Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Criză la Steaua

Patronul Gigi Becali a ameninţat că-l demite pe Cosmin Olăroiu după înfrîngrea de la Vaslui. Exprimaţi-vă părerile referitoare la jocul Stelei, despre arbitajul din meciul de astăzi şi despre surpriza produsă de echipa lui Viorel Hizo. A ajuns Steaua la capătul […]

duminică, 4 martie 2007, 6:09

Patronul Gigi Becali a ameninţat că-l demite pe Cosmin Olăroiu după înfrîngrea de la Vaslui. Exprimaţi-vă părerile referitoare la jocul Stelei, despre arbitajul din meciul de astăzi şi despre surpriza produsă de echipa lui Viorel Hizo. A ajuns Steaua la capătul puterilor? Este FC Vaslui revelaţia returului acestui campionat? Vă invit să aflăm împreună răspunsuri la aceste  întebari.

Cit a contat eliminarea lui Thereau?

Este Andrey un portar de Steaua?

A cui e vina: a conducerii tehnice sau a jucatorilor Stelei?

A transmis galeria Stelei mesaje cu tenta politica?

Comentarii (499)Adaugă comentariu

Joao (85 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:29

DINAMOMANIA

NOI MACAR AM JUCAT CU BORO, ULTIMA SEMIFINALA CAND A JUCAT DINAMO ERA IN 90 SI SINCER NU-MI AMINTESC PT CA ERAM CLASA I, TU ERAI NASCUT ?

marius99 (2 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:30

Am vazut un meci urat,un arbitraj vadit pro steaua.Ce parere aveti de arbitraj?Campionatul trecut a fost furat de steaua si nimeni nu a comentat.Jucand pe teren,vad ca sunt neputinciosi,iar cat ii ajuta arbitrajele tot nu pot rezolva nimic!Cum apreciati comentariile asa zisilor suporteri stelisti,domnisoara?

mUESTEAUA (17 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:30

STEAUA E PEDEPSITA DE SOARTA PENTRU BLATURILE DE ANUL TRECUT

born2be3 (1 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:30

jiji…………….oierule…………….deja produci scarba pe unde treci!!!!!!Steaua nu e a ta,e a romanilor!!!!!Schimba-l pe olaroiu nu vezi ca asta vrea toata lumea!!!!!!!!ADICA NOI SANTEM 7 000 000 DE PROSTI SI DOAR TU UNU ESTI DESTEPT??!!!!

radu (1 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:30

ce reveleatie ma, cu o ocazie tot meciul inseamna revelatie?
steaua o dominat meciul si in 9 oameni, dar aceeasi dominatie sterila fara ocazii de gol. cred ca ar trebui adusi hagi si popescu

Adrian (125 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:31

Maria Andries
esti un ziarist foarte slab
nu stii nimic
stii doar sa faci scandal
nimic despre sport
inca nu vad de ce iti zicea domnul Ovidiu geniala
de cand citesc ce scrii scrii numai prostii
si lucruri slabe

cum sa nu conteze eliminarea gratuita a lui Thereau?
cu ce sunt vinovati jucatorii Stelei sau conducatorii cand arbitrii iti anuleaza gratuit goluri valabile si iti mai si dau cartonase rosii degeaba?
tu esti cumva un mare scouter angajat de unul din marile cluburi ale lumii ca sa iti dai seama dupa 2 meciuri daca un portar are sau nu valoare?

cristi (1 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:31

este ingrozitor un astfel de campionat.cu astfel de arbitri sa mergem si sa fim reprezentati in europa sau cu astfel de presedini de liga de arbitraj.rusine sa le fie celor care spun ca avem un campionat bun .suntem de rasul lumi.cum poateun astfel de arbitru sa mai arbitreze care la o simpla atingere a adversarului fluiera fault si da cartonase pe banda rulanta nu mai zic ca face eliminari cum vrea el.sa spuna carei echipe ii face jocul si sa plece din acest campionat. pacat ca asa se strica meciuri si sunt bani pieduti degeaba.

bored (9 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:31

HAIDE SA VA EXPLIC SI VOUA DE CE NU VA PLECA OLI DE LA STEAUA.

ISI MAI AMINTESTE CINEVA FINALUL CAMPIONATULUI 2004-2005?ISI MAI AMINTESTE CINEVA CA IN ULTIMUL MECI CU POLI CU OLAROIU PE BANCA ERA 1-0 LA PAUZA PT POLI?ISI MAI AMINTESTE CINEVA CUM A CEDAT TIMISOARA A2-A REPRIZA,CUM NU A MAI JUCAT NIMIC?ATUNCI A FOST ADUS OLAROIU LA STEAUA,IN PAUZA ACELUI MECI I S-A PROMIS CA ORICAND VREA E ANTRENOR LA STEAUA.

Domnul Ovidiu imi spune ‘Genitala’ (30 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:32

Steaua nu va apuca Intertoto daca va peirde puncte in ritmul asta. Unde este Hagi???

DINAMOMANIA (281 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:32

iacoi….suporterii stelei sunt in cea mai mare parte pt rezultate …..ca sa aiba cu ce se lauda…e cel mai lejer sa tii cu steaua…cand n-ai ce zice, bagi placa cu palmaresu….

Adrian (125 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:32

mUESTEAUA

daca asa functioneaza treaba inseamna ca la anu dinamo o sa retrogradeze
sau ce?
o sa se desfiinteze

ca ma gandesc ca dupa fapta si rasplata nu?

gogoasha (1 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:32

steaua nu mai joaca nimic
ei stiu numai sa dea cu mingiile pe sus
jucati fratilor pe jos
faceti si voi un dribling

Misha 90 (123 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:32

Nu are rost sa dam vina p arbitrii,chiar dak au si ei o vina pt situatia stelei.Totusi nu tr sa uitam k nesu trebuia eliminat astazi si chiar in meciul cu oteleul

AfterD (146 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:32

@marius99
Nu l-am vazut …dar daca le-a eliminat un jucator in min 11 nu se poate vorbi de arbitraj pro-steaua doar de arbitraj pro-st.
P.S. Sunt dinamovist nu da buzna sa ma acuzi ca as tine cu ei.

iionnutzzu (2 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:33

frate cu ce echipa va laudati voi….si nu te lua de vaslui…..la voi trebuia sa batem…..noroc de un un gol al lui bostina care nici el nu stie cum l-o dat….la noi ati cumparat juma de echipa….si azi s-o vazut valoarea….;)

Bogdan_SIRET (2 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:33

O fi adevarata explicatia? Cea cu Olaroiu care a primit un CEC in alb la Steaua pentru ca a lasat-o sa castige campionatul in ‘2005 in ultimul meci, cand antrena Timisoara?? Mie intotdeauna mi s-a parut ca Gigi Becali este avut la mana cu ceva de Olaroiu…

Paulo (223 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:33

pt Adrian:

„amice” nu insira atatea randuri, mai lasa si la altii…

Dinamo a jucat corect si voi o stiti dar din disperare si dintr-o frustrare oarecum intelegatoare, pentru ca nu mai stiti ce sa spuneti, dati vina pe arbitrii si pe jocuri de culise…visati…Dinamo are 15 puncte avans pentru ca are o echipa Puternica, PUTERNICA…voi sunteti neputinciosi, nu jucati nimic, sunteti penibili de tot…mai Adrian mai bine priveste la jocul echipei voastre…

Dinamo a jucat corect, daca Dinamo avea puterea sa faca aranjamente le facea anul trecu cand avea nevoie…chiar nu vedeti cat de frustrati sunteti…ce jalnici ati ajuns…in curand vor fi 18 puncte avans…distanta istorica in curand 🙂

FORZA DINAMO FOREVER !!!

Joao (85 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:33

Hagi???

STEAUA ARE NEVOIE DE UN ATRENOR STRAIN !

@Arty (30 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:34

Funny….si Macedonia a fost un imperiu o data….Roma (italia) era de neoprit…asta tine de trecut…aici se discuta un subiect ce tine de prezent.
oricum hahaha-urile alea sunt cele mai „sexi” scotand in evidenta toata frustrarea ta cand dinamovistii isi permit sa rada de criza de la steaua. Problema voastra asta se pare ca e…daca un suporter de la Barca rade de forma slaba a realului oare madrilenul sta sa ii aminteasca celuluilalt cate cupe ale campionilor a castigat echipa lui de-a lungul timpului?
Va sta mai bine la bataie cu jandarmii decat in incercarea de a va ascunde frustrarile sub contraperformantele din trecut ale altei echipe.
Poate ca Dinamo nu are performante mai mari decat Steaua in Europa dar acuma e momentul Dinamo….e normal ca suporterii sa rada de contracandidate…poate la anu’ o sa fie invers…ceea ce nu inteleg e de ce nu va vedetzi voi acuma cu capul plecat de echipa voastra…
P.S.: Olaroiu a declarat sapt asta ca Dinamo joak mai slab decat Steaua (ca tot vorbeam de pusul capului in pamant si cautarea de solutii)…uite ca desi joak mai slab e posibil sa ajunga la 18 puncte…

Misha 90 (123 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:34

Dinamomania:Macar steaua are cu ce sa se laude , spre deosebire de altii!

ALIN_TM (1 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:34

La Steaua ar trebui schimbati urmatorii: JiJi , MuMu , Oli &Co ( adica toata echipa).Aaaa….era sa uit arbitrii , LPF , FRF .Poate atunci se va schimba ceva.

DINAMOMANIA (281 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:34

Joao, sincer, decat UMILINTA cu BORO….preferam sa nu ajung in semifinale…eu, in locul tau, nici n-as aminti de meciul ala…..

JR (1 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:35

Pt Cristi. Pai fratele meu ,Nesu trebuia sa iasa de vreo 3 ori de pe teren ,plus ca finul Radoi trebuia sa ia cel putin galben daca nu rosu la faza aia , plus 11 m clar pt vaslui asa ca nu mai va vaitati si suportati

EU (1 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:35

Steaua pentru a arăta ce poate trebuie lăsată de bulangii ăia de arbitri să joace! Ce fault la thereau! Gogoşi, frate!!!!!!!De aia nu mai jucăm la un European sau Mondial. Iar arbitri nu am mai avut de n ani. Şi nici nu vor mai fi că sunt de căcat! Să-şi ia lumânări de banii pe care îi iau DEGEABA!

Adrian (125 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:36

DINAMOMANIA

da da
ai dreptate

dar totusi
zi si mie

daca Stelistii sunt doar pt rezultate
de ce merg si incurajeaza echipa indiferent ca joaca bine sau rau?

si inca ceva
de ce nu merg dinamovistii la stadion sa isi incurajeze echipa daca ei sunt asa de ultrasi?

Paulo (223 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:36

pt bored:

direct la tinta 🙂 bravo…si corect…cum sa nu-si aduca aminte…mai ales noi dinamovistii ne aduce aminte pentru ca am pierdut titlul…asa a fost cu Poli atunci, asa a fost cu vaslui anul trecut…uite cand se joaca corect cu vasluiul ce rezultat iese ??

FORZA DINAMO FOREVER !!!

Joao (85 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:38

NICI MACAR PE VREMEA LUI IENEI NU JUCAM ASA DEFENSIV CUM O FACEM IN ZIUA DE AZI !

LA CE FOLOSESTE JOCUL CU 2 INCHIZATORI IN LIGA I CAND TE NUMESTI STEAUA ?

CATE ECHIPE O SA-TI PUNA ATATEA PROBLEME IN DEFENSIVA CA SA JOCI ASA INCHIS ?

CATE ECHIPE O SA PARCHEZE AUTOCARU’ IN POARTA SI O SA TE INVITE SA ATACI CU LOVIN SI OV. PETRE ?

maria andries (1349 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:38

A fost un arbitraj echilibrat, adica au alternat greselile. La conferinta, amindoi antrenorii au criticat prestatia lui Coltescu.

Luciano (1 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:38

Va multumesc domnule Olaroiu,

Eu unul ca suporter stelist pot spune ca sunt satul de echipa asta si modul ei de exprimare in teren, va multumesc domnule Olaroiu ca pe mine unul ma convingeti la fiecare meci sa renunt la a ma uita la urmatorul joc al Stelei. De fapt aceasta echipa nici macar nu mai e Steaua, doar numele mai aminteste de ce a fost ea odata.
Ati fost ales antrenorul anului si va simtiti protejat de performantele pe care echipa le-a avut cu dv la timona, ei bine domnule Olaroiu performatele nu sunt ale dv. singurul merit pe care il aveti e acela de a fi bagat toti fundasi disponibili in returul cu Midelsborough, da atunci cand dv nu le-ati spus sa se retraga in aparare, de fapt ati incercat sa revigorati atacu cu Petre Marin, Balan sau Nesu. O rusine asta e jocul pe care Steaua il practica de cand ati venit dv. In afara accidentului de la Kiev care chiar nu a fost un meci castigat de antrenor ci de Dica un jucator de super clasa, cam lenes ce-i drept, dar talentat, dv nu ati reusit sa va puneti amprenta asupra echipei. Chiar nu va dati seama ca Steauau de azi nu mai are o idee de joc ca totul se desfasoara haotic incepand de la Radoi si pana la Nicolita. Atunci cand era antrenata de Protasov echipa avea un joc combinativ foarte bun aproape de ce juca la sf. aniilor 80, in perioada Zenga s-a remarcat aparea, in perioada dv nu s-au remarcat decat geamurile sparte de la Bistrita si disperarea pe care dv o imprimati stilului de joc si implicit jucatorilor, Steaua de azi e plina de eliminati, de frustrari si neputinta. Veti spune ca suntei vanat de arbitiri sau mai stiu eu ce, domnule Olaroiu lasati echipa sa joace sa dea 4 goluri regulamentare si toate sa fie anulate si atunci sa iesiti si sa spuneti ca sunteti furat, nu cand echipa are picioarele in ghips si capu la vestiar. Probabil ca ati luat parte la antrenametele celor de la Inter Milano sau mai stiu eu ce alte cluburi mari din Italia si probabil ca la nivel teoretic sunteti cel mai bun antrenor dar poate nu reusitit din diverese motive sa va puneti in practica teoria. Ideea e ca Steaua ar fi atins si fara dv liga campioniilor si semifinalele uefa si ar fi castigat si campionatu, de ce ? ptr ca jucatorii care evolueaza astazi in
Ghencea sunt de ani de zile acolo si au atins maximum din ce pot ei da chiar si fara antrenor ar fi putut sa ajunga acolo ptr ca au fost cativa inaintea dv care si-ai pus amprenta aspura echipei.
Din punctul meu de vedere nu e Hagi solutia de fapt nu stiu daca mai exista vreo solutie la ora actuala ptr aceasta echipa, e facuta praf si va fi greu sa isi mai revina. E bine totusi ca aveti sprijinul lui Gigi Becali.
Domnule Olaroiu pe mine m-ati convins nu merita sa ma mai uit sau sa mai tin cu echipa asta. Mai bine emigrez in Spania si tin cu Barcelona.

gp (1 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:39

DEGEABA PLEACA OLI DACA NU PLEACA SI MIHAITA LESU.
normal ca ar trebui sa plece si saban, stancu, ovidiu petre(mai ales), si coman. DA RAUL RAILOR E MIHAITA LESU. stiu eu o echipa de divizia b( ultimul loc seria II) la care daca trage tare la antrenamente poate prinde un loc de titular.

Brany (1 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:39

a fost un meci urat cel mai urat….vaslui na jucat nimic nici steaua..asta e fotbalul thereau nu treb eliminat ….

sabin (2 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:40

Sunt dinamovist,dar ce i se intampla Stelei in acest moment nu mi se pare corect.Ei au comis multe samavolnicii in fotbalul romanesc,dar acum nu mi se pare corect sa joace aproape un meci intreg in 10.Se pare ca Vasluiul face mai multe mizerii acum decat facea Gloria cand nu era Sabau acolo si decat Moreni inainte de 1989.Imi doresc ca Steaua sa ia locul 3,dar nu prin asemenea metode!Hai Dinamo!

Joao (85 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:40

DINAMOMANIA

AI TRAIT TU PE VIU VREO SEMIFINALA A ECHIPEI FAVORITE ? SAU LIGA CAMPIONILOR IN 4 SEZOANE ?

sabin (2 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:40

Sunt dinamovist,dar ce i se intampla Stelei in acest moment nu mi se pare corect.Ei au comis multe samavolnicii in fotbalul romanesc,dar acum nu mi se pare corect sa joace aproape un meci intreg in 10.Se pare ca Vasluiul face mai multe mizerii acum decat facea Gloria cand nu era Sabau acolo si decat Moreni inainte de 1989.Imi doresc ca Steaua sa ia locul 3,dar nu prin asemenea metode!Hai Dinamo!

Ailincai Doru (1 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:40

Olaroiu tb sa ramana la Steaua.
Meme Stoica la fel!!
Becali face cea mai mare greseala de cand e in fotbal dak ii da afara!!
Ferguson in 20 de ani la Manchester are doar 8 titluri , Wenger la Arsenal in 10 ani are vreo 3, iar la noi dupa o serie de catevva meciuri tb schimbat antrenorul!!!????????/
PAcat!!
Fortza Steaua!!
Campioni am fost, campioni vom fi!!!

Adrian (125 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:41

DINAMOMANIA

sa mori tu ca nu ai vrea sa joci o semifinala de cupa UEFA
esti penibil
prin aceasta declaratie demonstrezi ca esti penibil

sa inteleg ca esti adeptul frazei: decat codas la oras mai bine fruntas in sat?
e parerea ta dar aceasta strategie e falimentara

Paulo
ai dreptate
dinamo a jucat corect
nu te supara
totusi
in meciul Steaua – dinamo
cumva trebuia tames eliminat?
faza era inainte eliminarii lui Thereau nu?chiar faza dinainte eliminarii nu?

phlo (2 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:43

Genialo in primul rand asteptam sa ne spuneti si nouo de ce a fost eliminat Thereau,pentru ca nu am avut nici o sansa sa aflam de la telerviziunea de cacat :national tv :si nici de la aerienii de comentatori {moldoveni de altfel} care sau uitat tot timpul numai la moldovence nu la meci
Pai daca tu in inteligenta ta consideri o echipa ca vaslui revelatie ,atunci otelul este campioana .revelatie cu un sut pe poarta si 10 jucatori pe linia de 16 m ,in careul lor ? Ti as fi recunoscator daca mi ai spune de ce a fost eliminat Thereau ,dar acum nu maine. COMENTARIUL MECIULUI DE TOT RASUL .DOI COMENTATORI CARE CEL MULT AR PUTEA FI SALAHORI INTR O FIRMA DE CNSTRUCTII.Si nu este vb de acest meci tot timpul ratati astia de la national tv asa au facut a trebuit sa ma uit la meci fara sonor .Multa dragoste in c-r lui mitica cu televiziunile lui.

gangster (1 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:44

http://gangsterzone.ro/

zbardoiul (8 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:44

DIN CEI 1000 DE SUPORTERI AI ECHIPEI dinamo….. 100 AU PC …,IAR DIN ACESTI 100 ,…..90 SUNT ANALFATBETI SAU NU STIU SA IL FOLOSEASCA… IAR CEI 10 CARE AU MAI RAMAS SUNT ATAT DE PROSTI CA NU INTELEG DESPRE CE SE DISCUTA PE ACEST BLOG PUTETI VEDEA MAI SUS CE SPUN dinamovistii . DOVADA EXISTA !MAIDANEZII NU GANDESC !

DINAMOMANIA (281 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:45

adrian, nu intelegi….voi cand ati ales steaua v-ati gandit, marea majoritate, la rezultate…..eu ma refeream la numar….de aia cica sunteti mai multi…mirajul rezultatelor atrage….iar steaua are multi spectatori la meciurile cu echipele de afara……iar la astfel de meciuri si DINAMO are spectatori multi…

Joao (85 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:45

DINAMOMANIA

PLUS DE ASTA BORO NU ESTE O ECHIPA OARECARE CI UNA DIN PREMIER LEAGUE. DA, STEAUA A PIERDUT IN ANGLIA CU 4-2, DAR CUM A FOST ULTIMA VOASTRA VIZITA IN INSULA ? 0-3 CU TOTTENHAM ITI SPUNE CEVA ? BORO ERA ORICUM SEMIFINALISTA IN MOMENTUL ALA SI APOI A TERMINAT CA FINALISTA, DAR 17 NENTORI SI FOCILE DE LA KNATTSPYRNUFELAG UNDE ERAU FINALISTI ? LA CAMPIONATUL DE LA POLUL NORD ?

Adrian (125 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:46

pacat ca prestatia lui coltescu a ajutat doar pe vaslui
nu?

bored (9 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:47

Paolo Dinamo a castigat mult mai mult decat Steaua cu furaciuni si cu arbitrii

Misha 90 (123 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:47

Sabin:ce sensibil mai esti!Frumos din partea ta k ii ei apararea STELEI!:):):):):)

Andrey_Steaua (1 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:48

A fost un arbitraj jalnic si deja la tot mai multe meciuri se arbitreaza dezastruos… dar nici Steaua nu a juat nimik, probabil de la nervi… sa vina Protasov inapoi si sal lase Becali sa faca o echipa de campioni.

dragos (1 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:49

@Arty, ca am vazut ca nimeni nu te baga in seama

1) 2004/2005 – Tur 3 Preliminar Manchester United 1-2 0-3(englezii cu echipa 3)
raspuns: Rosenborg – Steaua 3-2 1-1 (o echipa de obositi)
PSG – Steaua 5-0 0-3 (la masa verde meciul s-a terminat 2-3)

2) 2006/2007 – Turul 3 Skoda Xanthi 4-3 4-1(sanchi skoda-ce nume greu in camp. Grec-cel mai scump transfer-100 000
raspuns: despre meciurile din grupe n-am vazut scris nimic

3) 2006/2007 Campioana Romaniei(sa traiasca Corpodean si cooperative dar mai ales sa traiasca OlaROIU)
raspuns: poate ai uitat de victoria Stelei din meciul cu FC Arges (acolo era Salomir parca, dar rezultatul a fost acelasi)
Corpodean e mic copil, adu-ti aminte ce facea Valentin Ceausescu la derby-urile Steaua – Dinamo, cum castiga Steaua cu arbitrii titluri de campioana inainte de 1989. Iti mai aduci aminte gestul lui Andone catre Valentin Ceausescu?

Concluzie. Dinamo a avut un tur de campionat excelent, chiar daca acum este intr-o eclipsa de forma. Diferenta de 15 puncte nu poate fi pusa pe seama arbitrilor, este aberant sa credem asta. Ce e drept, nimeni nu ar fi prevazut asa ceva, mai ales ca Steaua avea la inceput un lot omogen, iar Dinamo o echipa improvizata, dupa plecarile masive din vara. Este meritul in primul rand al lui Mircea Rednic, dar si a jucatorilor. Rednic a dovedit ca este un mare antrenor si ar merita o statuie in Stefan cel Mare.

Cata (10 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:50

Toata lumea (isi) pune intrebari, retorice sau nu. Arbitrii, jucatorii sau antrenorul? Patronul, managerul sau doctorul? Privind insa pentru cateva clipe intregul ansamblu Steaua din ultimii ani, am observat ca toate aceste intrebari nu-si au rostul. Sa ne amintim cum a inceput ascensiunea Stelei. Zenga a creat o aparare exacta, in genul „pe aici nu se trece”, dupa cum auzeam deseori la meciurile ros-albastrilor. Protasov a pliat pe defensiva un atac productiv, aducand spectacolul. Si apoi? Si apoi a venit Olaroiu. L-am privit cu neincredere la inceput, dupa care rezultatele m-au facut sa mai las din suspiciuni. Si acum? Acum observ ca neincrederea a fost perfect justificata. Rezultatele nu le-a adus Olaroiu, ci au venit din inertie. Din inertia echipei atat de frumoase pe care o construise Zenga si pe care o slefuise Protasov. Ei nu au apucat sa aiba rezultate la fel de importante pentru ca abia de vreun an echipa s-a sudat si a capatat experienta in Europa. Olaroiu, pur si simplu, a prins momentul de apogeu al acelei Stele. Doar ca inertia nu dureaza prea mult, asa cum ne invata fizica din liceu. Am simtit ca Steaua nu mai merge inca din tur (si diferenta mare fata de Dinamo nu a fost un argument major). 2007 pare sa fie anul haosului, pentru ca haotic a ajuns jocul Stelei. Da, conteaza si accidentarile pe care nu mai stiu cum sa mi le explic, conteaza si arbitrajele uneori eronate, si echipele care dau tot pe teren impotriva Stelei, in timp ce altele joaca in derby-ul contra liderului cu echipa de juniori. Conteaza, dar nu atat de mult ca aceasta criza interna. Daca Olaroiu nu dovedeste brusc cu ascunde in el un mare antrenor sau daca nu se intampla vreo minune, fie ea si o demitere, Steaua se va autodistruge. E mare pacat de echipa pe care o aveam… Olaroiu, ce-ai facut din echipa noastra?
Parerea mea…

Misha 90 (123 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:51

Azi chiar s-a arbitrat in unele momente pro-steaua(vezi fazele cu nesu)

olaROIU (4 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:52

Salutare…Nu stiu de ce tot vorbiti de care e in forma, despre cum a fost condus meciul de la centru, despre cate accidentari e vorba. Domnul Olaroiu a fost felicitat despre reusitele din sesonul trecut care acum se vede clar ca nu-i apartin, el doar a mostenit echipa. In acest sezon se vede munca lui la Steaua…astea sunt realizarile dansului, asta e performanta. La National ce a facut? La Timisoara ce a facut? Exact acelasi lucru…a dat impresia ca poate…cand de fapt valoarea lui e undeva la a mentine o echipa in prima liga. Pacat ca de fiecare data ii trebuie atata timp domnului Becali sa se prinda…acest lucru de datoreaza domnului Mihai Stoica si capitanului Radoi. Din cauza primul mentionat nu ajung la Steaua jucatori buni, iar din cauza capitanului sunt alungati antrenorii buni. Daca nu erau fini…si daca in Ghencea venea un antrenor de valoare…sunt sigur ca Radoi era rezerva. Dar ce atata valva…e clar ca domnul Becali nu baga bani in Steaua ci scoate…interesele sunt altele…deci sa nu ne mai agitam ca in conducerea Stelei nu fotbalul e prioritatea. Daca se vrea performanta se aduce un antrenor…care incepe cu o echipa slaba si creste. Cu Oli e invers a primit echipa si…ne uitam la ea de parca ar juca in B. Nici regele Hagi nu-i solutia…dar si el e tot gratis. Despre asta-i vorba…e roman si Becali ce naiba…vrem bun, ieftin (daca se poate pe gratis) si sa ne tina o viata.

Mihai din Oradea (7 comentarii)  •  4 martie 2007, 19:53

STEAUA nu mai joaca nimic de la meciul cu ucrainieni de la kiev.Pe STEAUA ii bate orice echipa mai ambitioasa cit de cit.Cum sa fie vasluiul echipa momentului? dar U.T.A ? dar Otelul? toate-s echipele momentului?Astea-s roadele muncii si interesului pentru echipa alui gigel cel „mare”.Acum culege ce-a semanat inca din celalalt campionat pe care l-a cistigat prin mijloacele cu care este atit de obisnuit (mergind ,ridicol valiza cu bani la cei ce jucau impotriva adversarelor stelei si cine stie ceo mai fi facut) dar de fapt el nu realiza in desteptaciunea sa ca isi fura singur caciula.Mie imi pare foarte rau de aceste lucruri,pentruca sint stelist adevarat dar vreau ca echipa mea sa cistige campionatul corect pentruca atunci cind joaca afara,ea ,STEAUA,echipa mea sa nu se mai faca de ris,chiar daca pierde (pentru ca nu-i nimeni absurd oricit ti-ai dori sa bati Realul Lionul, Sevillia nu prea ai cum poate cu mare sansa)sa piarda dar sajoace fotbal adevarat nu sa mimeze.Acest lucru insa se poate face numai cu conducatori adevarati,nu cu papusari ridicoli care cred ca totul merge de la sine iar tu sa contribui doar teoretic pe micile ecrane si daca se poate sa culegi si roade onorabile.Viata ne arata insa ca poti sa o inseli odata de doua ori dar nu la infinit!!!

Comentariile sunt închise.