Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Cine apără Timisoara?

Din club cu perspective europene, Timişoara a ajuns obiect de şantaj şi instrument de presiune. De ce? Pentru că Iancu a păcătuit prin imprudenţă. Cînd a preluat clubul, i-a neglijat cu totul cartea de identitate. Istoria şi simbolurile. E ca […]

miercuri, 14 martie 2007, 10:50

Din club cu perspective europene, Timişoara a ajuns obiect de şantaj şi instrument de presiune. De ce? Pentru că Iancu a păcătuit prin imprudenţă. Cînd a preluat clubul, i-a neglijat cu totul cartea de identitate. Istoria şi simbolurile. E ca şi cum ai cumpăra un corp fără suflet. Sufletul lui Poli, în condiţii misterioase, a rămas în buzunarul lui Zambon. Un profitor pe care nu metoda ori stilul, ci doar accentul italian îl deosebeşte de profitorii autohtoni.

De data asta, Iancu s-a arătat mult prea încrezător în dreptatea pe stil românesc. Şi n-a prezentat la timp dovezile la Tribunalul din Lausanne. Hotărîrea acestei instanţe, pronunţată în decembrie anul trecut, este definitivă şi prevalează asupra instanţelor interne. Inclusiv asupra Curţii de Arbitraj pentru Fotbal (CAF), care i-a dat cîştig de cauză lui Iancu.

Acum e prea tîrziu. TAS-ul n-are degeaba sediul în Elveţia. Nu judecă o speţă de două ori. O dată şi bine. Judecă pe ceas, nu stă cu anii pîndind în zare pînă apare Iancu să-şi apere clubul. Degeaba dă acum magnatul vina pe federalii care i-au sugerat ”ciocu’ mic şi joc de glezne”. Nu schimbă nimic.

Cazul se complică de la zi la zi, ca o liană de hîrtii şi măgării. La şantajele cinice ale lui Zambon, Iancu răspunde cu şantaje economice. Retrage echipa din campionat, n-o mai susţine, o mută în alt oraş, vinde tot etc, etc. Variante care mai de care mai delirante şi cacofonice.

Cei mai loviţi de absurda gîlceavă sînt fanii lui Poli. Echipa lor de suflet e tîrîtă de pe o tejghea pe alta, în nişte trocuri de coşmar. Fiecare îşi apără interesul, FRF vrea relaţii bune cu UEFA, Zambon vrea un chilipir gras, Iancu vrea să rămînă cu banii şi imaginea, Iacov, zor nevoie, vrea răzbunare. Unde e interesul echipei? Cine-l apără?

Cum de atîţia oameni versaţi în legi şi regulamente, antrenaţi în meciurile cu justiţia, oameni care conduc ditamai companii au scăpat din vedere un lucru atît de la vedere, cum sînt culorile? În loc să se stropşească incontinent, ar trebui să caute o soluţie de urgenţă şi de bun-simţ. S-o caute el, nu Kassai, Lupescu sau tata Blatter. Nici jucătorii lui Poli, nici publicul timişorean nu merită să fie sacrificaţi pentru că Zambon a tratat cu sictir CAF-ul, iar Iancu a tratat cu sictir TAS-ul. Nu merită să fie miştocăriţi de nişte scîrţa-scîrţa la Parchet!

“Îmbogăţiţii de război”, „les nouveaux riches” de după ‘89 trebuie să ţină cont că azi n-ar avea nimic, nici cluburi, nici rafinării, nici televiziuni la care să apară, dacă locuitorii acestui oraş nu înfruntau dictatura. Să nu încerce să impună altă dictatură, a banilor şi a tupeului. Numele acesta, Timişoara, nu e o afacere oarecare, e o stare de spirit. La nevoie, o stare de spirit revoluţionar. Timişorenii nu trebuie subestimaţi. Au mai încercat unii. Şi au sfîrşit destul de prost.

Au contribuit: Maria, Victor, Paul Andrei, HreanViola, Andrei, Iulian, Alex, EU frustrat, Vogel, Rambo, Soryn, Simplu Suporter, No Shame, Cor, Blue Aztec, Poison, MariusS, Gelu, Radu, Timişorean, Dany, FlorinR.

Comentarii (852)Adaugă comentariu

sirnorbi (21 comentarii)  •  14 martie 2007, 19:45

alex- pai tu vb fara sa stii ca eu stiu

Alsas (17 comentarii)  •  14 martie 2007, 19:45

NU inteleg cum onor frf a putut inregistra o noua echipa cu titulatura POLITEHNICA TIMISOARA cand stiau si era normal sa stie ca, aceste doua cuvinte sunt marca inregistrata la OSIM a UNIVERSITATII PLOTEHNICE TIMISOARA .

anti-timisoara (10 comentarii)  •  14 martie 2007, 19:46

pt timisorean
Tu te auzi ce scoti din tine?
Tu vrei revolutie anti-bucuresti?
dar cine e infratit cu galeria rapidului?
poli a ajuns in C si nici un localnic nu a dat un leu!
a venit un mitic mai patat ca rafinaria de la Onesti sa spele bani
si tu crezi ca el face revolutie?
revino-ti ca o iei rau pe aratura!

Alex (164 comentarii)  •  14 martie 2007, 19:47

sirnobi tu habar nu ai ce se intampla in Timisoara… ce stii tu de Boldura?? este probabil cel mai cult si civilizat sef de galerie din tara… brancovan e intradevar degeaba… se stia rezultatul dinainte?? ce gluma buna!! dinamo a vrut sa se faca de ras, sa faca egal cu niste copii, cred ca e visul oricarei echipe…

sirnorbi (21 comentarii)  •  14 martie 2007, 19:47

alex- te rog, nu ai nici o treaba. nu ai ce sa-mi spui tu mie nou despre oras, despre club, despre oameni.
orasul e super, oamenii civilizati, toate bune si frumoase. rusinea orasului este galeria echipei de fotbal si conducerea echipei. punct.
iancu a umilit poli si un oras intreg

Alex (164 comentarii)  •  14 martie 2007, 19:50

si tu esti rusinea parintilor tai… galeria lui Poli este prima din tara care s-a infiintat oficial…

bucuresti ros alb (281 comentarii)  •  14 martie 2007, 19:53

bai fratilor, ce tot o ardeti cu timisoara in sus si in jos…ca acolo au murit oameni la revolutie….pai ce…in bucuresti n-au murit ????….si inca mai multi ca la timis…….iar de civilizatie…..nu mai vorbiti…am fost si eu pe acolo…nu e nici o diferenta fata de bucuresti….plin de mitici si pe acolo….poate chiar pe blog avem vreo cativa….asa ca nu mai vb. aiurea….

orre (85 comentarii)  •  14 martie 2007, 19:54

Timisorean

ai mare dreptate, sunt in pericol cupele europene pt cele 2 echipe, dar va fi pt asta o lupta pe termen lung unde trebuie oameni puternici, chiar ca Iancu, de asta il sustin

sirnorbi (21 comentarii)  •  14 martie 2007, 19:55

alex- cu 2facultati si un job bine platit ma indoiesc ca as fi…dar in niciun caz nu e treaba ta. tu de fat pe cine lingi in cur acum? pe incultii dingalerie? pe jackie-responsabil ci blaturile? sau pe puscarias?

sirnorbi (21 comentarii)  •  14 martie 2007, 19:56

sirnorbi Says: Your comment is awaiting moderation.

adica? nu am injurat. de ce nu apare?

bucuresti ros alb (281 comentarii)  •  14 martie 2007, 19:57

Alex Says:

March 14th, 2007 at 7:50 pm
si tu esti rusinea parintilor tai… galeria lui Poli este prima din tara care s-a infiintat oficial…

si pe cine o sa mai incurajati acuma????….cum o sa strigati ????……hai….??????

sirnorbi (21 comentarii)  •  14 martie 2007, 19:58

alex- dinamo nu s-a facut de ras din moment ce au 15pncte avans fata de locul 2. ei aveau niste datorii din meciurile precedente, dar in fine…oricum nu poti intelege…

orre (85 comentarii)  •  14 martie 2007, 19:59

sirnorbi

eu nu te inteleg, ai vrea sa dispara fotbalul di ardeal si banat, in speta CFR sau Timisoara, ori ba? Vrei concurenta adevarata? sau ce vrei? sau crezi ca incalzeste pe cineva de pe site situatia ta materiala? nu crezi sunt unii mai tari decat tine? Poate chiar”geniala”.

sirnorbi (21 comentarii)  •  14 martie 2007, 19:59

tu stai linistit langa boldur in galerie- pupal in gaoaza, bateti-va cu drojdierii, injurati-va si bateti-va jucatorii, cantati cantece pro rrrapid cand voi sunteti antibucuresti, faceti protest in operei ca sa-si schimbe tas decizia…adica: continuati sa va umpleti de penibil, cum faceti de 2 ani incoace

Alex (164 comentarii)  •  14 martie 2007, 19:59

eu nu ling in cur pe nimeni… habar nu ai tu de galeria lui Poli… sunt si unii de care nu sunt mandru, dar sunt si multi oameni cu studii superioare, studenti s.a.m.d… nicio galerie nu este peste noi, pt ca peste tot sunt si tarani…

sirnorbi (21 comentarii)  •  14 martie 2007, 19:59

nu mai am ce sa discut cu tine, deoarece mie imi place sa discut civilizat fara sa jignesc. dc nu m-am putut abtine imi cer scuze, dar ma doare sufletul cand vad ce se intampla cu echipa asta si cu galeria ei!

Alsas (17 comentarii)  •  14 martie 2007, 19:59

sirnorbi,
de curiozitate de unde esti?

Alex (164 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:00

bai nesimtitule, controleaza-ti vocabularu’, domnule „2 facultati si job bine platit”… esti un taran!! mars la sapa!!

sirnorbi (21 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:01

orre: cred ca nu m-ai inteles. in nici un caz nu am vrut sa ma laud. NU! dar intr-un post anterior m-a jignit alex si am incercat sa-i demonstrez ca nu are dreptate.

sirnorbi (21 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:01

alsas: tm

Alex (164 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:02

drojdierii sunt taranii galeriei, care stau din motivul asta separat, ar fi stat in peluza opusa dar nu au voie, ca acolo stau oaspetii, iar eu personal n-am cantat niciodata pt rapid! asa ca nu vorbi ca si cum ma cunosti!! nu mai comenta de Boldura, ca da clasa oricarui conducator de galerie roman…

Alex (164 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:03

tu ai inceput cu jignirile!!

Maxim (2 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:05

Mare chestie se intampla in Timisoara: Unui hotz i-a tras tzeapa un smecher italian. Si galeria aia „supercivilizata” plange mioritic ca un magar pe moarte. Niste golani violenti, cum sunt in toata tara, pe care presa ii acopera cu mesaje false pt a ni-i da drept exemplu. Vom vedea cine rade la urma si va iesi gunoiul de sub covorul poleit. Nu mai poti merge la un meci de fotbal din cauza „suporterilor adevarati”. Sa vedem cat timp vor putea supravietui cluburile cu genul asta de „suporteri” xenofobi.

sirnorbi (21 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:05

alsas: mie sincer mi dor de atmosfera si civilizatie care era pe paltinisanu in urma cu 3-4 ani. eu sunt stelist de mic, dar in primii ani de facultate am ramas impresionat de aceasta echipa si am inceput sa tin la ea.
insa ce se intampla in ultima perioada este strigator la cer. am mai ziso de multe ori: superterii se bat intre ei, isi bat jucatorii, se implica in managementul clubului, bat oamenii pe strada dc afla ca sunt suporteri stelisti sa dinamovisti. RUSINE

Alsas (17 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:06

Daca chiar esti timisorean de ce nu iubesti clubul POli ?

Alex (164 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:09

sirnobi, tu esti timisorean cum e bee-cali… du-te stai in ghencea si iubeste pe steaua, echipa lui ceausescu… ai facut si tu facultatea in Timisoara, ca la tine in sat nu aveai si te dai timisorean,…

sirnorbi (21 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:09

alex: o sa ne certam acum cine a inceput. mi-ai zis ca eu as fi rusinea familiei mele, dp aceia eu am scris ca il lingi in fund pe boldura sau mai stiu eu pe cine. dp postul meu tu ai continuat sa ma jignesti. imi pare rau, dap pana si studentii care stau la cvucs sunt inculti- am destui colegi la faculta.
dar certurile astea nu conteaza.
problema e ca nenorocitul-rrapidistul de iancu nu i-a platit 500.000$ lui zambon pt a evita aceasta rusine. mie sincer imi pare rau pt situatia in care se afla poli

1921 (2 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:10

1.S-a intamplat odata faza cu batutul suporterilor intre ei..si nu sti tu tot ce sa intamplat ca sa comentezi…2.isi bat jucatorii?haha…3.pai daca noi nu acceptam caini si oi al noi in oras..ce vrei;)

orre (85 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:10

sirnorbi

uite, vad ca ti cu Dinamo, si eu zic ca merita sa castige campionatul, dar chiar nu vrea ca Timisoara sa fie dsfiintata la nivelul asta. Si tin cu o echipa din bucuresti, dar as vrea sa vad SPORT cu aranjamente, chiar nu ma intereseaza ca echipa pe care o sustin sa castige prin furt.. Nu stiu daca ai observat ca in retur a fost ok, asta imi doresc. Pai altfel mai ciupim si noi, adica ei cateva milioane din europa si nu progresam. Vezi Steaua. Si asa paoate pati orice echipa. Hai sa lasam valoarea sa vorbeasca. Din pacate nu depinde de noi.

CL (25 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:10

Ar fi pacat ca Timisoara sa n-aiba echipa in Liga I. Pacat pentru suporteri, chiar daca sunt stelist veninos si ne-am injurat de mii de ori, da’ nu pot sa nu tin la ei cand stiu cata boala au pe Dinamo 🙂 si cand mi-aduc aminte de 8-1 ala de-acu’ 3 ani, cand dac-as fi putut, as fi intrat in televizor si l-as fi luat pe Rica Neaga la o bere, numai sa nu le mai dea…
Da’ Iancu si toti mascaricii din jurul lui si-o merita. Sa fiu al dracu’ daca nu merita sa-si ia si el macar o teapa din cand in cand dupa toate cate le-a tras.
M-am bucurat cand Dobos a dus Fulgeru’ la Timisoara, m-am bucurat chiar si cand a aparut Iancu, gandindu-ma ca poate incepem sa mai vedem fotbal si prin alte parti, nu numai Steaua, Dinamo, Rapid, asteptam sa se trezeasca dracu’ si aia de la Craiova. Da’ m-am dezumflat repede… Bine macar c-au aparut aia de la Cluj, desi dupa ce vad prin presa despre Paszkany, nici ei nu se simt prea bine…
Pentru suporterii Timisoarei un singur lucru: exista viata si dupa Iancu. Cumva Timisoara o va scoate la capat si vremurile bune cand bateau Atletico Madrid si-aveau fotbalisti ca Timofte sau Vlaicu se vor intoarce.
Bafta!

sirnorbi (21 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:10

alsas: nu m-am nascut in tm. sunt din sm. de 4ani locuesc aici. am iubit poli in ptimii 2 ani. acuma nu mai iubesc din motivele amintite mai sus. dar inca tin la ea.

1921 (2 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:11

1.S-a intamplat odata faza cu batutul suporterilor intre ei..si nu sti tu tot ce sa intamplat ca sa comentezi…2.isi bat jucatorii?haha…3.pai daca noi nu acceptam caini si oi al noi in oras..ce vrei;) ….LUPTAM PENTRU POLI!! O IUBIRE ALB-VIOLETA PE CARE NIMENI NU NE-O POATE LUA!!!!

Alex (164 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:11

tu m-ai jignit spunand ca cei din galerie sunt tarani, eu nu sunt!! tu spui ca rapidistii sunt tigani, dar seful galeriei steliste este negru ca noaptea, il cheama mustata si e la inchisoare!! si hotaraste-te daca ai doua facultati sau inca esti la facultate…

orre (85 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:15

sirnorbi

eu daca eram din Timisoara, si la concurenta cu Bucurestiul sub nici o forma nu tineam cu alta echipa decat cea din orasul meu. Acum, vorbind la general, nu inteleg cum o echipa din Bucuresti care vine in alt oras, si culmea cu forta fotbalistica si financiara suporterii din acel oras sa stustina una din Buc. Asata eu nu inteleg.

anti-timisoara (10 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:15

Alsas Says:

March 14th, 2007 at 8:06 pm
Daca chiar esti timisorean de ce nu iubesti clubul POli ?

Care poli?
voi chiar n-aveti minte si nu pricepeti?
O clona?, un aeKK? un iancu?
ce sa iubesti?
sau poate ca asta e cevilizatia voastra, voi si numai ce vreti voi!
o sa ajungeti mai urati ca dinamo, daca continuati asa!
dar cum ca credeti cei mai si cei mai…
prostul daca nu e si fudul……

sirnorbi (21 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:17

alex: PRECIZARI:
sunt student la 2facultati- an IV la ise; an I la stiinte politice si lucrez intre timp. ok?
rrapidistii sunt tigani prin definitie, de cand s-au infiintat- vezi cioara de pe emblema clubului- la rrapid a fost intotdeanu o mentalitate de tigan
scuze pt generalizare cu oamenii din galeria lui poli.
satu mare-este oras
dc sunteti civilizati cum de nu acceptati stelistii la voi in oras iar in absolut toate celalate orase din tara sunt acceptati?

bucuresti ros alb (281 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:17

orre Says:

March 14th, 2007 at 8:15 pm
sirnorbi

eu daca eram din Timisoara, si la concurenta cu Bucurestiul sub nici o forma nu tineam cu alta echipa decat cea din orasul meu. Acum, vorbind la general, nu inteleg cum o echipa din Bucuresti care vine in alt oras, si culmea cu forta fotbalistica si financiara suporterii din acel oras sa stustina una din Buc. Asata eu nu inteleg.

pt ca multi vor sa se asocieze cu o echipa de invingatori…..este o chestie psihologica….

hitman (5 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:17

Alsas Says:

March 14th, 2007 at 7:31 pm
POLI E DIN 1921,ECHIAP LUI ZAMBON DE CAND E ?!

din 2003

Alsas (17 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:18

sirnorbi:
Eu am crescut cu Poli,am locuit aproape 20 de ani langa stadion , am trait fiecare meci,am simtit ce inseamna acest club.
Nu sunt de acord nici eu cu multe lucruri, batai, injurii, scandari obscene,dar nu poti controla fiecare persoana,nu fiecare persoana gandeste la fel, nu avem toti acelasi nivel de pregatire.
Atmosfera de pe paltinisanu nu s-a schimbat dar se simt influentele de pe alte stadioane. Cand vezi un meci al Stelei sau al lui Dinamo,in care galeriile se bat,se injura ca pe maidan,tentatia e mare.
Adu-ti aminte de ordonanta data de nu mai stiu care guvern referitor la injurii pe stadioane, a aparut inaintea unui meci POLI-DINAMO>
Galeria veche a lui POLI sta deasupra intrarii jucatorilor.
Pe stadion vin fel si fel de oameni.Asa e peste tot.NU poti condamna o galerie pentru cativa dementi.

bucuresti ros alb (281 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:19

sirnorbi Says:

March 14th, 2007 at 8:17 pm
alex: PRECIZARI:
sunt student la 2facultati- an IV la ise; an I la stiinte politice si lucrez intre timp. ok?
rrapidistii sunt tigani prin definitie, de cand s-au infiintat- vezi cioara de pe emblema clubului- la rrapid a fost intotdeanu o mentalitate de tigan
scuze pt generalizare cu oamenii din galeria lui poli.
satu mare-este oras
dc sunteti civilizati cum de nu acceptati stelistii la voi in oras iar in absolut toate celalate orase din tara sunt acceptati?

baiete, in ziua de azi orice cretin cu ceva bani poate face si 10 facultati…..asa ca nu impresionezi pe nimeni….iar dupa cum vorbesti…mare lucru sa nu fi si tu unul dintre aia…stii tu care….

sirnorbi (21 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:20

orre; dar e nu m-am nascut la tm. eu prin 94-95 am inceput sa aud de fotbal, iar in acei ani steaua domina campionatul si juca in liga campionilor. pai pe vremea aia satu mare avea echipa in b sau c- normal ca tineam si cu ei, dar la alt nivel.

sirnorbi (21 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:21

bucuresti ros alb: nu am vrut sa impresionez pe nimeni. purtam doar o discutie in contradictoriu cu alex.

sirnorbi (21 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:23

v-am lasat baieti
FORZA STEAUA
bafta POLITM

bucuresti ros alb (281 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:24

sirnorbi Says:

March 14th, 2007 at 8:21 pm
bucuresti ros alb: nu am vrut sa impresionez pe nimeni. purtam doar o discutie in contradictoriu cu alex.

chestia cu studiile…tin de intimitate…tine-le pt tine….ele nu se afiseaza in public…lasa-ne pe noi sa deducem ce studii ai…..iar chestia cu tiganii….dovedeste niste lipsuri la tine….

orre (85 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:26

bucuresti ros alb

da, ai dreptate, justifica ca sunt slabi. Doar nu vorbim de un job, vorbim de ceva nematerial. Daca era vb de bani intelegeam.

anti-timisoara (10 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:26

Ciao Claudio!

Alsas (17 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:30

sunt Timisorean si tin cu POLI !
Respect pe cel ce ma respecta!
Fie sa renasca numai cei ce ………….
FORTA VIOLA !

orre (85 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:31

sirnorbi

nu stiu daca ai observat, nu am jignit aici, dar tu cum de sti ca eu sunt tigan, vreau sa-ti spun ca nu numai ca nu sunt tigan, si daca as fi? ce club nu are sustinatori tigani sau poate puscariasi? si care ar fi problema. Problema ca si eu sunt dintr-un oras din ardea , mult mai important decat SM, DAR NU ARE ECHIPA DE FOTBAL , si pt ca stau in buc si imi place acest sport am ales o echipa din buc . Este problema mea de ce am ales asta, exact cum este problema ta. Dar daca eram din Cluj sau Timisoara chiar nu ma interesa Buc ca fotbal.

anti-timisoara (10 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:33

sunt anti-timisorean si fac ceva pe poli!
nu-i respect pe cei ce nu ma respecta!
fie sa renasca poli la bragadiru…
violati in forta!

orre (85 comentarii)  •  14 martie 2007, 20:33

bucuresti ros alb

pt tine era mesajul nu pt sirnorbi

Comentează