Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Nu e premiere, e transfer

Cazul includerii FCSB e cazul excluderii Craiovei, în sens invers. Un abuz. Dar şefii din Liga 1 nu au nimic împotrivă. Ei au de vândut

Permalink to Nu e premiere, e transfer
joi, 20 aprilie 2017, 9:37

FRF nu a prezentat încă vreun document care să arate că FCSB a fost afiliată direct în Liga 1 şi apoi aruncată fără menajamente în lupta la titlu. În alţi ani, o astfel de umbră groasă ar fi produs o ploaie de jalbe la TAS. Ar fi aprins rogojinile scandalului la comisii.

Anul ăsta, e linişte că poţi să auzi cum completează Şumudică bilete. Cluburile s-au mulţumit cu explicaţia pe cât de subţire, pe atât de aburită emisă de şeful Federaţiei: „FCSB are palmaresul din 2003, deci este continuatoarea Stelei”.

Cu câteva luni înainte, Răzvan Burleanu se crampona de faptul că Becali nu apare oficial în actele clubului: „Nu e patronul Stelei, e doar un om din anturajul ei”. Acum ar trebui să spună: „Nu e continuatoarea, e doar o firmă din anturajul lui Becali”.

Dar nu mai despică firul. Constată sumar că e un fir roşu fără picăţele. FRF are raţiunile ei economice să nu se aprindă ca farul legii pe furtună şi să mimeze seninul.

Fraţi de mercato cu Becali
Cât despre smirna din campionat, nu e nici ea dezinteresată sau gratuită, o cuminţenie de cunoscători şi fini interpreţi ai literei regulamentului. Patronul FCSB şi-a rezumat reţeta de fabricat linişte la un post TV: „Iau 10 jucători din vară. De la fiecare din echipele din play-off, iau câte doi”.

E imparţial, să nu supere pe nimeni. Are, n-are nevoie de întăriri la echipă, el cumpără porţii egale de la fiecare tarabă.

După ce au scotocit jungla amazoniană după aur brut, mingicar, scouterii lui Becali au virat, iată, exclusiv spre rute patriotice. Consumă numai din România. Bat drumurile şi apropourile doar în campionatul intern. Nu toate tranzacţiile se realizează, desigur. Dar toate produc acelaşi zgomot de fond conspirativ, ca fâşâitul maşinii de numărat bancnote. Fiecare ofertă strigată la TV a consolidat imaginea unui Becali mare cumpărător.

Imaginea asta face cât o mie de ROAF-uri într-un fotbal care-şi trăieşte, investeşte şi plăteşte jucătorii de azi pe mâine. Frenezia anunţurilor de transferuri nu cunoaşte graniţele perioadei de mercato. Până la finalul sezonului, Becali are timp să ia şi câte trei virgulă perioadă şase jucători de la echipele din play-off.

Valiză, valijoară
La urma-urmei, chiar dacă se plânge de scumpete, de data asta, Becali trebuie să cheltuie pentru echipă. Dă un ban, dar rămâne în Liga 1. Trebuie să-şi extindă parteneriatele de afaceri la scara întregului campionat. Nu mai ajung 1,7 milioane de euro, dosiţi în portbagaj şi trimişi la terţi, înaintea unui singur meci. Când te afiliezi din mers, creşte taxa de solidaritate. Se impun vreo 13 valize. Progresul, dacă putem să-i spunem aşa, e că Becali nu trebuie să se mai ascundă după semnătura martorului Piţurcă. Comerţul cu influenţă e la vedere.

Judecând după avalanşa de transferuri prognozată de latifundiar la TV, FCSB e în cursă pentru cel mai scump titlu din istoria ei recentă. Shopping-ul nu e glorios, mai ales când goleşti rafturile campioanei en-titre, dar e sănătos.

Pentru jucătorii FCSB, prinşi în şarada iniţialelor, pentru antrenor, ar fi fost trist să piardă la masa verde munca de un an. Dar de undeva trebuie să înceapă şi domnia regulii în campionatul nostru. Cu cât mai repede, cu atât şocul şi pierderile vor fi mai uşor de suportat.

Dreptate pentru Liga 1
Deocamdată, nu se pune problema. Nu adie nicio reclamaţie. Nicio polemică nu încolţeşte printre pixeli. E pace. Aşa a ajuns juristul CSA scandalagiul cartierului, recalcitrantul de la geamul pensionului. Îşi pune poalele uniformei în cap şi ceartă fotbalul, simţindu-se încurajat de ecou.

Uneori o nimereşte, alteori o înfloreşte şi piteşte facturile. În ceea ce priveşte afilierea la foc automat a FCSB, Talpan are dreptate. Vorba aia, nimeni nu e profet la treaba lui.

Regimul Mircea Sandu a exclus abuziv o echipă, regimul Burleanu a inclus abuziv o echipă. Culmea, dacă s-ar ajunge la anchetă, ar fi tras la răspundere tot vechiul Comitet Executiv. Cel actual nu e recunoscut în instanţă.

Rămâne de văzut câtă complicitate va cumpăra Becali, la pachet cu batalioanele de jucători din Liga 1. Dacă aruncă banii cu boltă sau cu scăriţă, ar putea intra din nou în vederile MApN. Deja, unii parlamentari îl consideră drept o soluţie pentru viitoarele găuri din Apărare.

Comentarii (42)Adaugă comentariu

17 Nentori Tirana (383 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 11:03

Mama mea a fost mai buna. Mie mama mi-a zis sa nu ma uit dupa barbati frumosi ca-mi pierd mintile. Uite vezi, poza asta a fost suficient. Periculos moldovean hotoman. Talpan, Boroi, Gabita, pune-l draga in fata macar pe Leş cind mai meditezi, vezi draga ca dupa Steaua dispare poate si Andries, apare doamna Burleanu. ------------------------------------------------- PS in linistea asta eu aud un taxat ca pi vremuri in tranvaiul 6 – ori 9 nu mai stiu, intreaba-ti seful unde si-a inceput cariera -, bilet … mintile la control va rog !

Kossu (1 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 11:14

Ioi, ce-or să te mai înjure ăștia, tu, Marie, tu...

mg (87 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 11:19

..fiat justitia pereat mundus, zici tu. Chiar te-ar fi mulţumit excluderea Stelei din liga întâi ? Victoria lui Talpan e una a la Pirus. „Încă o victorie ca asta și suntem terminați” ca fotbal..

Maria Andrieş (1349 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 12:50

fiat justitia ruat caelum. modelul meu preferat de automobil

Viorel (3 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 11:40

Daca decizi sa iti schimbi numele si nu te mai cheama Maria, ci Marioara, inseamna ca nu mai esti copilul parintilor tai ? Schimbarea de nume nu a creat o noua persoana juridica, dar va faceti ca nu intelegeti, deh, chestie de politica editoriala...

Maria Andrieş (1349 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 14:40

certificatul de identitate sportiva emis de MTS, cel pe baza caruia te afiliezi la FRF, este pe numele FC Fotbal Club „Steaua Bucuresti” SA., nu pe numele SC FC FCSB SA. Becali a prezentat recent documentul. N-a aratat vreun document care sa arate ca a fost operata schimbarea de nume si in CIS.

Carol K (309 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 11:44

Aceasta cascada a promisiunilor care pe parcurg devin fasaieli are un singur scop.Sa arate celor care traiesc din vanzarea de publicitate si diriguiesc acest campionat intern unde se afla "clubul care investeste,care le va aduce profit"....Clubul alfa,patronul alfa samd Restul tac deci nu-i mai bagam in seama,doar cu Becali ne scoatem...Drept urmare totul devine o formalitate,se face partie ca echipa lui sa ia titlul.Se vinde cel mai bine,ei si inca vreo 3-4 isi scot banii,restul intra la subventionati deci mucles.

Gogu (1 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 12:16

Pina si dumneavoastra judecati "politically correct". Cum a furat Becali echipa si daca a furat-o cum a putut sa joace cu ea in campionat ? Noua ne convine ca a furat-o ca sa ai cerem bani pe folosirea marcii , pentru ca noi duceam marca in B ca nu mai aveam ce vinde din echipa ca sa obtinem parandarat. Uneori cred ca sint eu nebun cind vad ca toti il acuza pe Becali de furt dar nimeni nu vrea sa se intrebe de ce ce-i carora li s-a furat echipa nu au facut plingere la politie? De ce au stat ani de zile in tribune s-au fotografiat cu echipa si apoi odata si-au dat seama ca echipa le-a fost furata? Adica eu pun anunt in fata casei ca sint plecat in concediu las poarta ,usile, geamurile deschise si cind ma intorc stau citiva ani sa mma gindesc ce s-a intimplat si apoi ma duc la politie sa reclam? Armata clubul nu are contabilitate , nu are controale verificari? Pai in felul asta pot sa dispara si avioanele si tancurile si ce mai avem pe acolo. Nimeni nu este interesat sa investigheze cum a disparut echipa din inventarul armatei. Nimeni nu este de vina ca Becali a furat echipa. Daca opresti masina cobori si lasi cheia in contact nu te despagubeste nimeni si nimeni nu e tras la raspundere. Deci ar trebui sa cautam hotul de la armata mai intai, ar trebui sa verificam corpul de control al armatei si foarte important sa verificam gestiunea armatei ca cine stie ce lipsuri mai gasim si razboiul bate la usa.

Tarantula (7 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 12:22

Pe ce te bazezi?

incasul (1 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 12:42

Pana acum ce au facut sefi cca de nu au iest la naintare sa dezgroape afacerea asta,acum cand Gigi nu a mai vurut sa le dea bani sau gandit ca este ceva ilegal cu echipa pe care o conduce Becali.Incearca sa dezgroape un mort care multi ani le-au bagat bani frumosi in buzunar. Indiferent cum se va termina circul asta de pierdut va avea fotbalul care si asa e vai de mama lui.

Costică (16 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 12:47

Ca de obicei: bate câmpii "jurnalista"! Mă mir că a scăpat să scrie ceva de rău despre PSD!

Andreii (19 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 13:14

Bucuria celor de la steaualibera. Debea astepta un articol in care sa-ti scrii frustrarile despre echipa cu cele mai mari performante de dupa Revolutie.

unualtu (1 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 13:22

Felicitari , un articol de-a dreptul surprinzator pentru un ziarist gsp.Problema e mult prea complexa si mizeria mult prea mare la frf ca sa intervina vreo structura de control. Stim cu totii ca burleanu a fost numit politic si este in continuare sustinut, iar dragii nostri politicieni nu ar da unda verde unei anchete ce ar duce la inchiderea tarabei fotbalului romanesc(un lucru foarte bun daca s-ar intampla, avem nevoie urgenta de un restart caci am decazut cum nimeni nu ar fi prezis si asta "multumita" miticilor,nasilor, oierilor, iorgulestilor si politicianului ). La cat mai multe articole obiective si la cat mai putina branza prin redactie.

Octavian (2 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 13:23

DVS. daca va schmbati numele din Maria in Mirela se chiama ca sunteti alta persoana???

xxx (16 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 13:25

Cred ca e cea mai imprastiata scriitura de pana acum, probabil doamnei i-a fost lene sa iasa sa isi cumpere cafea ! Un delir grafic, fara nici un indiciu asupra celor pe care le-ar fi gandit, sau urmarit ca finalitate, cand s-a apucat de tastat... O fi vremea asta de vina ! La mai bine, avansati mai in fata , va rugam !

expanse (1 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 14:02

nimeni nu poate obliga cluburile colege din liga I sa accepte oferta pipereanului , de ce nu vand direct in exterior sau la dinamo , care e capabila sa faca oferte mult mai atractive

kla2005 (47 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 14:12

Eu sunt stelist si probabil nu sunt impartial, dar in documentele respective anexate de dl Talpan, eu am vazut AFC Steaua Bucuresti ca membru afiliat, iar in tranzactia dintre AFC si FC Steaua scrie negru pe alb ca FC Steaua preia locul AFC Steaua subrogandu-se in toate drepturile.... Amu' ca FRFul nu a adus modificarile respective, e o greseala administrativa a FRFului, documentele fiind depuse la Federatie, iar Steaua fiind membru afiliat. Nu cred ca ar fi motive de desfiintare a FRFului care nu e altceva decat o asociatie...sau ma insel eu? Pe un site (http:// enciclopediaromaniei.ro/wiki/Federaţia_Română_de_Fotbal) apare urmatoarea descriere: Federaţia Română de Fotbal (FRF) este autoritatea fotbalistică autorizată, conform legilor româneşti, să organizeze activitatea fotbalistica din România, asociaţie recunoscută de organismele internaţionale FIFA şi UEFA.[1] Continuatoare a demersului de organizare a fotbalului românesc, iniţiat de Asociaţiunea Cluburilor de Fotbal, care la rândul ei continuă activitatea Asociaţia Societăţilor Sportive din România (1909), FRF este înfiinţată la data de 16 februarie 1930 sub denumirea de Federaţia Română de Fotbal Asociaţie, primul preşedinte al acesteia fiind avocatul Aurel Leucuţia. FRF este afiliată la FIFA începând cu anul 1930, iar la forul fotbalistic european UEFA, începând cu anul 1955. Mai mult, in actele respective depuse de dl Talpan nu vad nicio echipa care activeaza acum in Liga 1 ca fiind membru afiliat...ceea ce nu le impiedica sa activeze. Nu stiu statute si legi in sensul asta, insa mi-e greu sa cred ca se va desfiinta federatia pentru ca asa isi doreste Armata Romana. In alta ordine de idei, eu cred ca ar fi bine sa asteptam sa vedem daca se da vreun raspuns Armatei Romane...si apoi sa comentam cine e afiliat si cine nu e afiliat! Repet, pt o mai buna intelegere, AFCul a fost o asociatie NON PROFIT organizata conform legilor asociatiilor non-profit. Armata, CSA, a cedat GRATUIT si din PROPRIE INITIATIVA echipa de fotbal acestei ASOCIATII...iar asociatia s-a afiliat ca entitate profesionista la federatie si NICIODATA CSAul...asa ca nu vad ce treaba are CSAul....

Maria Andrieş (1349 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 14:33

dl. Talpan are si inexactitati in tiradele sale. dar FRF, ca federatie, e obligata sa aiba conducerea recunoscuta in instanta, asa e legea. iar echipele de fotbal profesionist sunt obligate sa fie afiliate la FRF, conform Legii sportului. lista cu membrii afiliati la FRF poate fi verificata usor, consultand registrul sportiv de pe site-ul MTS

Cyril (1 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 14:38

@Octavian Daca eu imi schimb numele din Cyril in Octavian inseamna ca sunt tu?

kla2005 (47 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 14:57

Asta zic si eu...Sunt convins ca FC Steaua si-a depus documentele de afiliere si de continuare a activitatii AFC Steaua, iar FRF le-a preluat. Drept dovada a inscris echipa in locul AFCului si FC Steaua a continuat activitatea. Probabil (nu stiu legislatia relevanta si nici nu ma intereseaza) ca ar fi trebuit ca FRF sa efectueze modificari...dar asta e responsabilitatea doar a federatiei! Daca sunt consecinte legale, cineva trebuie sa si le asume....ca e FRF, nu stiu...si nu stiu ce pedeapsa ar fi...se desfiinteaza FRF sau isi actualizeaza documentele si gata... La MTS am verificat fisierul excel si am cautat FC Steaua Bucuresti SA si nu am gasit, am cauta dupa nr de identificare (cel prezent pe certificatul emis de MTS Stelei) si anume B/A3/00004/2003 si nu apare nicaieri.... Sper ca e o eroare a MTS, pt ca altfel imi miroase a inselaciune din partea statului roman!!! Am gasit AFCul cu sediul in Ghencea...desi AFCul nu mai exista de muuuuuuult timp...am gasit CSAul, insa FC Steaua e de negasit Sa vina DNAul sa vedem ce au facut autoritatile noastre de au pierdut actele: Ministerul Sportului, Ministerul Apararii, etc... Daca-i bal, bal sa fie

Kris (45 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 16:02

Eu va inteleg ca trebuie sa scoateti venin zilnic,dar trebuie sa intelegeti ca societatea comerciala este una si brandul alta.Sa schimbat brandul,intelegi? A fost un process simplu de rebranduire.Codul fiscal este acelasi.Ilegalitatea sa produs in trecut,cind a ramas brandul in prima liga desi sa schimbat societatea. Sper ca ai inteles !

MihaiS (6 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 16:16

Maria, iarta-ma, dar mi se pare inadmisibil sa te exprimi atat de abrupt asupra unui subiect pe care se vede ca nu-l stapanesti si nu l-ai inteles. Un subiect care a impartit in doua tabere o natiune de stelisti cred eu ca ar merita mai multa precautie din partea ta. E un subiect prea delicat pentru figuri de stil si jocuri de cuvinte. Nici declaratia lui Burleanu mi se pare ca n-ai tradus-o corect, omul vrea doar sa insiste pe ideea de continuitate. Continuitatea e atat de puternica incat FRF-ul i-a recunoscut in 2011 Petrolului titlul national castigat de Juventus Bucuresti in 1930. Marca, culori, stadion, oras – totul distincte. Dar a contat CONTINUITATEA – in 1952 Juventus s-a mutat la Ploiesti. Ma rog, daca nu te intereseaza subiectul mai bine ignora-l...

Ion (5 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 16:29

Dna Andries lucrurile sint ceva mai complicate. Steaua, sau FCSB este o identitate, nu aparuta peste noapte, ci una care exista in prima liga , cam din timpuri stravechi, dupa Razboi. A fost permanent prezenta. Schimbarea numelui nu este o chestie de eliminare din fotbal. Si femeile isi schimba numele , dupa casatorie si nimeni nu spune ca ...sint altele (..desi se schimba...). Speta in cauza pleaca de la o enormitate : cea ca Armata romana se poate ocupa ( si ) de sport , -SI DUPA REVOLUTIE-, de fotbalul profesionist in speta. Treaba e valabila si la MAI ( Politie) si la Banca Nationala si la altele. Deci un club de fotbal , care nu mai putea exista in structura armatei, si-a ales o alta cale ( si nimeni atunci) nu a spus ceva. Dupa ani buni se trezesc niste talpani sa vrea sa scoata bani de la fostul club de fotbal. Asta dupa ce au dus brandul spre distrugere-la handbal, la bascket, la hockey,la volei, etc, asta dupa ce au lasat in paragina un stadion " al armatei" . Cred ca FRF , constient sau nu, a ales o cale logica si benefica, cit despre legalitate, ( daca Armata trebuie sa se mai ocupe si de sport profesionist) vom vorbi mai tarziu. Ce e culmea este ca ziaristi care traiesc de pe urma sportului, al fotbalului isi vreau singuri sfarsitul, ca fara Steaua, fara banii lui Becali ar fi fost JALE, in fotbalul romanesv. Spre exemplu "siamezul" Dinamo e condus de unul,- Dl Negoita- nepot de securist vechi, si care a facut chiar *** ( "in numele MAI") ca sa scoata clubul din insolventa. Traim vremuri grele cu oameni inconstienti, care au principala ocupatie "pescuitul in ape tulburi". Azi , "suna ca dracu' " stadion al Armatei, (sau al Politiei) in incinta militara, gradati , care toata viata au facut sport , nu fapte de arme. Azi astia nu vreau sa dispara, ca viata lor e usoara.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Cristi (8 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 16:30

Superb,nota 10 cu felicitari ! Bravo !

Alex (4 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 16:37

@Kla2005. Este simplu. AFC-ul a fost radiat in anul 2010. Procesele intentate de CSA au inceput in anul 2011, deoarece AFC-ul a fost radiat. Cand AFC-ul a fost radiat, legatura legala dintre CSA si actuala SC FC FCSB a disparut. SC FC FCSB evolueaza in campionatul intern pentru AFC, conform asocierii. SC FC FCSB n-a reprezentat niciodata CSA in mod direct. Acesta este motivul pentru care regasesti AFC-ul pe lista MTS. Singurul mod in care SC FC FCSB poate evolua in campionatul intern, reprezentand AFC-ul.

Alex (4 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 16:40

@Octavian, @Cyril Daca exista o sentinta a instantei care spune ca nu ai dreptul sa folosesti acest nume deoarece l-ai folosit abuziv demonstreaza un furt de identitate pentru foloase necuvenite. Adica, ti-ai schimbat numele din Cyril in Octavian pentru a beneficia de anumite facilitati si nu pentru ca ai considerat ca ti se potriveste mai bine

Octavian (2 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 17:27

Faptul ca si-a schimbat numele nu insemna ca a devenit alta persoana afiliata ca sa sa nu aiba dreptul de a continua competitia. Nu cred ca a fost acuzatie de furt de identitate ci interdictie de a mai folosi un brand. Si s-au conformat. Am vrut sa arat ca articolul de mai sus nu este corect: nu este acelasi fel de abuz ca si la Craiova.

Ros_albastru (2 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 17:37

Doamna Andries, verificand registrul sportiv de pe site-ul MTS , observam ca CS Dinamo s-a afiliat la FRF (domeniul fotbal) in 23-10-2001, iar "Fotbal Club Dinamo Bucuresti" in 19-12-01, "Fotbal Club Rapid" S.A. in 31-03-2006, iar "Dinamo 1948" S.A. (societatea lui Borcea) in 20-01-2005. Sa intelegm ca si aceastea au fost afilieri din mers ? Iar pana atunci practic nu erau afiliati, dar jucau fotbal profesionist in prima liga ? Nu este firesc ca o persoana juridica noua primeasca un nou numar de inregistrare in registru, pe numele propriu ?

Maria Andrieş (1349 comentarii)  •  21 aprilie 2017, 8:09

da, exact asta sa intelegem, s-au afiliat din mers. legalitatea n-a fost niciodata specialitatea FRF

17 Nentori Tirana (383 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 18:10

„La FCSB care-a rasarit ...“ ------------------------------- Aaaa, asa mai venim acasa, deci Burleanu trebuia sa mentina numele STEAUA !!! De fapt asa e ! La FRF trebuia sa ramina Steaua ! M-am linistit, Burleanu nu te-a furat, moldoveanu a furat Steaua ! Da, de fapt ce are FRF cu ce se intimpla in mintea unor doamne facute judecatoare de Ilici, Bombonel si Izmenar, niste doamne care in secolul XXL accepta plingeri de la administratori care cer drepturi de proprietate ? Si inca exclusiva ! Ce noroc pe romanul Eminovici ca *** Talpan - ori o fi si el tot *** ca mandrul Ponta – n-a fost contemporan cu el. Aveam azi: „ la FCSB care sus rasare …“ - ori La FCSB care-a rasatit, ca nu mai stiu, ca in tranvaiu 69 dimb-oviten cineva se cupleaza cu bolsevicii si mai aud doar aparatul de taxat, tac, tac, tac, aveti bilet ?, tac, tac, al sefului gisipi. ----------------------------- PS Aseara, la postul tv *** Noua B1, timp de mai bine de o ora, un bigudiu cu specializarea carat filme inbobinate, a prezentat Stema *** Noua care atirna in biroul tovarasului Nicolae Ceausescu si a dezbatut bogatiili care era acolo in Stema, alaturi de doi generali unul mai senin ca altu: „ Uite poporule ce aveam atunci, paduri, sonde, petrol, furnale, uzine, otel, griu, recolte si Soare – ca Capsuna si Costelina vede ca azi nu mai e nici Soare - …, uite totul e aici pa Stema, … iar azi ce avem ?“ Cred ca a ramas Capsuna si Costelina paf pe canapea. Li s-a aprins becu si a trecut la munca, fara, ca fara l-a primit si mama de la barza pa bobinar, pentru viitor, pentru popor. Noroc ca a uitat bobinaru de Reliefurili din faianta da pa coteturile muncitoresti, unde era infatisati muncitori, tarani muncitori, elevi si studenti care adunau cu voie buna Recolta imbelsugata. Griu. Piinea Patriei nostre scumpe RiSiRi. Ce vreau sa zic: Maria tata, ai grije la ce poze te uiti ! Burleanu asta ar predispune-o la fantezie si pe Olguta, care stim ce sa serveasca de la moldovean, pun pariu ca l-a vazut pe Burleanu si de aia si-a pus pinteni de otel. Mai bine ai un Leş in fata cind meditezi. Mie asa mi-a spus mama: daca ai Temperatura nu te uiti la Burleanu, te bagi in pat, lucrezi, apoi faci dus ca aiurezi. Invers. Daca ai Temperatura, mai bine te uiti la Sticla goala de Palinca, faci dus ca aiurezi si pe urma te bagi in pat si meditezi. Sintem alaturi de tine Maria.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

viorel (45 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 18:19

De data asta cam subtiri tema, abordarea si argumentatia. Este evident ca Steaua a fost inscrisa in campionat in mod corect si legal, din moment ce nimeni nu a contestat asta in 2003, fiind continuatoare a echipei cedata de MApN la asociatia lui Paunescu (echipa continuand in Liga a I-a si din 1999) si apoi de asociatie firmei lui Becali. Daca erau dubii atunci la nivelul conducerii CSA si MApN trebuiau sa conteste imediat nu dupa 10 ani. Ma surprinde neplacut faptul ca Maria Andries considera indreptatit demersul MApN de a renationaliza si remilitariza o echipa profesionista de fotbal. Ne intoarcem in timp saui ne ducem spre Phenian daca implicam din nou armata in toate, inclusiv in anularea abuziva a numelui unei firme private de la Registrul Comertului, la 10 ani de la inregistrare!!!! Va rugam sa nu mai incurajati ambitiile prostesti ale unor ofiterasi mediocrii!!

LEFTER POPESCU (50 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 18:23

Doamna Andries , "de-ar fi sa se prabuseasca cerul, dar sa se faca dreptate"........in rest ,felicitari pt. articol .

LEFTER POPESCU (50 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 18:32

PT. KLA 2005.................cauta FC ul prin Buftea sau Mogosoaia ...pe acolo, intr-o curte fara gard , ESTE ADRESA echipei lui GIGI VALIZA .

Ros_albastru (2 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 18:45

Lefter, chiar e lefter spiritual si mental... Evident ca dupa modificarea operata la Registrul Comertului , Entitatea cu numele FCSB o sa apara in Resgistrul Sportiv cu nr. de inregistrare nou, din 2017 si cu un nou CIS care e nominal.

LEFTER POPESCU (50 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 19:13

@Ros_albastru...........in timpul intrecerii nu ai voie sa-ti schimbi numele , doar daca incalci regulamentul si statutele . Nu incepi competitia cu o denumire si o termini cu alta . Apoi justitia a decis ca FCSB-ul nu este Steaua . Chiar daca Agamita Dandanache - alias dl. Burleanu, fcsebist din cap pana-n picioare , s-a antepronuntat si va face TOTUL ca echipa lui GIGI VALIZA sa obtina - nelegal - dreptul de a juca in cupele europene , eu sper ca UEFA sa nu permita acest lucru . Se va gasi cineva din Romania ca sa anunte UEFA despre cardasia dintre GIGI VALIZA -FRF si LIGA.

ovidiu_3003 (214 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 19:29

...jiji becali este un infractor recidivist ...nu mai e mult ...si ...o sa infunde iar puscaria ...

ragai acinom (1 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 19:42

Am facut performanta la CSA Steaua si iubesc performanta si acest club. Dar echipa de fotbal actuala a continuat sa aduca performanta si a adus in tara echipe importante a scos romani in strada de atatea ori a eliminat pe Aiax pe Valencia si alte echipe mari. Alte echipe nu au facut nimic decat insolvente si iesiri rusinoase din Cupele Europene an de an. Hai sa nu stricam ce avem valoros! Cei care striga jos Becali nu isi dau seama ce fac. Tineri din Romania nu mai vor sa faca sport si e pacat. Nici pentru un pret mic pe luna nu vor sa vina la o sala de fitness. Unde va ajunge Romania??

17 Nentori Tirana (383 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 20:04

@LEFTER POPESCU, parca ai reinviat ! Ma bucur nespus ca Maria ii face chiar pe toti fericiti ! Azi e senin, am uitat pina si de cosmarul „Gigi Valiza“ ? -------------------------- Serios acuma domnule x – sper ca nicu e o gluma - , mai toti ********* au fost de acord ca dupa 1989 Steaua si Dinamo ar fi trebuit sa dispara. Era insa vorba de forma de organizare. Nu de nume. Cum sa invie Jeana care n-a murit ci s-a transformat in mod materialist leninist, Carmen, Ciocanu, Unirea Tricoloru, doamne pazeste, ca cu ce imn au *** azi si dupa bancile tricolore din parcuri si stilpii tricolori, tomberoanele tricolore, *** ale lui Funar, doar asta mai lipsea ? Pe Pandele il inteleg, ca chiar eu i-am procurat o banda tricolora cu sclipci in intuneric, pentru momente intime. Stii matale ca Mister Dinu chiar a incercat *** securistii dar a schimbat doar numele Dinamo in Unirea Tricolor, nu si naravul *** ? Apoi a revenit. Bravo domnului Dinu, dar trebuia sa desfiinteze organizatiile mafiote nu sa schimbe doar numele. Vreti sa-i luam si lui Eminovici Steaua lui ? Nimeni n-a crezut ca aceste doua cluburi ministeriale mamut vor mai monopoliza si vor dopa sportul inca un sfert de secol ! Sportivi veniti din Ardeal, Moldova si Cernauti au fost dopati la lot unde sint doar gradati. Azi in fruntea COSR sint doi ofiteri, Covaliu si Boroi, care si-au exprimat deja dorinta de a aduce sub aripa lor toate federatiile. La MTS e tot un moldovean politruc, noul Stefan Gheorghiu, care si-a exprimat deja dorinta de a da milioane pe CSM-uri, noi jucarii pentru fii unor Petrache, ca sa testeze ei sportive din toata lumea si chiar Africa si Scandinavia, pe bani multi, ca sa cistige campionate, asa cum cistiga nepotul matale pa computer la fotbal mama-ger si esti matale asa de mandru, mandru ca ********* Ponta. Gino e baiat bun dar stim cu totii de cina cea de taina. Ori ? Burli n-avea concurent dar stim ca fara „scoala“ - “... “ - (cum va cunosc recunoasteti mesajul) degeaba ii punea mama bigudiuri. Acum chiar si-a mai adus in Barca lui si un general jandarm !!! Sa asigure securitatea ***********. ------------------------------------------------ Domnule x – Lefter Popescu nu poate fi decit o gluma, o simpatica auto-de- ridere -, va simt un OM, un OM cu o experienta de peste 80 de ani, nu pot sa cred ca sinteti pentru Steaua lui Oprea, Dusa, Motoc si a baiatului asta de azi cu nume predestinat ! In jurul domniei voastre sint altii mai tineri, nevinovati, va rog din suflet nu luati Steaua in mormint. Nu va ajuta cu nimic.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

mg (87 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 20:11

..da' când i-au luat leuştenii lu' Gigi, aburindu-l că-i dau Steaua de ce nu s-a prăbuşit ceru' ? La vremea repectivă Steluţa era o fetişcană nehalită şi disperată, în stare de orice pentru bani. Iar acum strigă c'a fost violată. Cine o crede şi de ce ?

Ioan (3 comentarii)  •  20 aprilie 2017, 23:25

A ajuns plicul cu insemnul CSA si pe la tine? Scarbos si de toata jena articolul!

brod (87 comentarii)  •  21 aprilie 2017, 12:05

așa e, toți au fost „unși” să blătuiască cu Becali. o nouă cooperstivă. bine-bine, nimeni nu reclamă la TAS. dar o sesizare la UEFA pentru nerespectarea regulamentelor nu se va lăsa cu neînscierea FCSB în competițiile europene și cu sancționarea FRF?

Frankie (5 comentarii)  •  21 aprilie 2017, 15:42

Ma amuza teribil toate comentariile de genul "daca tu iti schimbi numele in Marioara, inseamna ca nu mai esti tu??" hahaha. In sfarsit scrii un articol corect, dar sunt prea multi neandhertali care te citesc si confunda un furt de identitate al unei persoane JURIDICE cu un rebranding. De fapt nu prea inteleg ei saracii nimic, ei vor doar echipa lor preferata, echipa oierului, in liga 1, sa se simta si ei campioni. Ei bine nu, Steaua a scapat de acest parazit, ne vedem in liga 4 de la toamna.

Comentează