Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Toţi oamenii bodyguardului

Ca să intre la meci, suporterii Stelei trebuie să fie legitimaţi de Zmărăndescu

Suporterii stelişti trebuie să-şi treacă datele din buletin pe o listă. Altfel nu urcă în autocarele cu care galeria merge la Galaţi. Ca orice grup organizat, galeriile […]

vineri, 18 aprilie 2008, 5:08

Ca să intre la meci, suporterii Stelei trebuie să fie legitimaţi de Zmărăndescu

Suporterii stelişti trebuie să-şi treacă datele din buletin pe o listă. Altfel nu urcă în autocarele cu care galeria merge la Galaţi. Ca orice grup organizat, galeriile au reguli interne. Ce se face şi ce nu se face, ce se poartă, ce se strigă, ce sonerii ai voie să-ţi pui la mobil, cum să-ţi legi fularul, ce să strigi la meci etc, etc. Dar regula asta, la meci numai cu buletinul, n-a fost instituită de galerie. Ci de bodyguarzii finanţatorului. Cu acordul preşedintelui Argăseală.

În aceste condiţii, să iei CNP-ul, numărul şi seria actului de identitate reprezintă un abuz. Instituţia bodyguardului nu se numără printre instituţiile care au dreptul la astfel de controale. Cu datele astea se pot comite fraude, înşelăciuni, se pot face liste electorale. Şi cîte şi mai cîte. Cine le garantează fanilor protecţia în acest sens? Muşchii lui Zmărăndescu?

Metoda va fi aplicată la toate meciurile în deplasare ale Stelei. Şi nu se rezumă la colectarea datelor din buletin. Dacă nu sînt recunoscuţi de bodyguarzi, fanii plătitori de bilet n-au voie în galeria Stelei. Acum, se pune întrebarea: cîte feţe de suporteri poate reţine memoria fotografică a lui Zmărăndescu? Zece, douăzeci, o sută? O mie?

Este o măsură de securitate rudimentară, discriminatorie şi umilitoare. Există o lege antiviolenţă. Dar şefii de cluburi procedează tot în legea lor. Au identificat ei vreun huligan, au predat ei vreun suporter turbulent forţelor de ordine? Sau camerele video îi filmează numai pe prietenii exemplari ai lui Zmărăndescu?
Şefii Stelei se tem de fanii rapidişti „infiltraţi” în galeria roş-albastră. Trebuie să aibă un curaj nebun, „infiltraţii” ăştia, să meargă cu autocarul de stelişti la meci. Şi o gîndire cel puţin perversă, să-şi scuipe plămînii încurajîndu-şi rivalii.

În fine, şefii de cluburi au tendinţa să denatureze natura suporterilor. Cu galeriile au o relaţie destul de tulbure. De la acel vinovat „I-am scos din puşcărie!”, scăpat de Turcu, la „Nişte idioţi! Dacă vreau, le închid porţile la toţi!”, strigat de Becali, prin toamnă. Şeful din Ghencea şi-a mai schimbat părerea. Oamenii lui Zmărăndescu nu sînt idioţi, ei au voie la meci.

Ar mai fi o metodă de testare a adevăraţilor suporteri. Se aplică la Rapid. Nu iei bilete la galeria vişinie dacă nu ştii cînd au luat giuleştenii titlul, ce număr poartă Bozovici, ce număr la pantof are Pancu, cine e antrenor. De ce n-ar merge această metodă la Steaua? Din simplul motiv că finanţatorul clubului ar pica testul. Doar dacă n-a aflat cumva, între timp, cine a dat gol din 11 metri la Sevilla.

Comentarii (181)Adaugă comentariu

fcvs (1 comentarii)  •  18 aprilie 2008, 23:44

bai fratilor fata asta e din vs si o cunosc de mai mult timp,prea multe nu sunt de spus despre ea….o idioata care nu are nimic in comun cu fotbalul

misoginu (2 comentarii)  •  18 aprilie 2008, 23:51

***(comentariu banat din cauza limbajului necivilizat.va rugam sa aveti bun simt altfel nu veti mai avea voie sa postati mesaje pe acest blog.va multumesc)

Nutzu (6 comentarii)  •  18 aprilie 2008, 23:54

Super articolul.Ai dreptate si ai nota 10.

beah (2 comentarii)  •  18 aprilie 2008, 23:59

plictisitor.m-am lasat pagubas dupa primul rind,,Ca să intre la meci, suporterii Stelei trebuie să fie legitimaţi de Zmărăndescu”.ai inceput prost,n-ai tactica,spui banalitati din start.naspa.

florin (2 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 0:33

Esti plictisitoare, m-am hotarat sa nu mai citesc ce scrii.Si dupa ce ca esti plictisitoare esti si proasta, da proasta rau, nu asa…

Tv online (6 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 1:30

Maria aici are dreptate. Cei care aveti de comentat si nu gasiti acest articol ori insemnare blog, asta chiar nu mai stiu ce este ca m-am saturat de editiile astea online, adevarat atunci sunteti tare frustrati.

Un om din popor (2 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 2:19

pasarica, mai du-te si pe la cratita si lasa fotbalul ca e greu!

Un cititor (2 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 2:33

Ar fi bine daca ai fi citit „Toti oamenii presedintelui”, o lectura obligatorie pentru un ziarist, desi ma cam indoiesc, te-am vazut la tv, nimic mai mult dexit o miorlaita!

Om cu cap (2 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 2:41

Dupa logica ta,oricine poate fi fan al rapidului.Performantele lor sunt atat de rare,incat si un copil prostut poate sa le tina minte…

shto (6 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 2:49

Biletele suporterilor la meciurile din deplasare se vand prin intermediul clubului Steaua. Clubul poate cere inregistrarea cumparatorilor prin prezentarea actului de identitate. Deci nu-i nici o problema in chestia asta. Cine nu vrea sa fie inregistrat nu merge la meci cu suporterii stelisti. Toti cei care intra pe stadion in Galati cu bilete pt. alte sectoare decat cele rezervate galeriei steliste sunt raspundera clubului organizator pt. ca asa este si normal. Daca Otelul va permite accesul suporterilor proprii cu sau fara prezentarea actului de identitate este treaba lor!!!
Tu gandesti, vorbesti, scrii dar nu neaparat in aceasta ordine! Orice tentativa de combatere a huliganismului ar trebui incurajata nu luata la misto de 2 bani!

MARIUS (4 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 3:29

acuma ai dreptate .tiam mai scris de rau,dar acuma articolul ii k . d-ra sau d-na ,am lucrat in armata 4 ani, am fost fotbalist 10 ani de divia b, si c is tanar. am ales sa plec din tara ,ii mai bine incavreo 2 ani.am scoli cu diploma si stiu ce vb. asteas prostii ca fara cnp nu intra nimeni la stadion. dar cum asa oare ? steaua trebuie sa faca acest lucru in ghencea nu afara. ca la galatiu o bricheta ar fi perfect pt ei.asa ca astea sunt aberatii .rapid este o echipa cu suflet , au ajutat iun limita sportivitatii cfr-ul. ca cine are bani in ghencea joaca pe 2 fronturi. adica biblia nu spune sa fi smecher ci spune sa il ai aproape pe dusmanul tau. dar gigi are euro si pt asta este iubit de toti din jurul sau. toata stima pt dansul, cu respect ,este invidiat de multa lume .hai cfr

PORCEA + JIJI = LOVE (53 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 6:53

super articolu!!!tine tot asa…saslutari din strainatate!

D4nutz (1 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 7:50

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)! n-ai despre ce scrie si nici n-ai talent.Daca nu-ti convine, nu te urci. Mi se pare normal sa faca asa ! ! ! N-am chef sa vina vreun dobitoc sa arunce cu scaune sau cu suruburi. Eu cand ma duc la meci stau linistit. In cel mai rau caz, injur. Nu ma apuc sa arunc…Cati ca mine? multi…Cati prosti care nu ca mine? SUFICIENTI!!!
Daca nu stim altfel…biciu’ e de baza!

aditzhu (2 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 7:51

maria ai ramas fara subiecte si e la moda sa ataci ateaua zilele astea…?! vezi totusi ca se apropie pastele…fa si tu ceva in legatura cu asta…mai vopseste niste oua…mai ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) vreun miel…ai ajuns sa critici criteriile de intrare in stadion…jenibil…lasa-te cat mai ai timp

mikiiiii (1 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 7:56

MAi degraba ai BELI mielu’… ca s-asa articolele nu sunt scrise de tine… Am mai scris asta… La TV nu pari deloc a fi o persoana inteligenta… Acolo scoti doar vorbe BANALE… pe cand aici, creierul tau parca ar fi DICTIONARUL LIMBII ROMANE!!!

valy (1 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 7:57

Daca scrii ceva de Steaua sar ca ulii sa te manance.Refuza sa vada realitatea,sunt condusi de un cioban care face toate regulile indiferent ca sunt bune sau nu.

tyranosaurus rex (12 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 8:15

@bai stelistilor,asa isi completeaza ciobanul lista de semnaturi pentru alegeri.

Craiovean (1 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 8:16

Mie imi place cum scrii, dar asta nu inseamna ca ai intotdeauna dreptate. Masura mi se pare buna tinand cont ca suporterii in ultima vreme au demonstrat ca sunt numai buni de dus la razboi . Si eu m-am dus a stadion candva , dar niciodata nu mi-a trecut prin cap sa smulg o banca si sa dau cu ea in cinava, sau sa incendiez, sau mai stiu eu ce. Mi se pare normal ca sa identifici fiecare animal biped cu aspect de om care intra pe stadion. Eu ofer cu placere o copie de pe buletin in care scriu numarul locului pe care stau, ca in cazul in care din zona aia se arunca cu vreo sticla sa ma caute sa il identific pe idiotul care a facut gestul suporteristic.

oarecare (1 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 8:35

destul de bun comentariul. ai ales bine subiectul, ti-ai argumentat destul de bine punctele de vedere. cred totusi ca ti-a scapat din vedere un lucru: nu catalin zmarandescu este persoana de condamnat/atacat aici. el este doar o unealta in toata povestea asta. nu incerc sa ma constitui in avocatul lui; ceea ce vreau sa spun este ca omul nu va actiona din proprie initiativa in cazul asta. sunt aproape convins de asta.
e bun exemplul cu metodele de testare aplicate de catre clubul rapid, dar cred ca ai exagerat cind ai scris ca g.b. n-are habar de anumite evenimente intimplate in istoria recenta a stelei. o fi sarit el niste ani de scoala, dar cretin – in sensul definit de meidicina – nu cred ca e.
una peste alta, atingi citeva subiecte bune, le ataci din unghiuri bune, dar in loc sa le analizezi logic, sec si distant alegi mistoul sau superficialitatea.
pentru „domnii” cu panatalonii-n vine care o ataca pe maria : as vrea sa va vad articolele de analiza – cu moacele alaturi – intr-unul din ziarele de sport din ro. as vrea sa va vad reactiile cind un oarecare, ascuns in spatele unui nick-name, vi se adreseaza in limba ocnasilor.
pe bune, lepadati-va de tricouri si culori cind cititi articole de analiza. inghititi-va flegmele sau macar incercati sa tintiti alaturea. analizati continutul si nu sexul sau mutra celui care scrie textul. va plinegti ca jurnalistii din romania sunt de doi lei.
in conditiile in care au de-a face cu cititori de doi lei, care reactioneaza in felul in care o fac cei mai multi dintre cei care misuna pe aici, nu prea cred au vreo sansa sa-si imbunatateasca articolele si analizele.

george (15 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 8:57

de aceasta data nu impart aceeasi parere cu tine. in primul rand nu cred ca masura cu ‘recunoscuti de zmarandescu’ este adevarata. parerea mea e ca sunt doar zvonuri, desi am mai citit despre ea. totusi, din moment ce camerele de supreveghere de pe stadioanele romanesti ‘sunt sublime, dar lipsesc cu desavarsire’, cred ca aceasta este o metoda de a estopma comportamentul huliganic al suporterilor. chiar daca nu este cea mai buna, este totusi o solutie. si este de apreciat faptul ca se incearca o calmare a suporterilor. bine, cea mai buna metoda ar fi camerele de supreveghere si vreo 10-15 dube de politie la fiecare meci, cu care sa ii duca la sectii pe turbulenti. aceasta este parerea mea. si chiar daca multi nu sunt de acord cu ea (in mare huliganii), eu zic ca este bine-venita. ca un inceput

voiculescu alias motanul felix (8 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 9:42

mai fato n-ai inteles sa nu mai bati campii, ca te dau afara? se poate sa aberezi asa…ai tu o solutie mai buna?

paisie (5 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 9:52

pana una alta echipei Steaua nu a mai facut probleme nici acasa nici in deplasare. Pe cand zburatorii aia care stiu atatea date despre echipa lor meci de meci o comit. Asa ca pana unu alta nu prea conteaza metoda cel mai mult conteaza rezultatul

AMR (21 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 10:03

S-a depasit limita sportivitatii si bunului simt de mult. Pana la urma este o solutie „trasa de par” dar buna (s-a mai aplicat).Cat despre camerele de supraveghere …un stadion trebuie sa aiba si infrastructura necesara pentru montarea lor. Tribunele din Anglia sunt acoperite ( majoritatea camerelor sun legate de acoperisul lor ceea ce le ofera perspectiva )si stadioanele mai noi au spatii speciale pentru camerele de supraveghere. Ceea ce e ingrijorator este si nesupravegherea grupurilor dupa meci sau in afara stadionului pe o arie mai mare. In tarile cu pretentii fortele de ordine supravegheaza si perimetrul din jurul stadionului pe un perimetru de 2 km.. Dar stiti vorba…”Scump dom`le ,scump!”

jack_y (3 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 10:17

cea mai mare prostie pe care am auzit-o pana acum;vom fi cel putin 100-150 de braileni la meci si cu siguranta vom fi in galerie ca de obicei in ultimi 10 ani,nu vor avea nesimtirea sa ne lase afara FORZA STEUA
…….NE VEDEM LA STADION

jack_y (3 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 10:24

PENTU TOTI CEI CARE VOR FI ACOLO BRAILENI, CONSTANTENI, GALATENI ,VASLUIENI ,UNITI-VA TREBUIE SA FIM ACOLO SA LE ARATAM CA STEAUA NU INSEAMNA NUMAI: bucuresti .NE GASIM IN GALERIE,…….VINCI PER NOI …….STEAUA!

parpala (1 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 10:25

„paisie on 19.04.08 at 9:52
Pe cand zburatorii aia care stiu atatea date despre echipa lor meci de meci o comit. Asa ca pana unu alta nu prea conteaza metoda cel mai mult conteaza rezultatul”

Vreau detalii! Ce inseamna meci de meci? Si in meciurile in care se joaca cu portile inchise? Si in meciurile din deplasare? Suporterii rapidisti au aruncat la Galati cu seminte, pungi, flacoane, cu ce au avut la mana in jucatorii Rapidului? Tot ei au dat cu pietre in Pancu la meciul cu Craiova? Tot ei intra cu pistoale pe teren? Suporterii rapidisti intra pe teren sa pocneasca portari in meciurile amicale?

A tampit oierul o tara intreaga. steaua e magica, e unica, e sfanta, e numai una si straluceste pe cer, e perfecta, ce mai … Fereasca sfantul sa o critici, ca sar toti spalatii pe creier sa injure. Indiferent daca ai avea sau nu dreptate in ceea ce spui.

marius4eferstelist (1 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 10:35

vom fi foarte multi la stadion !!!
vom face spectacol in tribuna si pe teren !!!

cristi (2 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 10:45

Ma dezgusta atitudinea ta fata de tot ce inseamna STEAUA!!! Cu oricine a i tine o … sau cat de mult il dezggusti pe Bekali nu mai tot ataca Steaua!!! si nici pe bekali!!! daca el nu era acum voi jurnalistii scriati de dinamo steaua rapid timisoara cum se zbat sa treaca de un tur doua preeliminare !!! pacat !!!!!!!!! daca ai putea tine cont de parerea mea !nu mai ataca steaua!!!ai sa ai numai de castigat!!! fi macar neutra daca nu iti place cea mai frumoasa echipa din Romania!

Vino la un meci pe Ghencea si o sa te indragostesti de steaua! marti ai ocazia!!!

ionel (1 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 11:04

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Costin (24 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 11:08

Excelent Articol Maria! Ideea e ca a fi fan Steaua devine din ce in ce mai mult a fi un fel de supus al lui Becali. „Sclav” cum bine au observat mai de mult galeriile adverse. Ceea ce e cat se poate de injositor si sinistru pentru Romania urbana a anului 2008. Ca mentalitatea si efectele acestei SUPUSENII CONTROLATE are ceva din terorism (cum de asemenea ai sesizat intr-un articol mai ieri) devine si mai agravant. In cele din urma ar trebui sa se ajunga ca Becali sa fie oprit, interzis, izolat etc. pe motive de securitate…

pac pac (3 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 11:11

sa nu mai scri articole ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) ca le faci praf ca pe asta.Nimic bun:)

smarandescu (1 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 11:12

***(comentariu banat din cauza limbajului necivilizat.va rugam sa aveti bun simt altfel nu veti mai avea voie sa postati mesaje pe acest blog.va multumesc)

vanilla (4 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 11:40

unde sunt stelistii de valoare ?? :(( numai injuraturi peste tot ,voi nu sunteti ma stelisti

Mihai (3 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 11:46

Sincer, mi se pare jenant comentariul postat de „smarandescu”. Nu are legatura nici cu articolul nici cu bunul simt. Stau si ma intreb in ce stare psihica trebuie sa fii ca sa scrii asemenea raspuns catre autorul sau autoarea unui articol publicat GRATIS pe internet.
La fel cred ca sunt si comentariile postate de „mikiiiii”,
„aditzhu”, „D4nutz”, „pac pac”. Restul de 3 pagini de comentarii nu am avut rabdarea necesara sa le parcurg. Tot acelasi gen de comentarii le-am gasit si la articolul lui Tudor Octavian de astazi.

Rugamintea mea ar fi sa comentam continutul articolului, nu prezenta autorului / autoarei. Mi se pare acceptabil sa comentezi dovezile din spatele unui articol, argumentarea defectuoasa a ideilor, etc. Mi se pare stresant si obositor sa citesc comentarii rautacioase, deplasate si chiar nesimtite multe din ele.

Pace voua …

Augustin (7 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 11:49

nu a aflat cine a inscris, iti garantez!

niculae (1 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 12:00

maria,e***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)!cum nu e normal;nu trebuie sa stii cu cine pleci in excursie,vacanta,chef sau in multa alte locuri!aaaaaaaa!VOI VRETI LA INGHESUIALA SA NU SE STIE CARE PE CARE! ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)?

lucian (80 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 12:05

in Anglia suporterii fideli si cei care vin etapa de etapa la meciuri, au sectorul lor scaunul lor si sunt luati in baza de date ale clubului. cu tot , nume, serie de buletin cnp…… absolut tot….. la noi civilizatia este departe, si daca se incearca ceva, automat sunt luati la misto de „OAMENI DE FOTBAL DE GAZETARII DE FOTBAL DE SPECIALISTI DE FOTBAL”……….. la noi nu ai nici cea mai mica sansa de-a incerca…. nu sunt de acord cu Zmarandescu DAR STEAUA A INCERCAT CEVA….. poate asta sa intelegeti si voi „OAMENII DE FOTBAL”. DAR LA NOI E PREA GREU DE INTELES……. NOI SA VB DE ALTE TARI……………

spart_anus_in_izmene (2 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 12:22

Maria, ar trebui sa observi ca nu este decat o madalitate autoaparare in acest final de campionat in care adversarii separatistilor de la cluj prefera sa ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat).
Poate ca nu este o metoda perfecta de a impiedica infiltrarea intrusilor in peluza, dar este sanatoasa.

Vlad (1 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 12:26

Mi-e rusine ca sunt de aceeasi nationalitate cu unii dintre cei care au postat comenturi la acest articol. Sunteti pur si simplu josnici, nu meritati sport, nu meritati presa sportiva. Cum iti poti permite sa folosesti astfel de cuvinte atunci cand te adresezi unei femei si nu in ultimul rand unui jurnalist? Felicitarile mele Mariei si celorlalti bloggeri de pe blogsport.ro ca au puterea de a mai scrie in continuare pe aceste bloguri dupa ce sunt adresati in aceste moduri. De ce nu se face nici un fel de screening la aceste posturi?

LUPULICA (20 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 12:48

maria,in semn de dragoste pentru tine, te invitam in autocarul nostru ros-albastru….noi, stelistii , te iubim sincer…esti o dulce! uite, iti cumparam trandafiri rosii, in fiecare saptamana!nu te uita la puorcii care te injura! ei se cred la antenele porcului de voiculescu!te iubim maria!

Un om din peluza (1 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 14:18

sa iti zic ceva ….pe giulesti la meciul intrerupt …noi Suporteri Stelisti care am insotzit echipa acolo …ne-au fost …loate toate datele de pe Buletin …C.I …acolo nu a fost un abuz ???? iar cine nu avea buletinul la el chiar daca avea bilet …nu intra in stadion ..!!! dc nu sa facut si atunci ..un loc in ziar ??? Cand Gabori fac exces de zel ?? cand daca iti zic sa iti dai sapca jos de pe cap cand intri in stadion si tu nu vrei sa o dai si te iau in duba ?? isi pun cagula pe fata si isi scot numele de pe uniforma ca sa nu ii reclami ??? cum e ???….ar fii trebui sa fiitzi si voi la un meci cu noi voi ziaristi … nu sa statzi sa vedetzi de afara care este treaba …sa statzi cu noi acolo unde ….e cu adevarat senzatzional

furiosul (2 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 14:39

ai articole penibile.Ar fi de apreciat daca ne-ai scuti macar sa iti vedem figura ca produce disconfort.Schimba meseria si cauta un serviciu unde se sta ascuns.

Curiosul (2 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 14:57

Maria, o intrebare simpla pentru tine: esti sigura ca ai scris corect numele lui „Zmarandescu”? Nu ca ar conta, dar de la jurnalisti avem oarecare pretentii in probleme de tipul asta.

george (15 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 15:07

pentru costin: daca a nu provoca scandaluri si a nu te bate cu galeria adversa inseamna sa fii sclav, atunci eu sunt de acord sa ne numiti asa. e injositor sa fii sclav (sa stai linistit si sa nu te bati)? pai ce sa zic?e teribil de onorant sa te urici pe garduri si sa rupi plasa de protectie, sa te bati cu jandarmii, sa arunci cu obiecte in teren, sa scuipi persoanele de la banca de rezerve a oaspetilor…si exemplele pot continua. eu zic ca dimpotriva, voi sunteti sclavi, cei care faceti aceste lucriri. sunteti sclavii mafiotilor ce se dau drept sefi de galerii, sunteti sclavii bandelor de huligani care merg pe stadion pentru ca exista sansa sa provoace scandal; cred ca ar fi mai bine sa gandesti putin inaite de a scrie ceva

stefancapsunaru (2 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 15:11

,,guapa,,ar fi bine sa-ti cauti alt domeniu de activitate.eu propun bucataria,alti sunt invitati sa faca si alte propuneri.steaua nu vrea sa fie implicata din nou in scandal.masurile sunt asa cum sunt acuma vor trece ani si va fi mai bine cind tu vei face alceva si nu comentariu sportiv

gogu (1 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 15:44

pt stefancapsunaru
moo tu esti genul de roman fraier caruia ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)..e un milagro ca stii sa scrii,ca in rest bubui de timpenie..bateti nevasta si trimite-o la cratita daca esti bou.
din intimplare asta nu e blogul tau e a unei ZIARISTE.ca sa ajungi ziarist trebuie sa ai un anumit nivel de educatie…..cind un cretin trimite o femeie la bucatarie e clar ca acel nivel e zero.
***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) ca nu ti-a dat nici cei 7 ani de acasa.

toldo (1 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 15:59

domnita draga,ceea ce face steaua este de admirat nu de hulit!e simplu, oricine se suie in acel autocar ,poate produce ceea ce au produs deja, la meciul cu rapid.indentificati inainte ajuta foarte mult conducerea stelei in a lua masurile de siguranta necesare unei deplasari linistite.

petred (2 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 16:19

Nu prea te pricepi la fotbal asa ca apucate de alceva. Bafta Maria

Ros-albastru (1 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 16:29

E drept, ce a decis conducerea Stelei nu e frumos, dar e sanatos. In Anglia nu e nevoie de garduri intre fani si teren, la noi insa e nevoie inclusiv de plase, de custi pentru a bloca macar ploaia de brichete, daca nu si pe cea de scuipati sau pe cea de invective. Intr-un final de campionat in care se incearca oprirea Stelei prin orice mijloace, de la puncte cedate de rivale Clujului, delegari de arbitri „de casa” ai lui Dinamo la jocurile ros-albastrilor (ex. Balaj la Galati), si pana la posibile infiltrari in galerie, Steaua trebuie sa-si ia masuri. Instalarea de camere video pe Ghencea a fost criticata – acum a ajuns obligatie legala. Plasele din Ghencea de la meciul cu Rapid au fost „furate” de Copos si instalate pe Giulesti. Poate si verificarea identitatii fanilor care fac deplasarea cu echipa va deveni o masura adoptata de adversari. Celor care le teama ca seria si numarul CI, plus CNP-ul, le vor ajunge pe „listele electorale” (ale PNG, se intelege) au un mod simplu de a se proteja: renunta la cele cateva deplasari ramase pana la finalul sezonului.

tiesto (3 comentarii)  •  19 aprilie 2008, 16:38

bravo Maria , extraordinar articol , cat despre Zmarandescu & clica de ghiolbani nu poti sa spui prea multe…cat timp Becali o sa fie la Steaua clubul asta o sa fie o cloaca !

Comentează