Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Egalul marilor sperante

Va invit sa scriem impreuna un editorial despre meciul cu Olanda – Romania, 0-0. E un rezultat mare, dupa un meci mare? Se face cu o floare primavara? Are „nationala” sanse la calificare? Procedura este urmatoarea: eu postez prima fraza, […]

duminică, 25 martie 2007, 11:03

Va invit sa scriem impreuna un editorial despre meciul cu Olanda – Romania, 0-0. E un rezultat mare, dupa un meci mare? Se face cu o floare primavara? Are „nationala” sanse la calificare? Procedura este urmatoarea: eu postez prima fraza, dupa care astept comentariile voastre pentru a scrie continuarea. Articolul va fi publicat in editia tiparita a Gazetei, din 26 martie.

„Tricolorii” au reusit sa surprinda in Olanda cu un rezultat care da liber la sperante. Pentru prima data dupa mult timp, „nationala” a fost oglinda a ceea ce sintem, a schimbarilor de mentalitate prin care trecem. Ai nostri au fost muncitori, concentrati, rezistenti si fizic, si psihic. I-am mai vazut asa prin amicale, mai rar in meciuri capitale. I-am mai vazut mobilizindu-se in ceasul al 13-lea, in ultimul tur al preliminariilor. 

Sa speram? Iarasi? Pentru a cata oara? Rezultatul pare mic pe tabela, dar e mare ca promisiune, dupa un meci bun si o Olanda mediocra. Impotenta, cum a numit-o presa batava. Cel mai impotent „grand” cu care au jucat tricolorii in ultimii sapte ani.

Dar de ce sa nu recunoastem ca impotenta “portocalei mecanice” a fost cauzata, in mare parte, si de evolutia dezinhibata a baietilor nostri? De ce sa nu recunoastem ca fara piruetele lui Mutu, fara siguranta lui Radoi, fara experienta lui Contra, fara energia minjilor Cocis si Marica, ziarele olandeze ar fi avut alte titluri? Sa recunoastem, sa le facem un pic de dreptate „tricolorilor”, de data asta merita.

Meciul n-a fost din cale-afara de spectaculos, chiar tern pe alocuri, ca o conserva de nervi intinsi. Olandezii au aratat suficienta, iar romanii – eficienta.  N-au riscat, nu s-au aruncat, nici nu s-au blocat psihic la primul contact cu adversarul, nu s-au cramponat de fluierul arbitrului. Olanda era de batut? Cine stie? Ar fi fost oricum o victorie-capcana. Asa, e mai bine o remiza-trambulina, care sa relanseze calculele in Grupa G. 

Si sa ne uitam mai atent. Nu e doar un punct cistigat, ci o intreaga echipa. O noua generatie iese la rampa. Gata de sacrificiu si daruire. O generatie care intelege pentru ce lupta. O generatie care incearca sa fie demna de asteptarile suporterilor. O generatie care si-a gasit in Mutu un lider suficient de matur incit sa lase deoparte egoismul de star ca sa traga echipa dupa el. 

Si echipa l-a urmat, mai unita ca niciodata. Ce liant norocos i-a tinut laolalta? Ce i-a motivat? Valoarea adversarului? Necazul antrenorului? Absenta unui om de baza, Chivu? Nevoia de afirmare? Nevoia de puncte? Orgoliul? Ambitia? Printre alte lucruri bune, a aparut in sfirsit concurenta in lotul „tricolor”. Fiecare vrea sa demonstreze ca merita sa fie titular, nu doar solutie de avarie.  

Acest 0-0 trebuie privit atent si lucid. E drept, ca dupa acru-amarul dezamagirilor recente, remiza dulce-amaruie de la Rotterdam are gust de nectar pentru noi.  Sa savuram asadar isprava „tricolorilor”, dar sa nu ne saturam cu atit. Sa nu ne multumim cu jumatati de masura, oricare ar fi masura adversarului. Foamea noastra de rezultate nu se potoleste cu un rezultat bun, fie el si o victorie cu Olanda, ci cu o calificare. 

Au contribuit: Maria, After D., Cristi, Red, Ionica, Constantin Robert, Alexander, Nick, UEFA Champions League, DIXIT, Ciuca Florin, Bobi, Mihai D., Il Dottore, Luchian, Mihai Cristea, Mara, Mitenka, Alexandru Bojdan, X, Blaton, Dan, Adela, bebelina_stelista, Razvan, Catalin5500

Comentarii (401)Adaugă comentariu

mara (175 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:10

bun

Danielle (40 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:10

Fiti atenti ca Blaton citeste ce am dat. E pe la jumate. L-am dat acum 10 minute. Sunt optimist?

Kozma (4 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:10

Mai fatuca ,vezi-ti de ale tale si lasa fotbalul in pace!

Voi,femeile,ati acaparat tot ce aveam! Doar fotbalul ne-a mai ramas si acum si peste asta va bagati..Lasa-ne scumpo si scuteste-ne de opiniile tale ..Scrie acolo de handbal, volei,crichet ,de care cu care se culca..da nu mai scrie articole despre fotbal,nu-ti mai da cu parerea despre partiturile tactice ,evolutiile jucatorilor si greselile arbitrilor ca NE SECI !!

Vezi-ti mama de ale tale ca esti ridicola!

Danielle (40 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:11

mara

Cel mai mare portbagaj din clasa lui. Linie superba.
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun? 🙂

Danielle (40 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:12

„Voi,femeile,ati acaparat tot ce aveam!”

Ba! Cu asta sunt de acord frate!
Cu restul categoric NU.

ionica (66 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:13

@Danielle vezi ca gazeta delo sport a cumparat marca, deci sunt mana in mana nu le raspunde ! 😛

Danielle (40 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:13

Ia ca am treaba! Mi-am baut cafeaua cu voi. A fost o placere! Take care! 🙂

dragomir dan (25 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:14

Sa pornim de la ideea ca nu putem face o comparatie intre ce juca generatia lui Popescu si Hagi si ce joaca generatia lui Chivu si Mutu. Mai ales ca aseara Chivu n-a fost pe teren. De fapt, a fost un meci „unfeldeOlanda-unfeldeRomania”. Ambele echipe au acuzat multe absente, ma refer doar la cele fortate de accidentari si suspendari, nu ma bag in afinitatile sau animozitatile lui Piti sau Marco vis a vis de unii sau altii.Astfel ca eu spun ca e un rezultat ce nu ne poate ajuta sa tragem o concluzie clara in ceea ce priveste echipa.Putem discuta doar de atitudine in joc, de daruire(un cuvint uzat dar care merita sa fie folosit azi, dupa ceea ce am vazut),de efort colectiv.E ceva dar nu e totul. nu poti cistiga doar cu aceste atribute, ori noi vrem victorii. Ca pe timpuri…Argentina, Columbia, Anglia, Belgia samd…va mai aduceti aminte? Mai este pina cind baietii de acum ne vor oferi ocazia de a iesi la Universitate.Semnele sunt incurajatoare, sa le acordam credit in continuare lui Cristi , Adi, Mirel & compania, sa-l lasam putin in pace pe Piti, mai ales dupa necazul din familie(condoleante, domnule Piturca) si sa speram. Cel mai frumos lucru pe lumea asta este speranta…Iar titlul ar fi”Lasati-ne sa visam”. Sarut-mina, Maria, succes in continuare.

mara (175 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:15

Kozma:Si ce daca am acaparat totul chiar si fotbalul?Inseamna ca avem valoare

mara (175 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:16

Kozma:te supara adevarul?:)

valeriu_gl (1 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:16

poate ai vrut sa spui …. „in ceasul al 11-lea… ” offf… greu tare cu noi romanii, ca sa nu spun romancele… sa nu fiu numit misogin … off off

AfterD (146 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:16

@Danielle

E TARE. Mai bine asa ? 😛

@mara

Sunt bucuros ca a castigat Malysz .Tin cu el de cand a aparut in ski-jumping. Pe de alta parte si Jacobsen ar fi fost o poveste frumoasa .. de la instalator la campion mondial intr-un an si jumatate.

@maria

Asteptam cu interes editorialul despre file mignon . Despre fotbal lasa-l pe Kozma sa scrie ca se vede ca are literatura in sange …ca tizul sau din Valea Jiului.

Danielle (40 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:16

ionica

A da? Pai:

Si Jean Padureanu a cumparat de la Copos. Asta inseamna ca…??

Ba si eu am zis mereu ca Dl Copos are un mers suspect. Dar la nea Jean chiar nu ma asteptam! 🙂

Doohh Mana in mana…auzi…
E prea multa perversitate in fotbalul romanesc. Ai pa! 🙂

nick (10 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:18

@AfterD
Thx pentru raspunsul la intrebare!

mariusdrag (1 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:20

ce fel de ziarista esti tu???? nu scrii niciodata nimic interesat! comantariile tale sunt de fapt generalitati si banalitati , iar articolele ti le scrii cu ajutorul cititorilor de pe blog!! Asta e activitate de ziarist sportiv?? Asta am outea face toti!! Pt ce iti dau astia bani? Pt ideile celor care scriu pe blogul asta? F misto… poate ii imparti cu noi… Domnu’ Ovidiu nush de ce iti spune geniala…poate o face „la misto” …

bennasy (1 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:22

acuma putem, spera si noi la calificare :d Fortza Romania 😀 😛 !!!!!

Kozma (4 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:23

„Domnul Ovidiu imi spune „Geniala” „.

Asta e cea mai stupida.Si alealalte -printre care aia cu cainele care l-a muscat pe Tolontan – sunt aiurea,dar asta ia caimacul.

AfterD (146 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:24

@nick

Scuze … 4 IE deschise si TV online …

Ca sa iti raspund : ma refeream la faptul ca sunai ca mult iubitul nostru arh. Gh. Petrescu 🙂 (presupun ca il stii)

AfterD (146 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:26

@nick

Presupun ca il stii = presupun ca l-ai remarcat pe blogurile GSP

omul_simplu (1 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:28

Excelent articolul scris dupa parerea mea, iar in privinta meciului a fost un meci bun pe alocuri presarat de mici picanterii (faulturi sau gafe). Ce sa mai Piturca a intocmit echipa care trebuia, iar Olanda nu a batut ca nu i s-a permis sa-si faca jocul. Domnilor parca Olanda a zdrobit Rusia ira Romania a batut Spania..Romnaia e pe „val’, s-a demonstrat odata in plus ca daca ai nostri pun „osul’ se poate obtine rezultate bune. Nu e corect sa spunem ca Olanda nu a jucat nimic, echipa noastra nu ia lasat; oare daca Nicolita juca avansat sau juca cu 2 varfuri mai facea fata apararea sau se mai facea presing. Scurt echipa naostra a jucat la egal (victorie daca avea noroc), pe arma contraatacaului, iar Van Basten a inteles asta si tacit a acceptat. Egalul a fost meritat!

nick (10 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:28

Maria,
iti multumesc pentru onoarea de a ma trece la colaboratori, desi trebuie sa am decenta sa recunosc faptul ca nu am contribuit cu nimic la forma finala a editorialului! Iti urez mult succes in continuare! Faptul ca sunt atatia care scriu pe blog-ul tau ar trebui sa te bucure! Si nu in ultimul rand, cu privire la detractori, exista un proverb: „In pomul care nu da roade, nu arunci cu pietre!”

wlm shkspr (164 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:29

Pacat de selectia facuta dupa trecuturile ros-albastre ale lui Piturca!

Nicolita nu este jucator de Nationala.

Radoi si-a intrat greu in ritm. A pierdut destule dueluri individuale. Dar sa avem rabdare. Se pare ca mai bun la inchidere decit fundas central ca la Steaua.

Codrea a avut perioade mari de absenta din joc. Poate ca Rosu ar fi adus un plus aport ofensiv.

Trebuia sa joace Zicu! I-am fi chinuit mai mult in careul lor.

Trebuiesc incercati si Cristea si Radu Stefan mai mult! Ei sunt viitorul. Ei pot aduce entuziasmul tineretii pe care Piturca sa-l combine cu echilibrul virstinicilor.

Totul tine de atitudine in joc!

Cu jucatori blazati nu ne vom califica. DACA VOM AVEA MEREU DETERMINAREA din meciul cu Olanda, insa, sigur ne vom califica!!

Hai Romania!!

Bravo Romania (30 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:29

Cine minimalizeaza meritul Romaniei e ori frustrat ori depasit. Olanda a jukat atat cat a fost lasata sa joace…pana pe la 30 de m de poarta noastra. S-a jukat fara greseli mari doar cu mici imprecizii…s-a jukat italieneste de partea noastra iar ei parca erau nationala noastra in meciul de baraj cu Slovenia. La Olanda au jucat jucatori care sunt intr-o forma extraordinara la echipele lor de club. E clar ca pot…e clar ca au vrut…din fericire pt noi nu au fost lasati. Toata lumea zice ca puteam castiga…a zis cineva inainte de meci ca avem sanse sa castigam? NU…atunci hai sa ne bucuram de un meci muncit si un rezultat meritat. Sincer sunt Dinamovist dar de mult nu l-am mai vazut pe Radoi desfigurat de efort la finalul unui meci iar imaginea de la final cu Mutu chemandu-i pe totzi la el chiar m-a impresionat. Au fost un grup s-au bucurat impreuna iar la cum au aratat aseara pot face performantza impreuna…mai e mult pana departe dar makar mergem pe drumul drept deocamdata si asta e bine. Felicitari Romania

Bogdan din Bistrita (31 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:30

„Ar fi fost oricum o victorie-capcana.”

Si-atunci ce sa facem? Sa nu mai batem pe nimeni de acuma ca sa nu ni se urce la cap si sa pierdem meciul urmator?

Avem echipa (numa’ sa se retraga Contra si sa’i lase locul lui Ogararu), mai conteaza antrenorul? Inafara de selectie, se mai plange cineva de Piturca? Si mai tine minte cineva antrenorii din ’96, ’98 sau 2000? sau jucatorii?

nick (10 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:31

@AfterD

Nu il cunosc !
Trebuie sa te informez ca sunt pentru prima oara in viata pe un blog!
Sorry daca te-am dezamagit!

radu (3 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:32

Oare chiar nu a observat nimeni ca cineva din echipa Romaniei trage echipa in jos ?!?
Va spun eu cine, dar cred ca toata lumea a si vazut aseara, ca acel cineva e CONTRA. Pacat, a FOST un fotbalist buna, dar acum trebuie sa lase pe altii ca e bulevard pe pe partea dreapta. Noroc cu Nicolita ca venea la dublaj, ca atfel iar o luam pe coaja. Incredibil, nu-mi vine sa cred ca Ogararu sta pe tusa iar Contra „sta” in teren. Oare trebuie sa organizam un Referendum ca sa-si dea seama Piti ca, CONTRA e contra jocului nostru !?!

Kozma (4 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:34

Contra a facut un meci bun.
Ogararu ar trebui luat la lot,dar nu stiu daca ar trebui sa intre titular in locul lui Contra.Cert e ca in locul lui Badoi ar trebui el convocat.

foosball (8 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:35

http://www.foosball.ro

ionica (66 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:35

@radu cu ce a fost contra sub nicolita?

Danielle (40 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:37

Deci:

Vreau sa va zic doua lucruri.

1 Pentru ca titlul articolului ne poate induce in eroare as vrea sa fie clar un lucru: Aseara am fost egali doar cu noi insine. Raportandu-ne la olandezi – am fost PESTE.

2 Ma numesc Doru si sunt un cititor al GSP. Am inteles ca Dl Copos…in fine…l-am si vazut cum mangaie jucatorii pe cap. Plus ca are un mers …ahh
Ce vreau sa va intreb. Am aflat ca are el un jurnal pe internet unde isi asterne gandurile lui care le simte. M-ar interesa sa stiu unde il pot gasi fiindca as dori mult sa ma apropii de el. Multumesc mult.

ionica (66 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:38

Van Bronckhorst: “Românii au cîştigat aproape toate duelurile” asta cam spune totul despre meciul de aseara…

nick (10 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:41

@AfterD

Ti-as fi recunoscator daca mi-ai spune care era legatura! Nu de alta, dar poate mai intru vreodata pe un blog si sunt pus in fata aceleiasi comparatii! Macar sa stiu despre ce e vorba.

ady_red_dog (1 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:49

Din primele comentarii de dupa meci am inteles ca rezultatul de aseara al nationalei se datoreaza unui joc prost al Olandei. Am constatat ca e destul de greu sa recunoastem (sau macar sa…presupunem!) ca Olanda a jucat prost si pentru ca Mutu & co au jucat bine, sau macar au stiut sa-i blocheze, sa-i impiedice sa faca acel „iures” la care cu totii (indiferent cat de optimisti am fi fost) ne asteptam.Eu personal dau credit echipei nationale si sper intr-o calificare. Speranta mea o consider cat se poate de „bazata”.Avem jucatori care pot face fata oricand oricarei echipe nationale.De asemenea avem si un antrenor foarte bun. De fiecare data, logic, va conta foarte mult si forma lor de moment. Si totusi…oare cuiva a dat de gandit faptul ca, inca odata, nationala noastra a fost sustinuta in strainatate mai bine ca acasa, ca oamenii aia care lupta acolo in teren au avut suport din tribuna la un meci in strainatate mult mai bine decat in capitala noastra …? Se va gandi cineva ca, poate intr-o mare masura, jocul baietilor de aseara a fost bun (pentru ca chiar a fost!)si pentru ca n-au fost fluierati de proprii lor suporteri? Ei, ca fotbalisti, sunt buni oricum…noi ca suporteri ai lor…nu prea!Sigur, si olandezii au fost fluierati de proprii lor suporteri dar…ei sunt olandezi si au simtul masurii (ca multi alti suporteri).
Nu cred ca e necesar sa ne intrebam de ce nationala a jucat bine aseara.Ce motivatie a avut.Necazul selectionerului? lipsa capitanului? Cu siguranta s-au gandit si la a le aduce bucurie si au jucat si pentru asta.
Echipa nationala are foarte multi „antrenori”, e mult mai usor sa stai pemargine si sa-ti dai cu parerea.Ce-ar fi daca noi, antrenorii astia multi, ar trebui sa si raspundem pentru „deciziile” noastre? La placinte inainte, la razboi…
Cred ca echipa nationala a Romaniei va avea rezultate si atunci cand noi, suporterii, vom inceta sa-i judecam, vom inceta sa-i condamnam ca nu ne scot in strada pentru a sarbatori ca sa uitam de problemele noastre cotidiene, sa ne alungam frustrarile.Altii sunt cei care trebuie sa rezolve problemele astea…
Ce bine ar fi daca am stii cu totii (dinamovisti, stelisti, rapidisti…) sa ne ofticam in gand si sa ne bucuram cu voce tare, sa fim la fel de zelosi in a-i lauda pe baieti la fel cum stim atat de bine sa-i criticam…
In alta ordine de idei sunt de acord cu ceea ce spune dl.Ovidiu Ioanitoaia despre tine. Mai are si dansul cateodata dreptate! Citesc cu mare placere articolele tale.

AfterD (146 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:54

@nick

Sa zicem ca dl. arhitect are un limbaj … sablonard. Si acelasi stil de a adresa apeluri conducatorilor care trebuie sa constientizeze .. etc.

Uite iti dau o mostra din dl. arhitect :

„Pe mine nu ma deranjeaza ce scrie fiecare pe aceasta fisa electronico-sportiva GSP, ma deranjeaza faptul ca o
echipa ca Steaua, semifinalista in 2006, in cupa UEFA,
nu este in stare sa se regaseasca? Sant stelist, si ma
intreb ce face PATRONUL GIGI BECALI pentru a redresa
situatia alarmanta a unui club Romanesc cu istorie si
faima fotbalistica in EUROPA? ”

Pentru detalii consultati blogul anului 🙂
http://arhgheorghepetrescu.wordpress.com/

justred (123 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:58

De ce ne ascundem dupa cires??Am jucat in 11 pe faza defensiva si am atacat in doi( Nicolita trebuia sa fie al 3-lea,dar a lipsit cu desavarsire:))).Olanda fara crampoane,i-am prins cum nu o sa-i mai prindem vreodata:desculti rau!!Puteam sa-i batem daca pe dreapta era un om de creatie,un Zicu sau Cristea.Astora cand o sa le dea credit Mr. Piturca???

radu (3 comentarii)  •  25 martie 2007, 13:58

Pana acum am pierdut din cauza lui Contra doua meciuri. Daca Piti tine sa se califice mai departe, atunci sigur ii va chema pe Ogararu si Badoi, daca nu, NU.
Ce am eu cu Contra ? In ultimele 5 meciuri de nationala Contra mi-a servit NESIGURANTA, iar vreo doua meciuri le-a pierdut de unul singur. EL cu LOBONT. Se pare ca Lobont si-a revenit, dar Contra inca nu…
E greu si pe teren si cu Andr(i)esanca !

radu (3 comentarii)  •  25 martie 2007, 14:04

Acum vine meciul cu Luxemburg. De castigat, nici nu se pune problema, o sa castigam, si daca joaca echipa a II-a a ceahlaului. Dar sa vedeti ce CAN-CAN-uri o sa iasa dupa meciul asta, spectacol nu gluma.

AfterD (146 comentarii)  •  25 martie 2007, 14:09

@justred

Daca pe dreapta era Zicu, Robben facea ce voia pe flancul ala.Chiar il vedeai pe Zicu sa se replieze ca Nicolita? De Cristea nici nu mai zic … el a dormit pe teren in ultimele meciuri la Dinamo,nici nu stiu ce cauta in lot tocami in cea mai slaba perioada a sa din ultimul an.
Solutiile se numeau Reghencampf, Streit sau Petre daca era valid.

Maria Andrieş (1349 comentarii)  •  25 martie 2007, 14:10

Pt. Ionica, olandezii sint mai fair-play in declaratii decit au fost pe teren

Alex (164 comentarii)  •  25 martie 2007, 14:10

unde sunt cei care erau convinsi ca luam 3-4 goluri?? eram sigur ca acum vor zice ca nu noi am jucat bine, ci ei au jucat prost!! Asta e cea mai mare tampenie, o echipa joaca prost pt ca cealalta nu o lasa sa joace bine… baietii merita numai laude pt meciul asta… mai scutiti-i.. poate ati fi vrut sa batem noi la 3 diferenta… eu eram sigur ca ne calificam si inainte de acest meci, indiferent de rezultatul ce urma, iar acum sunt si mai sigur…

ionica (66 comentarii)  •  25 martie 2007, 14:11

@AfterD nu bag mana in foc pt streit , o fi bun la eintraht dar stim noi cum s-ar descurca la nationala? Eu cred ca piturca a ales bine aseara cu nicolita, chiar daca pe faza ofensiva a fost slab, la dublaj n-am ce sa-i reprosez a fost aproape perfect , si acum imi vin in minte cursele care le facea pe flanc.

ionica (66 comentarii)  •  25 martie 2007, 14:12

@MA asta cam asa e …

Alex (164 comentarii)  •  25 martie 2007, 14:13

exact, cum spune Maria, au fost niste tigani olandezii, care este raportul faulturilor apropo, stie cineva, ca mie mi-e lene sa caut….

sorin-arges (21 comentarii)  •  25 martie 2007, 14:14

Rezultatul si nivelul la care a jucat echipa sunt urmarile incapatanarii multhulitului Piturca.

ionica (66 comentarii)  •  25 martie 2007, 14:16

@Alex pt statistici contacteaza-l pe vochin 😀

nick (10 comentarii)  •  25 martie 2007, 14:17

Iti multumesc pentru clarificare!
Iti spun sincer ca nu ma regasesc in cuvintele d-lui respectiv! Trebuie sa ne amintim ca au fost mai multe momente cand am privit cu speranta viitorul dupa o anumita partida (ie Romania-Cehia), iar apoi conducatorii au continuat sa se balacareasca in public neintelegand importanta cuvintelor ” strangeti randurile!”
Titlul aricolului ar fi trebuit sa sugereze ca ne bucuram… dar nu trebuie sa ne imbatam cu apa rece! La sfarsitul drumului, daca este incununat cu succes, avem tot dreptul sa ne exprimam bucuria fara bariere. E bine totusi, ca titlul final al articolului exprima mai mult sau mai putin aceeasi idee
In alta ordine de idei nu prea inteleg de ce aceasta viziune moralizatoare, ar fi apanajul celor care au ceva in comun cu arhitectura!

dodo (207 comentarii)  •  25 martie 2007, 14:20

Pt. cei care-l criticau pe Nicolita! In faza ofensiva n-a facut el mare lucru…dar ati vazut ca n-a miscat Van Bronchorst de langa el? A fost super Nicolita pe partea dreapta…plus ca merge folosit si fundas dreapta la o adica…!

Maria Andrieş (1349 comentarii)  •  25 martie 2007, 14:21

Pt. Dodo, asa este, Nicolita a contat numai defensiv.

dodo (207 comentarii)  •  25 martie 2007, 14:23

@alex:

Am obtinut un egal…sa nu ne imbatam cu „apa rece”! Trebuie sa batem luxemburgul la scor, pt. a trece in fata lui „mamalischi” inainte de dubla cu Slovenia din vara…unde trebuie sa luam 6 puncte!! Si atunci abia putem spune ca avem sanse mari la calificare!!!

Alex (164 comentarii)  •  25 martie 2007, 14:26

dodo, noi trebuie sa ii batem pe bulgari, asta e cel mai important, si eu cred ca o sa ii batem… in plus bulgarii mai au de jucat in olanda, pe cand noi mai jucam cu olanda acasa… o sa cam trebuiasca sa ii bata si olanda… eu unul cred ca ne calificam… fiecare cu parerea lui.. eu sunt mai optimist din fire…

Comentează