Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Copos scoate Tabanii

Copos a luat apărarea echipei în public după mult timp. A ieşit la atac. Le-a zis-o p-aia dreaptă. „Să demisioneze şefii arbitrilor!”. Copos e pe val. E un patron model. Inimos. Bătăios. Generos. Nu, serios, aşa spune el, că […]

luni, 28 august 2006, 11:31

Copos a luat apărarea echipei în public după mult timp. A ieşit la atac. Le-a zis-o p-aia dreaptă. „Să demisioneze şefii arbitrilor!”. Copos e pe val. E un patron model. Inimos. Bătăios. Generos. Nu, serios, aşa spune el, că i-a făcut lui Şiman o „ofertă de nerefuzat” pentru Mazilu. Numai că în limbajul lui Copos, ofertă de nerefuzat se traduce prin şantaj neruşinat.

De ce a acuzat CCA? Ca să-şi asigure o plajă de simpatie în rîndul suporterilor, în aşteptarea eventualelor valuri de antipatie. Să afle toţi că patronul vrea binele echipei. Şi să-şi aducă aminte de asta cînd acelaşi patron va pune biciul pe echipă, va tăia capete populare şi va spînzura ambiţii. După ce s-a zgîrcit cu laudele, cu transferurile şi cu salariile, Copos se instalează în rolul de salvator.

Rapidului nu-i merge bine, dar noroc cu superpatronul, care-l apără pe toate fronturile. |l apără de arbitri, îl apără de acţionarii nedoriţi, de preşedinţii mofturoşi, de jucătorii prea scumpi sau prea mulţi. |l apără la oficială, poziţionîndu-se ostil faţă de Valvis, îl apără în Adunarea Generală, unde şi-a înşurubat cîteva „mîni drepte” în plus. Copoşi din toate colţurile holdingului, uniţi-vă!

Ce vrea primul dintre egalii giuleşteni? Ce-a vrut dintotdeauna. Vrea ca la Rapid să existe nu numai o voce unică, ci şi o voinţă unică şi, nu în ultimul rînd, un creier unic. De la o vreme, a început să scoată nu bani, ci Tabani. Mobilează birourile din Grant cu oamenii lui de încredere. Nu-i trebuie specialişti, îi trebuie supuşi. Unelte, nu persoane.

A jonglat cu majorarea de capital şi l-a scos din schemă pe Valvis. Jonglează ipocrit cu noua organigramă, înţesînd-o cu vechii lui colaboratori. Giulio Roza, camaradul de anchetă în scandalul Loteria, a ajuns membru în Consiliul de Administraţie. Postul de preşedinte în Consiliu era vizat de Valvis şi i-a fost promnis lui Dinu „Vamă”. Pînă la urmă, l-a cîştigat Ion Taban. Ce legătură are Taban cu fotbalul nu se ştie, dar are o mare şi puternică legătură cu Copos, ca preşedinte al grupului de firme Ana. La vremuri noi, tot noi. Tentativă de populism în afară, puci corporatist înăuntru.

Copos nu poate lucra şi prospera decît într-un colectiv pe care-l domină. Şi-a dezvoltat un stil aparte de a se descotorosi de angajaţii incomozi. Îi face să plece. Tactica ariciului în vizuina şarpelui. La Rapid, n-a pus bazele unui club modern, cu organigramă vest-europeană. Cum, necum, a înscenat o societate pe acţiuni, pe care o acţionează numai în favoarea lui. Teatrul Giuleşti a fost, este şi va rămîne teatrul absurd al puterii lui Copos.

„De Rapid văd că arbitrii îşi bat joc în ultimul hal”
George Copos

Comentarii (183)Adaugă comentariu

paulino (2 comentarii)  •  29 august 2006, 12:07

N-am inteles de unde si pina unde pustoaica asta plina de fite isi da cu parerea despre un om de afaceri ca George COPOS….Da,Copos a gresit ,in sensul ca nu i-a cerut parerea d-rei in legatura cu FC Rapid…Mai terminat-o o data cu sfaturi date unor oameni care au afaceri proprii si care investesc banii in fotbal…Cu alte cuvinte tu Gigi,Mititelule,Borceo,Iacove,Paskany, ati cerut macar sfatul celor de la GSP ? Daca nu,o mai puteti face ,altfel se duce dracului toata afacerea…

ciprian2410 (2 comentarii)  •  29 august 2006, 12:29

paulino laso ma si pe asta sa castige o paine ca altfel de unde bani de farduri?
de unde sa stie asta de fotbal ia intreabo la cate meciuri a fost?

Bogdan (5 comentarii)  •  29 august 2006, 12:45

Domnii mei, din fericire, nu semanam unii cu altii. Din fericire pentru voi, e plina lumea de fatze frumoase, sexy si proaste. Iarasi din fericire pentru voi, pe unii dintre noi nu ii intereseaza astfel de persoane.

Stiu ca va e imposibil sa intelegeti, dar unii barbati nu apreciaza la femei doar frumusetea fizica. Iarasi stiu ca va e imposibil sa intelegeti, dar unii dintre noi mai gandesc si cu extremitatea superioara a corpului.
Si in ultimul rand, stiind ca va e absolut imposibil, va urez „orgasm intelectual”, vajnici osteni ai instinctelor primare.

robert (10 comentarii)  •  29 august 2006, 13:01

bravos Mariuca. Frumos articol. Ignora rapidistii frustrati.

PRO si nu CONTRA RAPID (1 comentarii)  •  29 august 2006, 13:27

tare articolul da totusi are si „nenea” Copos unele merite,putine ce e drept dar ale lui sunt.Si voi aici ce tot comentati?????Daca ar fi dupa voi ati schimba totul la Rapid…daca va credeti asa de interesanti de ce nu ati ajuns acolo unde au ajuns baietii de la Rapid???Si Domnule Q esti rapidist sau stelist?????ce nu iti convine ca rapidu face unele observatii la adresa stelei???tu deschizi televizorul si ziarele doar la partea in care rapidu greseste si se lasa presat de un meci nu prea bun? cumva comentarile facute de stelisti nu le-ai auzit???de cand isi doreste un suporter ca jucatorii echipei favorite sa fie suspendati???nu pot sa zic decat ca esti nebun!!!

Adrian (2 comentarii)  •  29 august 2006, 13:36

De Becali de ce nu zice nimeni nimic in felul asta…????E mai bun oare decat Copos?!!Nu-i iau apararea Coposului, dar gazeta e de tot rahatul cu partinirea fata de Becali.

Scrieti asa si de Becali si mai vorbim.E o rusine ce face steaua in campionat.
Steaua e totusi doar o echipa care pierde si cu echipe de divizia B jucand cu prima echipa daca nu face blat…s-a vazut sezonul trecut in cupa.Singurul meci pe bune de sezonul asta a facut egal cu o echipa modesta POLI.In CL a avut noroc , dar ulciorul nu mai merge mult la apa…
Sa traiti bine!

iiiiooo (3 comentarii)  •  29 august 2006, 13:37

ce naspa tipa,data viitoare cand faci o poza,fa-o cu o punga pe cap,TE ROG!!!!!!!!!!!

sweet_rapdiista21 (1 comentarii)  •  29 august 2006, 13:58

Parerea mea este k domnul Copos nu ar trebui criticat atat de mult … intr-adevar, a facut multe greseli, dar totusi el este fondatorul Rapidului … a facut multe lucruri bune; sa nu uitam de transferurile bune pe care le-a facut, toti banii pe care i-a bagat … Este unul din cei mai vechi fondatori din Romania si nu ar trebui criticat atat de mult … De altfel , nu ar trebui sa criticam nici jucatorii … Nimeni nu stie ce e in sufletul lor atunci cand castiga sau pierd … Greseli facem toti , ca dopar suntem oameni, dar nua r trebui sa le dam cu parul in cap … si apoi , in fond , voi care spuneti k suntenti suporteri adevarati , tocmai voi ii criticati ???????

P.S. : Ce ar trebui sa conteze pt voi , cititorii , sunt articolele , nu infatisarea unui redactor … 😛

emalin_1923 (1 comentarii)  •  29 august 2006, 15:18

domnisoara maria eu cred k nu ati avut ce face si v-ati legat iarasi de Rapid…ce treaba aveti dumneavoastra cu ceea ce se intampla la RApid?domnul Copos trebuia sa vina la tine sa iti ceara parerea despre cum sa organizeze clubul RApid? sa fim seriosi…..se vede de la o posta k nu suportati RApidul…dar spre nefericirea voastra RApidul va face si anul acesta performante atat pe plan intren cat si pe plan extern…si apropo vizavi de comportamentul lui m_constantin,acuma toata presa il critica dar degeaba…la RApid este O FAMILIE,si cine se va lega de unul dintre ei toti vor sari in ajutor…bravo mariuse bravo maftei bravo tuturor rapidistilor…nu uitati un lucru…AM FOST SI VOM FI SINGURI IMPOTRIVA TUTUROR

pitzi2005 (1 comentarii)  •  29 august 2006, 15:28

bravo maria….bine scris de saraku ala de copos…..i-ai racait pe totzi rapidisti…..care no ca tot romanu …nu se uita bin kurtea lui sa vada ce fel de om e kopos …..ei se iau de becalii care ….daka s-ar mai naste inka 10 coposi nu ar face ce a fakut becali singur..si aici nu ma refer numai la clubul steaua…..la tot ce a fakut prin tara….fata de scartarul ala de copos care „si-ar manca si de sub unghii”…daka ar putea sa nu mai dea bani pe mancare….asa ca pt toti rapidisti(rau-voitori binenteles..ca mai sunt unii care gandesc):uitati-va mai intai la scartarul vostru de copos si la tirania lui de la rapid…..uitati-va cum va joaka echipa voastra(DEZASTRU)…si apoi luati-va de becali ….si de steaua

mmm (1 comentarii)  •  29 august 2006, 15:54

🙂

Radu (39 comentarii)  •  29 august 2006, 16:00

Observ ca multi asa zisi rapidisti au sarit ca arsi. Chiar nu puteti sa folositi creierul un pic bai fratilor? Scria cineva „Copos e fondatorul Rapidului”, de unde dracu va mai vin si idei d-astea. Voi dragi rapidisti ati uitat ca rapiduletul este echipa tuturor? Intrebare: ar mai fii ajuns
copos vice daca nu era rapidul? Citind citeva postari mi-am adus aminte de cazul dulca si sint curios cum s-a rezolvat.
Pt rapidisti: nu mai fiti asa de patimasi in cel priveste pe georgica, nu merita. Erati mai simpatici cind erati echipa tuturor cu ” nici o masa fara peste congelat”.

Nemesis (16 comentarii)  •  29 august 2006, 16:05

Copos nu ajungea vice daca nu se facea alianta. A contat ca era patronul lui Rapid, dar avea si bani multi si era om de afaceri.

Radu (39 comentarii)  •  29 august 2006, 16:12

Pt Nemesis
Faptul ca g.c. are multi bani nu inseamna sa ajunga vice. El nu e in stare sa gestioneze un club daramite o tara. Problema e ca da bine la alegeri sa ai un copos pe liste ca poate din multimea de suporteri rapidisti s-or gasi citiva sa voteze ca doar e baiat bun si a muncit mult sa ajunga unde a ajuns. Saracul de el si saracii cei care cred in oameni ca becali si copos.

maria.andries (1349 comentarii)  •  29 august 2006, 16:26

Bine v-am gasit si multumesc pentru mesaje. Voi tine cont de comentariile voastre, mai putin de cratitele cu adresa si de sfatul cu punga. Nu cred ca as reusi sa respir. Tu ce zici, iiiooo?

De acord, Copos nu e singurul smecher din fotbalul nostru si nici nu e un smecher recent. Nu e un subiect nou, e acelasi Copos pe care-l stim cu totii. Problema e ca si organizarea Rapidului e aceeasi pe care o stim cu totii. Desi se anuntase o schimbare radicala, dupa model occidental.

Copos are si merite, desigur, dar greseste fundamental atunci cind confunda interesele clubului cu propriile sale interese.

Venom (1 comentarii)  •  29 august 2006, 16:46

Maria, cand o as va publicati si voi preferintele cum o face presa din Spania (vezi El Mundo, AS, Marca) ?

alex gheorgon (1 comentarii)  •  29 august 2006, 16:54

GSP = STEAUA !!! Tolontan de 1 saptamana scrie nu mai de steaua …a inebunit 🙂 iar tu maria bati campii (nu te supara pe mine dar cred ca exagerezi mult in ce scrii )

RapidSB (3 comentarii)  •  29 august 2006, 16:57

Doamne, sunt rapidist de mic, dar nu credeam c-o sa zic asa ceva vreodata, dar SUNT de acord cu Copos. 😮

soulstorm (5 comentarii)  •  29 august 2006, 16:58

respectele mele,maria andries. acum ce sa facem daca fiecare se simte atacat din toate partile? hai sa ma vait si eu ca stelist de Tolontan,da poti? ca uite azi urla de nebun,azi o ridica in slavi. de fapt totul depinde de merite.daca Copos merita laude le va primi,daca nu nu. in momentul de fata el si echipa lui decade si nu imi pare rau. nu te lasa batuta pentru ca viitorul tau suna bine. sper intr-o zi sa ajung macar ce esti tu azi,pentru ca jurnalistica sportiva vreau sa urmez la faculatate. sau macar undeva pe aici. succes

jmejer (2 comentarii)  •  29 august 2006, 16:58

nu mai scrie ca ti-ai cazut ochelarii

Movie Addicts (3 comentarii)  •  29 august 2006, 17:00

Venom, buna ideea. Ar fi probabil solutia ideala pentru „brambureala” actuala.

Eu nu-s cu Rapidul si nici pe George Copos nu-l simpatizez, insa in pofida greselilor si a altor erori pe care le-a facut si cu siguranta le va mai face, merita putin respect. La fel si Gigi Becali, care da cu nuca-n perete de multe ori, insa nimeni nu le poate anula lucrurile bune pe care le fac, chiar daca le fac pt imagine sau pentru ca ii mustra constiinta.

bUfU (2 comentarii)  •  29 august 2006, 17:00

Bah da suntetzi criminali … ba citesc pe Gsp ca Valvis e un hot, ba ca vrea binele, dupaia iar ca doar gura e de el. Cu totii aveti surse autorizate cand scrieti articole sau prezentati la tv pe antena 1, insa fiecare primeste informatiile in felul lui.
Si in plus … ce ar fi ca fotbalul sa fie comentat de oameni care se pricep la el, handbalul la fel si tot asa, iar atunci cand criticati un om ca George Copos sa o faceti cu ajutorul parerii unui afacerist, sau a unui om care este intr`un mediu similiar cu cel in care activeaza persoana in cauza.
Bafta!

CATALIN (1 comentarii)  •  29 august 2006, 17:03

Discursuri pompoase, amenintari voalate si peste toate o tendinta cronica de „victimizare” a domnului Copos. Nu accepta auditul (pe care il sustin desi a venit din partea unui domn – Jean Valvis – cu „caracteristici” asemanatoare. Problema este, din pacate, ca toata aceasta stare de vesnica „victima” se transfera si asupra jucatorilor si staffului tehnic. Nimeni nu mai vede ca Zicu nu este in stare nici autobuzul sa-l dribleze, ca Maftei reuseste „deposedari” doar in cazul limbii romane (vezi la Arad), Badoi e cu gandul la contractul de la Steaua, iar toata forta echipei sta intr-un jucator la apus de cariera (Moldovan). Razvan Lucescu pare ca nu mai are cheia magica de anul trecut (cheia a pierdut-o in drumul spre Timisoara)….si tot asa. Poate ca ar fi mai bine sa mai aducem niste finantisti…or gasi ei drumul catre gol. Sau sa-i ducem pe fotbalisti la un curs de management si pe urma sa se priceapa toti doar la bani si comunicate. Un sfat pentru d-na Andries (din domeniul IT): Ignore…pana cand Rapidul nu va deveni iar o echipa de fotbal si nu o eroare finantista!!

ROSIN (78 comentarii)  •  29 august 2006, 17:05

Pe mine unul m-ati convins , inca de-acum 25 de ani , d-le Copos. Ce planuiti , reveniti la aceleasi metode pentru a incerca sa convingenti „tineretul de azi , viitorul de maine” de performantele unui sistem anacronic? Banuiesc ca nu , si atunci „afaceristul” din dvs. n-ar trebui sa uite ca generatia de azi si-a castigat dreptul de-a avea opinii. Plutiti in continuare in „aerul tare al inaltimilor” si lasati-ne sa ne bucuram , macar acum , cat mai putem de aceasta libertate cu greu castigata.

JKO (1 comentarii)  •  29 august 2006, 17:06

LOL
gigi copos nu e in stare sa scrie el asa ceva:))

iulian (2 comentarii)  •  29 august 2006, 17:06

maria fara suparare dar trebuie sa-i dau dreptate lui george copos…nu pt ce a spus si cum a spus dar pune-te in locul lui macar pt o zi si iti vei da seama ce inseamna sa fi finantator!!

ilie (9 comentarii)  •  29 august 2006, 17:08

c bani investeste ma ciobanul vostru la echipa?cati bani a bagat ma in transferuri marele razboinic pt. o echipa de champions ligue..?ma lasati ma k beeeecali k e de 10 ori mai rau decat copos..diferenta de inteligenta nu o mai mentionez..copos a bagat vreo 2 mil de euro dc nu mai bine in transferuri..robin l-a cumparat p amaratul ala de saban care nu e in stare sa alerge juma de ora…k nu e pregatit fizic..de cand a venit…a avut tot timpul sa se pregateasca..da..copos vrea sa scoata bani..dar macar nu ascunde lucurul asta..jiji vrea exact acelasi lucru..se vede din campania de achizitii..s vede din declaratiile lui…”de acum inainte nu mai vreau sa dau bani din buzunarul meu..clubul steaua se va autofinanta”..asa k lasati-ma p mine k marele beecali..prea cinstitul..k e vai capul lui..tot dupa bani e si el..si dupa imagine..fiindca d-asta a cumparat el steaua pt. imagine…de asta s-a becalizat si mmlizat 1/3 din Romania dc nu mai mult…dc e el mare finantator asa d c nu l-a cumparat p mazilu..?k avea nevoie de el in C.L…fiindca sincer singurul atacant de C;L. al vostru e dica..si el k a fost reprofilat ..restul..sunt niste umpluturi…auziti la el..dom’le nu m-a lasat mm sau oli..prostii..apoi se contrazice singur idiotul..cik „pt. mine2 mil de euro sunt cum sunt 10 ron pt tine…o nimica toata…mare lucru”…si apoi schimba placa…”dar nu m-a lasat mm si k oli sa imi bat joc de bai..cum bai gigi sa iti bati joc de bani c naiba”….se pare k la sfaturile lui oli 2 mil de euro nu mai sunt 10000 pt el..e penibil..asa k lasati-l in pace p copos..normal k are scopurile lui in fotbal k doar nu e abramovic… nu el e pleava tarii…becali e…si a ajuns sa va prosteasca p toti…chiar am inceput sa il iau in serios k faza k cotroceni..cand vad p la tv atatea mesaje pro becali..dc o sa i se indeplineasca visul..o sa fie vai si-amar de noi..copos TINE RAPIDUL….asta pt. toti cei care il critica..sa nu uitati asta…

babbw (2 comentarii)  •  29 august 2006, 17:11

rapidistilor tineti-va bine. INCEPE LIGA CAMPIONILOR.

ilie (9 comentarii)  •  29 august 2006, 17:11

studentule tata.mai du-te pe la meciuri k sa vezi p unde sunt manelarii….deocamdata voua v-a fost compusa cea mai recenta manea…jiji plangea de mama focului pe o manea..carlos era k acordeonul de gat.,..banel recita de zor la ultima petrecere a stelei impreuna k ceilalti jucatori…de mm nu mai zic k era rosu’ saracul de la atata cantat…asa k..gandeste si u inainte sa vb..e mai greu dar…inceark..

ronin (1 comentarii)  •  29 august 2006, 17:11

Mariuca,

Ti-a cam rupt picioarele acest presedinte de club al carui nume nu mi-l mai amintesc. marturisesc ca nu am citit materialul tau dar SUNT DE ACORD cu tipul. asta e meteahna noastra a jurnalistilor sa avem impresia ca ne pricepem la toate si la orice. „a vrut sa stie totul si nu a aflat nimic.” in rest, george e un gigi becali pe dos. nu da bani si nu face case. nici macar pe a lui nu si-a facut-o cum trebuie. prietenii stiu ce vreau sa zic. dincolo de toate ramane purcoiul de bani pe care l-a tot bagat la rapid, celalalt purcoi pe care l-a scos si nebunia unor suporteri care ajung, cum vedem mai sus la RapidSB, sa zica:”Doamne, sunt rapidist si nu credeam sa ajung vreodata sa-i dau dreptate lui copos” asa! copos il cheama.

dlv142000 (1 comentarii)  •  29 august 2006, 17:12

stelist convins dar azi COPOS are dreptate,oare se vor lua masuri impotriva MARIUCAI sau orice ziarist poate scrie orice despre oricine?mai sunt cazuri….Bekali,GANEA…etc.dupa care se accepta dreptul la replica DACA SE ACCEPTA si gata TZIGANIA,fara a se gandi cineva la moralul individului despre care s-a scris.a avut dreptate GIGI.”Daca bag in seama totzi fraierii ca tine ajung la balamuc”am incheiat citatul.

simon (4 comentarii)  •  29 august 2006, 17:13

tot ce fac ziaristii fac pt vanzari. se vinde ziaru foarte bine nu se vinde nici o problema facem un scandal de prima pagina si gata. asta e ziaristul profesionist. fraierii cumpara ziarul se vinde. sa fim sanatosi toti. fotbalul in liga campionilor ziaristul roman cel mult face fata in intertoto. ma mir cum ioanitoaia care e mai mare pe la gsp permite aceste mondenitati de tot kkt. femei goale, povesti aiurea de clasa a 2… tabloid, ziar de scandal:CARPETA SPORTURILOR. era scris undeva. respectele mele

Tyler Durden (3 comentarii)  •  29 august 2006, 17:14

Si eu sunt de acord cu Copos ( se intampla foarte, foarte rar lucrul asta), am aflat ca tipul a lucrat cu Copos la Cnacelaria guvernului si ca acolo a fost un tip capabil. Forza Rapid.

studentul (2 comentarii)  •  29 august 2006, 17:14

Vorbea ilie care isi scrie numele cu „i” mic

Felician (5 comentarii)  •  29 august 2006, 17:17

RapidSB subscriu tie! Nu-mi vine nici mie sa cred, dar ii dau lui Copos dreptate! 😀 Domnisoara, nu vi se pare nimic suspect ca mai multi conducatori de cluburi (Porumboiu, Bosanceanu etc.) isi acuza jucatorii de „stat capra” in urma meciurilor cu aceeasi si numai aceeasi echipa? Sunt curios daca ai sa scri macar doua randuri despre aceasta „coincidenta”. Astept opinia unui observator, se aude in targ, „nepartinitor”. Sunt absolut convins de faptul ca simpatizezi cu aceeasi echipa cu care simpatizeaza 80% dintre persoanele de sex contrar celor ce se pricep la fotbal. In rest, numai de bine!

ilie (9 comentarii)  •  29 august 2006, 17:17

pt. domnul attius navius…o sa ai bani din celasi motiv pt. care dam noi pt. steaua…care are datorii acoperite de catre stat in val de 12 mil euro..d-ta o sa platesti mult mai putin pt. rapid decat platim noi pt. steaua..asa k…sclavii vad c e numai la ei..

Danu (144 comentarii)  •  29 august 2006, 17:18

Maria, intreaba-l pe domnul Copos cum se impaca stiinta sa manageriala cu furtul lui Pancu de la Poli Iasi, cauza in care influente malefice tot amina un verdict si in care un om face inchisoare.
Ce management e ala in care Gica Popescu cara bani cu sacosa de la Galatasaray in urma unor transferuri?
In ce capitol al manualului de management este explicata exact practica de a umple magazinele arbitrilor cu televizoare samsung? Ca eu asa imi aduc aminte de niste cazuri.
In ce capitol de management se explica cam cum trebuie facut pentru ca o echipa sa obtina in concesiune un stadion de la un minister controlat politic de managerul unei echipe rivale? Si sa piarda apoi meciul…

Domnul Copos, ca toti arivistii postdecembristi exceleaza in folosirea unor notiuni impotriva carora lupta pe vremea cind era comunist sadea, membru in CC al UTC. Ca el beneficiaza de sustinerea fanilor rapidisti, dispusi sa treaca cu vederea asemenea chestiuni e una, dar sa vina acest contra-motiv al Revolutiei si sa dea lectii de morala e deja cam mult. Mai ales ca are probleme grave cu Justitia.
Una peste alta, dincolo de un text scris mestesugit, pe care eu bag mina in foc ca nu l-a „finisat” dl Copos ci vreo sluga mediatica de-a sa, e trist ca pasiunea noastra pentru fotbal trebuie sa se opreasca ritmic in dispute de acest fel, referitor la personaje fara pic de morala.

coxx (1 comentarii)  •  29 august 2006, 17:19

Ma bucura faptul ca multi dintre voi vad clar situatia clubului rapid si inginineriile financiare mai mult sau mai putin corecte ale dl copos(nu merita sa-i scriu numele cu litera mare)sunt rapidist de cand ma stiu,nascut sub bolta vechiului Pod Grandsi ma doare sa vad ca,pe sezon ce trce rapidului

ilie (9 comentarii)  •  29 august 2006, 17:20

lasa-ma mah k nu sunt la ora de gramatica acum..stai calm..k am fost in relatii bune k scoala..si k ora de romana….asa k..lasa-te de texte d-astea…si vb. mai putine prostii..ma refer la partea k manelarii..te-a deranjat adevarul..c vrei..stii si u k a fost asa …de aceea nu ai nici o replica obiectiva…

Emiliano (7 comentarii)  •  29 august 2006, 17:21

Maria Andries: fata draga, hai nu mai imi taia mesajele. Lasa-le acolo. Te deranjeaza adevarul pe care l-am scris si anume ca tu nu faci altceva decat sa semeni scandal?!

Nu uita ca daca te iei de dl. Copos, te iei de Rapid. Ca rapidist, am dreptul sa il critic si o fac si inca cu spor pe site-ul suporterilor rapidisti. Tu nu ai dreptul sa il critici pentru ce face la Rapid pentru ca nu esti rapidista. Poti sa scrii despre dl. Copos ce vrei, ca fura, ca e zgarcit, etc, e treaba ta. Dar nu-ti baga nasul unde nu-ti fierbe oala.

Sunteti o rusine cu carpeta sporturilor, ziar de scandal, nu de sport.

Sa-ti fie rusine ca mi-ai taiat mesaju. Spune-mi de ce!

Deco19 (1 comentarii)  •  29 august 2006, 17:22

Adevarul e undeva la mijloc. Domnu Copos are dreptate prin faptul ca nu neaparat vrea sa bage bani intr-o oala fara fund (sac, ce o fii…). O societate pe actiuni inseamna ca acea intreprindere trebuie sa se autofinanteze intr-o anumita masura, si pe langa asta poate cere si sponzorari din diferite parti (are tot dreptul—de la CFR, GUVERN

cvp (2 comentarii)  •  29 august 2006, 17:22

Maria,scumpo,tu de unde ai aparut draguta???Ai vreo idee de sport in general si de fotbal in special?Ai condus sau ai cumva vreo firma a ta?Stii ce inseamna sa conduci un colectiv de oameni?Banuiesc ca esti o simpla absolventa de jurnalism cu pile la un ziar de sport si iata-te marele geniu din ziaristica!!!HA!HA!HA!Esti atat de puerila si de penibila draguta,atat tu cat si cine te tine in brate,incat nu ma mai mira cum oameni capabili ajung sa-si ia lumea in cap prin tari straine,pentru ca la ei in tara nu mai au loc de personaje „geniale” ca tine!
Nu sunt simpatizantul Domnului Copos,desi sunt Rapidist din familie,nu ca alti „suporteri” facuti peste noapte in functie de interese,comunism si becalism!
L-am criticat si noi,suporterii Rapidului ca nu se implica mai mult,ca este mai zgarcit si ca da mai multa importanta regatelor pe mare,decat echipei RAPID,tocmai acum,cand avem mai multa nevoie de un grup unitar,de jucatori de valoare si sustinere morala si materiala,pentru a continua si depasi rezultatele anului trecut,dar:
Asa cum este bun sau rau,domnul Copos este autorul noului RAPID,echipa napastuita atatia ani de comunisti,pentru asta trebuie respectat si iubit!
In orice caz,tu draguta,esti paralela cu subiectul sport,de ce nu te duci tu la nea gigi,poate iti gaseste ceva mai pe intelesul tau si al lui,de lucru?

P.S. Domnule Copos,am stat impreuna la meciurile Rapidului,in tribuna,doar ca nu am reusit sa vorbim!
Daca aveti bunavointa sa-mi acordati o audienta,cred ca v-as putea ajuta sa intelegeti mai bine niste aspecte legate de marketingul si managementul echipei Rapid,probleme legate de sport si nu numai,din propria experienta de sportiv de performanta,cat si din cea de suporter de aprox.40 de ani!
Cu stima, C.P.—cvp@k.ro

Andrei (2 comentarii)  •  29 august 2006, 17:22

mda, de acord cu Copos. Maria… deh, tre’ sa comenteze si ea ceva, chiar daca nu stie despre ce vorbeste…

necula (8 comentarii)  •  29 august 2006, 17:22

domle, intradevar e greu sa fii finantator la un club si nu la oricare, la unul care se confrunta si cu sporul de rusine. dar totusi, dnul copos cand a intrat in fotbal si-a facut calculele si cred ca nu si le-a facut gresit, se vede pe fata lui ca nu greseste la calcule, deci ofurile astea sunt teatru.

gica h (1 comentarii)  •  29 august 2006, 17:23

Sunt de acord cu JKO. George Copos nu era in stare sa scrie un asemenea drept la replica. Unde a invatat „managementul” unei societati comerciale? Cind a facut afaceri cu Loteria, cind a trecut stadionul in patrimoniul clubului sportiv, cind a luat bani pentru club de la Stat, cind a cumparat hotelul Hilton sau cind a „asistat” la asfaltarea strazilor din Poiana Brasov pe banii Consiliului judetean?

grizzly87 (40 comentarii)  •  29 august 2006, 17:25

sa fim seriosi, gsp.ro este un site al stelistilor, adica indirect a lui becali, adica al taranimii. aceasta taranime se autointituleaza „suporteri adevarati”, numai pentru ca gigi, un taran cu patru clase, ii injura pe toti fara sa aiba valori sociale si etice. vai de ei, cei care chiar cred ca gigi face un bine tarii. steaua mai bine nu ar fi in cupele europene, nu pentru ca nu joaca bine, ci pentru ca ne face tara de ras cu niste jucatori si conducatori atat de aroganti, conducatori care nu aumustrari de constiinta cand dau cu pumnul in proprii suporteri. in legatura cu acest fapt as putea spune ca „domnul” becali este chiar civilizat daca ill comparam cu acest infractor si bataus „mm”.

in final mai pot spune ca rapidul chiar daca are un conducator „zgarcit”, are un antrenor de clasa mondiala si niste jucatori patimasi care indura multe de la asa-zisa liga, federatie si implicit arbitrii. insa si acesti jucatori nu pot sta indifernti atunci cand li se intampla asemenea nedreptati precum finalul ultimei editii de campionat sau inceputul acestui sezon.
poate ca acum arbitrii vor sa se asigure deja de la inceput ca steaua nu va avea probleme sa castige campionatul, exact asa cum se intampla in vremurile acele de care ne povestea gigi, adica inainte de 89. acest fapt ma aduce la concluzia ca gigi s-ar bucura daca ar fi el acum in locul lui ceasca. doar a fost preten bun cu fiu-sau, nu?

„v-am pupat
cu respectul meritat
mandru ca un sef de stat
…”
„veteranii inteleg mai bine versul lui” grizzly87

ciau-ciau

Doctorul (96 comentarii)  •  29 august 2006, 17:26

Copos poate sa faca ce vrea cu banii lui sau ai BTR!! (cine cunoaste stie) :)), dar nu se poate juca cu spiritul tribunei giulestene!! Sarpele de casa este linistit, cuminte, zambitor,dar te musca mortal!!! „Sarpele” din curtea Rapidului este insasi George Copos!!!

2 incarca 2 descarca, merge treaba?? Merge!! Asa si la Rapid!!!

Bigdan (6 comentarii)  •  29 august 2006, 17:28

Interesant e ca de la un simplu articol, care ar merita dezbatut sau macar dat cu parerea, se ajunge la adevarate controverse, subiecte delirante, adevarate manii ale persecutiei de care sufera intr/o zi suporterii unei echipe, in alta zi suporterii altei echipe …..
E ciudat spiritul asta (nu k as avea delirarea verbala a lu` Dinu) al romanilor. Indiferent de articol, in fiecare zi cearta ……………

TEDDY-UN DINAMOVIST (2 comentarii)  •  29 august 2006, 17:28

SUNT UN FAN AL SPORTULUI SI AL FOTBALULUI IN SPECIAL,ASA INCAT NU POT TRECE CU VEDEREA CA NE MURDARIM DIN CE IN CE MAI MULT PRIN SCANDALURI IN PRESA SI IN LOC SA CONSTRUIM NE PLACE SA DISTRUGEM.DEOCAMDATA DOMNUL COPOS BAGA CEVA BANI IN SPORT,MULTZI SAU PUTZINI NU MAI CONTEAZA ,ALTZII INCA NU SE INTREZARESC SA O FACA.UN PIC MAI MULT RESPECT CRED CA MERITA,MACAR PT.CE A FACUT DE CAND E LA RAPID……NU STIU ,DACA SE VA RETRAGE, RAPIDUL NU VA LUA OARE DRUMUL SERIEI B CA SI CRAIOVA?EU UNUL MI-AS DORII SI LA DINAMO UN SINGUR FINANTZATOR PUTERNIC SI NU O DUZINA CERTAREATZA SI HRAPAREATZA!UN DESPOT INTZELEPT CRED CA FACE BINE NU NUMAi IN FOTBAL,CI LA NIVELUL INTREGII SOCIETATZI ROMANESTI……VEDETZI ARGUMENTELE DE-A LUNGUL ISTORIEI

Bigdan (6 comentarii)  •  29 august 2006, 17:29

PS: Maria, uitasi sa raspunzi in postarea ta dak iesi sau nu cu al de te invita!!!!!!!!!!!!!

Comentează