Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Goe

Ca să nu rămîie repetente la Regulament şi anul ăsta, mam’ mare, mamiţica şi tanti Miţa de la Comisia de Disciplină au mai creat un precedent. După cazul bricheta, cazul Goian – primul jucător suspendat pentru dat cu gura, nu […]

duminică, 4 mai 2008, 12:35

Ca să nu rămîie repetente la Regulament şi anul ăsta, mam’ mare, mamiţica şi tanti Miţa de la Comisia de Disciplină au mai creat un precedent. După cazul bricheta, cazul Goian – primul jucător suspendat pentru dat cu gura, nu cu piciorul.

Oprirea unui meci, s-au temut unii, va stimula aruncarea de obiecte în lobul parietal stîng al arbitrilor. Suspendarea lui Goian însă îi loveşte pe jucători în moalele capului, mai spre aria lui Broca, adică taman în centrul vorbirii. De-acum înainte, se vor gîndi de două ori înainte să spună: „Nu comentez!”. Aşa că va trebui să le citim părerile pe muşchii feţei şi pe bereta de mariner. Ca şi pînă acum. 

Istorică decizie! Finanţatorul Stelei a scăpat în sfîrşit de concurenţa din cadrul clubului. Mai că nu le-a turnat dulceaţă în galoşi membrilor Comisiei, de bucurie că i-au lăsat exclusivitatea pe insulte şi calomnii.

Altfel, dacă jucătorii continuau să-l imite, ar fi trebuit să intre pe teren, să le ia faţa la camere. De-acum, poate sta liniştit. Şi el, şi restul şefilor de club. Ce-i al lor, al lor rămîne. Bulivarul, birjăreala. Numai ei au dreptul la obrăznicii.
Goian plăteşte cu absenţa de la derby. Plată aspră. Pentru adevăraţii domni Goe din Liga 1, nu s-a inventat încă pedeapsă pe care s-o simtă. Deşi Comisia se face că lucrează la asta.

Comentarii (150)Adaugă comentariu

nea goe (5 comentarii)  •  4 mai 2008, 15:05

LATRATUL SA FIE PERMIS NUMAI INSOTIT DE EXTRASUL DECONT( DE SALTEA DUPA CAZ)

simionescu viorel (2 comentarii)  •  4 mai 2008, 15:06

Daca e vorba de dat cu gura sa stii si tu :corect se spune „sa nu ramana repetetente”!Si in al doilea rand fotbalistii ar trebui sa dea cu piciorul nu cu gura!Multi dintre ei joaca catastrofal dar la declaratii sunt primii!Si ce declaratii:”asta e viata.mergem inainte”Trebuie sa recunosti ca multi dintre ei mai bine n-ar deschide gura, ca spun numai prostii!

Mihai (11 comentarii)  •  4 mai 2008, 15:10

F buna decizia. ce a zis domnul goe trebe sustinut. altfel sa taca.

dr. jivago (11 comentarii)  •  4 mai 2008, 15:27

multi ambuscati, posteaza pe aici ! Maria nu azis ca Goe, cel adevarat,ar trebui sa dea din clanta si sa uite sa mai dea cu piciorul in minge… Ea a facut comparatii.Maria, s-ar putea sa ai dreptate.jiji, ca un adevarat,Cicero, ar putea sa fie invidios pe goe iar unul din motivele debarcarii lui MM sa fie chiar acesta.Va fi al doile Goe, fictionar !Traiasca nene IANCU !

flo (5 comentarii)  •  4 mai 2008, 15:29

m-ar interesa parerea lumii de pe BLOG despre golul CFR-ului de aseara. Ce zici?- n-ar fi un subiect intersant?

bombonel (5 comentarii)  •  4 mai 2008, 15:34

dotoreee!! jivago!!! – referitor la faza cu „dulceata”
Pai ce putea spune jiji de comisia care , cu cateva etape in urma, ii dadea 3 puncte gratuite .

marius_stelist4ever (4 comentarii)  •  4 mai 2008, 15:45

bun articol ! geniala ca intotdeauana. respect !!!

shmo (42 comentarii)  •  4 mai 2008, 15:47

daca are probe sa vorbeasca daca nu sa taca – corecta decizia comisiei ( iar tu mamitico stelista treci la cratita !)

bombonel (5 comentarii)  •  4 mai 2008, 15:48

si mai un lucru. Jiji s-a lepadat de MM dupa „afacerea” Elton – aia a fost cireasa de pe tort.

sorin (1 comentarii)  •  4 mai 2008, 15:55

BIne punctat. BIne gandit. Si cata dreptate ai in articolul asta

gabriel10 (1 comentarii)  •  4 mai 2008, 16:09

maria andries ce ar fi sa te lasi tu de scris ca ejti praf si ce mi a placut f f mult >>>Mi-ar placea sa vad absenta ta din paginile ziarelor sportive pt ca “dai cu piciorul” fenomenului fotbal..
Sunt sigur ca “dai cu gura” de te tin astia de la GSP..<<<

mosh Califar (4 comentarii)  •  4 mai 2008, 16:12

Sigur ca faptul ca a fost judecat „cazul Goian” dupa o luna nu prezinta importanta. Sigur ca incitarile la blat ale altor jucatori de la cfr cluj sau rapid n-au importanta.Sigur ca meciul de aseara cfr-nea jenel n-are importanta… Important era sa dispara Goian din derby. Si tonomatele sa taca pe tema asta.

malasuerte (11 comentarii)  •  4 mai 2008, 16:17

e klar ca federatia a scapat lucrurile de sub control,de la faza cu bricheta ,creeaza precedent dupa precedent dupa criterii nestiute de nimeni .EU cred ca Goian nu trebuia suspendat taman aku, dar a gresit si el trebuia sa taca , rolul jucatorilor e sa joace .Normal Steaua nu sta intr-un jucator si tre sa nu se simta lipsa lui .Sper deseara intr-un meci spectaculos si cel mai bun sa ia bataie , ha ha ha

BALONUL DIGITAL – UN SUPER BLOG DE SPORT (8 comentarii)  •  4 mai 2008, 16:23

Federatia a scapat de mult timp lucrurile de sub control …

http://www.balonuldigital.blogspot.com – Un super blog de sport : super articole, meciuri live, rezumate si altele !

alex (345 comentarii)  •  4 mai 2008, 16:32

O pedeapsa venita cam tarziu, dar asta n-ar trebui sa le rapeasca zambetul de pe buze si optimismul inaintea marelui derby.

ma pish pe romania (2 comentarii)  •  4 mai 2008, 16:37

goian ar trebuii in semn de protest fata de muwiistii din federatie sa se retraga din echipa nationala si atunci sa vedem cu cine mm de federali or sa joace in austria si elvetia ca s-a rupt si catell ala de tamas, cu cadu si cu sousa poate 😀

eujenio (4 comentarii)  •  4 mai 2008, 16:44

Bine i-au facut camilei vorbarete !!! Dovada Goe , un’ e, a ???

Alexander van Gogh (13 comentarii)  •  4 mai 2008, 16:50

Totul intr-o singura fraza:Nu mor caii cand vor câinii!
Imi pare rau pt. Goe dar asta e!

VirgiliusMagnus (2 comentarii)  •  4 mai 2008, 17:15

de apreciat justetea comentariului lui Mos Califar!

Sunt cateva aspecte care nu prea o mai pun pe Steaua in pozitia de cea mai favorizata echipa din liga 1, cum latra unii:
1. Goian, poate cel mai bun fundas al Romaniei la ora actuala este suspendat tocmai inainte de meciul cu Dinamo – „acu ne-am reunit, fratilor intr-o sedinta, ce vreti, hic?”;
2. Dinamo a ajuns sa spere ca va „spala” rusinea unui campionat printr-un eventual succes in fata Stelei, numa’ sa o-ncurce drak cumva – patetic!;
3. aseara, milogii aia de la CFR cerseau „Dinamo-victorie!” – au uitat repede cat de virulenti erau anul trecut tocma impotriva lu’ Dinamo…
4. presa nu prea pune CFR pe prima pagina la un meci ca cel cu Bistrita – cu Steaua e regula daca si cel mai mic chibit din tribuna vede ceva „necurat”;
5. imbratisarile „fierbinti” de la sfarsitul partidei CFR-Rapid n-ar trebui sa fie subiect de sesizare a comisiilor? Fara sa mai pun la socoteala in ce minut au tras „campionii morali” primul sut pe poarta CFR-ului…

Adio, dar raman cu Steaua! Singura formatie romaneasca ce poate sa iasa in Europa fara sa se faca de ras…

bhuttu (7 comentarii)  •  4 mai 2008, 18:06

Au facut bine ca l-au suspendat pe Goian, pe care l-a cam luat gura pe dinainte cu declaratia „Stiam ca vor fi motivati de CFR.” Jucatorii trebuie sa vorbeasca din picioare, si cumva trebuie facuti sa inteleaga asta.

Au facut rau ca l-au suspendat inainte de meciul cu dinamo, chestie care poate parea decizie pro-dinamovista. Da’ la haosul care e in FRF, bine ca nu s-a judecat peste doua sezoane.

romanObosit (4 comentarii)  •  4 mai 2008, 18:18

Comisia e intr-adevar tare, cea mai tare, ca lemnul. Numai ca ce face este pur si simpu anticonstitutional, Goe si-a exprimat o opinie publica, si dreptul al cuvant e garantat nu? Sau, dupa domnii din comitzie, din moment ce esti fotbalist esti cetatean al federatiei de fotbal? Este vorba deci de un abuz -sigur nu e primul si probabil nici ultimul -, numai in mintea unor juristi facuti la lopata poti sa pedepsesti pe cineva cu pedeapsa din joc pentru fapte din afara jocului. Ce-ar fi daca un arbitru s-ar intalni la shoping cu goe si faultat i-ar arata cartonasul rosu? Simplu, comitzia il va suspenda pe goe, nu?
Avea dreptate poetul national cu impartirea lui in doua tabere, caci nu exista decat doua explicatii posibile: incompetenti sau rauvoitori.

romanObosit (4 comentarii)  •  4 mai 2008, 18:21

E drept, problema e nationala. Ajunge sa citesti comentariile compatriotilor si sa vezi ca aproape nimeni nu face distinctia intre ce e „drept” si ce e legal.
Oricine poate estima dreapta pedeapsa lui Goe – chiar daca ma indoiesc de competenta noastra – , dar este ea legala? Aici e problema.

Elodia din zona 52 (2 comentarii)  •  4 mai 2008, 18:23

Rusine!!! Pentru ca scoateti comenturi care spun adevarul. Ma refer la transmisia live text,pe care o faceti la meciul de hanbal dintre Alpla si UCM Resita.V-am intrebat de ce nu ziceti ca e transmis si pe Sport.ro,iar voi ati sters commentul.RUSINE!!!

shto (6 comentarii)  •  4 mai 2008, 18:32

trica a aburit-o de multe ori cu tot felul de declaratii cretinoide si pt. care n-a avut dovezi, la fel sapunaru sau altii. Goian a fost suspendat la comanda, nu pt. ca asta este practica comisiei in astfel de cazuri. Dar nu conteaza oricum pt. ca Steaua bate diseara si castiga titlul. Membrii comisiei si-au luat forintzii pt. judecata „stramba” dar mu1esan o va lua in mana ca de obicei!!!

circotas (1 comentarii)  •  4 mai 2008, 18:40

maria, daca ai avea cit de cit habar de fotbal, nu ai mai scrie, la fel ca si genialii tai colegi, ca goian e primul fotbalist suspendat pt comentarii. sigur, masura mi se pare aiurea, dar primul care a patit-o a fost claudiu raducanu, de la u cluj, dupa un asa-zis interviu acordat marelui si unicului ziar gsp. el a luat doar o etapa, pt ca ar fi zis ceva despre steaua. oricum, astea sunt nimicuri de care tu si gashca de la gsp nu va impiedicati atunci cind mai emiteti niste judecati de valoare.

shadow (1 comentarii)  •  4 mai 2008, 18:44

dar pe trica cand o sa-l judece? asta a avut mai multe iesiri vulgare decat goian..probabil suspendarea lui goian a fost acordata in urma mustrarilor de constiinta a celor care au judecat „bricheta”

loco (7 comentarii)  •  4 mai 2008, 18:47

Dar Trica cum de nu e suspendat? Ala da declarati mai in fiecare zi sa citez ce a spus? „Steaua e favorizata, se vede clar”, sau „Noi jucam pe teren, altii nu”
Sau de ce nu a fost suspendat ca vrut sa retraga echipa de pe teren la Iasi? Din lipsa de probe??? Pai ce alte probe le mai trebuie decit imaginile video?

cristi (1 comentarii)  •  4 mai 2008, 19:11

Faceti ceva ! Va rugam !
FRF sa ia masuri DURE (vezi Italia)
Sa curete fotbalul de Pinalti !
De necrezut cum au amanat meciul !?
Si cum l-au pus la aceiasi ora cu Dinamo-Steaua
Sa nu vada lumea MARSAVIA !
Asa a facut Ceahlaul,ba nu,Pinalti
Si cu Bistrita si cu Vaslui !!!
Cerem sa se faca curat nu sa se condamne !
Din punct de vedere Fotbalistic si de aceia nu
Va trebuiesc probe. Probele sunt meciurile in sine !
Nici FRF nici voi ziaristi nu mai aveti nici o
Credibilitate daca nu faceti tot ce-i de facut.
Retrogradati Cancerul Pinaltiurilor ! Va rugam !

kyfi (13 comentarii)  •  4 mai 2008, 19:29

MAria,MAria…cum o intoarceti voi!!!MAi saptamana trecuta ,,tot ce misca-n tara asta,raul-ramul”erau coalizati impotriva unei echipe si a suporterilor ei ca acum sa vad ca o dati cotita.Sa fie oare gandul cel bun ,care va spune ca nu-i musai sa dezbinati daca vreti sa ne cuceriti? Fiti doar onesti si mai ales impartiali.Stiu ca e greu,nu-i bine sa musti mana stapanului,dar nici nu e obligatoriu s-o pupi,nu?S-auzim de bine!

Fan Stelist (1583 comentarii)  •  4 mai 2008, 19:36

Steaua a fost mereu c-am tot timpul peste Dinamo atat in Campionat,kat si in Cupele Europene,pentru a demonstra asta trebuie si sper din toata inima sa invinga asta-seara pentru a-si arata adevarata sa valoare. HAI STEAUA!

Jos cenzura!!! (2 comentarii)  •  4 mai 2008, 20:00

Voi posta acest comment pe toate blogurile,ptr ca ceea ce face GSP-ul pe site-ul sau nu este ceva normal.Anume: sterge si modifica commenturi,dar si numele celui ce scrie, atunci cand se incearca sa se arate sa se spuna ca ceea ce se prezinta pe site nu este intr-un totul adevarat.
Ma refer la partida de hanbal disputat dintre Alpla si UCM Resita in finala Challenge Cup,cand citez:” Începînd cu 17.30 gsp.ro transmite LIVE SCORUL meciului dintre Alpla şi UCM Reşiţa” ne mai facand referire ca meciul este live si pe Sport.ro,astfel limitand informatia publicului la un eveniment sportiv,doar incercand in acest fel sa nu faca reclama la un trust media rival…
Cum am mai spus nemultumirea mea vine de la faptul ca mi s-au sters mai multe commenturi in care am intrebat (la inceput) De ce nu spun ca meciul e transmis si la TV live, pe Sport.ro?,apoi facand chiar eu precizarea: ca meciu e transmis pe Sport.ro.
Precizez ca nu am folosit un limbaj necivilizat sau cuvinte care sa aduca o vatamare morala altor persoane (nu am folosit un limbaj explicit sexual, vulgar sau care sa care sa jigneasca,nici nu am postat comentarii discriminatorii cu tenta xenofoba, antisemita sau rasista).
De asemenea mai precizez ca nu am nici un partipriu la niciun trust media. Ci doar am fost profund nemultumit de cenzura pe care o desfasurati pe acest site,fiind complet nejustificata.
Sper sa mi se dea o explicatie ptr aceeasta cenzura nejustificata pe care o exercitati pe site; si mai sper ca nici acest mesaj sa fie sters.

Gabistteaua23 (1583 comentarii)  •  4 mai 2008, 23:53

Nu este nimic dinamovistilor,mai avem 14puncte diferenta fata de voi.lasatine sa ne pregatim de liga campionilor.iar cfr-ul intra in liga inaintea kanilor.rusinik borcea.iar tudore sa-ti dam la ****

Romeo Schifirnet (1583 comentarii)  •  5 mai 2008, 0:36

Mai e un hop U Cluj si suntem campioni!

s h r e k (110 comentarii)  •  5 mai 2008, 1:13

ma bucur la orice meci pierdut de stoaia in campionat…sper sa ramana diferenta de 1 punct si dupa etapa 34…nu de alta, dar lacatus nici nu isi punea vreo problema de meciul cu gloria bz din et 34, el se gandea doar la U-CFR…de ce oare? 🙂
ma intreb cum arata o tigaie (tzigaie-rasa de oaie tuciurie 🙂 ) in seara asta …si, mai ales, la finalul campionatului…puteti sa va imaginati o tzigaie neagra de suparare :))))))

si…maria 🙂 … zi-le, ca le aici bine 🙂

petred (2 comentarii)  •  5 mai 2008, 7:31

niste panarame…l-au suspendat degeaba pe Goian…….cfr castiga campionatul pe blat…….iar toata lumea arunca cu noroi in Steaua…….nu vedeti ca a fost blat la Gloria? ca a fost blat cfr-dinamo,ca a fost blat cfr-rapid……iar la meciul dinamo-Steaua arbitrul trebuia sa ii arate de doua ori cartonasul rosu lui bratu si nu a facuto……..fotbalul romanesc blat……..sa o vedem pe cfr in liga cand o sa ia 5-9 goluri pe meci si o sa dea max 1 in toate partidele.

Cercetasul (1 comentarii)  •  5 mai 2008, 8:29

Bravo Maria! Mi-a placut articolul tau, si m-a distrat copios. Parerea mea e ca s-a luat o decizie buna, dar sa se aplice de acum pt fiecare declaratie neadevarata atat a jucatorilor cat mai ales a conducatorilor de cluburi – fara exceptii. Oricum la starea jalnica in care a ajuns fotbalul romanesc dupa toate scandalurile legate de arbitraje si meciuri trucate, e evident cum Mamiticile strecoara camila si inghit tantarul, numai sa zica lumea ca au facut si ei ceva:d.
Asa ca hai sa facem si noi ce stim mai bine: haz de necaz. Si tu Maria o faci bine:)

dante (6 comentarii)  •  5 mai 2008, 8:40

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Legolas (1 comentarii)  •  5 mai 2008, 8:40

Daca judecata lu Goian sa petrecut la distanta de 2 etape fata de meciul cu Dinamo. Pb ca dak il judecau in acea saptamana ii dadeau 3 orice numa k sa rateze meciul cu dinamo. Aseara dinamovistii s-au bucurat de parca ei au castigat campionatul si nu cfr, s-a vazut cat de mult s-au daruit cu Steaua si ce mielusei au fost cu cfr. Borcea se pregateste de LC dansand, in loc sa fie ei cei care se duc dupa Steaua in LC au trimiso pe cfr prin blatul lor. Dupa aceste meciuri mai am un singur dor: SA NU VAD NICIODATA!!!! dINAMO IN LIGA CAMPIONILOR!!!!

P.U.Lica (1 comentarii)  •  5 mai 2008, 8:59

Hai sa fim seriosi si in legatura cu meciul Dinamo-Steaua. De cite ori trebuia penalizat cu cartonas Bratu? Si nu e singurul. Dar…cel care a delegat brigada de arbitri e dinamovist convins.Lupescu inca mai declara ca Tudor nu a influentat rezultatul. Ha, ha, ha. Dar…nici echipa ce a jucat in meciul cu cfr nu si-a aparat sansele si in plus arbitrul a si ajutat putin cfr.Atita timp cit se da spaga in campionat ca sa joci corect cu alte echipe e nasol.Termenul corect e spaga!!!Ar trebui pedepsiti cei care dau bani aiurea atita timp cit altii mor de foame, fie ca e vorba de nea Jiji sau tov.Paszkany.Oricum e clar ca steaua nu merita sa cistige cu dinamo. Nu a jucat nik. Fara dica in forma….e dezastru. Noroc ca Radoi si Banel au jucat. Dar cu 2 flori nu se face primavara.

auster (1 comentarii)  •  5 mai 2008, 9:00

in aceeasi masura ar trebui sa scri si de eliminarea NEJUSTIFICATA a lui Golanski . Nu crezi ???

mihai (28 comentarii)  •  5 mai 2008, 9:07

Eu nu înţeleg de ce jucătorii îşi tot dau cu părerea!?! Să îşi vadă de jocul lor şi să lase pe cei abilitaţi (comisii şi alte minuni) să judece dacă un meci s-a disputat sau nu corect.
Dar dacă pe Goian l-au suspendat, atunci pe Becali ar trebui să îl bage la puşcărie. Deja e de notorietate fuga lui prin Bucureşti după autocarul Bistriţei.

one.driver (7 comentarii)  •  5 mai 2008, 9:51

dece doar Maria Andries vede ce se intampla? totul a fost regizat de la cluj. FELICITARI ECHIPEI DINAMO PT REZULTAT! Au aratat ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)de la cluj ca,in singurul derby al campionatului,nu va fi niciodata blat.aseara dinamo a fost mai buna ,dar….. scenariul celor de la cluj a iesit foarte bine.1.se stia foarte bine ce atac are dinamo si ce super aparare are steaua si au lucrat temeinec aici.stiuau ca doi fundasi,emeghara si petre marin sunt accidentati si au mai suspendat doi,golanschi si goian,degeaba.golanschi pt ca sia aparat colegul fara sa loveasca,iar goian pt o declaratie pe care o auzum zilnic la noi in campionat(trica aproape in fiecare etapa).2. tudor nu a arbitrat pe dinamo,dar sa vazut ca a arbitrat pt cluj,a fluierat tot impotriva stelei,bratu trebuia eliminat de doua ori.toti vorbesc despre „blaturile stelei” dar trec cu vederea ce fac cei de la cluj. cum sa jucat cfr-gloria bistrita? cum sa jucat cfr-rapid? cum sa jucat cfr-dinamo? cum sa jucat rapid-uta?(unde uta trebuia sa bata pt a-si face baremul de puncte in liga 1). unde au fost criticile la adresa cfr-ului la meciurile din tur castigate pe banda rulanta cu arbitrii si blatuite? in consecinta,cei din federatie se vor spala pe cap cu cfr-ul in cupele europene,iar in ritmul asta vom ajunge sa jucam iar ci 2-3 echipe in cupe. se vede de la o posta ca este un titlu mincinos,un titlu dat de federatie cfr-ului.federatia a lovit in toti mai putin in cfr.au terminat-o pe dinamo,apoi pe rapid.pentru a distrage atentia de la cfr au lovit-o pe rapid in meciul cu steaua,este impactul mai mare.iar pe steaua au lovit-o pe final.au incercat ei de mai mult timp dar abia acum au lovit-o,pt impresie.SA NE ASTEPTAM LA CE-I MAI RAU,MAI ALES LA NATIONALA.PITI I-SI VA DA DEMISIA DE LA NATIONALA SI ASTA NU DIN CAUZA REZULTATELOR CI PT CA VIITORUL NU I-I SURADE.EL ARE NEVOIE DE JUCATORI PUTERNICI,JUCATORI CALITI IN MECIURI TARI,MECIURI DIN CUPELE EUROPENE,DAR,IN CONDITIILE DE FATA CU CINE SA JOACE,CU SEMEDO,CU FABIANII???????? RUSINE FEDERATIEI! POATE CA NU MERITA STEAUA SA IA TITLUL DAR IN NICI UN CAZ CFR-UL! ORICUM AR FI,ORICE S-AR INTAMPLA,IN ORICE CONDITII,STEAUA RAMANE UNICA IN ROMANIA.DIFERENTA DINTRE STEAUA SI RESTUL ECHIPELOR DIN CAMPIONAT?? STEAUA NU VA STA NICIODATA CAPRA IN FATA NIMANUI IN CAMPIONAT,ASA CUM A FACUT-O SI RAPID SI DINAMO SI MULTE ALTE ECHIPE IN ACEST CAMPIONAT.RUSINE FEDERALILOR!FORZZA STEAUA!

asparagus (13 comentarii)  •  5 mai 2008, 11:02

DNA-ul ar trebui sa-i caute un pic la conturi si alte in alte locuri (saltea, ciorapi…) pe sIRCEA mANDU, dITICA mRAGOMIR, lONUT iUOPESCU si altii.Ar avea de munca , nu gluma…

flo (5 comentarii)  •  5 mai 2008, 11:06

Cu siguranta vei scrie si ADAPTARE III , se pare ca mai este nevoie de timp

TheGodfather (2 comentarii)  •  5 mai 2008, 11:20

Ce ma deranjeaza pe mine e faptul ca Trica de la CJ a dat mereu declaratii din astea impotriva Stelei(ca sunt ajutai de arbitri, ca adversarii lor sunt motivati de Steaua etc.) dar nu l-a suspendat nimeni. Goian a zis si el o data ceva si pac! l-au suspendat. Imi pun intrebarea…este corect ce se intampla ???

luciano (2 comentarii)  •  5 mai 2008, 11:24

mi-ar placea sa am o prietena ca tine sa ma pot uita la meciuri si sa facem comentarii..:)bravo tine-o tot asa

Eu (3 comentarii)  •  5 mai 2008, 11:26

Bravo Comisiei! Aceste suspendari trebuiau facute de la inceputul campionatului. Dar e mai bine mai tarziu decat niciodata …
In fond si la urma urmei, si la alte meciuri din acest campionat, disputate inainte de Rapid – Steaua, s-au aruncat obiecte in stadion si echipele gazda n-au pierdut meciul. Sau atunci cand decizia era favorabila Stelei era bine?

Eu (3 comentarii)  •  5 mai 2008, 11:27

Frustratilor care au zis ca Bratu trebuia eliminat … Aveti dreptate, la 2-1 pentru Steaua a fost penalty.

Eu (3 comentarii)  •  5 mai 2008, 11:31

@petred: dupa meciul Rapid – Steaua 1 – 0 (pardon 0-3), eu ca echipa as fi refuzat sa joc corect cu CFR. Ca sa vada si Steaua ca oricum de unii singuri nu se descurca nici ajutati de arbitri.
Oricum, campionatul nu e inca jucat, asa ca …

LUPULICA (20 comentarii)  •  5 mai 2008, 11:34

bine, dar pe ceilalti cand ii suspenda, pentru ca sunt multi care au vorbit aiurea? pacat ca romania, in urma slabirii campionatelor belgiei, olandei, hungariei, cehiei, poloniei, si desfiintarii yugoslaviei, a ajuns ,,mare putere europeana”! noi cu doua echipe in liga! hai ca-i tare! dar cu trei infrangeri la euro, totul se rezolva!

Comentează