Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

MM nu greşeşte

Nu greşeşte niciodată. E un heirupist infailibil. În primul rînd. În al doilea, e manager de club. El face, el strică, el drege, el se dă la ei, dacă pe ei nu-i cheamă Gigi, el laudă, el transferă, el critică, […]

duminică, 11 martie 2007, 5:15

Nu greşeşte niciodată. E un heirupist infailibil. În primul rînd. În al doilea, e manager de club. El face, el strică, el drege, el se dă la ei, dacă pe ei nu-i cheamă Gigi, el laudă, el transferă, el critică, el montează, demontează şi remontează echipa. Îi dă înainte sau o dă la-ntors, fără să clipească.

La al optulea meci fără victorie în deplasare, cînd scandalul e deja copt, iar nemulţumirile au dospit, MM găseşte de cuviinţă să se spele pe mîini. Ce-i drept, era şi timpul să se răcorească, după ce şi-a tot băgat mîna-n foc pentru unul sau pentru altul. Acum îi scoate pe jucători la înaintare, mîine – pe antrenor. Pe el – niciodată.

El nu greşeşte. N-a greşit nici un transfer! Au greşit jucătorii că s-au transferat, înainte de a-şi da seama că nu fac faţă la Steaua. Că „li se oferă mai mult decît dau”, cum constata MM sîmbătă seară. Din lotul Stelei pentru meciul cu Farul, peste jumătate sînt fotbalişti aduşi de Stoica. Fotbalişti pe care preşedintele din Ghencea îi ameninţă acum cu „sancţiuni disciplinare” şi cu „discuţii serioase”. Ce-o să le spună? Că fotbalul se compune din două părţi: partea cărnoasă şi partea bănoasă? Sau pune direct „vîna de bou” pe ei?

Prima sancţiune el o merită. Pentru fiecare transfer aiurea, să-i mai cadă o pernă de sub fund, ca prinţesei îngîmfate din poveste. Oricum, pică tot pe moale. Iar dacă vrea să afle vinovaţii, prima discuţie serioasă ar trebui s-o aibă cu el însuşi. Nu cu jucătorii. Dar MM nu greşeşte. Intuiţia lui? N-are cusur. Viziunea lui? N-are limite. Spiritul de conservare? E ireproşabil.

Nu greşeşte. Are un simţ care-l plasează fără greş în tabăra învingătorilor. În partea lucrătorilor, care taie, spînzură, sapă şi mătură. În partea celor care dau sancţiuni disciplinare şi nu le primesc niciodată. În partea celor care poartă discuţii serioase, dar numai cînd şi cum le convine.

Ce fel de joc joacă MM acum? El e poliţistul rău şi Oli poliţistul bun? El bagă spaima în jucători, tună şi fulgeră în vestiar, iar antrenorul face o figură moale, umană, prietenoasă? Dacă-i aşa, la ce bun tactica asta răsuflată de sectorist? Poate dă rezultate în beciul Procuraturii, dar nu în vestiarul Stelei. Degeaba o face pe zbirul cu fotbaliştii pentru care şi-a pus obrazul. Îi sperie pentru un meci, pentru două, nu pentru nouă. Nu pentru un sezon.

MM nu greşeşte. Intenţiile lui sînt mereu bune în ceea ce priveşte poziţia sa la club. Dar ar trebui să încerce un altfel de joc. El să fie managerul cel bun, care să facă transferuri bune şi să aibă declaraţii de bun-simţ. Iar Olăroiu să fie antrenorul, nu babysitter-ul copilaşilor muştruluiţi de MM!

Comentarii (323)Adaugă comentariu

Joao (85 comentarii)  •  11 martie 2007, 18:40

NEA JIJI, DETASEAZA-L PE MM IN BRAZILIA DEFINITIV !

DIOGENE (477 comentarii)  •  11 martie 2007, 18:40

nu imi place dar nici o echipa nu poate domina un campionat tot timpul.

Joao (85 comentarii)  •  11 martie 2007, 18:41

DACA ELTON A VENIT LA NOI CU FAMILIA, CINE II PAZESTE CASA ACOLO ?

tino (175 comentarii)  •  11 martie 2007, 18:41

nu intelegeti ca nimeni nu vrea sa vina la steaua antrenor din cauza lui gigi?sunt multi mai capabili ca oli, dar nimeni nu vrea sa stea capra. vezi zenga, protasov, refuzarile lui petrescu, hagi.

Joao (85 comentarii)  •  11 martie 2007, 18:41

SA MEARGA MM !

DIOGENE (477 comentarii)  •  11 martie 2007, 18:41

ma x tu o sa ingheti de frig ca n-o sa ai ce pune pe foc

Joao (85 comentarii)  •  11 martie 2007, 18:43

tino

VREI SA SPUI CA GIGI SI-AR MAI PERMITE ASTA CU CAPELLO SA ZICEM. LUI GIGI II TB UN ANTRENOR CU NUME CARUIA SA II PLATESCA F MULTI BANI SI O CLAUZA IN CONTRACT CARE SA-L IMPIEDICE SA FACA CE A FACUT CU ZENGA SAU OLAROIU !

George (6 comentarii)  •  11 martie 2007, 18:43

Mariuco ai nimerit-o si nu prea! Intr-un ditamai clubul nu ia decizii doar un singur om! Sunt influente colegiale si chiar patronale! A-l blama pe MM ca singur vinovat, iar este o greseala! Sti si tu foarte bine ca MM nu ia decizii singur doar de capul lui, asa cum nici Oli nu face echipa de capul lui! Si uite asa avem o alta imagine a clubului si a manageriatului produs de MM, patron, verisori si alte rubedenii.. . Eu m-as intreba mai degraba daca nu cumva cei ce se afla in spatele ,,cortinei” manageriale poarta o palarie prea mare pentru nivelul la care s-a ajuns, pentru ca e clar ca nu au putut face fata/sau nu sunt pregatiti profesional reculului pe care trebuie sa-l controlezi atunci cand joci in C.L., UEFA si evenimentele te depasesc, nu-i asa?.Si Mariuco te rog sa spui daca nu ti se pare ,,suspect” de ciudat ca si inceputul returului L1 s-a produs ca o copie perfecta a turului: cu eliminari usoar de suspecte, cu multa tensiune intretiunuta din interior si exterior, primele meciuri s-au jucat in inferioritate aproape fiecare meci, eliminarile lui Thereau nejustificate, ambele determinate de asistenti, etc. As fi vrut sa vad cateva articole si pe tema acestor ,,greseli” in fond provocate de arbitrii, etc. Deci, nu crezi ca palaria este prea mare pentru toti, nu numai pentru MM? Suntem oare pregatiti pentru aceste nivele profesionale fotbalistice si manageriale din Europa? Eu cred ca nu? Dovada ca nici Dinamo si nici Rapid, sau Poli nu vor putea controla profesional aceste performante? Viitorul ne va confirma?

X™ (167 comentarii)  •  11 martie 2007, 18:44

Gigi a ajuns la faza „Eu te-am facut eu te omor”

tino (175 comentarii)  •  11 martie 2007, 18:45

pt joao
gigi isi permite orice. chiar sa candideze. :))))))))))))))))))

Damian (18 comentarii)  •  11 martie 2007, 18:47

# Bogdan din Bistrita Says:
March 11th, 2007 at 5:45 pm

Aveti rabdare -sezonul e compromis, dar toate echipele au cate un sezon mai slab. Si daca acesta vine dupa doi ani aproape perfecti, cred ca e cam devreme sa-l punem la zid pe manager…

***********************************

Foarte corect. Toate echipele au perioade mai bune sau mai rele, ceea ce ramane sunt performantele de ansamblu, pe parcursul a mai multor ani.

In fond TOATE echipele mari, dupa ce castiga o serie de trofee, o lasa mai moale, orice club se confrunta cu suisuri si coborasuri.

– Real Madrid – cel mai valoros club din istorie, acum e doar o umbra
– Barcelona – dupa doi ani de exuberanta, la ora actuala joaca foarte slab
– Manchester United – joaca bine, dar acest sezon este primul reusit dupa vreo 7 ani de seceta
– Lazio – una din principala candidata la titlu acum 10 ani, acum este sub mediocra
– Roma – sezon bunicel, venit dupa 4-5 sezoane dezastruase, in unul din ele fiind in pericol de retrogradare
– Borussia Dortmund – castiga Champions League si dupa 2 ani retrogradeaza

exemplele sunt multe…

MM in opinia mea este un manager extraordinar si are un ochi excelent in transferuri.

Sub conducerea lui, Steaua a castigat multe titluri si a fost singura din tara care a acstigat 2 consecutiv, 3 ani la rand cu fruntea sus in cupele europene, anul asta in CL.

Nu vreau sa-l laud, dar totusi, echipa „buna” din anii trecuti este cam aceeasi cu echipa de anul asta. Cine a plecat, in afara de Ogararu? Si au venit jucatori buni : Badea, Thereau, poate si brazilianul asta…

Parerea mea este ca Olaroiu este cel vinovat.

tino (175 comentarii)  •  11 martie 2007, 18:52

pt damian

nu compara campionatul romanesc cu cele mentionate de tine. suntem departe. compara cu campionatele din bulgaria, ungaria, chiar portugalia unde 2-3 echipe isi impart titlul.

X™ (167 comentarii)  •  11 martie 2007, 18:56

Damian shi pe Oli cine-l tzine ? Cine-i manager shi-ar trebui sa ia masuri ? Plus ca nu-ti trebuia cine shtie ce pricepere sa vezi ca Iancu are dreptate. Shi unde e „fruntea sus” anu’ asta in CL ?

Adrian (125 comentarii)  •  11 martie 2007, 18:56

alt articol slab semnat geniala

tu gandesti cand scri?

cu ce a gresit MM ieri?

acum 2 zile Andrey era transfer bun
inspirat
inteligent
acum e transfer ratat si asta?
badea la fel
cand dadea 2 goluri lui Standard era mare
acum e transfer ratat?

daca Steaua nu joaca bine nu e vina lu MM ca nu el antreneaza si nu el joaca
daca Steaua nu castiga nu e vina lui MM pt ca nu el da cartonasii rosii la jucatori degeaba si nu el anuleaza goluri

imi e greata de jurnalistii din Romania
in afara de Andrei Vochin restul chiar sunteti hahalere

doar 2 lucruri i se pot imputa lui MM Stoica
1.asculta prea mult de gigi becali(desi eu unul nu vad cum ar putea sa lucreze la Steaua daca nu ar mai vrea patronul echipei)
2.nu a impus o disciplina de fier la echipa(aici vb de cazul carlos caruia trebuia sa i se dea peste nas ca sa nu mai viseze cluburi de noapte si manele)

tino (175 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:00

pt adrian

dar pumnul dat suporterului nu se pune? dar declaratiile jignitoare?

dot (50 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:05

bai zdreantzo vb ma despre mama ta numai te baga tu la clubul steaua ,sti tu ce se intampla acolo este ?? ai microfoane montate sau ceva nu?
pai bai zdreantzo e vina lu meme ptr:
– ca becali la bagat pe oli antrenor??
-ca oli ia vrut pe ov .petre si coman??
-ca becali ia adus pe baciu si lovin la steaua??
-ca oli il foloseste mereu titular pe nicolitza???
-ca croitoru este folosit maxim 5 minute pe mecii??

Adrian (125 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:07

X™

Stai un pic
trebuia sa analizam situatia corect
uitati ce jucatori are Oli la dispozitie

doar 2 atacanti(pt meciul de ieri)
doar un mijlocas dreapta
doar un Dica(desi Olaroiu a zis ca se cauta mai multi jucatori ca Dica.Camus era dorit dar george bkl a refuzat sa dea bani.ca sigur venea pt pretul corect)
lot subtire din punct de vedere numeric
Pai daca Steaua vrea performanta trebuie sa faca rost de vreo 33 de jucatori de valori apropiate.sa fie cam 3 jucatori pe post.asta trebuie
dar becali e un prost
l-a dat pe Panait ca sa il oblige pe Oli sa il foloseasca pe Radoi fundas central
si a adus mijlocasi degeaba

iulyan (19 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:07

Steaua isi va reveni deja da semne de revenire in partida cu farul a inceput sa se vada in joc din pacate nu si in rezultate sper cat mai curand sa se cunoasca si in rezultate si sa inchida gura tuturor care nu au altceva decat sa critice STEAUA

Joao (85 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:08

dot

perfect de acord cu tine ! poate mai putin in privinta lui Nicolita

Dr.Phil (2 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:10

si-a trimis mimi sagetile pe blog dar sunt la fel de proate ca si arcasul( brutus si cu ala din bistrita) o fi misto sa pupi in cur pe gratis, ce spune-ti baieti?

X™ (167 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:10

Adrian, echipa asta se invarte prea mult dupa mofturile lui GG, are un antrenor slab shi un manager psihopat cu apucaturi de activist de partid. Pai MANAGERUL nu shtia ca urmeaza un sezon greu, cu meciuri multe shi ca o sa-i lase fizicu’ ? Ca Gigi nu shtia e normal, dar ca MM shi Oli sa nu faca tot ce e posibil sa umple ograda cu fotbalisti, asta nu mai e scuzabil.

dot (50 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:10

de ce nicolitza este unul dintre cei mai slabi mijlocasi dreapta pe care steaua ia avut la dispozitzie ,e inadmisibil sa alergi mereu cu capu in pamant sa centrezi la fel cu capul in pamant ,iar croitoru sa joace max 5 minute?

chupac (58 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:10

mm a dato in bara doar cu carlos si cu saban,lovin si baciu nau fost adusi de el,si acum are dreptate,jucatorii siau cam luato in cap…

dot (50 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:12

x da tu teai gandit vreodata ca poate meme ar fi vrut sa transfere mai multzi jucatori dar ca nu i sar fi oferit banii??? pai camus ptr o suma corecta venea in ghencea ,sa aibe bani la dispzitzie si transfera ,sau tu ce chiar crezi ca ia dat becali mana libera si el nu vroia sa transfere nu?

X™ (167 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:13

dot, ii place lu’ GG cum alearga. Se vede frumos alergarea lu’ Nicolitza de la oficiala, de unde nu se vede cum tine el capu’.

Joao (85 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:14

Adrian Says:

March 11th, 2007 at 7:07 pm
X™

Stai un pic
trebuia sa analizam situatia corect
uitati ce jucatori are Oli la dispozitie

doar 2 atacanti(pt meciul de ieri)
doar un mijlocas dreapta
doar un Dica(desi Olaroiu a zis ca se cauta mai multi jucatori ca Dica.Camus era dorit dar george bkl a refuzat sa dea bani.ca sigur venea pt pretul corect)
lot subtire din punct de vedere numeric
Pai daca Steaua vrea performanta trebuie sa faca rost de vreo 33 de jucatori de valori apropiate.sa fie cam 3 jucatori pe post.asta trebuie
dar becali e un prost
l-a dat pe Panait ca sa il oblige pe Oli sa il foloseasca pe Radoi fundas central
si a adus mijlocasi degeaba

FRATILOR EU DACA ERAM ANTRENOR LA MECIUL CU FARUL JUCAM ASA:

ANDREY – NICOLITA, GOIAN, RADOI, SABAN – CROITORU, PARASCHIV, BOSTINA, CRISTOCEA – BADEA, IACOB

bucuresti ros alb (281 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:14

Oli, nu te lasa…ramai la steaua…este munca ta…inca putin si joci in INTERTOTO……de ce sa profite altii de pe urma ta????…..tie ti se cuvine sa joci in INTERTOTO….ramai si du-ti munca pana la capat…..INTERTOTO este sansa vietii tale…….chiar poti castiga INTERTOTO….o pui acasa la geam sa o vada Lucescu jr……. sa moara de ciuda cand o vedea-o…..o sa mai ai inca 40 de meciuri in Europa………nimeni n-o sa mai comenteze in fata ta…..nu te lasa.

dot (50 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:14

:)))) nu ma sincer oli e cel mai prost antrenor din istorie ,sunt sigur ca daca becali nu lua foc la vederea fgafelor lui carlos si a escapadelor lui ,acestuia i sar fi oferit credit in continuare de la oli

tino (175 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:15

transferurile la steaua sunt urmarea unor intelegeri la nivel de patroni.parca ar fi cistigati la barbut sau poker . de la sechelariu de la porumboiu de la iancu . saban a fost luat amanet de la mariott. unde este pepiniera stelei?

dot (50 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:18

meme el de ce sa fie vinovat ??? sau jucatori??? nul consider vinovat pem nicolitza ca alearga cu capul in pamant ,sau pe lovin (ca nu stie sa faca nimic)pe coman ca e un animal, il consider pe oli vinovat cai baga in teren ,daca, chiar esti antrenor faci pe dracu in patru si promovezi ceva bagi rezervele nu stai ca mortui pe banca si dai vina pe alinierea astrelor sau gazon arbitri sau cine mai stie ce

Neil (2 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:18

Parerea mea e ca Oli e mult sub pretentii! De fapt lipseste Oleg, asta a facut echipa! si care s-a cam sters, nu au imaginatie.. in schimb au devenit vedete! pe la toate tv-rile, Unde esti Oleg!

Adrian (125 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:18

tino

personal si eu il pocneam pe acel om pt ce zicea de Dica
Dica inseamna enorm pt Steaua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dot

il foloseste mereu pe Nicolita pt ca nu avem alt mijlocas dreapta(Camus nu a putut fi adus pt ca gigi e zgarcit ca dracu)
ov petre si coman sunt fixatiile lu gigi bkl de cand ma stiu eu!!!el i-a adus nu Olaroiu

Lovin si baciu sunt oameni foarte muncitori si sunt in orice zi a sapt peste OV petre si coman

Baciu a jucat f bine de fiecare data cand a fost nevoie de el
si Lovin recupereaza mai mult ca ov petre oricand!!!!si e mai serios si mai muncitor decat fostul bancar

croitoru a fost adus de becali la Steaua
ca sa il poata da afara pe Panait
si ca sa il puna pe Olaroiu sa joace cu Radoi Fundas central

ati vazut ce bine joaca Panait la vaslui?
eu cred ca are val de Steaua

Joao (85 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:19

OLI NU VREA INSA SA JOACE CU UN SINGUR INCHIZATOR (ADICA CU UN PLAYMAKER LA MIJLOC) PT CA II ESTE TEAMA SA NU PRIMEASCA GOL. LIGA INTAI ESTE O COMPETITIE F PUTERNICA, IAR JIUL PETROSANI, VASLUIUL ORI UNIREA URZICENI SUNT NISTE SUPERPUTERI FOTBALISTICE. ASA CA OLI ESTE CIRCUMSPECT CU ACESTE FORTE SI SE APARA SUPRANUMERIC. CAND ATACA O FACE CU LOVIN SAU OV PETRE CARE SUNT CEI MAI TEHNICI JUCATORI PE CARE I-A AVUT STEAUA VREODATA !

chupac (58 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:19

castiga rednic CL la anu,sau macar viseaza sa ajunga joace si ei semifinala de cupa uefa…..sau viseaza si suporterii,acum sunt mandrii ca or sa ia campionatu,nu sau prins inca,ca asta conteaza mai putin,si conteaza cum te vede europa,dar sunt mici si ei,ce vrei….o primavara dupa 17 ani,steaua are 3 la rand+ CL+semifinala de uefa+valencia+egal la lyon,atunci ei jucau la tottenham,vaduceti aminte..au ajuns o data la poarta si a dat copilu ala gol,min 93….dar sunt invatati sa comenteze,sai intelegem…prostia lu borcica corupe….

Adrian (125 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:20

Joao

de acord cu tine
cu o singura exceptie
Ochirosii in locul lui Croitoru sau Cristocea
sau sa inceapa cum ai zis tu si Ochirosii sa joace din a2a repriza
macar 45 de min!!!!!!!!!

dot (50 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:20

@adriane ,pai croitoru nu este peste nicolitza??? chiar asa de slab sa fie croitoru??iar lovin :))) nu stie sa faca o recuperare si sa dea o pasa de 2 metri ,ov petre il consider bun dar inconstant

chupac (58 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:20

pt bucuresti ros alb ce am scris mai sus

X™ (167 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:21

dot, nu stiu ce i-a dat Becali shi ce nu i-a dat, poate tu ai mai multe informatzii, dar rezultatele se vad. Shi se vad rau. Iar responsabil e MANAGERUL. De scuze n-are nevoie nimeni. Cel putin asa ar trebui sa fie la un club profesionist. Te-ncalzeste cu ceva ca MM sau Oli au scuze ? Ce crezi ca o sa faca Elton? Pt spectacol cred ca o sa fie excelent (probabil ca vom vedea shi noi in sfarsit driblinguri in divizia A) dar cu banii aia cred ca putea sa aduca 2 jucatori mult mai utili.

Joao (85 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:22

Adrian

EU AM MENTIONAT ECHIPA PE CARE AS FI TRIMIS-O INAINTE SA VAD JOCUL ! ACUM CA STIU REZULTATUL AS PUTEA SPUNE CA PE CRISTOCEA IL SCHIMBAM LA PAUZA !

X™ (167 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:23

tino, daca-i dai la o parte pe Dan Petrescu shi pe Ilie Dumitrescu, cand a avut Steaua pepiniera ?

Agamitza (14 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:24

Bre Genialo, cite transferuri a facut Inter Milono timp de 20 de ani si ce a gistigat in timpul asta?
Lasa-ne fato ca bati cimpii!!!

bucuresti ros alb (281 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:24

chupac Says:

March 11th, 2007 at 7:19 pm
castiga rednic CL la anu,sau macar viseaza sa ajunga joace si ei semifinala de cupa uefa…..sau viseaza si suporterii,acum sunt mandrii ca or sa ia campionatu,nu sau prins inca,ca asta conteaza mai putin,si conteaza cum te vede europa,dar sunt mici si ei,ce vrei….o primavara dupa 17 ani,steaua are 3 la rand+ CL+semifinala de uefa+valencia+egal la lyon,atunci ei jucau la tottenham,vaduceti aminte..au ajuns o data la poarta si a dat copilu ala gol,min 93….dar sunt invatati sa comenteze,sai intelegem…prostia lu borcica corupe….

la Lyon baietii nu mai aveau asa mare interes…..diferenta de valoare s-a vazut la Bucuresti…de ce nu amintesti si de UMILINTELE cu real, lyon, boro???….iar Borcica e mult mai destept ca tine…tu esti un pârlit ANONIM.

Adrian (125 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:26

Croitoru e lent si nu e asa muncitor ca Nicolita
e mai bun Nicolita pe banda oricand
parerea mea

Joao (85 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:26

dot

SA-R PUEA SA FIE CROITORU PESTE NICOLITA ! NICI NU ESTE F GREU SA FII PESTE NICOLITA DACA ESTI PROFESIONIST. FAZA E CA NICOLITA INCEPE SA JOACE MAI BINE (NU CA ANUL TRECUT, DAR MAI BINE). SI ATUNCI DIN RATIUNI TACTICE EU NU L-AS FI SCOS DIN ECHIPA. SI ASA FLANCURILE SUNT VARZA. E BUN UN VITEZIST SA IL AI PE TEREN (CHIAR DACA TE EXASPEREAZA). DE LA CROITORU ASTEPT MAI MULTA LIMPEZIME IN ATAC (D-AIA AS FI JUCAT CU BANEL IN APARARE).

dot (50 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:26

x pai nimeni nusi gaseste scuze ,vad ca becali numai poate ca echipa nu joaca nimica ,el la adus pe oli el sa se spele cu el pe cap ,trebuia sai dea credit lui meme la aducerea antrenorului ,avusese mana buna la ei vezi zenga si protasov ,putea sa gaseasca el pe cineva ,si eu nu zic sincer ca steaua are lot slab ci nu stie antrenoru sa ii foloseasca , ma rog la un lovin si coman nai ce le face ca nu vor juca altceva dar restu ar putea juca altceva asea ca sa plece m,arele antrenor de la steaua

Joao (85 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:27

S-AR PUTEA

Adrian (125 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:27

bucuresti ros alb

mai bine vezi tu de umilintele voastre cu :partizan,levski,tottenham,benfica,etc

chupac (58 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:27

borcica nu recunoaste un penalti clar daca l pui cu inregistrarea in fata….ala nui destept pt mine….cu boro na fost umilinta…

chupac (58 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:27

pt ros alb

mar1o (5 comentarii)  •  11 martie 2007, 19:28

din cate stiu eu si oleg protasov a avut cam acelasi lot.85%din jucatorii de azi erau si pe timpul mandatului lui protasov si acesta a reusit sa faca spectacol.Nu managerul e de vina in cazul de fata,ci antrenorul.Pana la urma daca lui olaroiu nui convenea un jucator putea sa-l refuze!!da cine i-a cerut in mod expres pe „copii lui de suflet”(coman si ov. petre) la steaua,copii care azi dau cu stangu’ in dreptu si la propriu si la figurat!!daca era antrenor putea sa-l refuze pe saban!!!

P.S.:+nu tot MM i-a adus si pe cristocea,badea,iacob,ogararu,thereau,nicolita?!(deci 60% din transferurile lui MM au fost reusite)

+conatcteaza-ma p mail sa discutam mai multe daca consideri ca eu gresesc

Comentează