Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Fotbalul

„Ăsta-i fotbalul”, a sintetizat Andone capetele sparte şi oasele rupte din meciul cu Steaua. Ăsta-i fotbalul? Chiar ăsta să fie?

Atunci înseamnă că şi morţii de pe Heysel sînt fotbalul, şi glonţul din pieptul lui Escobar e fotbalul, şi scaunul […]

marți, 21 august 2007, 11:38

„Ăsta-i fotbalul”, a sintetizat Andone capetele sparte şi oasele rupte din meciul cu Steaua. Ăsta-i fotbalul? Chiar ăsta să fie?

Atunci înseamnă că şi morţii de pe Heysel sînt fotbalul, şi glonţul din pieptul lui Escobar e fotbalul, şi scaunul cu rotile în care trăieşte jandarmul Daniel Nivel e fotbalul. Şi focurile de pistol trase pe stadioanele din Turcia sînt fotbalul, şi cuţitul băgat în Lee Dyson, consultant financiar, suporter al lui Leeds, fotbalul e şi cărămida care i-a zdrobit capul poliţistului Filippo Raciti, 38 de ani, după meciul Catania – Palermo.

Şi lanţurile lui Tweety sînt fotbalul, şi bătăile de la meciurile lui Dinamo sînt fotbalul, şi scandările rasiste ale lazialilor sînt fotbalul. Şi bodyguarzii lui Şimota sînt fotbalul. Şi încă, şi încă. Dacă ne place să generalizăm, să generalizăm. Orice formă de violenţă e fotbalul. Mineriadele sînt fotbalul, războiul din Vietnam e fotbalul, atacurile de pe 11 septembrie sînt fotbalul, bombele din Irak sînt fotbalul, războiul civil din Balcani e fotbalul.

Dacă ce i-a făcut Semedo lui Pleşan e fotbal, atunci toate astea de mai sus sînt fotbal. Jos mîinile de la ochi, domnule Andone! Priviţi realitatea în faţă, bărbăteşte! Şi mai răspundeţi o dată: ăsta-i fotbalul? Ăsta să fie fotbalul?

Comentarii (220)Adaugă comentariu

pentru ceilaltzi (35 comentarii)  •  21 august 2007, 11:42

al 9-lea

androne (35 comentarii)  •  21 august 2007, 11:43

da, draga, asta-i fotbalul.

Mike (1 comentarii)  •  21 august 2007, 11:43

Uiti un singur lucru: nici arbitrul nu a fluierat fault la Semedo, pentru ca nu a fost. Da, este e fotbalul, mai sint si accidentari nefericite.

Dan (4 comentarii)  •  21 august 2007, 11:45

Patetic… pur si simplu patetic… un motiv in plus pentru care femeile n-ar trebui primite pe stadioane…

Cocosu (3 comentarii)  •  21 august 2007, 11:48

Iara vorbesti d-ampulea iubito

zabriskie. (13 comentarii)  •  21 august 2007, 11:49

nu draga, e squash! or you’re into croquet?

zeus (2 comentarii)  •  21 august 2007, 11:49

O femeie scrie despre fotbal…

Unu’ (1 comentarii)  •  21 august 2007, 11:49

Semedo l-a faultat intentionat pe Plesan folosint un tertip des utilizat de fotbalisti la atacul prin alunecare. Uitati-va la reluare cum isi controleaza piciorul stang in timpul alunecarii, astfel incat sa-l secere pe Plesan. Nu cred ca a vrut sa-i rupa piciorul dar sunt aproape convins ca a vrut sa-l faulteze.
Cat despre Ando, el asa intelegea fotbalul si cand era in teren. El si Bumbescu asa intelegeau fotbalul.
Ca sa va faceti o idee despre fundasi, va mai amintiti de Belodedici? Ce finetze….

andy (36 comentarii)  •  21 august 2007, 11:50

MARIA
Eu sunt stelist, dar un fault din teren nu se compara cu atacurile teroriste din sua, nici macar cu bataile de la buzau ale dinamovistilor.
Tu nu ai jucat in viata ta fotbal, de aia nu e facut acest sport pentru femei.
Sunt de acord ca maimuta de semedo trebuia eliminata, nu la acea faza, ci dupa, cand avand un cartonas comenta fara scrupule la arbitru, el, marea vedeta.
Dar la faultul asupra lui plesan a fost un simplu accident, ca si cel al lui raducioiu, mazilu, haldan sau vrabioru.
DA, asta e fotbalul.

faranume (5 comentarii)  •  21 august 2007, 11:50

in loc sa tio”bagi”stai si scrii…,si mai scrii si prost…

gabriela (1 comentarii)  •  21 august 2007, 11:53

desi sunt femeie …. ca si tine … iar nu ai dreptate …
accidentarile chiar fac parte din sport … chiar daca sunt cea mai neplacuta parte a lui …

Don Omar (3 comentarii)  •  21 august 2007, 11:53

Un caz nefericit la semedo, un caz nefericit la radoi. Intradevar 2 cazuri nefericite, dar in acest ultim meci nu a fost numai cazul „semedo” a vazut toata lumea ce sa intamplat clujenii neputinciosi au tinut neaparat sa iasa in evidenta sa simta STEAUA ca a trecut pe acolo in mod special: golanski, nesu

dan (12 comentarii)  •  21 august 2007, 11:54

Maria nu ti se pare ca exagerezi? In primul rand Plesan si-a rupt picioru fiindca a cazut rau NU din cauza duritatii faultului. A fost ghinion.
V-ati gasit toti ziaristii sa ii cintati in struna lui Hagi si sa numiti „CFR-ul echipa de macelari”!
Iar comparatia cu Heysel este total deplasata. Probabil ca nu sti dar acolo au murit 39 de oameni

klaus (11 comentarii)  •  21 august 2007, 11:56

Stimata doamna daca dumneata bagi in aceiasi oala o accidentare in timpul unui meci (care nici macar nu s-a datorat unui fault dur sau macar intentionat) cu lantul lui Tweety insemna ca nu intelegi nimic din fotbal… Intrarea lui Vladoiu de la mondiale a fost de 100 de ori mai criminala desi nu a avut acelasi rezultat si daca e sa ne amintim vezi si cariera lui Lacatus care are cateva victime notabile…
Determinarea face parte din fotbalu modern si e cazul ca fotbalisti romani sa invete ca pentru un rezultat trebuie sa lupti efectiv pe gazon si sa nu stai intins pe jos de fiecare data cand bate vantul mai tare pe langa tine. Ca se mai sparg capete si ca se mai rup oase e normal atata timp cat fiecare jucator urmareste mingea si nu omorarea adversarului… Ce ai de zis de degajarile lui Mirel Radoi cu piciorul la 2 metri de sol? Pai sunt de 10 ori mai periculoase decat intrarea lui Semedo mai ales ca Radoi repeta procedeul de 2-3 ori pe meci…
Deci, fa o diferenta intre ce se intampla pe gazon in spiritul jocului chiar daca asta duce uneori la episoade mai nefericite, cazul lui Plesan, si ceea ce se intampla pe strada sau stadion fara legatura cu fotbalul… e destul de simplu de diferentiat si atunci o sa intelegi ce e fotbalul…
PS- de fotbalul englezesc ce zici? ca acolo se sparg capetele meci de meci…

Gazzi (1 comentarii)  •  21 august 2007, 11:56

D-soara, fotbalul nu-i balet.
De ce nu treci la „monden’?

razvy (4 comentarii)  •  21 august 2007, 11:57

si pana la urma mey LADY …nush ce fault grav a fost la cluj..asupra lui plesan…cand a intins piciorul a atins migea…si apoi cu celalalt la agatat de i-a tras piciorul lui plesan…si nu a fost premeditat cum a declarat hagii….faci prea mare caz dand cele mai grave exemple…pt jumatate de fault la plesan

Livium (1 comentarii)  •  21 august 2007, 11:57

fotbalul e un sport ca toate sporturile. e la fel ca handbalul, ca voleiul…samd…
cel in face diferit e agitatia sociala din jurul lui: Becali, Dragomir, stirile sportive de la TV, divizia sexy, prima pagina din GSP, stadionele pline, sponsorii….
” Fotbalul” in sens larg care il avem sau il vedem e tocmai cel promovat de GSP.
Gazeta, si alte ziare, nu promoveaza sportul in sine ci agitatia din jurul lui.
Daca te uiti pe front page ziarului e Becali, MM, Copos si altii trecuti binisor de 40 de ani..unii cu burta…cu pantaloni de stofa si camasi scumpe..
Prea putin se vorbeste/scrie de ce fac jucatorii in teren
Daca pe prima pagina in GSP ar aparea numai faze de joc si stiri doar de pe teren asta ar fi fotbalul ca sport. O sa zica cineva: dar asta no sa se vanda asa bine.. Posibil,dar atunci iti asumi ca asta faci: il prezinti pe Becali si nu sportul, iti iei banii de salar si gata…

isti (1 comentarii)  •  21 august 2007, 11:58

Cred ca ai luat-o razna. Exagerezi cu generalizarile. Jocul nu a fost violent. Nu s-a sarit la picioare, sau la cap, nu au fost contacte fara minge. Nici de Semedo, nici de altcineva.
Dar daca tema este vioenta, atunci ziaristi, ca tine sunt capii de lista la vinovati! Voua va pale sa scrieti”macel”, sa incitati la violenta, fara scrupule. Folosti arma voastra, media, scrisul, intr-un mod inuman, salbatic. Rusine pentru incitatorii de violente!

klaus (11 comentarii)  •  21 august 2007, 11:59

era sa uit, de iesirea lui Zicu in 6 minute pe Olimpico ce ai de zis? atacul care la rupt pe el a fost mult mai periculos decat cel care la rupt pe Plesan si intentia a fost mult mai clara… de fapt ce spui de tot meciul jucat de Dinamo pe Olimpico? care e diferenta dintre CFR-Steaua si Lazio-Dinamo? nu e niciuna, la nivel inalt intensitatea si determinarea fac legea pe teren si cine nu pune osu’ pleaca acasa si se uita la televizor la Champions League… asta a vrut sa spuna Andone si daca invatam asta macar o sa avem mult de castigat…

Esti_Praf (2 comentarii)  •  21 august 2007, 11:59

Iti citeam mizeria de site, citeam si mizeriile pe care le scrieti in ziarele voastre „de fotbal”, si din pacate ma uitam si la Liga1, mai mult din plictiseala.
O fi fost un jaf de meci CFR STeAua, dar numa din vina lu Becali..si a voastra, niste latrai care l bagati in seama pe un imbecil.
Iar in legatura cu fotbalul, intrarile lui Semedo sunt absolut corecte, sunt fair play, si s sigur ca dk plesan nu ar fi asa un mototol lent nu ar fi patit asta.
Dk ai ceva de comentat, zi de luftu ala al lui Radoi in capul unui adversar, si lasa fotbalistii adevarati in pace. Mai ales ca sunt atat de putini in Liga 1 de pe urma careia iti castigi tu existenta mizera.

mircea (228 comentarii)  •  21 august 2007, 12:00

lasa ca nici ala care l-a rupt pe zicu nu a primit nimik ….ce va aoliti atat!!!!!????

SunGod (9 comentarii)  •  21 august 2007, 12:01

Sper ca n-ai de gand sa dai si in ziar articolul asta! Ca daca il dai iti si iau aia premiul! Ai facut-o lata.Iar.

Cr3tzuas (25 comentarii)  •  21 august 2007, 12:04

uitati’va bn pe reluari si veti vedea cum semedo nici makr nu atinge mingea ,si cum isi trage piciorul din spate k sa il agate pe plesean !knd radoi a intrat urat la meciu cu UTA si la meciu cu Iasiu’ toata luema a sarit macelar criminal ,dar semedo ce a facut ….?ar trebui makr comiisiile sa se sesizee…ia mai rupt muia si lu nesu’…..cluju cfr’u o echipa de frustrati kre au vrut sa iasa in fata prin orice !asa si au aratat neputinta !

Don Omar (3 comentarii)  •  21 august 2007, 12:04

Mai nene vb mult si prost. alta treaba nu aveti decat sa urmariti articolele legate de steaua si sa bombaniti? CFR`u k si POLI sunt niste complexati care chipurile vor sa faca si ei mare branza cu jucatori adunati de pe te miri unde. steaua a plecat si de la timisoara si de la cluj „macelarita” iar de cate ori am vazut un meci al clujului indiferent cu cine ar fi jucat de fiecare data a iesit in evidenta prin faulturi dure si comportament de „balta” acel jucator micut si chel pe nume TONY.

Cameleonu (1 comentarii)  •  21 august 2007, 12:05

Este un articol cat se poate de reusit …nu te lua dupa complexatii si eclipsatii astia de femei ….pur si simplu le place sora lu’ stanga (Palmella). Si da, pigmeu’ ala chiar trebui eliminat . Am inteles ca cei de la Uefa lucreaza la o lege in care cel care faulteaza, ar trebui sa stea pe tusa cat sta si victima lui …. Doamne ajuta, poate se voteaza .

Hipgnosis (7 comentarii)  •  21 august 2007, 12:05

Foarte misto, Maria! Ca de obicei as spune 🙂
Fundasul Andone imprimase acelasi stil si la Dinamo. Ca tactician e spre zero, insa la motivarea si inrairea jucatorilor se pricepe cel mai bine 🙁

scotch (4 comentarii)  •  21 august 2007, 12:07

cred ca delirezi femeie! cine vrea sa joace fotbal se expune riscurilor! dar de unde asocierea cu atentatele, cu mineriadele, te-a cam luat valu

SunGod (9 comentarii)  •  21 august 2007, 12:10

Exagereaza Andone cand spune ca asta e fotbalul. Nu se poate sa scoti un jucator 6 luni din fotbal si sa nu iei un galben. Plus ca dupa aia ii sparge si capul lui Nesu. Si degeaba, galbenul iar nu apare. Dar de la asta la aberatiile tale, nu stiu cum sa zic, dar e cale lunga rau. Mai trebuia sa zici ca si atacurile nucleare din Japonia e fotbal. Hai ca p-asta ai ratat-o.
Te-am vazut aseara. Imi pare rau de tine, chiar as vrea sa vad o reporterita-ziarista mai de doamne-ajuta, dar erai in plus rau. Bateai campii… Sper ca te dai pe brazda, dar cu articole d-astea, nu prea cred. Vom vedea. Oricum as vrea sa intru in mintea ta, ca eu n-am minte si ochi. Ha!!!

DinamoEtImpera (60 comentarii)  •  21 august 2007, 12:15

„Dacă ne place să generalizăm, să generalizăm. ”
Mai degraba, daca ne place sa exageram. Faultul la Plesan a fost un accident. Nu a existat intentie. Daca vrei intentie, uita-te la intrarile lui Radoi sau Alexa, sau chiar Hagi la Totti, parca (daca gresesc, imi cer scuze cunoscatorilor). Ce ai spus tu, nu, nu face parte din fotbal. Asa cum nu fac parte nici injuraturile, nici jandarmii, nici becali, nici unele „stiri din fotbal” cu nu stiu ce prietena si-a tras nushce jucator. Sunt o groaza de lucruri care ne sunt prezentate ca parte din fotbal, dar, de fapt, n-au nimic de-a face cu fotbalul. Dar faultul, tragerile de timp si alte asemenea tertipuri ce enerveaza spectatorul, DA, fac parte din fotbal. Uita-te la italieni, care au facut din fault o constanta in chiar strategia de joc.

Kap (33 comentarii)  •  21 august 2007, 12:17

Imprudenta sau intentie rauvoitoare, ar cam trebui pedepsita prin suspendari, chiar si dupa meci, daca arbitrul n-a observat imediat.
Pentru ca determinarea e determinare, dar Ardeleanu sau Palimaru sau Plesan venisera la fotbal, nu la box tailandez.

P.S.: D-ra A, de curiozitate, intrarile de K1 ale numitei Mirel(a) sint fotbal?Nu de alta, dar lipseste nominalizarea celui mai recent caz de acest fel.
Si oricine va poate suspecta de partinire vazind cum il atacati doar pe Semedo (nu ca n-ar fi vinovat si el).

dani (9 comentarii)  •  21 august 2007, 12:18

Maria,mai bine treci si croseteaza!

pink pig (57 comentarii)  •  21 august 2007, 12:19

Asta-i fotbalul, Marie draga! Stii citi fotbalisti au decedat ca urmare a duelurilor cu portarii – de ambele parti. Ai vrut sa abordezi problema intr-o forma mai general-uman-globalizata (sa-mi fie scuzata aceasta aiureala), dar a iesit destul de patetic.
Fara nici o legatura cu subiectul, am venit aseara beat acasa si v-am prins pe telesport cu toata ceata voastra de ziaristi fortosi pe capul lui Becali. Va era in aripa stinga de Hagi – subiectul conteaza si abordarea lui, ca sa va dati mari si sa va creasca ratingul. Noroc ca eram beat si am adormit repede…

momo (105 comentarii)  •  21 august 2007, 12:20

Semedo si nu numai el, ci intreaga echipa din Cluj au jucat extrem de murdar duminica…Dupa ce i-a rupt piciorul lui Plesan a mai avut un sut aplicat in spatele lui Nesu, cap spart la Nesu si o intrare de la spate…Dar sa ne gandim si la Trica, la fundasul central (lovitura fara minge asupra lui Zaharia)…

Arbitrul a incurajat acdest joc, si implicit intrarile voit „DEZORDONATE” ale jucatorului de culoare…Nu i-a atras niciodata atentia acestuia sa termine cu astfel de intrari dezordonate…Cei care au jucat un meci de fotbal in viata lor stiu ca in cazul unor astfel de intrari se pot intampla accidentari din cele mai grave…

Este ciudat faptul cum au putut juca astfel cu Steaua iar pe Anorthosis i-au protejat…

visiniu (825 comentarii)  •  21 august 2007, 12:23

MU.IE steOAIA
MU.IE ungurOAIA

MARIE TE-AM VAZUT LA TVEU ASEARA…DA URATA ESTI FA

momo (105 comentarii)  •  21 august 2007, 12:24

Episodul nu este singular…La Iasi si nu numai Steaua a avut de suferit in urma unor intrari criminale…Betivul de antrenor de la Iasi incita inainte de fiecare meci cu Steaua, dar nimeni nu-i zice nimic…

l-am vazut pe antrenorul de la Iasi in ziuz meciului cu Steaua la Plaza si am vrut sa intru intr-un dialog civilizat cu el, dar m-am abtinut pentru ca probabil m-as fi infuriat si cine stie ce i-as mai fi zis: betiv, marioneta, corupt…

dinamo_forever (82 comentarii)  •  21 august 2007, 12:24

asta e fotbalul papusa ….de asta nu il joaca femeile ………ca sa castigi daca e nevoie rupi tot …..

Rat (20 comentarii)  •  21 august 2007, 12:25

Doamne ce articol idiot. Cum sa compari mai distruso razboiul din vietnam si atentatele cu fotbalul . Da , fotbalul este un sport dur , nu e baschet sa se fluiere orice atingere , se mai intampla si accidentari (cum a spus Andone), nu este un joc de fetite , de-asta tu nu intelegi ce a vrut Andone sa zica . De ce nu i-ai acuzat si pe aia de la Lazio ca i-au rupt picioarele lui Zicu ? Sau ti-a dat ciobanu’ 5 000 si pac-pac un articol impotriva lui Andone ca a avut tupeu sa se ia de oier .

Imi provoci greata si cand ma uit la parul tau nespalat din poza dar mai ales cand citesc ce aberatii scrii .

Rat (20 comentarii)  •  21 august 2007, 12:25

MOMO IATI-O LA MUMU SI TACI

pink pig (57 comentarii)  •  21 august 2007, 12:26

Am vrut sa zic ca bine ca eram beat la cum aratai la tv. Cum nu sint strain nici de presa si nici de tv, se putea aplica un machiaj profesionist sa nu-ti arda fata asa de tare.

momo (105 comentarii)  •  21 august 2007, 12:26

Andone demonstreaza ca fara o echipa puternica in spate (porcea & danilescu) care sa „managerieze” interesele, nu face doi bani ca antrenor…

glumetzul (10 comentarii)  •  21 august 2007, 12:27

In general nu sunt genul care sa se certe pe aici cu redactorii dar aici nu cred k ai dreptate. E clar k semedo nu a avut intentia de a-l accidenta pe Plesan deci cred k declaratia lui Andone este justificata. Se mai intampla ca unii jucatori sa fie accidentati fara intentia cuiva.

momo (105 comentarii)  •  21 august 2007, 12:27

Sobolane esti stupid…

dinamo_forever (82 comentarii)  •  21 august 2007, 12:28

pai maria dezamagesti iara…scrii aiurea pe cuvant…tu ai vazut un liverpool-chelsea si alte meciuri tari cum se joaca? se intampla asta e …..si mie mi-a parut si imi pare si acuma enorm de rau de ce a patit Zicu dar asta e fotbalul …nu se mangaie aici se joaca……Andone are 100% dreptate………

SunGod (9 comentarii)  •  21 august 2007, 12:28

Unde sunt doamne legionarii sa vina sa-l ia pe „visiniu” asta si sa-l bage la beci. Si acolo sa fiu eu cu o OAIE ros-albastra pe care sa i-o bag pe gat dupa care daca mai sufla sa-i zbor creierii. Ca oricum traieste degeaba.

assur (15 comentarii)  •  21 august 2007, 12:29

de data asta, ai exagerat, maria. intr-adevar asta e fotbalul, in situatia in care semedo, daca ai vazut cumva meciul, l-a lovit pe ple[an cu piciorul din spate, din inertie, si nu cu cel cu care a intrat la minge. nu poti compara asa ceva cu asasinarea lui escobar. iar atacul de pe 11 si razboiul din vietnam ce legatura au cu fotbalul? l-a batut bush la o miuta pe bin laden sau echipa americii a castigat la penalty-uri cu vietcong-ul, dupa ce sorin corpodean a trimis meciul in prelugiri prin validarea unui gol dat cu mana de americani?????

Tweety (1 comentarii)  •  21 august 2007, 12:29

Se putea sa nu-l bagi pe Tweety in ecuatie? Articolul era bun in principiu daca aminteai si de halexa -cel care nu are ce cauta in sport, decat poate in K1 unde ar muri la prima atingere pentru ca e un schilod anemic.
Dar totusi, ce cauta Tweety acolo? Tiganul ala burtos si tupeist l-a injurat de ma-sa! Si tu, draga Marie, daca erai in locul lui l-ai fi pocnit pe cioroi. E un individ violent care „o cauta” pe unde se duce, injura, are tupeu prea mult si i se pare ca el e special si ca toti trebuie sa se fereasca de el, ca doar el e ZIARIST. Apartenenta la adunatura de harpyes numita „breasla ziaristilor” nu e un permis de nesimtire cu care poti sa faci ce vrei!

cvaporu (109 comentarii)  •  21 august 2007, 12:30

nici semedo si nici radoi n-au avut nici cea mai mica urma de intentie in ce-au facut, si de-aia poti spune fara nici o teama ca asta-i fotbalul.
C-asa-i in tenis!

victorash (10 comentarii)  •  21 august 2007, 12:33

Da tu esti kiar varza… Nu mai erau si alte meserii? Trebuie sa strici tu Gazeta? Lasa-te, pe bune…

dragos (3 comentarii)  •  21 august 2007, 12:34

Concluzia: mai incearca, poate o sa nimeresti un articol bun pana la urma! 😉

SunGod (9 comentarii)  •  21 august 2007, 12:38

Aoleu!!! Am luat acum ziarul si am vazut articolul publicat. Premiul pentru cel mai bun tanar ziarist ti se retrage, draga domnisoara. Cazneste-te mai mult data viitoare.

Comentează