Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Farmecul presiunii

Cine pe cine presează la Rapid? Ganea pe Moldovan, Copos pe Răzvan, Răzvan pe jucători? Sau Copos pe toată lumea şi, dacă ar putea, şi pe el însuşi?

  Se caută un echilibru la Rapid, înaintea returului. Centrii de putere […]

luni, 15 ianuarie 2007, 2:01

Cine pe cine presează la Rapid? Ganea pe Moldovan, Copos pe Răzvan, Răzvan pe jucători? Sau Copos pe toată lumea şi, dacă ar putea, şi pe el însuşi?

 
Se caută un echilibru la Rapid, înaintea returului. Centrii de putere oscilează de la o zi la alta. Numirea lui Moldovan secund, de exemplu, înseamnă, printre altele, replica la descinderea sonoră a lui Ganea. Singura replică posibilă. Urmată solidar de cea a lui Măldă, “am fi nişte proşti să ne dăm noi după Ganea, nu invers”. La presiune se răspunde cu presiune. În vestiar sau în afara lui.
 

Buga pune presiune pe Copos, Becali – pe Buga, Răzvan – pe Sichitiu, Sichitiu – pe Grozdanovski, Zotta – pe nimeni. Maftei, pe conceptul de caterincă. După obicei, Răzvan pune presiune pe Răzvan. Caz în care presiunea stoarce lacrimi, chinuri, îndoieli, declaraţii amare. Presiunea, nu Răzvan, ridică degetul mijlociu în sus, presiunea, nu Răzvan, face mîna dreaptă să tremure, semnează contractul, nu-l semnează?
 

Presiunea naşte presiune. “Vom pune presiune pe Dinamo”, promite Răzvan. Asta ar fi chiar o noutate în discursul antrenorului rapidist, dacă n-ar fi doar un salt graţios de la o extremă la cealaltă. Să-ţi propui foarte mult, dintr-o dată, înseamnă să te supui inutil unor presiuni suplimentare. Presiunea nu duce neapărat la performanţă. Poate duce la fel de bine la blocaje mentale sau la explozii de nervi.
 

Succesele de anul trecut pun presiune şi ele. În sensul bun. În sensul rău, banul e cel care pune presiune la Rapid. Pune presiune cel mai arzător pe Copos, care pune presiune pe Sportul Studenţesc, pe finul Şiman şi pe fotbaliştii cu paltoane, parfumuri şi zacuscă. Oricît ar părea de ciudat, nu doar banul şi dosarul de la DNA îl presează pe Copos, îl mai ţine în corzi şi Lucescu tatăl. Dar ăsta e doar un zvon presat la rece, în stepele Ucrainei.
 

Cine mai pune presiune la Rapid? Presa, susţine Copos, care pune presiune stilistică pe blogul personal. Dacă patronul rapidist ar găsi o metodă să ne întoarcă în vremurile cînd cenzura punea presiune pe ziare, iar ziarele nu puneau presiune decît pe borcanele cu dulceaţă, bine i-ar mai fi lui Copos. Iar dacă ar găsi o metodă să vîndă şi presiunea, să scoată bani din ea, ar ajunge bogat cît Bill Gates. Ba nu, mai bogat decît Bill Gates, pentru că n-ar face opere de caritate.
 

Pînă atunci, Copos cultivă presiunea cu spor şi migală la club. Iar presiunea funcţionează ca bileţelul doamnei Udrea. Se acuză unii pe alţii de presiune, se vorbeşte despre ea, dar n-o vede nimeni. Pînă cînd răbufneşte. Unde, cînd, vom afla în retur.
Au contribuit: Maria, Redstar, incident, doctor_demonicus, Daf, elle, Doru11, thian1899, Frankie, ID, bubuieli, Marius Ioniţă

„Acestea sînt fapte-beton, nu închipuiri!”
Afirmaţie de pe blogul lui George Copos

Comentarii (115)Adaugă comentariu

craca_giulesti (422 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 14:44

Totusi , nu-mi aduc aminte de un caz Ganea la Rapid ( cel putin pina acum ), de disensiuni in vestiar nu am auzit de cind e Razvan, asa ca paralela este putin fortata. Singurul care pune presiune este Copos.

Clovyss (3 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 14:44

E nevoie de presiune din partea Rapidului si pe arbitrii

thian1899 (63 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 14:45

Copos are o problema. Ar vrea sa vanda si presiunea. Poate de asta o creste cu atata migala la rapid.

iulian (15 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 14:45

Incercand sa puna presiune pe Dinamo, Razvan uita sa treaca o etapa importanta a cursului firesc al lucrurilor – presiune pe Steaua, pe CFR Cluj si, poate, pe Poli Timisoara – iar „balonul” ii va exploda, cu siguranta, in curte. Si numai acolo vor fi stricaciuni, pagube…

jj bkl (24 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 14:45

la rapid a mers pana acum chestia cu presiunea. cele mai bune rezultate in europa ale clubului au venit cand copos punea presiune pe lucescu si pe echipa. aceasta atitudine a patronului a unit echipa. faptul ca a unit-o impotriva lui i-a fost indiferent. in definitiv, el da banii si, pana la urma, sunt uitate toate „sicanele” cand primesti salariul. ramane de vazut cat va mai merge aceasta tactica. e posibil ca jucatorii sa se obisnuiasca cu ea si sa nu mai reactioneze la fel. rabufinrea de orgoliu de anul trecut se poate transforma intr-un fel de blazare.

waddy (15 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 14:46

Borcea pune presiune pe butelii si Marmota invelea ciocolata in staniol! Senzational articol, ma pis pe mine!!!

Strike (11 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 14:47

Un fleac! M-ati nenorocit!

Nu mai pot folosi cuvantul presiune fata sa-mi aduc aminte de Copos!
Pana si „banala” presiune atmosferica tot la Copos ma duce! Toate presiunile duc la Copos! :-(((((

gabetu (6 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 14:48

… si tot punand presiune pe Dinamo (ca deh, daca Steaua i-a eliminat din UEFA fara sa-i invinga si au luat campionatul fara sa-i bata oricum nu conteaza) nu-si vor da seama cum de intercity-ul de Cluj a ajuns mai repede in statie … chiar si ocolind pe soselele patriei BkP Racing s-ar putea sa treaca linia de sosire inaintea lor …

Doru11 (66 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 14:49

Titlu „Haituiti si presati” :))

Clovyss (3 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 14:49

Maria, te-am rugat frumos, nu mai scrie tu articole despre Rapid. Prea vrei sa agiti spiritele p-acolo.
Mai ia si tu o pauza, scrie despre gimnastica, balet, ce vrei tu.
O sa fii luata la p*** de toata suflarea rapidista daca nu incetezi

craca_giulesti (422 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 14:49

Sint de parere ca aceasta mult-discutata presiune trebuie pusa numai pe jucatori. A, si sa nu uit , pe arbitraje, pe comisiile, comitetele si comitiile federale ale caror decizii sint contradictorii. Daca si-ar folosi energia pentru o cauza mai buna , sefii din Giulesti ar urma exemplul deloc laudabil dar eficient al lui MM sau Gigi, de a tipa din toate puterile la cea mai mica urma de dezavantajare.

Doru11 (66 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 14:52

Presiunea foloseste in primul rand presei…vinde bine.

marius (20 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 14:54

geniala din patul lui ioanitoaia, lasa Rapidul in pace……oita ratacita !

thian1899 (63 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 14:54

Cu palton si cu zacusca nu se face performanta.

craca_giulesti (422 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 14:56

Mirajul Champions League ( a se vedea lamentarile financiare de la Brasov) este cel care il impinge pe Copos sa cheltuie dar sa si ceara mult in schimb. In cazul unei ratari a locului 2 , in vara nu vom mai vorbi de presiune ci de taiat in carne vie.

Cobrete25 (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 14:57

Presiunea o pune patronul pe numele lui George Copos, lucru care nu ar trebui sa ne mire – asta este ecomia la care noi tanjim omul cu banul are puterea. Razvan ar trebui sa se mai gandeasca cand spune ca D-l Copos face presiune – haideti sa ne imaginam un alt George si anume Becali care sa priveasca cum 2 ani consecutivi o rivala cucereste titlul iar in cel de-al treilea o alta rivala amaneteaza titlul cu o jumatate de campimonat avans. Ce nu a invatat inca nici D-l Copos este ca aceasta presiune trebuie exercitata in interiorul clubului cu cei ce trag la aceeasi ”caruta” si nu pe la jurnalele de stiri si in ziare. Presiune mai fac si suporterii care ies in intersectie ca sa nu fie inlocuit antrenorul si chiar D-l Mircea Lucescu cand impiedica o debacare prematura a fiului Razvan

Razvan Prepelita (40 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 14:58

A ramasa Galeria. Cu doar 10.000 de locuri ramase incearca sa mai puna presiune pe adversari.

craca_giulesti (422 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:00

Ati uitat un personaj: Zotta. El nici nu pune nici nu este sub presiune. Cu ce si-o justifica functia si salariul?

redbebe (4 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:00

Poate k dak nu ar fii presiune nu ar fii nici rezultate,uneori,acu depinde si d cine e pusa presiunea…mai multa presiune ar trebui sa puna razvan p jucatori,si nu copos,ganea sau ziarele…

craca_giulesti (422 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:03

Corect, Redbebe, daca jucatorii ii raspundeau lui Razvan cu aceeasi moneda s-ar fi vazut o alta atitudine din partea lor in teren. Razvan trebuie sa inteleaga ca prea multa prietenie cu jucatorii strica.

jay_sil (4 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:04

acolo la Rapid Copos face multa valva, ceea ce naste presiune si rezultatele neconvingatoare si contradictorii au creat presiunea. Presiunea se resimte la toate nivelurile.

craca_giulesti (422 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:04

Presiunea in Giulesti, un mod de a fi.

craca_giulesti (422 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:05

Presiune crescinda. Care va fi supapa?

craca_giulesti (422 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:06

Farmecul vietii?

redforlife (2 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:07

ce-ti place sa-l copiezi pe tolontan, genialo

Maria Andrieş (1349 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:07

Farmecul presiunii

gabetu (6 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:08

Farmecul presiunii
sau
Suntem de catre toti presati

Drogba (7 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:08

GANEA si-a luat malaiu si nu mai pune presiune pe nimeni mai ales ca nu are pe cine sa puna.
Ganea va fi mai cumintel nu asa recalcitrant ca in groapa canilor.
Acolo la dinamo trebuia sa latre ca sa nu-l muste canii si sa-si ia banii, pe cand la rapid a primit ce-i trebuia inca din start.

Pentru Ganea va fi un pas inapoi in privinta performantei dar orcum pe el il interesau doar banii,

Restul de la rapid un prezinta inportanta asa ca ma abtin sa mai comentez

asd (12 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:08

elle , off topic …

Da , Capello poate sa zboare , dar asta nu schimba cu nimic problema. Cum bine stii nici Razvan nu e batut in cuie la Rapid. Personal asta cred ca e problema lui , ca e prea prieten cu jucatorii si nu stie sa fie si dur cand e nevoie si sa puna piciorul in prag. Faptu ca s-a razgandit cu plecarea la Timisoara a demonstrat clar ca nu are curaju sa inceapa de la zero. Se simte oarecum confortabil la Rapid , in ciuda problemelor , asa ca merge mai departe …

Si pentru ca tot vad ca multi lauda transferurile lui Copos , nu uitati ca orice transfer se lauda atunci cand se demonstreaza ca a fost reusit !!! Asa ca sa le dam timp achizitiilor sa demonstreze asta. Personal cred ca Sapunaru si Griffits nu prea au aratat nimic pana acum.

craca_giulesti (422 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:08

Locomotiva Giulestiului sub presiune.

Razvan Prepelita (40 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:09

Titlu: Under presure

craca_giulesti (422 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:10

Copos presurizeaza.

adyy (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:11

voi ziaristi pe toti, va place sa le infloriti pe toate
noi spectatorii intelegem ca avem o limba romana cu multe intelesuri, dar daca ati citi stirile oastre v-ar bufni rasul
asa ca voi sunteti principalii vinovati
au aparut niste tigai de teflon super bune—— stiai draga femeie????

Mars (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:13

Nu mai punti presiune pe noi sa va sugeram cine pune presiune la Rapid. O sa inceapa campionatul si o sa se vada cine pe cine. Pana acum Copos era cel cu presiunea, dar venirea lui Ganea la Rapid va insemna o mutare a elementelor „distructive” de la Copos la Ganea. Astfel „scandalul” atat de obisnuit in birourile actionarilor de la Rapid se va muta in vestiar, unde Ganea va domina atmosfera atat prin joc, dar si mai puternic, prin stilul anarhist de a vedea lucrurile. Da..Acesta este cuvantul care il caractrerizeaza pe Ganea. Anarhist. Asa a fost si in Angla asa a fost si la Dinamo asa va fi si la Rapid.

Doru11 (66 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:19

Vad ca dra Andries i-a mentionat si pe cei care macar au avut intentii bune si n-au injurat. De apreciat.

addrian (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:19

ce vor ei ? sa faca ce vor si sa ia bani degeaba.Normal ca se pune presiune pe echipa,sunt bani multi in joc,care esensibil(incl.lucescu),sa se duca la foresta falticeni,cu toate ca si acolo sunt cerinte. Unde in lumea asta se dau bani degeaba.cine a bagat mai multi bani decat copos,sa fim seriosi.nu avem nevoie de fetite la echipa.Si javra aia de armean a avut un milion de euro dar i-a placut sa-l amageasca pe copos ca tot pleca

Maximus Craioveanus (4 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:20

Imnul rapidului: „Under presure”-(queen)….motto-ul rapidului:”Daka presiune nu e rezultate nu e”….ar fi fain sa scrie pe blog la articolul asta cineva care stie un pic de fizika:)….io asa as scrie formula presiunii P=C+G/R+M
adika p=presiunea
C=copos
G= ganezu
R=razvan
M=moldovan

piratul1923 (2 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:31

nu stiu de ce se face atita vilva,se vorbeste prea mult de lucrurile intime ale ehipelor si mai putin de cum joaca.patroni de cluburi vorbesc prea mult,ar trebui lasa-ti sa vorbeasca managerii sau cei cu scoala.un mic exemplu:sint in u.k de doi ani si citesc zilnic ziarele de sport si credeti-ma ca in afara de abramovici si poate inca vreo doi trei patroni de cluburi ii stiu pt ca ei nu se afiseaza,ei nu vorbesc cu presa mai deloc,ei nu se dau in spectacol dupa fiecare meci pierdut sau cistigat,sint civilizatii si ziarele de pe aici nu mai au nevoie de publicittate de astea ieftine,asa ca un mesaj pt toata lumea din fotbalul romanesc:CIVILIZATZIVA

SunSet (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:34

Papa de la Roma pe toti

boghy (2 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:38

mai femeie da cum iti veni tie ideea asta cu presiunea la Rapid?vezi ti de oile tale si lasa Rapidul in pace.

tzatzichi (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:44

futu-ti mortii ma-tii de necajita.scrie de spurcati nu iti mai da tu parerea despre Rapid futu-ti gura ma-tii.lasa Rapidul in pace k o patesti…ai grija

kata”23 (10 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:45

copos pune presiune pe echipa,ganea pe maldaraseanu,presa contribuie si ea dar asta-i RAPIDUL dasta-i diferit……p.s daca ganea va da goluri vom castiga,maldaraseanu va contribui si el copos va fi fericit si toata lumea-i fericita iar despre presa (exagerati prea mult)……..FORZZA RAPID,sevillia,benfica….anti-steaua,dinamo,becali,borcea,jandarmeria,presa………presiunea

Thanatos (38 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:46

presiune pune lichidul cefalorahidian pe creierashul minuscul al domnitei Marioara si o face sa scrie prostii.. alt articol de toata jena ..a scapat Copos un kkt pe gura si gata..acum toata presa o foloseste cu licenta..”a pune presiune” ..no shit..
plini de patetism si ridicoli ..estem..hales bules ca m am carat de acilea ca pute..

piratul1923 (2 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:49

vb decent va rog,rapidistii sint civilizatii

kata”23 (10 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 15:56

PASIUNEA INVINGE PRESIUNEA..

cris (4 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 16:06

Cred ca mediocritatea pune presiune pe toti cei de acolo. Nu inteleg de ce nu poate fi liniste odata si sa isi vada lumea de treaba. Cu carpeli si cu oameni si jucatori de duzina nu se va face performanta. Copos? De ce nu inteleg unii ca asa e el-duplicitar si introvertit, daca le place sa lucreze sub presiune raman, daca nu pleaca. Are si omul un scop al lui in viata, fie si cel al imbogatirii si imaginii proprii si daca stii asta stii la ce te astepti.

MaDaMan (23 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 16:07

printesa gunoaielor Maria Andries pune presiune pe conservervele din tomberon

zdrentu (2 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 16:10

parca ar fi razboiul rece, numai tampenii aveti in cap. prea multe filme proaste vazute…

vasilica (75 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 16:13

Mai articolul asta e scris doar ca nu a avut fata despre ce sa scrie.
In rest niste observatii de bun gust.
Parerea mea e ca Ganea ca titular nu o sa inscrie nici jumatate din golurile pe care le-a inscris ca rezerva.
Si asta pentru ca are o varsta omul si daca fuge de la inceput nu rezista cat rezista ceilalti si clacheaza. Pe cand ca rezerva intra in joc odihnit si face treaba. Pe cand in Stuttgart era cunoscut in campionatul German tocmai pt astam, pt ca a inscris multe goluri ca rezerva.
Bomba lui o fost int-un meci cand a intrat ca rezerva in minutul 60 si a dat 3 goluri intorcand soarta meciului.
Deci din punctul meu de vedere Ganea o sa fie o mare dezamagire pt Rapid.
Ascultati de mine ce va spun.
In rest Razvan Lucescu nu are experienta de a reusii o echipa mare.
Anul trecut a avut noroc cu carul.
Cum se zice pe la noi norocul incepatorului. In rest Rapidul nu a facut nici un transfer de viitor.
Se intoarce la batrani si parerea mea e ca face o greseala.
Despre conducere trebuie sa fie hotarata si anume ma refer la Copos si la Zotta ori sunt multumiti cu Razvan si cu jucatorii si ii sustin de la inceputul campionatului si pana la sfarsitul lui, ori sunt nemultumiti si atunci renunta la cei cu care nu sunt multumiti!!!
Asa zisa presiune e un bumerang care se poate intoarce impotriva lor.

tase (7 comentarii)  •  15 ianuarie 2007, 16:28

Astia de la gsp si-au dat seama ca articolele lor sunt varza si au inceput sa faca bani pe ceea ce scriu cititorii.Daca vrei sa castige unii pe ideile tale scrie la gazeta.Unii sunt geniali pe articolele altora.

Comentează