Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Ştafeta lui Mutu

Mutu a dat două goluri cu Milan, e golgeter în Serie A, ziarele italiene îl laudă şi pe manşetă. N-aveţi senzaţia de deja vu? Pentru că toate astea i s-au mai întîmplat Briliantului cu nişte ani în urmă.

Briliantul a […]

duminică, 17 decembrie 2006, 5:47

Mutu a dat două goluri cu Milan, e golgeter în Serie A, ziarele italiene îl laudă şi pe manşetă. N-aveţi senzaţia de deja vu? Pentru că toate astea i s-au mai întîmplat Briliantului cu nişte ani în urmă.

Briliantul a revenit în campionatul italian în stil mare, dar tot la o echipă medie. Fiorentina de azi e Parma de ieri. Iar Prandelli, fireşte, e tot Prandelli. Mutu a ajuns acolo de unde a plecat: vedetă la o echipă călduţă. Acum nu face decît s-o ia de la capăt. Să vedem pînă unde urcă de data asta.

S-a întors de atîtea ori înapoi, încît n-a avut timp să meargă înainte. În legătură cu Mutu, există tendinţa să-l judeci după ceea ce este sau după ceea ce-ar putea fi. Sau ar fi putut să fie deja. Fără scandalul de dopaj, fără bruiajul monden, fără excese şi procese, ar fi jucat acum la Chelsea, la Barcelona, la Real Madrid, la Juve, undeva, în lumea „granzilor”. Are valoare. Nu aici e discuţia.

Are valoare cît să se lupte cu Ronaldinho şi Cannavaro pentru trofeele FIFA, în loc să smulgă fără luptă premii de consolare de la naşi. Dar Mutu s-a scos singur din luptă. S-a autoeliminat fără drept de scuză. Acum face eforturi lăudabile să revină. La ce? La statutul de răsfăţat al publicului sau la condiţia de mare fotbalist?

După Hagi, istoria fotbalului nostru s-a întortocheat între un mare risipit, Adi Ilie, şi un mare risipitor, Adi Mutu. Două schimburi de ştafetă aproape ratate. Regele n-a avut cui să predea tronul, pentru că urmaşii erau fie accidentaţi, fie drogaţi. Ăsta e adevărul. Mutu putea fi mult mai mare decît şi-a propus cînd a tras pe dreapta şi a tras pe nas.

Deocamdată, s-a apucat să se salveze pe sine. Dar şi el, şi „naţionala” se află în situaţia de a-şi propune un obiectiv mai îndrăzneţ decît salvarea. Destul şi-au bătut joc de potenţialul lor, de suporteri. Trebuie să ţintească mai sus decît o bună impresie. Mai mult decît scurte stări de graţie, urmate de lungi stări de somnolenţă. Timpul îi presează. Istoria îi somează.

„Eşti deja băiat bogat”, i-a spus cîndva Mourinho. „Viitorul ţi-e asigurat, în România eşti rege. Dar după retragere nimeni nu-şi va aminti de tine dacă nu reuşeşti lucruri importante. Acestea rămîn în istorie”. Portughezul se referea la echipa naţională. Istorie nu înseamnă două goluri cu Milan şi trei pase cu Udinese. Istoria înseamnă finale şi turnee finale.

Comentarii (205)Adaugă comentariu

none (1 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:00

Batistuta e alt exemplu, cred ca e mult mai cunoscut ca Lampard, Droba etc si decat o sa fie vre-unul deodata.
Iar Mutu e inainte de toate om si nu fotbalist si decizillor pe care le-a luat le suporta consecintele. Nu i se pot reprosa lucruri ce au legatura cu partea persoanala. Sau nu ar trebui. Asta e el, ce a fost, ce e si ce urmeaza sa fie nu e problema dvs.
Sint multi oameni cu potential „nevalorificat”. Dar cine judeca ce e bine sau ce ar trebui? Poate mai bun decat Mutu era vecinul de la bloc doar ca era nici macar atat de serios;)

visca barca (3 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:01

sa te intorci inainte este mai greu

vasile (10 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:01

geniala pulii…

mihai_11 (47 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:04

mutu nu aprimit premii de consolare,ci a meritat premiile,mutu s-a dus la fiorentina sa faca performanta,nu s-a dus la o echipa medie.de ce ar trebui sa joace la echipele mari?nici hagi nu a facut performante cu echipele mari.
faptul ca presa din italia il lauda ar trebui sa-ti dea de gandit si tie,maria.uita odata de perioada dificila din viata lui,de ce trebuie sa amintesti mereu?nu uitati ca si voua, si tie,tuturor celor care l-au jignit cand a stat pe tusa le-a promis ca le va raspunde cand se va intoarce pe gazon
el a raspuns frumos,dar tu?mai ai ceva de reprosat?
mi-am adus aminte de ce scri ce scri:pai odata ce nu te pricepi la fotbal sa analizezi un joc sau sa te gandesti ce inseamna sa fii golgeter in italia,normal ca te apuci sa scri cum o poate face orice liceean cand il pune profesorul de sociologie sa faca un eseu despre viata lui mutu(si nu cariera,ce ar trebui sa faceti voi)

visca barca (3 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:05

poate domnisoara genial se crede o mica eminesciana

Danut de la Craiova (1 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:07

Nu sint de acord cu acest articol pentru nu ma asteptam ca Mutu sa redevina ce a fost odata inainte de episodul Chelsea. De aceea articolul meu ar fi: „Bravo Mutu! Ti-ai revenit. Daca pariam contra ta dupa ce ai tras pe nas, pierdeam. ”

Ce o sa urmeze doar Domnul stie. Pentru ca pentru a ajunge sa joci titular la o echipa de super-top, ai nevoie si de noroc nu doar de valoare.

gekados (3 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:08

subscriu, ba chiar adaug.. geniala pizdii

Stefan (1 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:08

Slab tare articolul.V-am citit intotdeauna articolele si nu am avut nimic negativ de zis.Dar acum vorbiti de Mutu de parca ar fi vreun Danciulescu sau Buga sau Plesan , care merg si ei la antrenamente si la meciurile pe care echipa lor de club le disputa cu Vaslui si Arges si se gandesc cum sa plece si ei la o echipa „mai mare”.Acest „mai mare” poate insemna Auxerre sau Ajax – este o diferenta sau poate insemna Galatasary sau Fiorentina.Sau e bine sa fii ca Gillardino sau Shevchenko – da joci la Chelsea(care de 50 de s-a chinuit sa ia un titlu) si Milan care a dat telefoane dubioase.De dat cu parerea toti suntem buni- daca deschizi televizorul la orice ora gasesti niste „specialisti” in spor, politi , barfe.
Deci doamna, decat „codash la orash, mai bine fruntash la mine-n sat”, parca asa era, nu:) ?

mihai_11 (47 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:11

mama ce analize fac unii p-aici.
cica mutu ar fi pe 5 de fapt.ca echipa nationala sta in dica sau in coman.cine dracu a adus vreo 3 victorii la rand?nu mutu?ba da.
eu din cate stiu timisoara nu are palmares,poate nici fiorentina nu a castigat mare lucru,dar intre ele e mare diferenta,serios.

Bogdan_RD (560 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:12

salutare cainilor

Bogdan_RD (560 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:15

am zis salutare cainilor
:)))

mihai_11 (47 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:15

@pt toti care scriu pe blog si chiar se pricep la fotbal
nu credeti ca ar fi bine sa ne ganim noi la ceva sa inteleaga si maria asta ca nu se pricepe.de ceva timp ot scrie fata asta,ne-a ovidiu stie la ce este geniala probabil
si o fi altceva decat gazetaria de nu ne dam noi seama unde e geniul

vasile (10 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:17

e geniala la dat din mana(nu cu pixul)…sau din gura…

mihai_11 (47 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:17

bogdan_RD
salut
FORZA DINAMO
bravo MUTU
CINE E NUMARUL 1?
de ce oare toti jucatorii care reusesc ceva in strainatate au fost si pe la dinamo?

vasile (10 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:17

cei ce sunt dinamovisti, niciodata nu sunt tristi!!!!!

Bogdan_RD (560 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:18

mihai_11

pai pentru ca au baza foarte buna
si au spirit de caine

Paso (6 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:18

Daca ar fi tras si el un cap cuiva (gen Zidane) ar fi avut si el parte de un articol favorabil din partea ta, cu acelasi amalgam de veneratie si erotica.Tii minte articolul ? Pentru tine se pare ca fotbalistul adevarat trebuie sa stie sa dea…nu neaparat goluri. Ar fi cu adevarat vremea sa te reprofilezi si sa scrii articole pentru Plaiboy.

joy divison (11 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:20

un exemplu mai clar decat weah est Best.n-a facut nimic cu nationala

nash (1 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:21

Domnul Ovidiu imi spune geniala…..inseamna ca s-a dilit si dl. Ovidiu….. probabil peste vreo 20 de ani cand nu ai cu ce umple ziarul la care lucrezi iti vei aduce aminte sa scrii ce drogat e mutu….. d

din pacate articolul tau mi-a lasat un gust amar…. fiecare om are dreptu la o noua sansa….insa pe care voi ziaristii i-o refuzati lui mutu caci iatsi pus eticheta de reprezentant al echipei nationale….daca echipa nationala nu joaca, nu castiga,nu se califica…clar e vina lui mutu nu?

skeptik (11 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:21

Maria, tocmai te-ai ‘recuperat’ un pic in ultimele saptamani si ai dat-o in ‘bara’ din nou, daca tot vorbim fotbalistic, subiect despre care se pare, stii din ce in ce mai putin!!
Mutu nu e la o echipa de ‘medie’, dimpotriva, Fiorentina afost si va fi echipa buna, traditionala de marimea si recorduri a lui..Chelsea! Numai 500 de milioane de lire sterline i-a pus pe Chelsea un pic in fata, dar nu ca ..fotbal!

Liga italiana e foarte tare, asa ca Fiorentina, + cele 15 puncte penalizate , ar fi pe locul 3, deci de ..LC, iar in alte tari, inclusinv Romania, ar fi pe primul loc! Are jucatori de mare valoare, in afara lui Mutu, antrenor bun, constant, votat inaintea celor de la Milan, Juve, Inter, Roma,samd….
Sint numai citiva Ronaldinho, Henry, etc, si numai citeva MU, Barcelona, Real, Milan! Sint mii si mii de jucatori care se bat pe posturi la aceste echipe! Nu toti pot fi ‘movie’ stars, dar pot fi actori buni in acelasi film!

Asa e Mutu., un actor bun in filmul unde Barcelona si Ronaldinho sint staruri, dar primeste aceleasi acolade si respect!
Esti nu numai gresita dar rea intentionata! Totul merge inainte , nu inapoi! Nu asa se gindeste acum cind intrati in UE!
Mutu e exact unde trebuie, sint multi ca el care fac bancile lui Real, Milan, Barcelona, Chelsea sau nu se incadreaza!!(vezi ‘marele’ Shevchenko).
Mutu e bine unde e, e titular, e cel mai iubuit de fani, de presa, e insurat, s-a calmat, fetita, de asta avea nevoie!!
de aici v-a veni si o mai constanta, mai buna prestatie la nationala!!
Mai bine star la o echipa mai mica, decit rezerva de lux si mereu certat cu antrenorul ca nu joci, la o echipa ‘mare’!!
Mi-au pacut citeva articole-metafore ale tale in trecut, dar astazi ai arat completa ta naivitate, lipsa de common sense si informatie in ceea ce priveste cazul Mutu sau fotbalul, in general!!
Mai ai mult de invatat, scumpa mea, dar ar fi bine sa nu practici in public, fa o in timpul tau liber, dupa aceaa vino aici cu un rezultat pozitiv!
Astazi ai dat in bara, pe cind Mutu a marcat in poarta lui ..Milan(printre altele), e ‘darlingul’ presei italiene, si al galeriei viola, e constant, e pe tot terenul(cum de nu ai vazut asta), joaca la fel de bine ca Drogba, Kaka,henry, si toti astia ai tai pe care ti ai pui deasupra lui!!
Chiar daca tu crezi ca Fiorentina e o echipa ‘medie( ce nu e adevarat) el marcheaza in poarta celor mari, ca Milan!!

Astea sint detalii pe care o jurnalista profesionista nu le-ar fi ignorat si nu ar mai fi scris acest articol care nu are nici un rost sau motiv a fI scris, dimpotriva, unul de lauda era mai potrivit!
Nu puteti sa scapati de nemultumirea pereniala a romanilor, niciODATA NUE COMPLET MULTUMIT, NE LAUDA STRAINII MAI MULT, NOI NUMAI NE CRITICAM SI SINTEM NEMULTUMITI CHIAR SI CIND FACEM BINE!

MUTU E O MARE VEDETA IN FOTBALUL MONDIAL ACUM , MARIA, ARE LA FEL DE MULTA PRESA CA SI BECKAM SAU ALTII! DACA MAI STA SI CUMINTE, CA FOTBAL JOACA, ARE SANSA SA INTRE IN ISTORIE CA UN MARE FOTBALIST!

SI CA UN MARE ROMAN! FII SI TU MAI POZITIVA, MAI PROFESIONISTA, CA UITE , NICI TU NU SCRII PENTRU ‘ GAZZETTA DELO SPORT’ DAR NOI ATI DAM ATENTIE CA SI CUM AI FI!!

MAI AI MULT DE INVATAT DESPRE ‘PSICOLOGIA’ FOTBALULUI!

mihai_11 (47 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:21

bogdan RD
ma gandeam si eu la asta
vasile:
si acasa si in deplasare….

gabi (12 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:22

1.Pacat ca nu cenzurati mitocaniile si vulgaritatile
2.Mutu – ca si Hagi – e mare la echipe mici. Si nu mi se pare rau in sine. Si Hagi a fost mare la Brescia si la Galata, si nu prea mare la BArca sau Real. Personalitatilor lor sunt de asa natura – ei sunt facuti sa fie lideri, si nu soldati. La echipe mari li se dau roluri de soldati.
3. Finale, turnee finale – asa este. Pana la urma – Hagi, Gica Popescu, Belodedici, Dan Petrescu, Ile Dumitrescu, Raducioiu lacatus, Balint, au turnee finale si goluri in turnee finale, Finale de cupe europene la activ. Si au ramas in istorie.
Talente am avut mai tot timpul, dar Dobrin sau Marcel raducanu de pilda nu vor ramane in istorie ca cei de mai sus. Murinho are dreptate

Bogdan_RD (560 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:23

vasile

DINAMO-i echipa mare

calaretulcucap (68 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:26

Cine a a juns sa scrie in gagica porturilor…pai daca Mutu e cel mai bun atacant din Serie A,peste Iaquinta, Crespo, Ibrahimovic, Toni, Gilardino, Cruz, Kaka,etc..tie tot nu iti e de-ajuns?????

Poate ne explici „genialo” de ce Hagi a jucat la Brescia cu care pendula intre serie A si B…la Barca si Real nu a facut fata si a plecat la marea echipa Galatasaray.

mihai_11 (47 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:28

ma gandesc de ce unii chiar cred ca dica e mai bun ca mutu?el pana acum 2 ani ii cerea autografe in cantonamente…..sau poate ca gsp e un ziar atat de sincer si corect incat respecta cu strictete pe cei care comanda articolele
o intrebare pt maria,cu toate ca nu va sti sa raspunda:mirel radoi,unul din idolii tai,va ajunge si el macar la valoarea lui tamas?sau va astepta sa-l cumpere arsenal?poate ca si dica asteapta o oferta de la milan sau united,dar primeste saracul numai de prin est

Plesu Andrei (7 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:30

Maria Andries,ai remarcat ceva ce cu totii ne-am dat seama insa n-o pusese nimeni pe hartie.Mutu trebuie sa demonstreze mai mult decat niste goluri prin Serie A pt k are valoare.

calaretulcucap (68 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:34

Plesu Andrei…Cand marchezi de mai multe ori decat campionul mondial Toni, colegul din atacul Fiorentinei titular in nationala Italiei, nu prea mai sunt multe de spus.Sau poate tu vrei sa dea 5 goluri pe meci.

Daca pleca Mutu de la shtoia,sint sigur ca oile il vedeau balonul de aur.
Lasa ca il vedem pe mirel la Zenit cum o sa joace e3l prin stepa rusa :))

Vlad Tepes (9 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:35

genial american si calaretulcucap..doi ametiti retardati,care probabil tin cu Dinamo,si nu stiu nici sa scrie,nici sa aduca un argument sau contraargument…sau trezit pur si simplu,contra si atit…vb de fotbalistul anului cu argumente si cu palamarese , nu ,ca ala e , DINAMOVIST, RAPIDIST SAU STELIST…HANDIKAPATILOR

Hipgnosis (7 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:35

Mutu va ramane in istorie ca un fotbalist bun, dar care a preferat o linie in locul unei pase catre un coechipier, a preferat sa mearga la curve in loc sa vorbeasca frumos cu antrenorul.
Nu cred ca poate fi comparat cu Adi Ilie. Adi Ilie a fost dat inapoi de accidentari. Mutu s-a dat inpoi singur. S-a lasat ajutat ce-i drept, dar tot vina lui este!

cantemir (1 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:37

S-ar putea sa ai dreptate.
Ai insa o mare problema, care, la un moment dat, a fost si a lui Addrian mutu. Stia bine (fotbal) crezand ca le stie pe toate si are dreptul sa-i judece pe toti.Atata timp cat ai impresia (poate sunt subiectiv) ca poti pune embleme de bun sau rau pe orice, de la oameni la masini si verdicte politice, am rezerva ca esti totusi, mica. Mica de tot. Dar sustinuta.
Fara suparare. Sarutmana.

calaretulcucap (68 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:39

Vlad Tepes…esti un analfabet,te rog sa nu mai postezi pt ca faci rau limbii romane…se scria „s-au trezit”,nu „sau trezit „…o sa spui ca din graba,m-am saturat de scuza asta.

calaretulcucap (68 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:41

vasile…te rog sa nu-ti strici organul genital pe gura lui Vald,nu se merita,iti spun eu!

vasile (10 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:42

mc pt sfat:)

mihai_11 (47 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:47

forza dinamo….cand juca mutu la dinamo,maria nici nu auzise de gsp.a auzit si ea prin cool girl sau bravo si s-a interesat cum se fac angajarile la gsp si se pare ca a aflat

geo_rge (8 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:49

adi ilie = 10 x mutu

riki_faq (54 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 19:53

Felicitari Maria.Un microbist care a crezut in Mutu si in cele mai grele momente ale lui.Hai Romania!

calaretulcucap (68 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 20:01

geo_rge

IQ-ul tau x 10 = multimea vida

Dinny (389 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 20:05

riki_faq
N-ai inteles ce spune Maria….ea nu crede in Mutu….ea este Mitza-contra !
….si respecta consemnul…”interesul subaltern al GSP „

You´re Beautiful (7 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 20:09

Ma doare capul, nici nu pot citi articolul pana la sfarsit atat de plictisitor este… Concluziile adevarate despre Mutu le-au tras multi mai devreme:
[[
2.Mutu – ca si Hagi – e mare la echipe mici. Si nu mi se pare rau in sine. Si Hagi a fost mare la Brescia si la Galata, si nu prea mare la BArca sau Real. Personalitatilor lor sunt de asa natura – ei sunt facuti sa fie lideri, si nu soldati. La echipe mari li se dau roluri de soldati.
]]

Caine (18 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 20:11

maria esti o tirfa obosita

taica (60 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 20:13

draga mosului, inca odata nota 10. Dar cred ca Mutu, inconjurat de prieteni ca gheara si tociu acum a ajuns la apogeu. Urmeaza declinul.

ovi (1 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 20:16

Mutu a fost si va fi unul dintre cei mai mari fotbalisti ai nostrii…. Incet, incet va reveni acolo unde ii este locul!

http://www.microbist.net

seby (8 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 20:18

Mario sa mori tu dar zii sincer cine ti-a scris articolul asta asa de frumos???? Nu te duce pe capsorul ala sa scrii un articol asa de frumos:)). eu v-am recomandat tie si lui alin buzarin ala sa scrieti despre altceva.Eu stiu crime violuri etc.parca va sta mai binele numele pe articolele alea decat aici pe o gazeta sportiva.

MaDaMan (23 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 20:20

PRINTESA GUNOAIELOR……………tot n-ai murit fa?

danield (50 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 20:29

in loc sa inventezi ,mai bine scrii ceva ca lumea!Draga Maria,esti o rusine a presei!prima:daca ne uitam bine in clasament,MUTU joaca la o echipa de TOP in italia!de ce?simplu,fara penalizare(15 puncte),FIORENTINA se batea LEJER ptr.LOCUL 2-3 in italia!asa ca du-te si gaseste unul sa ti-o traga sub codita,poate iti mai vine mintea la cap!esti chiar PENIBILA!RUSINE!

damaris (28 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 20:33

italia i se potriveste de minune

gigy_bekali (18 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 20:43

mutu e super talentat dar totusi sa nu uitam ca nici marele HAGI nu a rezistat la echipe mari ca barca de exemplu si a facut senzatie la galata si brescia oarecum echipe de mana a doua. asa ca sa nu-l mai acuzam pe mutu pentru ca nu avea fata de chelsea, iar la nationala hagi a mai avut si alti super jucatori: popescu,petrescu,munteanu,raducioiu,dumitrescu,adi ilie…..nu ca generatia actuala unde numai 3-4 sunt buni cu adevarat

marcelino (57 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 21:02

Seva a devenit celebru pina a reusit Ucraina sa se ridice la CM, dar si acolo a facut o figura slaba. Kaladze joaca de un secol la Milan iar Georgia e in kakao. De Weah nu mai vorbesc si exemplele ar putea continua. Fiorentina e echipa tare care a jucat in UCL. De nu era penalizarea, se batea pentru podium. Drogurile n-au nici o legatura in toata aceasta ecuatie – sunt sute de cazuri cand jucatorii au facut exces de alcool si doruri, iar pe teren faceau minuni. El n-a fost prins la antidoping. A pornit a doua oara la drum si o face foarte bine, desi mie imi displac fotbalistii vedeta gen mutu. Cam dur si rautacios materialul. De fapt, cei mici sunt cei mai rai. Se refera la caini, dar si la oameni…

razbet (1 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 21:15

Trebuie apreciat ca dupa beleaua cu drogurile , a luptat si este din nou pe drumul cel bun …
Altii ( Maradona , Gascoine … super talente ) dupa ce au avut probleme , au intrat pe un topogan si nu s au mai oprit decat la limita de jos sis au retras ….
Mutu are caracter de luptator pe teren si poate deveni un lider care sa traga echipa dupa el la un turneu final !

Check this out ! http://razbet.com/

aaa (199 comentarii)  •  17 decembrie 2006, 21:18

hesper si antidrogati, se vede ca sunteti niste oi tampite. Hai siktir, frustratilor.

Comentează