Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Mare succes pragmatic şi diplomatic

Asta înseamnă revenirea lui Zicu „la matcă”. O superlovitură dată de „spărgătorii” de pieţe, de „Ocean’s Eleven”-ul dinamovist. Înseamnă şi plata unei poliţe, nu către Copos sau alt rival din campionat. Ci achitarea unei părţi din datoria şefilor roş-albi către […]

luni, 11 iunie 2007, 4:00

Asta înseamnă revenirea lui Zicu „la matcă”. O superlovitură dată de „spărgătorii” de pieţe, de „Ocean’s Eleven”-ul dinamovist. Înseamnă şi plata unei poliţe, nu către Copos sau alt rival din campionat. Ci achitarea unei părţi din datoria şefilor roş-albi către echipă. După managementul profitabil mai mult pentru conturile acţionarilor decît pentru palmares, e timpul pentru managementul rezonabil.

Indiferent ce declară, liderii dinamovişti trebuie să privească dincolo de satisfacţiile minore de a strica planurile adversarilor. Mizele astea nu sînt valabile dincolo de graniţele impresiilor personale. Miza adevărată e construirea unei echipe de Ligă, nu dărîmarea altora.

Piaţa transferurilor seamănă cu un mare joc în reţea, în care prinde bine să ai cît mai multe conexiuni. Dinamo le are. Uneori a uzat de ele, alteori a abuzat, dar le are. Dintre cluburile româneşti, deţine cel mai eficient dispozitiv de relaţii în lumea fotbalului. De la noi şi de aiurea. Se mişcă pe teren cunoscut, acolo unde alţii explorează în premieră. Şi-a fidelizat un anturaj de colaboratori care-i permite să facă reglajele fine în cazul unui transfer important. La nivel interpersonal, de la om la om, se negociază altfel decît prin faxuri între cluburi. Iar Dinamo are structurile de culise, pîrghiile de influenţă care-i permit să preseze, să tragă sforile necesare în caz de urgenţă.

Modul cum s-au desfăşurat lucrurile în cazul Zicu stă dovadă: o lucrătură opacă de complicităţi şi favoruri, bonusuri şi garanţii, oferte, contraoferte şi paraoferte. Tîrgul întortocheat cu Moratti e plin de noduri, semne şi capete de fir telefonic, ca reversul unei tapiserii de lux.

Multă vreme, şefii roş-albilor au apelat la acest anturaj şi stil de business doar ca să plaseze un jucător sau altul în străinătate. Şi-au trimis jucătorii pe fronturi străine, să lupte pentru alţii, aşa cum înfig generalii steguleţe pe hărţile de război. Pe unii i-au retras la bază prea devreme, pe alţii prea tîrziu. Pe Zicu l-au întors la timp. Lobonţ, de exemplu, putea fi mutat încă de cînd făcea tuşa la Ajax. Ar fi scutit echipa de o importantă cantitate de jenă.

De ceva timp, sensul plasării „steguleţelor” este predominant altul. Înspre club, nu dinspre club. După demolare, restauraţie. Asta e una dintre noutăţile impuse de participarea în Liga Campionilor.

Ar mai fi nevoie de încă o noutate, să se ţină cont şi de părerea antrenorului. Să fie aduşi jucători-cheie în posturile deficitare, nu jucători deficitari în posturile-cheie. Nu se ştie exact cît amuzament şi cît avertisment conţine exclamaţia lui Rednic: „Opriţi-vă!”. Dar sigur vom afla pe parcursul acestui mercato.

Comentarii (111)Adaugă comentariu

ma numesc porcea (2 comentarii)  •  10 iunie 2007, 20:10

pt cei care nu inteleg inca…dinamo nu face altceva decat sa aduca la echipa jucatori care au mai jucat la dinamo….daca erau buni trebuia sa ii pastreze…. restul de stranieri e adus la cererea lui rednic….i-au facut si lui niste mofturi, dar nu cred ca o sa mai prinda loc in echipa anul asta….ma refer la blay, ze, mendy,….si asa mai departe….orcium ati fost sunteti si veti fi campioana rebuturilor, a jocurilor de culise si a blaturilor…. se vede ce manevre face porcea cu fratii becalli…..daca timisoara dadea 4.5 mil pe zicu si un salariu mare, el a ajuns la dinamo…cum pana mea….cica zicu „revin la dinamo cu sufletul” …asa a zis si la rapid….mercenar…zicu mai are de invatat cum sta treaba cu fotbalul….e bagat si la nationala ca are pile…asa sunt machedonii, se ajuta intre ei….nu piti face echipa…mutu va juca meci de meci datorita influentei care o are …..sunt stelist si zic ca radoi face la steaua ce face mutu la nationala…..gigi e nasul lui radoi si el face ce vrea…la fel si mutu cu nicu gheara….

j&b (37 comentarii)  •  10 iunie 2007, 20:11

desi sunt fan al stelei va spun sincer ca nu o sa avem nicio echipa in c l anul asta….
steaua va plati nenorocirile pe care le face gigi(cu elton si cu fanii) asa ca nu va lua disperatul niciun ban(pt ca doar asta il intereseaza in definitiv
dinamo nu are nicio sansa indiferent cu ce cap de serie va pica(si nu ma bucur cand spun asta) doar ca in afara de portar care e de nivel european,in rest sa nu uitam ca nu prea mai e nimic la dinamo….

ionica (36 comentarii)  •  10 iunie 2007, 20:12

@ma numesc porcea – deci in concluzie terminam pe 6 nu? :))

GRIGORE intr-o ureche alias ECRIVAIN (28 comentarii)  •  10 iunie 2007, 20:12

@blackman: nu am spus ca steaua se va califica sigur in C.L, pur si simplu cred ca dinamo are destule gauri si mai cred ca atitudinea lui borcea si turcu te indeamna sa fi anti dinamovist! oricum nu prin vorbe,ci pe teren se va vedea valoare fiecarei echipe!

ma numesc porcea (2 comentarii)  •  10 iunie 2007, 20:13

noi avem in frunte un retardat mintal, dar care baga bani….nu cunosc suporteri mai fuduli ca dinamovistii…..ei niciodata nu recunosc ca echipa joaca prost. si totdeauna se duc sa se bata, ce mentalitate de tarani….cunosc personal dinamovisti care se duc pe stadion doar ca sa se bata…..se vede ce civilizatie este pe dinamo….parintii cu copiii vin doar la meciurile cu ultimele echipe si in ultimele etape…in rest nu au ce cauta acolo….isi pun viata in pericol si pe cea a copiiilor lor….sa fim seriosi sunteti niste animale.

ma numesk porcea (7 comentarii)  •  10 iunie 2007, 20:17

nu terminati pe 6…poate luati si anu asta campionatul…nu sunt idiot sa nu recunosc un lucru cand il vad….ati fost peste toti anu asta….nu pot sa afirm ca blaturile vau urcat acolo sus…..totusi ne-ati batut clar…ok subiect incheiat….dar mai cred si ca nu o sa ajungeti in CL….atata tot,,,,cu toate achizitiile voastre nu ajungeti in liga. campionatul puteti sa il luati si puteti sa luati si cupa….daca meritati puteti sa luati orice…dar nu meritati si nici nu veti ajunge in CL.

GRIGORE intr-o ureche alias ECRIVAIN (28 comentarii)  •  10 iunie 2007, 20:21

EU N-AS FI ATAT DE FERICIT CA S-AU IMPLICAT BECALIenii IN TRANSF. LUI ZICU, SIGUR IN CONTUL ACESTUI TRANSF. ,DACA DINAMO NU SE VA CALIFICA IN C.L VOR PLECA JUCATORI IMPORTANTI. ASOCIEREA CU BECALIENII NU POATE ADUCE NIMIC BUN!

ionica (36 comentarii)  •  10 iunie 2007, 20:21

@ma numesk porcea – de ce ar merita Levski si n-am merita noi?

cineva (7 comentarii)  •  10 iunie 2007, 20:22

Tai Pan Says:

June 10th, 2007 at 7:56 pm
Am fost fan Steaua din copilarie.Dar de acum incolo cred ca devin fan Dinamo. Pentru ca Dinamo cumpara jucatori bunicei – Lobont, Zicu…In timp ce Steaua vinde jucatori buni si aduce numai rebuturi aflate la finalul carierei fotbalistice. Cioban imputzit!

Hai Dinamo! Champions League !

asta nu inseamna ca esti fan dinamo. ci pur si simplu iti plac jucatorii aia care iai vazut si la nationala si de aceea. sau esti doar un pusti care nu stie ce vrea. oricum e ceva normal sa treci de la o echipa la alta cand esti mic si nu stii ce vrei…. sau poate te atrage doar ce e pe locul 1….cred ca ai tinut cu milan din optimi , este? stiai sigur ca o sa castige CL….

ma nuesc porcea (7 comentarii)  •  10 iunie 2007, 20:28

fiecare cu treaba lui… levski poate a jucat bine tot sezonul si a jucat si in uefa….dar voi nu ati reusit mare lucru in uefa dar totusi faptul ca ati iesit campioana va permite sa jucati un tur preliminar….cum vine asta… pe munca altora sa ajungeti acolo….adik anu trecut liverpool care castigase CL si se calificase pe locul 5 in campionatul intern nu putea sa joace in Cl ca nu a prins loc de liga,,,,pai stai frate am castigat competitia si asta nu imi da dreptul sa joc macar la anu …sa intru la anu in grupe…

ma nuesc porcea (7 comentarii)  •  10 iunie 2007, 20:29

liverpool a castigat in 2005 cl….poate nu ati inteles ce am vrut sa zic….ca de…sunteti dinamovisti….anu trecut s-au calificat pe locul 5 in campionat…

Paul (223 comentarii)  •  10 iunie 2007, 20:30

pt GRIGORE intr-o ureche alias ECRIVAIN:

pe teren am demolat steaua si rapid, pe teren am fost mai buni decat voi in ambele meciuri, pe teren am luat titlul cu numarul 18 iar acum am luat titlul si la transferuri! Suntem o forta, suntem DINAMO, suntem cei mai buni! Puteti spune ce vreti dar Bratu, Nastase si Zicu sunt trei transferuri foarte bune care creeaza cu adevarat concurenta la echipa! Si nu vor fi singurele, vor mai veni jucatori…

Vranjkovici este inca tanar (23 de ani) si poate creste si tocmai din acest motiv se pare ca va fi imprumutat la UTA cat despre Balace aici ai dreptate, a fost un transfer nereusit, Balace este un jucator slab dar va pleca…despre Nastase nu poti vorbi de rau, 5 ani in Italia inseamna mult, daca nu era bun statea un an, dar a stat 5 deci sa apreciem munca omului…Homei si Scarlatache sunt de varsta lui Radu Stefan deci au tot viitorul in fata, nu poti sa-i judeci inca…asteapta sa mai creasca si sa joace mai mult si mai povestim…

Da poate ma lamuresti si pe mine ca Gurita a fost un transfer bun pentru steaua…

FORZA DINAMO FOREVER !!!
http://www.FcDinamo.net
http://www.Descopera.net

GRIGORE intr-o ureche alias ECRIVAIN (28 comentarii)  •  10 iunie 2007, 20:37

@Paul: da,cred ca gurita e un transfer util,nu e o bomba dar e util.personal prefer muncitorii pe teren decat vedtele. cat despre jucatorii tineri steaua il are pe bicfalvii,ochirosii,l-a luat pe teusan si pintilii ,toti de 19-20 ani. sincer cred ca steaua va castiga titlul,parerea mea, desi le-ar mai trebui 2 jucatori.

MoSSaD (1 comentarii)  •  10 iunie 2007, 20:38

we oierilor cat o fi B*O*R*C*E*A* cu D*i*N*A*M*O* o sa va marlim mereu; o sa vedetzi spartani artifici ji confeti in fiecare an mai ceva k pe 4 iulie la americani =}}}}

ionica (36 comentarii)  •  10 iunie 2007, 20:41

@ma nuesc porcea – stiu exact la ce te referi, dar pt liverpool s-a facut o exceptie si au apucat sa joace in liga in anul ala. Au jucat din turul 1 preliminar.. si au fost eliminati in optimi de Benfica. 😉 Ideea cu levski era ca nu sunt o super echipa dar totusi au sansa sa joace in liga… noi de ce n-am face-o?

Paul (223 comentarii)  •  10 iunie 2007, 20:42

pt GRIGORE intr-o ureche alias ECRIVAIN:

asa ia steaua titlul cum il poate lua acum Mallorca in Spania… 🙂

srljacky (1 comentarii)  •  10 iunie 2007, 20:43

toata stima pentru porcea:)

GRIGORE intr-o ureche alias ECRIVAIN (28 comentarii)  •  10 iunie 2007, 20:48

@Paul:PARIEM?

GRIGORE intr-o ureche alias ECRIVAIN (28 comentarii)  •  10 iunie 2007, 20:52

NOAPTE BUNA!

Mastiffs (109 comentarii)  •  10 iunie 2007, 21:19

felatzie dinamu

Mastiffs (109 comentarii)  •  10 iunie 2007, 21:20

Forza Napoli

Mita Biciclista (32 comentarii)  •  10 iunie 2007, 21:22

Sezonul viitor, lupta pentru titlul se va da intre Dinamo si CFR, orice imixtiune a stelei in aceasta lupta poate fi incadrata la atentat la adresa fotbalului si la adresa notiunii de fair-play…pur si simplu nu are cum sa se intample una ca asta…pur si simplu mizeria din sezonul tocmai incheiat nu se mai poate repeta. Valoare reala a acestei echipe este de intertoto (chiar gigi a recunoscut ca daca nu intervenea el, steaua termina mai jos de locul 5…concluzia o trageti voi).

superadi00 (1 comentarii)  •  10 iunie 2007, 21:27

ha ha ha sa moara toti spurcatii de ciuda (pentru voi ciorilor.. voi oricum nu existati pentru noi) stergem cu voi pe jos si campionatu viitor

1986 Gave Us H ope to be H uge (11 comentarii)  •  10 iunie 2007, 21:31

Acum cateva zile o vroiam doar pe Steaua in Liga Campionilor. Nu o vroiam pe Dinamo pentru ca eram convins de dorintele patronilor de acolo de a-si umple buzunarele. Acum sincer cred ca Dinamo merita sa fie in grupe alaturi de Steaua si sunt convins ca v-a merge chiar mai departe de aceasta faza a competitiei. Alaturi de Steaua , am sa tin si cu Dinamo in Europa incepand cu noul sezon

Insa …

Daca lui Dinamo ii merge bine in Liga Campionilor si apoi vad jumatate de echipa vanduta la Shakhtar , Dynamo Kyiv , CSKA , Lokomotiv si alte echipe din sportinski ukcrainyinskyi … cred ca sunteti naspa.

STEAUA si DINAMO in sferturile Ligii Campionilor , Rapid si CFR Cluj in sferturile Cupei Uefa. Macar o echipa din Intertoto sa intre in grupele Cupei Uefa.

Ar fi prea frumos…

DINAMO.RO (281 comentarii)  •  10 iunie 2007, 21:42

DINAMO va rupe tot ce va prinde in campionatul care va veni…

steaua, rapid, poli…etc …vor fi niste glume care sa o tina pe DINAMO in forma pentru meciurile din CL…

DINAMO.RO (281 comentarii)  •  10 iunie 2007, 21:44

tre’ sa fi stelist sau p.rost sa nu-ti dai seama ca mareatza DINAMO va face instructie in campionat…

Tweety_Liber (39 comentarii)  •  10 iunie 2007, 21:47

DINAMOVISHTI !!! va doresc sa muritzi totzi in chinuri groaznice ca shi catalin haldan

1986 Gave Us Hope to be Huge (11 comentarii)  •  10 iunie 2007, 21:49

Tocmai de aia zic..

GIGI TRAIESTE PERICULOS daca nu cumpara valori

Asm (3 comentarii)  •  10 iunie 2007, 21:50

Stelistilor, nu stiu cum aveti obraz sa vorbiti dupa felul cum ati terminat ultimele 2 campionate. Furt pe fata !

1986 Gave Us Hope to be Huge (11 comentarii)  •  10 iunie 2007, 21:50

@ Tweety_Liber

Esti tare prost baiatule. Probabil ai si putza mica si plina de bube

1986 Gave Us Hope to be Huge (11 comentarii)  •  10 iunie 2007, 21:52

@ Asm

Stii vorba aia : „Cel fara de pacat sa arunce …”

Tweety_Liber (39 comentarii)  •  10 iunie 2007, 21:54

@1986 Gave Us Hope to be Huge lasa ca astea ii plac la maicata aia catzea , putzele mici shi pline de bube , ii doresc sa moara de cancer de ziua ta

biancorossi (68 comentarii)  •  10 iunie 2007, 21:56

1986 Gave Us H ope to be H uge Says:

June 10th, 2007 at 9:31 pm

STEAUA si DINAMO in sferturile Ligii Campionilor , Rapid si CFR Cluj in sferturile Cupei Uefa. Macar o echipa din Intertoto sa intre in grupele Cupei Uefa.

Ar fi prea frumos…

esti foarte amuzant. reciteste ce ai postat si stai 60 de secunde sa gandesti inca o data. in 100% din cazuri iti vei da seama ca te luase valul cand ai scris ce ai scris. nu ca n-ar fi bine sa fie asa, dar nici macar optimism nu se poate numi ipoteza ta halucinanta de mai sus. cel putin nu la nivelul la care se situeaza acum fotbalul romanesc. dinamo a devenit desigur f puternica prin lotul actual, cfr este de discutat ce valoare are lotul actual, sa vedem ce e cu ogbona cu suedezul ala si cu 2 din cei inspe noi portughezi, care se pare ca sunt mai valororsi, cel care fusese la benfica sau cam asa ceva si cel de la beira mar, care de fapt ar fi un brazilian, nu retin f bine. cert e, cu ando pe banca si cu ceea ce au la dispozitie posibil sa insemne realmente o forta deja si cfr. steaua ? nu cunoastem inca decat cele cateva veniri sigure, vatca, gurita, bicfalvi, emeghara, neaga nu retin daca mai vine sau nu..si cine o mai veni, clar ca nu par transferuri spectaculoase, dar pot fi f reusite intr-un anume context, dar oricum nu cunoastem plecarile exacte si aici se pare ca thereau, elton, goian, iacob, paraschiv si bostina cel putin!, plus deja plecatul oprita, nu vor mai fi in ghencea. deci este dificil sa spunem daca noua configuratie a stelei este pe plus sau minus fata de anul trecut. personal, daca stau sa ma uit la rezultate si lot, sunt convins ca pe minus, pentru ca nu oricine poate avea la dis[pozitie jucatori ca thereau, iacob, elton, goian..numai unul sa ai la vaslui de ex, si se vede imediat. daca ai doi, deja zambesti, daca i-ai avea pe toti 4 devii cocos ca iancu de timisoara si incepi sa visezi campionate.. plus ca ramane un radoi, un ghionea, un dica, un nicolita(asa cum este el, fotbalist nedefinit, totusi are devotament si este un tip modest, linistit). deci asta este situatia reala, in mare, sigur, exista si nenumarate alte nuante, dar greu la deal cu boii mici. pentru ca la steaua sunt mari prefaceri de lot, dinamo are un lot fabulos pentru divizia A dar ..ce tur preliminar va trebui sa joace!!, cfr da, fiind vb de optimi in uefa, la lotul si antrenorul actual, de ce nu?? dar restul sunt mai degraba simple vise..

Asm (3 comentarii)  •  10 iunie 2007, 22:03

@1986 – Nimeni dintre granzii Bucurestiului nu e fara pacat. Dar in ultimele 2 sezoane ati rupt gura targului …

w3bmaster (1 comentarii)  •  10 iunie 2007, 22:08

Ce mai transferuri super intarire tremur de frica de ce o sa faca dinamo la anu

De la stanga la dreapta

V Nastase asta e pensionar si pan sa sara uni ca Badoi ii la fel da frate da joaca la Nationala si e mult mai in forma si mai tinerel

Bratu asta super atacant frate in ultimu an nu am auzit nimik de el a da 1 gol in Franta buna achizitie

Zici a asta e lovitura cred ca tremura Liverpoolu ca dinamo o sa pice cu dealde destia ca sa se planga porma ca nu au avut noroc oricum nu pupa liga tot Steaua joaca pe acolo in fine revenind la Zicu ratangiu 100%

In timp ce steaua acopera posturile Badoi si Emegara super achiziti si ce o mai veni … in fine va convingeti voi in preliminarii si la anu 🙂 cand va da badea 2 boabe si va inchide schelatuirile

Forza steaua restu amatotilor sa taca

titi preda (39 comentarii)  •  10 iunie 2007, 22:32

„DINAMOVISHTI !!! va doresc sa muritzi totzi in chinuri groaznice ca shi catalin haldan”

SUBSCRIU ^^

nimlot (1 comentarii)  •  10 iunie 2007, 22:42

Mie personal mi se pare o foarte buna achizitie Zicu. Oricum ar fi Dinamo avea nevoie de un mijlocas tehnic care sa il poata suplini pe Catalin Munteanu sau pe Cristea. Daca Dinamo isi pastreaza lotul nu are cum sa rateze campionatul anul asta. Are o echipa prea bine legata si in acest moment cu rezerve care pot face fata la fel ca si titularii. Din pacate pentru Steaua nu stiu exact care este strategia lor pentru ca eu sigur nu o inteleg pe asta pe care o vad la tv. Au de gand sa vanda toti jucatorii de atac si cumpara numai jucatori de la mijloc in jos???!!!(pe Gurita il exclud pentru ca nu cred ca o sa prinda echipa….e prea mos ca sa reziste dupa incalzire)

dalv (34 comentarii)  •  10 iunie 2007, 22:44

@ Amn_Googly87 Says: June 10th, 2007 at 7:37 pm
„grigore, aveti si voi 2 echipe dar e o diferenta de valoare clara”

Khm! Tu esti ala in masura sa judece? Semeni din profil cu Rajkaard si din spate aduci cu Rafa Benitez.
…Da’ eu nu te-njur! Cum?… daca ma amuzi copios…

dalv (34 comentarii)  •  10 iunie 2007, 22:45

titi-miti preda
esti al mai mare dobitoc din galaxie, rahato-vorule!

pp (87 comentarii)  •  10 iunie 2007, 22:49

gsp n-a scris nimic de finala de la Roland Garros! Rusine!

ShtuPy (1 comentarii)  •  10 iunie 2007, 23:57

Bah ce pot sa zic… presupuneri… Majoritatea parca ati fi copii mici.
Daca imi aduc aminte, anul trecut Steaua facea transferuri prin care isi intarea lotul si „ameninta” ca spulbera pe toata lumea.
Asa ca nu imi permit sa comentez(a se citi presupun) nimic despre ce va urma.
Totusi sper sa ne luam toti o mare palma de la CFR, atat Steaua cat si Dinamo o merita…

Tai Pan (2 comentarii)  •  11 iunie 2007, 0:43

„asta nu inseamna ca esti fan dinamo. ci pur si simplu iti plac jucatorii aia care iai vazut si la nationala si de aceea. sau esti doar un pusti care nu stie ce vrea. oricum e ceva normal sa treci de la o echipa la alta cand esti mic si nu stii ce vrei…. sau poate te atrage doar ce e pe locul 1….cred ca ai tinut cu milan din optimi , este? stiai sigur ca o sa castige CL…”
Am 30 de ani, nu sunt pusti. Dar cata vreme ciobanul asta analfabet si cu probleme psihice nu pleaca de la Steaua, prefer sa urmaresc meciurile lui Dinamo… Cum sa plece Thereau, Elton, Iacob si sa vina faimosul Guritza de la Farul sau excelentul Vatca cu o medie de aproape 2 goluri pe meci?
Cum sa il consideri pe Gurita un atacant mai bun ca Iacob?
Si cimpanzeul analfabet care mai bine s ar rezuma la viziunea sa asupra transhumantzei viseaza la optimile CL? Lol…Probabil isi Guritza va zdrobi apararea si portarii lui Barca, Real…Iar Vatca va fi o neclintita stanca in fatza lui Ronaldinho…

TAViX (37 comentarii)  •  11 iunie 2007, 2:58

De la un suporter stelist pt dinam. Ba daca nu bateti Steaua cu cel putin 3-0 si la noi si la voi, sunteti chiar prosti, ma jur. Deci cu transferurile de ‘senzatie’ marca fecali, echipa se va lupta pt evitarea retrogradarii. Ba nu, stai asa, ca am uitat. Iar cumpara jiji agramatu’ vreo cateva meciuri ‘strategice’ si mai prindem si noi o uefa….Anul asta Liga e o utopie pt Steaua, desi sunt Stelist 100% sunt si REALIST. Deci dinamu cu echipa si antrenorul care il are poate sa se califice in grupe daca are mentalitatea potrivita…valoare cred ca are, daca nu, asta este. Idee este k nici STEAUA nu se va califica, si atunci oieru iar v-a cauta tapi ispasitori, mai putin pe el…Deci chiar ma rog sa ne umiliti din nou, si voi si crrapidul si clujul, poate timisoara, chiar si alea mici necumparate de fecali, ca poate asa se vor trezi pana la urma SUPORTERII STELISTI si vor face o revolutie la STEAUA, sa-l ‘arda pe rug’ pe nemernicul asta care se intituleaza patron. Respect.

arh. Gheorghe Petrescu (246 comentarii)  •  11 iunie 2007, 3:37

Banul, radacina tuturor relelor. Articol bun.
Hai Steaua!

ioan plischi (400 comentarii)  •  11 iunie 2007, 5:22

sunt convins ca in ziua in care zicu se va prezenta „la caserie” pentru a-si ridica salariul, borcea – sau in ultima instanta turcu-fat-frumos-din-groapa – va fi nevoit sa cheme jandarmii, in afara de cazul in care ceilalti „vedeti” vor fi chemati in alta zi.

Antrenorul bagator de seama din tribuna (22 comentarii)  •  11 iunie 2007, 6:03

Deci dupa turul 3 va fi colaps financiar la DInamo.

Un dinamovist (44 comentarii)  •  11 iunie 2007, 6:40

Este prematur să formulăm acum păreri. În urmă cu doi ani Dinamo a transferat jucători cu renume şi a făcut rahatul praf. Anul trecut a jucat cu o echipă improvizată în startul campionatului şi a avut rezultate. Teoretic, dacă acelaşi antrenor are un lot mai valoros decât cel de anul trecut este de aşteptat ca valoarea echipei să se îmbunătăţească (şi implicit şi rezultatele). În ceea ce priveşte campionatul intern este clar că nu se poate mai mult, dar în ceea ce priveşte evoluţia în Europa ar trebui să aşteptăm mai mult. Nu sunt absurd să pretind o calificare în grupele LC (decât în cazul unui noroc deosebit la tragerea la sorţi), dar o evoluţie mai bună în cupa UEFA am putea spera. Mai sunt încă posturi care nu sunt bine acoperite cu rezerve şi mă refer în special la apărare unde niciunul dintre titulari nu are rezervă de nivelul său (poate doar Homei să fie la un nivel apropiat de Blay, că în rest nu prea). Eu unul nu văd în Vali Năstase un transfer reuşit. Bălace s-a dovedit a fi un fiasco. Pe Romanovs nu prea l-am văzut evoluând, dar oricum nu poate fi la nivelul lui Lobonţ. Deci, după umila mea părere ar fi necesari un fundaş lateral care să fie la nivelul lui Pulhac şi măcar unul dacă nu chiar 2 fundaşi centrali buni şi abia atunci am putea considera lotul lui Dinamo complet. În plus este necesară şi o perioadă pentru integrarea noilor veniţi.

În ce priveşte remarcile d-rei Maria, în principiu sunt corecte. Nu putem însă condamna pe nimeni pentru că Dinamo reuşeşte anumite transferuri. Condamnabile sunt „prestaţiile” lui Gigi Becali la finalul campionatelor şi cu asta cred că am spus ceea ce era de spus. Nu voi intra în cliciuri verbale cu anumiţi suporteri stelişti care pun căruţa înaintea cailor. Este treaba lor. S-ar putea să se împlinească sau nu ceea ce visează ei, dar eu unul prefer să vorbesc atunci când trebuie.

TAViX (37 comentarii)  •  11 iunie 2007, 7:56

pt dinamovist.

Nu trebuie sa fi doar ‘dinamovist’ ca sa remarci ‘prestatiile’ ciobanului din finalul de campionat. Oricat de mare ar fi mandria noastra de STELISTI, eu unul recunosc ca oierul agramat a facut praf finalul. Si cine zice altceva, nu poate fi decat prost de-a dreptul sau ignorant total. Pe de alta parte asa cum eu recunosc 100%, ca acest cancer pe nume becali, a facut, face, si va continua sa faca toate aceste magarii, pentru ca nimeni nu are curajul sa intervina, – asa ar trebui si dinamovistii sa recunoasca, sau macar sa admita, ca acele cateva meciuri cheie de la inceputul campionatului, din tur,…au fost cum au fost, – cunoscatorii stiu de ce meciuri este vorba. Asa k stati linistiti ca nu numai ciobanul distrus a facut ce a facut…porcea&co. si-au mai bagat si ei coada, chiar daa foarte subtil, si nu au fost singurii…Uitati ce circ, ce mascarada este acuma cu Salaul lui pinali si cu Tulcea…ia licenta – da-mi licenta…
Asta este fotbalul de la noi, fotbal virusat, infectat, plin de coruptie si mizerie, unde nu exista decat foarte putine echipe care sunt cat de cat curate…poate nici una, pana la urma….
Care este concluzia….Concluzia este ca va terbui sa asteptam prestatile echipeleor noastre in Europa, iar in functie de rezultatele lor vom putea trage niste concluzii asupra valorii lor k echipe, deoarece Europa a devenit singurul baramotru pentru masurarea valorii unei echipe de fotbal de la noi…Campionatul si-a pierdut de mult aceasta functie….

Un dinamovist (44 comentarii)  •  11 iunie 2007, 8:21

@Tavix
Acelaşi lucru îl spun şi eu atunci când spun că este prematur să formulăm acum opinii. Totuşi rămân la părerea că pe început de campionat nu prea vinde nimeni meciuri pentru că riscă să retrogradeze dacă dă puncte aiurea. De fapt aranjamente la nivel de cluburi cred că nu se mai fac, în schimb anumiţi jucători, dornici de câştiguri mai mari pot fi cumpăraţi şi eu la asemenea manevre mă refer atunci când vorbesc despre „prestaţiile” lui Becali. Sunt tentat totuşi să cred că majoritatea erorilor de arbitraj (probabil că despre asta vorbiţi atunci când vorbiţi despre meciurile cheie) sunt făcute din prostie, nu cu intenţie ca urmare a faptului că un arbitru a fost plătit de cineva să avantajeze o echipă. De asemenea consider că în momentul când Dinamo a ajuns să aibă o diferenţă de 16 pcte faţă de Steaua nu se mai poate spune că meciul Dinamo – Steaua pe care atâţia stelişti l-au reclamat a fost cel care a decis campionatul.

Este adevărat că este mai importantă prestaţia (fără ghilimele) echipelor noastre în Europa. Chiar dacă mulţi suporteri consideră că doar calificarea în grupele LC ar însemna adevărata consacrare, eu nu sunt de aceiaşi părere. Eu prefer ca Dinamo să meargă în fazele superioare ale cupei UEFA decât „să moară” în grupel LC cu puncte puţine. Poate că acţionarii, sau patronii echipelor vor grupele LC din motive financiare, dar aceste motive nu sunt valabile şi pentru suporteri (nu-mi pasă dacă acţionarii lui Dinamo pierd sau câştigă bani – eu vreau doar puncte).

red dog (8 comentarii)  •  11 iunie 2007, 9:46

am vazut aici ca Nastase nu e bun:baiatul asta a jucat 5 (cinci) ani in Italia titular si nu e bun in Romanica?Si hai sa terminam cu tampenii gen dream team,hegemonie,sa ne apucam de munca cu modestie si cu ciocu’ mic ,pt.ca la anu’ sa fim din nou fericiti!! Si poate si in toamna.FORZA DINAMO!

Comentează