Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

…ue şi veselie

Golul egalizator de la Iaşi a adus chef de sărbătoare în Ştefan cel Mare . Nu cei aproape o mie de jandarmi şi poliţişti, ci golul ieşenilor a adus calmul în Ştefan cel Mare. După uralele de rigoare, „Aţi auzit, […]

duminică, 1 octombrie 2006, 9:17

Golul egalizator de la Iaşi a adus chef de sărbătoare în Ştefan cel Mare . Nu cei aproape o mie de jandarmi şi poliţişti, ci golul ieşenilor a adus calmul în Ştefan cel Mare. După uralele de rigoare, „Aţi auzit, băăă, o murit spurcăciunili!”,  egalul din meciul cu Steaua a ştampilat cu voie bună chipurile fanilor dinamovişti. „Da’ chiar mi-au luat bricheta!”, se miră unul, spre hazul găştii. Altul îl pisează pe un soldat, „De ce, mă, de ce?, ce legătură are că am fost la chef? De ce să nu intru?”. În fine, cineva pune punctul pe i: „Acum ar fi culmea să strigăm ..ue Steaua, nu?”.

Cu o jumătate de oră înaintea derby-ului, stadionul e pe jumătate plin. Rezultatul de la Iaşi i-a destins chiar de tot pe fanii „cîinilor”.  Torcida vişinie, cîteva sute de oameni, s-a ghemuit la o peluză. În rest, alb-roşu. Alb-roşu mut, fără bannere. Numai drapele, simple sau cu rotweilleri uriaşi, pe care n-ar îndrăzni nimeni să-i ştampileze. Grupuscule de pompieri patrulează în jurul terenului. Căştile cucuiate dau o tură, dau două, se opresc şi ascultă ce le spune o cască mai mare. Apoi se reped la tulumbe. În cîteva minute, în colţurile pistei de atletism s-au lăţit ca pe sugativă pete mari de apă.

Stadionul se populează ordonat, crănţănitul seminţelor se înteţeşte. Rapidul iese la încălzire, întîmpinat cu vocalize scurte de galeria roş-albă. În bătaia nocturnei, apar şi jucătorii lui Rednic, aplaudaţi în picioare. Nu se mai vede albastrul pestriţ al poliţiei, nici kakiul soldaţilor, nici căştile portocalii ale pompierilor. În Groapă nu mai e loc decît pentru două culori, alb-roşu, şi o singură sărbătoare, fotbalul. „Ar fi culmea să strigăm .ue, Steaua, nu?”. Culmea, neculmea, asta se strigă, din zeci de piepturi. La derby-ul cu Rapid.

Comentarii (84)Adaugă comentariu

RomaniaFootball (12 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 21:52

Cine a zis ca ar fi culmea daca se va striga? Probabil stii care este atmosfera la stadion si ce se striga. Nu spui noutati. De bucurie, banuiesc ca si rapidistii si dinamovistii au avut de transmis un mesaj stelistilor.
Ca asa face si galeria stelista in astfel de ocazii nu mai trebuie demonstrat. Asta0i fotbalul, astea-s galeriile.
Tocmai dadu gol Ganea. Dinamo – Rapid 1-1 , parca in min 55, dupa ce Rapid a avut cateva ocazii pe contraatac. Meci frumos, spectaculos, fara probleme de arbitraj.
Acu galeria striga: „pe ei, pe mama lor”

RomaniaFootball (12 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 22:03

Dinamo – Rapid 2-1 (Ze Kalanga, min 68) si nici o problema de arbitraj inca. Chiar acu (min 70) Zicu este schimbat si galeria dinamovista il fluiera.
De remarcat ca la 1-0 Rapidul controla jocul, vorba comentatorului. Asa e in fotbal, dar meviul inca nu s-a terminat.
Inca ceva: prim plan cu dl Danilescu, dupa gol, i s-a citit clar pe buze ce a vrut sa transmita adversarilor. Ca tot veni vorba de limbaj…

RomaniaFootball (12 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 22:09

Dinamo- Rapid 3-1 si scandal intre galeria rapidului cu jandarmi. Pacat ca se intampla din nou evenimente de acest gen…(min 80)

RomaniaFootball (12 comentarii)  •  1 octombrie 2006, 22:24

In concluzie:
-mi-a placut de Rapid pana la golul egalizator;
-mi-a placut jocul lui Dinamo dupa primul lor gol;
-arbitrajul a fost bun; comparati cu arbitrajul din meciurile de la Iasi, Cluj, Piatra Neamt
-putin scandal intre galeria rapidista si jandarmi, dupa golul 3 al dinamovistilor, cand acestia au incercat sa intre in teren, rupand gardurile.
In rest spectacolul a fost ok. Se poate si asa.

Bog (1 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 1:26

Domnisoara Maria Andries iar a-ti gresit cu ultimul articol publicat, intitulat ” 10 pe linie ” in care a-ti comentat meciul Dinamo Rapid.La golul doi al dinamovistilor ati sustinut ca Ionel Ganea a lovit cu capul cand de fapt Niculescu a fost jucatorul care a rezolvat meciul prin lovitura libera respinsa in corner si prin lovitura cu capul respinsa in picioarele lui Ze Kalanga. Cine nu a vazut meciul si citeste articolul dumneavoastra este indus in eroare ceea ce nu este deloc normal pentru ca golul doi este in mare masura al lui Claudiu Niculescu!

virus (8 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 1:26

Ceea ce ziaristii nu reusesc niciodata sa inteleaga, pentru ca ei nu traiesc momentul respectiv sau, daca traiesc, o fac la o intensitate infima in raport cu entropia unei galerii, este ca „..ue” de care se aminteste aici se traduce prin „mori de ciuda” in majoritatea cazurilor. De cele mai multe ori se scandeaza dupa o reusita a favoritilor sau dupa un rezultat defavorabil al rivalilor. Este cat se poate de rational si de uman:))…

Alexito (2 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 1:45

Bravo virus,bine ai zis-o.poate baga si ea la cap ceva,ca si asa vad ca nu prea are nimic.Asta e articol?Nu mai ai despre ce sa scrii?C e naiba fato?Mai mergi pe stadion e sfatul meu.

montpellier8-0 (101 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 1:50

Stimat Dra Maria,
Sunt unul dintre suporterii aflati pe primul rand chiar in fata Dvs la tribuna 0. V-am observat prezenta de cum am intrat in tribuna si as fi dorit sa va spun ca imi place stilul Dvs de a scrie. Vorbeati cu Dl Niculescu si n-am gasit momentul oportun (poate nici nu o intereseazam m-am gandit o sec)
Recunosc ca am strigat de en ori mascari la adresa echipei de la stana (noi ii denumim spurky, stana, oile etc dupa cum si merita), recunosc ca am lovit in pvc-ul care separa (sau uneste?) suporterii de ziaristi la fazele care nu ieseau bine pt noi. Si tot eu m-am ridicat pe scaune ca un turbat pupandu-ma cu cei din jur la cele 3 goluri de manual ale baietilor.
Desi in focul luptei ratiunea abdica de mai multe ori ma gandeam – sunt si femei in spate, cad in penibil, iar o sa scrie in ziare ca suporterii de la 0 s-au dat in stamba.
Din ce scrieti inteleg ca pana la urma nu v-a displacut vizita in batranul nostru stadion. Astia suntem noi, cainii – vulcanici, acizi, usor frustrati, dar MANDRI.
Avem de 3 luni o jucarie superba care merge unsa si restul e doar detaliu.
Va felicit ca ati avut inspiratia de a asista la un meci adevarat alaturi de suporteri adevarati si sper ca veti reveni.
Mai mandru ca niciodata de echipa mea va salut si acum va pot spune – Buna seara, imi place cum scrieti. Tineti-o tot asa.

RedKid (8 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 1:50

cum sa nu-ti injuri concurenta cand esti atacat cu tot felu de declaratii care contin cuvantul ”arbitraj” si declaratii gen ”sa o vad acum pe Dinamo cu arbitrii astia straini dom`le” ?? mie unu mi se pare imposibil..Atat de dulce a fost victoria asta..pff..si da am fost si eu unu din cei care injurau steaua..si cum a spus si virus mai sus era un ”mori de ciuda ca eu pot si tu nu”..in rest: Dinamo la pupitru!

maxx (2 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 1:51

Cred ca suna placut pt fetita asta cuvantul respectiv deaia a incheiat articolul asa apoteotic!!!

RomaniaFootball (12 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 2:01

Am incercat sa fac un comentariu obiectiv al meciului Rapid – Dinamo, care drept sa spun, m-a impresionat in mod placut, ca spectacol. Incep sa cred ca cele 2 echipe merg pe drumul cel bun spre un parcurs bun in UEFA. Pacat in ca steaua a dezamagit total dupa meciul de la Kiev (sigurul lucru de care sunt acuzati stelistii este aroganta conducatorilor, nu cred ca are nimeni nimic cu jucatorii)
http://romaniafootball.blogspot.com/2006/10/dinamo-rapid-un-derby-care-nu.html

slikov (1 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 2:39

Geniala Maria ,
de ce nu spui de suporterul bine imbracat mirosind a aqua de gio , cel care vorbeste articulat , cel care injura moderat 🙂 sau atunci cand o face nu vizualizeaza un act sexual cu meme . Stii ca nu-s toti o apa si-un pamant , dar probabil ca esti incurajata sa scrii dumitele astea ieftine .
Asa pot generaliza si eu … femeile-s diletante vis a vis de fenomen .

laur (15 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 3:43

Nu comentez nimic de meci, de isteria de dinainte si de steagurile cazute in berna in redactia dumneavoastra. Comentez felul dumneavoastra de a scoate in evidenta grosolania suporterilor dinamovisti. Orice om, cu IQ mai mare sau mai mic, are dreptul sa tina cu o echipa. Doar pentru faptul ca e mai redus mintal, imbracat mai ponosit sau urat, nu-i putem interzice sa nu mai vina la meci sau sa nu mai tina cu aceasta echipa. Exemplul pe care l-ati dat, se regaseste cu usurinta in toate galeriile din tara, Nu e nimic spectaculos, sau singular.
Insa, jurnalistii cand scriu un articol, au o mare responsabilitate pentru ca foarte usor influenteaza opinia publica. Asa ca, normal ar fi ca jurnalistii sa aiba un IQ mai ridicat.
Va rog frumos, ca veni vorba de profesionalism, luati legatura cu Domnul Scorpie ( colegul dumneavoastra ) si informati-l ca Rafa Benitez e antrenor la Liverpool de ceva vreme, iar Gerard Houllier este antrenorul lui Olymique Lyon…ca poate n-a realizat cand a vazut meciul Stelei, dumnealui a vazut meciul Liverpool – Tottenham, iar Gerard Houllier era antrenorul ….stiti dumneavoastra cui.
Va multumesc!

Simon (5 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 3:56

Draga Maria, cu articolul asta ai reusit sa stergi si ultima urma de simpatie pe care o aveam pentru tine si articolele tale. Tot timpul trebuie sa ne rezumam la un exemplu concret dar nu inteleg de ce niciodata nu ne uitam la the big picture. La Timisoara se striga .ue UTA si viceversa, la Galati se striga .ue Farul si viceversa…iar de Bucuresti, oriunde te duci auzi numai .ue. Mereu, voi scriitorii, pentru ca nu va consider pe nici unul gazetari, bagati bete in roate echipei care v-a platit mai putin. Azi a fost Dinamo, etapa viitoare o sa fie Poli, si tot asa. Cand o sa vorbiti de fenomenul in masa si nu de un stadion sau altul ?

Darian (1 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 4:46

ce sa zic? cam dezamagit dupa seara asta! dar… daca stau bine si ma gandesc asa se intampla de fiecare data. cred ca titlul spune tot: „Adio Titlu?”! nu stiu daca mai poate fi o intrebare. cred ca a devenit afirmatie. si nu numai din punctul nostru (al rapidistilor) de vedere. stiu! o sa imi raspundeti ca si anul trecut la finalul turului Dinamo avea o gramada de puncte avans si noi inotam pe la jumatea clasamentului si la final abia daca au mai prins locul 3 pe cand noua ne-au furat titlul in ultima etapa. dar cam alta era situatia si din punct de vedere administrativ si al echipei! acum le merge din plin. e liniste, au echipa, au antrenor pe care noi l-am alungat cu pietre dupa ce ne-a adus 4 tofee (mai multe decat in toata istoria nostra), pe cand in giulesti e atmosfera din groapa de anul trecut. vedem meciuri tip K1 (Copos vs Vama, Copos vs Lucescu, Copos vs Valvis). ce s-a schimbat la noi in vacanta asta? va spun eu: am pierdut un jucator care facea cat juma’ din echipa (Niculae), am mai pierdut unul care murea pe teren (Ilyes) si in schimb s-au cheltuit 5.2 mil de euro (OARE???) pentru 4 nume. aaa si era sa uit! am mai adus si un mingicar „caine pana la moarte” pana acum cateva luni…. prin urmare din 5 valori eu vad ca unul singur joaca: Lazar! adica ala mai ieftin. nu era mai bine ca in locul epavei fotbalistice care este Griffits si a epavei medicale care se dovedeste a fi Mazilu sa il fi luat pe Ganea GRATIS? nu era mai bine sa fi tras cu dintii de Niculae? Nu va obositi sa raspundeti! sunt intrebari retorice… cum ii putem arata lui Razvan ca nu are echipa care sa poata sa tina de un amarat de 1-0! ca degeaba joci bine 60 de minute si in restul de 30 te faci de ras! S-a vazut cu Steaua, cu Dinamo, cu Madeira unde numai norocul (si Coman) a facut ca la pauza sa fie numai 1-0 pt portughezi? cam atat am avut de „blogg-at”!

bubu (2 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 5:02

nu numai la meciul cu rapid se striga aia, la toate meciurile, pentru simplu fapt ca nu atat stelistii (care sunt si ei oamenii, unii mai buni altii – grosul – mai rai) ci conducerea clubului de la stana merita.

costin_houston (1 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 6:08

Au fost cu „m..a” in gura ambele galerii de nenumarate ori si s-au mai luat si la bataie ca altfel meciul nu avea farmec pentru ei. Se pare ca pe acesti suporteri fotbalul ii intereseaza mai putin, chiar deloc cateodata. Nu puteau sa se abtina si sa nu injure, doar este democratie. Dar o democratie inteleasa gresit. Ciudat a fost ca suporteri aruncau cu niste tuburi lungi probabil de pvc de la steaguri in jandarmi si ma intrebam daca nu erau mai inteligenti acesti jandarmi daca le confiscau aceste obiecte inainte ca acesti suporteri sa intre cu ele in stadion. Si un lucru este clar managementul acestor echipe este deficitar din moment ce lasa suporteri sa intre pe blat si sa ajunga cu astfel de obiecte in tribune. Trebuie toti sa invatam de la meciul de Liga Campionilor cu Lyon. Numai asa putem merge inainte. Bafta!!!

UltraSur (67 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 6:24

ma intreb daca imbecilul de virus, dinamovist dupa o prima impresie,care a scris ceva mai sus, stie ce inseamna cuvantul „entropie” pe care-l foloseste. ia dictionarul bai baiatule, nu e ceea ce crezi tu. dinamovistii in general (nu totzi, nu generalizez) au falsa impresie despre ei cum ca ar fi cumva mai destepti doar pt ca tin cu dinamo.. sa mori de ras alta nu. pai cretinitate mai mare decat un asemenea factor substantialo-esential decisiv (ma exprim asa din pura ironie, pt cei care stiu ce e aia) in stabilirea coeficientului de inteligenta, probabil ca mai folosesc doar copii de 3-4 ani…cu indulgenta. ba mai mult, imediat dupa enormitatile debitate de geniul autointitulat „virus”, vine alt erudit care-l aproba „pozitiv”(pt „cunoscatori”, citat din caragiale) probabil alt dinamovist inteligent prin faptul ca tine cu dinamo. bai prozelitii lui dinu, nu e de ajuns sa ti cu dinamo ca sa fi inteligent , tre scoala, multa chiar…aoleu era sa uit: cautati in dictionar ce inseamna un cuvant idiotilor, dupa aia sa-l folositi

laur (15 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 7:19

@Ultrasur
Cred ca era mai NORMAL sa le arati ca nu stiu cuvantul acela, fara sa jignesti, chiar daca nu-i cunosti, sau tocmai de aceea…vezi ca la sfarsit, te-ai infierbântat cam tare, ai mai scapat litere, virgule. Si n-aveai nevoie de dictionar.
La noi romanii, a jigni, e o placere, iar daca mai e si din tabara ”dusmana”, placerea creste exponential.
Bafta cu Realul, ca aveti nevoie!

jullian (4 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 7:41

Maria , io cred ca ar trebui sa ne vedem , io sunt sunt destul de moderat , tu te schimbi dupa cum bate vantul , io sunt dinamovist , tu incerci sa pari impartiala , io sunt de acord cu tine , tu ai prostul obicei sa fii Gica Contra , io sunt beat , tu esti doar o femeie care se multumeste cu complimente de la un ” ratings adicted ” , esti geniala sa moare stra-matusa-mea

BogdanMiami (16 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 7:49

MANDRU CA SUNT STELIST.

Bravo voua, caini. Aveti echipa buna. 10 victorii in cap, nu e gluma. Dar trebuie sa ne multumiti noua Stelei si chiar lui Gigi(chiar si eu de multe ori l-am facut dobitoc), caci fara noi, conducatorii vostri si in acest moment se mancau intre ei si poate aveati ghinionul sa il aveti si pe Dinu pe banca, sa troneze asupra blaturilor.
Acum sunteti curati, jucatii fotbal. Bravo voua. Macar avem si noi cu cine juca. Ne-ati batut! Asta e. Nu ne-ati batut intr-o vreme, atatia ani la rand.
Doar ca de acum vine greul. Sunteti undeva sus, pe un deal. Pana la munte mai exista cale lunga. Si aveti grija ca se aluneca usor.

Forza Steaua.

BogdanMiami (16 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 7:50

Pentru RomaniaFootball… Frate, fa-ti reclama pe google, nu aici. Chiar nu avem nevoie de parerile tale.

Polyst (1 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 8:27

UE de la ce vine?

… ca veselie stim…

Dr Piemonte (7 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 8:32

Lauda de sine nu miroase a bine! GENIALA? Sa fim seriosi…. In fine…. Duduita asta e atmosfera pe stadion care e problema? Fii sincera , tu nu injuri?Sau voi astia de la Mazeta Sporturilor sunteti asha intr/o alta lume? Mai cu putin bun simt din partea voastra si totul ar fi ok… GENIALA? Hai cam/ai facut sa rad si asta e bine…..

Bogdan (1 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 8:35

in fotbalu` de azi a ajuns sa conteze mai mult esecul rivalui decat victoria ta (echipei tale). asta nu e neaparat un lucru rau… singura chestie pe care voi jurnalistii nu o puteti pricepe si (probalil) ca niciodata nu o sa pricepeti e ca fenomenul suporterilor organizati (ultras…desi in Romania nu e asa ceva …inca… poate mai mult un pionierat) implica nu numai sustinerea echipei de suflet ci mult mai multe chestii. stadionul este locul unde ma pot manifesta asa cum vreau pt ca fotbalul nu a fost facut numai pt doctori, avocati (oameni de bine) sau femei si sugari… el a fost inventat de oameni simpli.. pt oameni simpli. nu vreau sa vin la meci sa stau pe scaun incalzit.. sa nu pot sa fumez.. sa imi manac hot dog-ul si sa-mi beau pepsiul din pahar de carton… vreau sa ma dezlantui, sa injur, sa cant, sa rad, sa plang… stadionul este locul unde iti poti face orice si pt acele doua ore pe saptamana in care te poti simti chiar liber merita sa induri toate kkt-urile de zii cu zii.

P. S. vorba cezarului… „paine si circ”….

virus (8 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 8:50

Pentru Ultrasur…te descalifici singur in privinta IQ-ului…metaforele nu au ce cauta in mintea ta ingusta. Entropia este caldura degajata de o reactie chimica iar aici era vorba de o metafora mult prea sofisticata pentru un cretin dependent de dictionar. Probabil esti dezamagit ca dictionarul nu iti explica prepozitiile si esti nesigur cand le folosesti. In rest, numai de bine.

dora (3 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 9:20

Felicitari, d-ra Maria, scrieti articole care sunt „foarte citite”.Indiferent ca cititorii sunt „simpatizanti” ai di-namovistilor sau ai stelistilor sau ai altora, faptul ca sunt atat de comentate, arata indiscutabil, faptul ca sunt interesante. Cititorul gaseste literatura in articolele d-voastra , nu poti sa nu citesti articolul pana la capat , iar cand se termina, parca iti para rau . Sigur, se simte printre randuri ca este scris de o femeie, un barbat este contrariat ca „ce daca se injura, ca door si la alte..meciuri.” .
,
„D-lor barbati” ,trebuie sa acceptati faptul ca si femeia poate sa se priceapa la fotbal ca si barbatul, nu este ceva exclusiv pentru barbati , sau chiar inca la noi mentalitatea aceasta este chiar asa invechita?

RomaniaFootball (12 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 9:37

pt BogdanMiami:
-merci pentru apreciere. Ai dreptate, ar fi trebuit sa ma abtin cu reclama, dar acum deja nu mai pot sterge comentariul.
-in privinta performantelor echipei Dinamo: rezultatele sunt spectaculoase, jocul poate fi imbunatatit. Intr-un campionat modest totusi, se intampla insa sa poti face punctaj maxim in 10 etape. Mie sincer nu mi-a placut jocul lor in meciul cu Rapid.
-” aveti grija ca se aluneca usor.’ : stai linistit, alunecare mai abrupta ca anul trecut in retur n-a avut Dinamo niciodata, asa ca s-ar putea sa aiba grija.

Intrebare: daca Steaua continua sa joace ca pana acum, poate termina campionatul pe locul doi?

caesar (3 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 9:37

Rapid a jucat bine, chiar neasteptat de bine in fata unui Dinamo care cred ca se gandea mai mult la punctele care ii desparteau de suferinda Steaua care nu numai ca nu se regaseste dar nici nu se cauta. Un joc bun pana cand dinamovistii au reusit sa inscrie. Ei bine, contrar la ceea ce am vazut in Madeira, Rapid s-a rupt de tot, aratand in timpul jocului mai degraba decat pofta de fotbal, pofta de vestiare si dushurile ce urmeaza dupa meci. Au primit in schimb un dus rece care sper sa le bage mintile in cap.

Bogdan (4 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 9:46

Problema nu e ce se striga, problema e cu gardul, care inca o data s-a dovesit o porcarie greu care nu poate stavili vandalii, din pacate la noi nu se poate renunta la ele, ar intra bivolii pe teren si ar opri meciul. Asa ca asteptam un gard mai solid, de jur imprejurul terenulu, dupa cum s-a vazut prostia e molipsitoare, dupa ce gunoierii au intrat pe pista cainii au devenit papagali si i-au imitat. Rusine !!!!!

orre (85 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 9:48

Pot sa spun ca atat Dinamo, cat si Rapid au disputat toate meciurile pe teren in acest campionat. Corect este ca Dinamo este cea mai in forma echipa in acest moment. Dar are probleme cu apararea. In cupele europene eceste goluri primeite cantaresc mult. Rapid nu are nici un compartiment peste medie, cum de exemplu Dinamo are atacul. Razvan trebuie sa faca ceva, atacul este aproape zero. Sper ca Rapid sa-si revina.

Dar nu vreau sa ma axez prea mult pe asta, felicitari atat pentru Dinamo cat si pentru Rapid, jucati doar pe teren.

Ceea ce observ si ma scarbeste este altceva.
Ma uit la meciurile stelei si ca spectator astept sa vina momentul, si chiar vine meci de meci , in care sa vad:

1. acordarea unui11 m pentru steaua
2. anularea cel putin a unui 11 m pentru echipele care joaca contra stelei
3. un autogol in favoarea stelei
4. goluri ale stelei in care adversarii se intorc cu spatele

si toate astea in conditiile in care steaua este penibila

oare nu mai trebuie sa ma uit la jocurile acestei echipe, se pare ca acolo voi ajunge, macar la rapid sau dinamo vad meciuri corecte, chiar daca castiga sau pierd.

elle (228 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 9:52

atat am de spus: Hai DIMAMO !!! SUNTETI CEI MAI BUNI!

Bogdan (4 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 9:53

Trebuie sa-l felicit pe dl Becali desi sunt caine, aseara la TV SPORT a dat dovada de luciditate si corectitudine recunoscand ca nu arbitrul a furat Steaua, ca Dinamo a fost mai buna, s-a vazut si aseara si o sa se tot vada in campionatul asta. Pentru declaratie care in linii mari a fost ” Dinamo merita locul 1 , nu pot sa ma iau de echipa pt ca joaca fotbal” n-am sa mai strig veci ue Becali . S-a vazut ca nu a fost la Iasi altfel iar sluga de MM ii susura in ureche scenarii verzi si uscate de genul „sefu e prapad , au inceput sa ne faca si in indirecte”. Omul a spus ce a gandit el de data asta, a spus adevarul DINAMO e cea mai buna la ora actuala si joaca folbal. Cat despre piesa de teatru orhestrata de Oli si MM a zis tot un adevar, n-a vazut jucand niciodata asa pros STEAUA. Nici noi , dar e amuzant !!!!!

Bogdan (4 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 9:58

Pt BogdanMiami : BRAVI TIZULE asa va vreau , fiti fair play, fotbalul e un sport nu e al treilea razboi mondial, hai sa ne revenim cu capul si s ane respectam, stadionul nu e locul refularilor unor vandali, hai sa scapam de ei si dupa meciuri sa ne tachinam la o bere, viata-i scurta , daca mai incasezi si cateva bulane etapa de etapa pentru actele altora e si scurta si nasoala, gratuit

sorin (6 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 10:30

De câteva luni bune, redactorul-sef al Gazetei, Catalin Tolontan este intens curtat de catre Sorin Ovidiu Vântu, pentru a prelua conducerea ziarului Cotidianul si chiar a grupului sau de presa scrisa. Discutiile au avut loc în mai multe runde, pentru un salariu lunar de 15.000 de euro si o prima de instalare de 500.000 euro. Dupa trei ani, în functie de performante, veniturile lui Tolontan s-ar putea dubla. Leafa sa actuala la grupul Intact este de peste 5.000 euro net, fara bonusuri. Surse din piata vorbesc ca sefii si vedetele de la Realitatea Media câstiga în jur de 300.000 de euro pe an, de departe cele mai bune remuneratii în acest domeniu din tara noastra.

dinamofob (14 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 10:48

Cele doua galerii ( dinamo si rapid ) au ca forma suprema de implinire sufleteasca momentele de cadere ale Stelei. E normal sa se raporteze la cei mai buni pentru a putea progresa.
Ar trebui ca si la nivelul galeriilor sa faca front comun, la fel cum s-a intamplat la nivelul conducerii administrative si tehnice si sa alcatuiasca o singura voce: Anti-Steaua, DinRap, RapDin, Torcida alb-rosie cu nuante visinii, Nuova Guardia din Grant, etc.
In rest, accept ca momentul mai slab al Stelei sa fie ironizat si comentat, dar de aici si pana la a acuza dinamovistii arbitrajul e cale lunga… La Steaua performanta interna ” cu arbitrii”, a fost dublata intotdeauna de o buna reprezentare internationala, actiune ce a contrazis frustrarile dinamilor si rapizilor.
In veci, Liga Campionilor va fi interzisa aranjorilor!!! Poate anul asta sa fie altfel… Pe spatele Stelei…

cristilck (3 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 11:09

Catre dinamofob
Steaua sa taca acum, cand se vorbeste de arbitraje. O sti si tu o stiu toti microbistii. Ca unii refuza sa accepte asa ceva…e adevarat.
Taranul daca vrea sa-si inece cainele spune ca-i turbat si tot il ineaca.
Daca voi vreti sa va vedeti curati…inchideti ochii.

cristilck (3 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 11:15

Cat despre cei ce vorbesc cu „domnisorica ” si jignitor la adresa reporterului Maria Andries nu am cuvinte.
Respectati !
…si protejati femininul in general!

catalin DINAMOVISTUL DIN IASI (8 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 11:28

PENTRU HOTII DIN GHENCEA SA INVENTAT DUMNEZEU , AL NOSTRU AL TUTUROR PT CA SEFII DE LA STEAUA AU ALTUL FALSIFICAT NUMAI AL LOR. CINEVA ACOLO SUS IMPARTE DREPTATEA CORECT NU CUM VREA GIGI SAU MM-ul. DINAMOVISTI VA IUBESC ORIUNDE SUNTETI.

el loco (1 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 11:45

Ce sa mai zic…
Dinamovistii ink sunt frustrati…
Sa nu se vada campioni…
Nu mor caii cand vor cainii…
Lupta STEAUA!

Alexx_20 (6 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 11:57

fratzilor degeaba o tot tragetzi cu steaua voastra nu vedeti ca e penibila…a laudat-o toata lumea dupa „gresheala cu d.Kiev” si i s-a urcat la cap…io unu zic k la momentul actual Dinamo e cea mai in forma echipa romaneask si kiar nu sunt subiectiv (pt k sunt dinamovist) pentru ca ar trebui sa fii retard k sa spui k face blaturi dupa 15 victorii din 16 meciuri…atat am avut de spus oricum bafta Steaua si Rapid in cupele europene( k in campeonat poate altadata ;)…baftos

FORZZA DINAMO

dinamofob (14 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 12:00

@cristilck
Ca sa intri in polemica cu mine ai nevoie de multa scoala…
Ce spun eu si ce intelege caniche-ul…

dinamofob (14 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 12:04

@ Alexx_20

Da, asa este!… Spune si un dinamofob ca la momentul actual, Dinamo este echipa cea mai in forma. Respect asta!
Faza cu „greseala de la Kiev” este de prost gust, insa… V-ati dori voi greseli d-astea in Liga Campionilor…

Lev Bazil (46 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 12:06

Domne, era un sisi prin transportul in comun, care comenta meciuri, fragmente auzite si memorate mai bine sau mai rau, cu un debil a la Dobre ori Pelican. Eu cred ca e RomaniaFootball, ca prea le zice!
Maria, cum de coarda ta morala nu s-a rasucit la huiduirea lui Haldan? Ai un auz selectiv? .ue te-a impresionat mai tare? Sa stii ca „.ue” e doar un mod de a ricana, nu are nici o consecinta reala, dar nerespectarea momentului de reculegere, nu mai zic de injuraturile si huiduirea raposatului inseamna cu totul altceva, puteati sa stiti!

animalutul20 (19 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 12:06

Am citit cu interes comentariile din acest articol si cred ca putem spune ca DINAMO e echipa momentului, dar campionatul e inca departe…oricum ordinea momentului e DINAMO,RAPID,STEAUA- ca forma de joc , dar cu unele nuante………
1) dinamo a avut toate meciurile grele in groapa.
2) dinamo a avut bafta de derbyuri dupa ce steaua a jucat in 10 cu rapidul( nu comentez furaciunea de rosu la thereau) si dupa ce rapidul a jucat prelungiri in madeira si a facut 14 ore cu avionul.
3) dinamo a avut meciuri mult mai usoare in uefa; sa vedem cand o sa vina dupa partide grele ……….
4) arbitrii au gresit pana acum in campionat mai mult contra stelei si a rapidului decit impotriva lui dinamo.de retinut totusi vitoria de ieri care a fost fara dubii……………………au fost mai buni si un meci e jucat doar cand fluiera arbitrul 90 min , nu la pauza……………………aviz rapidului( desi e de inteles oboseala lor)
5) ramane de vazut reactia stelei , pt ca 9 puncte sunt de fapt 3 meciuri in retur: STEAUA -DINAMO, RAPID- DINAMO, POLI- DINAMO, CFR- DINAMO( upsss, am pus 4…….:) , e de rezerva ca sa-i incurajam si pe rapidisti si stelisti)

PS: Tin cu craiova asa ca nu trageti in pianist
PPS: nu am pus si meciurile cu craiova pt ca nu avem valoare de asta……:(( din pacate………….

Alexx_20 (6 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 12:21

da dinamofob totusi n-am vrut sa fiu nesimtzit…:(…faza e ca totusi steaua a avut mereu bulan (k sa zic asa k e mai mult dekt noroc) sa pice in calificari cu ekipe aflate intr-o forma infecta (ca Standard, de exemplu, care a jucat in retur mai haotic decat ar face-o o ekipa de amatori)…si care in campionat nici nu mishca…dak erau asa buni puteau sa apere acel 3-0 ce era la un moment dat la aggregate cu middlesborough…rezultat ce, ce-i drept m-a intristat si pe mine pentru k sunt roman in primul rand…in fine asta este…asa a vrut D-zeu… si iar

FORZZA DINAMO 😉

virus (8 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 12:24

Tot pt ultrasur….cat de imbecil sa fii chiar tu, sa zici „in general” si sa scrii in paranteza „nu generalizez”. Imi pare rau ca ti-am raspuns, nu citisem tot ca sa imi dau seama ca IQ-ul tau de fapt are valoare pozitiva doar in modul.

dinamofob (14 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 12:41

@ Alexx_20
Nu vrei sa fii, da-ti iese… Pai, am zeci de exemple d-astea unilaterale, incepand de la 17 Nentori Tirana ( daca erai pe-atunci ), continuind cu pescarii de la Knattspyrnufelagg (sper ca am scris corect…), Polonia Varsovia ( Olisadebe !!!) si meciurile de trista amintire cu echipa a doua a lui Manchester…

Alexx_20 (6 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 12:50

pt dinamofob: da stiu ar fi si Kuusysi Lahti :(…intr-adevar, dar ma refer in ultimul timp de 3 ani incoace knd steaua a crescut k valoare, totusi pt o ekipa kre a vandut 13 jucatori si a luat 14 (practic un nou inceput) e o performantza cu un lot asa neomogen sa ai 15 victorii din 16 meciuri…cel putzin io asa zic…nu am nimic cu cei de la steaua doar prefer sa raspund sagetzilor trimise de stelisti si m-a iritat si domnu’ copos cu faza aia, citez :,,…echipa aia a lor, cum naiba ii zice…aa Xanthi aia nici n-am auzit de ea…”, am incheiat citatul, de park Nacional Madeira e arhicunoscuta si in al doilea rand makr nu ne-am chinuit in prelungirile partidei sa i batem in minutele 94 si 100 ci le-am dat 8 goluri!! in 2 meciuri domnu Copos sa-si pastreze parerile pt el… FORZZA DINAMO

dinamofob (14 comentarii)  •  2 octombrie 2006, 13:04

@ Alexx_20

Avem un punct comun: Copos, expresia perfecta a prefacatoriei comuniste, a linguselii ca politica de stat, a avaritiei si a cameleonismului…

Comentează