Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

N-am vrut să mor pe teren

Poate asta înseamnă pentru voi într-adevăr ceva. Dar eu, Cătălin Hîldan, vă spun drept că n-am vrut să mor pe teren. N-am vrut să mă ridic peste frunţile voastre, fantomă semeaţă pe un steag.

Am vrut poate puţină linişte. N-a […]

joi, 5 octombrie 2006, 1:34

Poate asta înseamnă pentru voi într-adevăr ceva. Dar eu, Cătălin Hîldan, vă spun drept că n-am vrut să mor pe teren. N-am vrut să mă ridic peste frunţile voastre, fantomă semeaţă pe un steag.

Am vrut poate puţină linişte. N-a fost să fie. Nici înaintea derbyului, în  momentul de reculegere comandat de la staţie. Rapidiştii au început să strige. Şi apoi dinamoviştii au început să strige. Zbuciumul ăsta plin de ură nu se mai termină. E mai puternic decît mine, mai puternic decît oricine şi decît noi toţi. Şi cel mai aiurea e că nimeni nu învaţă nimic, niciodată. Nici din viaţă şi cu atît mai puţin din moarte. 

N-am vrut să mor pe teren. Nu aşa. Moartea e suprema ratare, şi adevărul e că am făcut-o lată, băieţi, am făcut-o lată, mi-e atît ruşine că v-am lăsat baltă. Nu-mi mai strigaţi atît de tare numele, nu mă mai ridicaţi în slăvi, unicul, perfectul, ăla nu eram eu. Eu eram unul de-al vostru. Vă rog, vă rog mult să mă uitaţi. Să mă uitaţi încetişor, într-un colţ de tribună. Un suporter printre alţii. Nu ditai îngerul, apăsat de responsabilităţi. 

N-am vrut să mor pe teren. Dar nu ştiu cum, totul s-a întîmplat atît de repede. Aşa se întîmplă, cred, cînd o ia inima la vale. N-am vrut să fiu erou. Dar n-am avut timp să-mi fie teamă.

Comentarii (1296)Adaugă comentariu

caligula (9 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:04

pentru clau_rapidistul

„nu ma supara la ora asta ca nu e bine pentru tine si pentru limbajul pe care o sal folosesc daca o sa faci acest lucru,MAI BINE STAI CUMINTE SI DUTE LA CULCARE,CA NU MA CUNOSTI!”

da-te domn’e in cratima mea. doamne fereste sa ajung „s-a t-e cunosc, nici c-a dunarea s-a inece spumegind a tale osti”.
p.s. spumegind nu este o jignire

o dinamovista (36 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:04

Ne certam de-nboulea.
Crede-ti ca rezolvam ceva?
Daca denigram Dinamo sau pe Catlin Hildan?
Daca dam cu noroi in orine are o alta parere decat ceea care ne-a rmas noua bine inradacinata in creier.
Suntem simpli omeni care stau in fata unui monitor si adauga comentarii pro si contra la adresa articolui, la adresa lui Hildan, crede-ti ca are sens sa ne jignim reciproc?
Dar nu sunt eu lupul moralist….mi-am spus doar parerea.

clau_rapidistul (4 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:06

ma referam la altfel de filozofie,la faptul ca sunt destepti nu ca neaparat au fost filozofi!ce fac spun ca pitagora a fost matematicaian,homer a fost homo,ca parca a fost si asta nu?probabil ca asa ati citit si voi articolul lui Andries,printre randuri.Articol care execptand ultima idee cea cu COLTUL DE TRIBUNA ESTE DESTUL DE REUSIT.sper sa numi atrag injuraturi!

Danielle (123 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:08

vocea americii

come on
sa inteleg ca tu ai citit articolul si apoi l ai recitat?
adica doar recitandu-l ii poti surprinde esenta?
man, tu esti cumva pe extazy?

no offence

o dinamovista (36 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:08

caligula:

esti fenomenal. :))

caligula (9 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:09

pentru Danielle

si eu sustin articolul Mariei si, partial, Bwana

Luca (9 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:09

Danielle:

N-am avut niciodata pretentia ca sunt genial. N-am nici macar pretentia sa fiu in acord cu majoritatea. Imi acord insa dreptul (pe care din pacate pt tine nu prea mi-l poti nega) de a-mi exprima sincer parerea. Mentalitati gregare nu mi-au fost niciodata apropiate dar asta nu inseamna ca i-am judecat pe cei care le adopta. Si tu, voalat sau nu…cam asta faci.

In privinta explicatiilor de la Maria Andries, daca vor exista vreodata (insa structurate si cu argumente) as fi gata sa pun pariu ca n-ar mai necesita si scuze sau „cenusa-n cap”

un dinamovist (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:11

esti terminata femeie

Beware of dog (5 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:12

Nu pot sa nu ma mir de faptul ca multi dintre cei mai bine intentionati tipi care posteaza pe aici (pe unde nu stiu nici eu ce dracu’ caut) o injura pe autoare;
nevertebrata asta parazita si aleatorie cerseste injuraturile voaste; aceasta amiba, protozoare proteica si informa, nu stie nici ea care e treaba cu ea insasi, incat injuraturile voastre nu fac decat sa o confirme, sa ii confere un profil oarecare, o existenta identificabila dupa anumite atribute pe care voi i le faceti cadou; cand voi o injurati ea va vampireaza, incepe sa prinda oarecare contur.

Danielle (123 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:15

Luca

Pai pana una alta voi sunteti cei care spuneti ca nu l am inteles.Ca Maria asta Andries scrie din pacate ptr ZOO.Cam asa ai zis vocea americii,nu?So, cine si exprima doar parerea si cine jigneste?Noi cei care vrem sa-si ceara scuze ptr ca NOI consideram ca a intinat memoria lui Catalin Hildan sau VOI cei care sustineti ca ar trebui „felicitata” ptr modul subtil de a scrie?

Si ca sa rezolvam divergentele astea, facem pariu ca Tolontan si Ioanitoaia nu or sa permita postarea articolului in editia de maine a ziarului?Daca e un articol bun si corect ar trebui sa apara in ziar.Zic bine?

din PCH (2 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:17

Doamna Andries, nu sunt de acord cu atitudinea unora de a va injura pt acest articol, desi sincer sa fiu e imposibil sa vorbesti de simbolul unora in orice fel atat timp cat nu esti implicat.In 2000 spre rusinea mea eram doar un cetatean deci de la primul meci in peluza am simtit cum e sa canti pt UNICUL CAPITAN..cel putin generatia nu il va uita niciodata pe fotbalistul CATALIN HILDAN…daca ati scrie orice fel de text despre allah probabil ca musulmanii ar reactiona asemanator…CATALIN e simbolul NOSTRU si e decizia NOASTRA daca il pastram in continuare in inimile noastre…
PS: Maria Andries stie meserie dar fiind neimplicata emotional nu are dreptul sa vorbeasca de UNICUL CAPITAN…
TE VOM IUBI MEREU

Danielle (123 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:20

Fac pariu ca daca articolul ar aparea maine in ziar ar fi o eroare teribila.Ar isca un scandal.Maria Andries n-ar mai scrie in urmatoarele 90 de editii ale ziarului.Cam atat de subtil e scris articolul.Si cam atat de bun este.

In rest,sunt de acord ca fiecare sa-si exprime opiniile.Dar opiniile astea sa nu jigneasca sau sa denigreze.Mai ales daca ele fac referire la subiecte sensibile.Cum este si cazul Catalin Hildan ptr suporterii dinamovisti.Si nu numai.

Luca (9 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:22

Danielle:

Imi pare rau sa te dezamagesc dar pariul tau nu are o baza solida. Sa spunem ca mai am cate o legatura mai mult sau mai putin apropiata cu media si un articol bun (in contextul existentei unui site bun) e de multe ori de preferat pt varianta online tocmai pentru ceea ce facem acum…pt posibilitatea existentei unui feedback (presa fara feedback – pozitiv sau negativ, asta conteaza mai putin – nu-si atinge unul dintre cele mai importante scopuri)

Apoi, nu stiu de ce imi adresezi mie reprosuri pentru Vocea americii…doar pentru ca sunt de acord cu acesta asta nu inseamna ca sunt si mesagerul lui sau invers.

Si apoi…citeaza-ma te rog prin fraza, propozitia, sintagma in care pretindeam felicitari pentru Maria Andries. Am spus ce am simtit! Nu sunt avocatul nimanui, nu postez pentru cine stie ce interese meschine…

Si apropo…un schimb de opinii se poate reduce simplu la o conversatie, nu duce univoc catre…divergente. 😉

o dinamovista (36 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:22

din PCH:

te sustin, eu merg tot in PCH, stiu cum e sa canti Unicul Capitan, stiu ce simti cand ii scandezi numele.
Pt noi Catalin Hildan inseaman Dinamo.
Respect Catalin.

LFC Bucharest (32 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:24

Istoria marilor cluburi nu s-a cladit pe „uitarea” celor care au fost eroii tribunelor. Maria, cu exceptia sefilor care te fac geniala, ai gresit cu cinism fata de toata lumea. Te-a ajutat mult ignoranta caci textul dovedeste putina cunostinta de fotbal, ca fenomen.

Cel mai iubit cantec al galeriei celor cu care tin eu vorbeste de Shankly (decedat de 25 ani), Paisley (decedat de 10 ani) … Crede-ma pe cuvant,
oricare dintre ei ar fi dat orice sa ne mai vada o singura data macar cantand la celebra peluza (The Kop), „Fields Of Anfield Road”.

Imi pare rau ca nu aud tribune care sa-i mai strige numele lui Klein sau ale portarului Craiovei. Neamtu… parca… Neamtu si mai cum ?

PS:
Maria, cateva versuri:

Outside the Shankly Gates
I heard a Kopite callling:
Shankly, they have taken you away
But you left a great eleven
Before you went to heaven
Now it’s glory
Round the fields of Anfield Road.
_____________________________
LFC Bucharest

Dinu (6 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:26

Era adevarata maxima aia, ca in univers sunt 2 lucruri omniprezente, hidrogenul si prostia. Raspunsurile de pe blogul Mariei demonstreaza cat de adevarat e vorba asta.
Maria, alta data nu mai fi atat de subtila, ca nu intelegea dinamovimea.
Sunteti deja usori penibili cu unicul vostru capitan. Ati uitat atiti jucatori care au facut mult mai multe ca Hildan, un jucator bun, dar atat.

Danielle (123 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:26

Luca

Vezi?Nu esti atent la detalii.Exact detaliile astea ne deranjeaza pe noi in articolul asta.Felicitarile ptr „geniala” erau puse cu ghilimele. 🙂

Cat despre divergente si opinii…..daca nu eram de acord cu modul in care tu si vocea americii combateti nu va raspundeam personal.Dar modul in care o faceti este relativ ok.So…am acceptat dialogul. 🙂

Luca (9 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:32

Danielle:

Ok.Got it. Cred ca ar trebuie sa ne acceptam si toleram reciproc opiniile si sa incheiem un dialog care monopolizeaza blogul… ceea ce nu cred ca-i normal si corect. N-am incercat sa rastorn parerile pe aici ci doar sa expun problema si din alt unghi. Asa ca o sa inchei cu rugamintea de a-mi satisface o ultima curiozitate: chiar vei ramane la parerea ca o eventuala nepublicare a articolului in ziarul de maine face din acesta pura maculatura? Vei simti ca s-a facut dreptate?

In rest…toate bune! 🙂

eu tin cu Dinamo (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:34

Draga Maria,
Eu am inteles foarte bine ce ai vrut sa spui, si le spun pe scurt si celor care au perceput acest articol ca o jignire ca nu e deloc asa, insa iti recomand, avand in vedere „feed back-ul” de care ai „beneficiat” sa vii cu o detaliere a tot ceea ce ai vrut sa transmiti. Personal cred ca oricum ar fi tb sa incepi cu un „cred ca Hildan ar gandi asa:…..” – parca e prea brusc fara o intrare.. Si tot personal cred ca este extraordinar sa-l tinem minte pe Hildan, mie imi vine sa plang de fiecare data cand ma gandesc la el – vroiam sa mai scriu ceva insa ma abtin.

Luca (9 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:37

Uite ca primesc „intariri” si oamenii nu mai sunt asa de vehementi…Nu degeaba se spune ca noaptea e un sfetnic bun…:D. Serios vorbind, excelenta evolutie de la injuraturi (care au curs toata ziua) la opinii sustinute…

Keep up the good work!

AfterD (146 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:38

In primul rand asta e un articol care e dincolo de rationament, e senzatie pura.Se citeste , nu se comenteaza.Cand e vorba de senzatii , ele sunt atat de personale incat nu sunt negociabile. Chiar daca nici eu nu simt ca Maria , nici nu pot duce o negociere asupra acestui text. Este doar ceea ce a perceput ea intr-un moment de reculegere stricat in mod penibil , si poate in cei 6 ani care au trecut.Daca vreti sa schimbati asta ,bagati-va in sufletul autoarei , acolo e locul unde puteti schimba textul asta.
Decat sa pierdeti timp spunandu-ne ce ar trebui sa simta oamenii si cum ar trebui sa perceapa lucrurile (sau ce prosti sunt ca nu simt ca voi),mai bine ne-ati spune ce simtiti voi.Sau voi doar stiti ?

Danielle (123 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:39

Luca

Ptr mine articolul este simpla maculatura indiferent daca apare sau nu in ziar.Ptr mine si ptr majoritatea covarsitoare a oamenilor care au postat azi pe blogul asta.
Apoi, avand in vederea scurtul dialog pe care l-am avut azi cu Tolontan da!Daca nu va fi publicat face din el si ptr sefii din GSP,poate nu maculatura, dar cu siguranta un articol care nu merita a fi pus in editia tiparita a ziarului.Articol de blog si atat!

Toate bune si tie! 🙂

Danielle (123 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:45

Luca

Si ca sa intelegi la ce ma refer iti redau dialogul.Ma bazez tocmai pe ceea ce tu si vocea americii ne indemnati sa facem,sa citim printre randuri.Well, citeste printre randurile lui Tolontan.

# Danielle Says:
October 5th, 2006 at 3:25 pm

Cataline nu stiu daca e deontologic profesional dar ne poti spune parerea ta despre articolul Mariei Andries?Macar ce a vrut sa exprime fata asta.Sau macar de ce si-a ales atat de prost cuvintele?Si in final,scoate articoul de pe site !!!!! E revoltator.

# Cătălin Tolontan Says:
October 5th, 2006 at 4:16 pm

Danielle: Sa scot articolul cuiva? Nici vorba!

# Danielle Says:
October 5th, 2006 at 4:27 pm

Catalin Tolontan:Multumesc!E suficient ca te-ai gandit la aceasta posibilitate.

vocea americii (148 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:45

Danielle:

Am inteles articolul si fara sa mi-l recit. Vroiam sa ti-l recit tie. Dar tu nu poti pastra logica argumentului. Draga, si daca tot atita vrei sa o iei de guler pe Maria Andries, nu stiu daca la tine a ajuns, dar exista email. Ia incearca: maria.andries@gsp.ro.

Luca:

Si mie imi pare rau sa te dezamagesc, dar pariul lui Danielle are o baza foarte solida (desi probabil fara sa-si dea ea seama): cele 90% din raspunsuri care o injura pe Andries. Gura pacatosului adevar graieste. Ce, crezi ca aia de pe strada sint mai breji ca astia de pe blog? Pur si simplu nu vor, sau nu au cum sa inteleaga.

Iti pui mintea cu niste copii. Nu vezi ce pariuri puerile pune?

bogdan (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:46

cine-i da dreptu fiintei astea numita maria andries sa vorbeasa ca despre un om pe care nu l-a cunoscut nu stie cine este si sa foloseasca si asemenea expresii de crtier.despre UNICUL CAPITAN,CAINELE ROSU CATALIN HALDAN sa vorbesti in asa hal eu zic ca aceasta femeie urata ar terbuii sa mai scrie inca un articol in care sa-si ceara scuze da foarte multe pentru ca este jignitor fata de capitanul nostru si fata de noi toti cainii.cere-ti scuze.

vocea americii (148 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:48

Luca, asa mi s-a parut si mie acu’ vreo 5 ore. Da’ fii fara grija, izvoarele timpeniei sint nesecate, vin altii din urma.

Luca (9 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:51

:)))….Mai mai si am promis ca ala era ultimul post…

„Multumesc! E suficient ca te-ai gandit la aceasta posibilitate.” Stii ce inseamna? Cam asa:Daca cititorii discuta cu mine despre articolul altcuiva asta inseamna ca articolul naste polemici. Asta inseamna ca are ecou…

Asta e si ideea. Un articol nu trebuie sa primeasca premiul nobel pentru literatura, trebuie sa iste polemici, trebuie sa auzi de la el de la prieteni, trebuie sa-ti doresti sa-l citesti macar pentru ca te intriga zvonurile.

I-ai confirmat deci ca Maria isi merita leafa. Si uite cum ne-am indepartat de la topic…

Gata, noapte buna!

Danielle (123 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:51

vocea americii

ai gandit aproape o jumatate de ora si raspunsul tau e asta?

ok ok!

Somn usor!Toate cele bune!Power to the people!Astea…..:)

Danielle (123 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:55

Luca

🙂 Absolut corect.Cu o mica corectura.Aia am spus eu nu Tolontan.El a refuzat sa-si dea cu parerea despre articol.S-a limitat la a spune doar atat: „Sa scot articolul cuiva? Nici vorba!”

Diplomatic.Deontologic.Si istet.

Ya,somn usor! 🙂

Luca (9 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:58

Mea culpa…sorry…si totusi, cu noua precizare pt care iti multumesc :P…tot nu se schimba datele problemei…

o dinamovista (36 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:58

Inca nu ati treminat cu polimicile?
Gata, faptul e consumat, acum e mai putin relevant daca apare sau nu articolul in ziar.

Danielle, crezi ca daca apare articolul in ziar, va fi altfel pt Dinamo, pt Hildan, crezi ca vi o noua revolutie pornita in potriva Mariei.
Nu sunt avocatul ei, nu sustin art, dar ar trebuie sa terminam cu copilariile.
Da, Catalin e un simbol pentru noi, da, Maria nu a scris cel ami bun art al carierei ei, dar pt asta nu trebuie sa o punem la zid.
Sunt suporter Dinamo, merg la meciuri, dar asta nu insemna ca trebuie sa dam cu pumnul in masa si sa „muscam” tot ceea ce ni se pare deplasat, sau mai stiue eu cum.

Astept injuraturile si comntariile de rigoare.

Alin (6 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 1:59

De multe ori stau si ma gandesc….adesea plang…pe la diferite morminte….printre care se afla si mormantul UNICULUI CAPITAN….asha sunt eu,mai sufletist,in interior,in exterior sunt de fier…stau si ma gandesc adesea pentru ce sa injuri un om care nu mai e printre noi?…pt ce…pt ce acest articol?…doar de dragul de a scrie ceva?…draga „geniala” un sfat de la un caine…poate nu-ti dai seama…dar pe noi ne doare,cand vb asha…si mai am o intrebare pt totzi stelisti…DE CE FUGITI MEREU?

americanul (11 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:00

Ce repede trec anii. Miine poimiine fac 29.Eram mai mic decit Catalin cu 2 ani. Imi placea fotblul la nebunie si Ionut Chirila ma lasa sa ma antrenez cu grupa celor nascuti in 1976.Dar puneam mai putin „osul”Mie imi placea jocul in sine .Cel mai tare punea „osul „Catalin .Raminea dupa ce se termina antrenamentul inca 10 -15 minute sa mai faca citeva ture de stadion sau sa mai traga la poarta. Avea fotbalul in singe. Striga Chirila dupa el: „Ma Hildane treci odata la vestiare ca ne apuca noaptea pe aici!!”Si asta zi de zi. Ne rupeam genunchii si pantofii pe cimentul terenului de handbal ori ne inecam cu praful stirnit de zgura neagra care ne facea sa aratam dupa antrenamente ca dracii,atit de murdari eram . Tricourile albe se faceau negre. Bineinteles Catalin era cel mai „tavalit” . Muncea enorm la antrenamente si asta nu ca sa iasa in fata. Era modest,tacut si
cu o buna educatie fata de alti copii care eram la grupele lui Ionut Chirila.Odata a venit Chirila la mine si azis ” Bai Americane, vrei sa ajungi fotbalist sau nu ?” Am replicat: „Da dom’ profesor.” Foarte bine , de azi la antrenamente faci pereche cu Hildan. Vine Catalin la mine..
:Americane sa faci tot ce fac eu, daca nu te desfintez!! „(era vorba preferata a lui Ionut Chirila) Pe urma tot el : „hai ba ca glumesc!” Era in cantonament la Cimpina. Doua saptamini am lucrat pereche cu el . La inceput nu faceam fata ,pe urma m-am obisnuit. Ma lua linga el si imi arata ce si cum Cind terminam Catalin ma trimitea la vestiare . Atit asteptam !! plecam ca din pusca! Iar el raminea sa mai faca vreo 2 ture . de fapt 20!!! Imi spunea Chirila : „Ba americane !! daca tu o sa muncesti ca Hildan o sa ajungi mare fotbalist „!! (dupa 10 ani de statut ca mic fotbalist, la numai 17 ani am renuntat definitiv la fotbal) „Si voi toti bai – luati exemplu!!”Si ce baieti avea Chirila in lot; printre altii: Tararache, Florentin Petre, Cezar Dinu ( din pacate nici el nu mai e printre noi) Cimpeanu Si altii.(sa nu se supere ceilalti ca nu ii enumar pe toti dar toti eru buni) Cu lotul asta Dinamo ’76 au iesit ani la rind campioni nationali.Cea mai mare bucurie era sa ii infringa pe rivalii de la Steaua. Iar cel mai fericit era Catalin. A iubit Dinamo. !0 ani din copilaria lui (ca si a mea ) au ramas acolo in „groapa” pe zgura neagra
a stadionului Dinamo.Din motive personale eu am renuntat la fotbal . El a continuat . Munca si perseverenta l-au propulsat pina in nationala. Si-a cistigat respectul colegilor si al adversarilor prin calitatea lui de baza: modestia.Pacat ca nu sa bucurat de glorie si tinerete. Ca fotbalist ,te formezi renuntind la multe ; la copilarie la bucuriile vietii si multe altele.
Ca sa asimilezi trebuie sa muncesti pe arsita , pe ploaie pe zloata si pe frig. Aproape 1000 de ore pe an. Si atunci momentele de bucurie ,copil fiind, le constituie mingea,fotbalul in sine si culorile clubului pe care trebuie sa le aperi.Iar Catalin a iubit Dinamo. De aceea merita sa nu fie uitat .
Poate ca Maria ar trebui sa reformuleza citeva idei din articolul sau fara a trimite aluzii voalate la adresa suporterilor. Ar trebui sa scrie direct despre violentele din tribune, atit fizice cit si verbale,pe care poate nici Catalin nu
le-ar fi agreat. De fapt asta e esenta articolului,dar mai voalata. In rest despre tine Cataline , fii sigur ca nu vei fi uitat.

americanul

vocea americii (148 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:00

Danielle:

SI de unde reiese ca lui Tolontan i-a trecut macar prin cap, asa cum spui tu, sa scoata articolul Mariei Andries? Mie mi se pare taman invers. S-a intors lumea pe dos? Am inceput sa delirez?
Si de unde esti tu de tot introduci englezismele astea in limbajul tau?

Danielle (123 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:03

vocea americii

1 corectitudinii si nu „corectitudinei”
2 a zis odata si nu „a zis o data”
3 somn usor!
4 nu!nu sustin ca o parere nu are valoare chiar daca e scrisa cu greseli gramaticale,stai linistit.
5 somn usor! again

Danielle (123 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:05

vocea americii

Tocmai tu nu intelegi?Tocmai tu care stii sa citesti atat de bine printre randuri?Jenant.

Sa lasam polemica.Intereseaza-te maine daca apare articolul in ziar sau nu.Asa o sa ai certitudinea ca ceea ce trebuie sa citesti de data asta printre randuri e corect.

vocea americii (148 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:07

Danielle:

Nu draga, am fost sa maninc 1/2 de ora. La mine e 7 seara. Gata. Pace voua.

Un stelist (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:09

domnu’ Ovidiu sa-si schimbe lentilele ca nu mai vede bine…esti pe dreaq o geniala, mai degraba o incapabila. ce faci tu e presa? mai gandeste-te. faci sedinte de spiritism? sau ai baut prea mult si l-ai visat pe Haldan vorbindu-ti?

Cel mai grav nu este articolul asta sau celelalte pe care le-ai scris, ci faptul ca nu realizezi cat de patetica esti.

Du-te, scrie pe monden, diverse, inventeaza horoscoape si lasa-ne, ca esti varza!!!

vocea americii (148 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:13

Te-ai aburit cu totul. De unde tot o scoti pe asta cu cititul printre rinduri.

1. adevarat. Typo.
2. Nu draga, odata = impreuna. O data = cindva. Ca filosofu’ ala n-a scos chestia aia asa ca pe-un scuipat, toata de-odata. A spus-o si el cindva, de mult.
3. Nu ma pune sa-ti numar mie greselile tale.
4. Don’t put words in my mouth. Nu ti-am zis eu sa citesti printre rinduri. Intelege ce vrei.

Danielle (123 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:13

o dinamovista

Nu da nimeni cu pumnul in masa.Nu pune nimeni pe nimeni la zid.Doar ca nu accept ca un ziarist sa o comita in felul asta.Nu cand vine vorba de Dinamo si mai ales de Catalin Hildan.
Inseamna prea mult ptr noi.Mult prea mult ptr a accepta un mod nefericit de a scrie un articol.

vocea americii (148 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:14

Auzi, si stii ce, daca vrei mai bine continuam pe vreun chat, ca adorm oamenii astia aici cu pedanteria.

Alin (6 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:14

Daca vretzi sa comentam ceva legat de suporterii(e mult spus suporteri…ca decat in cupele europene vin pe stadion…mai bine spus un simplu „de duminica”) stelei putem comenta pe http://www.manelo-stelisto.ro sau http://www.de-ce-sa-cantam-cand-putem-urmari-meciul-cu-samanta-n-gura.ro

vocea americii (148 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:16

Danielle:

Ziarista n-a comis nimic. Crima e numai in mintea ta aurie.

Danielle (123 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:17

vocea americii

„odata=impreuna”? 🙂
„o data = candva”? 🙂

odata = demult = candva-ul tau

o data = de doua ori = de trei ori – intelegi tu, sper.

Danielle (123 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:20

# vocea americii Says:
October 6th, 2006 at 2:14 am

Auzi, si stii ce, daca vrei mai bine continuam pe vreun chat, ca adorm oamenii astia aici cu pedanteria.

:)) esti singur,ha?

ok, acum inteleg derapajele in gandire. 😛

Aici e 2 AM.Somn usor!

vocea americii (148 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:20

americanule:

Frumos scris!

S-a scris si direct despre violentele din tribune, chiar la GSP. Nu mai stiu daca Maria Andries, parca altcineva. Tot degeaba.

o dinamovista (36 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:22

Nu s-a facut bine inteleasa, asta e tot.
Ok, articolul ii loveste pe diamovisti in simbolul lor, loveste persoana pe care noi o veneram, dar nu cred ca a facut intetionas acest lucru.
Hai sa incetam cu comenatriile. Daca o tinem asa nu terminam nici maine.
Nu cred ca articolul Mariei ne-a facut sa-l uitam pe Hildan si nici nu cred ca va reduce violentele dintre suporteri.
Nu crezi ca acordam prea mult interes unu articol, care peste cateva zile ne va iesi din minte?
Maria a presupus ca asta isi dorea Catalin Hildan, dar noi, ca suporteri adevarati, stim cat de mult iubea Hildan echipa, stim ca i-ar fi placut sa auda cat de iubit este, dar…..sa nu mai facem atata caz.
Chiar nu merita

cynic (6 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:22

mda,oricum baietii nu au inteles nimic.nu cred ca articole gen Dilema Veche isi au rostul in Gazeta…

Alin (6 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:24

cu steaua pana la moare de unde crede-ti ca vine?….:)…sa fim seriosi:))

Danielle (123 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 2:24

o dinamovista

Se spune ca Dinamo are cei mai inteligenti suporteri.Corect!Intrebare:esti si frumoasa? 🙂

Comentariile sunt închise.