa ne mai interesam de „micile detalii”,ei au gresit ,ptr. ca trebuiau sa-i interzica plecarea la alt club pina la incheierea cazului(il judecau la urgenta,era caz de doping,mai grav :cocaina)!!!in acel caz juventus nu-l mai putea lua liber de contract!!!deci,cum sta treaba acum???

Fyfyx (4 comentarii)  •  6 iunie 2008, 21:19

Mai Maria ce spui tu seamana a sevraj gazetaresc.Pai mai draga mai,je,adica eu,in calitate de cetatean platitor de taxe al UE,fara yacht si telefon cu diamante sunt fix indiferent la mega drama lu mutulica.din ce stiu eu nu Chelsea l-au obligat sa traga tusele de la teren pe nas si nici nu i-au spus ca faringoseptul poate fi inlocuit cu cocaina.Ce sa zic,saracu baiat bogat..hai sictir.Prostia ca si coca se plateste dar doar de prima te poti vindeca.
In alta ordine de idei si referitor la finalul tau grandios de articol:in ziua cind un francez va fi ,,de-al lor”adica de-al englezilor,ultimii 500 de ani de istorie vor disparea ca o liniuta de coca trasa pe nas:)adica jamais…mai draga mai.
Bon voyage:)

Fyfyx (4 comentarii)  •  6 iunie 2008, 21:22

doar de a doua te poti vindeca:))..hihi..am vrut sa-l incurajez :)))))))))

microbist (5 comentarii)  •  6 iunie 2008, 21:26

Fyfyx , mesajul era altul..dar pt ca esti frustrat,nu are rost..specific unui roman,in loc sa sara in ajutor se bucura ca moare capra vecinului..asa sa te ajute si ceilalti conationali pe tine,atunci cand vei avea nevoie! hai

Fyfyx (4 comentarii)  •  6 iunie 2008, 21:31

@microbist:esti mai dus ca mutu.bai inteleg sa-l apar pe unul care nu se drogase si fusese nedreptatit de chelsea.Da sa-l apar pe unul care fara sa-l forteze nimeni a tras pe nas la greu si acum cind trebuie da plateasca isi cheama corul de bocitoare…hai sictir.Inteleg sa apar corectitudine nu pe lasii care dupa ce ne fac de ris prin lume se ascund ca niste babe si urla,,vai are Europa ceva cu noi.”

crs (12 comentarii)  •  6 iunie 2008, 21:39

bai fyfyx tu ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) incearca sa vezi cazul Rio Ferdinand si modul in care au procedat englezii, dar pe de alta parte cred ca tu esti de cand te stii si ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

microbist (kalink) (19 comentarii)  •  6 iunie 2008, 21:40

ceea ce e neinregula e faptul ca, mai ales in campionatul englez, au existat foarte multe cazuri de dopaj, dar jucatorii au fost sustinuti de club sau dati afara insa nu asa cum s-a intamplat acum cu mutu, un roman.se pare ca regulile pentru noi sunt mai stricte. noi ma refer la romani, desi ai invidia romaneasca, totusi folosesti cuvinte straine,(sictir). hai salut! sau hai Romania

kalink (19 comentarii)  •  6 iunie 2008, 21:46

@Fyfyx, esti foarte „cool” pt ca stii sa razi de cineva cand e la pamant! intr-adevar iti trebuie multa minte! ironia e de 2 bani si ar trebui sa stii f bine mentalitatea francezilor,cei care se cred superiori tuturor natiunilor..apropo de ce tot ne numim francofoni?!?

catalin (2 comentarii)  •  6 iunie 2008, 21:49

Bun articol.Asa e Mutu trebuie aparat ca dreptatea e de partea lui.Chelsea trebuia sa astepte sa-si ispaseasca pedeapsa si apoi sa incerce sa-l vanda cat se afla sub contract cu ei pentru a-si recupera banii.Daca luau un pret mai mic atunci puteau sa pretinda diferenta de bani,dar asa ca i-au reziliat contractul nu mai au nici un drept.

marius din iasi (60 comentarii)  •  6 iunie 2008, 21:52

sunt un fan mutu, ca orice dinamovist, si sunt de acord sa il sustinem, dar nici sa dam in ridicol. Nu e nici o vanatoare, m-am cam plictisit sa ne autovictimizam. Daca exista o tenta anti-romaneasca in europa, cu totii i tineti minte la eurstim ca aceasta e bine-meritata in urma faptelor unor concetateni de-ai nostri. Pana una alta, Mutu a gresit in acea perioada, si e normal ca pana si Mutu, ca oricare altcineva din lumea asta sa plateasca pentru greselile sale. Bine, nu 12 milioane de euro, dar mutu trebuie sa ajunga la un compromis, iar noi restul trebuie sa il sustinem, dar nu sa alunecam intr-o adulatie bolnava. Mao 2000 cand am spus toti ca a fost penalti la hagi, desi stiam toti ca a fost simulare. Asa ceva nu e normal.

chelu (1 comentarii)  •  6 iunie 2008, 21:55

de ce-as fi io alaturi de ala, ca io nu ma dau cu gel si nu trag pe nara. daca joaca bine pentru nationala, bravo lui – poate prinde un contract si mai supermega si are de unde plati datoria. si daca nu rupe gura targului la euro, cu atat mai putin merita sa dam macar o flegma pe el. jos fitzosii, jos b**inile din cap!

scufita (33 comentarii)  •  6 iunie 2008, 21:55

hahaha … mutu este vanat doamne doame cat te duce capul …:)) gaina asta fitoasa a prejudiciat Chealsea cu peste 20 de mil de Euro si un imens capital de imagine …:)) crezi ca peste toat este ca in Romania, unde orice drogat, ziarist, ungur, iancu etc face flotari pe imagine si brandul unei societati si scapa cu basma curata …:)) ce toleranta devenisi fa de la editorialul precedent …:))

vasco (4 comentarii)  •  6 iunie 2008, 21:57

Mai FYFYX ,am impresia ca esti frustra rau sau esti cam ungur,caci prea o faci pe mironosita,oricum ai reusit sa-ti iai niste aprecieri si urari stramosesti,asa ca ta las in plata …cui vrei tu.In alta ordine de idei e clara lucratura psiho inaintea Euro,asta e un semn ca se tem de noi.Dar ce ziceti de lucratura „romanasilor”nostri de la rapid care ar participa la Liga pirind Steaua la UEFA,dimpreuna cu celalti „romanasi”,de la cfr.Asa e cind se infratesc „nationalitatile conlocuitoare”…

marius din iasi (60 comentarii)  •  6 iunie 2008, 21:59

@Fyfyx
esti cam dur, chiar daca iti dau dreptate. insa eu stiu ca toata lumea face prostii in tinerete, nu e chiar ceva anormal. mutu a fost tanar si prost, cum am fost multi dintre noi.
ai dreptate, e oarecum ridicol sa plangi de mila pentru cineva ce traieste in lux si care totusi a gresit, dar mutu a dovedit de atunci ca merita suportul nostru, ca e un jucator de mare valoare, si, ca suporter de fotbal, nu pot sa nu imi placa mutu.

scufita (33 comentarii)  •  6 iunie 2008, 21:59

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

marius din iasi (60 comentarii)  •  6 iunie 2008, 22:05

titlul articolului e de can-can sau de libertatea. chiar trebuia scris articolul asta?

scufita (33 comentarii)  •  6 iunie 2008, 22:07

ma doare in cot de Mutu; mai are de demonstrat mult pana sa putem zice ca are nu stiu ce mare valoare…:)) iar daca stabilim chestia asta pana isi termina omu’ cariera (mai sunt cativa ani), nu putem decat sa-i felicitam pe cei de la Parma si Fiorentina ca i-au consumat cariera cu performante mediocre prin Italia. La nationala in afara de multe figuri nu joaca nici 50% din ce joaca in Italia …:)) asa ca revin, ma doare in cot de mutu si ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) ….:)) Capishi?

Fyfyx (4 comentarii)  •  6 iunie 2008, 22:09

bai contestatarilor hai sa va dau un refresh la***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)(by the way mare atentie sa nu se sinucida din frica de singuratate).Daca treceti de punctul numit Nadlac s-ar putea sa constatati urmatoarele:
1.in Europa asta cica unita muncesc multi romani care nu se drogheaza,sunt complet anonimi,si mai sunt si umiliti de catre diversi patroni.Ati fost solidari cu ei pina acum?
Hai sictir mai prefacutilor.
2.Ambasada Romaniei la Paris nu a facut nici un demers(!)in ultimii 18 ani pt a conserva cumva mormintul lui Brincusi de la Pere-Lachaise.Pe scurt a fost lasat in paragina da no problem ca l-au intretinut francezii.Ati fost solidari cu asta?Hai sictir mai falsi patrioti.
3.mutulica,mare voastra valoare drogata si cu un mentor mafiot fugit prin Spania a fost sanctionat pt ce?pt incalcarea anumitor caluze contractuale care prevedeau ca nu are voie sa faca nimic de natura a aduce
atingere imaginii clubului Chelsea.L-a fortat cineva?Nu.Trebuie sa plateasca?Da.Trebuie sa-mi para rau?NU.Fiecare om este dator sa fie responsabil pt propriile sale actiuni.Insa pt voi asta e mai greu de inteles.De ce?Pai pumpkin pt ca traiti intr-o tara in care nu aveti exercitiul respectarii legii.Il adulati pe mutu pt ca da cu sutul intr-o basica dar in schimb habar nu aveti si nici nu faceti nimic pt semenii vostri care isi rup spatele pt un gologan amarit prin UE.Ce viteji sunteti mai..la plecare 2 intrebari:
1.Daca veti pleca voi la munca in UE si veti fi prinsi drogati de catre X patron,dati afara si dati in judecata..cine credeti ca va fi solidar cu voi?Mutu?
2.In situatia de mai sus credeti ca madam Andries va scrie apeluri patriotice pe stil stalinist ca sa fiti sustinuti?
Noapte buna bai da poate va mai si treziti…

scufita (33 comentarii)  •  6 iunie 2008, 22:10

calificarea la Euro a fost facut cu fond stelist si alte cateva exceptii din campionatul intern, gen Lobont …:)) ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

marius din iasi (60 comentarii)  •  6 iunie 2008, 22:14

@scufita
calificarea la euro se datoreaza in primul rand talentului lui mutu. auzi, fond stelist. daca nu-l avea becali pe piti pe statul de plata, nu stiu cati stelisti ar fi prins nationala.

bombonel (5 comentarii)  •  6 iunie 2008, 22:16

marius din iasi – pai Mutu e echipa Romaniei???? Nationala s-a calificat datorita tacticii facute de Piti + valoarea catorva jucatori.

marius din iasi (60 comentarii)  •  6 iunie 2008, 22:17

@Fyfyx
Cazurile respective nu sunt mediatizate. cel putin despre mormantul lui brancusi, eu nu stiu nimic.
in rest ai dreptate in tot ce scrii, dar se vede ca nu esti fan de fotbal. si nu o spun ca si cum ar fi ceva rau.

scufita (33 comentarii)  •  6 iunie 2008, 22:18

fyfylix, mi-e lene sa citesc tot, dar iti dau dreptate asa ce am apucat sa asimilez …:)) mutu e o mare gluma care te face sa plangi …:)) a aparut imediat dupa ‘gluma Beckam’ in care ziaristii astia iradiati au ramas asa de impresionati din ce reusisera englezii sa faca dintr-un papitoi ca si-au pornit si ei propriul proiect autohton…:)) Mariuca scrie si ea asa ca e invidioasa pe cumetrele din media care au ajuns pe mainile fotbalistilor manelosi si zicie ca pote poate o alege si pe ea cineva si o scoate din mlastina asta de halucinatii si psihoze paranoice care este presa …:))

stil (2 comentarii)  •  6 iunie 2008, 22:20

Mutu merita sa fie pedepsit, dar sa pastram proportiile.
Nu zic sa nu-i ia ceva bani, dar sa fim seriosi, cu Mutu sau fara, tot n-au luat Liga. Si de unde pana unde 12 milioane? Ce, numai Mutu a „stricat” fatada lui Chelsea? Ce sa zic, dupa ce l-au „prins’ pe Mutu drogat, au cazut psihic asa de rau (toata echipa!) ca nu si-au mai revenit de ani de zile. Iar „saracul” Murinho a trebuit sa plece cu coada intre picioare ca i-a stricat Mutu „renumele”, nu?
Asa ca sa fim seriosi, idioti sunt FIFA cand decid ca 12 milioane spala „onoarea” (de c…at oricum) a unui hot rus. De ce nu l-a obligat FIFA sa-i platesca despagubiri nevestei ca i-a stricat renumele?

scufita (33 comentarii)  •  6 iunie 2008, 22:22

baaaaa… ma lasati, ‘talentul lui Mutu’? Lu’ asta ii ie frica sa puna piciorusele alea pe minge daca e cineva in raza de 2-3 metri de el; da si el un gol cu Belarus din 6-7 mingi care ii sunt puse pe tava; in timp ce altii gen Radoi lupta pentru fiecare balon si fiecare faza, si inscriu goluri cu Olanda …:)) Valelelu, voi chiar ati pus botul la ineptia de ‘nationala lui Mutu’ …:))

marius din iasi (60 comentarii)  •  6 iunie 2008, 22:26

@scufita
poti sa spui multe despre mutu, dar sa spui ca nu are talent, ca nu e cel mai bun jucator roman in activitate… inseamna ca nu accepti o realitate.

MM (86 comentarii)  •  6 iunie 2008, 22:26

Da mutu nu s-a gandit la toate astea cand tragea pe nas***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)Hai sa-l aparam pe Mutu,pe analfabetu de Jiji pe Steaua pe hotii romani din Europa si dupa aia cand toata Europa ne striga***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) sa sarim in sus de ciuda.Asta suntem asta meritam…

scufita (33 comentarii)  •  6 iunie 2008, 22:28

stil, echipele mari reprezinta branduri puternice care sunt cuantificate in euro, lire sterline, etc. Daca se rasufla ca un jucator aflat sub contract cu ele prizeaza, imaginea are de suferit, bradul se diminueaza, sponsori se feresc, biletele si abonamentele se ieftinesc, tricorile se ieftinesc, suporteri se raresc, … asta costa … experti finaciari evalueaza si despagubireile sunt obtinute de la partea in culpa …:)) intelegi?

LUCIAN@ (80 comentarii)  •  6 iunie 2008, 22:28

MARIA, MUTU a luat singur droguri !!! el cind a tras pe nas ia placut, ….. o data , de 2 ori de 3ori…. pina Chelsea la prins…… EL ,E SINGURUL VINOVAT…. CE SA MAI VB CA SA NU-L LASAM SINGUR!!!!! SINGUR SA FIE, CA EL SINGUR S-A DROGAT…….. STEAUA?????? AM CITIT AZI IN GSP, CA UEFA ESTE DE ACORD CU PREMIEREA, DAR NUMAI SA DAI BANI SA JOCI CINSTIT ATIT……. G. BECALI A FACUT ALTCEVA??? A DAT BANI DOR CA ECHIPELE MICI SA JOACE CINSTIT…… E PACAT CA NOI SUNTEM IMPOTRIVA NOASTRA…… DACA UEFA , ESTE DE ACORD CU PREMIEREA, ATUNCI NOI DE CE TREBUI SA AVEM 5 ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)?????????

South West (4 comentarii)  •  6 iunie 2008, 22:31

Exprimarea cum ca suntem „vanati” nu e foarte potrivita, dar vazand tratamentul imagologic la care ne supun vesticii in perioada asta cred ca le lipseste cel putin o doza de fair-play si de bun-simt. Ce este insa, cel putin la fel de suparator, e faptul ca majoritatea romanilor, creduli in mitul occidentalului cel bun, aproba asa ceva. Nu e rau ca atunci cand primesti o jignire sa incepi prin ati face o autoanaliza si sa nu te pripesti in a crede ca esti persecutat. Si intr-adevar suntem si noi responsabili penrtu imaginea pe care o avem.
Dar sa nu observi exagerarile jurnalistilor straini, incremeniti in stereotipuri ( dintre care oricum multe false), sau faptul ca in timp ce romanilor li se atrage atentia sa fie corecti, tot felul de organisme ne trateaza nu tocmai echitabil, e o dovada de naivitate.
Mutu nu-mi e simpatic si nu pot sti ce contract a avut e cu chelsea dar desfasurarea evenimentelor( cu transferul la juve liber de contrac…) ma cam face sa cred ca nu e atat de vinovat de paguba pe care le-a produs-o. Si momentul in care s-a dat verdictul asta?! Cel putin ciudat.

scufita (33 comentarii)  •  6 iunie 2008, 22:32

Mutu o avea el ceva talent, dar are si o varsta cand talentul conteaza mai putin in comparie cu realizarile si valoarea…:)) Valoarea este o notiune fotbalistica mai complexa, care pe langa talent mai contine si atitudine, conduita, experienta, constanta in evolutii, disponibilitatea de a face faze multiple de joc, disciplina tactica, altruism, atitudine profesionista la nationala, etc… :)) decideti voi cate din aceste atribute le are Mutu pe langa talent bineinteles …:))

HH (86 comentarii)  •  6 iunie 2008, 22:34

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

marius din iasi (60 comentarii)  •  6 iunie 2008, 22:38

@scufita
Dupa acest rationament nici Hagi nu a fost un fotbalist de valoare, desi a avut talent cu carul.

stil (2 comentarii)  •  6 iunie 2008, 22:41

scufita, astea sunt relative. Chelsea a pirdut enorm la bursa pentru ca nu a castigat Liga niciodata, nu pentru ca Mutu s-a dogat. Asa ar fi putut pierde si cand Abramovici a divortat (daca nevasta-sa vrea parte la Chesea s-o vanda lui United? :-)), cand s-a cuplat cu actuala (daca actuala vrea ca Abramovici sa iasa din finatarea lui Chesea?), cand mai stiu eu ce… Chestia cu evaluarea „onoarei” e relativa. Normal, valoarea lor la bursa trebuia sa cresca, ca au fost „cinstiti” si l-au dat pe Mutu afara, nu? Nu se spune ca Murinho a vrut sa scape de el, pentru ca probabil nu facea fata la ce vroia el sa joace Mutu… Si hai sa fim sinceri, 12 milioane e intr-adevar exagerat.

scufita (33 comentarii)  •  6 iunie 2008, 22:43

Hai ba ajunge, 3 pagini pentru paranoia Mariucai e deja destul …:)) Asta tocmai a vazut filmul ‘vanatoare de oameni’ si a inceput sa toarca balarii ca vorba aia are si la cine…:))

Nu are nimic cu romanii si cu Romania. Noi ne sapam singuri groapa si ne si aruncam in ea. Pai ce zisa FRF, ca si asa nu aveau ce face acum cu Euro: hai sa muscam putin pe Becali si sa facem investigatia NOASTRA proprie doar la meciul la care vrem NOI …:)) ai dreq’ de babuini mafioti … isi bat niste securisti joc de munca si investitia oamenilor si de imaginea Romaniei si a Stelei …:)) si ia auzi cica: extraterestii ne vaneaza …:)) pai noi suntem genu care ne tragem singuri in picior, nu trebuie sa ne vaneze nimeni …:))

Comentează