Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Cine apără Timisoara?

Din club cu perspective europene, Timişoara a ajuns obiect de şantaj şi instrument de presiune. De ce? Pentru că Iancu a păcătuit prin imprudenţă. Cînd a preluat clubul, i-a neglijat cu totul cartea de identitate. Istoria şi simbolurile. E ca […]

miercuri, 14 martie 2007, 10:50

Din club cu perspective europene, Timişoara a ajuns obiect de şantaj şi instrument de presiune. De ce? Pentru că Iancu a păcătuit prin imprudenţă. Cînd a preluat clubul, i-a neglijat cu totul cartea de identitate. Istoria şi simbolurile. E ca şi cum ai cumpăra un corp fără suflet. Sufletul lui Poli, în condiţii misterioase, a rămas în buzunarul lui Zambon. Un profitor pe care nu metoda ori stilul, ci doar accentul italian îl deosebeşte de profitorii autohtoni.

De data asta, Iancu s-a arătat mult prea încrezător în dreptatea pe stil românesc. Şi n-a prezentat la timp dovezile la Tribunalul din Lausanne. Hotărîrea acestei instanţe, pronunţată în decembrie anul trecut, este definitivă şi prevalează asupra instanţelor interne. Inclusiv asupra Curţii de Arbitraj pentru Fotbal (CAF), care i-a dat cîştig de cauză lui Iancu.

Acum e prea tîrziu. TAS-ul n-are degeaba sediul în Elveţia. Nu judecă o speţă de două ori. O dată şi bine. Judecă pe ceas, nu stă cu anii pîndind în zare pînă apare Iancu să-şi apere clubul. Degeaba dă acum magnatul vina pe federalii care i-au sugerat ”ciocu’ mic şi joc de glezne”. Nu schimbă nimic.

Cazul se complică de la zi la zi, ca o liană de hîrtii şi măgării. La şantajele cinice ale lui Zambon, Iancu răspunde cu şantaje economice. Retrage echipa din campionat, n-o mai susţine, o mută în alt oraş, vinde tot etc, etc. Variante care mai de care mai delirante şi cacofonice.

Cei mai loviţi de absurda gîlceavă sînt fanii lui Poli. Echipa lor de suflet e tîrîtă de pe o tejghea pe alta, în nişte trocuri de coşmar. Fiecare îşi apără interesul, FRF vrea relaţii bune cu UEFA, Zambon vrea un chilipir gras, Iancu vrea să rămînă cu banii şi imaginea, Iacov, zor nevoie, vrea răzbunare. Unde e interesul echipei? Cine-l apără?

Cum de atîţia oameni versaţi în legi şi regulamente, antrenaţi în meciurile cu justiţia, oameni care conduc ditamai companii au scăpat din vedere un lucru atît de la vedere, cum sînt culorile? În loc să se stropşească incontinent, ar trebui să caute o soluţie de urgenţă şi de bun-simţ. S-o caute el, nu Kassai, Lupescu sau tata Blatter. Nici jucătorii lui Poli, nici publicul timişorean nu merită să fie sacrificaţi pentru că Zambon a tratat cu sictir CAF-ul, iar Iancu a tratat cu sictir TAS-ul. Nu merită să fie miştocăriţi de nişte scîrţa-scîrţa la Parchet!

“Îmbogăţiţii de război”, „les nouveaux riches” de după ‘89 trebuie să ţină cont că azi n-ar avea nimic, nici cluburi, nici rafinării, nici televiziuni la care să apară, dacă locuitorii acestui oraş nu înfruntau dictatura. Să nu încerce să impună altă dictatură, a banilor şi a tupeului. Numele acesta, Timişoara, nu e o afacere oarecare, e o stare de spirit. La nevoie, o stare de spirit revoluţionar. Timişorenii nu trebuie subestimaţi. Au mai încercat unii. Şi au sfîrşit destul de prost.

Au contribuit: Maria, Victor, Paul Andrei, HreanViola, Andrei, Iulian, Alex, EU frustrat, Vogel, Rambo, Soryn, Simplu Suporter, No Shame, Cor, Blue Aztec, Poison, MariusS, Gelu, Radu, Timişorean, Dany, FlorinR.

Comentarii (852)Adaugă comentariu

AfterD (146 comentarii)  •  14 martie 2007, 17:35

@clawy
nu contest ca toate argumentele tale POT fi corecte. dar ce te faci cu FIFA si UEFA care sunt de alta parere ?

Alex (164 comentarii)  •  14 martie 2007, 17:36

sau macar sa isi vada fiecare de saracia lui, ca si celelalte echipe sunt la fel de mici, desi au impresia ca sunt mari… unele…

Ultras banat (24 comentarii)  •  14 martie 2007, 17:38

Timisoara v-a trezit interesul?DA !!!!!
A-ti postat pana acum 130 de pagini!!
Multumim celor ce sprijina Timisoara
Dusmanilor le urez bafta

gore (144 comentarii)  •  14 martie 2007, 17:40

Daca steaua ar retrograda si jiji pt ca are bani ar cumpara pe fc national…si i-ar schimba numele in steaua…despre ce traditie si culori s-ar vorbi…? la fel si cu fulgeru’…aia e… ii schimba numele din poli in ce-o fi si incepe sa construiasca o traditie…ca oricum nu exista nici una in prezent.

Ultras banat (24 comentarii)  •  14 martie 2007, 17:41

Invitam conducerea frf sambata in balconul operei la miting daca se simt „curati” ;))

Silviu (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 17:41

Buna ziua(asa se spune in orice inceput de discutie).Eu sunt din provincie,dintr-un oras mic dar pe voi ,cei din capitala,timis sau alte orase mari,care scrieti toate aberatiile astea pe aici va spun ca sunteti zero barat,adica…nu stiti,multimea vida,vulgari si nesimtiti,pacat de educatia ce a-ti primit-o acasa.A si inca ceva,daca va prind la mine in oras va rup picioarele si capul ala plin de figuri(va spun si locatia de vreti).Sunt stelist asa ca spun Hai Steaua+ pa mm,jiji iar pt jucatori,sunteti la fel de nesimtiti ca si astia de scriu ca ei sunt fruntea(as vrea sa va scriu eu unde sa ma loviti cu frtuntea voi,bucuresteni si timisoreni).Sanatate !

AfterD (146 comentarii)  •  14 martie 2007, 17:42

@ultras banat

Conducerea FRF trebuia sa va reprezinte la TAS ?

titi preda (139 comentarii)  •  14 martie 2007, 17:44

@ „suporterii timisoreni” m-au dezamagit!
)
))
citesc si nu-mi vine sa cred, ei ,timisorenii care au dat semnalul rasturnarii lui Ceausescu, arunca injurii celorlalti romani, locuitorilor Bucurestiului! _Uitind ca fara jerfa sutelor de tineri ai Bucurestiului( 16 morti in noaptea de 21/22 si 495 de morti dupa 22 dec), „revolta Timisoreana” raminea o simpla „actiune a unor huligani” !!!
_ Doamne fereste! Nu contest meritul EROIC al timisorenilor, desi sa fiu sanatos citi au stat ascunsi in case,
dar de aici, si pina a jignii BUCURESTIUL,
pentru un „umflat’colorat”(ce-i sta mai bine la puscarie decit liber),E CALE LUNGA !!
N-AS FI CREZUT NICIODATA ASA CEVA!
MI-E SILA!

sirnorbi (5 comentarii)  •  14 martie 2007, 17:47

clawy: „suporterii nu l-au lasat pe iancu sa plateasca pt palmares”
ai atins aici un alt punct nevralgic al orasului si al echipei. sunt locuitorul acestui minunat oras de 4ani. orasul ca aspect este minunat.majoritatea oamenilor au mentalitate occidentala si supercivilizata. in urma cu 4ani poli avea de departe cea mai frumoasa galerie din tara. acum cred ca e aproape cea mai agresiva si vulgaradin tara.de unde aceasta metamorfoza? o schimbare radicala intr-o perioada ata de scurta.
suporterii cred ca ei au dreptul sa se implice in probleme manageriale-vezi cazul zambon; suporterii cred ca au dreptul sa-si bata jucatorii-vezi cazul grigorie; suporterii cred ca au dreptul sa bata suporterii aechipelor adverse-si nu vb aici de meciurile directe cu uta sau dinamo ci de macelulla care au fost supusi studentii din timisoara care au iesit in centru sa sarbatoreasca succesele europene ale stelei. de mentionat ca la constanta, galati, bistrita, oradea, arad au fost manifestatiii ale suporterilor stelistii insa nu au fost macelariti de suporterii echipelor din orasul respectiv.
galeria lui poli este rusinea tarii!!! restul de 80% care merg pe stadion sunt supercivilizati si isi sustin echipa si la bine si la greu

clawy (4 comentarii)  •  14 martie 2007, 17:47

@AfterD: in cazul numelui totul e clar: nici FIFA, nici UEFA nu imi pot zice unde si cum sa imi folosesc marca inregistrata. Adica echipa universitatii (cea formata din studenti) care joaca in D are voie sa foloseasca aceasta denumire, dar o alta echipa spirijinita de insitutie nu are? Daca chiar se ajunge aici, universitatea va da in judecate UEFA (asa cum l-a dat in judecata si pe zambon).
Cu culorile si emblema am zis cum sta treaba. Noi nu le imitam, deci nu incalcam aceasta regula. Iin timpul lui Dobos se facea asta, adica erau aproape identice, dar in era BKP nu.
Cu imnul am zis clar care e treaba. Poli nu are imn oficial. Deci ce sa interzici? Daca Steaua ar fi intr-o situatie asemanatoare, ai putea interzice Scooter-Maria?
Cu palmaresul in sine e mai incurcata situatia. Singura sansa sta in Poli 2002, care are o hotarare judecatoreasca care o recunoaste ca detinatoare a palmaresului (are si aviz FRF, chiar cu 1,5 ani inainte de zambon. A se nota aici: FRF-ul recunoaste 2 echipe cu acest palmares la momentul asta si a facut asta 5 ani. Va iesi scandal mare doar din faptul asta).

dog_of_war (13 comentarii)  •  14 martie 2007, 17:49

@Gabi
intradevar Gabi ai dreptate,Iancu a crezut ca rezolva cu spaga la FRF treaba cu palmaresul,chiar aparea prin octombrie un articol in ziar in care Zambon spunea clar si raspicat ca de la Poli Aek Breagadiru (sau cum so numi)nu a venit nimeni sa discute cu el………cel mai grav e faptul ca din cauza mafiotului asta de Iancu implicat in multe potlogarii inclusiv cazul RAFO(e un mare mister cum au disparut 500 mil euro de la rafinaria mai sus amintita intr-un singur an)unde a avut un rol important,atat echipele nationale(cea de seniori si cea de tineret)cat si echipele de club risca sa fie suspendate din competitiile organizate de FIFI si UEFA……….cat despre presa nu uitati ca poate fi cumparata cu un pumn de dolari asa ca eu nu as pleca urechea la balivernele lor…

t.florin (11 comentarii)  •  14 martie 2007, 17:52

Bai astia,smecheri de timisoara.. Voi cei ce le stiti pe toate,neprihanitii,anticomunistii,voi purtatorii dreptatii si detinatorii adevarului absolut,va spun ca nimeni nu e mai vinovat decat voi.. Purtatorul vostru de..stindard,nu e nici parvenit,nici imbogatit peste noapte..e timisorean de-al vostru.Viziteaza Parchetul din pura curiozitate si se converseaza cu detinutii dincolo de vorbitor,cu regularitatea cu care Miron Cozma-alt adoptat…retras la timisoara -..”scoate” cate un volum de versuri.Pe scurt,un exemplu de moralitate si un model de urmat.
PROSTITUATELE ajung sa creada ca ceea ce fac ,fac din placere.Pornesc pe drumul asta impinse de..anumite nevoi materiale si tind sa creada ca imbina utilul cu placutul.Majoritatea au un nume de..”scena” ,care treptat se adauga ..completand astfel personajul final.Mergi pe straduta ei si te va adopta imediat ce-ti exprimi dorinta..Esti urat,schiop,ciung,iti miroase..gura?Nu conteaza atata timp cat platesti.. Fata cu identitate..dubla este cine vrei tu ..
Apropos,care-i pretul exact??Nu de alta,dar Iancu sigur va supraevalueaza si strica naibii pretul zonei..

clawy (4 comentarii)  •  14 martie 2007, 17:56

@sirnobi: Daca suporterii au dovezi clare ca macaronarul nu are palmaresul, ca vrei sa facem, sa il lasam pe Iancu pentru nimic? Orice situatie in care el primeste si un leu este un razboi pierdut pentru noi.
Cazul Grigorie nu era o bataie intre un suporter si un jucator, era una intre doi oameni. Grigorie si-a batut joc de omul respectiv in ultimul hal si asta a reactionat. Nu zic ca e corect ce a facut, dar nu a fost violenta galeriei.
Faptul ca vrei sa ii lasi pe stelisti pe strada arata ca nu ai nici o mandrie locala. Cum sa lasi oameni sa sarbatoreasca in orasul tau care in fiecare meci direct te injura in ultimul hal. Daca se poarta civilizat, va fi tratat ca atare.

papagigli (99 comentarii)  •  14 martie 2007, 17:57

Celor care cred ca Iancu se identifica cu Timisoara.
Cine s-a luat de Timisoara, paranoicilor? Nimeni nu va doreste raul, nici voua si nici echipei. Si mai terminati cu sloganuri a la Dan Iosif: „tot noi va vom salva”. Suferiti de mania inferioritatii? N-a zis nimeni nimic rau de orasul vostru, de voi sau de echipa. Daca Iancu va continua sa urineze contra vintului, evident ca-si va uda pantofii. Exista o decizie definitiva a unui tribunal international, care mai e si inatacabila. Voi vreti sa luptati dupa terminarea razboiului? Alo! Razboiul s-a terminat. Cu cine vreti voi sa va mai bateti? Fixati cauza, nu efectul.

AfterD (146 comentarii)  •  14 martie 2007, 17:59

@Clawy
Daca Universitatea da in judecata FIFA si UEFA o sa zburam instant din toate competitiile inclusiv la nivel de echipe nationale. Asta e politica FIFA

Alex (164 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:00

@t.florin

tu ce vrei de fapt?? noi n-am spus niciodata ca iancu e usa de biserica, e doar un alt conducator de club dubios, ca toti ceilalti din Romania… noi nu acceptam sa ne fure un broscar infect echipa… iancu o fi hot, dar baga bani in ea, nu o distruge asa cum a facut macaroana…

Maria Andrieş (1349 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:02

Pt. AfterD, ai dreptate. Parca aud refrenul „tricolorilor”, ca au valoare, dar n-au noroc sa se califice.

AfterD (146 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:04

Ar fi o noua necalificare datorata finalmente aceleiasi cauze : minunatele noastre institutii din fotbal. Oricum nu se va ajunge acolo . Mai degraba dezafiliaza FRF echipa lui Iancu , cum s-o mai fi numind ea ca nici nu stiu cum sa-i mai zic

alex_poli-tim (74 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:04

Silviu

si ce daca esti taran intr-o comuna mica? ce esti stapan pe glia de acolo. zi-mi unde-i catunu’ tau, sa trec prin el, sa vaz ce-mi faci!

HINGHERU (5 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:05

ce va aminteam la fiecare excursie organizata in capitala,s-a dovedit acum.voi sustineti fulgerul bragadiru,poli e in c.v-ati mintit pe voi si acum incercati sa mintiti o lume intreaga

pensionaru (3 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:07

Dragomir a spus cu jumatate de gura ca FRF nu a trimis la timp actele la UEFA(in interviu dat la stiri tv).Concluzia e una singura:Iancu si tot ce reprezinta,trebuie distrus.Paszkany trebuie cautat cu „mascatii”si eventual distrus.Bucurati-va romani,maine va fi randul vostru(Bara,Mititelu s.a care maine poate vor fi puternici)

EU frustrat (3 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:09

Outcome-ul e excelent Maria! Felicitari si multumim pentru initiativa de a apela la parerile „simplilor muritori”.

Succes Timisoara!

Alex (164 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:12

hingheru, te suspectez ca esti oaie… asa-i?? habar nu ai tu de „adevarata Poli”, si ca tine mai sunt destui… voi vorbiti fara sa stiti… frf i-a dat palamaresul lui jambon in mod ilegal… sunt niste corupti si niste incompetenti, ca si iancu de altfel…

AEK (16 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:13

❗ IN LOC SA VA REZOLVATI PALMARESUL …VOI TIMISORENII ARUCATI CU NOROI IN DINAMO SI STEAUA

❗ PANA LA URMA VOI SUNTETI AIA CARE O SA FITI DESFIINTATI

❗ AUTOBUZUL-ROCAR-BRAGADIRU-AEK >>>FINISH

clawy (4 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:13

@AfterD: Universitatea Politehnica Timisoara nu este afiliata niciunde, deci nu ar avea un astfel de demers nici o consecinta. Crezi ca Coca-Cola nu ar face la fel daca ar exista o echipa Coca-Cola Paris sau ceva de genul?
Si pana la urma ma intereseaza la fel de mult ce va patii FRF-ul, cluburile sau nationala cum ii intereseaza si pe ei de Poli. Adica ei ne desfiinteaza, dar noi sa avem grija nu cumva sa le facem vreun rau? Puteti uita de asta.

t.florin (11 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:14

@alex
cum a ajuns zambon la Timisoara???si dc naibii toti dubiosii astia va speculeaza imaginea.. fiindca sunt lasati .. fiindca le permiteti..

AEK (16 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:15

❗ Iancu de Jilava isi face bagajele … se intoarce la puscarie , acolo unde ii este locul

❗ Hibridul AEK a murit din fasha …dupa cativa ani de la infiintare , se dizolva 🙂

Alex (164 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:18

zambon a venit la Poli cu bani, dupa ce niste excroci o falimentasera, l-am primit, ca mai rau nu (credeam ca) se putea… iar daca nu erau coruptii de la frf, zambon nu avea nimic!! echipa trebuia sa fie aici, in C, corect, dar in Timisoara, in mainile membrilor fondatori…

t.florin (11 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:18

fiindca aveti..”anumite nevoi materiale”… sunt curios ce nume de „scena” va gaseste asta..”

papagigli (99 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:19

@Maria
Ultimul paragraf e de domeniul ridicolului.
@rastalmacitorilor de istorie
Daca nu se ridica Bucurestiul ati fi avut soarta celor di Brasov, al caror curaj a fost remarcabil, ca si al vostru, dar nu determinant. Chiar nu mai puteti judeca? Si ce are Iancu si situatia echipei voastre cu ce-a fost in ’89?
Toata tara v-a apreciat. Dar nu incercati sa profitati, ca doar n-a fost vreun holocaust in Timisoara. Si pun pariu ca cei ce au iesit in strada nu fac atita parada de curajul de care au dat dovada, cit cei ce-au participat din spatele televizorului. De ce-oti vrea voi sa ne transformati respectul in scirba?

lazar.cristi (3 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:19

Privind in urma cam acelasi lucru s-a intamplat si la Resita, de data acesta autorul fiind marele om de fotbal si afaceri Dinel Staicu ajutat de presedintele Marius Popescu, pe atunci ocupand acest post in organigrama clubului. Ce s-a intamplat mai apoi se stie.

Este surprinzator cum slabiciunile (incapacitatile profesionale) ale celor din Federatie sunt exploatate de catre asa numitii oameni de afaceri veniti din vest. Spun surprinzator pentru ca acestia (Prunea, Kassai, Lupescu, etc.) mai sunt inca in aceste posturi chiar daca sunt incapabili sa reprezinte cluburile in relatiile internationale, iar in al doilea rand felul in care elibereaza si accepta afilierea de echipe la federatie, neverificand, necontroland ci doar semnand ca primarii.

In ceea cel priveste pe d-nul macaronar, Zambon, ce s-a primenit pe aceste meleaguri, nu face altceva decat sa o mai puna de o afacere din care sa castige multi bani. Din pacate cu ajutorul incompetentilor din federatie, care acum constransi de aceasta decizie si mai ales de riscurile neaplicarii acesteia „latra” a ipocrizie.

vaisiamar (1 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:21

echipa este lovita din toate partile. s-au pus sub sechestru si jucatorii, nuj ce datorie la buget. din toate partile…echipa e linsata de mitici.

Alex (164 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:21

si cu dubiosii, ti-am spus, steaua de ce l-a primit pe jiji? ciobanul care o foloseste ca sa ajunga presedinte?? rapid de ce l-a primit pe copos? utcistul… dinamo pe porcea butelie? in Romania dubiosii au bani, si dubiosii se baga in fotbal… ce putem face? eventual sa cotizam noi toti cumva…

Marius (11 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:21

Ptr.
# alex Says:
March 14th, 2007 at 11:06 am

pai ba…daca se desparte timisoara de romania bucurestiu moare de foame

Cate statistici cu situatia economica din Romania ai citit tu in ultima vreme? Ordinea este Bucuresti Constanta Timisoara. Asa ca dc vreun oras ar fi indreptatit sa se desparta de restul acela ar fi in primul rand Bucuresti.

P.S. Nu sunt bucurestean (ci din Ploiesti) asa ca nu te grabi sa tragi concluziile

. (3 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:25

Separatismul ia o amploare fantastica in ultima vreme… si e bine asa!!! In Germania spre ex, de ce e posibil sa existe Landuri separate? Dar noi, mari francofoni, am preluat sistemul ultracentralizat de la francezi.. Pe de alta parte e de inteles; fara Regiunea V. vest, Romania ar avea serioase probleme dpdv economic in primul rand

Alsas (17 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:25

CELOR CARE NU INTELEG TIMISOARA !

Va scriu in speranta ca poate, veti intelege ce simtim noi.
Eu am crescut cu POLI,culaorea alb violet.Fotbalul reprezenta o lupta cu autoritatile comuniste din vremurile de pana in ’89.Dupa revolutie am crezut ca se vor schimba lucrurile.Nu este asa.Singura modificare,in locul primei linii de comunisti au venit marii democrati,adica locul doi.Ce schimbari sa se produca cu asemenea oameni !
Totul e ca inainte numa ca cuma isi mai fac cate un hotel, mai cumpara o fabrica.
Cine sa ne faca dreptate lupul pus paza la oi !
Stelistilor, dinamovistilor va rog sa nu uitati ca echipele voastre( cu care tin sincer cand jucati afara, doar sunt roman) au avut in spate cate o instituie a statului( si nu oarecare ) si nu a fost nevoie sa luptati si cu nelegiuirile.Nu e usor sa vezi cum esti furat,cum cineva isi bate joc de munca ta.
Atunci cand ne blamati ca ne aparam istoria va rog sa tineti cont de cele de mai sus si pe urma sa face-ti vreo afirmatie.
POLI TIMISOARA NU PIERE, E MEREU IN INIMILE NOASTRE !
Si inca ceva ,era normal sa lasati diferentele de culori care ne despart ca si cluburi si sa fiti solidari cu noi.DAr nu este asa,fapt ce demostreaza mai mult ca noi romanii nu putem sa fim uniti.
Avertisment : vi se poate intampla si voua !

t.florin (11 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:25

@alex
omule,te inteleg.. si vad ca putem avea un dialog.. nu-i inteleg pe altii care par treziti ..tarziu

. (3 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:28

Pt Marius

statisticile sunt ca bikinii: arata foarte mult, dar acopera esentialul. Si iti dau un sfat: nu inghite tot, mai ales ca in tara asta nici o beshina nu se trage fara acordul Bucurestiului.. Si inca ceva: mai presus de toate aspectele financiare este stilul de viata, nivelul de cultura si mentalitatea diametral opusa dintre Buc si Tim.

Alex (164 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:30

da, unii habar nu au despte ce vorbesc… sunt probabil copii care au auzit si ei cate ceva pe la scoala sau la stadion…

AfterD (146 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:37

quote :
„echipa este lovita din toate partile. s-au pus sub sechestru si jucatorii, nuj ce datorie la buget. din toate partile…echipa e linsata de mitici. ”

Ne bucuram sa aflam ca cei de la FIFA sunt mitici .. 🙂

Alsas (17 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:41

CELOR CARE NU INTELEG TIMISOARA !

POLI ESTE DOAR UNA : POLITEHNICA TIMISOARA .
E varful de lance a luptei noastre cu fanarul si toata muradia din el
Intelege ce poti .
POLI E UN SPIRIT PE CARE TU ,NU AI CUM SA-L INTELEGI

Alex (164 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:41

anti-timisoara, e randul tau la singurul calculator din arad??

Marius (11 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:45

Ptr. .
Chestia cu statistica ti-am spus ca sa argumentez ca nu vb in vant; Am citit articole si chestii despre cum e dezvoltata Romania – sincer ma deranjeaza ingamfarea celor din Vest care cred ca ei tin tara asta (apropo am rude in partea aia) si ca noi toti ceilalati depindem de ei. De aceea am incercat sa-l aduc putin cu picioarele pe pamant.

Chiar mi-as dori ca Muntenia sa se separe de restul sa va vad cum va fi cand nu vor mai veni banii de aici. Apropo – peste 50% din PIB-ul Romaniei vine de aici- celelalte zone contribuie cu restul – deci again – cine ar fi avantajata de separare, te intreb. sau asta e iar o statistica ce trebuie ignorata. Cei din Vest au stiinta vietii si de-aia sigur „ragatenii” au falsificat si statisticile astea ca sa aiba un motiv sa traiasaca pe spinarea lor… ma lasi.. Poate nu ai inteles pe mine nu separarea ma deranjeaza – ci nasul pe sus al unora cand de fapt ar trebui sa se poarte cu manusi

Alsas (17 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:45

CELOR CARE NU INTELE TIMISOARA !

Atata timp cat mizeriile si porcariile cele mai mari se fac la Bucuresti nu avem cum sa va iubim
Deschide-ti paginile de istorie a fotbalului din RO si vedeti ce reprezinta Timisoara!

orre (85 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:50

pacat, poate ca se poate cumpara un palmares, dar nesustinut prin realiate (adica suporteri, echipa, finantare). Insa eu nu am mai auzit asa ceva. Este incredibil. Cred ca este ceva voit contra Timisoarei pentru ca a ajuns un pericol potential, fotbalistic vorbind. Poate la fel o sa fie si cu CFR Cluj.Daca ar fi un refernd pentru republica prezidentiala, ca exemplu, de ce nu ar fi un referend cu cetatenii Timisoarei sa vedem ei ce doresc in aceasta privinta. Oricum cred ca Iancu o sa castige, caci pana la urma reprezinta acei suporteri, deci reprezinta orasul Timisoara.

AfterD (146 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:54

@orre

Nu ai mai auzit de asa ceva ? Uite-te la francizele din NBA care se muta tot timpul , isi schimba denumirea , etc.

orre (85 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:58

AfterD

tu compari potentialul economic din SUA cu cel al Romaniei? Pai problema cea mare este ca sunt putini care cu adevarat baga bani in fotbal(inclusiv becali, copos, penescu , ca sa enumar cativa) si chiar si asa observa cu nu reusim sa cumparam jucatori de milioane, cu advarat valori. Asta ca sa nu mai spun ca suporterii din Timisoara sunt cei mai faini suporteri. Ca un exemplu sunt etape in care ei au spectatori cat in toate celelate partide din acea etapa. Si asta spun fara sa tin cu Timisoara.

Alex (164 comentarii)  •  14 martie 2007, 18:58

anti-timisoara, cred ca esti asa ignorant ca nici nu stii ca uta e condusa tot de un bucurestean… esti un idiot daca te bucuri de beleaua noastra… eu m-am bucurat cand a revenit uta in a, ca sa ne mai duelam, dar tu esti unul din taranii care nu inteleg rivalitatea noastra…

Rambo (88 comentarii)  •  14 martie 2007, 19:02

Ce nebunie de oras e Timisoara asta, daca asculta de un venetic bucurestean, pe nume Marian Iancu. Asa patron, asa suporteri !
Voi va bazati pe coruptii de la FRF, pe care-i tot acuzati de toate relele, ca v-au ajutat, cu toate ca legile fotbalului de la FIFA trebuie respectate de oricine in lumea asta ?
Asa ar trebui sa se faca pt. toti oamenii de fotbal, sa nu se mai judece in tara orice litigiu, ci la Tribunalele Internationale, pt. ca in Romania e coruptie care nu se mai stopeaza odata !
C. Iacov, esti deja in inimile multora, pt. ca tu te lupti cu adevarat, si cu indarjire, impotriva mafiotilor din FRF, LPF, si cu unii patroni care se cred stapanii lumii ! Iacov, te stimam ca nu te dai batut, orice probleme ulterioare ai putea avea !
Asa sa se judece orice, numai in exterior, nu de catre mafia din Romania.
Nu avem nevoie de suspendari, doar pt. a satisface orgoliul unor mafioti ordinari ca Jiji si Iancu, care murdaresc istoria oricarui club, cand vad ca nu le iese pasienta !

X™ (167 comentarii)  •  14 martie 2007, 19:03

orre, despre ce pericol potential vorbesti ? Pt cine ?

Comentează