Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Epoca gri

Steaua a gîfîit în Cupă cu o echipă de Divizia B. Nu neapărat din pricina oboselii ori a echipei schimbate, ci din cauza lacunelor din lot. Tot mai evidente de la un meci la altul.

În locul unei echipe strălucitoare,  […]

vineri, 10 noiembrie 2006, 5:48

Steaua a gîfîit în Cupă cu o echipă de Divizia B. Nu neapărat din pricina oboselii ori a echipei schimbate, ci din cauza lacunelor din lot. Tot mai evidente de la un meci la altul.

În locul unei echipe strălucitoare,  Becali a reuşit să impună epoca gri la clubul roş-albastru. O parte dintre jucătorii de la Steaua nu au valoare de Steaua, aşa cum apare ea proiectată în visele ambiţioase ale lui Gigi şi ale suporterilor. Au cam spus ce-au avut de spus, au cam arătat ce-au avut de arătat. A venit timpul pentru nume noi şi pentru nume mari în Ghencea. Pentru investiţii serioase în transferuri, nu pentru zvonuri neserioase, dinspre Rio, Chişinău, Bermude sau Groapa Marianelor.

Pînă acum, politica de transferuri la Steaua a fost una intuitivă, din ochi. Becali a luat ce-a apucat. Pe Badea de la Vaslui, pe „copiii” Coman şi Ovidiu Petre de la Poli, pe Lovin şi Baciu de la Bacău, pe Cristocea de la Farul, pe Stancu de la Sportul. Pe Saban, Thereau, Carlos din cotloane străine de marea performanţă. La cîţi bani s-au cheltuit cu aducerea lor, au dat un randament excelent, pe ansamblu. Excelent, dar nu suficient pentru nevoile Stelei. Dacă ţine la emblema de mare club, echipa roş-albastră nu-şi permite să devină lot experimental, pentru diversele combinaţii ale patronului.

Înainte de a turna peste Dică o găleată de reproşuri, Becali trebuie să-şi tragă partea leului din vină. Altfel, măgăreaţa se va plimba de la un jucător la altul, aşa cum se plimbă banderola de căpitan. Şi nu se va opri niciodată unde trebuie, pentru că nu fotbaliştii, ci conducătorii sînt datori să astupe lipsurile din lot. Nu Dică e responsabil pentru jocul modest al colegilor săi. De unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere. Becali o ştie, de aceea cere poruncitor de la cei mai buni. Dar cererea lui e cu totul nefondată.

Cu un lot jumătate mediocru şi pe sfert suferind, echipa din Ghencea n-are cum să crească în Europa. E ca şi cum ai semăna grîu şi ai aştepta să crească palmieri. Ca să obţii mult, trebuie să-ţi propui şi mai mult. Să investeşti o bună perioadă mai mult decît cîştigi, să lucrezi cu bugetul pe minus, dar după o strategie pe termen lung. Pe termen lung însemnînd nu pînă la Sfîntul Aşteaptă, după ce cîştigă Becali prezidenţialele, îi scoate pe unguri din campionat şi impozitează fluieratul arbitrilor.

„Trebuie să aducem întăriri în pauza de iarnă” — Mihai Stoica

Comentarii (181)Adaugă comentariu

natz_o_tie (9 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 17:57

super tare, frate!! tine-o-asa!

piturca (5 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 17:59

in sfirsit un articol ca lumea. o analiza lucida si coerenta.:)

ARIANUL (16 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:00

Stai sa vina spurkatii sa vezi educatie !

zloty (50 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:01

ai dreptate ,da cine tia soptit articolu ca nu prea seamana cu ce ai scris pana acuma :)))
oricum la ce gunoaie a bagat oli in teren aseara la ce te puteai astepta ???
este un antrenor slab ,fara curaj,daca nu rabufnea becali la carlos ala era si acuma in poarta ,si continua meci de meci cu mainile moarte nicolita,lovin ,baciu,coman de ce si in cupa bagi ratati dastia ,nu se supara nimeni daca bagai in teren niste jucatori de la juniori .
PLEACA ODATA DE LA ECHIPA CA O DUCI DE RAPA MARTALOGULE

gustee (13 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:02

a chiar tare editorialul..doar ca nu sunt in totalitate de acord…cand avea Steaua rezultate si ii bucura pe totzi romanii si ii scotea in strada, erau buni Lovin sau altzii, iar acum nu mai sunt?! Se poate si asa, pentru ca acum Steaua joaca la un alt nivel…

kambo (3 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:03

Super articol!Eu as completa insa ca si pe OLI trebuie schimbat!

oaia_lui_Jiji (5 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:06

Tare articol…imi place

unu (8 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:07

mda in sfarsit fara aberatii

damnsmartblonde (2 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:07

E adevarat ca transferurile din ultima vreme nu au fost foarte inspirate, asa cum e adevarat si ca multi din jucatori nu sunt de talia Stelei. Totusi, nu cred ca e numai vina lui Gigi (pe care nu incerc aici sa il apar..). Vina lui Becali e ca nu se miluieste sa bage mai adanc mana in buzunar si sa aduca niste jucatori buni. Totusi….Mai e MM, care pana la urma face pe scouter-ul desi nu e. Mai e Olaroiu care nu are absolut nici o idee de joc, in cele mai multe meciuri. Totul e la ciupeala si de aia probabil ca si joaca Steaua mai bine in deplasare, ca acolo e pe aparare si contraatac, adica ce ii place lui Olaroiu cel mai mult. Mai e si pregatirea, care se pare ca nu e pe masura cerintelor de acum, si dovada ne-a dat-o Ogararu cand s-a crucit de ce antrenamente face la Ajax, fata de cele din tara. Si, nu in ultimul rand, mai e mentalitatea generala, de la Becali pana la Olaroiu, cum ca trebuie sa luam tinerei avizi de bani si ieftini, pe care sa ii formam. Deocamdata, nu numai ca nu formam tinereii pe care ii avem, vezi Ochirosii care prinde numai ultimele secunde de prelungiri (chiar, Oli, ce-ai cu saracul baiat?) dar si aducem toti esuatii trecuti bine de prima tinerete, gen Coman, care sincer nu stiu de ce nu se apuca de altceva, ca e vizibil la sfarsitul carierei. In plus, cine sa ii formeze la Steaua pe tinerei? Olaroiu? Pai el nu e in stare sa puna echipa in teren si sa ii invete pe alde Banel sa faca un stop ca lumea, cum o sa invete un tinerel de pe coclauri cum sa ajunga mare? Asa ca…la Steaua, pana la Becali, mai sunt multe de rezolvat, si, in cazul asta, nu cred ca pestele se impute neaparat de la cap…desi, da, Becali ii tine in brate si pe Oli si pe MM….

omega (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:09

supeertare frate….era o replica…pe vremuri!
dar se aplica si azi, pt ca ai dreptate

2_stupid_dogs (6 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:10

cand nu aveti ce scrie va faceti de lucru…..deocamdata Steaua e castigatoarea ultimelor doua editii de campionat, a unei supercupe in acesti doi ani…calificata in liga dupa 10 ani… semifinalista cupa Uefa….inca o primavara europeana…. sezonul acesta nu s-a incheiat inca…

nerusinatul (10 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:11

Perioada gri?Eu as numi-o,mai repede,bej.Chiar crezi ca Steaua nu are jucatori de valoare,la ora aceasta?Ma uimesti pe zi ce trece.Daca aducerea lui Coman si jocul lui Lovin,anuleaza si jocul celorlalti,atunci asa o fi.Dar daca Steaua isi revine,mai scri odata un articol dintr-ala despre”tati,ne-au scos si nici macar nu ne-au invins”,la care adaugi scuzele de rigoare pt. perioada”gri” a Stelei si-i bagi in perioada „roz”?

unu (8 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:13

este da performera ultimelor editii dar ….jocul chiar lasa de dorit acum

zloty (50 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:14

da mah da cu actualu lot si actuaslu antrenor nu cred ca exista sanse

leonte (6 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:22

Felicitari. Sinteti citiva la Gazeta care chiar aveti o legatura cu meseria, spre deosebire de 90% din presa romaneasca, nu mai vorbesc de cea sportiva. Din pacate – si nu ma refer la atitudinea comentariilor, ci la capacitatea propriu-zisa de a scrie – exista si pe la voi un Alin Buzarin si altii care coboara mult nivelul. Tolontan insa, Adrian Georgescu, Geambasu sau, nicidecum in ultimul rind, Maria Andries sint, la nivel de profesionalism, undeva sus, acolo unde asteptam de citiva ani presa romaneasca. De asta nu inteleg cum se poate sa fie ratacit printre voi un retard jurnalistic precum Buzarin, care nu numai gramatica nu stie, dar, din pacate, la fel ca majoritatea de la ziarele concurente, n-are pic de talent si nici un cap pe care sa-l foloseasca si-n alte scopuri decit la balanganit pe umeri. Pacat…

IesheanuL (5 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:24

Offffffff … Madam Andries nu iesi deloc din multimea de ziaristi penibili ai tarii,mai ales ai GSP-ului. Voi azi ridicati omul in slavi, maine il injurati si-l aratati cu degetul. Anul trecut cand au ajuns pana in semifinalele Cupei Uefa,depasind echipe mult mai bine cotate, erau TOTI jucatori de nota 10, pt daruire, pt curaj etc etc etc. Sunt sigur ca tot dumneata madam Andries vei reveni cu un alt articol in care ii vei ridica in slavi pe stelisti in caz ca vor castiga cu Kiev si vor obtine ceva rezultate notabile prin Uefa. Ce draq mai oameni buni…azi sunt jucatori de valoare…maine nu mai sunt. Aceasta greseala a facut-o Tolontan cu referire la Carlos si a recunoscut ca a gresit dupa meciul cu Standard Liege, promitand ca niciodata nu va mai spune ca este un portar slab. Oare de ce n-ai scos dumneata si un astfel de articol despre Dinamo ??? Care nu mai joaca nimic de 2 meciuri ??? Sau pe aia ii ai la inima ??? Of of of Grea e viata pe la noi.

leonte (6 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:25

Repet, nu vorbesc nicidecum din perspectiva unui fan al vreunei echipe, nu m-a suparat cu nimic Buzarin, ba dimpotriva, de-ar fi vorba de atitudine, am chiar impresia ca ar simpatiza cu echipa cu care tin eu. Dar asta conteaza prea putin cind lipseste total calitatea. Tin sa spun ca sint un om care ma ocup cu scrisul, am lucrat, de altfel, multi ani in presa. Si-am plecat tocmai fiindca eram inconjurat de specimene precum Buzarin: lipsite de talent, de cultura, dar cu un ego urias si cu impresia ca „patalamaua” de jurnalist iti da dreptul la orice…

valentin (3 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:32

Sint surprins ca nu observati ca problema majora a Stelei nu sint presedintele sau jucatorii, ci antrenorul. Olaroiu a fost de la inceput in criza de idei, nu aveti decit sa comparati jocul Stelei cu Protasov antrenor si cel cu Olaroiu antrenor (in mare cu acelasi lot de jucatori). Ma mir ca cei de la GSP nu au sesizat aceste aspecte, probabil ca un articol despre antrenorul Olaroiu ar fi pertinent. Chiar daca sochez, cred ca media de valoare a echipei Steaua ’86 (de la portar in sus) nu era mai mult de 15-20% peste cea a echipei de astazi. Nu uitati ca nici unul din jucatorii Stelei ’86 nu a rezistat la echipele din Vest unde s-au transferat (ex. Hagi – Real Madrid, Lacatus – Fiorentina, Belodedici – Valencia, Balint – Malaga sau asa ceva; singurul Petrescu constituie exceptia). Insa ceea ce deosebeste jocul Stelei ’86 de cel al echipei de astazi este accentul pe viteza (prin pase scurte, mai putin dribling) si tupeul in fata echipelor mari. Adica exact atributele ce-i lipsesc lui Olaroiu.

Cristian Lazar (3 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:33

Este adevarat ca sunt multi jucatori care si-au aratat limitele in cest sezon de Champion League, dar tot atat de vinovati sunti si voi ziaristii care la o victorie cum a fost cea de la Kiev ati facut din ei zei. A fost doar un meci si apoi s-a vazut pe cine am batut, o echipa care doar s-a plimbat prin Franta si Spania. Nici la anul cand cel mai probabil Dinamo va ajunge acolo, tot la fel va fi, poate chiar mai prost tinand cont de faptul ca Dinamo nu prea inseamna ceva in Europa. Dinamo a trebuit sa invete ceva mai intai de la Becali ca daca vrea performata trebuie sa incerce sa-si tina jucatorii, iar acum sa vedem ce va invata Becali.
Saban, mai ales Coman care nu stiu ce mai vede in el Olaroiu si care din pacate de sezonul trecut nu mai joaca nimic (bine ca a plecat de la Timisoara), Baciu, ca sa nu mai pomenesc de Carlos sunt doar cateva nume care din pacate au costat bani, dar valoarea a fost invers proportionala.

jiji (4 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:35

Marie,

Din punctul meu de vedere e deja a doua oara cand iti dai cu stangu’n dreptu’. Avand in vedere calitatea unor articole anterioare, acesta e chiar superficial.

ShoRu (8 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:37

esti fenomenala ma … eu cred ca asta e treaba ta sa faci articole de genul asta sa intarati lumea … ca doar nu se uita atata lume dak zici si tu odata macar felicitari steaua,dinamo,rapid … tu arunci repede in stanga si in dreapta cu tot felu de aberatii … la fel si cu nicolitza … sfatul meu dute la bucatarie ca de altceva nu esti buna !

LaCoruna (29 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:38

Adevar incontestabil: treaba unui antrenor e sa-si duca echipa pana in fata careului. De acolo, va decide valoarea jucatorilor. Evident, antrenorul are obligatia de a face antrenamente speciale pentru faza de finalizare. Steaua rateaza enorm in fiecare meci, iar multi suporteri il injura pe Olaroiu. Daca la Kiev lui Dica nu-i iesea executia pentru 3-1 sau mingea trimisa de Badea lovea doar bara, l-ar mai fi laudat careva pe Oli? Ma refer si la presa aici.
Vina jucatorilor este faptul ca nu arata, de multe ori, ambitie si determinare, lipsa valorii fiind si o chestiune intrinseca. Dar cand Oli insista cu Gigel Coman, situatia devine clara: omu’ vrea sa faca dintr-un simulator excelent de faulturi dure fotbalist, ceea e de neiertat.

Intrebare pt Doamna (Domnisoara) Andries: In sezonul trecut, in cupele europene, jucatorii Stelei cresteau meci de meci sau aia era valoarea lor? De unde incepem sa masuram valoarea? De la numarul jocurilor excelente pe care le-a facut un jucator sau de la executiile care salveaza in momente critice echipa? De cate variabile avem nevoie pentru a fi sigur ca un jucator e valoros?

roby1 (4 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:42

BRAVO MARIA,inca un articol excelent(ca de altfel toate pe care le ai scris au fost excelente) ..ma bucur ca nu le d ai importanta la toti frustratii care scriu cu rautate despre aricolele tale…tine o tot asa,avem nevoie de oameni obiectivi ca tine…BRAVO

axxellone (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:43

Nu inteleg isteria asta legata asa zisa situatie de criza de la Steaua. Steaua are totusi jucatori de valoare, insa un lot subtiat de accidentari. Ineficacitatea unei echipe s-a simtit, s-a vazut si la case mai mari, in lipsa unor jucatori importanti. Sa fim seriosi… E asa de usor sa criticam „constructiv”! Sunt sigur ca in conditiile unui lot complet si, in plus, a unei politici de achizitii coerente Steaua va redeveni, daca mai era nevoie sa spun asta, o forta in primavara europeana! Cu stima, Alex

CRATITZA (56 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:47

[img]http://www.smileypad.com/v224/Feelings/Cunning-Plan.gif[/img]

tataie (389 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:48

Bravo teteo ! Crunt dar adevarat !
Sunt dinamovist dar sper sa-mi pastrez obiectivitatea….Ai spus lucrurilor pe nume.Steaua a transferat numai „bombe”…. vorba cuiva !Grisina de Lovin,imprastiatul de Baciu,cele doua rebuturi de la Timisoara:Coman si Ovidiu…,scobitparea de Stancu…..,”vedeta aceea izraeliana…..Mama ce adunatura !

Craticioara…..ai revenit!….Esti curata?

tataie (389 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:51

CRATITZA….coace ceva !….

apolodor(suporter stelist) (3 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:53

Jocul Stelei s-a degradat odata cu venirea acestui pseudoantrenor, fost jucator la fel de mediocru, Cosmin Olaroiu. Faptul ca „strategia” achizitiei de noi jucatori a avut o baza emotionala, nu face decat sa imprime si jocului Stelei un stil intamplator si impulsiv. Dar eu nu ma mir . Un prieten dinamovist, mi-a spus anul trecut, cand se zvonea ca Olaroiu il va inlocui pe Protasov: „da Doamne sa vina Oli la Steaua, ca sa aiba si Dinamo sanse la tiltlu”! Iar dorinta i s-a indeplinit.
Ai dreptate Maria ! Steaua n-are nici o proiect de viitor. Si Zenga, cand a plecat de la Steaua, a spus acelasi lucru. Sunt sigur ca ne vom afunda si mai mult, iar ceea ce se intampla acum este doar inceputul.

tataie (389 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 18:59

APOLO….DOARE !
Sunt de acord cu tine in ceace-l priveste pe OLY !
El este fara doar si poate,un baiat destept,dar….ATENTIE ! nu chiar atat de destept cat se crede el si asta-i tragedia lui ! El crede ca are in lot baieti cu un IQd e peste 125 de puncte !….De unde…cand toata lumea stie ca,in general fotbalistii……”e prosti ” !…si ca nu inteligenta este principala lor calitate…ci picioarele…

perta alexandru (8 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 19:03

de unirea alba iulia ai uitat sa zici ca a jucat bine?si nu si-a lasat adversarul sa faca ce vrea?asta nu ai vazut…………..esti varza!!!!!!!!!

Marian (3 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 19:05

Iacob ar fi schimbat soarta echipei, hai ca asta-i tare. La fel ca si lui Radoi si lui Iacob i-a crescut cota decand s-a accidentat. Poate Radoi ma schimba ceva insa Iacob e cel mult pe acceasi linie cu Thereau.
Problema e ca nu mai e tactica, nu se mai joaca nimic pe benzi, nu mai vezi invaluiri, tactica cea mai deasa la Piatra Neamt a fost pasele lui Goian de la mijlocul terenului in careul advers (au fost cel putin 5).

Tzeava stelistu (11 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 19:06

Intai si intai ne trebuie un antrenor valoros,care sa stie sa gestioneze crizele de la echipa,sa aleaga sa transfere numai jucatorii care-i trebuie,nu ca pina acum cind s-au adus jucatori liberi de contract.Aveti dreptate cu stategia pe termen lung,iar Steaua ar trebui sa profite de experienta internationala acumulata,pentru ca nu pleaca de la zero.Trebuie revazuta strategia din perioada 1980-1984,daca nu ma insel, cind au fost rulati in lot peste 100 de jucatori adusi din toate colturile tarii,pina a fost creata marea echipa care a triumfat in Cupa Campionilor Europeni.Acum cind piata jucatorilor a devenit libera in intreaga lume,pot fi adusi jucatori din orice tara practic.Trebuie doar niste antrenori-scouteri care sa caute talente,iar stacheta valorii jucatorilor trebuie sa creasca de la jucatorii actuali care valoreaza zeci sau sute de mii de Euro la jucatori care valoreaza peste 1 milion de Euro,care sa primeasca jumatate de milion de euro salariu anual.Gigi Becali daca deschide serios punga si anunta ca achizitioneaza jucatori de peste un milion de Euro,o sa primeasca multe oferte de achizitie si va avea de unde alege pe cei mai buni.Numai asa putem avea continuitate in Liga Campionilor,unde cu putina stiinta si sansa putem lua locul Greciei sau chiar al Portugaliei in clasamentul coeficientilor UEFA si putem inscrie 2 echipe in Liga Campionilor si 4 echipe in Cupa UEFA.Grecia si Portugalia sint in cadere libera cu echipele de club si ar fi pacat sa nu profitam de degringolada lor si chiar sa atragem jucatorii buni din campionatele lor la echipele noastre.Aici ar trebui insa sa contribuie si Federatia Romana si Liga Profesionista de fotbal si sa „ajute” echipele care ne reprezinta in competitiile europene,prin aranjarea unui program competitional lejer,unde pot fi amanate mai usor unele meciuri care se disputa pe terenurile proaste din provincie atunci cind conditiile climaterice sint nefavorabile.Deasemenea ar trebui adoptata o prevedere in statutul jucatorului care sa-i confere mai multe posibilitati de a pleca de la echipele mici la granzii campionatului.In orice campionat din lumea civilizata,granzii iau partea leului,cum s-ar zice si transfera lejer orice jucator valoros.Numai la noi granzii iau ce jucator ramane liber de contract,iar libera circulatie a jucatorilor este ingradita de avaritia si incapatinarea unor patroni de echipe care se cred „buricul pamintului” in fotbal,iar cind nu au rezultate cu mult trambitatele lor echipe incep sa vinda meciuri sa-si recupereze pagubele.Astfel prin masuri corelate si unitate intre patronii granzilor campionatului,acesta poate creste spectaculos in valoare,iar banii investiti se pot dubla sau tripla prin dublarea preturior biletelor,din drepturile de televizare sau din publicitate si transferuri.Fotbalul reprezinta o industrie profitabila in lumea civilizata,iar noi romanii sintem mari iubitori de fotbal asa ca succesul e garantat,iar profiturile pot fi uluitoare.

Marian (3 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 19:07

Asta e un lucru bun al jocului stelei, da impresia celorlalte echipe ca au ceva valoare

Doctorul (96 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 19:09

Cum am mai spus-o, o repet : RESPECT!!

PS. Ai uitat sa mentionezi de accidentarile Stelei!!!

Deocamdata nici o echipa din Romania nu isi permite 22 de jucatori buni si „profesionisti”

Max…eu te rog sa fi civilizat!!! Fii barbat si nu jigneste…realizeaza ca te jignesti singur!!

tataie (389 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 19:11

Doctorul….CRATITZA ?!

kineyu (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 19:13

Măriucă, mi se pare mie sau tu îl propuneai pe Carlos ministru apărării după 4 la 1 la Kiev?

sebastian (68 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 19:15

doamna daca STEAUA n-a investit in ultimii cine a investit?celelalte cluburi poate au cumparrat un nr mai mare de jucatori pt ca si-au vandut echipele.steau asa slaba cum o credeti a adus aproape singura ROMANIA in europa

ADRIAN (3 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 19:19

FELICIT ECHIPA STEAUA PT MAREA VICTORIE OBTINUTA IN CUPA ROMANIEI PE UN TEREN „NEUTRU”

alexandru2st (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 19:20

cu zenga antrenor s-a cistigat un titlu,dar cum : 1-0 sau 2-1 si nu se juca nimic ,daca steaua apuca sa inscrie prima gata cu apetitul ofensiv,nici nu vreau sa -mi aduc aminte,apoi a venit protasov si am vazut fotbal : steaua se apropia incet ,incet de stilul care a cucerit atitia suporteri ! chiar daca steaua nu s-a calificat in liga dar a pierdut jucind fotbal si stiam sigur ca avea sa se vada si la rezultate ! a plecat protasov si a preluat olaroiu ,rezultatele muncii lui protasov s-au vazut imediat steaua ajungind in semifinalele uefa ! acolo cind echipa a avut nevoie de antrenor olaroiu a clacat ! demonstrind ca steaua e o palarie prea mare pt el ! cred ca n-a uitat nimeni cind la 2-0 englezii au scos fundasii iar el a bagat fundasi in teren si s-a baricadat in poarta ! de atunci si pina acum olaroiu n-a facut altceva decit sa distruga tot ce avea steaua bun : jocul ofensiv lasat de protasov ,din aceasta cauza si jucatorii sunt ametiti si nu mai stiu ce joaca pentru ca nu exista o idee de joc ! asa am putut vedea tot felul de experimente : banel evolueaza pe nu stiu cite posturi cind el nici pe al lui nu e in stare decit rareori !, aducerea unor jucatori terminati sau cel putin fara nici o valoare momentan ca ovidiu petre si gigel coman !, mentinerea in poarta a unui carlos mult sub valoarea rezervei cernea ,si asta in primul rind olaroiu trebuia sa vada primul, ba chiar am trait sa vad la meciul cu dinamo cum a bagat in teren 5 fundasi si 5 inaintasi !!!! deci parerea mea personala este ca degeaba ai jucatori daca n-ai antrenor !!! iar olaroiu a demonstrat cu virf si indesat ca nu e !!!!!

tony_big_fan (32 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 19:23

In jocul oricarei echipe poate interveni si o forma mai slaba dar de aici pana la „Cu un lot jumătate mediocru şi pe sfert suferind” e cale lunga. Deci eu inteleg din afirmatia asta ca STEAUA are numai jumatate de lot valoros dintre care jumatate accidentati. Pai sezonul trecut STEAUA a jucat semifinala de Cupa UEFA cu un lot mai subtire decat cel de acum.Iar daca o semifinala de Cupa UEFA e putin lucru atunci sa ne aducem aminte cam ce echipe din Europa eliminau echipele romanesti in urma cu numai 2 sezoane. Sunt total de acord ca STEAUA trebuie sa cresca ca valoare si performanta de la an la an dar nu se poate compara Cupa UEFA cu CH. LEAGUE iar cine crede ca se poate face asa usor saltul de la o competitie la alta e naiv. Acuma e clar ca daca am compara lotul STELEI cu cel al Barcelonei de ex. atunci am putea spune ca jumate din lotul STELEI e mediocru si un sfert accidentati dar trebuie sa ne pastram masura pt. ca nu ne putem bate cu greii Europei.Oricum mi se pare cel putin ciudata caracterizarea despre lotul STELEI facuta la mijlocul campionatului in care STEAUA mai are sanse la titlu iar in Europa e cu un picior in primavara in Cupa UEFA. Pun pariu ca daca STEAUA exact cu acelasi lot prinde finala CUpei UEFA atunci va fi un lot jumatate excelent si un sfert senzational. Ca deobicei in cautarea senzationalului jurnalistii romani cad in capcana judecatilor superficiale facute fara argumente.

tony_big_fan (32 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 19:36

@alexandru2st: Te rog sa-mi zici 3 jocuri foarte bune facute de STEAUA cu echipe bune din Europa in era Protasov. Eu iti pot zice mult mai multe jocuri bune din era Olaroiu. Iar chestia ca STEAUA a ajuns in semifinale datorita muncii lui Protasov mi se pare prea mult. Si mie imi placea mai mult cum juca STEAUA pe vremea lui Protasov dar de cand a preluat-o Olaroiu STEAUA e mult mai eficienta, sa nu uitam totusi rezultatele obtinute de Olaroiu in mai putin de 1 an de cand e la echipa, iar daca toate aceste rezultate se sterg numai prin prisma ultimelor jocuri mai slabe atunci insemna ca faci o caracterizare superficiala a antrenorului Olaroiu.

crestfallen (2 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 19:41

numai laude la adresa articolului tau dar eu nu sunt de acord: era mai bine pe vremea lui piturca cand steaua nu reprezenta nici un pericol la mingiile inalte si performantele intarziau sa apara, piturca motivand ca acestea sunt imposibile?? trebuie recunoscut ca steaua a suferit un progres de la venirea lui becali, deasemenea trebuie sa recunosc k shi becali shi-a tras foloasele ( mai ales crearea imaginii publice ) si mai trebuie realizat shi ca o echipa nu se face peste noapte, luand ca exemplu shi lyon-ul kre a avut nevoie de multzi ani ptr a ajunge la forma la care se afla in prezent, deci probabil k steaua va avea anul viitor in CL o performantza shi mai convingatoare.

ps: eshti dura fatza de campania de achizitzii a lui becali (kre de fapt a fsot conceputa de mm shi oli, el contribuind doar cu banii) shi „uitzi” sa adaugi k nivelul fotbalului romanesc a crescut odata cu intrarea lui jiji ij acest fenomen, fiind primul kre nu facea ochi mari cand i se ofereau 100.000 ptr un jucator shi accepta imediat oferta, ci a ales sa mareasca salariile jucatorilor ptr ai tzine la steaua shi a obtzine performantza…… ah da shi ink ceva….. lasa-te de meserie (shtiu k e greu, deoarece este platita foarte bine, dar nu faci fatza)

sebastian (68 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 19:41

adrian@felicit dinamo pt victoria din cupa ,sau nu a-ti castigat ca nu mai stiu

DarqFall (4 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 19:41

Yap, un articol la obiect, cu si despre fotbal. Corect spus, corect gandit. O singura intrebare: Chiar lasati orice mizerii de comentarii pe blogurile astea? Multe sunt ale unor oameni cu un IQ greu de acceptat pentru o fiintza umana ce vor insa cu tot dinadinsul sa se bage in seama pentru a-si etala mediocritatea pseudo-intelectuala.

johnnelu_a32 (71 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 19:49

Ma uimiti voi astia care ii dati dreptate Mariei. Ati uitat ca de la Steaua a plecat doar Ogararu dintre jucatorii cu adevarat de valoare, si asta datorita faptului ca le da nea Jiji niste salarii la care alti „divizionari” nici nu viseaza. Si parca Olaroiu era un magician anul trecut,dar bineinteles ca si Alex Fergusson e o nulitate de cand nu mai castiga titlul, cupa, champions league etc.
Si ce daca se castiga cu 1-0 sau 2-1. Italienii au cucerit ani de zile lumea fotbalistica cu stilul asta de joc si nimeni n-a comentat.
Sa dam vina pe antrenorii de juniori, pe preparatori, pe nivelul de trai fiindca jucatorii nu rezista la 2 meciuri tari pe saptamana, si nu pe Jiji ca da bani.
Ne-a durut pe noi, adevaratii stelisti, cand au plecat in afara jucatori cat pentru 2 echipe nationale si ani de zile ne-am chinuit cu St. Gallen si alte echipe de genul asta, iar acum cand Jiji tine jucatorii in tara si jucam in Liga Campionilor, facem mofturi daca echipa trece prin scadere de forma.
Ce, vroiati sa batem pe Real din prima?
Deocamdata sanse la titlu si cupa sunt, vom juca aproape sigur in primavar in Cupa UEFA asa ca mie mi se pare ca situatia e chiar excelenta la Steaua.
Chiar asa, bai desteptilor, de cand nu a mai avut Steaua sanse la trei castigarea a 3 competitii (pentru ca dupa anul trecut, nu cred ca e imposibil sa repetam figura in cupa UEFA sau chiar sa o castigam)?
Hai pa, vorba unuia Jiji, care m-a facut sa ma intorc in Ghencea si sa vad la Liverpool, Real Madrid, Lyon, dupa ani de zile in care Steaua-FCM Bacau sau Steaua-FC national erau considerate adevarate derby-uri.

zloty (50 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 19:51

SA PLECE OLAROIU DE LA STEAUA CA NE DUCE DE RAPA .
SAMI BAG POWLA N EL SI N FOTBALU CARE IL JOACA ACUMA STEAUA ,SI IN CIZMELE CU CARE INSISTA MECI DE MECI(NICOLITA,LOVIN,COMAN,OPRITA DDACA AVEATI NEVOIE DE EXEMPLE) SIN EL SIN SCOALA AIA A LUI ITALIANA DE FOTBAL:)))
PLEACA ODATA CA DISTRUGI ECHIPA SLUGOIULE

Arhiducele (12 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 19:52

Olaroiu e singurul si marele vinovat

MirceaZ (41 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 19:52

Steaua nu are de multa vreme jucatori de valoare. Integral de acord cu articolul tau, dar era interesant sa aiba cineva curaj sa scrie asta acum doi-trei ani sau chiar cand eliminam Valencia…sa fi zis cineva atunci ca A Cristea a dat golurile mai mult din nimereala, sa fi zis ca Oprita e intr-adevar in cea mai buna perioada a carierei, dar nu e niciodata decisiv.
Acum cand si conducerea zgarcita la transferuri a Stelei s-a trezit ca are nevoie de fotbalisti (ma rog, Becali vrea „concurenta pe posturi” – si daca vorbeste intr-adevar serios inseamna ca mai cauta vreo cateva rezerve de valoare – iar Stoica vrea doar un numar 10, desi nimeni de la Steaua – nici macar Dica! sau Cristocea, cu rezerve in privinta lui Badea – nu stie sa dribleze in regim de viteza), a aparut un articol care pune punctul pe i. Ferm, adevarat, dar cam dupa razboi…

bogdan (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 19:53

Din pacate nu are nimeni curajul sa spuna adevarul! Nu de vina sint jucatorii. ci antrenorul. Acest Oli care se apara indiferent daca joaca cu profesionisti sau cu amatori. Principiul lui e sa te aperi, iar daca din nimereala dai gol… inseamna ca esti antrenor fantastic! Cu Protasov aceeasi jucatori faceau spectacol. dar si cind ai pe teren nulitati precum Oprita sau Ovidiu Petre…. parca iti vine sa nu te mai uiti la fotbal. de vina sint antrenorii de copii si juniori, pt ca nu ii invata tehnica. Ginditi-va numai cum sare mingea dintr-un fotbalist roman. Habar nu au sa faca un stop, un dribling etc.

pau_gasol (7 comentarii)  •  10 noiembrie 2006, 20:02

Pana acum nu am mai ripostat dar…MAI DU-TE in POOOOLA MEA DE ZDREANTA…….Cu articolele tale….PArasuta Draq….Te tin aia la Gazeta….sa te futa..nu sa scrii………..

Comentează