Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Ruşine pe bani

Maria Andrieş despre o politică falimentară a Stelei

Arta biletelor face parte din arta spectacolului. Conducerea Stelei n-o stăpîneşte nici pe una, nici pe cealaltă. Se mişcă în contratimp. Cînd cererea era mare, ghişeele erau puţine. Acum au înmulţit casele. […]

duminică, 30 septembrie 2007, 6:02

Maria Andrieş despre o politică falimentară a Stelei

Arta biletelor face parte din arta spectacolului. Conducerea Stelei n-o stăpîneşte nici pe una, nici pe cealaltă. Se mişcă în contratimp. Cînd cererea era mare, ghişeele erau puţine. Acum au înmulţit casele. Cîte două la fiecare cumpărător. Dar prea tîrziu. Cererea a scăzut subit. De ce? De ce nu mai dă lumea năvală, ca anul trecut, la meciurile din Liga Campionilor?

În primul rînd, a dispărut atracţia noutăţii. Da, vin echipe mari la Bucureşti. S-a mai întîmplat, publicul şi-a făcut o idee pe viu despre cel mai în vogă show fotbalistic din lume. Dar obişnuinţa nu presupune neapărat scăderea interesului. Ci o aşezare a publicului, fidelizarea lui şi afluenţa constantă la meciuri. Obişnuinţa cu binele nu înseamnă pustietate în faţa caselor de bilete.

Dar românii nu s-au obişnuit cu binele după meciurile Stelei de anul trecut. Dimpotrivă. Refuză obişnuinţa cu răul. Refuză să fie umiliţi pe banii lor, cum s-a întîmplat anul trecut, cum se va întîmpla, foarte probabil, şi anul ăsta.  E o tendinţă asta, cam nouă şi destul de serioasă. Să vrei să fii respectat pe banii tăi. Iar în fotbal, să-ţi respecţi publicul înseamnă să joci, nu să faci figuraţie jalnică. Dacă şefilor stelişti le place să-şi bată joc de echipă, nu e obligatoriu ca şi fanii să simtă la fel. Nu trebuie să conteze pe faptul că fanilor le place să asiste la bătaia de joc. Spectatorii sînt cei care dictează în fotbal, cei care ridică ştacheta şi vai de cei care vor încerca să se strecoare pe sub ea.

Şefii Stelei au scumpit biletele. Nu în funcţie de cursul euro-leu, ci după regulile nescrise ale profitului. Ce oferă în plus clubul din Ghencea pentru plusul de bani? Un stadion de Ligă, OK, dar biletul la meci nu e bilet la muzeu. Nu vii să vizitezi stadionul şi să admiri gazonul. Vii la spectacol. Iar spectacolul presupune două echipe. Ce garanţii oferă conducătorii Stelei că trupa lui Pedrazzini va avea replică în faţa lui Arsenal? Debitul verbal al lui Becali? Scandalurile fără pauză competiţională? Ce oferă în plus Steaua la meciurile de Ligă? Faţă de meciul cu Vaslui, de exemplu? Exponatele de lux venite de la Londra? Ştie să-şi pună în valoare jucătorii altfel decît defăimîndu-i? Ştie să-şi vîndă produsul altfel decît lipindu-i o etichetă?

Publicul de fotbal nu mai vrea doar să vadă şi să ţină scorul, vrea să trăiască meciurile. Vrea să simtă ceea ce nu se poate simţi decît pe un stadion. Nu ruşine, nu jenă, nu dezgust. Nu invidie şi frustrare. De astea are parte din plin şi pe gratis. Publicul a intrat deja în civilizaţia spectacolului. Nu mai acceptă să dea un pumn de bani şi să fie jignit în demnitatea lui de consumator. Nu mai plăteşte şi întoarce obrazul de microbist, să mai încaseze o palmă. Nu, nu, românii nu sînt chiar aşa de masochişti. Publicul nostru de fotbal s-a schimbat, are alte aşteptări de la zi la zi. Din păcate, conducerea stelistă îl confundă cu cel de acum un an, de acum zece ani, de acum un secol. Cînd bîlciurile erau la mare căutare. În lipsă de altceva. 

Comentarii (111)Adaugă comentariu

DADU (203 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 1:18

@STELUTA ROMANIEI:IQ-ul TAU NU-TI PERMITE SA PUI LINIUTA

LA”MASURATIVA”?????????????????????

NOI O ATACAM PE STUPID MARY NU PT.CA E FEMEIE(??),CI PT. CA SCRIE

INEPTII SI AIURELI IN MAJORITATEA ARTICOLELOR.

bradut (6 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 2:01

Maria, vezi ca aluneci in frazare tolontana si se simte.

emil mihai 1923 (24 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 2:09

sunt poponel si nu ma sfiesc

„Geniala” si premiul Pulitzer (2 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 2:21

Da, „Geniala”, ai dreptate, dar noi stiam deja de diferenta dintre Steaua(fotbalul romanesc, echipele din Ro) si granzii europei, care trebuie sa recunoastem sunt superechipe, care castiga UCL. Dar totusi este o diferenta mult mult mai mica decat intre tine, „Geniala” lui nea Ovidiu si un ziarist care castiga premiul Pulitzer. Ar trebui sa amintesti si de mediocritatea ta, mediocritate pe care toti o vedem exceptand poate sefii tai care te si platesc, te platesc probabil mult prea bine in comparatie cu valorea articolelor tale.

VladC (1 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 3:01

Draga Maria, nu pot decit sa fiu d acord cu articolul de astazi si cu alte multe pareri anteriaoare, in ciuda nenumaratilor misogini, sau simpli handicapati (mental, intelectual …), fa-ti meseria cu talent si pasiune precum le-ai dovedit-o bizonilor anterior de nenumaratte ori ! succes,

vlad

steaua4ever (1 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 4:08

@maria

excelent articol ! ! !

nu te lasa enervata sau intimidata de acesti frustrati cu creier unineuronal !

iti urez multa inspiratie pt urmatorul articol si sper sa fie cel putin la fel de bun ca acesta.

ioan plischi (400 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 6:54

toate aceste vorbe frumoase pot fi adresate unui public pe care – inca – nu-l avem, dar spre care tinde orice jurnalist, atunci cind stie ce inseamna spectacolul in teren si in jurul dreptunghiului.

gabi (1 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 6:59

un foarte bun articol…

hitman (1 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 7:26

Maria, esti genul meu de femeie.

RedTech (10 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 9:01

Si daca Steaua face mai mult decat crezi tu maine seara, inghiti tot tirajul pe care-l va scoate GSP dupa meci?

andy (36 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 9:03

Vai proasta esti…….daca stadionul o sa fie arhiplin ce o sa mai scri? Dar daca steaua va face un rezultat bun ce o sa faci?
Scri si tu numai sa tte afli in treaba, afla ca toate biletele s-au vandut, publicul vine sa vada un meci de champions league, tu nu ai de unde sa sti ce inseamna, pentru ca esti proasta…..dar toti cei din redactie iti spun geniala…….pentru ca sunt mai prosti decat tine (daca se poate si asa ceva).

christian_es (2 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 9:07

e incredibil ce se intimpla acolo, cel mai ieftin bilet 100 de lei adica in jur de 30 de euro .ar trebui sa se mai uite si ei la preturile biletelor de pe alte stadioane sa

Affy (3 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 9:12

Felicitari Maria!
Cunoastere-Consideratie-Consum din cand in cand-Loyalizare
Steaua pierde la consumatorii loyali de meciuri.Degeaba cresc in zona de cunoastere si consideratie daca se diminueaza cei loyali.
Pacat.E o echipa frumoasa.
P.S. Hai ca poti sa vorbesti si de elasticitatea cererii.Poti mai mult.

momo (105 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 9:32

Bine spus, Maria!

Managementul „iluminat” al lui Jiji va duce clubul intr-un sfarsit la sapa de lemn, nu ca altii vor progresa mai abitir. Nici nu este de mirare cu oameni precum Turcu, Porcea, Muresan (l-am vazut cum se gudura pe langa Turcu in timp ce „ista” mitralia tampenii, dar macar a avut o replica buna: locul 1 cu 7)
Deocamdata are noroc cu banii de CL, dar o sa se termine si asta si va vedea ca se afla la talpa echipelor cu faima din Europa si ca orice ar face, aici norocul cu terenurile si schimburile cu MApN nu tin, ca ai nevoie de oameni cu cap care sa-ti tina afacerea, sa ti-o promoveze, sa evite scandalurile, sanctiunile samd
Deocamdata el beneficiaza din plin de conjunctura in care se afla Romania…

17 elfsborg (477 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 9:35

si ce ,painea nu e scumpa?si nu va revoltati.aaaaaaaaaa,daca o scumpea becali,era altceva

momo (105 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 9:36

Si inca ceva: merg pe Steaua de 25 de ani dar nu ma voi duce sa dau 2-3 mil. pe bilete ca sa vad cum altii defileaza; Si asta pentru ca meciul de la Praga ne-a cam aratat nivelul Anul trecut a fost mult mai incurajator (1-4 la Kiev). Marele „Maistru” Hagi si-a aratat clasa proprie, dar si a celui care la- pus acolo…

arh. Gheorghe Petrescu (246 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 9:46

Biletele sant scumpe pentru spectatorul Roman. Ce
daca joaca Arsenal, asta nu inseamna sa faci jaf un
meci de fotbal. Daca echipa noastra Steaua ar fi
mers bine, inghiteam pretul unui bilet, dar asa, este
anormal, adica, foarte scump un bilet. Hai Steaua!

Cipper (2 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 9:48

In afara de cele enumerate in articol mai are o problema. Accesul ingrozitor la stadion si, la plecare, ingramadeala de nedescris in drum spre casa. Eu as da 4 milioane sa vad 3 meciuri, insa vreau conditii. Vreau sa vin la stadion cu maxim 25 30 min inaintea meciului, vreau sa-mi parchez masina intr-o parcare amenajata a stadionului si nu la 2 km de stadion si vreau ca dupa ce se termina meciul sa fac max 30 min pana acasa(nu stau chiar f departe). Daca partea cu aglomeratia de pe bvd Ghencea apartie primariei si nu lui gigi, partea cu accesul greu pe stadion si lipsa locurilor de parcare in incinta stadionului este a lui. Stiu ca exista locuri de parcare, dar sunt accesibile doar unora care cunosc pe altii. Insa mai stiu ca in preajma stadionului sunt hectare de livezi cu 5 pomi. Asha cum a facut schimb de terenuri, cum s-a batut pt stadion ar putea amenaja ceva si pt noi, si abia apoi sa vina cu pretentii de 120 Euro 3 meciuri…

OnyIonut (1583 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 10:59

lumea nu mai cumpara bilete ca anul trecut din cauza preturilor prea piperate

gigi (2 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 10:07

iar voi ziaristii nu vorbiti de profit de bani si alea, ca numa voi stiti cum trageti la 100 de mii..

bravo adrian

gigi (2 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 10:08

i
bravo adrian

ar voi ziaristii nu vorbiti de profit de bani si alea, ca numa voi stiti cum trageti la 100 de mii..

Gabistteaua23 (1583 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 11:08

Mai vb domnule si de dinamo,care castiga numai cand isi aduce aminte,s-au este filmul facut de uni jucatori numai sa le dea liber la transfer?

Ovidell (8 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 10:12

jj=un nebun liber (sau un nebun printre noi)

eeee (2 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 10:21

hahahahah

jesus (2 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 10:22

steaua o sa bata arsenal…o sa vedeti

razvan (41 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 10:27

eu propun sa introducem o pagina cu retete si rezumatele telenovelelor din ziua anterioara pt maria , oricum sunt doar 5 pagini din 16 cu articole sportive , restul sunt publicitate si abureala ! asa o sa-si justifice si ea apartenenta la „presa sportiva” si nu o sa faca jocuri indoielnice de cuvinte cu trimitere la „fata de la pagina 5” care (asociata cu figura ei) poate induce frigiditate/impotenta sau regretabile reorientari sexuale ale publicului tanar !

bone… (24 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 10:30

daca zic k articolul e prost sunt misogin daca zic k e bun sunt eu prost….cum nu sunt misogin si nici prost(sper)as zice ca nu are nici cap nici coada.publicul nu vine doar cand e steaua pe val,sau nu trebuie sa vina doar atunci.ca stelist dinamovist rapidist etc. te gandesti la victorie dar nu inseamna ca iti programezi biletele in functie de starea echipei.cu valencia nu am avut nici o sansa dar am gasit un pe teren.acum ne-am boierit cum s-ar zice.sa fim seriosi.arsenal e arsenal si e mai puternica decat in ultimii ani.cat despre jucatori nu cred ca o sa joacein sila impotriva unei fortze.asa ca hai la stadion si u marie ai caeeasi palarie.prea mare pt capushorul tau

razvan (41 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 10:38

si DA , exista barbati care scriu articole infecte si femei care sunt in stare sa scrie articole excelente (pt domeniul sportiv inca nu am gasit asa ceva , dar sunt convins ca exista) . nimeni nu te ataca , maria , pt ca esti femeie(priveste adevarul in fata nu te minti singura) , ci pentru ca esti un ZIARIST infect , pentru ca articolele tale nu au nicio idee , nu vin dintr-o convingere proprie , pentru care poti gasi argumente (indiferent cat de absurde) . esti falsa , artificiala , nedocumentata si totusi impinsa mereu in fata , inexplicabil ! ti-am spus , te-am vazut intr-o emisiune a lui ivanovici si atunci m-am convins definitiv … erai gangava , tot timpul pe langa discutie si doar evidenta jena a celorlalti ii impiedica sa iti atraga atentia .

Gabistteaua23 (1583 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 12:09

Anul trecut iera alt staff tehnic ,alta organizare.Iar omul ptr ce sa dea aproape jumatate din salariu minim pe economie sa vada un joc al stelei uneori haotic.

GOGU (1 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 11:25

Felicitari pentru articol. Ceea ce ai mentionat in el este simplul si crudul adevar care se petrece in Romania, nu numai la Steaua.

cata (1 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 11:29

felicitari pt articol….nu va fie frica de becali …spun=ti ce aveti de spus ..ca steaua e a noastra a romanilor..nu a unui biet anaffabet!!!

Madalin Enache (1 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 11:44

Intr-adevar, ai scris foarte bine azi.

Nu stiu cum sunt altii, vorba lui Creanga, dar eu unul chiar de asta nu mi-am cumparat intreg pachetul, cum am facut anul trecut.

As fi trecut peste pretul destul de mare pentru noi numai pentru a simti emotiile din Ghencea, unde de fiecare data cand intru, orice meci ar fi, o fac cu emotie si incantare profunda.

Cu toate acestea, in ultima vreme, nu m-am mai dus la meciuri. E felul meu de a spune un NU hotarat unei atitudini a Pastorului Sef (a se citi „Pahstor”, cu aluzia de rigoare), care isi permite deja sa faca mult prea multe.

Am fost unul dintre cei care l-au sustinut si fost de acord cu cei care i-au lasat mana libera ca doar sunt banii lui, necontand in ce fel i-a obtinut.

Insa cata vreme eu, ca spectator si suportr, ma simt jignit, nerespectat si mai ales indepartat de echipa, nu pot sa accept sa ajut la profitul unei afaceri facuta doar cu un nume si nu cu valoare.

Steaua va fi mereu in sufletul meu, asa cum a fost atata timp. Cu toate acestea Steaua trebuie sa arate, anul acesta, ca e mai mult decat un nume si sa fie si pe teren echipa a multe milioane de romani, de inimi si de sperante.

Nu vreau sa incurajez mitocania, marlania, lipsa de decenta si lipsa de normal-gust (daca imi e permis, nu ma refer aici nici macar a bunul gust).

Astfel incat voi sta acasa in fata televizorului, alturi de sotia pe care nu o voi putea niciodata lua cu mine la stadion din motivele bine cunoscute, voi fi la fel de emotionat sau tensionat, voi urla si striga si incuraja la fel de mult, doar ca pe un ton mai scazut.

Ghencea ne merita alaturi dar tot Ghencea merita si o echipa mai donica de performanta! Si, probabil in primul rand, desi are nevoie de multi bani GHENCEA MERITA UN CONDUCATOR DECENT!

sr (14 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 11:52

http://maxsport.blogspot.com/

sr (14 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 11:53

http://maxsport.blogspot.com/
AICI VEZI CELE MAI TARI MECIURI AL CELOR MAI TARI ECHIPE!!

sr (14 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 11:53

http://maxsport.blogspot.com/
AICI VEZI CELE MAI TARI MECIURI AL CELOR MAI TARI ECHIPE!!\\

sr (14 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 11:54

http://maxfotbal.blogspot.com/
AICI VEZI CELE MAI TARI MECIURI AL CELOR MAI TARI ECHIPE!!\\

sr (14 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 11:54

http://maxfotbal.blogspot.com
AICI VEZI CELE MAI TARI MECIURI AL CELOR MAI TARI ECHIPE!!\\

sr (14 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 11:55

http://maxfotbal.blogspot.com/
AICI VEZI CELE MAI TARI MECIURI AL CELOR MAI TARI ECHIPE!!

sr (14 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 11:55

http://maxfotbal.blogspot.com/
AICI VEZI CELE MAI TARI MECIURI AL CELOR MAI TARI ECHIPE!!
gratis!!!!!!

sr (14 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 11:55

http://maxfotbal.blogspot.com/
AICI VEZI CELE MAI TARI MECIURI AL CELOR MAI TARI ECHIPE!!
GRATIS!!!!!

mujotutun (200 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 12:28

Daca dvoastra, prin absurd, ati fi Frank Zappa, dl nea OVI ar fi Mother of inventions. Care este (allready!). Face it: Steaua are ce arata. Numa’ s-apara oaia bipeda vorbitoare si stadionu e plin; da’ cu fotbalul e mai greu.
Aici va dau dreptate. Dar, cine stie? Dupa ce vor spulbera spaniarzii si tunarii, lumea va da navala. Navala sa fie, ca bilete s-or gasi.

Gicu din San Francisco (50 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 12:31

Dabea astept TITLUL DE PE PRIMA PAGINA DE MIERCURI –

++++ GOLURI DIN ARSENALUL ….. the rest is priceless!!!! +++++

+++++ H A I .. R A P I D +++++++++++

lazzialu` triumfator (3 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 12:59

Era de asteptat …… idiotul ala a bagat 10 milioane in transferuri (unele inutile) si acum scumpeste biletele pt a recupera o parte din cheltuieli.
Eu tin cu STEAUA, dar imi doresc ca maine si la celelalte meciuri din campionat si CL, in tribune, sa fie cate 2000 de spectatori.
Asa, micul oier poate va invata lectia modestiei ….. cu toate ca in familia lui asa ceva e considerata o slabiciune (vezi celebri veri).
Sper sa iasa in pierdere anul asta ….. sa inceapa ca prietenul lui Copos sa planga dupa bani.
Sper sa jucam bine maine seara …. chiar daca probabil vom pierde…. si mai sper sa vina un antrenor la echipa.

liviol (40 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 13:05

nu credeam ca o sa pot spune asta…insa in sfarsit ai scris si tu ceva bine! Cat de cat…pt ca o analiza a fenomenului nu o poti face …asa in cateva fraze!
Factorii care influenteaza penuria de spectatori sunt multiplii!

adrian (90 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 13:22

Unii de p-aici n-au inteles diferenta intre:

-> a da bani pe bilet si a vedea echipa luptand, chiar daca pierde

-> a da bani pe bilet si a vedea niste fricosi bogati facand antijoc

alex (14 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 13:26

In sfarsit a scris ceva bun si Maria. Bravo!!!!

lazzialu` triumfator (3 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 13:30

Bravo Adrian!

Stefan_jr (2 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 13:40

Ca articolul e bun sau rau, judecam fiecare si ne dam cu parerea ! Talentul sau antitaltentul Mariei tine si de inspiratia de zi cu zi – nu e corect sa-i cerem capul ! Fiecare dintre noi are zile mai bune si mai proaste. Dar de aici si pana la jigniri aduse Mariei e….nu gasesc cuvinte, poate marlanie, daca-mi permiteti.
Articolul de fatza chiar imi place si reflecta in fapt o problema nationala nu doar la Steaua. Lumea incepe sa stie sa cearna sa aiba grija pe ce da banii si sa nu regrete. Nu vi s-a intamplat niciodata sa aveti reactie de genul „au jucat ca niste ratati, prost am fost ca am venit, am platit biletul degeaba, etc, etc..”. Ei bine, faptul ca nu mai doriti sa aveti parte de asa ceva e un semn al civilizatie si al deshteptarii – fie ea si in ceasul al 12-lea.
Bravo Mariutza, pentru curajul tau, nu da curs catorva…hai sa ma exprim elegant, mai tineri cu 7 ani decat scrie in buletin – daca au asa ceva !!

axxellone (2 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 13:46

Da. Exact! Ne este dor de spectacol, de ambitia jucatorilor, de determinarea acestora, de aerul acela unic din Ghencea, de atmosfera aceea unica, de legatura dintre public si jucatori. Acest „liant” insa a fost rupt de un personaj anume… Asteptarile noastre, ale suporterilor, au fost mari si sunt mari asa cum e si firesc, nu? Asteptarile jucatorilor care sunt? Intrebati- i! Steaua are un nume si trebuie respectat! O precizare: nu suntem consumatori, suntem suporteri. Este o notiune si de marketing dar care tine in primul rand de filosofia fotbalului.
Cu stima, Alex

adrian (90 comentarii)  •  1 octombrie 2007, 13:52

Alex,

Marketingul fotbalului e ceva cu totul aparte si nu trebuie ignorat. Mai ales cand „consumatorii” sunt unii etern fideli produsului, care foarte rar se muta la „concurenta”. Trebuie „castigati” altfel.

Comentează