Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Mic tratat de suferinţă

„Reacţia suporterilor?”, s-a mirat Olăroiu. „Din păcate, e un lucru care n-are nici o legătură cu realitatea”. Asta după ce a anunţat că rămîne la Steaua „ca să suferim împreună”.

Nici o legătură? Atunci poate clasamentul Ligii 1 are o […]

joi, 19 aprilie 2007, 5:16

„Reacţia suporterilor?”, s-a mirat Olăroiu. „Din păcate, e un lucru care n-are nici o legătură cu realitatea”. Asta după ce a anunţat că rămîne la Steaua „ca să suferim împreună”.

Nici o legătură? Atunci poate clasamentul Ligii 1 are o legătură cu realitatea. Poate semifinala cu Poli are o legătură cu realitatea. Poate prezentarea lui Andrey drept un mare portar are legătură, poate meciul cu Vaslui are legătură, sau meciul cu Bistriţa, cine ştie, poate. Măcar o legătură cît de mică, străvezie ca un fir de păianjen, insesizabilă de pe banca tehnică.

Cum să le spui unor oameni „Să suferim împreună!”? N-are nici un haz să suferi separat? Poate lui Olăroiu îi place să sufere. Treaba lui. Dar pe suporterii stelişti nu i-a întrebat nimeni dacă vor să sufere. De ce? Reacţiile lor n-au nici o legătură cu realitatea? Suferinţa lor din retur n-are nici o legătură cu realitatea?

Olăroiu poate să-şi motiveze decizia cum crede de cuviinţă. Dar uită un lucru. Reacţiile suporterilor, aşa exagerate, pătimaşe, n-or fi avînd legătură cu realitatea, dar au o mare legătură cu fotbalul. Cînd are un contract cu o echipă, antrenorul are un contract nescris şi cu publicul acelei echipe. Pentru Olăroiu acest contract a devenit brusc ireal. Suporterii nu trebuie luaţi în seamă. Trebuie exilaţi într-o lume paralelă echipei lor de suflet.

În realitatea lor, suporterii suferă, dar de dragul Stelei. În realitatea lui Olăroiu şi a şefilor lui, se suferă de dragul suferinţei. De aceea nimeni nu e niciodată vinovat de nimic.

Comentarii (169)Adaugă comentariu

Becalescu (133 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:04

@Exigentul.
Bachus nu ia adus osanale taticu’.
A spus ca o apreciaza, cum fac CEI MAI MULTZI BLOGGERI.
Din pacate pentru toata lumea,
acestia nu prea posteaza, se multzumesc doar sa citeasca.
Cine-si lasa balele pe bloguri de obicei, sunt frustatii… de obicei stelisti desigur, care nu accepta nici o parere alta decit sclavia si pupatul in fund , pentru ca asa sunt invatati ei inca din 1947, anul fatidic din fotbalul Romanesc in care s-a infiintat port-drapelul propagandei bolshevico-comuniste, echipa Steaua
Bucuresti care a fost infiintata si bagata direct in divizia „A” prin efractie, abuz si minciuna.
Mi-ar fi rusine sa vorbesc in locul vostru bai… „suporterilor”!!!

DIOGENE (477 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:04

exigentule fii mai atent.vb despre ferguson si oli.cat priveste banii dati pe transferuri eu cred ca sunt mai putini.cert e ca cea mai mare vina o are jiji,pt ca din cele 10 mil din ucl a investit prea putin in transferuri.s-a zgarcit si acuma pierde mai mult

exigentul (26 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:05

Nici eu nu-ti mai zic pe nume si nici nu mai intru in dialog sau polemici cu tine. Chiar crezi ca o postare a ta imi „face reclama”? Vorbesti prostii! E treaba ta daca esti convins ca facand pe aici pe interesantul, zilnic, vei avea ceva de castigat. Iti spun eu: viata ta nu se va schimba deloc. Distractie placuta in continuare, in virtual! Si vezi sa nu te dea angajatorul afara, ca stai prea mult pe net pe banii lui si nu muncesti in tot acest timp!

ionut (104 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:06

hai mario nu te fa ca nu vezi intrebarea si raspunde-mi

de ce nu scrieti despre erorile manageriale de la rapid si dinamo si de ce nu l-ai criticat si pe lucescu cand pleca si revenea la rapid de cate ori vroia el??

DIOGENE (477 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:06

ma exigentule.nu vorbeam cu tin.ti-am spus sa fii mai atent.

DINAMO.RO (281 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:07

Pt. Bachus, nu le ignor, sint reactiile cititorilor. Cu cit sint mai puternice, cu atit mai bine. Inseamna ca articolul a avut impact puternic.
Pt. Bogdan Anderko, da, il consider un antrenor bun, unul dintre cei mai buni din Romania. Plecarea lui de la Steaua nu ar fi benefica, ci logica.

Mario,
cum adica logica ???? pai ramanerea sau plecarea unui antrenor are ca unic criteriu beneficiul pt. echipa…nu poti spune ca-i logic sa plece, dar nu ar fi benefic !?!?!?

DIOGENE (477 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:07

vb cu unul dinamu

exigentul (26 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:07

Diogene,
Indiferent cu cine vorbeai, ramane valabil ce am zis.

DINAMO.RO (281 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:08

DIOGENE Says:

April 19th, 2007 at 6:01 pm
ma nu-ti mai zic pa nume sa nu-ti fac reclama,daroli a avut performante si dupa un an si dupa doi.mai studiaza

bey nene…de cati ‘ANI’ ii oli la steaua ????

exigentul (26 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:09

Becalescu,
Vezi ca vanatoare de fantome este deja inclusa pe lista manifestarilor unei anumite boli mintale. Sau si tu vrei sa socializezi cu geniala? Doamne, cati curtezani are fata asta! Oare bunicul ala sclerozat care e sef pe la ei nu o fi gelos?

DIOGENE (477 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:10

poate nu ma intereseaza ce ai zis.adica sigur nu.te baji singur in seama.salut

DIOGENE (477 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:11

bey nene oricum de mai bine de 2-3 luni

Bogdan Anderko (18 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:13

Logica Maria ??? Doar ziceai e un antrenor bun. De sa plece atunci? Eu vreau un antrenor bun la Steaua !!! Suntem in criza. E adevarat. Dar tot Oli ne va scoate.

De ce LOGICA atunci?

De ce GSP … de acu doua zile il dadea demis pe OLAROIU… DE CE?

ionut (104 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:16

dar de unde sa stie maria daca e antrenor bun sau nu??chiar o vedeti asa de priceputa pe maria??

cu siguranta inainte sa devina redactor gsp nici nu se uita la fotbal…

razv4n (1 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:18

deci…citez „Reacţiile suporterilor, aşa exagerate, pătimaşe, n-or fi avînd legătură cu realitatea, dar au o mare legătură cu fotbalul.” Foarte corect,dar scuza’ma ca te intreb,legatura ta cu fotbalul care este ?Nu poti intelege un sport din privit,din auzite sau de la altii.Deci atat timp cat nu stii ce inseamna fotbal…parerea mea ar fi sa te gandesti mai bine inainte sa postezi la rubrica fotbal,macar nu pe seama Stelei.Nu da in Oli pt ca suporterii adevarati nu au cum sa uite k dupa 10 ani am scos capu’ in europa unde nu ne’am fct de ras cum se asteptau toti(vezi grupa), iar dinamo daca ajunge,tot pe meritul Stelei o va face(vezi punctele aduse).Deci doar un inconstient ar da in Oli la greu , pt k atunci cand eram in grupele CL si faceam 4-1 la Kiev toti il aclamau,asa ca lasa’ti astea de dragul de a scrie si mai fiti si realisti.Toate cele bune

assur (15 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:19

Olaroiu trebuia sa plece. Numai ca el, ametit de faptul ca a iesit antrenorului anului, ca ceilalti tehnicieni spun despre el c= este bun din politete profesionala etc, nu mai re de mult bunul simt al realitatii. In sinea lui nici nu se gandeste ca greseste, aici este marea problema. Undeva am vazut ca „expertii” spun ca olaroiu este adept al stilului defensiv italian. A nu se confunda stilul italienilor cu frica lui olaroiu prezenta la toate meciurile cu adevarat importante. Acum joaca mai ofensiv nu pentru ca asa vrea el, ci pentru ca i se impune acest lucru. Si in acest fel se alege praful. Nu poti fi pradator daca ai stofa de vanat care poate, la un momemnt dat, sa aiba un oarecare succes. Si inca ceva. Cred ca rezultatele Stelei in liga campionilor se datoreaza in primul rand unei cresteri neobisnuite de forma a jucatorilor si mult mai putin tacticii abordate de oli. Si, in special unui jucator – Dica, pe care Steaua cand la pierdut a intrat in colaps

adrian (10 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:21

razv4n
ce bine scris. 🙂

Bogdan Anderko (18 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:23

Ionut

Hai sa zicem, cat de cat… angajarile la GSP se fac serios. Si are si Maria o parere… buna despre Oli. Dar nu prea inteleg, de ce daca.. e antrenor bun… logic are fi sa plece !!!

DINAMO.RO (281 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:23

DIOGENE Says:

April 19th, 2007 at 6:11 pm
bey nene oricum de mai bine de 2-3 luni

ce te intreb eu si ce raspunzi tu….

ionut (104 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:24

pai normal ca lor le-ar conveni sa plece …probabil au aveau pregatite o gramada de articole pe seama acestui subiect dar schimbarea deciziei lui olaroiu le-a dat totul peste cap si sunt nervosi acum….

Adrian C. (20 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:25

smecheruta esti astazi Maria…e interpretabil intradevar ce a spus….dar zi sincer tu nu ti-ai dorit niciodata pe cineva care sa sufere pentru tine iar cei din exterior sa nu inteleaga….lasa-i sa se iubeasca 😀 si sa sufere…

amil (19 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:26

vezi maria,ieri l-ai vazut mare antrenor,mare barbat.daca te uiti la putza lui asa patzesti! te uiti la a lui si gandesti cu a ta! si iese un articol de toata greatza! o sa ajung un misogin,daca-ti mai citesc articolele.pa genialo!

The Red Dawg (1 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:28

Dupa suspendarea presedintelui Traian Basescu, Parlamentul Romaniei intrunit intr-o sesiune de urgenta discuta la aceasta ora suspendarea din functie a „antrenorului” Olaroiu…

titi preda (139 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:37

@ Vad ca la fotbal sinteti foarte curajosi, cu lanturi cu bite, cu cutite_sa aparati un patron sau altul,
)
))
DATI DOVADA CA SINTETI SI RESPONSABILI PENTRU TARA AIA, IESITI IN STRADA SI ALUNGATI JAVRELE COMUNISTE’FRIPTURISTE !!!!!!!!!!!
)
))P.S. Au oare maghiarii mai multa CONSTIINTA decit romanii?!!
====== SE PARE CA DA !!!!!!! ==========

mimi (15 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:40

http://www.hotstop.ro

Director web

Negenialu’ (2 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:40

1. Becali este PROPRIETAR la Steaua. Asata inseamna ca nu da socoteala nimanui de rezultate… Nici chiar suporterilor.
2. Suporterii AR TREBUI sa mearga la meciuri ca la un spectacol. Cand spectacolul este prost, nu te mai duci a doua oara.

PS: Cand aud de „suferinta suporterilor” sau alte asemenea ma pufneste rasu’… Oricum. Becali cred ca a luat o decizie buna. Daca ar angaja un manager adevarat cred ca intr-adevar ar avea de castigat. Daca s-ar duce la G Bistrita – cu ceva Gerovital :D, s-ar putea sa gaseasca pe cineva

andrei2577 (1 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:50

SA PLECE MM!!!
Semnat un stelist si la bine si la rau!

audiopixel (2 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:52

Nu stiu de ce dupa articolul asta multi sar ca arsi.Pana la urma n-am observat in el nimic legat de demisie(revenire).E vorba de declaratiile si comportamentul oficialilor stelisti;daca de la Becali n-am nicio pretentie,Olaroiu a avut de obicei un stil echilibrat.Becali a creat haos in club,Steaua este in criza si se pare ca nimeni de acolo nu are nici cea mai mica idee cum se poate iesi din situatia asta.
@Becalescu:pacat ca nu poti fi dat in judecata pt aberatiile care le scoti in ceea ce priveste istoria Stelei…

Dragos (13 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:54

Excelent a punctat assur…Olaroiu e un fricos si un om slab. A dovedit-o si cu aceasta ocazie.

seby-yo (20 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:56

Are legatura meciul de la Vaslui cand a fost eliminat Thereau pe nedrept

sau in meciul cu Dinamo din tur ( la fel)

poate meciul cu UTA cand nu s-au acordat 2 goluri valabile

poate meciul din cupa cu poli cand trebuiau eliminati Plesan si Sorin Radoi

si mai sunt: cu Iasiul cand l-au rupt pe Nesu si nu a interesat pe nimeni etc

ACUMA ADUNA REPEDE CATE PUNCTE AVEA STEAUA FARA GRESELILE GRAVE DE ARBITRAJ

daca imi aduc bine aminte aveai articole in care criticai suporterii ca nu sunt langa echipa la greu, asa ca lasa-ne SI FUGI REPEDE FA CEVA DE MANCARE

Sheva (1 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:59

Forzza Oli cu Steaua pana la moarte nu baga la suflet toate porcarile impreuna o sa trecem si peste situatia asta si impreuna o sa ne bucuram din nou la succes tot stelistii o sa iasa iar pe strada Forzza OLi sa neadunam din nou sa fim alaturi de echipa si la bbene si la rau Mereu Superiori

adrian (1 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 18:59

http://www.ablog.ro/zum-zum/2007-04-19/opriti-abuzurile-opriti-macelul.htm

Emil Gavris (43 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 19:02

”GENIALO”!! Sotul si copii tai mananca numai hrana rece? Cand le faci o ciorba ca tu esti varza.Tu te uiti ce scrii? Cand au suferit suporterii mai mult? Acum cand Steaua trece printr-un moment nu tocmai bun datorat accidentarilor,oboselii(3 primaveri consecutive este mult pentru un fotbal ca a absentat ani de zile),arbitrajelor…jocurilor de culise ale lui dragomir…sau atunci cand se ”calisera” in meciurile din tururile prliminare ale cupe U.E.F.A si cand erau eliminati din primul sau cel mult al doilea tur?
Vezi-ti fata de treaba ta! Ti s-a urcat la cap! Geniala te-a facut ”genialu”Ioanitoaia,care-i in cadere libera ca moderator se emisiuni sportive…ca ziarist…si mai mult ca sigur si ca…OM.Deci…nu-i mare lucru ce ti s-a intamplat.:))

red (41 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 19:02

Din pacate cea ce am vazut astazi la oli nu este altceva decat un om slab.Olaroiu nu vorbeste la conferinta de prsa pt. ca nu vrea dansul sau poate ca nu are ce sa ne spuna .Dar o face cu o jumatate de gura langa patron la o ,nici eu nu stiu .. cum sa-i spun conferinta de presa sau blamarea ralitatii.Ciudat acest olaroiu .

gabi (1 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 19:08

draga fata,
e prima oara cand iti raspund la un articol. Ai avut si bune si rele, dar asta denota ca tu si buzarin ca aveti ceva probleme si nu va bucura decat articolele de scandal, ca si pe marea gloata de ziaristi si redactori imbecili, care pun intrebari zgandaritoare, nimic la obiect („ala a zis de tine ca… tu ce zici??”). Olaroiu are cele mai bune rezultate din Romania dupa 1989- incontestabil, semifinala UEFA, ca atare nu e el de vina, ci jucatorii ca Steaua nu joaca nimic. Comparatie: cate semifinale a jucat marele antrenor Mircea Lucescu cu echipe cu bugete cu jucatori de peste 10 ori cat Steaua.
Nu-mi place ce joaca Steaua ca stil, dar raportat la buget sunt super rezultate.
Ma bucur nespus ca a ramas OLI sa va dea peste bot la „genialii” in ale scandalului. in rest, toate bune, incearca sa-l copiezi pe Vochin si ai sanse sa ajungi „GENIALA” Te pup!!!

Bachus (6 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 19:19

Salut exigentule,
Nu, nu sant in stare bahica niciodata. Nu era vorba de osanale, ci aprecieri pozitive… evident subiective (opinia mea). Am reactionat la mizeriile pe care le vad de fiecare data pe blogul ei, din dorinta de a o incuraja. De zoaie nu am nevoie, dar as vrea sa citesc articole de sport in continuare.

Si nu, nu m-a parasit nici logodnica. Nu are legatura nici cu poza Mariei. Nu urmaresc nici un scop ascuns, daca vrei sa crezi.

Consider ca e dreptul tau sa nu fii de acord cu opinia mea, dar nu mi se pare firesc sa faci aprecieri despre persoana mea… Voi considera ca ai glumit.

Respect pentru cei ce dialogheaza civilizat!

mihai (3 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 19:25

Draga Maria,

Felicitari!
Iti meriti renumele de „Geniala”, chiar daca tu ai scris despre el numai din considerente de autoironie.

Sa nu te simti niciodata frustrata de vorbele rele aruncate de vulg, lasa prostimea sa se exprime, sa faca exercitii de dictie!

Te citesc intotdeauna cu placere, da-i inainte ca chiar esti o pasare rara.

Te pup cu sufletul,

Mihai

mihaitza26 (14 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 19:32

alt mihai.:))…si mie imi placi ..din toate punctele de vedere..dar nu asta era subiectul
rusinea lui s a dus pe apa sambetei…caracterul lui infect si boasele lui lipsite de sange nu i le doresc nimanui….un om fara pic de demnitate care incearca din rasputeri sa mulga in continuare din bugetul stelei si al lui jiji…..saban,carlos,andrey,stancu,croitoru…..bla bla….Cum s o fi simtit cand i ai pus la indoiala calitatea de barbat?:))…daca s o fi simtit…

chirciu cosmin (1 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 19:44

da ….adevarat
m-au intrebat toti la servici ce a facut steaua aseara
le-am

spus ca nu am vazut meciul
cred ca si daca venea borcea antrenor la steaua nu ajungeam asa!!!!!!!!!!!!

Paulo (223 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 19:51

Blogul asta e mai mult pentru stelisti (ma refer la articol), articolul este foarte bun, ca de obicei!

Eu ca dinamovist ce sa spun?! Ma bucur ca ramane Oli la steaua, pare ceva logic dupa rezultatele stelei din acest an…dar chiar 3 ani ? mi se pare incredibil ce se intampla la steaua!

Parerea mea este ca singurul vinovat, pentru tot ce se intampla la steaua, este jiji…Oli si mm nu au cuvant in fata lui, asta e clar…jiji DICTEAZA la steaua…spune ca pentru el banii nu conteaza dar…din 10 milioane de euro, bani castigati in CL, cati au fost reinvestiti in jucatori ??

In fine…e bine asa cum e 🙂

FORZA DINAMO FOREVER !!!
http://www.FcDinamo.net
http://www.Descopera.net

Rapidist in QC (29 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 19:55

Cum ar veni, Maria, ieri te-ai cam repezit sa-l ridici in slavi pe Oli care nu este „sclavul conjuncturii” ci un „profesionist” si sa ne explici ce mare gest face dandu-si demisia…
Azi te razbuni pe el, sau ce?
Ca nu mai seamana articolele si nici parerea ta despre Olaroiu … pe bune!
Opinia ta se schimba dupa cum bate vantul?
D. din QC

nelugurahan (3 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 19:56

” Reacţiile suporterilor, aşa exagerate, pătimaşe, n-or fi avînd legătură cu realitatea, dar au o mare legătură cu fotbalul…………….Pentru Olăroiu acest contract a devenit brusc ireal. Suporterii nu trebuie luaţi în seamă. Trebuie exilaţi într-o lume paralelă echipei lor de suflet” ……………FENOMENAL ARTICOL MARIA…..NOI DEGEABA VORBIM SI NE CONSUMAM CA TOT CE VREA DOMNU PRINCIPE FACE…….A FURAT STEAUA ……..DA NE-A FURATO NOUA SUPORTERILOR, DAR IN INEPTIA IN CARE SE SCUFUNDA NU ISI DA SEAMA CA AU DEVENIT CU TOTII PARANOICI.!!!!
INCA O DATA FELICITARI PENTRU ARTICOL MARIA!

semedo (1 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 20:00

cineva spunea ca”fiecare om are o limita de competenta pe care nu si-o poate depasi”.cred ca Oli n-a auzit de vorba asta.pacat pt.Steaua.despre Mimi si Gigi nu e nimic de spus pentru ca nulitatile nu merita decat ignoranta.

daulabucci (67 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 20:04

fata, ce sexoasa esti!…vrei sa ti dau ciocane?

Sormon (12 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 20:05

Bravo stelistilor, ma bucur foarte tare ca vad atat de multe mesaje realiste. Asa este nu trebuie sa uitam de performantele pe care Olaroiu le-a avut la Steaua, orice echipa trece prin astfel de perioade de-a lungul existentei sale, uitati-va la Arsenal si Manchester U, au avut sezoane mai rele decat cel al Stelei si au aceeasi antrenori de nici nu mai stiu cati ani. Si sa fim sinceri cei mai vinovati mi se par jucatorii care dupa ce s-au calificat in CL si si-au luat „banul grup” ia durut la basca, ca de asa-i romanu. Si nu in ultimul rand ma bucur foarte mult cand ii vad pe cei de la GSP cum nu mai stiu ce articole sa mai scoata, cum toate planurile si previziunile lor de oameni isteti le-au fost date peste cap. Hai Steaua si capul sus, iesim noi din asta. 😉

silviu (1 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 20:15

TAMPESC .DE FIECARE DATA CAND CITESC UN ARTICOL SCRIS DE FATUCA ASTA MA DOARE MINTEA. SUNT CURIOS CE PILA A BAGAT-O SI PE EA IN REDACTIE.

daulabucci (67 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 20:16

@silviu: se lasa ciocanita la greu….de catre intreaga redactie 🙂

fantasyworld (3 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 20:20

ura ! Maria a invatat sa raspunda la mesaje.

despre articol insa vai si amar, daca ti-ai propus sa diseci fiecare fraza a lui olaroiu in cate un editorial, te-ai scos luna asta.

Paulo (223 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 20:22

pt daulabucci:

Nu vezi k esti penibil ? 🙂
Cand te-ai uitat ultima data in oglinda ? sau iti este frica sa te uiti in oglinsa…ca nu cumva sa se sparga 😀

cat de jalnici puteti fi unii dintre voi…

sorinake (1 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 20:22

hai mai lasati-ne de antistelisti. aia de la tv vedeau doar tortele stelistilor, de ale rapidului nici nu pomeneau.
si voi, marea echipa poli, ati vazut declaratia lui Iancu? „tin cu rapid de knd m-am nascut.” de unde sa mai cred intr-o finala corecta?
pana atunci rapid isi asigura locul in Europa si poli va castiga un trofeu doar sa inaugureze un nou palmares. HUO!

Comentează