Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Stadioane din cartoane

Arene moderne cu acoperiş şi parcări, iată ce visează fotbalul nostru la gura sobei. Dar şefii de cluburi, Primăria Capitalei şi ministerele visează altceva. Cu totul altceva. Visează să paseze problema la nesfîrşit, poate-poate se enervează stadioanele şi se modernizează […]

duminică, 28 ianuarie 2007, 7:15

Arene moderne cu acoperiş şi parcări, iată ce visează fotbalul nostru la gura sobei. Dar şefii de cluburi, Primăria Capitalei şi ministerele visează altceva. Cu totul altceva. Visează să paseze problema la nesfîrşit, poate-poate se enervează stadioanele şi se modernizează de capul lor. Sau poate fac suporterii clacă, dau un var proaspăt şi aduc scaunele de-acasă.

Întotdeauna înaintea returului apar aceleaşi nelinişti: unde vor juca Steaua, Dinamo, Rapid? Unde va juca „naţionala”? Ăştia sîntem noi, românii, dacă nu rezolvăm problema în ceasul al treisprezecelea, nu ne simţim poeţi.

Problema stadioanelor nu trebuie să depindă de jocuri în Ligă, nu trebuie să depindă de un meci sau altul, nici măcar de meciurile dintre şefii de cluburi şi miniştri. Ar trebui să depindă de interesul echipelor şi al publicului, dar interesul ăsta ocupă prin tradiţie ultimul loc. Guvernul n-are o politică unitară şi consecventă în privinţa bazelor sportive. Iar investitorii din fotbal investesc în hoteluri, cofetării, pizzerii, mall-uri, fabrici de armament, terenuri. De unde să scoată bani şi pentru fotbal?

Dacă nu scot ei bani, scoate ministerul, scot generalii de la Interne, fără să clipească, din buzunarul public. Dacă nu scoate ministerul, scoate Copos pălăria în faţa Guvernului şi îl bîzîie pe Berceanu, poate pică nişte ajutoare de la stat. Copos, dacă nu ştiaţi, e un patron sărac, care nu-şi permite o chirie mai mare de 700 de euro pentru stadion. E drept, şi-ar permite să renoveze stadionul şi să repare, dar numai în 49 de ani. Dar Berceanu n-are atîta răbdare. „Nu-i dau, dom’le, stadionul, te pomeneşti că-l dărîmă şi face un mall”. Dacă încredere nu e, nici concesiune nu e.

Dacă sînt bani, nu sînt specialişti. Dacă sînt specialişti, lipsesc proiectele. Dacă sînt proiecte, nu sînt bani. Dacă sînt şi bani, şi specialişti, şi proiecte, nu e timp. Nu e timp, de exemplu, să pui un Allianz Arena pe traseul lui 41, cum plănuieşte Gigi. Dacă nu sînt nici timp, nici bani, nici specialişti, nici proiecte, e Videanu care face. Ba nu, care dărîmă „Naţionalul”, ca să orneze pîntecele Capitalei cu încă o plagă de moloz.

Deci, unde vor juca Steaua, Rapid, Dinamo? Unde va juca „naţionala”? Pe stadioane de cartoane instalate în faţa ministerelor. Pe stadioane plimbăreţe din hîrtii cu antet. Pe stadioane gonflabile, bombate la minut în faţa camerelor TV. Pe stadioane din plastic viu colorat, de unică folosinţă, pentru Champions League. Pe stadioane pictate pe boabe de orez, stadioane din lemn de trandafir, din coji de seminţe, din polistiren, din placaj, din plastilină, din cuţite şi pahare, din foi de cort. Sau, mai pe scurt, din vorbe.

Comentarii (209)Adaugă comentariu

Petrisor (33 comentarii)  •  28 ianuarie 2007, 23:52

dar e mai tare ca,Everton!!!

montpellier8-0 (101 comentarii)  •  28 ianuarie 2007, 23:52

Adrian
Pot sa intru si eu, ca sunt avocatul lui?

Danielle (123 comentarii)  •  28 ianuarie 2007, 23:54

montpellier8 0

Te am invitat acolo acum o jumatate de ora.Hai odata! Eu raspund de tine. 🙂

montpellier8-0 (101 comentarii)  •  28 ianuarie 2007, 23:56

Danielle
Nu pot sa refuz o doamna. Hai ca ma mut
montpellier echipa gunoierilor francezi left the building

dodo (207 comentarii)  •  28 ianuarie 2007, 23:56

montpellier8-0 Says:

January 28th, 2007 at 11:51 pm
De ce sa pierdem la Lisabona? Eu sunt de felul meu superoptimist. Mergem acolo sa batem si sa-i depasim la coeficienti
Aia sunt niste ratati care nu mai faceau fata pe la echipele de prima linie ca Milan sau barca. Ii vad ca o Valencia de acum 2 ani intr-un campionat mai slab unde echipele de locurile 5-15 sunt slabe rau
Daca nu ne tremura picioarele putem da lovitura

——————————————————————————–

Totusi, Benfica e in forma!
S-a apropiat la 5 pct. de porto, e pe locul 2 daca nu ma insel si vine din CL!

Savu Lucian (7 comentarii)  •  28 ianuarie 2007, 23:59


Felicitari. E cel mai bun exemplu al acestiei situatii.

Adrian Georgescu (83 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 0:01

@montpellier: bineinteles.

beep on (1 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 0:14

ma bucur ca duci grija stadioanelor…o singura intrebare am maria: cum poti sa construieshti fara lucrari, fara gramezi de beton si alte inconveniente de genu asta? adica vrei modernizare, dar cum? in linishte si pace, fara deranj, fara miros….nu-s un fan al dezordinii, dar spatii largi si miros de parfum fin nu caracterizeaza o reconstructie….sau poate vrei un hibrid morbid intre look-ul vechi si insertii de modernism…oricum de galagie si praf nu scapi…

ca se mishca incet, ca nu se face, asta e alta discutie si-s de acord cu plangerile….nu inteleg insa de ce ne plagem chiar si atunci cand se face ceva…pana la concluzii macar asteapta sa vezi daca se va face ceva(ma refer la stadionu national)….si atitudinea asta critica folosita in mod exagerat e o chestie la fel de romaneasca aidoma celorlalte invocate….

Fedayn (72 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 0:17

In sfarsit un articol bun…felicitari!!!

Bobi (2 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 0:18

Pt. sirnobi
NU! Ei sunt butelii!

Daniel (3 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 0:29

Ptr montpellier8-0:

Sunt dinamovist!
Dar trebuie sa recunosc k om mai de joasa speta ca tine n-am mai vazut! Mi-e rusine k oameni ca tine tin cu Dinamo!

montpellier8-0 (101 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 0:30

de ce, mai daniele? in ce consta joasa mea speta?

Daniel (3 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 0:31

Am citit mai toate replicile tale de pe blog! Toate injuraturile respective, mai ales la adresa lui Radoi!
Nu dovedesc o cultura infloritoare!
Ciao!

mather (1 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 0:33

da plm .acum k veni vb ce .eu de gand sa faca cu nationalu ??

montpellier8-0 (101 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 0:36

Daniele
Ma repet inca o data: nu l-am injurat direct pe fostul jucator international a carui cariera se apropie de sfarsit. Era vb de un filmulet dragut in care…dar ce rost are sa ma explic in fata ta? Cine sti tu?
Ce suporter dinamovist ii ia apararea ratatului care se ia de noi de pe patul de spital?
Esti un becaloid care se da agent dublu. Mars la stana

Daniel (3 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 0:38

Ptr montpellier8-0:

Exact! M-ai prins!
Pacat k in ziua de azi sunt multi ca tine!

montpellier8-0 (101 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 0:43

Hai ca ma plictisesti. Esti prea fatalau ca sa fii dinamovist. Iubeste-i tu pe mirela si pe toti dusmanii lui Dinamo si lasa-ne pe noi sa mergem la meciuri si sa luptam cu spurcatii

17 Nentori (41 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 1:03

Pt nenea care stie sa numere pana la 8

Iti dai seama cat esti de penibil daca te apuci sa injuri si fanii lui Dinamo care nu au nici o vina decat ca, spre deosebire de tine, au cei 7 ani de acasa?

N.Gazonatu (1 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 1:04

de ce se pling patronii ca primariile sau alte institutii nu le aseaza pe tava stadioanele? vor sa ia o caruta de bani din transferuri ,de ce nu se ocupa sa construiasca? obligatia primariilor este sa aiba un stadion municipal pentru toata lumea ,scoateti banul de la ciorap,terminati cu miloaga

Cae Indru (16 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 1:07

montpellier8-0 Says: „Ma repet inca o data”. Esti sigur ca stii gramatica?

Cae Indru (16 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 1:10

montpellier8-0 Says:: „Eu sunt de felul meu superoptimist” Asta tot o „licenta poetica” o fi?

Cae Indru (16 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 1:16

Acum ca montpellier8-0, marele educat fan dinamovist, s-a dus sa rasfoiasca niste carti de gramatica, desi el era convins ca face astfel de greseli deoarece, il citez „e cam incet la tastatura”, putem reveni la cele scrise de Maria Andries?

Rzw (1 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 1:49

domnule profesor de romana puteai sa scri si tu un singur post nu 3… ca tot aia era…

MrTM (72 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 1:52

Fara intentia de a-i jigni pe fani, cum e cu datoria care a lasat-o steaua bugetului de stat si o platim toti, stelisti sau nu?erau 11 milioane,nu?de euro,nu?sau erau dolari?lei nu erau oricum!cum e cu fraudele facute de giovanni in urma unor transferuri a jucatorilor stelisti-dinamovisti-rapidisti?cand se comite o neregula care e in favoarea noastra, ne convine,nu??nimeni nu protesteaza,asa-i?
ideal ar fi sa se faca un stadion in bucuresti la standardele cerute, unde sa joace nationala si cele trei echipe meciurile internationale…dar bani de la bugetul statului pt cluburi, sa fim seriosi..ar fi o chestie cu totul anormala…

Cae Indru (16 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 2:14

1. Steaua.
Ca va reusi sau nu Becali sa mareasca capacitatea stadiounului e mai putin relevant decat faptul ca Steaua chiar are stadion. Nu la nivelul multora din strainatate, insa e cel mai modern stadion din tara si intruneste si cerintele CL in aceasta privinta.
2. Dinamo.
Cel putin din ce apare in presa, se pare ca Ministerul Administratiei si Internelor nu prea vrea sa concesioneze stadionul si nici actionarii lui Dinamo nu prea se agita in acest sens. Poate nu sunt chiar atat de siguri de calificarea in CL ori poate nu au sau nu vor sa investeasca atatia bani.
3. Rapid.
Il cred pe Berceanu cand spune ca George Copos a refuza oferta de concesionare din vara trecuta. Era inceput de campionat, acum lucrurile s-au schimbat. Copos a inceput si el sa simta mirosul banilor din CL si se gandeste ca banii pentru stadion ar fi o investitie si nu o cheltuiala. E o dovada crasa de ipocrizie sa urli ca nu ti se da stadionul, desi in vara ai refuzat.
4. Piatra Neamt.
Stadion frumos, modernizat, dar mai trebuie facute multe la el pentru a corespunde cerintelor CL.

De celalalte stadioane n-are rost sa vorbesc. Am inteles ca exista niste planuri in acest sens si la Craiova, Timisoara si Constanta. Cum planurile respective sunt in stadiul de vorbe, pana nu vad ceva concret in aceasta privinta (proiecte cel putin), prefer sa le consider simple cuvinte – doar suntem obisnuiti ca patronii de cluburi sa se bata cu pumnul in piept zicand ca vor face si ca vor drege.

Dupa cum a zis cineva mai sus, nu e profitabil sa bagi atatia bani intr-un stadion dpdv al recuperarii investitiei intr-un timp relativ scurt. La prima vedere, e un cerc vicios: ar veni mai multa lume la stadion daca ar fi conditii civilizate – nu se inghesuie nimeni sa le modernizeze deoarece nu vine lumea la meciuri.

Comparativ cu perioada 1995-2000, de exemplu, suporterii vin intr-un numar tot mai mare si mai des pe stadioane. Si asta din cauza ca au inceput sa apara si victorii pe plan extern (plus intrarea Nationelei intr-un con de umbra privind simpatia/iubirea suporterilor – rezultate slabe/comportament indecent din partea jucatorilor/antrenor scortos etc.). Intrebarea e: va exista continuitate in acest sens sau ultimii doi ani au fost niste accidente? De raspunsul la aceasta intrebare este legata sovaiala tuturor partilor implicate in procesul de modernizare a stadioanelor.

Singurul nebun care crede ca stadionul sau se va umple, chiar daca va avea o capacitate de 60.000 de locuri (personal, ma astept la un numar mai realist, si anume in jur de 40.000), este Gigi Becali.

arh. Gheorghe Petrescu (246 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 7:04

Este adevarat ca, ascensiunea echipelor romanesti in CUPA UEFA,
si, accederea in LIGA CAMPIONILOR, a Stelei, a schimbat dintr-o
data fizionomia fotbalului Romanesc, fiind ca o binecuvantare
cereasca, asa ca, prin munca jucatorilor, a antrenorilor si prin
investitiile facute de patronii cluburilor, ne-m cocotat in TOPUL
EUROPEI FOTBALISTICE. Este fantastic acest varf fotbalistic dar,
trebuie sustinut de investitii masive in infrastructura fotbalului
Romanesc. Romania are nevoie de, scoli si terenuri pentru fotbal,
stadioane noi performante la cotele tehnicii actuale, echipamente,
dotari pentru antrenamentul fotbalistilor, doctori si pshihologi in
lumea nebuna a fotbalului, spectatori care sa vina pe stadion, NU
sa stea acasa in fata TV, ci, acolo pe stadion pentru a-si sustine
echipa favorita, iar in final, civilizatia si respectul, trebuie sa intre
odata pentru totdeauna si, in lumea fotbalului Romanesc. Granzii
politicii Romanesti, indiferent de culoarea politica ce o poseda,
sant obligati sa de-a o mana de ajutor pentru culorile fotbalului
Romanesc, in aprobarea de investitii in acest sport minunat al
planetei pamant. HAI ROMANIA SI… DESTEAPTA-TE ROMANE !

montpellier8-0 (101 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 7:57

17 n
sunt convins ca daniel este tot atat de dinamovist cat esti si tu. Intrati deci in aceeasi oala; sunteti dusmanii nostri si meritati sa fiti stalciti
cae indru
iti multumesc pt corecturile aduse. Cred ca mi-ai analizat textele f. amanuntit pt a gasi ceva in neregula; sunt bucuros ca doar atat ai putut produce. E mare lucru sa pui niste prostii pe un blog si sa vezi ca exista macar o persoana care le diseca atat de bine ca dta; selfesteem-ul meu a primit o gura de oxigen nesperata. Pot pleca la munca linistit acum
Va salut, imi pare bine ca suporterii de la ghena s-au simtit lezati de ceea ce am scris, asta era si scopul.
Adaugiri:
1. Cum ramane cu marinica, cel care impaneaza blogurile cu dejectii gramaticale? De el de ce nu va luati, macar oferiti-va sa-l meditati, poate nu va mai face de ras
2. Cum ramane cu sevilla? produceti dubla infrangere?
3. Sunteti de acord cu totii (sau macar aprobati tacit) faptul ca mirela este catre finalul de cariera – stiu, e un aspect dureros, iar voi evitati subiectul. Mare pacat de el ca a ramas de dragul oierului pe aici si s-a ratat, dar Domnul nu si-a intors fata de la nenorocirile pe care le-a facut: calcat jucator de la Sportul pe fata, pumni la BC, acuze gratuite vs adversari etc
4. Cum ramane cu cele 13p?

montpellier8-0 (101 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 8:01

Pt Cae Indru – in textul de mai sus exista un loc unde o prepozitie („pe”) ar fi netezit bolovanisul limbajului meu de slab literat. Spune unde ar fi locul respectivei prepozitii si castigi un tricou cu Fred (modelul alb, de acasa, cu Novotel sponsor) absolut nou si original

montpellier8-0 (101 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 8:03

balan pierde mingea… NNUUUUUUUUU! NUUUUUUUUUUUUUUUU!!!… …Maccarone… tacere 49 sec
Tacere pigmentata cu ceva Pigbag, of course

Io (19 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 8:10

Deci daca Milan cashtiga CL , cacatzeii se vor pregati sa vada iar CL la TV?

Io (19 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 8:12

Dar daca Arsenal , Valencia sau Liverpool cashtiga CL , cacatzeii se vor pregati sa vada iar CL la TV?

Io (19 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 8:14

Dar daca Lille si Celtic fac o surpriza , in doua luni cacatzeii isi vor lua gandul de la CL?

Noi (19 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 8:15

Io am vazut ce ai scris si mi-am dat seama ca cacatzeii au sanse mici sa prinda CL. 😀
Oricum sa nu se zica ca nu sunt roman le doresc o calificare placuta in grupele cupei UEFA cacatzeilor. 😀

Paulo (223 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 9:33

pt stelisti:

normal ca aveti cu ce ca v-au facut comunistii si stadion…jiji a reparat tribuna oficiala si a pus gazon…tar stadionul e acolo de mult timp…

FORZA DINAMO FOREVER !!!

Paulo (223 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 9:34

pt Noi:

ca sa te linistesc, Dinamo are 5-10% sanse sa nu se califice direct in Grupe!
stiu ca va doriti acest lucru…dar stelistilor…e anul nostru 🙂

FORZA DINAMO FOREVER !!!

Paulo (223 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 9:36

pt Io:

esti optimist cu echipele pe care le-ai insirat acoloc, dar hai sa insir si eu cateva echipe care imi convin: Barcelona, Manchester, Chelsea, Inter Milano, Lyon…ce zici ??

FORZA DINAMO FOREVER !!!

Paulo (223 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 9:40

Statul si echipele ar trebui sa participe la construirea de stadioane, in anumite procente…dar cui sa ceri sa construiasca stadioane ? lui Tariceanu ? care nu vede sportul in primele 10 domenii ca importanta ? Sportul care aduce cea mai mare faima tarii noastre…cine i-a votat sa fuga cu ei pe drum…la saracia din tara e foarte greu ca o echipa sa-si faca singura stadion, sa fim seriosi, un stadion cat de cat competitiv incepe de la 50 de milioane de euro – construit de nou. Asteptam implicarea statului…si putem astepta linistiti…

FORZA DINAMO FOREVER !!!

elle (228 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 9:44

Io Says:

January 29th, 2007 at 8:12 am
Dar daca Arsenal , Valencia sau Liverpool cashtiga CL , cacatzeii se vor pregati sa vada iar CL la TV?

iar daca CFR cluj termina pe locul 2 …sau rapidul …voi pt ce va pregatiti ????

PreaFericitul Teoctist (1 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 9:50

Mai Marie, apoi te-o mintit Domnul Ovidiu. Si tu esti si mai proasta ca spui asta. De-abia poti sa treci strada. Mai bine pune-ti motto ” PreaFericitul imi spune mediocra”

B0ssu (15 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 10:25

Mai era nevoie sa vii tu sa ne spui ca e nevoie de stadioane? Parca noi nu stiam….extraordinar…ce ai descoperit tu…
Ca de obicei, esti GENITALA!!!

alex_poli-tim (74 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 10:40

vestea proasta pt dinamo este ca ( se pare) nu va putea juca in liga pe „dinamo”. Am citit interviul cu berechet si rezulta ca ministerul va investi 1.5 mil euro/ 2007, majoritatea in tabela si pista..
ca sa aduci „dinamo’ la nivel de liga trb macar vreo 5 mil invetitie

deci ramane „ghencea”?

MOMO (105 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 11:01

La momentul asta, o discutie despre oportunitatea si necesitatea construirii unor stadioane in Romania, este ca o discutie despre o tara care arde si o baba care se piaptana. Avem nevoie de scoli, de spitale (nu alea care functioneaza in cladiri din 1960 sau mai rau din 1930), de ajutoare pentru pensionari, tarani (si aici nu ma refer la dinamovisti sau rapidisti) s.a.m.d.
Romania este in multe privinte o tara inapoiata si asa va ramane daca vom avea o asemenea mentalitate.

Si Cocos se va plimba cu yahtul in continuare…

alex_poli-tim (74 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 11:15

MOMO

ai tu cunostinta de vreo perioada din istoria romaniei in care sa fi fost o tara dezvoltata, cu un nivel de viata ridicat, sistem de sanatate performant, fara probleme sociale deosebite?

dupa teoria ta privind prioritatile, in tara asta nu trebuia sa se construiasca nici o infrastructura sportiva, nici un stadion, nici nu trebuia sa existe sport de performnata. Trb sa astepatam intai sa ne dezvolatm dupa care construim stadioane

totusi, ce cauti pe site-ul unui ziar sportiv? du-te pe cel al scolilor si spitalelor pls

Micutul (6 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 11:38

Bussines a la Romania. Autoritatile s-au trezit cu performante nemaintalnite in fotbal de dinainte de revolutie si iata ca stadioanele sunt o problema. Nici nu s-au gandit sa ajute fotbalul, sportul in general. Patronii de club au avut doar interes sa vanda jucatori, stadioane nu le trebuiau.

Cae Indru (16 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 11:50

montpellier8-0 Says: „cae indru
iti multumesc pt corecturile aduse. Cred ca mi-ai analizat textele f. amanuntit pt a gasi ceva in neregula; sunt bucuros ca doar atat ai putut produce. E mare lucru sa pui niste prostii pe un blog si sa vezi ca exista macar o persoana care le diseca atat de bine ca dta; selfesteem-ul meu a primit o gura de oxigen nesperata. Pot pleca la munca linistit acum”
Cu aceasta masura i-ai judecat pe altii, cu aceeasi masura ai fost judecat si tu. Exista o vorba: „nu arunca cu pietre in vecini cand ai geamuri de sticla”. Stai jos si data viitoare nu te mai arata „specialist” intr-un domeniu in care ai carente serioase.

bebe (3 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 11:52

ce are steaua ma?
eu sunt stelist,dar ce are un stadion cu 28000 locuri pe scaune,ala e de steaua si cu oricine jucam in cupe ne baga in buzunar,gigi tot vd de la meciu cu southhampton,ca ba face ba acopera arena ba ca o mareste ,acum a dat-o in prosteala cu 60000 locurice face il mareste cu inca 32000,credetzi?eu nu !sa-i mai faca naibii vreo 15000 locuri si acoperis!SA LASE PE TZIGANI SA-SI PLATEASCA SINGURI FACTURILE DE CURENT SI SA FACA STADION LA STERAUA CA PRIN STEAUA E VEDETA ACUM!

MSV (23 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 12:05

Pana la urma nu va cadea cerul daca nu se va mai juca fotbal in Romania

seby-yo (20 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 12:11

fa fetito

STEAUA si NATIONALA au unde juca

Lev Bazil (46 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 12:58

O avea Steaua unde juca – sa nu mai spunem cum! – numai ca n-o sa aiba CUM juca. Ce, se dau wild carduri si in CL?

elle (228 comentarii)  •  29 ianuarie 2007, 13:08

Lev Bazil Says:

January 29th, 2007 at 12:58 pm
O avea Steaua unde juca – sa nu mai spunem cum! – numai ca n-o sa aiba CUM juca. Ce, se dau wild carduri si in CL?

🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Comentează