Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

După garduri, sîntem noi

Mare distracţie la meciul „naţionalei” cu echipa aia cu nume lung! Un spectacol cîmpenesc, într-o atmosferă de entuziasm popular. Valuri în tribune şi momente de haz pe teren. Dacă selecţionerul căuta un prilej să-şi umfle muşchii, atunci ăsta era! Să […]

miercuri, 28 martie 2007, 8:18

Mare distracţie la meciul „naţionalei” cu echipa aia cu nume lung! Un spectacol cîmpenesc, într-o atmosferă de entuziasm popular. Valuri în tribune şi momente de haz pe teren.
Dacă selecţionerul căuta un prilej să-şi umfle muşchii, atunci ăsta era! Să ne arate că e în stare nu doar „să facă din rahat bici”, cum s-a exprimat un latifundiar. Ci că poate săvîrşi transformarea şi în sens invers. Iată un talent deloc de neglijat. Nu-i nimic, un meci cu Luxemburg se cîştigă şi fără tactică.

Numerele personale ale lui Mutu, semigolurile lui Zicu, de o creativitate inepuizabilă, bravura nostimă a junilor Cociş şi Ştefan. Frumos, frumos! Dacă nu erau pasele aiurea şi înapoi ale colegilor, Lobonţ putea să stea în poartă ca la picnic. Sau, ca să nu vină cu mîncarea de-acasă, putea să-i cheme pocnind din degete pe chelnerii din echipa adversă.
Bun aşa. În sfîrşit, relaxare la „naţională”. Tactică relaxată, joc relaxat, public relaxat. „Tricolorii” şi-au regăsit suporterii, într-un peisaj idilic din România „băieţilor deştepţi”. Bună treabă. Excelentă. Foc de artificii. Îmbrăţişări, dansuri populare.

Şi totuşi, gardul. Gardul pe care oameni care aparţin mental altor vremuri se străduiesc să-l aşeze între „naţională” şi restul lumii. Noi, românii, n-avem vocaţia zidului, ci a gardului. Nu ne tentează durabilul, ci uluca iluzorie şi pricinoasă. Foarte tare meciul cu ăia, cum îi cheamă, dar să ne mai explice încă o dată cineva competent care-i treaba cu antrenamentele secrete.

Că altfel s-a zis cu tot glamour-ul bugetar de sub nocturna lui „Pinalti”. Antrenamente secrete? Cu Luxemburg? De ce? S-a gîndit selecţionerul că pentru un meci în România profundă trebuie o tactică abisală? Ori s-a obişnuit atît să se ascundă, încît la un moment dat o să ne trezim că „naţionala” s-a pitit în munţi, în sihăstrii şi circulă inaccesibil prin văzduh, cu funicularul.

Antrenamente secrete cu Luxemburg? La deschiderea pe care o afişează „tricolorii”, chiar era necesar acest rest de închidere? Chiar nu se pot dezbăra federalii şi selecţionerul de îngustimea în gîndire? Chiar nu pot scăpa de încordarea în faţa presei, nici la un eveniment atît de relaxat? Chiar ţin să fie ridicoli? Sau le place să abuzeze de mica lor feudă de putere? Dacă-i aşa, atunci să nu uite că puterea cea mare au deţin cei de după garduri, cei care-i pîndesc de după uluci, cu ochi larg deschişi de emoţie. Dacă se supără că toţi ochii sînt pe ei, cum s-ar simţi dacă nu s-ar mai uita nimeni? Fericiţi? Împliniţi?

Această victorie e un clişeu. Acest joc relaxat e o tradiţie strămoşească în faţa echipelor mici. Aceste antrenamente închise sînt un nărav prost. Dacă selecţionerul are ceva de ascuns, alea nu sînt antrenamentele. Să sperăm că e ultimul de care mai suferă anturajul „naţionalei”.

Comentarii (125)Adaugă comentariu

jiji (20 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:08

mda,mai ca ne-am califica daca ne-ar lasa piturca in pace

Andrei (6 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:10

nu stiu p cine ar putea s intereseze articolele tale..”Mare distracţie la meciul “naţionalei” cu echipa aia cu nume lung!”.nu stiu ce ai s pare ca nu retii numele adversarilor;si l meciu cu olanda te’ai intrebat ironic:”cu cine am jukt?..aa cu olanda”..e km aiurea faza si vad k abuzezi d ea k s pari interesanta.

calin (7 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:13

Muhahahaha, sa cheme Lobont chelnerii din echipa adversa sa il serveasca !!!

M-am kkt pe mine de ras, super tare articolul, ca de obicei !

Black_Cat (15 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:15

Marie fata … faci ce faci si tot ziarist din categoria ,,bezna” te numesti….
De ce nu incerci la vulcanizare ? Macar mananci o paine cinstit .

alin (6 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:17

Din pacate asta stiti voi jurnalistii … sa faceti misto si sa criticati … specific unor oameni fara capul pe umeri (ca sa pastrez tonul unei conversatii fara cuvinte interzise de CNA) .
Mie mi se pare normal ca antrenamentele sa fie secrete , pana la urma o calificare se obtine pe un ansamblu de meciuri bine pregatite si castigate !

Danutz (1 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:17

Este pertinent ceea ce spui tu, Maria, dar nu cred ca e atat de deranjanta atitudinea selectionerului la antrenamente cat indolenta jucatorilor la meciuri; nu vreau sa fiu carcotas dar DE CE nu i-am batut pe luxemburghezi cu 5-0??? De ce am tratat meciul cu indiferenta si nu am fost concentrati pe toata durata celor 90 de minute? Repriza a doua a fost absolut plictisitoare, cu multe momente de joc slab si fara nici o tactica! Noroc cu Zicu ca a mai incalzit atmosfera spre final… Oricum, speram sa vad un meci mult mai bun!

vocea americii (148 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:20

Te-ai gindit ca poate la antrenamentele secrete poate pur si simplu nu are nevoie de distractii de la suporteri si fotografi? De ce crezi neaparat ca s-a ascuns ca sa nu-i vada Luxemburgul tactica?

Nu stiu cum scrii tu articolele, dar de ex. eu cind programez la calculator nu intra nici pasarea cerului la mine in camera, nu ca as tine secret ce fac, dar ca sa nu ma intrerupa cind imi ies peri albi numarind bitii acolo si instructiunile. Fara cafele, tigari, presa, etc. Nu ii iau apararea lui Piturca, echipa tot haotic mi se pare ca joaca si ne lipseste un mingicar la mijlocul terenului. Dara daca vrea el antrenamente inchise publicului, da-i si tu voie sa le aiba.

By the way, sint din Piatra Neamt si daca eram in oras, cu siguranta si eu as fi fost printre aia care se zgiiau la echipa prin gaurile din garduri.

Octavian (1 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:20

Buna, Maria,

Sunt un cititor fidel al ziarului vostru, dar mai ales al articolelor tale.Iti admir stilul, dar articolul de mai sus este total eronat. Noi, romanii, ne-am obisnuit sa fim subiectivi in tot ceea ce facem, nu crezi ca esti un pic subiectiva? (avand in vedere circumstantele in urma carora Piturca si-a schimbat atitudinea, si faptul ca pana la urma esti ziarista). De ce sa nu gandim ca adevarati profesionisti si sa tratam meciul cu Luxemburg ca si pe cel cu Olanda, sa zicem, sau orice alta echipa mare? De ce de fiecare data cand trebuie sa facem un lucru, in loc sa asiguram un maxim de calitate, noi contribuim cu un minim de efort?
Ma intreb cum ar fi sunat articolul tau daca Romania ar fi terminat la egalitate cu acesti „chelneri”, sau poate mai rau…

Cred ca presa ar putea avea un rol pozitiv in schimbarea mentalitatii, ati tratat corect meciul cu Olanda.De data asta ati dat-o in bara…

woxo (1 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:22

pentru desteptu cu 5-0 …oare de ce olanda a batut Luxemburg doar la un gol ??

wwwww (1 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:23

o fi reusit piti “să facă din rahat bici”,cum a zis jiji dar a uitat sa ne spuna ca mai tre sa si trosneasca biciul ca altfel stam iarasi la televizor.Avand in vedere ca e ziua lui DANI COMAN un sincer LA MULTI ANI si o sa ramai un idol in giulesti nu un tradator cum e spurcatu de lobont care a uitat de unde aplecat taranu dracu,care a fost titular datorita prieteniilor cu mutu ,chivu.si a impresarilor.Cel putin o repriza putea sa joace si dani ,drept cadoude ziua lui.

P.S sper sa vedem C.E .la televizor si in rest rapidu in C.L sa ii batem duminica pe aurolacii si astept nationala la buc sa o pt injura live

MIREL RADOI SA IMI BAG P..A IN MORTII TAI
MIREL RADOI SA IMI BAG P..A IN MORTII TAI
MIREL RADOI SA IMI BAG P..A IN MORTII TAI
MIREL RADOI SA IMI BAG P..A IN MORTII TAI
MIREL RADOI SA IMI BAG P..A IN MORTII TAI
MIREL RADOI SA IMI BAG P..A IN MORTII TAI
MIREL RADOI SA IMI BAG P..A IN MORTII TAI
MIREL RADOI SA IMI BAG P..A IN MORTII TAI
MIREL RADOI SA IMI BAG P..A IN MORTII TAI
MIREL RADOI SA IMI BAG P..A IN MORTII TAI
MIREL RADOI SA IMI BAG P..A IN MORTII TAI
MIREL RADOI SA IMI BAG P..A IN MORTII TAI

mihaita (2 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:23

nu stiu ce sa zic…cum sa ma exprim eu sa ma fac inteles..hmm
Hai …ce sa zic..ai dreptate..a fost golul lui Goian

snake (3 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:25

Bai sunteti culmea…

un adevarat profesionist pregateste chiar si un meci cu luxemburgul in cele mai mici detalii. Olandezii si bulgarii i-au batut abia la un gol diferenta. Daca facea egal sareati la gatul lui Piturca ca pitbulii. Foarte bine v-a facut. Isi face doar treaba. Nu ma scrieti doar ca sa va aflati in treaba. Nu e treaba lui Piturca sa faca PR cu ziaristii sau suporterii ci sa adune puncte sa se califice, ca e capul lui in joc.

alv2007 (2 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:25

mda…dragut articol…dar fi atenta…antrenamente secrete si cu luxemburg…da corect foarte corect…nu inteleg ce te intereseaza pe tine, sau de altfel pe oricine altcineva, ce se intampla la antrenament. Tacticile le afli in meci daca esti asa interesata. Sau tu doar vrei sa vezi antrenamentele sa vezi vreo cearta sau neintelegere la vestiar ca sa ai ce scrie maine in ziar. Asta ar trebui sa critici nu pe Piturca cu antrenamentele secrete. Poti sa le zici ingusti la minte, treaba ta, dar alta optiune nua au ca sa tina cat de cat linistea la nationala.

alin (6 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:26

wwwww : Prostia ta duhneste … Sa iti fie rusine ! Radoi a fost cel mai bun de pe teren … daca toti jucatorii ar avea caracterul si daruirea lui pe teren am fi campioni europeni si nu numai !

koller (1 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:27

oh ce oameni..voi,jurnalistii,incercatii intotdeauana sa comentati ceva!ce treba ai avut tu,MAria ca sa inchis antrenamentuL?olanda a batut luxemburgul cu 1-0.marele’portocala mecanic’..cu 1-0…crezi ca romania nu putea sa se impiedice de luxemburg??

Petrisor (45 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:30

Dar un meci cu Albania,cum se castiga,atotstiitoare-o???
Cred, ca sinteti singurul ziar,care in permanenta are ceva de obiectat!

HAI ROMANIA!!!

Ps.nea Ovidiu ce a cautat pe acolo,nu a scos o vorba!

campuscodi (3 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:31

nu prea reusit articolul maria….. total neinteresant si deviat de la realitate…

Petrisor (45 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:32

Dar, un meci cu Albania,cum se castiga,atotstiitoare-o???
Cred, ca sinteti singurul ziar,care in permanenta are ceva de obiectat!

HAI ROMANIA!!!

Ps.nea Ovidiu ce a cautat pe acolo,nu a scos o vorba!

Farul-ist (4 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:36

Mai Mariuta Geni(t)ala = ce desteapta esti tu si ce usoare ti se par tie meciurile de parca aia nu sunt oameni – este adevarat nu profesionisti dar sunt oameni si numai putin trebuie sa nu fii atent si 0-0 sau mai rau asa ca ..
las-o dracului cu ..nu v-a lasat piturca sa analizati voi tu si mos ala cu nume…de poet roman (mi-am amintit numele findca statuia este la noi)

D (1 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:41

esti o waca cu cabina…lasa-te draq de scris articole …

dinamoforever (8 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:43

pana una alta cu metodele sale piturca este ultimul antrenor care a calificat nationala la un turneu final si probabil va fi si urmatorul, asa ca…………….. toti ce care se exprima impotriva lui sau a selectiei pe care o face sau a metodelor lui ar trebui sa se abtina
si daca am face o analiza atenta a jocului am vedea ca in meciurile oficiale de la intoarcerea lui piturca, exceptand meciul cu olanda de la bucuresti care a fost primul de la reintoarcere, nationala a jucat constant bine si chiar foarte bine in unele meciuri
ar trebui sa intelegem ca cel putin deocamdata nu mai putem fi asa sus cum eram in timpul „generatiei de aur” pt ca nu mai avem la fl de multi jucatori de mare valoare

PS cred ca la ora actuala decat el si mircea lucescu sunt antrenorii romani care pot duce nationala la un turneu final.

beleaua (20 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:44

CARTITOAREO ! …… asta numesti tu jurnalism ?
Cu cei ca voi …………….. Becali se da si el in stamba acum pe National tv acum….. Prea prost articol ca sa merite mai multe comentarii….MACAR RECUNOASTE CA AI GRESIT PRIN PUBLICAREA LUI….. SA-TI FIE DE BINE !!!

cyp (1 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:44

Uitati aici manager de fotbal adevarat:

http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=ro&uID=64776

Comunitatea Romana e a 3-a ca marime shi putere din acest joc.
Hai sa ne ajuti sa fim primii. 😉

caminul cultural briglez (1 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:45

draga mariuca!ne poti asigura ca suntem misogini si avem ceva cu femeile care comenteaza regele sport si nu numai!acum ai demonstrat ca esti o cãraitoare!articol dezastruos!vorba unui confrate care scria mai sus ca suntem subiectivi!:D o fii echipa luxemburgului o echipa in permanenta de pluton dar, sa nu uitam ca mingea este rotunda!si in alta ordine de idei un pic de respect nu strica , chit ca esti maria ceea desteapta de la GSP!

LUCI (4 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:49

mica esti tu ca la antren se poate uita si alta echipa(bulgaria,olanda)dar tu nu ai de unde sa le stii pe astea ca doar esti o idioata care probabil numai tu stii ce ai facut sa ajungi acolo la GSP.lasa-l pe piti sa faca ceea ce face ,pana acuma a facut-o bine.dar din cauza unor „ziaristi” asa ca tine se strica atmosfera la lot.lasati-ne pe noi sa ne bucuram de fiecare victorie fie ea si cu luxemburg si voi in loc sa-i laudati ii criticati si acum.daca jucam amical cu moldova nu e bine,daca batem in oficial nu e bine.stai acasa .SA-TI FIE RUSINE

dinamoforever (8 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:49

ar trebui sa mai lasati la o parte ura pentru PITURCA si sa intelegeti ca el chiar este un antrenor nimerit pt nationala

ar trebui sa fiti profesionisti(in raportul cu piturca deveniti din ce in ce mai penibili)

nu poti critica un antrenor care are 3v2e0i in conditiile in care a jucat in deplasare cu principala contracandidata si a pierdut 2pcte cu cealalta contracandidata doar din cauza deconcentrarii din ultimele 10 min ale meciului de la constanta

Alex (4 comentarii)  •  28 martie 2007, 21:57

Mda.. bineinteles. de ce s’a suparat? pentru ca presa cauta sa fie senzationala, sa arate ei ca sunt mari in pene si ca pot sa intre la antrenamentele inchise. De ce nu intelegeti ca vrea sa va invete o lectie? Daca voi pana si la meciul cu luxemburg ati vrut sa intrati la antrenamentele inchise, atunci cum o sa fie cand o sa jucam cu olanda acasa? Antrenamentul inchis e inchis dintr’un motiv. Unele reguli sunt facute ca sa fie indoite, incalcate, schimbate… dar altele sunt reguli, si pana la proba contrarie, trebuie respectate. Articolele pe tema asta suna precum comportamentul unui copil mic caruia i-au taiat parintii internetul pentru ca ii scad notele la scoala, si care incearca sa aduca argumente ca el foloseste internetul doar in mod educational. Sa fim seriosi.

roman fericit (18 comentarii)  •  28 martie 2007, 22:00

Antipatico!
Piturca nu trebuie sa stea la dispozitia voastra 24 din 24 de ore, sa va raspunda voua la aceleasi intrebari idioate. Clar?
Ce, n-ati inteles cand spune omul ca antrenamentele sunt inchise? Are el motivele lui, iar voi, nesimtii, nu le respectati.

Reddog Alex (114 comentarii)  •  28 martie 2007, 22:04

Aici sunt de acord cu romanul fericit. La ce intrebari stupide pun reporterii nostri(vezi profesionistii TV Sport si PRO TV) n-ar trebui sa ne mire…

ovidiu (2 comentarii)  •  28 martie 2007, 22:09

Sarut mana, Maria…
Bun articolul…..relaxant…la fel ca si meciul….
Poate te induri tu de mine si imi spui ce se intampla de nu mai publica de cateva zile Adrian Georgescu….Tu cu dl. Georgescu si cu Tolo formati o echipa ce da savoare ziarului….
Cu respect
, Ovidiu

Petrisor (45 comentarii)  •  28 martie 2007, 22:13

ovidiu Says:

March 28th, 2007 at 10:09 pm
Sarut mana, Maria…
Bun articolul…..relaxant…la fel ca si meciul….
Poate te induri tu de mine si imi spui ce se intampla de nu mai publica de cateva zile Adrian Georgescu….Tu cu dl. Georgescu si cu Tolo formati o echipa ce da savoare ziarului….
Cu respect
, Ovidiu

********************************
ce baiat dragut…>:))

bogdan ciobanu (5 comentarii)  •  28 martie 2007, 22:26

numai scrie mai fetito ca esti de hindel.si nenea ovidiu care ati spune tie genial ,ati spune asa pt ca si el este un mediocru.crezi ca voi presa ati putea nationala sa castige meciurile?nicidecum voi cautati numai lucruri de senzatie incercati numai sa faceti valuri prin ce scrieti.daca antrenorul a luat o decizie trebuie respectata nu ca am ceva pt piturca deoarece nu sunt de acord cu selectia jucatorilor la echipa nationala si nu stiu care sunt criteriile lui el nu are caracter asta e clar,dar daca asta a hotarit tre sa ai respecti decizia.poate se mai cearta jucatorii la antrenamente voi din cearta spuneti ca a ajuns vreunul cu salvarea la spital ca s-au batut sau cine mai stie ce asta nu ajuta deloc inaintea meciurilor.iar apropo de garduri fata mea numai sta dupa ele poti sa iesi la strada ca nu te deranjeaza nimeni.nu stiu cine te tine pe la ziarul asta scri de rahat.

socio (15 comentarii)  •  28 martie 2007, 22:29

La ce presa avem, nationala deja face pasi mari inainte! Va urez succes!

kalu (7 comentarii)  •  28 martie 2007, 22:38

Mda, daca a batut nationala, nu prea sunt subiecte. Hai sa scriem de ce ne doare pe noi ziaristii. Nu te mai chinui ca nu-ti pasa atat de public, problema e ca nu v-a lasat pe voi la antrenament.
Nu sunt deloc un suporter al lui Piturca, dar treaba lui e sa faca echipa sa castige si sa adune puncte. A facut-o, acum ce mai e de comentat? Cum de nu ne spui ca ar fi trebuit sa-l aduca pe Ogararu sau Sergiu Radu sau Vlad Munteanu? Aaa, stai ca s-a castigat meciul.
Ce crezi ca numai fitilele pe care le bagati voi fac ziarul sa se vanda?
P.S. apreciez faptul ca ne-ai lasat un pic cu stilul de compuneri comuniste.

Horia, Closca si Crisan (5 comentarii)  •  28 martie 2007, 22:41

1. Daca ne calificam tura asta e pt ca restul echipelor nu sunt in forma nu pt ca Pitzi e un mare antrenor, nu poti fi mare antrenor daca ai un caracter atat de mic, daca esti razbunator si infatuat
2. 3-0 e un scor f bun cu echipe gen luxemburg, malta etc, altii chiar se chinuie sa le dea 1-0
3. Decat sa ajungem la euro2008 si sa o luam nasol in toate meciurile mai bine stam aici, apropo de ce echipa mare avem sau putem avea

cochito (2 comentarii)  •  28 martie 2007, 22:51

Antrenorul asta pe care voi nu-l prea suportati,deocamdata e in picioare si poate va califica echipa .Mingea e in terenul lui.In definitiv si la urma urmei,ce vroiai . . .sa te ia de nevasta ?

dementhor (104 comentarii)  •  28 martie 2007, 22:52

CU CE TE DERANJEAZA PE TINE CA TINE ANTRENAMENTELE INCHISE ??SI ASA NU AI INTELEGE NIMIC DIN ELE….OMUL VREA LINISTE LA NATIONALA NU SA STATI VOI PE LANGA TEREN SA CIULITI URECHILE LA CE ZICE EL….

Petrisor (45 comentarii)  •  28 martie 2007, 23:00

Horia, Closca si Crisan Says:

March 28th, 2007 at 10:41 pm
1. Daca ne calificam tura asta e pt ca restul echipelor nu sunt in forma nu pt ca Pitzi e un mare antrenor, nu poti fi mare antrenor daca ai un caracter atat de mic, daca esti razbunator si infatuat
2. 3-0 e un scor f bun cu echipe gen luxemburg, malta etc, altii chiar se chinuie sa le dea 1-0
3. Decat sa ajungem la euro2008 si sa o luam nasol in toate meciurile mai bine stam aici, apropo de ce echipa mare avem sau putem avea
******************************************
tura asta era mai bine sa taci….poate tura viitoare!!!

g (1 comentarii)  •  28 martie 2007, 23:02

ciudat cum toti iti spun acelasi lucru Mario nu crezi? nu te pune asa pe ganduri?

Andrei (1 comentarii)  •  28 martie 2007, 23:05

PENIBIL, un articol ABSOLUT PENIBIL
De ce? Pentru ca te iei de primul om care in sfarsit isi ia treaba in serios. Cand FRF anunta ANTRENAMENT INCHIS, mai putin ultimele 15 minute, voi de ce trebuie sa va credeti mai cu mot? De ce nu intelegeti romaneste? Sunteti capcauni? Asa va trebuie!
Bravo Piti, ai dat dovada ca esti un profesionist (desi trebuie sa spun ca nu sunt de acord in totalitate cu lista oamenilor convocati de tine).
In momentul in care Olanda abia abia bate acasa la ea pe Luxemburg cu 1-0 cu un gol marcat tarziu, dupa 80min, si Bulgaria la fel, era de asteptat si dorit ca Piturca sa faca exact acest lucru. Sa arate ca ia in serios aceasta echipa.

X™ (167 comentarii)  •  28 martie 2007, 23:08

Maria, Mircea Sandu e ultima fosila aflata in functie din 1990. Eu nu mai cunost o alta institutie in Romania care sa aiba un sef asa longeviv. Nu stiu de Mugur Isarescu, dar cred ca nu. Piti !!! Hiiiim. S-a urcat scroafa in copac dupa un egal obtinut mai degraba datorita adversarilor. Cine a vazut Slovenia-Olanda, intelege ce vreau sa spun.

bogdan ciobanu (5 comentarii)  •  28 martie 2007, 23:09

vrem sa vedem o echipa ntioonala puternica de aia il judecam pe piturca .vrem sa joace cei mai buni nu sa fie jucatorii introdusi pe alte criterii pe care numai dinsul le stie.din meciul cu olanda au lipsit ogararu vlad munteanu care din cate citesc prin campionatele in care evolueaza sunt in mare forma.tot timpul incercam prin presa prin declaratii sa facem orice echipa cu care jucam o mare echipa ,dar ROMANIA ce echipa e?
de cind am devenit nimeni in fotbal ?DINmomentul in care nu s-au mai facut selectii pe baza valorii ci numai pe interese .asat avem cu domnul piturca in rest e treaba lui cu presa si modul in care asi tine antrenamentele.

Mihai (8 comentarii)  •  28 martie 2007, 23:12

Esti rautacioasa.. articolu` suna a amenintzare … a jucat foarte bine Romania … iar incepeti sa spuneti prostii.. puteam sa le dam 8 … am avut si ghinion.. degeaba incercati sa puneti aiurea presiune… m-am saturat pe voi.. ziaristii sa va tot vad vaietandu`va. Prefer sa nu citesc nicio stire despre nationala .. si sa jucam bine .. si sa avem avem puncte … si sa ne calificam .. si si si…

Mihai (8 comentarii)  •  28 martie 2007, 23:13

Maria m-ai dezamagit … @ Andrei … ai mare dreptate.

Mihai (8 comentarii)  •  28 martie 2007, 23:14

i-a iesit si cartea cu Contra … a jucat perfect in amandoua meciurile.

nea caisa (1 comentarii)  •  28 martie 2007, 23:15

bravo Maria!
super articolul
ca intotdeauna..mica si rea..
A+

Knut (3 comentarii)  •  28 martie 2007, 23:16

Nu cred ca erau atat de importante atmosfera campeneasca si atitudinea lui Piti (care se pare ca nu se va schimba indiferent de forma pe care o imbraca atacurile/sugestiile/reprosurile si alte povete pe care i le adreseaza cineva direct sau indirect), cat era de comentat jocul penibil al
tricolorilor. Zau daca ma deranja daca bateam cu 1-0 dar faceam si noi spectacol, chiar si cu Luxemburg. Insa capatzana lui Marica interpusa traiectoriei unei mingi plecate din foarfeca de fundas a lui Goian a scos un 3-0 mult prea decent si indulgent fatza de realitatea din teren. A propos de indulgenta…sa spui „bravura junilor”, fie ea si nostima, cand vine vorba de Cocis, e un act de marinimie pe care nu stiu daca (inca) tanarul exilat si, se pare, deja un pic frustrat de evolutia carierei sale – Razvan – o merita.

Cand joci (pentru a cata oara?) de la inceput cu 3-4 oameni in minus de la inceput (Rosu, Cocis, Daniel Niculae), stai si te intrebi cand vei putea vedea un meci cu adevarat profesionist al tricolorilor, de 11 la 11, indiferent de adversar, in care chiar sa iti faci datoria 90 de minute cu gandul exclusiv la joc si nu la rezultat, iar baietii sa lucreze unul pentru (cu) altul si nu sa incerce sa se evidentieze.

P.S.: Oarecum off-topic si mai mult legat de articolul lui Catalin Tolontan care spunea k este cam pe „nedrept” dobandita aura suporterilor bucuresteni de fini cunoscatori si aspri critici ai nationalei, stau si ma intreb..cui foloseste o nationala ridicata in slavi de niste ageamii, intr-un meci de toata jena cu Luxemburg, in care am fost asasinat de fluierele imbecile venite din tribuna pe tot parcursul meciului si de valurile stupide si scandarile complet tampite ale moldovenilor gen „Tricolori, suntem mandri de voi” (park asa am auzit) cand ei trebuiau, pe buna dreptate, fluierati.

Dar, cu riscul de a ma repeta…Quid prodest? (sau „Cui prodest”, inainte sa obiectati :))

bogdan ciobanu (5 comentarii)  •  28 martie 2007, 23:18

inca ceva.mai bine scrie un articol cum ai pupati in cur pe toti comunistii din federaatie in frunte cu dragomir ala.ar trebui sa scrieti mai mult despre asta si mai subtirel subiecte de doi lei.toti radeti si sunteti foarte amabili cu comunisti aia care au adus fotbalul in starea in care e de ani buni de zile.cind o sa faci un articol la subiect despre CAPUSILE astea ale fotbalului romanesc poti sa te chemi ziarista pina atunci esti dupa gard asa cum tu spui.e valabil si pt nea ovidel care e mai subtil mai zice si el cate ceva dar nimic concret despre acesti comunisti din fotbalul romanesc.cind o sa dispara astia o sa avem si echipa valoroasa si antrenor si selectii pe criterii valorice si accesul presei la nationala pina atunci DUPA GARD CU VOI CA DE DUPA GARD SCRIETI va e frica sa iesiti in fata sa discutati adevarul despre fotbalul romanesc.

thian1899 (63 comentarii)  •  28 martie 2007, 23:19

Maria, cred ca atata timp cat rezultatele sunt de partea lui cam are dreptul sa faca ce vrea, in unele limite, iar antrenamentele ascunse nu sunt o limita. Neconvocarea lui Ogararu sau selectia aiurea atata timp cat cei convocati aduc rezultatele scontate nu sunt o limita.

Piturca aduce rezultate, nu spectacol si jovialitati cu presa. Daca vrem altceva, exista alti antrenori.

Petrisor (45 comentarii)  •  28 martie 2007, 23:20

wwwww Says:

March 28th, 2007 at 9:23 pm
o fi reusit piti “să facă din rahat bici”,cum a zis jiji dar a uitat sa ne spuna ca mai tre sa si trosneasca biciul ca altfel stam iarasi la televizor.Avand in vedere ca e ziua lui DANI COMAN un sincer LA MULTI ANI si o sa ramai un idol in giulesti nu un tradator cum e spurcatu de lobont care a uitat de unde aplecat taranu dracu,care a fost titular datorita prieteniilor cu mutu ,chivu.si a impresarilor.Cel putin o repriza putea sa joace si dani ,drept cadoude ziua lui.

P.S sper sa vedem C.E .la televizor si in rest rapidu in C.L sa ii batem duminica pe aurolacii si astept nationala la buc sa o pt injura live

****************************************
Nu sint stelist,dar pot sa-mi permit…esti un infect.
Ps.si sa nu uiti un detaliu foarte important…voi ceferistii ati adus comunistii ,la putere in Romania!!!
-Nu crezi…intra pe Google,la Vasile Roaita,mai departe te descurci singur.
Succes!!!

Comentează