Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Cine apără Timisoara?

Din club cu perspective europene, Timişoara a ajuns obiect de şantaj şi instrument de presiune. De ce? Pentru că Iancu a păcătuit prin imprudenţă. Cînd a preluat clubul, i-a neglijat cu totul cartea de identitate. Istoria şi simbolurile. E ca […]

miercuri, 14 martie 2007, 10:50

Din club cu perspective europene, Timişoara a ajuns obiect de şantaj şi instrument de presiune. De ce? Pentru că Iancu a păcătuit prin imprudenţă. Cînd a preluat clubul, i-a neglijat cu totul cartea de identitate. Istoria şi simbolurile. E ca şi cum ai cumpăra un corp fără suflet. Sufletul lui Poli, în condiţii misterioase, a rămas în buzunarul lui Zambon. Un profitor pe care nu metoda ori stilul, ci doar accentul italian îl deosebeşte de profitorii autohtoni.

De data asta, Iancu s-a arătat mult prea încrezător în dreptatea pe stil românesc. Şi n-a prezentat la timp dovezile la Tribunalul din Lausanne. Hotărîrea acestei instanţe, pronunţată în decembrie anul trecut, este definitivă şi prevalează asupra instanţelor interne. Inclusiv asupra Curţii de Arbitraj pentru Fotbal (CAF), care i-a dat cîştig de cauză lui Iancu.

Acum e prea tîrziu. TAS-ul n-are degeaba sediul în Elveţia. Nu judecă o speţă de două ori. O dată şi bine. Judecă pe ceas, nu stă cu anii pîndind în zare pînă apare Iancu să-şi apere clubul. Degeaba dă acum magnatul vina pe federalii care i-au sugerat ”ciocu’ mic şi joc de glezne”. Nu schimbă nimic.

Cazul se complică de la zi la zi, ca o liană de hîrtii şi măgării. La şantajele cinice ale lui Zambon, Iancu răspunde cu şantaje economice. Retrage echipa din campionat, n-o mai susţine, o mută în alt oraş, vinde tot etc, etc. Variante care mai de care mai delirante şi cacofonice.

Cei mai loviţi de absurda gîlceavă sînt fanii lui Poli. Echipa lor de suflet e tîrîtă de pe o tejghea pe alta, în nişte trocuri de coşmar. Fiecare îşi apără interesul, FRF vrea relaţii bune cu UEFA, Zambon vrea un chilipir gras, Iancu vrea să rămînă cu banii şi imaginea, Iacov, zor nevoie, vrea răzbunare. Unde e interesul echipei? Cine-l apără?

Cum de atîţia oameni versaţi în legi şi regulamente, antrenaţi în meciurile cu justiţia, oameni care conduc ditamai companii au scăpat din vedere un lucru atît de la vedere, cum sînt culorile? În loc să se stropşească incontinent, ar trebui să caute o soluţie de urgenţă şi de bun-simţ. S-o caute el, nu Kassai, Lupescu sau tata Blatter. Nici jucătorii lui Poli, nici publicul timişorean nu merită să fie sacrificaţi pentru că Zambon a tratat cu sictir CAF-ul, iar Iancu a tratat cu sictir TAS-ul. Nu merită să fie miştocăriţi de nişte scîrţa-scîrţa la Parchet!

“Îmbogăţiţii de război”, „les nouveaux riches” de după ‘89 trebuie să ţină cont că azi n-ar avea nimic, nici cluburi, nici rafinării, nici televiziuni la care să apară, dacă locuitorii acestui oraş nu înfruntau dictatura. Să nu încerce să impună altă dictatură, a banilor şi a tupeului. Numele acesta, Timişoara, nu e o afacere oarecare, e o stare de spirit. La nevoie, o stare de spirit revoluţionar. Timişorenii nu trebuie subestimaţi. Au mai încercat unii. Şi au sfîrşit destul de prost.

Au contribuit: Maria, Victor, Paul Andrei, HreanViola, Andrei, Iulian, Alex, EU frustrat, Vogel, Rambo, Soryn, Simplu Suporter, No Shame, Cor, Blue Aztec, Poison, MariusS, Gelu, Radu, Timişorean, Dany, FlorinR.

Comentarii (852)Adaugă comentariu

dodo (207 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:12

@drops:

Asa e…bun articolul ala de la inceputul blogului!!

Inseamna ca TAS nu are dreptate…iar FRF habar nu are de situatia de la Timisoara!!

Alex (164 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:13

@rares

actele pe care le-a avut zambon de a putut sa revina au fost din acelea cu fetze de presedinti si numere… inainte sa ii dea hartie lui zambon ca are palmaresul, frf a dat o hartie Timisoarei, unor oameni sinceri, fara bani, care au facut asta tocmai de frica sa nu se piarda Poli dupa plecarea macaroanei, care mai ca nu a zis ca isi baga cazzo in poli….

Wholigan (8 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:16

Un palmares nu ar trebui sa fie un obiect comercial si nu ar trebui sa poata fi tranzactionat. Actuala divizionara A din timisoara nu este continuatoarea echipei care a obtinut acel palmares, deci NU MERITA culorile, numele si titlul acelei echipe. PUNCT.
Sa joace in alb-rosu, sa se numeasca AEK NATIONAL si sa aiba palmaresul de 4 ani pe care l-a castigat.

Alex (164 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:16

@dodo

TAS nu are dreptate pt ca au fost dezinformati de macaroana si incompetentii de la frf… cei de la frf sunt principalii vinovati…

vlad (29 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:18

toata tampenia pleaca de la frf din momentul in care s’a dat drumul la cumparari de locuri,fuziuni si toata magaria asta.Inevitabilul s’a produs,cand incalci principalele coduri etice ale sportului nu realizezi decat un mare rahat ce se intampla azi la Timisoara din pacate,echipe contopite,echipe care nu isi mai gasesc coloana vertebrala pierduta prin acte date fara cap datorita coruptiei de la noi,daca nu permiteau de la bun inceput aceste practici aveam un fotbal putin mai curat.
e o mizerie ce se intampla dar ne’am facut’o cu mana noastra,distrugem istoria unor echipe de traditie din lacomia si ignoranta noastra.

gheo (9 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:18

alin
am inteles ca pe jambon asta, l-a adus unu’ cojocari (?) de la primarie, pe post de mare investitor, in anul in care dacia pitesti ceda locul timisoarei in b, pentru a evita c-ul. Dupa un an si jumatate, jambon a plecat de la poli, poli jucand returul cu juniorii, pierzind toate meciurile si terminand cu -8 puncte, pe ultimul loc. Cum naiba -8 puncte? Ca sa evite intrarea in c cu penalizari de -33 puncte, au preferat sa nu mai inscrie echipa in acea editie. Pai aici e doar vina primariei si a cui o mai fi fost actionar la momentul respectiv. Lipsa totala de interes. Nici acum nu vad sa fi facut mare lucru. Rusine!
Cum vine asta -8 puncte, ca nu am mai auzit asta?

rares (29 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:26

dupa parerea mea principala vina o au autoritatile de atunci ale Timisoarei sincer,se tot vb de clauza de 2 ani daca poli nu intra in a ,contractul se rezilia,de ce nu a fost aplicata ,echipa luata de primarie,la un oras ca Timisoara un loc in diviza b se putea finanta usor pt a atinge seria b?Asta daca clauza aia a existat cine stie,apoi daca zambon a reziliat definitiv contractul cu poli cum spunea cel care a dat niste informatii mai sus,mi’e greu sa cred ca putea sa reinscrie echipa dar sa luam in calcul si coruptia din frf si ca au reinregistrato,iar cei care au preluat cand a plecat macaronarul au castigat procesul cu el dar o alta problema in litigii fotbalistice fifa recomanda comitetele lor si nu instantele civile,de ce nu s’a facut demers la fifa de catre detinatorii echipei dupa plecarea macaronarului atunci cand acesta a revenit si a inregistrat echipa?

dodo (207 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:29

Si treaba cu UTA e ciudata!! Cum sa promnovezi tu direct din C in A?? In campionatele Angliei, Frantei, Germaniei, Spaniei…asa se intampla??? Se cumpara si acolo locuri???

dodo (207 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:32

@rares:

Am impresia ca e incurcata rau treaba la Timisoara!!!

Oricum…FIFA si UEFA nu tin seama de instantele civile de judecata!!
Chiar FIFA si UEFA nu sunt de acord cu amestecul statului si al justitiei in treburile lor!!!

rares (29 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:33

nu uta a facut fuziune o alta manevra permisa in romania,a luat locul liberyului din salonta si a fuzionat cu ea.Tocmai ce zicea vlad toata problema pleaca de la vanzari aiurea de locuri,fuziuni si alte prostii.In traducere din 2 echipe una picata in c si una promovata in a s’a facut doar o echipa.Romania ce poti sa ceri,nici un jucator care a promovat cu salonta in a nu a ramas la echipa,palmaresul este al utei ,salonta numai exista.cam asta e pe scurt ce s’a intamplat acolo

Alex (164 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:34

binenteles ca nu, numai in Romania se pot vinde locuri, palmaresuri, se pot muta echipe, se pot retrograda unele pe motiv de datorii, dar in acelasi timp se pot ierta altele, se pot sterge datorii prin simpla schimbare a numelui unei firme din SC in SA…

abia acum cred ca nu se mai pot vinde locuri…

retardatule (1 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:36

# zahovici Says:
March 14th, 2007 at 11:03 am

eu vreau sa se desparata TIMISOARA de romania, ai avea ceva impotriva

DA TU AI AVEA CEVA IMPOTRIVA SA NE FACI UN SEX ORAL ?

Alex (164 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:36

nu rares, nu au fuzionat, au facut rocada practic, acum liberty e in c si uta in a… au cumparat locul la negru practic…

rares (29 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:36

bine dodo, ca daca stai sa te gandesti si poli tot fuziune incearca sa faca,cu poli 2002,ma rog niste chestii total tampite care nu fac decat sa pateze imaginea fotbalului.Si da fifa nu respecta nici o decizie pe teme sportive date da tribunale civile dupa cazul Bosman s’a intamplat chestia asta marele scandal cu dreptul la munca etc,iar situatia in cazul poli 2002 si zambon trebuia rezolvata la fifa nu in tribunale civile pt ca decizia tribunalului civil e egala cu 0 in fata fifa,e complicata rau

rares (29 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:38

alex eu staim ca fuziune au facut,pt ca liberty numai exista ,asa s’a urlat cand au luat locul in a ca se face fuziune nu schimb de locuri

eu asa stiu situatia de la arad

gheo (9 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:38

rares
te inseli, salonta e in divizia c!

Alex (164 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:40

nu nu, liberty e acum in c… oricum e hilar ca aradenii fac misto de noi, in loc sa se uite in ograda lor… lor li se pare mai onorabil faptul ca ei nu au fuzionat, doar au cumparat locul…

gheo (9 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:41

rares
seria 6, loc 1 !

Alex (164 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:43

da si Poli vrea fuziune, de fapt a facut fuziune… pt mine cel mai corect era sa jucam in C si sa promovam incet incet… nu e asa greu… doar ca nimeni nu are rabdare sa faca asta… Poli este o comoara pt cel care o detine, dpdv al marketingului, de asta au venit dobos si iancu aici, chiar si jambon…

rares (29 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:44

da acum am gasit si eu nu stiu de ce am avut impresia ca ei au fuzionat dar ma rog

Alex (164 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:45

asa era vorba la inceput, ca era vorba ca nu se mai pot vinde locuri, dar pan la urma s-a mai putut…

dodo (207 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:49

@rares:

Pai da…aici au gresit acei lideri de galerie sau cum s-or numi, din Timisoara! Ca nu s-au adresat la FIFA! Ei s-au adresat instantelor judecatoresti din Romania…ceea ce e egal cu 0 pt. FIFA!
Sau eventual FRF…ceea ce iar e egal cam cu 0,5 pt. FIFA!!

Asa ca Iancu degeaba e suparat acuma…ca „vacaru pe sat”!!

Cine e vinovat??

rares (29 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:50

da ca a fost mare scandal cu uta cu pandurii ca si aia vroiau sa preia locul salontei,oricum o chestie de lipsa de bun simt jucatorii de la salonta au luptat sa promoveze si dupa aia nici unu nu a fost retinut in lotul utei,pacat de ce se intampla, 2 echipe de traditie in fotbalul romanesc si’au patat imaginea in niste smecherii tipice romanesti.

Alex (164 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:53

pai nimeni nu si-a inchipuit ca din moment ce justitia a hotarat ceva, conform legilor statului, o instanta sportiva externa, poate da un alt verdict si acesta poate fi pus in aplicare peste legea Romaniei… normal ar trebui atacat frf pt ca incalca legile Romaniei, dar asta ar insemna dezafilierea frf de la fifa, si asta ar merita frf, dar ar afecta si mai multi romani, si noi vrem sa fim corecti, nimic altceva…

rares (29 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:55

Se pare ca pasul urmator este o întâlnire între patronul banatenilor si oficialii FRF, în frunte cu Mircea Sandu, urmata de o cale de atac comuna la FIFA. Iancu este decis sa nu renunte: nici la palmares, nici la echipa. Pe de alta parte, Zambon nu se teme: “Daca vor sa schimbe decizia TAS, sa convoace o întâlnire cu Bush, sa vina cu armata americana, ca în Irak, sa invadeze Elvetia, Iancu sa fie pus regele Elvetiei si doar asa poate vor reusi sa schimbe ceva la Lausanne”. Cum nimeni nu cedeaza, data-cheie este 23 martie, limita impusa de FIFA.

Alex (164 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:56

liberty a luptat pt promovare tocmai pt a vinde locul, de la inceput a vrut asta patronul, si acum cred ca o face din nou….

rares (29 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:58

alex aici e clara situatia doar fifa are dreptul de decizie in cazul litigiilor sportive si nu tribunalele civile,cazul se judeca doar sub jurisdictia fifa si atat.
tot razboiul trebuia dus la fifa nu prin instantele civile romanesti care nu au nici o valoare in fata fifei.Asta nu am inteles de ce iancu a ales calea tribunalelor romanesti si nu s’a luptat direct la fifa

Alex (164 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:59

sincer eu ma indoiesc ca TAS va mai schimba decizia, desi asa ar fi corect… noi speram… poate va avea ceva influenta totusi si mitingul de sambata…

dodo (207 comentarii)  •  15 martie 2007, 1:59

rares Says:

March 15th, 2007 at 1:50 am
da ca a fost mare scandal cu uta cu pandurii ca si aia vroiau sa preia locul salontei,oricum o chestie de lipsa de bun simt jucatorii de la salonta au luptat sa promoveze si dupa aia nici unu nu a fost retinut in lotul utei,pacat de ce se intampla, 2 echipe de traditie in fotbalul romanesc si’au patat imaginea in niste smecherii tipice romanesti.
—————————————————————–

Situatia asta cu promovarea Salontei e posibila pt. ca suntem singura tara care are 2 serii in Div. B!! Ar trebui sa existe o singura serie puternica…nu sa ajunga echipe ca Liberty salonta in A care n-au nici stadion si sunt vai de mama lor (desi pe cinstite au castigat seria) si atunci sigur ca sunt dispuse cu bunastiinta sa vanda locul oricui!!! Pt. ca au nevoie de bani!!!

Ia sa dea o decizie LPF ca de la anul sa fie Liga 2-a cu o serie de 18 sau 20 echipe…da’ puternice si financiar si cu stadioane ca lumea …multe chiar cu nocturna!! Restul echipelor…in C!!

Nu vedeti ca situatia asta de saracie e mentinuta de Mitica Dragomir???

Mai e vreo tara in Europa (de la vest de ungaria) care are 2 serii in liga a 2-a??? Sunt tare curios sa stiu!!! Lamuriti-ma si pe mine!!!!

Alex (164 comentarii)  •  15 martie 2007, 2:02

da, si iancu a gresit, nu a acordat destula importanta problemei… sa vedem ce s-o intampla… eu tot ma gandesc ce va fi daca nu ni se da castig de cauza, si iancu nu ii plateste lui zambon.. ce va face macaroana cu echipa? ca in Timisoara nu mai calca, asta e clar!!

Alex (164 comentarii)  •  15 martie 2007, 2:04

dodo ai dreptate, dar nu vezi ca nici echipele din liga I nu au bani si/sau stadioane?? pai dinamo, viitoarea participanta in C L nu are stadion omologat.. ce mai e de zis??

dodo (207 comentarii)  •  15 martie 2007, 2:05

@rares:

Nu Iancu a ales calea tribunalelor romanesti (care fie vb. intre noi…nu sunt nici ele un monument de moralitate), ci acei nestiutori sefi de galerie!!!
Daca actele palmaresului Timisoarei au ajuns pe mana unor asemenea oameni…(nu ca Iancu ar fi mai destept…dar…), ce mai e de zis??

Din pacate…PROSTIA SE PLATESTE!! Si pe Timisoara o costa rau!!!

dodo (207 comentarii)  •  15 martie 2007, 2:07

@alex:

Astea sunt rautati ale romanilor si stelistilor…cine a spus ca nu se pot juca meciuri de CL pe Dinamo? Au venit aia de la UEFA si au dat verdictul?? In iulie se va inspecta stadionul si atunci vom sti!!

rares (29 comentarii)  •  15 martie 2007, 2:09

pai uite numai ce echipa se preconizeaza ca intra in a la anul si va intra otopeniul pai aia o sa ia locul lui national la nr de suporteri,e bine ca intra u cluj dar sa vezi acolo alte scandaluri cu cfr ca se suporta si aia de numai pot.iar alex nu stiu daca va sensibiliza mitingul de sambata dar ma rog voi faceti ce puteti ca nu aveti nimic de pierdut insa situatia e cam clara,aia nu isi vor mai schimba decizia.Ce mi’e frica sa nu se ajunga mai departe din toata povestea asta si daca isi arunca aia un ochi mai atent pe la noi prin ograda luam cel putin 5 ani de suspendare din competitii externe si la nationala si la cluburi la ce am putut sa facem prin campionatul asta

dodo (207 comentarii)  •  15 martie 2007, 2:11

@rares:

Da ce zici de Minerul Lupeni sau FC Caracal? Au si ele sanse de promovare…sa stii!!!!

rares (29 comentarii)  •  15 martie 2007, 2:12

dodo nu cred ca o sa ia dinamo permisul de trecere acum serios,e mic si nu prea indeplineste nici o conditie stadionul,deja se bate moneda de pe acum ca se va juca la piatra neamt,dar ai rabdare ca mai sunt meciuri si cine stie,dupa cum a inceput dinamo se poate impiedica de multe echipe

Alex (164 comentarii)  •  15 martie 2007, 2:13

din cate am vazut la televizor nu arata prea bine stadionul dinamo, nu ca ar arata mai bine al lui Poli… cel mai bun din tara la ora actuala este cel de la Piatra Neamt… e o diferenta mare intre acela si al lui dinamo, si chiar si al stelei, carora le-au zis observatorii uefa sa spele toaletele daca vor sa inceapa meciul…

rares (29 comentarii)  •  15 martie 2007, 2:13

stiu ai dreptate eu nu sunt de acord nici cu 18 echipe mai bine era sistemul cu 16 in a si o singura divizie b,ca sa fie concurenta pt ca numai ea te duce la performanta dar sunt interese peste interese

dodo (207 comentarii)  •  15 martie 2007, 2:15

@rares:

Si eu as vrea sa se impiedice…dar nu vezi ca nici steaua nu profita!?
Asa ca eu zic ca ei sunt deja campioni!!
Poate sa joace tur 3 preliminar si sa nu intre in Liga…aici da!!

Desi presimt ca daca vor intra in CL vor juca pe Ghencea!!! Mai vb. noi!!

rares (29 comentarii)  •  15 martie 2007, 2:21

poate profita rapid sau de ce nu sa faca surpriza si cfr cluju,important ca urmaritoarele sa profite la maxim de pasi gresiti ai lui dinamo si sa profite la maxim + ca vor mai veni si meciurile directe ale celor 3 contra lui dinamo care daca le castiga diferenta se reduce la 5 pct fata de rapid si cluj in eventualitatea ca nu fac si astia pasi gresiti.Eu ma retrag noapte buna mi’a facut placere si alex ce sa spun sincer nu cred ca veti obtine ceva,imi pare rau de situatia in care e timisoara dar fiecare isi are o vina in situatia de acolo si aici ma refer la oameni care au luat decizii.sa asteptam ziua de 23 martie si atunci vom vedea ce va fii.

noapte buna

dodo (207 comentarii)  •  15 martie 2007, 2:26

@rares si restul:

N.B.!

Roman, Stelist, antitzaran (5 comentarii)  •  15 martie 2007, 3:03

Nu va inteleg b eu pe voi astia din banat si ardeal. Tot o ardeti cu „mitici” si alte prostii. Ajutati-ma sa inteleg ceva. Cand imi spuneti mie „mitica” e de bine e de rau, ca nu inteleg Si daca e de rau de ce ar fii ca nu ma simt jignit ca-mi spuneti voi „mitica”. Cred ca si pe la voi prin fosta regiune „sclavagista” a ungurilor sunt o gramada pe care-i cheama Mitica. Nu inteleg de ce aveti boala pe Bucuresti si pe moldova? Ce v-au facut? Eu unul nu aveam nimic cu voi chiar imierati simpatici. Erati ca niste frati pt. mine dar din cauza atitudinii voastre lucrurile s-au schimbat.
Tine-ti minte un lucru. In 1918, „mitici” s-au luptat pentru voi si au pus capat unei perioade de „sclavie” pe care o indurati de 1000 de ani. Bine, cu o alta perioada de pauza de vreo 10 ani pe care v-a oferit-o un alt „mitic”. Poate ati auzit de Mihai Viteazul? Vorbiti de infractionlitate dar la voi e dezastru. Nu prea se respecta legile in tara asta dar la voi parca nu se respecta mai mult decat in Bucuresti. Vorbiti de autonomie. Din partea mea ducetiva dracului cu tot cu ardealul si banatul vostru ca numai probleme faceti. Noi murim in razboaie pentru voi sa va scapam de sclavie si voi vreti mereu la ungurii care v-au f…t in c.r 1000 de ani. Economic nu reprezentati nimic pentru tara asta. Nu aveti nici un progres nimic. Traiti din banii pe care v-i treimit rudele voastre plecate la munca afara. Pentreu ca, da, „dragii mei” banateni in continuare va place sclavageala. Sunti toti capsunari, vopsitori de vapoare, chelnari si menajere. De acolo este asa zisa voastra „prosperitate. Din sclavia pe la straini. Nu cred ca un potential stat de „slugi” poate supravietui in lumea asta. Va jucati cu cuvinte precum „autonomie”, „separare” si altele de parca ar fii niste nimicuri. N-aveti nimic sfant in voi. Nu stiti decat sa plecati din tara la capsuni si sa luati salariul din strainatate in fiecare luna. Noi avem mandrie si demnitate de ROMANI. Pentru noi a fii ROMAN si a avea o istorie in spate este mult mai presus decat banii si o echipa de fotbal. Si acum ca am ajuns la ecipa de fotbal: e a lu’ Zambon. FIFA i-a dat dreptate. Ce dracu mai vreti, nu inteleg.
Dar nu va injur pe toti pentru ca sunt convins ca nu tot banatul gandeste ca dobitocul de „zahovici” Ce nume de „roman”, nu-i asa?

5232 (7 comentarii)  •  15 martie 2007, 3:52

ce e cel mai trist e ca uni suporteri ai altor echipe par sa nu intzeleaga ce se intimla defapt….ca nu e vorba despre echipa lu iancu sau a lu zambon e vorba de echipa Poli a timisoarei…pentru ca palmeresul nu la facut nici zambon nici iancu…la facut Poli…nu poate sa plece cineva cu sufletul timisorenilor…Poli apartzine Timisoarei…de aceea nu intzeleg de ce suorterii echipelor rivale in loc sa sustzina o nedreptate… se fac ca nu ii intereseaza sau in plus continua sa jigneasca… eu sunt sigur ca daca ar fi fost o alta echipa pusa in situatzia asta as fi sustzinuto macar moral… chiar daca era vorba despre uta sau dinamo….pentru ca aici nu se mai pune problema rivalitatzii intre cluburi…se pune problma dretatzii…asa ca ii rog pe totzi iubitorii de fotbal…decat sa demoralizeze suporterii unei echie aflate in impas mai bine sa o incurajeze…sau daca cred ca nu pot sa faca asta …macar sa se abtzina si sa stea deoparte…nu cred ca poate fi asa greu…ne vedem simbata in piatza operei…sa nu uitam ca sustzinem Timisoara su pe domnu iancu… frica mea este… in caz ca sar lua o decizie favorabila domnului iancu sa nu il imita pe zambon…culorile …imnul…apartzin suporterilor timisoreni

Rambo (88 comentarii)  •  15 martie 2007, 3:53

❗ dupa ce v-ati batut intre voi in galerie, in timpul meciului cu Dinamo, acum vreti s-o puneti iar in Piata Operei ?
Mai, dar ce „smardoi” sunteti voi !
Va agitati degeaba, precum Pepsi-ul !
N-o sa faceti nimic prin presiune, acum, cand faptul e consumat.
Asta e, daca v-ati luat dupa Iancu si dupa mafiotii de la FRF si LPF, in frunte cu Sandu si Corleone, care erau siguri ca au pus-o iar de-o mica coruptie intre ei.
Ce sigur era Iancu ca-l vor apara scursurile de la FRF si LPF !!!
Chiar asa, cumva va fi cutremur la LPF si FRF ?
Daca dispar Corleone si Sandu, cei doi pusi doar cu ajutorul banilor murdari ai lui Jiji, vom avea un fotbal mai curat, farasacose cu bani sau cu pumni in gura ale unor mafioti si smardoi, de la un club rusinos in toata lumea !

5232 (7 comentarii)  •  15 martie 2007, 3:57

rambo….vezi ca tzie somn…nu ne mai obosi si pe noi…

CARE TIMISOARA???????? (13 comentarii)  •  15 martie 2007, 4:12

alex_poli-tim Says:

IN AFARA FAPTULUI CA ESTI PROST MAI ESTI SI PENIBIL CA TOTII CEILALTI TIM……DACA JABA IANCU NU A FOST IN STARE SA CUMPERE O ECHIPA CU TOT CE-I APARTINE ACUMA TRAGE PONOASELE AVETI CE MERITATI ADICA MAI PE INTELESUL VOSTRU NIMIC……….ORICUM SUNTETI NISTE CURVE , CARE ATI LASAT ADEVARATA POLI DIN LIGA A 3
SI ATI ALES O ECHIPA PARVENITA LA TIMISOARA CU CARE VA MANDRITI…..DAR OARE AVETI SI VOI MANDRIE ????
AVETI CE NE-ATI DORIT VOI NOUA SA NE DESFINTEZE, E UITE CA ROATA SE INVARTE IMPOTRIVA VOASTRA ……. MAI TI MINTE CAND SPUNEA MESERIASUL ALA DE JECKICACA IONESCU CA DINAMO SI sTEAUA TREBUIESC DESFINTATE??????
E UITE CA VA SUNAT CEASUL SI NUMAI ASA SE FACE DREPTATE IN FOTBAL……..SI INCA CEVA CAINELE LATRA DE DRUM LUNG SI PROSTUL DE GRIJA ALTUIA…..VI SE POTRIVESTE DE MINUNE.

TIMISOARA RUSINEA TARII…………..TIMISOARA RUSINEA TARII
TIMISOARA RUSINEA TARII…………..TIMISOARA RUSINEA TARII
TIMISOARA RUSINEA TARII…………..TIMISOARA RUSINEA TARII
TIMISOARA RUSINEA TARII…………..TIMISOARA RUSINEA TARII

5232 (7 comentarii)  •  15 martie 2007, 4:23

care timisoara? nu cred ca a ajuns Timisoara rusinea tzarii…rusinea tzarii o reprezintzi tu si cei ca tine… eu sunt mindru ca sunt timisorean…dar nu pot sa ma mandresc cu faptul ca esti roman si ca vorbesti aceeasi limba ca si mine…sincer ma dezgusti

CARE TIMISOARA???????? (13 comentarii)  •  15 martie 2007, 4:23

SI INCA CEVA DACA VRETI AUTONOMIE PLECATI DRACULUI ODATA CA SI ASA SUNTETI DE CACAT SI NE FACETI DE RAS….DUCETIVA LA BOZGORII VOSTRI SA VA FUTA IN CUR…….

CARE TIMISOARA???????? (13 comentarii)  •  15 martie 2007, 4:33

5232 Says:

DECAT MANDRIA VOASTRA MAI BINE LIPSA…….CE MANDRIE AVETI VOI , VA CREDETI SUPERIORI TUTUROR ROMANILOR SI IN REALITATE SE VEDE DEFAPT CINE SUNTETI NISTE 0000(ZEROURI)
DACA MAI TRAIA CEAUSESCU ERATI ACUM DOAR O TRISTA AMINTIRE…..
MIE IMI ESTE SI MAI RUSINE CA FACETI PARTE DIN ROMANIA DE AZI MAI CU SEAMA CA VORBITI ALTE LIMBII DECAT CEA MATERNA ………. SA VA FIE RUSINE SCLAVILOR

5232 (7 comentarii)  •  15 martie 2007, 4:35

cine vrea autonomie inseamna ca sa saturat sa fie pus in aceeasi oala cu tine…sincer …dupa cum vb cred ca tu esti bozgor…

Comentează