Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

N-am vrut să mor pe teren

Poate asta înseamnă pentru voi într-adevăr ceva. Dar eu, Cătălin Hîldan, vă spun drept că n-am vrut să mor pe teren. N-am vrut să mă ridic peste frunţile voastre, fantomă semeaţă pe un steag.

Am vrut poate puţină linişte. N-a […]

joi, 5 octombrie 2006, 1:34

Poate asta înseamnă pentru voi într-adevăr ceva. Dar eu, Cătălin Hîldan, vă spun drept că n-am vrut să mor pe teren. N-am vrut să mă ridic peste frunţile voastre, fantomă semeaţă pe un steag.

Am vrut poate puţină linişte. N-a fost să fie. Nici înaintea derbyului, în  momentul de reculegere comandat de la staţie. Rapidiştii au început să strige. Şi apoi dinamoviştii au început să strige. Zbuciumul ăsta plin de ură nu se mai termină. E mai puternic decît mine, mai puternic decît oricine şi decît noi toţi. Şi cel mai aiurea e că nimeni nu învaţă nimic, niciodată. Nici din viaţă şi cu atît mai puţin din moarte. 

N-am vrut să mor pe teren. Nu aşa. Moartea e suprema ratare, şi adevărul e că am făcut-o lată, băieţi, am făcut-o lată, mi-e atît ruşine că v-am lăsat baltă. Nu-mi mai strigaţi atît de tare numele, nu mă mai ridicaţi în slăvi, unicul, perfectul, ăla nu eram eu. Eu eram unul de-al vostru. Vă rog, vă rog mult să mă uitaţi. Să mă uitaţi încetişor, într-un colţ de tribună. Un suporter printre alţii. Nu ditai îngerul, apăsat de responsabilităţi. 

N-am vrut să mor pe teren. Dar nu ştiu cum, totul s-a întîmplat atît de repede. Aşa se întîmplă, cred, cînd o ia inima la vale. N-am vrut să fiu erou. Dar n-am avut timp să-mi fie teamă.

Comentarii (1296)Adaugă comentariu

mocanuth (7 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:03

si nu prea esti GENIALA!

mocanuth (7 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:04

ce zici @ilviu?
asta e GENIALA?

Dumi (73 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:06

Of,Il iubiti pe Haldan, dinamovisti? Il respectati voi ceilalti?ATUNCI INCETATI CU ACESTE DISCUTII IN CONTRADICTORIU

mocanuth (7 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:06

Te rugam noi sa-ti ceri scuze sau sa repari cumva gafa pe care sper ca recunosti ca ai facut-o.

TAViX (37 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:07

Dumnezeule, lista cu cretini se mareste pe minut ce trece. Oare chiar astia suntem noi, o tara de inculti, de analfabeti, de handicapati mintali, de saraci de-a dreptul cu duhul?!?
Nu e de mirare ca la momentul de reculegere in memoria baiatului ala, toti fluierau si-si dadea carne unii altora…
Ne meritam soarta ca natie. Avem o tara frumoasa….pacat ca este locuita.

chelseaboy_nyku (26 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:07

inintial citisem articolul lui catalin care ity lua apararea…nu ai facut o crima dar nici prea istet nu e articolul asta …in viata mea nu am mai vazut ca cineva sa scrie despre un om care a plecat dintre noi la persoana 1 adika nu inteleg …sensul…macar l-ai sau l-ati cunoscut pe catalin ?

mocanuth (7 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:07

PT DUMI

DACA SA-R FI INTAPLAT ASA SA ZICEM CU RADOI TU CE AI ZICE?

blueberryboost (17 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:07

@ liviu: ai dreptate.

Un jurnalist de bun simtz ar fi scris doear atat:

„Am vrut poate puţină linişte. N-a fost să fie. Nici înaintea derbyului, în momentul de reculegere comandat de la staţie. Rapidiştii au început să strige. Şi apoi dinamoviştii au început să strige. Zbuciumul ăsta plin de ură nu se mai termină. E mai puternic decît mine, mai puternic decît oricine şi decît noi toţi. ”

Paragraful de mai sus este fara doar si poate prea searbad pentru amatorii de „rafinament genial” in ziare sportive, dar macar are ceva care se gaseste atat de rar in societatea de astazi: DECENTA.

mocanuth (7 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:09

si nici macar nu l-a cunoscut .
si in 2000 nu stiu ce facea.

costin costinas (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:09

Multimile au nevoie de idoli si Maria Andries stia asta.

i0nutz83 (2 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:10

O rusine de articol..

Ar trebui sa parafrazam un slogan dedicat lui Petre Florentin imediat dupa tragedia lui Haldan.. Prietenii din galeria Stelei stiu despre ce vorbesc..

Maria, lasa-te !

MAFIA…………. (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:10

Catalin Haldan, e un simbol, un simbol al daruintei, un om care a murit la „datorie”. Este un om care a fost magicianul de la firul ierbi, care fara voia lui s-a prabusit in ea.Nu stiu ce a fost in capul tau cand ai scris articolul asta. Sunt stelist,dar intai de toate sunt roman,am aceiasi cetatenie pe care a avut-o si Catalin Haldan. Nu te supara , dar esti penibila.

Dumi (73 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:11

Draga mocanuth,eu sunt dinamovist

somnoros (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:12

sunt stelist si l-am cunoscut pe catalin haldan si l-am respectat in primul rand pt omul care era si asa trebuie respectat de toata lumea indiferent de echipa cu care tine ……….. ce s-a intamplat la Dinamo – Rapid e rusinos si galeria dinamovista care spune despre catalin haldan ca e unicul capitan a raspuns si a dat dovada ca nu ii respecta memoria lu haldan ……….. rusine sa le fie si lor dar mai ales rapidistilor

i0nutz83 (2 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:12

Prostilor din Romania / Le place ce scrie Maria

dub dub dub !

marux (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:15

Nu sunteti in stare sa tineti un moment de reculegere pentru el doar pentru ca trebuia sa le raspundeti la injuraturi altora si va folositi de imaginea lui de martir pentru a va gasi un rost in viata.
„UNICUL CAPITAN” a fost un om si nu stiti sa-l respectati nici ca legenda ,nici ca persoana si nici ca individ.
Tuturor maimutele ce nu stiu sa se poarte si sa inteleaga le spun ca urasc suporterii din galerii,pe cei care se bat si uita ca la baza tuturor lucrurilor sta comunicarea.
Articolul nu are nimic, este bun, la voi e problema!

Cris (fan Steaua) (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:17

Nu stiu ce inseamna viata sau moartea. Stiu ca bunica imi spunea cand eram copil ca moartea e un moment de tristete, cu toate ca unii ar zice chiar invers. In fine, ce vreau sa spun este ca Haldan ar trebui respectat nu ptr ca a murit. El trebuie respectat ptr ce a facut pe teren, ptr ca era capitanul lui Dinamo, era om de baza la nationala. Tocmai de aceea nu pot intelege reactia fanilor, lipsa unui moment de reculegere. Cum aratati voi ca il iubiti pe Haldan? Huiduind? Injurand? Ce fel de iubire e asta? Imaginati-va numai cum ar fi ca in locul unui moment de reculegere ptr Foe, camerunezii sa danseze…

blueberryboost (17 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:19

@unu:

In general ai foarte multa dreptate (cu mici exceptii printre care si prima ta linie)

„cui ii plac oamenii normali? mie nu!” poate descrie mult din nebunia de pe blog…

Cu tot respectul pe care il datorez intelectualilor de pe acest blog …desi este vizibil ca cititi si alte lucruri decat ziarele de sport, mie cel putin imi este clar ca nu sunteti dintre cei c”are-si pun pune fularu pe fata si se dezlantuie:)”…altfel ati intelege ca cei multi de aici nu sunt „prosti” ci doar fanatici…

Intre un fanatic adevarat si un jurnalist care scrie in medie bine dar face si mari greseli uneori (articole mediocre) … trebuie sa recunosc ca eu aleg fanaticul …

Daniel (123 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:22

„Domnul ovidiu imi spune geniala” – Maria Andries
Noi ii spunem Catalin Hildan,unicul capitan!Si n-o sa-l uitam niciodata intr-un colt de tribuna.O sa-i scandam numele la fiecare meci.Fie ca ne permiteti voi cei de la GSP sau nu. – un suporter dinamovist

Mihy (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:22

Draga Maria,parerea mea este k esti o incompetenta!Nu ai tu dreptu sa vb k si cum ai fi u in locul lui CATALIN!Dak sti k nu poti sa scri ceva normal stai cuminte in birou’ tau!!Punete in locul nostru…cineva sa moara pt ceva c tu iubesti…DINAMO

xxx (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:25

esti vai d tine ”genialo”!

Dinu (6 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:29

Cata prostie e in lumea asta, ma si sperii uneori. Cred ca pe blogul asta, din 1000 si ceva de mesaje abia daca 10% din autori au IQ peste 100. Vai de capu vostru.
Sunteti deja patetici cu unicul vostru capitan si faceti o mare nedreptate multora dintre fostele glorii, care au facut fiecare pt Dinamo mult mai mult decat Haldan.

joe (25 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:36

Maria, fata draga,daca te-ai crezut vreun moment Marquez sau alt stapan al metaforei , iti spun cu regret ca te inseli. Daca tu si ai tai credeti ca cei care au ripostat pe blog mai aspru sau mai putin aspru, sunt niste redusi mintali care nu pricep un text care „geme de substanta”, iar te inseli. Ai folosit cuvinte si notiuni care au alt sens decat acela pe care l-ai vrut tu, puse in locuri din text unde nu isi aveau locul si in acest fel mesajul tau s-a deformat si din pacate a demonstrat ca nu ai nici profunzime,nici sensibiltate, si nici stiinta elaborarii unui text metafora. Imi pare rau pentru tine, deoarece refuz sa cred ca aerul de infantilism stupid si limitat ce se degaja din text este tot ce poti. Probabil ca trebuie sa mai cresti,sa te mai maturizezi, sa mai citesti , daca ai timp…si nu in ultimul rand sa incerci sa intelegi oamenii si istoria.
Pentru oamenii aceia care ii striga numele meci de meci , Catalin Hildan , este deja un simbol pe care tu nu ai reusit sa il pricepi. Este un sprijin , o asteptare. El este deja o legenda si va dainui, sunt mai mult decat convins, inca mult timp. Nu minimaliza niciodata reperele de suflet ale oamenilor. Asta nu este o dovada nici de slabiciune si nici de habotnicie.
Galeria are nevoie de Hildan . Este o legenda care nu face rau nimanui , ba din contra, ii face mai umani si mai buni uneori . Nu ai voie sa tarasti chiar totul in noroiul cinsmului tau. Daca conducerea ziarului te sprijina in demersul acestui articol , sunt intr-o profunda eroare. Iesi din eroare Maria si cereti scuze. Apoi poti sa mergi mai departe.

liviu (7 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:37

Dinu carei problema ta?
nu este lumea de acord cu parerea tipei e vreo problema in asta? faptu ca sunt sau nu de acord cu ce scrie nu e de IQ da in fine …
pana una alta nimeni nu stie ce ar fi vrut intradevar catalin haldan, DAR noi il pomenim cum credem ca este corect si NU ne punem in pielea lui ceea ce mi se pare o tampenie…

suprema (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:39

sa fim seriosi ca fotablist hildan nu era stralucit , ca el mai exista cel putin 50 in romania si atunci si acum poate ca daruinta sa fi fost ceva
„unicul” capitan asta este chiar jenant sa zica pustii galeriei care sigur nu au vazut meciuri inainte de 89′ si ce echipa avea dinamo si ce capitan avea

liviu (7 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:42

suprema asta e parerea ta…
in caz ca nu stiai a avut cateva selectii in nationala , avea 24 de ani, era capitan si juca bine chiar f. bine da ce sa mai zic numarami 50 ca el acum! da in fine la 24 de nai nu se stia nici de cruyff sau beckembauer… in fine

daca haldan nu a stralucit… probabil pentru tine pele sau ronaldinho au fost/sunt niste jucatori de duzina

unu… (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:43

@blueberryboost
relax…in nici un caz nu sunt intelectual, asta nu inseamna ca nu imi place sa citesc si sa caut ceea ce nu cunosc. Vin des pe stadion(acasa), ba chiar nu am lipsit nici un meci in sezonul 007, eram asa putini pe stadion insa mi se parea ca atunci trebuia sa fim multi. Imi place sa ma gandesc la obiceiu asta ca la o evadare. Ca sa intelegi mai bine opinia mea, o sa explic tanar frustrat(my way)-acel tanar care vrea si i se refuza, acel tanar care nu gaseste alt loc de unde sa isi ia adrenalina(paint ball si bungie jumping sunt doar jucarii), acel tanar care stie ca depaseste unele limite insa o face si i se face pielea de gaina cand vede torte aprinse in juru lui. Acel tanar care a doua zi trebuie sa se conformeze unor criterii impuse de societate cu toate ca el simte ca e altfel…Printre toti acesti antisociali sunt si unii care accepta dominarea asta de idei, le stiu le inteleg, stiu ca sunt exacerbate insa pentru 1 zi pe saptamana se fac ca nu le stiu si se destrabaleaza:))

gruia (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:43

🙂 stii ce ciudat este… adevarul ca nu as fi pariat nici un leu ca fata care critica cu ochii deschisi parerile personale ale unui copil despre dragostele lui petrini sau despre tumultul lui darie va ajunge sa scrie despre lumea limitata a fotbalului. e greu sa transformi o lume plina de ostrete si fara constiita intr-un taram al cuvintelor si sentimentelor. e si mai greu sa descrii cu tastele calculatorului sentimentul pe care il incerci atunci cand vorbesti despre moarte stupida a unui om. si daca ai reusit nu trebuie sa ai pretentia sa te inteleaga 12 mii de spectatori a caror singur scop in viata este sa rupa gardul de capul celuilalt. 🙂 oricum trebuie sa privesti totul ca pe o partida de fotbal. undeva din cei 12.000 de spectatori, 5 sau 6 au sa inteleaga si e de ajuns. restul nu conteaza… lasa-i sa moara ei pe teren.

cipi (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:44

E greu sa fii editorialist. Un mesaj inteligent nu poate fi descifrat de toti. Totusi cred ca gresesti putin finalul (parere personala). Catalin ar fi spus :”As mai muri o data ca sa intelegeti macar acum ceva! In nici un caz nu ma uitati!” In rest felicitari Maria!

eu (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:47

sunteti niste idioti :))

liviu (7 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:50

mai acu serios… cu faza ca lumea nuntelege…
1 – poate lumea intelege si nu e de acord… daca cineva nui de acord cu o parere nu inseaman ca e prost
2 – vor credeti ca ziarele de sport le citesc mari savanti? intro statistica am iesit pe locu 3 din coada la IQ din europa… live with it

Grigo (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:53

DUTE LA CRATITTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAA

GabiKoreeanu (37 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:55

Pentru cei care nu inteleg ce citesc, dar se inghesuie sa-si dea cu parerea pe blog:

NU VA MAI ATINGETI DE ZIARE CA E GRELE. LUATI MAI BINE CARTI DE COLORAT SAU BENZI DESENATE.

Pentru Maria Andries:
Maria, ridici jurnalismul la rang de arta si fara a-i subestima pe colegii tai, marturisesc ca pe tine te vad ca o continuatoare a axei (ca tot e la moda acum acest cuvant) Chirila-Cosasu-Ioanitoaia.
Nu te lasa doborata, sunt si destui cititori carora le face placere sa te citeasca la cafeaua de dimineata.
Ca o recomandare: incearca sa scrii si carte. Prima, poate despre calificarea echipei nationale la Euro2008.
Nea Vanea ar fi mandru de tine, te asigur.

SUCCES!

mishu (3 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 12:55

ce cauti fato in presa!!! ioanitoaia a citit porcaria care ai scris-o inainte de a o publica……daca ai ajuns sa vb in numele mortilor e de rau. nu stiu daca la dinamo va mai fi cineva ca haldan, lasati-l sa se odihneasca in pace. Oamenii care l-au cunoscut si in primul rand suporterii au dreptul si onoarea de a-i a clama numele. Pentru tine ce sa zic…….ori esti prea profunda de nu te intelege nimei numai tu si ioanitoaia……..sau tre sa faci un control psihiatric. Dumnezeu sa-l odihneasca.

Dorin Spoaller (15 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 13:00

Viatza merge inainte , treci tu peste gafa asta …..

Radu (3 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 13:00

mda, se pare ca unii vor sa para foarte inteligenti si pretind ca au gasit anumite subtilitati si metafore in mizeria aia articol iar noi restul lumii suntem inferiori, si nu intelegem…ma rog fiecare cu parerea lui…

Stiu ca scarba aia care a scris ce a scris nu da doi bani pe parerile noastre, dar ma intreb oare, nu s-a gandit ca poate tatal lui Catalin va ajunge si el sa citeasca, acele randuri? Cu familia lui cum ramane?

Ursul Vishiniu (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 13:00

se spune ca este posibil sa convingi un intzelept ca este prost, intrucat intzeleptul este este sensibil la argumente. shi, poate shi de aceea, este supus incertitudinii. prostul nu poate fi convins ca e prost, pentru ca nu este receptiv la argumentatzie. el este intotdeauna sigur de el shi sigur ca are intotdeauna dreptate.
asha ca, fara argumente, va transmit ca articolul doamnei/domnishoarei este minunat shi ash fi mandru sa fie inchinat unui rapidist.
celor pentru care cred ca mai este o raza de sperantza (adica au mai mult de 2 neuroni) le sugerez sa prezinte articolul de mai sus profesoarei de lb. romana shi sa-i cearah parerea…

ovidiu (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 13:02

Mi-a placut enorm articolul, pacat ca cei carora le era adresat nu l-au inteles.
sau poate l-au inteles si de aceea se burzulesc aici sa te „desfinteze”.
Tine-o tot asa ! Clujul te admira

Emanuel Campean (2 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 13:04

Cu lacrimi in ochii si o dure apasatoare va scriu aceste lucruri despre un om,o personalitatea fotbalului romanesc care de cate a putut si-a aratat simpatia fata de DINAMO si chiar daca a plecat la cele vesnice va ramane unicul ,,capitan al lui DINAMO”…De acolo de sus CATALIN ne priveste si e mandru de DINAMO si de acesti baieti formidabili si de acesti superteri care nu lau uitat……….DUMNEZEU sa-l odihneasca pe ,,CATALIN HALDAN UNICUL CAPITAN………….”

Emanuel SEBES-ALBA

liviu (7 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 13:05

am inteles articolu dar isi are loc intr-o carte (fantastica unde nu oftica pe nimeni) nu intr-un ziar de sport…
asta e tot

alexandru (6 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 13:05

Pe buna dreptate iti spune Ovidiu- Geniala. Mi s-a facut pielea de gaina. Ai simtul scriituri. Cine e destul de destept sa inteleaga materialul o va face. Cine te critica nu e decat un ignorant. Felicitari! Te citesc zilnic in ziar, nu pe internet.

dan (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 13:06

impardonabil

Juventino (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 13:06

femeie krd k tu esti cu muia….te doare capu,sau nu te mai suporti….yo va cred pe cei de la Gsp k sunteti dinamovisti spurcati dar yo iti propun sa faci un articol si despre Vrabioru.CE ZICI?si el tot pe teren a murit…esti varza

Dinu (6 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 13:06

Liviu, cred ca cei care au intervenit imediat dupa tine mi-au demonstrat cazul mai bine decat as fi reusit eu vreodata :).
Dar uite ca mai pot scrie si oameni normali, nu numai „missing link”

blueberryboost (17 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 13:08

@joe, unu, liviu & the fanatics, descrisi ca „prostimea” de „intelectualli” de pe blog:

voi puteti trece de barierele steaua —dinamo si intelegeti ce inseamna un mit si o speranta.

Faptul ca un articol care a incercat sa atace un subiect mare dar care a avut o calitate oarecum mediocra (penelul nu a fost probabil la inaltimea ideii) a generat atata pasiune, nu i se datoreaza d-nei Andries, ci lui Catalin Hildan (asa prost sau bun cum a fost el ca fotbalist) si mai ales fanaticilor care ii pastreaza memoria si care isi construiesc simbolorile fortat in fotbal, care asa golanesc cum este si plagiat de furturi etc etc, este mult peste toate celelalte mizerii cotidiene.

Rog toti „intelectuali” sa se gandeasca de doua ori (chiar daca au IQ-ul asa de ridicat) cand ii fac prosti pe cei care se hranesc cu simboluri. Daca aveti ceva mai bun de oferit atunci va rog sa o faceti, in loc sa va declarati stupefactia aici, si sa jigniti „prostimea” .

Un **ue ovinelor sau **ue javrelor suna, va rog sa ma credeti mai bine decat ironiile pe care le adresati celor cu low IQ, desi stati si va hraniti cu „prostiile” de pe blog in loc sa puneti mana pe un Cioran si sa va detasati de emotiile negative generate de cei multi si prosti.

Sa nu uitam ca in Bucuresti in noaptea de 21 Dec 1989, in centru, au fost altii pe care daca i-ati fi vazut sau auzit i-ati fi calificat ca si acum ca „prosti” si low IQ… aceia ca si cei multi de aici inseamna mai mult decat cei „subtiri” si amatori de metafore „geniale”

liviu (7 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 13:10

lol cum zici
eu tot nus de acord cu articolu… nu ne da nimeni dreptu sa vb. in locul altuia cu atat mai mult cu cat e mort…
si miemi placeau articolele ei… pana la asta…

dede (8 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 13:19

hahaha…cat de „cultivati” sunt unii…imi vine sa rad in hohote de ce citesc..cica unii au inteles ceva din acest asa zis articol, in fin…parerea mea…nu e vina ei, cineva a citit articolul (Ioanitoaia, Tolontan, etc.)…si a lasat-o sa-l publice…deci…comentariile sunt de prisos…

DINAMOVISTU” (19 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 13:19

Dupa parerea mea articolul are 2 intelesuri.Primul ar reprezenta modestia ‘UNICUL CAPITAN’,ceea ce e un lucru frumos pt ca asa vrem sa-l tinem minte,plin de modestie si al doilea, desi ti-a iesit altfel decat ai fi vrut tu, ar fi frustrarea lui.In speranta ca EL ne vede de undeva de sus,i-ar fi rusine cu tot ce s-a intamplat in groapa la momentul de reculegere.Desi imi vine greu sa o spun,da ai dreptate merita un alt loc sa treaca in nefiinta decat stadionul.NU TE VOM UITA NICIODATA

blueberryboost (17 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 13:19

@unu: please email eugene_d4@yahoo.com

Radu (3 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 13:19

Am vorbit cu cineva despre chestia asta si ma intrebat: Da cine p. mea e maria andries? Acum cu ocazia asta a devenit si ea mai cunoscuta, poate pe chestia asta a si mizat.

Comentariile sunt închise.