Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Tipare

Noua senzaţie din lotul Franţei? Bafetimbi Gomis. Ţineţi minte numele ăsta. S-ar putea să merite efortul. A debutat marţi cu Ecuador, a înscris de două ori. Domenech i-a ţinut minte golurile, apoi i-a ţinut minte numele şi l-a scris cu […]

miercuri, 28 mai 2008, 6:03

Noua senzaţie din lotul Franţei? Bafetimbi Gomis. Ţineţi minte numele ăsta. S-ar putea să merite efortul. A debutat marţi cu Ecuador, a înscris de două ori. Domenech i-a ţinut minte golurile, apoi i-a ţinut minte numele şi l-a scris cu mînă sigură pe lista cu cei 23.

Noua senzaţie din lotul României? Plecarea lui Bratu! Atacantul dinamovist trebuie să-şi sufle nasul şi să-şi şteargă lacrimile bărbăteşte. Asta e, Piţurcă nu-i ca Domenech. E greu, dacă nu imposibil de impresionat. Două goluri cu Rapid, unul cu Steaua? Prea puţin. E cel mai în formă „vîrf”? Avem deja prea multe „vîrfuri”. Poate evolua şi mijlocaş dreapta, în locul lui Petre sau Nicoliţă? Şi ce dacă?

„Are o explozie extraordinară”, l-a caracterizat Ţălnar. Exact asta ne lipsea! Să explodăm la Euro! Nu-i mai bine şi mai sănătos să stăm cu capul la cutie?

Dacă era român, Gomis prindea cel mult un loc de copil bătrîn de mingi. Francezii n-au decît să experimenteze, să improvizeze, să surprindă. Treaba lor! Riscul lor! Noi nu riscăm nici un pas înainte. Nu ieşim din tipare, decît ca să intrăm în altele. Adică înlocuim „măgăruşul” cu mersul pe burtă.

Comentarii (57)Adaugă comentariu

caps lock (21 comentarii)  •  28 mai 2008, 18:15

la euro nu avem voie cu explozibil si decat sa nu-l lase fortele de ordine sa intre pe gazon,mai bine l-a lasat acasa! oricum,noi nu avem nevoie de viteza ci de eleganta de elefant facand balet a lui m. niculae!

adip (9 comentarii)  •  28 mai 2008, 18:24

Nu-mi place deloc cum joaca Romania in acest mandat al lui Piturca, insa el a calificat echipa la ultimele doua campionate europene, asa ca merita incredere. Cat despre selectie, atata timp cat are rezultate nu poti sa-i reprosezi nimic. El nu e obligat sa selectioneze pe jucatorii cei mai valorosi sau mai in forma ci pe cei care impreuna pot forma o echipa buna. Pana la urma fotbalul e un sport de echipa.

campino (1 comentarii)  •  28 mai 2008, 18:36

Sincer, mi se par sterile discutiile legate de „multinationala” Frantei. Asta nu ma e Franta. Desi si alte tari din Europa au adoptat acelasi import de jucatori ( Anglia, Portugalia ) la francezi nu mai e nici o limita. Asa ca aceasta tara nu mai e Franta si nu se poate face un comentariu obiectiv asupra performantelor sale.

goghe (86 comentarii)  •  28 mai 2008, 18:44

Adica … daca se trezeste unul care marcheaza 2 goluri Stelei si unul Rapidului trebuie sa il luam la nationala??!! Tu citesti vreodata, de curiozitate .. asa … ce scrii?? Ai uitat sau poate nu ai stiu niciodata ca „marele” Bratu a jucat in Franta de unde a venit cu coada intre picioare?Stii … Franta, Ligue 1 … acolo unde Gomis de care vorbesti tocmai ce a marcat 16 goluri? Mai multe decit a marcat Bratu in toate competitiile – alte decit Liga lui Mitica! Dar ce conteaza? Ai ajuns tu la concluzia ca Piturca nu e Domenech! Bine zis ca locul unora dintre femei e la cratita. Tu esti una din alea ….

lord belial (64 comentarii)  •  28 mai 2008, 18:48

sau de multiculturalism mai aveam nevoie la euro: ca atare, am mai c***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

toni (6 comentarii)  •  28 mai 2008, 19:01

maria, nu cred ca datorita faptului ca a marcat acum w goluri a fost mentinut pe lista de 23. antrenoratul nu e doar o chestie ochiometrica. cred ca stie mai bine piturca ce face

ArTiSt_uL (42 comentarii)  •  28 mai 2008, 19:01

Sa compari aria de selectie a Romaniei cu aceea a Frantei este la fel de oportuna ca o paralela intre Turn Eiffel si Ceasul de la Universitate.
Te invarti mereu in cuvinte, cautand intriga, dar negasind inspirate decat frazele de final ale textelor tale. Stiu ca nu va convine Piturca si ca rezultatele lui ca antrenor ii fac pe colegii tai de sex masculin sa exerseze trasatul de liniute cu unghia umflaturile dintre picioare, iar pe tine sa regreti ca nu posezi ceva ce-i lipseste lui Buzarin si ii prisoseste lui Ioanitoaia.
Domnul Bratu sa-si savureze vacanta perpetua, fiindca exceptand meciul cu Steaua, un intreg campionat a fost liber. Daca as fi selectionerul Romaniei nu as lua niciun jucator de la Dinamo. Si dintr-un singur motiv: refuzul de a-si apara corect sansele in campionat in meciul cu CFR Cluj. Cand esti jucator la DINAMO (nu la Gloria Bistrita), al doilea club al acestei tari, si stai „capra” in fata unui adversar numai pentru ca rivalii tai de-o viata sa nu castige campionatul, nu ai ce cauta la „nationala”. Asadar, „vacanta placuta”, domnule Bratu! Va meritati soarta, iar lacrimile care vi se revarsa acum pe obrajori ar fi trebuit sa le aveti pe chip atunci cand ati mers de-a busilea in fata CFR-ului.
Maria, imi raspunzi deceniul asta la intrebarea „suporterul carei echipe de fotbal din Liga 1 esti?”?

vleidy (5 comentarii)  •  28 mai 2008, 19:06

iara indrugi prostii,de parca Domenech al Frantei o fi vreo mare scula pe bascula,a facut niste convocari ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)si doar pt ca la luat pe pustiu asta,gata ,e mare selectioner.
tare as vrea sal fi vazut pe Domenech cu lotul Romaniei in calificari,sa vedem ,lua macar locul 3 in grupa?
***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

maria andries (1349 comentarii)  •  28 mai 2008, 19:06

Pt. ArTiSt_uL, de fapt, comparam mentalitatile, dar proportia se mentine

alin (2 comentarii)  •  28 mai 2008, 19:44

inca un antrenor din cei 22 milioane. doar k u esti unul f prost, maria.
piturca stie ce face. si daca nu stie o sa aveti timp sa il decapitati dupa, sacalilor

seychelles (22 comentarii)  •  28 mai 2008, 19:46

ArTiSt_uL

sa intelegem ca de la sTeaua ta trebuia chemat doar jiji fecali, nu? Adica jucatorul ala care v-a cistigat 15 meciuri consecutive? Sau poate domnii „Brad Pit” si Diaconu-Bricheta, cei mai buni marcatori ai echipei de linga cimitir in acest retur??

von pitzi (21 comentarii)  •  28 mai 2008, 19:47

Nationala este exclusivista si asta stie oricine. Nu ai ce cauta aici daca nu ai fost de mic invatat cu stralucirea. Uneori ceea ce se intampla la nationala te poate nauci. De asta pitzi cerceteaza cu grija fiecare persoana care intra. Nu stiu cum ne-au scapat Bratu, dar oricum raspunderea este a lui.’

Principiul lui Pitzi a fost impartasit de cea mai mare parte a jucatorilor care au fost de acord ca nu ai ce cauta acolo daca nu aderi la cateva principii, cum ar fi importanta purtarii unui ceas de aur sau afisarea unei masini de mare angajament.

simplu (1 comentarii)  •  28 mai 2008, 19:48

Cu totul ca sunt rapidist, imi place cum joaca bratu, si e mult peste unii jucatori tinuti in lot la nationala ex. Nicolita, Petre, si in momentul acesta si Marica. Da pana la urma, cu cat de contestat a fost Piturca nea calificat la Europene, de pe primul loc, si el raspunde in continuare de rezultate.

ArTiSt_uL (42 comentarii)  •  28 mai 2008, 19:52

Maria, desi sunt stelist, am si eu reticentele mele referitor la felul in care Piturca face alegerile. Numai ca pentru el vorbesc rezultatele, iar cuvintele si opiniile mele mele nu fac doi bani in comparatie cu ce ne arata „hartia”. Nu pot sa traiesc trei ani, cum voi ziaristii o faceti, asteptand primul pas gresit al antrenorului Victor Piturca pentru a-l sanctiona in verbe pe lipsit de popularitate cetateanul Piturca Victor.
Nu stiu cum ar fi fost „nationala” cu Bratu, Danciulescu, Trica sau mai stiu eu care „nedreptatit” lasat acasa de selectioner, o sa vad insa cum arata fara ei. Si oricat de nesuferit este Piturca, prin ranchiuna ce abia vi-o stapaniti cand scrieti, pe mine m-ati facut sa-l sustin si chiar sa-mi doresc ca pariul sau numit Nicolita sa fie cel mai mare pont la acest turneu final.
Si pentru ca vorbesti de mentalitatea francezilor si cea a romanilor, sunt sigur ca un ziarist de la L`Equipe nu s-ar fi ascuns si ar fi dat un raspuns clar la intrebarea „cu ce echipa de fotbal din Ligue 1 tineti?”.
P.S. La ora la care scriu acest reply, ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) de crainic de la ProTv anunta: „la stirile din Sport veti afla cum Chivu a fost calcat la antrenament in picioare”. M-am uitat si am vazut cum un coechipier il atinge in gluma cu talpa pe capitanul nationalei pe omoplat in timp ce acesta statea pe iarba intins.

mark (30 comentarii)  •  28 mai 2008, 19:56

Bai Artistule-
Vrei sa pari mare filozof dar se pare ca nu prea e cine stie ce de capul tau.Auzi idee idioata.Sa nu ia niciun dinamovist doar pt.ca artistului i s-a nazarit ca nu si-au aparat corect sansele in meciul cu CFR.
Dar ce ne facem cu cei care n-au jucat decat 2 meciuri „pe bune”(aici vorbesc de cei de la Steaua)?Ce forma pot avea niste jucatori care 3 luni au jucat doar meciuri amicale?Valoarea nu creste in meciurile amicale,ci in cele cu miza,bai Artistule.

ArTiSt_uL (42 comentarii)  •  28 mai 2008, 19:58

seychelles,

ca sa fiu in acelasi ton cu lipsa ta finete in ironie, am sa te intreb mai intai cum se citeste nick-ul tau. „Sechele”?
De la Steaua meritau sa fie selectionati: Radoi, Goian, Ghionea, Ovidiu Petre.
Si atat.

ArTiSt_uL (42 comentarii)  •  28 mai 2008, 20:05

mark,

nu mi s-a nazarit mie ca n-a jucat Dinamo corect cu CFR. Felul in care ai replicat este doar o consecinta a durerii de dos pe care o ai si-acum de la meciul in care ati latrat din pozitia „culcat” si ati schelalait „in patru labe”.
Cat priveste meciurile cu miza, fotbalistii de la Steaua chiar sunt obinuiti cu ceea ce se numeste COMPETITIE. In ultimii 5 ani au atins ba primavara in cupele europene (chiar au ajuns intr-o semifinala de Cupa Eufa – dar presupun ca asta a fost „bulan”, nu micutule?), ba s-au calificat prin Champions League. Astea se numesc MECIURI, nu amicalele voastre din CL (Cupa Liceelor) sau alte competitii prietenesti.

adrian_237 (13 comentarii)  •  28 mai 2008, 20:07

bratu merita sa ramana,e cel mai in forma si singurul care are viteza.am ramas cu f putini atacanti si f multi fundasi centrali(si sapunaru,fane radu,chivu,radoi pot juca fundas central).cristea e un jucator f talentat,dar nu va intra deloc la euro,pe cand bratu macar pe final putea ifi f util!

fyfyx (6 comentarii)  •  28 mai 2008, 20:09

am sa ma inscriu si eu la modul metaforic in titlul articolului si am sa spun o banalitate crincena:daca avem succes masura antrenorului se justifica.daca iesim sifonati din ,,grupa mortii”de la euro domnul ,,666”se va intoarce in ,,groapa cu lei”a presei din Romania si va rememora de ce dragii nostrii ziaristi sunt adeptii metodei,,singe pe pereti”.Madam Andries daca piti isi va impinge de unul singur capatina pe esafod te rog politicos sa nu eziti.Aduc eu berea si semintele si scaunelul linga ghilotina si….,,Sa curga singe”:)))

edi+ (2 comentarii)  •  28 mai 2008, 20:12

POATE SA-MI ZICA SI MIE CINEVA CITE PUNCTE A CISTIGAT STEAUA PE TEREN SI CITE PUCTE I-A ADUS BECALI IN ULTIMILE DOUA CAMPIONATE. NICI FBI NU POATE DEZLEGA ACEST MISTER. EU CRED TOTUSI CA PE TEREN STEAUA A JUCAT NUMAI 20% DIN MECURI RESTUL LE-A REZOLVAT BECALI

arhing (1 comentarii)  •  28 mai 2008, 20:22

cum draq se face k numai in romania toata lumea se pricepe la fotbal si politica? in alte tari toti selectionerii sunt lasati sa-si vada de treaba si apoi se trag concluziile…fara comentarii inutile.
io zic sa va linistiti cu totii si sa vedem ce se intampla.pana atunci HAI ROMANIA!!!

von pitzi (21 comentarii)  •  28 mai 2008, 20:37

Rezultatele unui sondaj frf publicate ieri pe saitul organizatiei arata ca 80% din romani cred ca Piturca este emo,datorita atitudinii triste pe care o manifesta constant.

Sondajul a fost ieftin, mai precis de doi lei

von pitzi (21 comentarii)  •  28 mai 2008, 20:39

…dar si datorita bretonului!

diana_klausenburg_napoca (13 comentarii)  •  28 mai 2008, 20:43

Care nationala a Romaniei???Aceasta este echipa familiei becali,nu o echipa nationala.Este o echipa in care convocarile se fac pe baza de comisioane.De ce a fost lasat acasa Danciulescu?

rodana9 (46 comentarii)  •  28 mai 2008, 20:53

Spuneam, deunazi, ca avem nevoie de jucatori explozivi si l-am enumerat si pe Bratu intre acestia. Fl. Petre, e iute, dar e prea mic pentru un razboi asa de mare, il vor inghiti fundasii adversi cu pene cu tot. Nicolita? Saracul! Iar o sa faca atletism, o sa rostogoleasca si mingea odata cu sprintul lui, dar apoi trebuie protejate tabelele de marcaj ori plopii de primprejur. Daniel Niculae… Cand a avut viteza acest jucator? Mai mult se impiedica in propriile picioare si nici poarta nu-i mai este prietena in ultimul timp, ar trebui marita. Dica? Si melcul se misca mai repede. Codrea? Firav. Cocis? Ar fi incisiv, dar are grija Piti sa-i dea un rol defensiv. Marica a fost prea mult spectator ca sa poata rezista. Mutu? Poate face de unul singur ceea ce altii reusesc atacand cu intreaga echipa? Marius N. il poate ajuta, dar e prea putin. Bratu(chiar daca e folosit pe final de meci), Danciulescu, Trica pot fi jucatori de contraatac care aduc goluri. Pitilus mizeaza pe o echipa defensiva, asa imi pare mie, dar uita esentialul: cum iesi din careu daca n-ai jucatori de contraatac? O sa ne asalteze adversarii in cascada, iar noi, in fata televizoarelor, o sa stam in genunchi rugandu-ne sa rateze adversarii nu sa marcam, caci n-are cine s-o faca. Sper sa fie antrenorul mai destept decat noi toti si la sfarsit sa ne plecam in fata geniului sau. Sau norocului sau proverbial. Altfel…

PIf (14 comentarii)  •  28 mai 2008, 21:31

Eu m-am mai gindit la ceva. Asa cum a cumparat un loc de CL, n-ar putea Becali sa cumpere si titlul continental? Hai bre nea Jiji, ca nu-i asa de greu…

cip (8 comentarii)  •  28 mai 2008, 22:36

nu e corect ca un jucator care a facut o jumatate de retur bun sa fie chemat la nationala.radoi si chivu vor juca mijlocasi la inchidere si deci nu sunt luati in calcul ca fundasi.

cip (8 comentarii)  •  28 mai 2008, 22:40

edi,in ultimii patru ani steaua si n europa tot 20% din meciuri le a jucat pe teren…restu becali…

littlegabri (7 comentarii)  •  28 mai 2008, 23:38

eu am incredere in Piti,a demonstrat de fiecare data ca stie ce face.
e adevarat ,bratu merita sa ramana dar asta e,daca ar fi ramas el ar fi trebuit sa plece altul si iar ar fi fost tam-tam,asa ca ….BAFTA ROMANIA!!!

Cocolea (1583 comentarii)  •  29 mai 2008, 1:08

Hai k esti chiar proasta!!!

Dragos (133 comentarii)  •  29 mai 2008, 2:56

Mai terminati ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)cu Steaua frustratilor, va doare ca nu aveti un patron ca Gigi ? Din toate cate au furat, Steaua a furat cel mai putin! Tatici la furat sunt cfr-istii ! Cat despre Pitzi, ii respect decizia ! Stie el ce face ! Bratu nu e de nationala ! A avut 2 meciuri bune si gata ! Hai la Euro ! Sa stea acasa ! Sa se uite cu Trica la tv !

PS: Cati jucatori are echipa campioana la Euro2008 ? = )) LOL !

CETATEANU (7 comentarii)  •  29 mai 2008, 5:27

Daca acest mare jucator, Gomis, nu dadea doua goluri in meciul cu Ecuador, ramanea un anonim. Acum e mare vedeta, in viziunea dvs. Ciudat. Aiurea aceasta „explozie”, aceasta aprindere spontana de admiratie pentru un necunoscut. Si Plesan a dat un gol senzational Germaniei lui Kahn, acum ceva ani, si apoi explozia lui n-a mai continuat. La fel va fi si Gomis. L-a ajutat pe Domenech, sa mai scape de gura presei franceze pentru ca nu l-a inclus in lot pe David Trezeguet, fotbalist de 30 de ani, al doilea golgeter in Serie A, dar atat, e doar un amical. Si Bratu e un jucator bun, dar tot la fel e si Jula, poate mai exploziv. Avem nevoie de baza, nu de experimente. Daca te bazezi pe ceva, poti sa treci la urmatorul nivel, tot acolo ramai daca nu reusesti. Daca nu, poti sa cazi rau facand experimente.

Poli va parcurge 17.000 km în viitorul campionat (3 comentarii)  •  29 mai 2008, 7:25

Din pacate, Piturca nu a reusit sa gaseasca si pt nationala Romaniei o noua senzatie. Dar asta e! Mergem in continuare pe mana lui F. Petre, Contra, si-i lasam acasa pe Bogdan Stancu, Tatarusanu, Torje, Daminuta sau Sepsi.

ioan plischi (400 comentarii)  •  29 mai 2008, 7:29

nici nu cred ca trebuia sa oferiti acest exemplu cu gomis, pentru a face referire la bratu, cel mai atacant dintre atacantii selectionati de pitigoi.

Radone (29 comentarii)  •  29 mai 2008, 9:16

Supereveniment, Romania a batut Ungaria cu 2-0 la feminin si noi comentam modificarile de la baieti.
Ce daca a plecat Bratu? E acolo masculul Florentin Petre, mai puternic si mai rapid.

www.stiriaz.com (2 comentarii)  •  29 mai 2008, 9:22

Franta n-a impresionat in amicalul cu Ecuadorul, dar debutantul Gomis, 22 de ani, de la St. Etienne, a fost extraordinar.

Rumburak (7 comentarii)  •  29 mai 2008, 9:45

Azi nu sunt de acord cu tine! nu mergem la spectacol, mergem la rezultat!

Maria Andrieş (1349 comentarii)  •  29 mai 2008, 10:35

Pt. von pitzi, daca selectionerul ar fi emo, ar avea si tentatia sinuciderii, adica s-ar arunca in atac 🙂

exact… (2 comentarii)  •  29 mai 2008, 10:56

sunt de acord cu tine in ceea cel priveste pe bratu … aveam nevoie de un jucator care sa ii depaseasca in viteza pe fundasii francezi … si marica nu e in stare de asa ceva pe cand bratu ar fi fost chiar indicat… dar asta e … sper sa nu am dreptate …

mark (30 comentarii)  •  29 mai 2008, 11:09

ArTiSt_uL-e
Se pare ca am fost prea subtil pt.tine si n-ai”prins”ideea.
1-Nu ma intereseaza Dinamo,eu fiind oltean cred ca intuiesti cu cine tin.Unii insa,a caror gandire nu se ridica deasupra genunchiului broastei cred ca cel care nu tine cu Steaua tine musai cu Dinamo .
2-Tocmai tinand cont de baza de selectie restransa,Romania trebuie sa fie o echipa care sa exploateze momentul(precum Grecia)si sa joace cu cei care sunt in forma la momentul respectiv,deci fara sentimentalisme.Ori acesti jucatori puteau fi Trica,Costea,Bratu,C.Lazar(chiar daca pe urma nu-i mai chemi) si in niciun caz Marica,Nicolita,Dica,Contra,etc.
3-Cat despre prezenta Stelei in CL las-o mai usor.Ei n-au jucat ci s-au jucat in CL.Este exact ca si cum tu ai fi debarasator de mese la nunta lui Chivu si te-ai lauda ca ai participat la nunta lui .Depinde di ce postura participi la un eveniment.OK?

calin (1 comentarii)  •  29 mai 2008, 11:19

Asta e boala poporului roman, ca totzi is buni in orice domeniu. Maria stie mai bine decat Piturca cine trebuie sa mearga la Euro. Vorba lui nenea Iancu, bravos natziune.

ArTiSt_uL (42 comentarii)  •  29 mai 2008, 11:59

mark,

sa spui despre un oltean ca este subtil este ca si cum ai spune despre Laura Andresan ca este femeie de casa.
Aveti voi, antrenorii astia fara contract, atatea solutii de echipa, asa tactici perfecte ca suna precum niste verdicte fara recurs. A jucat mesteru` ala al vostru, Costea, juma de ora in campionat, GATA!!!, la lot cu el! Si nu oricum!!! Neaaaahhhhh… CU EL se incepe primu` 11.
Lazar e de vreo 3-4 ani prin Giulesti si pana acum doua luni n-am auzit sa faca vreun meci mare. Bratu… am precizat de el. Trica?! Fiti dom`le seriosi! Cand vreodata o sa ia Piturca lepre in lot? Stii cum e Trica asta? Daca ar fi fost selectionat, iar Romania ar fi iesit Campioana Europeana, tot lotul ar fi primit medalii de aur pt realizarile din teren, el ar fi fost singurul care ar fi primit medalie pt lipsa de caracter si nesimtire crasa. Totusi… mergem la Euro, nu la parada modei cu Lorena sau la campionatul european de oralizat publicul cu Trica.
Intelegi ideea, oltene? Sigur ca o sa spui ca intelegi (ca doar voi oltenii intelegeti tot!), dar n-o sa pricepi nimic.
Doar faci parte din categoria alora despre care se spune: „Oltenii: unde-i unul e un hot. Unde-s doi e o banda, iar unde-s trei o sa afli o banda si-un tradator.”.

elle (228 comentarii)  •  29 mai 2008, 12:33

piti face ce il taie pe el capul…il doare la basca de restu lumii….poate sa zica toata lumea ce vrea …piti tot stelist ramane ..si o arata de fiecare data… gionea , nicolita , dica , radoi …cu ce au iesit in evidenta in ultima vreme ????? radoi nu joaca juma de an..apoi prinde 3-4 meciuri …si hop la nationala…om de baza!!!

Piti uita oare meciul Dinamo Steaua ???? L-a intors Bratu pe marele radoi pe toate partile …trecea bratu pe langa el ca fulgerul … dar ce??? avem noi nevoie de „vitezomani ” la euro??? Doamne fereste …are piti informatii ca italia , franta si olanda …. o sa o lase mai moale cu noi !!!

vasim (75 comentarii)  •  29 mai 2008, 12:57

Cateaodata e bine sa risti cateodata nu.
Ce mai nu e usor pt o echipa mica.
Pt Frantza e mai usor sa improvizeze pt ca daca un varf nu da satisfactie da celalalt.
Daca nu da nici un varf satisfactie o baga un mijlocas si asa mai departe.
La noi e mai greu.
Daca gresim formula am pus-o.
Un 0-0 ne permitem in primul meci sau un 1-1 sau un 3-0 nu ne permitem.
De aceea nu putem improviza si sunt de acord cu Piti.
Romania are o sansa daca nu lasam nimic la voia intamplarii daca nu improvizam si daca jucam fara greseala.
Hai Romania!!!
Capul la cutie .. si Grecia a avut in acelasi loc capul si tot a reusit sa vada cupa si sa o ridice…

dorin (2 comentarii)  •  29 mai 2008, 13:10

marsh

Vali (1 comentarii)  •  29 mai 2008, 13:21

Bai…incetati frate cu Trica!!!!!Ala e Zero BARAT!!!!!!(ce nu se intelege??)apropo de Bratu…pai asta pune capul in pamant si fuge…Nu-si aminteste nimeni de Meciul cu DANEMARCA….???Nicolita?…alt mijlocas Dreapta nu avem(nu-mi place , dar asta este)!Dar daca eram noi toti antrenori????Ce se intampla???dar nu suntem..treaba noastra este sa ne bucuram de reusitele si de insuccesele lor!!Am inredere in NAtionala!!

Maria Andrieş (35 comentarii)  •  29 mai 2008, 13:30

Pt. calin, ti se pare o boala ca oamenii isi dau cu parerea?:)

Elena (29 comentarii)  •  29 mai 2008, 13:31

Terminati cu prostiile, speculatii, magarusi si papagali care merg pe burta.
Stie cineva care e lotul de fete la fotbal?

Dragos (133 comentarii)  •  29 mai 2008, 13:35

Marie, cand imi accepti si mie primul comentariu ? Asa, ca idee !

vlad (2 comentarii)  •  29 mai 2008, 13:45

si uite cum se lauda gsp ca are raiting.cu tot felu de comentarii aiurea si fara rost.asa afost inaintea oricarui meci al nationalei(de ce nu la luat pe ala,de ce la lasat pe celalalt ,s.a.m.d)Pana acuma se pare ca piturca stie ce face .sa vedem dupa.si apoi sa „dati pe el”

Comentează