Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Hai să-l decorăm!

După înfrîngerea de la Madrid, peste Bănel Nicoliţă s-a revărsat un sirop gros de lacrimi. Halal naţie de bărbaţi languroşi, dacă nu-şi şterg nasurile unul de umărul altuia nu se simt deplini. Pînă şi Gigi furiosul şi-a muiat discursul ca […]

vineri, 3 noiembrie 2006, 7:49

După înfrîngerea de la Madrid, peste Bănel Nicoliţă s-a revărsat un sirop gros de lacrimi. Halal naţie de bărbaţi languroşi, dacă nu-şi şterg nasurile unul de umărul altuia nu se simt deplini. Pînă şi Gigi furiosul şi-a muiat discursul ca la o comandă dată de la Bruxelles.

Ce-a făcut Bănel să merite asta? Bănel a dat cu ascuţitul. A dat un autogol cum rar se vede la un asemenea nivel. A dat de pămînt cu munca şi cu moralul echipei sale. A dat de pămînt cu isterica de speranţă, dar a dat aşa bine, încît, o dată în viaţa ei, speranţa n-a murit ultima, ci în minutul 70. 

Ce-am făcut noi după ce-a făcut Bănel? În loc să ne rămînă ochii pironiţi pe faza aceea de un farmec sinistru, în loc să înţelegem unde sîntem şi de ce ne-am afundat acolo, ne-am mutat privirile pe Bănel consolat în treacăt de Beckham. Ce frumos, ce poză sublimă! Marele blond cu un pantof stîng l-a bătut pe spate pe un român. Extaz naţional! Iar am confundat dispreţul şi mila occidentalilor cu politeţea.

Ne-am îmbătat cu gestul gentilomului Beckham, aşa cum s-a îmbătat Bănel cu parfumul pielii lui, după cum făcea haz un ziar spaniol. Am refuzat ca întotdeauna să tragem învăţătura aspră a învinşilor. Păi, ce, noi învăţăm din greşeli? Noi ridicăm gafa la rang de virtute şi caterinca la rang de filosofie de viaţă.

Într-un meci de fotbal, oriunde s-ar juca el, nici Mioriţa, nici meşterul Manole, nici Toma Alimoş, nici calul aferent n-au vreun un amestec. Dar noi ne încăpăţînăm să le facem loc în fenomen, ne raportăm la stupida aia de baladă de parcă în plin secol XXI ar mai fi la modă cîntatul din frunză. Să fim serioşi!

Să nu reducem Liga Campionilor la nişte texte cu oi, fie ele clonate sau nu. Să spunem lucrurilor pe nume, ratării – ratare, valorii – valoare. Să lăsăm naibii patetismele impotente şi să măsurăm cu frică şi cutremur distanţa neiertătoare care ne desparte de occidentali, de fotbalul lor, de nivelul lor de trai, de instituţiile lor. 

Dar noi nu înţelegm asta. Noi îl înţelegem pe Bănel. Pentru că toţi ne simţim ca el. Nu pentru o singură fază, ci pentru o întreagă istorie. Asta e. Ne plac loserii. Ne plîngem de milă, în loc să ne dăm palme şi să ne ruşinăm pînă şi în somn de neputinţa noastră.

Bănel nu e un om prăbuşit, la capătul puterilor, e un tip sănătos, bine plătit şi în floarea vîrstei. Nu e terminat, nu e rănit, nici măcar zgîriat cît de cît. E doar deprimat. Dar asta nu e mare chestie la noi în ţară. O fi el mare român, dar de ce să-l facem marele deprimat? Cu ce ne-a impresionat, mă rog, în acest sezon?

Românii care s-au strîns pe Bernabeu, românii aceia care au plătit biletul cu euroi smulşi cu trudă din molozul Spaniei, românii aceia s-au întors a doua zi la lucru şi au încercat să uite autogolul lui Nicoliţă. Pentru că la lucru, acolo la ei, în orice mediu profesionist din afara României, ratarea se pedepseşte, nu se premiază. Dar ceea ce e valabil pe plantaţiile de căpşuni iberice, nu ţine la noi.

Bănele, să mergi înainte! Şi să mai comiţi, băiete, tot din astea, că-ţi zicem bravo! Ne faci să ne simţim mai buni, mai drepţi şi teribil de români. Nu numai că te-am iertat, dar aproape îţi sîntem recunoscători. Spaniolii te-au făcut sfînt, noi ar trebui măcar să te decorăm. Fără momentul tău lipsit de graţie, cine ştie pe cine lăudam. Pe vreun nenorocit de învingător.

Comentarii (1237)Adaugă comentariu

SIA_IHTIO (3 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:39

domnisoara nu stii nimic despre ce inseamna identitate nationala….nu demult cineva mi-a zis ca un popor ce nu are coloana vertebrala e un popor ce nu are viitor…Prin ceea ce zici dumneata despre Miorita,exact la asta indemni:pierderea identiatatii nationale si implicit a coloanei vertebrale…ar trebui sa te gandesti mai mult inainte de a scrie ceva.Cat despre Banel,poate ai dreptate,dar un om care greseste nu trebuie desfiintat ca om(cel putin prima data),intotdeauna merita si o a doua sansa…probabil si tu ai avut nevoie de o a doua sansa la un moment dat…

papa_ioanitoaia (4 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:39

geniala? si mai ce?

Gothic (50 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:40

Morris ai dreptate, dar partial… de lins nu ling pe nimeni, ii iau apararea doar pt ca e pe aceeasi lungime de unda cu mine… Ai dreptate cu Zicu, ala e si mai de plans si-ti spun si de ce, Zicu e f talentat si astfel e si ingamfat, astfel ca ratarile lui sunt de nepermis, Banel e doar netalentat asa ca la el se justifica… Dar mai sunt si altii… la fel de vedete… de la toate echipele mari… m-ai confundat…nu tzin cu nici o echipa din Bucuresti, si totodata cu toate 3… ai intzeles?

SIA_IHTIO (3 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:40

domnisoara nu stii nimic despre ce inseamna identitate nationala….nu demult cineva mi-a zis ca un popor ce nu are coloana vertebrala e un popor ce nu are viitor…Prin ceea ce zici dumneata despre Miorita,exact la asta indemni:pierderea identiatatii nationale si implicit a coloanei vertebrale…ar trebui sa te gandesti mai mult inainte de a scrie ceva.Cat despre Banel,poate ai dreptate,dar un om care greseste nu trebuie desfiintat ca om(cel putin prima data),intotdeauna merita si o a doua sansa…probabil si tu ai avut nevoie de o a doua sansa la un moment dat…

SIA_IHTIO (3 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:41

domnisoara nu stii nimic despre ce inseamna identitate nationala….nu demult cineva mi-a zis ca un popor ce nu are coloana vertebrala e un popor ce nu are viitor…Prin ceea ce zici dumneata despre Miorita,exact la asta indemni:pierderea identiatatii nationale si implicit a coloanei vertebrale…ar trebui sa te gandesti mai mult inainte de a scrie ceva.Cat despre Banel,poate ai dreptate,dar un om care greseste nu trebuie desfiintat ca om(cel putin prima data),intotdeauna merita si o a doua sansa…probabil si tu ai avut nevoie de o a doua sansa la un moment dat…nu e asa?

sarpele (24 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:41

A fost prima data cand am scris aici…in parte pt ca mi s-a parut ca articolul e realist. Problema noastra e ca nu putem realisti(ma refer aici cam la 98% din romani).Suntem subiectivi datorita sentimentului la o echipa de fotbal, la un cartier, la o meserie, la un stil de muzica ascultat. Nu cred ca exista vreo tara care sa faca mai mult din fenomenul de partizanat…de orice fel ar fi el.Asa ca nu e de mirare Maria ca mai toti de aici…(exceptandu-i pe cai 6-7 copii care se injura vartos)…desi stiu fotbal…(si poate mai mult ca tine) nu reusesc sa fie barbati adevarati,sa ridice capul din pamant si sa accepte barbateste realitatea. Asta e tara noastra….ghinion.Inca o data…”FELICITARI PT ARTICOL”

Regele (19 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:42

Danield…cu toate ca dupa parerea mea ai spus multe tampenii, asta cu Zorro a fost o gluma buna :-))

MoRRiS (32 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:42

Gothic, te`am intzeles perfect , dar totushi nu trebuia sa intervii spunand ca Banel rateaza din orice pozitzie .. Sunt altzii shi mai „praf” ca el

cat23 (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:43

Daca era Banel era femeie ii plangeai de mila 2 saptamani, iti faceai misogini colegii care aveau „nesimtirea” sa o atace si faceai lobby la revistele gen Unica pentru un interviu pe 20 de pagini.
PS Sa stii ca si nea Ovidiu se poate insela grosolan!

yo (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:43

oare de ce ziceti ca e paralela cu forbalul si o injurati? asta dovedeste inca o data cata minte au stelistii. adica deloc. si marea majoritate, scuze daca va spun, dar habar nu aveti sa scrieti. mai cititi o data ce scrieti. pana si gaborii fac mai putine greseli. da, are dreptate. banel a gresit grav. si pardon, la cat de profesionisti si buni se cred, nu prea avea voie. si de ce sa-l inteleg? e platit pentru ce face, e laudat cand da goluri, acum trebuie sa fie criticat. asa e viata. dar voi incurajati-l. ca cine stie, poate mai face. sau mai bine plangeti toti. pt unu care da in mingie de frica, ca altfel se uita unde o trimite. daca era barbat, dupa meci spunea singur. da am gresit, dar merg mai departe. asa cum s-a comportat, cere mila.

danield (50 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:43

ahaaaaaaaaaaaaaaaaa…!acum am inteles cum sta treaba!voi nu aveti nici macar calculatoare ,sunteti in netcafE,asadar sunteti muritori de foame,SCLAVILOR!parca ziceai ca ai o gramada de euro pe zi,labagiule!

soxuletz (10 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:43

asta cu Zorro e plagiat de la Parazitii. e de vreo 2 ani melodia…esti fumat fraiere

me (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:44

FELICITARI.
pentru ce?
PEntru ca acest articol merita. cine are 3 neuroni in cap il intelege cine nu din pacate se situeaza sub linai de 3 neuroni

soxuletz (10 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:44

ce prost e asta…

danield (50 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:45

lupta inegala!cumpara-ti calculator si dupa aia injura-ma pe net!

soxuletz (10 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:46

la ce sa mai cumpar? vrei sa-mi fac retea?

danield (50 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:47

soxuletz,de ce mortii matii nu ma dai in judecata ptr. plagiat?esti penibil!

Gothic (50 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:51

Bun! Ia mai gata cu acest individ, ca daca mai vb mult de el o sa mutam capitala la Filesti, fetesti sau Foltesti, de unde o mai fi … Tot s-au umflat Stelistii ca i-au tzinut la respekt pe madrileni. Ce face??? Respect??? In primul rand aia au intrat pe teren nemotivati, au jucat penibil (si doar asta justifica jocul mai bun al stelei) si au ratat intr-o veselie… Si apoi ce ocazii a avut Steaua ca nu prea am prins? In schimb Real a ratat … Van Nistelroy singur cu portaru din cativa metrii de 2 ori + penalty aiurea, Robhinio cu poarta goala, Helguera la fel, un posibil penalty la intrarea violenta a lui Dica… ce mai vreti mai mult??? Steaua joaca bine doar cand adversarul joaca prost. Punct! Iar olaroiu… un antrenor limitat!!! Cateodata ii iese, de multe ori nu. Se vedem barna din ochii nostrii nu paiul madrilen…ce naiba!

soxuletz (10 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:51

spuneam doar ca daca vrei sa zici ceva…sa zici de la tine. sau nu te ajuta capu`?

Maccarone (67 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:52

Super articol!!! Bravo! Aproape ca lui banei i se acorda mai multa atentie decat lui Cristea si lui Niculescu, ca de altfel si infrangerii stelei, decat victoriei lui Dinamo! Citind articolul asta mi-am dat seama ca mai exista o urma de speranta si in presa romaneasca! Maria, ar trebui sa te bagi si comentatoare la CL!

Dany (8 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:55

O mare parte din ceea ce ai scris sunt aprecieri corecte.
Dar restul suna ca un discurs al unei mici inchizitoare.
A gresit si nu este nici un dubiu. Se caieste pentru asta ? Foarte multi cred ca da si mai mult ca sigur ca va fi foarte amarit din aceasta cauza. Este un fotbalist care poat econtinua sa creasca ? Foarte multi cred ca da si probabil ca aici este nuanta care te riciie putin. Cine da dovada de cumpatare in judacata unui tinar de talent are doar de cistigat.
Este adevarat ca presa incerca sa faca sa curga ceva singe , dar in acest caz se pare ca nu merge.
Probabil ca multi din presa au crezut ca avem un al doilea caz carlos , dar diferentele sunt mari. Nu este arogant , munceste pina cade jos , incearca sa faca cum stie el mai bine sa nu piarda echipa , greseste , dar ii pare rau de fiecare data .
De aceea nu ii vom da in mod sigur o medalie , dar nici nu o sa il ardem pe rug pentru asa vad unii lucrurile.
Si probabil ca, daca Nicolita va avea suficienta minte sa invete din acest meci , daca va avea suficienta tarie de caracter sa merga mai departe si daca antrenorii vor continua sa il ajute , atunci este foarte posibil ca intr-o zi , sa se intoarca pe Bernabeu si poate chair sa inscrie , de data aceasta in poarta lor.
Pina la urma , daca este sa facem hax de necaz , Steaua a realizat ceea ce si- apropous : sa inscrie pe Bernabeu …….

Viorel din Toronto (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:56

Maria, am gustat multe articole scrise de tine in trecut. De exemplu, „Morile de vant ale barbatilor” mi-a placut imens.

De data asta insa, cu respect si …regret in acelasi timp, multe din cele scrise sant total „pe langa”. Si zic si eu ca si alti cititori: tu chiar nu intelegi cam multe din ce se intampla pe terenul de fotbal!

Vei fi avand tu un punct de vedere in articolul asta, dar incercand sa-l argumentezi, spui niste prostii asa de mari!!!

Sa luam doar un exemplu. „…comentariile” tale in legatura cu gesturile de compasiune din partea adversarilor, …sant total deplasate si ar trebui sa le citesti „again and again”, pana-ti crapa obrazul de rusine!

…o treaba de inspiratie se pare, …din cand in cand, …nu stim exact din care motive, oamenii o mai dau „in bara”, ..ori sant pe langa (…iar uneori „in bara” inseamna „…IN propria poarta”, cum i s-a intamplat lui Banel…)

Oricum, astept de la tine mai multa DECENTA, RESPECT si PROFESIONALISM, …pentru tine, pentru cititori si pentru cei pe care-i comentezi!
Rautatea si dorinta de a spune ceva „doar sa ne-aflam in treaba” nu ajuta la nimic (…poate doar in afara de a castiga o paine ca si „cronicar” sportiv…)

HINGHERU (148 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 14:56

AM REVENIT BAI DANIELD SI OBSERV CA TE-AM SUBESTIMAT,ESTI MAI PROST DECAT CREDEAM

Danny (3 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:00

Eu zic sa ziceti merci ca steaua a jucat fotbal , nu puteti sa ziceti ca nu a jucat realu . si barcelona sia dat autogol si na murit nimeni viata trece mai depate sunt mandru ca sunt stelist si mandru ca aveam un jucator ca banel in echipa.

Nu uitati steaua a jucat cu real si a invatat destule sa vazut turu si returu . Vrau sa vad dinamo dak o sa joace in CL ce o sa faca .eu sper sa faca mai mult ca steaua dak se poate sa nu mai fie asa de rautaciosi ca la meciu cu manchester jumate de stadion au fost stelisti 😉

HINGHERU (148 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:00

DA TE ROG SPUNE-MI SI MIE UNDE LOCUIESTI,STAI LINISTIT K NU VIN DUPA TINE MAI ALES CA NU TI-AM CERUT NR DE LA CASA,AM RABDARE PANA IVENTEZI SI TU UN LOC

Gothic (50 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:03

In semn de protest fatza de aberatiile care se scriu pe acest blog, deja deviindu-se de la subiect, plus niste exaltati care se injura intre ei, o sa ma retrag, si fara pic de modestie, imi pare rau ca o sa scada coeficientul IQ drastic… Bye bye!

Daniel (3 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:04

Maria, ti-ai pierdut un cititor…

Mihai_N (3 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:06

Inainte de a vorbi de ceva sau cineva trebuie sa privesti situatia in ansamblu.
Banel a facut foarte multe pentru Steaua in sezonul trecut. E adevarat ca in acest sezon a jucat mai slab, dar voi aprecia intotdeauna determinarea de care da dovada si pe care si-a demonstrat-o de atatea ori. Dupa mine asta e cea mai mare calitate pe care o poate avea un fotbalist. Pentru ca in cele din urma, oricat talent ai avea, trebuie sa fugi, trebuie sa te incadrezi in tactica echipei. Jucatorii Realului sunt poate de 2 ori mai valorosi decat jucatorii lui Lyon, asta luandu-i individual. Si totusi Lyonul a cam tot batut Realul in ultimii 2 ani. De ce? Pentru ca cei de la Lyon fug mai mult, joaca organizat si compact. De ce prin 2000 nu faceam nimic prin Europa? Pentru ca jucatorii nostrii aveau fitze, abia daca alergau cu echipele cotate mai slab. Si perdeam. Iar cu echipe cotate mai bune intrau cu frica pe teren si chiar daca ar vrut sa fuga, tot n-ar fi putut.
Asadar Banel reprezinta pt mine punctul de plecare in ceea ce se vrea a fi un fotbalist. E un lucru trist ca sunt foarte multi romani care gandesc rasist. Faptul ca sunt roman nu ma impiedica sa-mi placa cel mai mult de la Steaua Banel. Si chiar daca ar mai juca de 10 ori Steaua cu Realul si de 10 ori si-ar da autogol, tot l-as aprecia. Pentru ca stiu ca el ar da totul sa nu fie asa.
Acum sa-ti explic, draga Maria, genialo sau cum ti s-o mai zice, care e marea diferenta intre o greseala de-a ta sau a mea si cea a lui Banel.
Daca tu gresesti si scrii un articol prost ti se trece cu vederea. „Prost” il voi folosi in sensul pe care il folosesc cei care sunt indreptatiti sa judece publicatiile, nu in sensul ca nu-mi place mie sau altcuiva (cred ca interesul trezit in randul cititorilor e o caracteristica importanta, ca sa dau exemplu de un criteriu pertinent). Daca insa incepi sa scrii mai multe articole „proate” seful tau incepe sa se ingrijoreze. Ce ar putea sa-ti faca in cel mai rau caz? Sa te dea afara. Si ai ajunge sa lucrezi pt o publicatie mai slab cotata. Apoi ai munci si poate ai reveni la o forma mai buna, fiind propulsata la alta gazeta mai de succes. Eh, aici e diferenta: inainte de a incepe sa scrii un articol sau altul, nu pornesti de la ideea ca, spre exemplu, articolul despre Banel e mai important decat articolul pe care il vei scrie maine despre Pulhac sau despre plecarea gimnastilor la turneul final. Sau chiar daca exista o importanta diferita pe care o acorzi, cat e mare e ea? In fond vii in fiecare zi la servici, stai in acelasi birou (poate in timp ti-l mai schimba, iti da unul cu vedere la strada, etc.), scrii la acelasi calculator. Insa ce diferenta e atunci cand stii ca intri in teren pt a juca cu o echipa din divizia B in Cupa Romaniei sau vei juca cu Real Madrid in CL? Cu Real e un meci cum n-a mai fost altul in viata iar rezultatul poate fi definitoriu pt cum vei ramane in amintirea suporterilor. Te intreb pe tine acum: ce articol ai scris tu aastfel incat sa poti spune: „Uite domne: oamenii ma stiu pt articolul asta! Cand aud numele meu isi aduc aminte de el” ?
Si al 2-lea aspect: sa ajungi inapoi in „varf” depinde numai de tine. De cat de bine ti-ai format anumite calitati in ale scrisului, de cat de bine intelegi ce anume vrea cititorul sau reactiile sale. De cat de bine inveti din greseli. Dar un jucator nu conteaza numai el, ci toata echipa. Cand vom mai juca cu o echipa de numele Realului si vom avea sansa s-o batem? Si DOAR un autogol stupid sa ne stea in cale?
Sper sa intelegi ca faptul ca ai uitat tigaia pe foc sau ca ai scapat cateva capsune pe jos in loc sa le pui in cos nu pune aceeasi presiune pe tine ca atunci cand proiectul tau inseamna succesul sau declinul unei companii multinationale.

nico (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:08

Se dovedeste incaodata ca femeile nu pot nici macar sa inteleaga FOTBALUL d-apoi sa-l joace…

mitzy_vladu (2 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:13

e deplasat articolul tau , banel nu trebuie medaliat dar nici pus la zid.
De cand e la steaua a dat dovada de mult devotament si merita incurajat …

Nemesis (16 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:15

Esti || . ^^

ShoRu (8 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:24

O fi gresit omu, dar nu trebuie sa-i sari tu repede in cap, si asa e daramat pshic ca numai joaca bine, acu sa-i mai punem si asta in cap ce s-ar intampla cu el… are si el problemele lui, pe care u nu prea cred ca le-ai avut in viata ta… cand o sa ajungi tu la nivelul lui de omenie poti sa vorbesti ceva … pana atunci poti sa scri si u altceva ca nu se supara nimeni

JOSE (28 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:24

Mai bine am vorbi despre Goian si Ghionea care au jucat incredibil de bine, l-au facut pe Van Nistelrooy sa para un anonim, decat despre autogolul stupid al lui Nicolita….

Elena (3 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:24

Este atat de usor sa lovesti un om cazut la pamant!…pacat, nu e frumos din partea ta..

eu (3 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:26

auzi, tu altceva nu ai de facut? pleaca dreq si fa de mancare sau ceva ca esti paralela!
taci in mama dracului

MoRRiS (32 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:29

Jose, pai nu numai Goian shi Ghionea au jucat incredibil , toata echipa a jucat asha … Stancu cel putzin a fost super , nimic nu i`a ieshit lu` Robinho cat a stat Stancu langa el .. deci .. Felicitari Stelei

dudelu (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:29

stupida aia de balada???? dupa ce ca esti total pe langa fotbal si tot ce inseamna el te mai iei si de literatura romana. ma intreb uneori cum draq ajung sa vorbeasca despre fotbal, sa scrie in ziare, sa apara la tv, sa incerce sa-si impuna conceptia lor despre acest sport niste oameni care nu au idee ce inseamna, niste oameni care nu au jucat fotbal in viata lor, nici macar cand erau de 10 ani. cum sa intelegeti voi ce inseamna fotbalul? cum sa intelegi tu marie?? dar oameni ca tine ajung sa comenteze meciuri de CL, meciuri ale nationalei etc si sa vorbeasca numai tampenii. fotbalul nu are nevoie de comentariile voastre tampite si total pe langa subiect.

cip (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:30

parerea mea e k acest articol a fost bine gandit de voi cei de la gsp…trebuia sa fie un articol de asta kre sa arate k in interiorul gsp ului sunt diferite pareri in legatura cu nefericitul autogol al lui banel si sunt convins k stiati k dak o sa scrie d na/d ra maria acest articol va avea parte de foarte multe comentarii tocmai pt k e femeie si conform unor prejudecati ea nu are ce cauta in fenomenul numit fotbal. tin sa va felicit din punctul asta de vedere…dak dansa scria un articol tras la indigo cu celelalte din redactie nu l citeau nici jumatate din cei kre l au citit si nu si scriau parerea aici pe blog nici makr un sfert din cei kre au postat…acum sinceri sa fim asta se vinde…dak nu sunt victorii despre care sa scrieti, trebuie sa faceti polemica, sa scrieti articole kre sa fak cititorii sa se revolte

adYBravo (4 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:31

…de la cleoptatra stratan pt banel nicolita cu mesajul: „nicolita te-astept la cealalata portita!”

Mihai (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:32

sincer esti departe de subiectul fotbal nu ai nici o legatura cu el doar niste cuvinte pompoase care le scrii te face sa crezi ca esti inteligenta si ai multa cunostintza despre sportul rege.Nu sunt Stelist dar ce a facut Banel sa vazut si la case mai mari acum ce ai vrea sa ai facem sa l dam afara din fotbal sau ce??????Ma i bine apuca-te de studiat alte sporturi……

Andu_Militari (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:32

Esti varza…dak omul asta a gresit si el o data kiar trebuie sa-i dam in cap? oricine greseste..kiar si la un asemenea nivel…cel mai bun exemplu esti tu…ai gresit cu articolul asta…sa-ti dam in cap?! asta e..astia sunt jurnalistii romani…niste ‘hahalere’ :))))))))))
eu unul prefer sa joace Steaua cum a jucat cu real si sa-si dea autogol decat sa joace cum au facut-o la bucuresti cu Lyon…chiar ma gandeam miercuri dupa meci „ia sa vedem, ce or sa mai zica acum jurnalistii nostri?” dar nu ma asteptam la atata nesimtire, mai ales din partea unei ‘doamne’!

JOSE (28 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:33

Morris… asa e.

Ce nu inteleg eu e de ce se vorbeste de 10 ori mai mult de Banel decat de Stancu.

djvio (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:33

e dusa rau.ia pune-te in pielea lui sa vezi cum este.asa ca muclesssssssssss.nu aveti dreptul sa-l criticati niciunullllllllllllllllll./

lol (2 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:33

tolontaneeeeeee :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

MoRRiS (32 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:40

Jose, pai itzi spun eu de ce .. Pt ca ziarishtii ashtia de 2 BANI , nu au altceva de facut decat sa „loveasca” un om cazut … Asta e menirea lor in viatza .. Ei nu se vad pe ei cat sunt de penibili , dar le place sa`i batjocoreasca pe altzii .. In loc sa laude prestatzia Stelei pe Bernabeu, ei „executa” nishte „ordine” date de anumitzi „shefi” ai lor … Asta inseamna ca`s SCLAVI … Iar Maria a comis`o a 2`a oara … 1 data cu Catalin Haldan (Dumnezeu sa`l odihneasca`n pace) shi acum cu Banel … Mai ramane sa zica ceva de vreun rapidist shi deja shi`au bagat majoritatea fanilor ceva`n ea … In fine …

ion (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:47

Tu Marioara , vezi ca fierbe mamaliga . Esti dusa de acasa bine , daca tot critici, critica cu capu’ nu ca fundu.

vladutz (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:49

nu-l adora nimeni pe nicolita ca a dat autogol! cine spunea ca femeile-s bune doar la cratitza, se pare ca avea dreptate… femeile n-au nici o treaba cu fotbalu’ si tu ai aratat asta cum nimeni altcineva nu putea s-o faca! nu-l adoram, nu-l compatimim, ci pur si simplu suntem alaturi de el sa treaca peste un moment f greu.. auzi la ea… „nici macar zgariat nu e”… cand o sa intelegi si tu cum e cu fotbalu asta, atunci sa mai scrii… si nu poti intelege acest sport decat jucandu-l… si sunt absolut sigur ca n-o sa joci niciodata pt ca… pt ca pur si simplu n-ai fatza sa joci fotbal! tine minte: nu-l adoram pt ce a facut! nu ne e mila de el! nu ne plangem noua de mila! doar suntem alaturi de el!

tavi (4 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:49

Acest articol arata de ce nu vei putea fi niciodata o mare ziarista de sport.Pentru ca nu intelegi fenomenul, pentru ca nu iti place 100%,pentru ca esti o materialista,pentru ca scrii doar la interes si comanda,pentru ca n-ai facut sport de performanta.Tie iti iese doar mistoul cateodata.Citeste-l pe Fanus ca sa intelegi .Pacat ca printr-un astfel de articol dai cu piciorul la altele care ti-au iesit…..ACEST ARTICOL ESTE AUTOGOLUL TAU !!! TU ESTI BANEALA DE LA GAZETA!!! CITESTE ACEST RASPUNS SI MEDITEAZA!!! Daca ai moralitate ar trebui sa ai insomnii ca Banel acum.Daca nu ai inseamna ca eu am dreptate. Ei cum e? Poti sa-mi raspunzi?Aici nu mai conteaza simpatiile.Nu vezi ca sportivi de la toate cluburile il sprijina pe Banel si ca te lupti cu morile de vant? Nu vei intelege niciodata performanta! .DE ACEEA VEI FI INTOTDEAUNA O MEDIOCRA!!!

iceberg (3 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:51

Doamne cat de ratardati sunt cativa de pe aici …parca toti sunt ingeri si nu au gresit odata in viata lor …parca ei sunt cei care aduc pacea si nimic altceva … dar din pacate si ingerii au compasiune …ceea ce multi nu stiu ce inseamna .. asa ca mai incercati sa va evaluati pe voi inainte de a zice …ca „De ce sa-l iertam pe Banel”

Doru11 (66 comentarii)  •  4 noiembrie 2006, 15:54

Iti urez ca atunci cand o sa faci vreo tampenie (gen, acest articol) sa nu te ierte nimeni si sa te puna la zid cei de la care astepti un sprijin (suporterii, ziaristii, colegii, familia – in cazul lui Banel; domnu’ Ovidiu, familia etc. in cazul tau). Si daca va exista vreodata o asemenea ocazie, sa-ti aduci aminte, o, tu, genialo, de acest articol.

Comentariile sunt închise.