Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Amorul lui Gigi

Cînd i-a numit pe suporteri „derbedei şi vagabonzi”, Becali şi-a semnat falimentul moral ca patron de club. A încălcat una dintre regulile de bază în fotbal: adevăratul proprietar al unei echipe este publicul acelei echipe.

Cine sînt patronii? Patronii în […]

duminică, 13 mai 2007, 5:57

Cînd i-a numit pe suporteri „derbedei şi vagabonzi”, Becali şi-a semnat falimentul moral ca patron de club. A încălcat una dintre regulile de bază în fotbal: adevăratul proprietar al unei echipe este publicul acelei echipe.

Cine sînt patronii?
Patronii în acte, investitorii, acţionarii nu deţin decît mecanismul economic, care susţine spectacolul din teren. Au un rol strict funcţional, nu providenţial, rol bine definit, în termeni de efort – gratificaţie. Banii pe care-i bagă în fotbal şi-i scot garantat, fără să mai punem la socoteală profitul consistent de imagine. Becali nu e un binefăcător coborît cu hîrzobul din cer, ci un afacerist. Să finanţezi un club ca Steaua n-are cum să fie un act de caritate, ci de interes.

Să vii şi să spui că n-ai nevoie de suporteri, mai mult, să-i jigneşti, să-i ameninţi că-i „calci în picioare”, înseamnă să pierzi măsura lucrurilor. Patronii sînt doar administratori temporari ai unui bun de interes public. Asta nu înţelege Becali, cînd confundă afacerile şi proprietăţile. Ograda lui e una, stadionul din Ghencea e altceva.

Patronii sînt oamenii fără însuşiri de la oficială. În contextul fotbalului mare, trec aproape neobservaţi. La meciurile din Liga Campionilor, li se rezervă două-trei cadre pe transmisie. Chiar în caz de semifinală sau finală. De ce ar merita Becali mai multă atenţie? De ce în fotbalul nostru proporţiile sînt distorsionate, în beneficiul cîtorva indivizi? Nu e corect. Fotbalul e un fenomen de masă, iar ceea ce încearcă să facă patronul Stelei e un abuz. Pur şi simplu.

Cine sînt suporterii?
Dacă patronii au control asupra sforilor şi culiselor, nu înseamnă că au dreptul să acapereze scena în întregime. Asta urmăreşte şeful din Ghencea, să-şi impună hegemonia asupra echipei. Să-şi împlinească în fotbal visul avortat din politică. E ca un director de teatru care vrea să joace el toate rolurile din piesă, cu sala goală. Şi să primească şi aplauze.

Crede că totul i se cuvine, scuze, aplauze, supunere, doar pentru că finanţează clubul. Ei bine, nu. Nu i se cuvine chiar totul. I se cuvin milioanele de la UEFA, din drepturile TV, din publicitate, procentele de imagine. Dar respectul, simpatia, încrederea, astea nu se pot cumpăra cu teancuri de bancnote decît pentru un timp. Becali a crezut că le-a primit o dată cu actele clubului. S-a înşelat.

Preţul unui bilet este preţul unui bilet, nu al unui suflet. Nu presupune adoraţie necondiţionată pentru patron. Oamenii vin la stadion pentru fotbal, nu pentru a-l face pe Becali să se simtă temut, iubit. Important. Pentru suporteri, echipa e importantă.

Cine pe cine iubeşte?
Suporterii sînt implicaţi şi financiar, dar mai ales afectiv la echipă. Ei sînt consumatorii devotaţi ai produsului numit fotbal. Becali face abstracţie de asta, tratînd publicul de la stadion drept cantitate neglijabilă. Cu totul fals. Publicul de la stadion reprezintă, ca să ne exprimăm ca-n sondaje, un eşantion reprezentativ pentru marea masă a suporterilor Stelei. Cînd jigneşte spectatorii de la un meci sau altul, Becali loveşte în întreaga suflare roş-albastră.

În relaţia pasionată dintre public şi echipă, patronii nu sînt decît nişte intermediari. Suporterii sînt oameni liberi, liberi să-şi manifeste cum cred de cuviinţă şi în limitele legii ataşamentul faţă de club. Şi aplauzele, şi huiduielile intră în regula jocului.

Scandările din tribune l-au rănit pe Becali în amorul propriu. Asta e! Riscurile meseriei! Dar amorul propriu al lui Becali rămîne amorul propriu al lui Becali şi nimic mai mult. E problema lui, nu problema echipei. Problema echipei e alta. Amorul ăsta al lui Becali e atît de mare, grotesc de mare, încît să-i dea motive să transforme stadionul în ghetou şi să calce oameni în picioare.

Comentarii (248)Adaugă comentariu

mario (17 comentarii)  •  13 mai 2007, 20:08

deasupra mea… exemplu de sclav fecalist retardat

rose (20 comentarii)  •  13 mai 2007, 20:17

Rectificare: in loc de „teorema”, „axioma”. In rest, totul ramane.

coco21 (24 comentarii)  •  13 mai 2007, 20:28

Idiotenia ROMANEASCA :)) =)) Specific Romanesc ca mamaliga , sarmale , etc .

Spectatori il injura pe Becali pe banii lui . Becali sa taca si sa ii inghita. Unde dreaq va credeti ma hahalelor . Faceti si voi pe mafioti ? Pai stai sa vedeti cu cine il veti asemana pe Becali in viitorul apropiat. Va spune ceva Silvio Berlusconi ? Va spun eu , sunt in Elvetia si parca sunt gemeni.Veti vedea cand vor cadea ziaristi pe capete , pentru ca banul conteaza si imaginea … Succes

mario (17 comentarii)  •  13 mai 2007, 20:30

coco21 mai treci pe la scoala analfabetule si incearca sa fii mai coerent,iti aduc aminte ca si tu esti roman chiar daca esti in Elvetia.. asadar esti idiot amice

ro (11 comentarii)  •  13 mai 2007, 20:31

ce de definitii da maria :>

Zait (8 comentarii)  •  13 mai 2007, 20:36

Rose … Tiberiu …. noroc ca mai sunt si oameni ca voi care inteleg adevaratele „subsoluri” ale acestor evenimente. Pacat ca cei care isi dau seama cu adevarat de ceea ce se intampla sunt din ce in ce mai putini.
Nu Tiberiu… nu tu trebuie sa-ti ceri scuze … daca faci asa ceva ar insemna sa ne intoarcem cu 17 ani in urma cand o mana de oameni sufereau pt o turma intreaga. Ar insemna sa te intoarcem in comunism … ceea ce nu cred ca-si doreste un om ca Gigi Becali.
Se amesteca politicul cu sportul si asta nu ar trebui sa se intample. Eu nu cred ca Becali a intrat pe stadion sa le ceara voturile acelor SUPORTERI. Daca il va vota cineva…. il vor vota amaratii aia carora le-a facut case, il vor vota cei care spera intr-o viata mai buna, chiar si cu bani de la Becali… bani care oricum nu vor veni vreodata.
Eu zic ca ar fi timpul sa iesim din rahatul asta in care ne afundam, iar presa, care se zice ca este a patra putere in stat…. desi pe moment este a doua dupa PARLAMENT, ar trebui sa faca si altceva decat sa arunce cu noroi.

SuPerPake (16 comentarii)  •  13 mai 2007, 20:36

Virgil,e bine ca sunt prostituat si nu-s prostituata ca tine!
in al doilea rand,discutia a aparut dupa ce Mario a zis ca n-am dreptul sa-mi dau cu parerea despre Steaua ca nu-s din Bucuresti!Eu nu platesc cablu sau bilet sa va aud voua prostiile, platesc sa vad fotbal!
in al treilea rand,eu am jucat fotbal la un nivel mult mai inalt decat tine, poate mai mult decat tine si din cauza accidentarii a trebuit sa ma opresc,deci nu esti singurul fotbalist care comenteaza in pagina Mariei!
iar daca tu ai prieteni din toate categoriile sociale,nu-i nici o prb si eu am!continua sa ma faci taran,poate peste catva timp vei da cu sapa ,la propriu, pe camp iar eu voi continua sa fiu taranul ,la figurat!
Esti ieftin!

SuPerPake (16 comentarii)  •  13 mai 2007, 20:38

maria,ai angajat cumva doi papagali la tine in pagina?Ce-i cu reteardatii astia de mario si virgil(nume de cal)!?
HAI Steaua ca-i 1-0!

catalinmz (11 comentarii)  •  13 mai 2007, 20:38

Pai articolu asta zici ca e scris de un suporter stelist…Mare paguba, macar acuma stim cu siguranta…

rose (20 comentarii)  •  13 mai 2007, 20:41

@coco21

Nici nu se compara cele doua personaje. Ca background, in primul rand. Berlusconii e fiul unui functionar bancar important. Becali e fiul unui cioban (lucru de care se declara mandru, ceea ce e OK). Apoi, ca educatie: Berlusconi a terminat Facultatea de Drept. Becali si-a dat bacalaureatul oare? Apoi, Berlusconi, inainte de a prelua Milan in 1986, avea o istorie in afaceri de peste 20 de ani. El nu si-a dezvoltat afacerile ca urmare a imaginii publce facute pespatele unui club. Da, a ajuns si mai cunoscut si a intrat in politica, dar i-au trebuit aproape 10 ani de cand a preluat Milan pentru a o face. La Gigi totul a durat 3-4 ani. Apoi, starea in care a luat Berlusconi Milan-ul. Clubul era intr-o criza fara precedent, dupa afacerea Totonero, in urma careia fusese retrogradata in Serie B. Ceea ce nu se compara cu nimic din ce a gasit Gigi la Steaua.

DonRadyzz (2 comentarii)  •  13 mai 2007, 20:46

pt tipul care a dat exemple de tari civilizate .. in anglia sa urmareasca fenomenul west ham united , tottenham ,prima divizie milwall , cardiff divizia secunda .. franta : om , psg , st-ettien , bastia ajaccio , italia : nu vorbim de ultimele incidente de la catania .. roma lazio , inter milan … , olanda feyenoord psv si ajax ( in caz de nu stii suporterii lui ajax nu au voie sa faca deplasarea la rotterdam si invers cand se joaca derby`ul) grecia toate echipele din atena si paok salonic … spania e divizata pe regiuni iar bascii is de departe in frunte cand vine vorba de fanatism si rivalitati .. portugalia: porto, boavista , sporting , benfica , beleneses … astea sunt cateva din rivalitatile din tarile care fac parte din uniunea europeana si sunt echipe foarte cunoscute iar suporterii lor se bat tot timpul cand au ocazia … deci eu zic ca marile pasiuni nasc mari conflicte indiferent de tara si de gradul ei de asa zisa civilizatie 🙂

SuPerPake (16 comentarii)  •  13 mai 2007, 20:48

Pt Virgil si Mario
Daca mamele voastre v-ar fi nascut in giulesti,erati ciori rapidiste!
V-ati nascut in Ghencea si va dati „stelisti privilegiati”,un nou termen pt analfabetii de coltul strzzii care n-au bani de abonament pt ca nu stiu sa faca nimic,nu stiu sa munceasca!
Mai bine taran de provincie,educat si iubitor de fotbal,decat retardat de capitala,fara scoala si cu chef de scandal!
Unii oameni nu au ce cauta in Bucuresti,poate timpul va fi o sita pt ei,”privilegiatii” sa taca,e mai bine pt ei,s-au facut destul de ras!

Marcel Raducanu (7 comentarii)  •  13 mai 2007, 20:56

Cum le stii tu pe toate Mamy Geniala…

De ce nu te faci si tu patroana de club, sa-i arati tu lu’ Gigi cum sa faca?

E pacat ca se iroseste asa un talent ca tine… cu scrisul si cu datul cu parerea de pe margine… ca la asta suntem buni cu totii, nu numai tu.

La politica si la fotbal….

michigan (86 comentarii)  •  13 mai 2007, 20:59

iar jiji??AI O OBSESIE CU CIOBANU’

reddog.constanta (76 comentarii)  •  13 mai 2007, 21:03

DINAMO CAMPIOANA!

iulyan (19 comentarii)  •  13 mai 2007, 21:07

Aveti foarte mare dreptate si eu sunt suporter stelist si ma afectat foarte mult faptele lui becali din ultimul timp

vlad (17 comentarii)  •  13 mai 2007, 21:10

maria unde gasim si noi poze nud cu tine?

emil mihai (220 comentarii)  •  13 mai 2007, 21:18

CE PRETENTII POTI AVEA DE LA BECALI VODA de AUSCHNIT ??

mario (4 comentarii)  •  13 mai 2007, 21:30

voi presa l-ati umflat cu pompa , in proportie de 50% e produsul vostru.acuma va chinuiti sa-l desumflati sper sa si reusiti

sindrom (1 comentarii)  •  13 mai 2007, 21:31

SA IA EXEMPLUL PATRONILOR CARE AU CUMPARAT LIVERPOOL……CONSTRUIESC STADION NOU,IAR UNA DINTRE CONDITII ESTE ACEEA DE A AVEA ACEASI ACUSTICA CA ANFIELD….GIGI E NASPA DE LA O PERIOADA….PA

Virgil (21 comentarii)  •  13 mai 2007, 21:38

SuPerProst esti bai Pake!Si poate ca tu ai cap de cal,dobitoc arogant!Tot n-ai inteles mesajul!Nici nu-mi mai bat capul cu tine ca esti varza!!Esti la fel de taran ca si patronul Stelei!

roxana (7 comentarii)  •  13 mai 2007, 21:51

AI DREPTATE si eu sunt stelista si chiar a intrecut limita de data asta nu e corect ca pt cativa derbedei sa fim toti bagati in aceiasi oala si cred ca la meciul asta as fi vrut sa aud strigate mai multe de bucurie decat injuraturi la adresa lui gigi PACAT

Virgil (21 comentarii)  •  13 mai 2007, 21:54

Pake!! Si sa stii ca nu e o rusine sa dai cu sapa!Tu esti fecior de bani gata,care merge cu geamul deschis la masina sa se auda muzica(manele probabil) si care se lauda ca si-a luat nu-stiu-ce incaltari Nike!Adica TARAN!Probabil ca te lauzi pe la „prieteni” ca iti permiti sa te duci la Bucuresti sa vezi Steaua in LC de parca te-ai duce la Sorbona!!. !Imi esti inferior si mie si lui Mario si nu pentru ca te vedem de sus ci pentru ca tu te uiti la noi de jos!!Cel putin eu imi postez numele adevarat…Si tu ar trebui sa te numesti SuPerProst!

mc_simple1 (6 comentarii)  •  13 mai 2007, 22:19

trist….nascut , crescut in Drumul Taberei..actualmente pe undeva prin atlanta ..am iubit echipa Steaua de mic (chiar daca din pacate a fost o creatie a societatii comuniste)….pe zi ce trece acel semi_analfabet ma face sa ma indepartez de echipa la care tzin…
in fine..blah , blah…

goguta (4 comentarii)  •  13 mai 2007, 22:22

ai mare dreptate,chiar daca nepotii lu giugica fac opozitie pe aici.
tocamai de aia comunistii rusi iubesc patroni ca giugica si asta al tau.
sunt prosti n-au scoala dar si-o fac ca si ceauseasca se dezvolta in haita si conduc cu dusmanie tara asta ca si cum ei ar fi dumnezei.
PE CAND Doamne in romanica patroni destepti care vor sa faca ceva ptr societate.
ni se trage de la rusi si din cauza tiganului de iliescu o suferim noi acum.

benladen69 (6 comentarii)  •  13 mai 2007, 22:36

ja m-am saurat de cia asta incult.peste tot doar de jiji auzim si de gafele lui .oare chiar nu isi da seama ca fara suporteri steaua nu exista.si suporterii trebuie sa stea in tribuna.acolo le e locul.

razvan (41 comentarii)  •  13 mai 2007, 22:45

vagabonzi si derbedei ? de ce nu „golani”?
oierule , unii dintre vagabonzii aia , desi nu au palate si milioane (din afaceri oneroase cu statul) au mai multi ani de studiu decat tu recreatii !
bruma de capital electoral pe care o castigasei prin gesturi teatrale adresate unor milogi (cum esti si tu pana la urma – in fata lui dinamo , a urziceniului , etc) se va risipi ca un fum ! un presedinte care-si ameninta cetatenii „ca-i calca pe cap” sau ii trimite inapoi in cartiere , asta merita vazut !
INAPOI LA OI RETARDATULE !

razvan (41 comentarii)  •  13 mai 2007, 22:55

SuPerPake , spre rusinea mea , marturisesc : si eu sunt bucurestean nascut in drumul taberei , uraste-ma , dispretuieste-ma , dar esti un COMPLEXAT ! Probabil esti genul de om care vine la facultate aici , arunci gunoiul pe geam (la camin) si pachetul de tigari pe geamul masinii , asculti manele la maxim pana la 1 noaptea si dupa aia urlii ca bucurestiul e un oras murdar si galagios !

Cristian (1 comentarii)  •  13 mai 2007, 23:00

Nu pot sa zic decat ca Becali e o mizerie!Cum sa cumperi bilete la apropiati ca sa te sustina??Cum sa declari ca nu-ti pasa de suporteri si sa mai si razi ca prostul cand te fluiera??Sper sa plece odata(cu tot cu banii lui murdari si cu tot cu neamul lui imprastiat pe la club, desi habar nu au ce e aia fotbal) ca m-am saturat de el si „imaginea” pe care ne-o face!!Mars in groapa ipocritule!!
Forza Steaua1

ultrasur (67 comentarii)  •  13 mai 2007, 23:01

felicitari pt articol.

fucapa_Becali&Borcea&Copos@Mititelu&Sandu&Dragomir&Padureanu (1 comentarii)  •  13 mai 2007, 23:14

Apropos…
ati citit articolul lui Geambasu? E super tare!
Stiti cate comment-uri are? Le numeri pe degete….si fara injuraturi

Cam asta-i nivelul domnilor…..din pacate

Cosmin (12 comentarii)  •  13 mai 2007, 23:19

BRAVO MARIA. Te-am injurat la alte articole urat de tot insa acum…jos palaria. Foarte bun articol. Sa speram ca o sa inteleaga si mitica intr-un final ca fotbalul e pentru noi…sa nu mai interzica accesul a 20 mii de oameni din cauza a 50 de indivizi.

Sa nu mai interzica accesul pe stadion din cauza incompetentei oamenilor de ordine.

fun (8 comentarii)  •  13 mai 2007, 23:20

http://www.fun365.eu

smart (6 comentarii)  •  13 mai 2007, 23:29

Articol interesant… aviz amatorilor, descrierea de mai sus (din articol) i se potriveste si lui Borcea, si lui Copos, si lui…..

fah… (1 comentarii)  •  13 mai 2007, 23:50

iar tu fah?….speram ca ai ramas doar acolo la ultima pagina ….din pacate nu…

remus stelistul (4 comentarii)  •  13 mai 2007, 23:59

iti multumesc Maria pentru articolul asta,e super bun si adevarat…doamne ajuta sa-l citeasca si idiotul asta de Becali…

Leo (2 comentarii)  •  14 mai 2007, 0:00

Jesus!!! Azi esti geniala si patetica!!!! Ce-i cu tine, femeie!!?? De azi inainte te astept pe siteul nostru, siteul suporterilor, http://www.fcsteaua.ro.

io (1 comentarii)  •  14 mai 2007, 0:03

Becali nu se referea la adevaratii suporteri ci la cei care habar nu au ce inseamna fotbalul…nu mai sifonati imaginea Stelei cu astfel de articole….Rusine

L F C Bucharest (32 comentarii)  •  14 mai 2007, 0:04

Pana si fotbalul are cultura lui. Nu aici. Nu inca.
Tin cu o singura echipa de 26 de ani. Merg regulat la meciurile lor. Daca prin absurd, declaratii ca ale lui Becali ar fi facute in Prem, jucatorii ar fi primii aliati ai suporterilor.
Nenorocirea e ca la noi nici ceilalti patroni nu sunt mai buni. Sunt doar mai saraci si mai putin paranoici decat Gigi…

YNWA
See you in Athens 🙂

MM (2 comentarii)  •  14 mai 2007, 0:33

In sfarsit in premiera filmul cu Becali turnandu-i in cap lui Huidu paharele de vin! Tare!!! Doar pe WWW . POLEMICA . RO

arh. Gheorghe Petrescu (246 comentarii)  •  14 mai 2007, 1:06

Piedestalul construit pentru Gigi Becali l-a facut ziaristica
din Romania. Noi cei din SUA, nu am fi stiut nimic despre
acest individ, daca nu citeam Gazeta Sporturilor si alte
ziare Romanesti. Nu ma obliga nimeni sa citesc ce nu-mi
place, si nu tin cu patronul Stelei ci, cu, echipa STEAUA.
Badaranii de suporteri, cum spune el, au venit la toate
meciurile Stelei, au ovationat echipa lor favorita, Steaua,
pe ploaie cu vant, pe zapada, pe vreme torida, etc., iar
acum, sant derbedei si golani. Suporterii i-au spus un
adevar curat, la supararea lor, patronul trebuie sa taca,
ca cea facut cu Dinamo este innacceptabil. Ce, am ajuns
ca azi sa tin cu Steaua, si maine cu Dinamo? Niciodata.
Ca vrei sa tii cu cine vrei, asta e treaba fiecaruia, dar nu
te da in spectacol, pentruca devii ridicol. Cand un suporter
are steagul Stelei in mana, sau poarta un fular cu sigla
Stelei, inseamna ca inima si mintea lui sant pentru acel
club. Asta nu inseamna FANATISM, ci, respect pentru
culorile unui club ce iti este simpatic si normal, tii cu el.
Omul liber are voie sa faca orice, dar, cand acest om este
membrul unui club sportiv, nu mai faci ce vrei TU, ci,
respecti regulile clubului, ca deaceea este club, adica o
organizatie cu statut de functionare, cu obligatii din partea
membrilor inclusiv a patronului, sa respecte culorile si
sigla clubului. Gigi Becali, sa se mai uite cum fac alte
cluburi din Europa, si apoi sa nu mai spuna ca, „CALCA
TOTUL IN PICIOARE”, ca nu este benefic nici pentru el,
ca persoana importanta in clubul Stelei, si nici pentru
suporterii clubului. Daca Gigi Becali ne face pe toti suporterii
de pretutindeni ai echipei STEAUA, GOLANI si DERBEDEI, in
cazul acesta, eu unul NU AM CE DISCUTA CU PATRONUL STELEI.
Stiu ca, aceasta echipa, este iubita si stimata de multi Romani,
dar ca sa fim jigniti ca la usa cortului, NU ACCEPTAM ASA CEVA.
Al doilea NICOLAE CEAUSESCU NU-L VOM ADMITE IN ROMANIA.
Santem imprastiati in lume dar, sangele bate a inima de ROMAN.
„ECHIPA STEAUA ESTE A ROMANIEI NU A LUI GIGI BECALI.”

wild_costi (2 comentarii)  •  14 mai 2007, 1:13

nu are rost sa mai vorbim de mentalitati eu personal sunt rapidist dar am prieteni stelisti care chiar il apreciaza pe becali pt metodele pe care le foloseste si asta numai din dorinta de a vedea steaua invingatoare de ex la faza penaltiului de la urziceni mi s a raspuns cu no coment astia suntem ca popor RESPECT pt suporterii stelisti ce nu accepta sa fie o parte a turmei si si iubesc echipa steaua nu e a lui becali steaua e un bun national si sunt sigur ca daca ciobanu retardat ar pleca ar veni imediat altcineva sper sa nu mai fim un popor de naivi si pomanagii in continuare

CVUCS (133 comentarii)  •  14 mai 2007, 2:07

Bah voi astia care ii luati apararea oierului NU sunteti suporteri de fptbal, sunteti niste la-ba-gii
si niste ineptzii ale naturii.
daca ati fi adevarati stelisti, ati face (macar) ceea ce au facut o parte dintre cei din tribune, adica l-ati „marginaliza”, l-ati
RENEGA si nu in ultima instanta l-ati face sa plece.

Daca ati fi suporteri cu adevarat, numai faptul ca Becali VA CUMPARAT meciuri si campionate v-ar face sa-l renegati.
dar voi, (nu toti) nu sunteti decit niste fraieri de Internet care isi dau si ei parera si va place sa i-o su-geti si vi se pare ca Gigi al vostru e Mesia.
Sunteti pro-sti facuti gramada.

Suporteri adevarati sunt cei aprox.30% din suporterii care au votat pe site-ul vostru ca brcali NU AR FI TREBUIT sa se implice, adica sa FURE SI SA minta si sa jefuiasca si sa hotzeasca fotbalul.

Voi astilaltzii, nu sunteti decit niste avortoni.

Poshtashu’ (133 comentarii)  •  14 mai 2007, 2:13

Nu va mai bateti gura degeaba.
„Suporterii” stelisti sunt in proportie de 95% niste
oameni mici marginiti si care sunt zero la capitolul fenomenul fotbal.
Suporterii pentru cupe si flori dupa cum bine ii denumesc rapizii.

Niste suporteri ai unei echipe nu ar accepta niciodata ca echipa lor sa cistige furind cu nerusinare si falsificind fotbalul.

dar istoria scurta si mojica a stelei este aceea de hotzii, minarii, abuz, minciuna si fals, iar in Romania de azi sunt destul de multi oameni fara caracter, josnici si ordinari, pe care nu ii intereseaza CUM cistigi, important este sa cistigi.

Steaua desfiintarea.
1947, anul in care ciuma rosie a intrat in fotbalul romanesc.

cristelist (9 comentarii)  •  14 mai 2007, 2:17

ori sunt din bucuresti ori nu sunt daca tin cu steaua inseamna ca sunt suporter stelist, clar. ca pupa alte steaguri, ca merge cu borcea, turcu, copos la o cafea, ft bine ,e problema lui. huliganii stelei, care cu siguranta nu sunt din provincie si din cauza lor jucam cu portile inchise, in loc sa incurajeze echipa, jucatorii, oli, asa cum e el… dar daca cfr batea la dinamo? tanti Maria oare ce ar fi scris acuma? scandalu asta, in toamna cand steaua va juca tururi preliminare si poate iar in grupe ch lig… hmmm sa vedem tanti Marie ce o sa mai scri atunci? becali, becali, becali. chiar daca nu am ocazia sa ajung pe ghencea, ca sunt la mare distanta, domnilor suporteri da pa Ghencea, sustineti echipa, jucatorii , antrenorii ca ei ne-au adus bucurii si ei o sa ne aduca si de acuma incolo

cristelist (9 comentarii)  •  14 mai 2007, 2:19

dar se pare ca ciuma rosie a fost, este si va ramane cea mai tare. mda

Poshtashu’ (133 comentarii)  •  14 mai 2007, 2:23

Bai „arh.Gheorghe Petrescu”, nu te mai baga atita in seama ca risti sa devii la fel de penibil ca si Gigi Becali.
„Echipa Steaua” NU ESTE a Romaniei, este a stelistilor.
Iar Craioca a celor ce tin cu Stiinta iar Rapidul al Rapidistilor.

In alta ordine de idei, nu mai „CLAMA” cu atita sirguintza ca „al doilea Ceausescu nu veti accepta in Romania”, ca asta inseamna sa va renegati idolii si originile.
Ceausescu a fost de-al vostru, un comunist imputit (Dumnezeu sa-l ierte), ca si voi ca si echipa voastra si NU va mai dati capitalisti ca echipa voastra are alte origi.
Ar trebui sa te uiti in alta parte daca nu-ti plac comunistii.
Sunt vreo doua echipe chiar la voi in Bucale, infiintate cu mult inaintea venirii boshevicilor la noi in tara.
Faptul ca Becali spune ca el nu a fost comunist nu schimba cu nimic ORIGINEA SI TRADITIA acestei mizerabile echipe numite steaua, chiar daca unii se prefac cum ca ar crede asemenea ineptii aruncate de oier pentru oi.

Ginditi-va inainte de a scrie, ca sunteti ridicoli si de k-a-k-a-t.

cristelist (9 comentarii)  •  14 mai 2007, 2:24

dar oare cum sa il facem pe jiji sa plece cand el a bagat banii in echipa si nici cum in mine ca suporter, deci , pe mine nu m-a cumparat si nici nu are sanse jiji sa ma cumpere. datorita banilor pe care nu s-a sfiit sa ii bage in fotbal am mai jucat o semifinala europeana, am ajuns la masa celor mari si ft mari si tari sa mancam cu ei pe protv de la 21.45 lucru care de cand eram mic nu l-am mai vazut. acuma 10 ani, hmmm. tanti Maria , ce faceai acuma 10 ani?

cristelist (9 comentarii)  •  14 mai 2007, 2:30

si tanti Maria? oare nu te gandesti asa un pic ca ma jignesti pe mine cu articolu asta? io sau eu care sunt totusi suporter stelist dar nu huidui pa nimeni din toata suflarea stelista? nici chiar pe becali, cumparatoru de suflete asa cum il faceti voi presa? dar ar putea fi , bineinteles , si cumparatoru de suflete din gsp, care i-a facut imaginea asta? ca doar nu i-am facut-o eu. hmmmmmmm. Geniala… mda

CVUCS (133 comentarii)  •  14 mai 2007, 2:36

@CriStelist.

Dom’le, cu tot respectul „ciuma rosie” a fost si este cea mai hoatza si murdara si de asta are atitea cupe si campionate. Exact ca si Juventus in Italia. Echipe ce ar trebui desfiintate.
Nu stiu pe ce lume traiti. Tu stii CUM a luat Steaua campionatul trecut??? Dar anul acesta CUM se face ca va termina pe doi stii??? Parca ati fi cazuti din Luna fratilor. Zau, fara suparare. iar daca NU va intereseaza CUM, atunci este chiar GRAV.

Si sa nu cumva sa-mi spui de CCE din 1986 ca iti voi spune ceea ce spunea un rapidist pe un alt blog si STIE TOATA LUMEA din Romania:
-DACA Progresul sau Rapid sau Timisoara sau Craiova sau Clujul ar fi avut sustinerea voastra si „posibilitatile” voastre de a INREGIMENTA TOT ceea ce era MAI BUN in Romania (si pe vremea aia jucatorii
nu puteau pleca afara, iti dai seama ca avea de unde „alege” Steaua), atunci Timisoara sau Cluj sau Rapid…etc… ar fi avut EI performantele voastre, sau poate MAI mari, sau APROAPE la fel de mari…

Comentează