Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Ne trebuie și scut antigogoși!

MApN susține că e obligat prin lege să-și facă echipă de fotbal

Permalink to Ne trebuie și scut antigogoși!
joi, 23 februarie 2017, 9:28

După o lună de cercetări, Corpul de control și inspecţie din MApN a descoperit motivul nedospit pentru care Armata are nevoie de o echipă de fotbal. Nu se simte capabilă să valorifice altfel marca Steaua, adică “prin stabilirea, negocierea și încasarea unor taxe de licenţă”.

“Timpul necesar pentru aceste demersuri”, precizează comunicatul Ministerului, “ar fi putut excede intervalul de cinci ani de protecţie a mărcii permis de lege”. Există o prevedere în Legea mărcilor, 84/1998, conform căreia titularul pierde dreptul asupra mărcii, dacă “fără motive justificate, marca nu a făcut obiectul unei folosiri efective pe teritoriul României pentru produsele sau serviciile pentru care aceasta a fost înregistrată” (art.45, a). Dar intervalul de protecţie al unei mărci nu e, așa cum susţine MApN, de cinci ani, e de zece ani. Și poate fi prelungit periodic.

Marca înseamnă toate sporturile
Iar “folosirea efectivă” a mărcii Steaua nu se referă strict la fotbal. Când a fost evaluată marca, la 57,3 milioane de euro, au fost luate în calcul toate secţiile CSA. “Steaua înseamnă 17.416 medalii, cupe și campionate”, anunţa juristul Florin Talpan. Iar MApN saluta munca evaluatorului, anonim, de altfel, dar “selectat printr- o procedură competitivă și transparentă”.

CSA nu s-a luptat în instanţă cu Gigi Becali pentru că a pierdut vreun moment marca Steaua. Nici n-avea cum, titularul mărcii e statul român. CSA, după cum menţionează și Corpul de control al MApN, e doar un “administrator de bunuri publice patrimoniale”. Miza procesului cu Becali se referă la dreptul de utilizare, nu la dreptul de proprietate. Ca dovadă, CSA și-a reînfiinţat secţia de fotbal înainte de sentinţa definitivă.

Evaluarea, armă de război psihologic
În primăvara lui 2015, CSA a pus pe masă în jur de 90.000 de euro, pentru a plăti serviciile de evaluare și de stabilire a prejudiciului. Caietul de sarcini prevedea și calcularea taxei de licenţă pentru clasa fotbal și ulterior pentru toate celelalte clase și produse din certificatul de marcă“, preciza MApN într-un comunicat.

În toamna lui 2016, era lansat spre dezbatere publică un proiect de HG: MApN, prin CSA, era abilitat să organizeze licitaţii și să transmită prin licenţă dreptul de folosinţă asupra mărcii Steaua, “pentru activitatea de fotbal”. Fotbal și atât, nu fotbal profesionist, nu fotbal de performanţă. Preţul de pornire era de 3,7 milioane de euro pe an, fără TVA. Jumătate din suma încasată urma să meargă la bugetul de stat, jumătate – la bugetul CSA.

Decât campion mai bine bugetofag
Ar fi fost interesant să aflăm taxele de licenţă pentru celelalte sporturi, mai ales pentru cele de echipă unde clubul Armatei suferă prin clasamente. Au venit alegerile. Noua conducere a MApN a decis că durează prea mult să valorifici marca. În loc să încasezi 3,7 milioane de euro pe an, mai bine cheltui 3,7 milioane de euro pe an. Pe lângă cele 9 milioane de euro rituale, cât reprezintă bugetul CSA.

Cu banii din taxele pe licenţă la fotbal, handbal, baschet, volei, hochei, rugby, clubul Armatei ar fi constatat că se poate autofinanţa. Că are un buget suficient pentru secţiile aducătoare de medalii olimpice: scrimă, canotaj, kaiac-canoe, gimnastică, judo. Pe deasupra, CSA ar fi adus venituri și la bugetul de stat, în loc să-l stoarcă în numele unui management leneș și perdant. Contribuabilul plătește și evaluatori, și avocaţi. Iar după ce plătește, e minţit în faţă, să plătească și mai mult.

În cinci ani, după estimarea MApN, nu poţi organiza o licitaţie. Dar în trei ani poţi construi şi promova „pe merit sportiv” o echipă din Liga a 4-a în Liga 1, astfel încât promovarea ”să coincidă cu finalizarea lucrărilor de modernizare a Stadionului Ghencea”, adică prin 2020 vara, când începe Euro.

Sigur, exista riscul ca, la licitaţiile pentru folosirea mărcii Steaua, să nu se prezinte nimeni. Iar preţul de pornire să scadă jenant. Dar riscul ăsta e ipotetic, pe când banii publici daţi pe himere sunt siguri.

Comentarii (38)Adaugă comentariu

Carol K (309 comentarii)  •  23 februarie 2017, 9:46

Sa faca o Academie de fotbal pe modelul Hagi.Dar stati asa,acolo e cu multa munca,pricepere,stres,rabdare,n-ai de unde sa *** ca n-o s-o faci de la niste copii...Neee...Cade propunerea

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

vasglo (91 comentarii)  •  23 februarie 2017, 9:50

Bravo Maria! Esti singura - "intr-o lume macista" (sic) - care a realizat absurdul din comunicatul MAPN si faptul ca el este menit sa acopere, PE BANII NOSTRI, o mare PROSTIE NATIONALA facuta de un Talpan! Daca din banii poporului s-a majorat bugetul armatei la 2% din PIB, de ce sa nu se dea din banii astia si la niste fotbalisti, ca tot pe banii poporului se modernizeaza si stadionul, nu-i asa?!….-:) Si iata cum armata si-a batut joc de marca „Steaua”, a luat-o din Liga 1 si a dus-o in Liga a patra!!….-:)

Maria Andrieş (1349 comentarii)  •  23 februarie 2017, 16:25

curios, nu? ca femeie, mai ingadui cate-o minciuna, dar sa fie cu stil, dom’le 🙂

mihai (9 comentarii)  •  23 februarie 2017, 10:10

Desi sunt superfan Maria, de data asta nu sunt de acord. Doar daca esti foarte rau intentionat , nu-ti dai seama din primul moment, doar dupa poza, ca personajul este un profesionist desavarsit, manat de cele mai curate ganduri.

Dylow (4 comentarii)  •  23 februarie 2017, 10:26

Sunt curios pe cati dintre noi ii intereseaza cate medalii a luat Steaua la scrima sau la ping-pong. Talpan vorbea si de un imens capital de imagine produs de castigatori de medalii olimpice care sunt legitimati la Steaua. Nu-mi amintesc sa scrie pe undeva clubul la olimpiada. Scrie numele sportivului si tara. Habar nu avem noi daca respectivul sportiv e de la Steaua, Dinamo sau CSM Oradea. Si daca am sti, nu am da 2 bani pe informatia aia.

whiteredarad (5 comentarii)  •  23 februarie 2017, 10:36

Marca Steaua, cea a Armatei romane, este un produs al perioadei dinainte de Revolutie. Dupa 1990, armata devine profesionista, nu mai are tinerii incorporati, si logic, membrii ei au alte atributii decit sportul. Totusi sistemul militaro-sportiv se perpetueaza, in special, pentru ca este sustinut de sportini tip Dna Lipa, tip Gatu,tip Boroi, etc,...care, toata viata lor, au castigat bani si grade prin sport. Cum s-ar putea pierde o asemenea "para malaiata" ?. Atleti, scrimeri,rugbisti, etc au primit grade militare, facand doar sport, acum unii au pensii sau rente viagere de oameni bogati.In 1990 nu se mai putea accepta echipe departamentale...pe fata, asa ca au inceput smecheriile. Exista vreo 3 variante de Dinamo -Badea, Negoita, Clubul Sportiv-, acum sint 2 Steaua. Este incalificabil, avem inca stadioane in incinte militare. In chestiunea Steaua, Armata a gasit un FRAIER, pe Becali, care a alimentat clubul,care ii fusese predat lui Paunescu ( cum si de ce , se pare ca nu se stie). Acum ne trezim, ca Armata, dupa vreo 15 ani de...amnezie, se lupta cu o echipa caruia i se spune ca nu are identitate, desi plecase din curtea sa. Falsitatea "democratiei: originale romanesti, politicienii, si ofiterii privilegiati isi doresc perpetuarea unei situatii (echipe sportive profesioniste in Armata si Politie) situatie perpetuata doar in Coreea de Nord, Cecenia, Azerbaigean si prin zona. Este chiar trist si amenintator Becali, un sfertodoct guraliv, nu sesizase ca degeaba dai bani echipei lui Paunecu & Armata, daca nu stii care este forma de organizare. Ca o parere Armata, sprijinita de o Justitie supusa si partizana, vrea o sarlatanie in a-l deposeda pe Becali de un reject al ei, care i se cuvine "ciobanului"

buna ziua (5 comentarii)  •  23 februarie 2017, 10:38

dna andries, motivul pt care nu a fost scoasa la licitatie marca "pt activitatea fotbal" este dat de faptul ca intreaga evaluare a marcii s-a bazat pe LOCUL DIN LIGA I. Stiu, stiu ca Talpan si piaristii ce-l înconjoară va vor spune ca "medaliile, CCE, gloria" au dus la suma ceruta....Minciuni ! V-ati intrebat vreodata de ce CSA nu face publica evaluarea marcii ? Nu va vor arata niciodata criteriile in baza carora marca a ajuns sa valoreze 3,7 milioane de euro pe an, pt ca exista un singur criteriu care conteaza ,dar care nu are ce cauta in evaluare: locul in liga I. Iar ei l-au trecut in evaluare, desi nu il au !

Popa (45 comentarii)  •  23 februarie 2017, 10:39

Uite ce spune utilizatorul @ticbis pe blogul tolo.ro : " Spre deplina lamurire, cred ca se impun cateva precizari de natura organizatorica si legislativa. CSA-ul este un club sportiv multi-disciplinar ce apartine si este finantat de catre Ministerul Apararii, cu un buget anual fix, la care se adauga anumite venituri obtinute din sponsorizari de la companii private si altele din venituri proprii. Sponsorizarile vizeaza reclama (de ex imprimarea denumirii firmelor pe echipamentul de joc si pe banerele afisate in sali si pe stadioane la competitii), iar veniturile proprii se obtin din inchirieri de baze sportive, comercializarea de tricouri sau materiale promotionale si din vanzari de bilete. CSA-ul are prin lege statutul de club sportiv amator sau semiprofesionist; are angajati militari sau civili (directori sportivi, sefi de sectii, antrenori, preparatori fizici, maseori, etc). Sportivii de la toate sectiile clubului sunt LEGITIMATI la CSA, NU ANGAJATI salariati cu contract; ei sunt platiti in limita fondurilor enumerate mai sus sub forma de indemnizatii sau prime, nu au carte de munca la CSA. Asa functioneaza toate sectiile CSA-ului si asa va functiona si echipa de fotbal in ligile inferioare cu statut de amator (din Liga a V-a pana in Liga a III-a inclusiv). Incepand cu Liga a II-a, CSA-ul trebuie sa obtina LICENTA de CLUB PROFESIONIST, altfel nu poate fi inscrisa in competitie. Licenta asta presupune in primul rand sa faca dovada ca echipa de fotbal este administrata de o societate de tip SA sau SRL si in al doilea rand sa inregistreze la FRF CONTRACTELE de munca ale jucatorilor din lot. CSA-l nu poate face asta pentru ca nu-i permite legea; nu exista in organigrama MAPN postul sau functia de "jucator de fotbal", deci nu poate inscrie pe statele de plata asemenea salariati. Desigur, ii poate angaja pe fotbalisti pe post de militari in diferite functii cu grade de sergent sau de subofiter, insa grila de salarizare in acest caz nu depaseste pretentiile banesti ale niciunui fotbalist decent din Liga a III-a, deci nu putem vorbi nici de valoare si nici de performanta pe plan national sau international. Mai mult, ca membra a NATO, MAPN-ul nu cred ca are voie sa angajeze in structurile sale cetateni africani, brazilieni, argentinieni, sarbi, ucrainieni sau rusi. Deci singura cale a CSA-ului de a ajunge sa evolueze in fotbalul profesionist este sa privatizeze echipa, adica s-o dea in administrarea unei societati private (ceea ce Comandantul Petrea afirma ca nu se va intampla niciodata). Chiar si in cazul asta, societatea care va prelua echipa va fi obligata sa cotizeze anual catre bugetul statului 3,7 mil de euro, indiferent daca va avea profit sau nu, pentru ca asta este suma oficiala si obligatorie pentru oricine doreste sa foloseasca marca Steaua (aici nu e loc de intors pentru ca devine caz de puscarie). Mai mult, taxa asta este doar o franciza (CHIRIE), societatea respectiva neavand niciun drept de proprietate asupra marcii si nici beneficiul asupra palmaresului realizat si asupra trofeelor castigate. Cu scuzele de rigoare, eu nu cred ca exista in lumea asta un patron atat de *** incat sa se inhame pe banii lui la o asemenea teapa, indiferent cat de bogat ar fi el! Ceea ce viseaza dl. comandant Petrea este o utopie, ca sa ma exprim cat de cat elegant. Nu exista (si nu cred ca va exista vreodata) cadru legislativ la ora actuala in Romania care sa permita sa se intample ceea ce afirma acesta. Din pacate, toate "victoriile" obtinute de Talpan in acest razboi a condamnat la disparitie definitiva si dramatica a brandului Steaua: echipa care a continuat traditia Stelei si i-a consolidat performantele si renumele nu mai are voie sa sa numeasca Steaua; echipa pe care o va infiinta CSA-ul nu are voie conform legilor sa depaseasca statutul de amator; o incercare de a o trece la profesionism este ingradita de suma aberanta pe care a impus-o Talpan pentru chiria anuala pe marca; un eventual investitor ar trebui sa plateasca sume uriase fara sa detina in proprietae absolut nimic. Este un cerc vicios in care "desteptii" aia de la MAPN s-au bagat singuri, fara sa-i oblige nimeni! PS: Daca maine cineva de la MAI ar demara acelasi fel de demers pentru actuala FC Dinamo, rezultatul final ar fi identic; sunt stelist de zeci de ani, insa sper ca macar aia au mai mult cap si dispun de mai multa ratiune ca sa se abtina de la a cauta "cai verzi pe pereti"! "

antioier (2 comentarii)  •  23 februarie 2017, 11:09

ma uit la tipul din poza si nu pot sa mi explic cum un ******* ca asta este comandant la CSA ? asta are 130 kg ,face de ras haina militara...si am inteles ca are si 46-47 de ani si arata de 80...in ce priveste comunicatul MApN te apuca rasul...zici ca e scris de Talpan

sacalu (2 comentarii)  •  23 februarie 2017, 11:15

Popa si @ticbis: Felicitari pt coerenta si obiectivitate in comentariu.Sa speram ca aceste lucruri sunt si vazute si analizate de oameni cu discernamant si nu de indivizi cu minti incetosate si orbiti de invidie.

dudu (1 comentarii)  •  23 februarie 2017, 11:29

Cand te gandesti ca vine si Claudiu Raducanu a.k.a. Blocnotes sa-i ajute.....

cutzu (5 comentarii)  •  23 februarie 2017, 12:07

La ce *** primim zi de zi intre ochi de la iubitii conducatori ce mai conteaza niste gogosele de la Armata:) Nu era nimic de valorificat acolo, nu le dadea nimeni nici un leu pe marca lor.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

sorin (2 comentarii)  •  23 februarie 2017, 12:40

Gigi a luat echipa cumva pe ''chitanta de mana'', conform vremurilor respective. Cunosc cazuri in care unii si-au luat case in genul acesta nu ca nu ar fi dorit altfel , ci datorita faptului ca nu exista alta solutie daca dorea neaparat locuinta respectiva(ex:constructie veche , fara acte , ca nu cerea nimeni la data ridicarii , transmisa mai departe din tata in fiu, instrainata de ultimul din diferite motive) Noul proprietar , dupa imbunatatiri multiple aduse respectivei locatii , se trezeste dupa 10 ani cu fostul proprietar ca isi revendica in instanta locuinta si o si castiga , pe ideea ca ''chitantA de mana'' nu aRE valoare juridica. P.S.:a vandut casa, a papat banii, apoi o ia inapoi ca actele facute atunci nu sunt conforme cu legislatia actuala :) Sper sa gresesc , dar daca asta a facut Armata cu Gigi....ptr. mine inseamna o mare DEZONOARE !

Fane (104 comentarii)  •  23 februarie 2017, 13:31

Oare mai exista un popor care sa aiba in gena autodistrugera in orice domeniu?

GHITA (25 comentarii)  •  23 februarie 2017, 13:55

Banii ciobanului escroc se imprastie la multa lume care trebuie sa munceasca ceva ptr.ei,joci cum canta stapanulsau adio ,,sponsorizare'' de la camatarul care imprumuta bani unui club pe care de fapt nu-l detine in proprietate

demolarii (18 comentarii)  •  23 februarie 2017, 14:02

Cateva opinii la subiectul acesta. 1. In 1997 sectia de fotbal Steaua aducea profit clubului de circa 500% dupa declaratiile lui Marcel Puscas, presedintele sectiei. Rentabil, dar profitul mergea la stat. Asa ca a aparut o informare de la FIFA sau UEFA , din care nu se mai gaseste nici macar numarul de inregistrare nici la emitent si nici la primitor. In 1998 a fost fondata ASF Steaua care pana in 2003 a ajuns la un randament de 60-70% ( de la 500%) fiind nevoita sa se imprumute. S-a ales varianta GBecali ( in Romamia neexistand banci capabile sa dea imprumut, si nici imaginea externa nu-i permitea acesul la o institutie bancara externa). Cum a devenit nerentabila intr-un timp scurt? Si de ce a dorit-o GBecali daca era meremtabila? 2. Principalul argument in fata instantei a reprezentantilor Fcsb a fost ca in fapt CSA nu are sectie de fotbal si prin urmare nu a cauzat prejudiciul prin utilizarea marcii, neexistand concurenta directa. Astfel, CSA daca dorea sa pastreze marca integral a fost obligat sa infinteze aceasta sectie. 3. Tot Fcsb a dus si la angajarea expertilor pentru stabilirea valorii marcii, prin contestarea pretentiilor avute de CSA. 4. Intr-o competitie corecta, nu are importanta ca sponsorul e public sau privat. Important este cat de rentabila este investitia. Ca in calculul rentabilitatii este de luat in calcul si imaginea pe care participarea o aduce,este corect. Cu cat competitia e mai prestigioasa si imaginea obtinuta e mai valoroasa ( G Muresan a jucat vreo 7 ani in NBA. Fara realizari extraordinare. Dar e singurul roman care a fost capabil sa ajunga si sa joace 7 sezoane, pe cand alti jucatori romani poate au palmares mai bogat- titluri nationale sau cupe, dar nivelul competitiilor e mult sub cel al NBA). In concluzie, fotbalul romanesc are DOAR un ingredient pe care toti cei implicati il vad: BANI. Doar ca victoriile se obtin cu suflet si nu am vazut vreun automat de suflete......

17 N T, serios, numele „Stina Becali”ar atrage atentia (383 comentarii)  •  23 februarie 2017, 14:20

Scut antiprostie !!! Un angajat al meu, Costica Taplan, piraste Justitiei Firma la care sint actionar si proprietar. Administratorul meu MApN-u se scoate afirmind "ca Costica" nu-i reprezinta punctul de vedere. Deci a girat Ministrul Oprea, administratorul meu sef peste proprietatile mele, actiunea in Justitia lui Ilici, Nastase, Oprea, *** impotriva F C Steaua ori nu ? NU CONTEAZA !!! Unul ca Costica si un administrator ca MApN nu aveau CALITATEA de a actiona in judecata Proprietarul. Eventual Guvernul Romaniei, care sustine ca ma reprezinta putea cere ceva !!! Sa-l vad eu pe DrAgneea daca are curaj !!! Abia atunci as vorbi de drepturi de folosinta, dar despre dreptul ca clona fotbal MApN sa foloseasca numele Steaua !!! Justitia, Puterea, Romania a gresit. Nu se numeste abuz in serviciu ce-a facut o judecatoare, care a admis ca procesele sa aiba loc, se numeste pur si simpu prostie de nedescris iar prostii sint cei mai periculosi oameni. Pina atunci Speta o discuta Desteptii Danciu Gol, sta ca pe sirma cu „ca sa zic si eu asa“, Balint, vrea la bal mascat in uniforma albastra de aviatie si PiTurca, fara comentarii, la inginerul Naum care pare ca vrea sa ingroape intreg DIGI. O fi si el *** ? Pentru schi antreneaza „Brigada Diverse la munte si la mare“haiduci, plutonierul Capsuna Lacatus si lupul Costica Talpan, marea Steaua pentru intilnirea cu Avintul Benfica Prabusirea din liga a cincea. ----------------------------------------------------------- Noul nume ar atrage internatioal atentia. Intreaba France Football: Unde Steaua ? Au luat-o niste generali ca s-o … antreneze. Le arati o poza din „BD la munte ...“ despre cum gandesc plutonierul Capsuna si Costel o actiune, o poza cu antrenamentele haiducilor prin nameti si le spui ca Capsuna ii inscrie si la Schi – ca concurenti nu mai sint – ca sa ia salariu dublu. ------------------------------------------ Un scut antiprostie ne-ar trebui. Draga Maria, cineva trebuie sa recunoasca mai intii „gogosile“, in sensul de nimic impachetat cu ceva dulce la mijloc si vindut prostilor. In loc de „Proclamatia de la Timisoara“, regionalizare, … , desfiintarea cluburilor ministeriale a venit Ilici Iliescu cu gogoasa „nevoia de Liniste“, de fapt un scut care centraliza hotia in miinile Puterii de ieri, singura care era deja organizata si structurata in toata tara. Pentru ca nevoia de Liniste, Securitate si Armata sa fie bine simtita, grupul infrational de crima organizata numit FSN a accentuat dezordinea si a pus pus fitile violentei, exact dupa manualele KGB studiate de acesti tradatori, impostori, criminali nesimtiti si prosti gramada. In Decembrie 89 si-au pregatit prin crime intrarea prin Frontul Salvarii Nationale, in iunie 90 prin mineriade s-au legitimat FSN-istii ca Partid – pentru cine nu stie FSN nu era Partid !!!, nu avea dreptul sa participe la alegeri !!! . Urmele Timisoarei au fost sterse de unchiul lui Motoc, ministrul MApN care i-a permis destrabalari angajatului Talpan, care a bagat in cuptorul dimbovitean jumate din eroii timisoreni cazuti secerati noaptea pe strazi, multi secerati la intimplare. Cealalta jumate a fost ingropata undeva la gramada pe drum caci s-a stricat un camion !!! Iar aprinzind fitile prin Ardeal au legitimat tot felul de Servicii Secrete. Asa au aparut gogosile, interlopii, prostii si betivii din Servicii. Primul a fost seninul V Magureanu – nascut Imre Asztalos, iar ca securist purta numele conspirativ "Mihăilă Mihai" – fost profesor la Stefan Gheorghiu, scoala de cadre, singura „scoala“ de la care alfabetul care a reinfiintat sectia de forbal, ministrul MI si MApN, Dusa are o diploma primita prin posta. Merita, alaturi de alti dinamovisti a aprins fitile in ungurime. Ultimul a fost baiatul lui Maior, ala cu ochelari de soare – ca sa nu-l recunoasca mama sa – de linga DrAgnea in vizita la Nationala in Irlanda. Cel mai probabil tata sau a aprins fitile in romanime. E bine, se bea pina la urma toata familia ca ambasadori si se termina natural. Daca nu vor fi *** vor aparea bio-gogosi. Partea prosta de care Romania nu vad cum poate scapa este gogoasa lui Adrian Nastase care a reactivat Stefan Gheorghiu cu alte nume pompoase care au atras tot felul de bigudii, baieti si fete bune, scoli de cadre de nadejde, fabrici de diplome si doctori. Numai Academii care „a dat“ academicieni, licente si doctori. Cea de Politie se numeste pompos – de unde ? - A I Cuza, cea unde un baiat sarac si vai de el ca nu era bun nici de politehnica, Costel Talpan, - Capsuna si Costel antrenori la munte si la mare – care a facut si el o scoala militara a luat la seral o licenta in drept !!! Desigur a urmat si Cursul postuniversitar “Introducere in securitatea Nationala”, Universitatea Nationala de Aparare ”Carol I”unde facea doctori-gogosi *** Oprea, cel care prin stiinta si tehnica juridica a adus Romaniei o condamnare definitiva la CEDO: si-a expulzat partenerul suedez care avea si cetatenie romana ca sa-i vinda apoi bunurile si sa faca primul milion. Oprea, de baiat bun ce era ajuns si el ministru M I si MApN, care dupa ce n-a reusit sa cumpere cu 20 milioane dolari Steaua a initiat procesul de renationalizare al Stelei ca sa merga el cu girofarul directde la manichiura la tribuna VIP de unde sa faca cu mina ca Cezarul ! Desigur ca si Boroi, dupa ce-a sarit gardurile aceleiasi scoli militare a simtit nevoia sa faca ceva la moda, ceva cu Securitate si Aparare Nationala, desigur ca *** l-a facut si pa ciorba asta de burta Doctor in ceva ! Astia sint oamenii !!! Plus plutonierul Capsuna si Costel. Alta nenorocire, Ilici si Nastase au impinzit Justitia cu baieti si fete bune, iar ***, din aceeasi banda FSN, a perfectionat gogoasa si scutul printr-un serviciu paralel personal de protectie a hotilor mari. George Becali a fost cel care a dat in vileag Afacerea retrocedarilor controlata de *** *** Cocos, asa a trebuit sa divorteze si frumoasa lui, *** blonda vopsita, asa simplu a intrat in colimatorul Presedintelui Steaua si Gigi Becali !!! Becali a dat prima mare palma si Serviciilor, lui Maior, rromilor si a obisnuitei vizitatoare a lui Maior care trebuia sa ajunga Presedintele Romaniei. Becali a fost furat de catre Putere de trei ori si condamnat de trei ori !!! Prin furtul ca in codru de la Cluj, organizatia criminala formata din gogoasa FSN – *** doar din razbunare -a urmarit desfiintarea Stelei, singurul partid care ar putea scoate in strada 5 milioame de oameni si compromiterea definitiva a lui George Becali ! Dar UEFA n-a jucat la nuntile interlopilor rromani. ------------------------------------------------------------- Nu vor juca nici tribunalele Europene ! Daunele pe care Romania le are de platit Stelei mele cresc si cresc.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

sul (1 comentarii)  •  23 februarie 2017, 14:28

ma fu pe echipa lor, *** cu grade!

Darfcar (55 comentarii)  •  23 februarie 2017, 14:31

De ce suntem noi obligati sa sustinem din bani publici cele 28 de sectii sportive ale armatei??? Aceeasi poveste la Ministerul Afecerilor de Interne une si acestia sustin din bani publici cca 29 de sectii sportive? Este loaiala aceasta cooncurenta intre privati si aceste minstere de stat??? Daca maine ANAF-ul vrea sa-si faca echipa de fotbal...cine va putea concura cu ei??? Eu propun desfiintarea tuturor acestor sectii de sport de moda comunista, desfiintarea csa-ului din mapn si lasarea la vatra a tutror lipitorilor tinute pe bani grei de catre contribuabilii acestei tari si la fel si la Ministerul Afacerilor Interne. Punct!

kla2005 (47 comentarii)  •  23 februarie 2017, 15:27

Nu as fi crezut ca exista jurnalisti capabili sa treaca de nivelul de tabloid. Stimata doamna/domnisoara Maria Andries, ati dat clasa in ultima vreme multor jurnalisti de sport care se complac intr-un scandal tabloidizat continuu! Sincere felicitari!

Daniel (4 comentarii)  •  23 februarie 2017, 15:31

Bravo Popa ! Nu stiu de unde te ai documentat dar daca totul este adevarat in afara de ai face rau lui becali eu nu inteleg ce se urmareste . Singura concluzie este ca se vrea disparitia Stelei. Ori ne scapa noua ceva ca astia merg mai departe cu infiintarea echipei aducerea lui lacatus etc... Poate exista oportita

Observator (1 comentarii)  •  23 februarie 2017, 15:31

Comentariul este corect. Asa stau lucrurile. Armata nu a putut sa-si intretina toate sectiile clubului sportiv, a dus in nefunctionare fotbalul (ambitii mari, salarii, prime cit incape, ca doar generalii grandomani nu dadeau de la ei !) si ca sa o scalde, profitind si de statutul de profesionist pe care nu-l puteau oferi, a pacalit pe unul sau altul cu promisiuni si , uite asa s-a ajuns si la Becali. Va place, sau nu, Becali este o victima, in naivitatea lui, a unor sforari. care, acum, tot aia, vor sa-l jupoaie si de ce i-a mai ramas. Au gasit o ***,un caierist arogant si fudul (Talpan-parca!), pentru a ascunde mizeriile din trecutul lor. Identic cu *** care-si *** si, mai apoi, cind aia micii se zburatacesc, *** ! Bun! Astia vor din nou echipa pe bani publici. Adica vor sa-l mai platim odata pe Lacatus, pe Raducanu sau pe Falemi. Piturca se tine si el aproape. Asa a facut si la Craiova si peste tot unde a fost. Un trisor ! Da ce te faci ca mama e dinamovista, nepotii mei tin cu Progresul si bunicul vrea sa finanteze Sportul studentesc. Toti cotizeaza la stat: impozite, taxe, etc si nu vor sa dea bani armatei decit pentru militari, efecte si armament . Cum sa-i opresc acum sa nu iasa pe strazi sa manifesteze? Va rog indrumati-ma!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

alex (345 comentarii)  •  23 februarie 2017, 15:57

O super ancheta jurnalistica marca Andries ce consacra definitiv acest nume pe cel mai inalt si solid piedestal al competentei, elaborata intr-un mod corect, cuprinzator si profesionist, ce scoate in evidenta temerile pe care la banuiam deja legate de planurile si modul de actiune al conducatorilor acestui club sportiv, de a distrage atentia si pacali presa si opinia publica cu tot felul de subterfugii si chichite legislative care nu le fac deloc cinste.

Maria Andrieş (1349 comentarii)  •  23 februarie 2017, 16:22

e un editorial, deocamdata. poate vine si ancheta. multumesc 🙂

viorel (45 comentarii)  •  23 februarie 2017, 16:01

Inca o data bravo! Felicitari! Doar cine nu vrea nu observa absurdul si ridicolul din comportamentul MApN, in cazul marcii STEAUA. Ofiteri de moda veche, care inca se mai cred in perioada Pactului de la Varsovia, bazandu-se, din pacate pe o justitie stramba, au ajuns la absurdul de a anula numele unei societati comerciale private, SC FC Steaua Bucuresti, de la Registrul Comercial, dupa ce societatea a functionat 14 ani sub acest nume fara probleme si in contextul in care in Romania mai exita alte cca 20 de entitati care in nume au cuvantul Steaua dar care au ramas cu dreptul de a-l folosi. Este grav ca o institutie a statului, MApN, incurajaza abuzul in serviciu, nevalorificarea bunului statului aflat in administrare si irosirea banului public! 1. Exista, de doi ani, o evaluare a marcii la 3,7 mil euro pe an. De ce nu a fost inchiriata doi ani, cine raspunde pentru paguba si cum se recupereaza prejudiciul de 7,4 mil euro. 2. Aducerea bazei sportive Ghencea in paragina, prin nefolosire si neintretinere. Inchirierea anuala catre SC FC Steaua aducea un venit de minim 1 million de euro pe an. In trei ani s-au pierdut 3 milioane de euro, la care se adauga degradarea iremediabila a bazei sportive. Cine raspunde si cum se recupereaza prejudiciul. 3. MApN solicita fonduri publice, cca 30 mil euro, pentru reconstructia stadionului, degradat din neglijenta si neintretinere. Cum se justifica aceasta noua risipa de fonduri publice si mai ales cine va raspunde de degradarea si ruinarea stadionului care nu va fi folosit la parametrii normali dupa refacere. Aceste aspecte trebuie sa le clarifice corpul de control, dar nu cel al MApN, ci cel al Guvernului, precum si Curtea de Conturi. Sa raspunda MApN la aceste intrebari simple si sa lase disputa absurda, inutila, cu o societate comerciala privata care detine in mod legal echipa de fotbal din liga a I-a.

Pârvulescu Lucian (1 comentarii)  •  23 februarie 2017, 16:06

Nu pricep câteva lucruri , ceea ce spune Talpan că sunt echipe ministeriale in Kazahstan , aceste echipe sunt finanțate de guvern , din banii obținuți din afaceri cu petrol etc , insa sunt conduse de persoane care se pricep la sport și nu de persoane din guvern , pe urma cred că Becali nu știe prea bine să citească și să scrie de asta nici nu este in acte trecut la Steaua , deci cum putea dacă nu știe să scrie și să citească să obțină atâtea acte de la MApN ? , generalii care au semnat cedarea echipei Steaua au încasat bani ilegal înseamnă , au fost cazuri de generali condamnați cu executare care au făcut ilegalități cu dezmembrări de clădiri ale MApN , nu cumva este același mod de lucru și cu generalii care au semnat pentru cedarea echipei Steaua ? , puteau să o cedeze și unui om din canal , spuneau că este cedat lotul gratis și pe urmă Becali zicea că dare în plată pentru jucători , dare în plată către cine ? , acești bani unde au ajuns , și cum au fost folosiți ? , că Becali a plătit și datoriile către Avab și Tehnorob , deci este ilegal ce a făcut MApN , nu vor să spună tot pentru că o sa fie luați în râs , de asta o tărăgănează , mai zic cate ceva pe ici pe colo și iar iau o pauza , este un serial circ , ceea ce se întâmplă , echipa înființată de MApN nu va rezista mult timp și se va desfiinta

Maria Andrieş (1349 comentarii)  •  23 februarie 2017, 16:20

Lupescu a spus-o. pe mine nu m-a convins comparatia, dimpotriva. astept si exemple de echipe ministeriale in Germania, Belgia, Suedia, Spania, Franta si alte civilizatii asemenea , spre care tindem

grandetorito (2 comentarii)  •  23 februarie 2017, 17:25

Maria, ai facut o analiza foarte tare. Chiar nu se gaseste nimeni sa adune toate documentele detintute de CSA si Becali, precum si declaratii concrete ale celor implicati?! Nu am mari sperante in justitie, dar se pare ca nici media nu se prea omoara sa afle adevarul. Pe vorbe si pe pareri nu ne putem baza niciodata! Totul trebuie sa fie accesibil publicului si numai un jurnalist taios poate scoate totul la iveala. Indiferent cine are dreptate, adevarul trebuie sa iasa la suprafata. Multumim, Maria!

Vornicu (1 comentarii)  •  23 februarie 2017, 18:30

Ar trebui organizat un sondaj de opinie la nivel national sa veden daca contribuabilii la bugetul de stat sunt de acord sa se cheltuiadca banii ministerelor pe cluburi de fotbal progesioniste.mie imi este frica ca se ba alege praful fe fotbalul stelust.daca ma uit la rezultatele celorlalte sectii ale clubului la jocuri de rchipa un grand zero.un singur titlu in ultimii ani la polo in rest esecuri pe linie bani publici aruncati pe apa sambetei.asa ca mai bine sa se ajunga la un numitor comun intre minister si actuala echipa si toata lumea va fi multumita.

Dani (37 comentarii)  •  23 februarie 2017, 18:46

Marie, mai nou te ocupi si cu santajul emotional in numele patronului FCSB si al tau?

George (3 comentarii)  •  23 februarie 2017, 20:12

Gigi ar trebui sa facă plingere penală pentru înșelăciune pentru ca el are dovada ca a platit bani prin banca unei asociații înființata de CSA Steaua si condusă de generali de la CSA care acum ii spun ca i-au luat banii si nu i-au dat nimic. Asta e înșelăciune in convenții - speța de manual. Iar acei generali, fiind numiți in AFC Steaua prin ordin, acționau acolo in calitate de prepuși ai comitentului CSA Steaua, ceea ce, conform ART.1000 din codul civil vechi in vigoare la data respectiva înseamnă răspundere in solidar atit a autorilor faptei ilicite(generalii de la CSA) cit si a comitentului CSA.In opinia mea, daca mergea pe calea asta, Becali câștiga definitiv de multa vreme. De ce nu a încercat macar? El stie cel mai bine!

17 Nentori Tirana (383 comentarii)  •  23 februarie 2017, 21:26

Romani iesiti in strada importiva cluburilor ministeriale !!! Azi si miine, cu mic cu mare !!! Sintem cetateni inainte de toate, unii sint in plus dinamovisti,rapidisti, nu conteaza ... Dusmanul e comun. Romani iesiti azi si miine in strada pentru a nu ne intoarce cineva in anii 50-89 !!! -------------------------------------- Romani, iesiti in strada impotriva cluburilor ministeriale ! Ii rog pe toti cei care au demonstrat in aceste zile sa iasa in strada ! Stiu ca multi nu simpatizati Steaua, nici Dinamo, aproape nimeni nu simpatizaeza cu Becali, dar azi este vorba despre altceava, este vorba despre politizarea sportului, despre intoarcera in anii 50-89, despre monopolul in sport al cluburilor ministeriale, despre renationalizari, despre revenirea la structuri care azi nu exista nici in Coreea de Nord !!! CSA Steaua trebuie desfiintata !!! Este un club ilegal pina si dupa legile Romaniei, este o cazarma militara, un club FALIMENTAR !!! CSA Steaua are baza voastra sportiva stimati cetateni – a voastra !!! - la cheremul unor colonei PE GRATIS,!!! CSA Steaua produce doar 10% din nevoile SALARIALE iar asta tot din activitati de administratori ale BUNURILOR VOASTRE !!! Pe administratorii bunurilor voastre voi ii platiti !!! ------------------------------------------------------------------- Cum poti trai cu 10% din nevoi ??? Doar in canale, cu ***. Exact asta fac coloneii cu sportivii alesi. Ii „vitaminizeaza“. La loturi sint oficiali tot cei de la Steaua si Dinamo, despre „vitaminizarea de Stat“ ca in Rusia inca nu s-a vorbit tare, dar problema excuderii Romaniei din competitii a fost deja pusa. 28 de ani cu suspendare au luat doar cei de la caiac !!! Nici un alt club din Romania nu poate concura cu Steaua si Dinamo. Doar cluburile ministeriale pot plati salarii de superbugetari spotivilor, indemnizatii si prime de tot felul, functii si apoi pensii babane. Daca traiti in Petrosani, Vaslui, Cluj, credeti ca aveti vre-o sansa de a face performanta in sport ? Pina si handbalul din Baia Mare, R Vilcea, Brasov, Constanta, a fost facut praf de Steaua, Dinamo si clone ale primarilor gen CSM unde trebuie sa fi si Steaua Exim … Atentie, CSM-ul lui Petrache, fiul lui Petrache, doctorul de la noul Stefan Gheorghiu, vrea si Arena Nationala, pe Gratis !!! OK stimati cetateni ! Eu i-as da lui Alin Petrache si bazele Steaua, Dinamo, Rapid, macar e baiat destept si simtit. DAR … ati vazut voi ce face azi CSM cu banii vostrii ??? Nu !!! Paris, Londra, Amsterdam, … puteti si voi cetateni ramani sa vedeti cheltuielile Primariilor pina la Cent !!! Ati vazut ceva la Bucuresti ? Secret. Totul secret de Stat. A dat Petrache o lovitura cu Neagu, a justificat poetic cheltuieli. Dar atit.Cit cistiga EL, Sefii, Oficialii, sportivii este secret. Scuze doamna dar inca n-a precizat nimeni de la gsp ca cele 11 milione alocate de Primarie sind doar bani de salarii !!! Scuze, inca n-a anuntat nimeni ca noul ministru al caliatii si de controlat vitaminizarea MTS vede in viitor doar CSM-uri !!! Nascut la Brasov pofteste intii o sala polivalenta si un CSM ca la Bucale in Brasov, apoi undeva in Moldova de unde vine ma-ma- sa si ta-ta-csu. Dragi cetateni, va rog iesiti in strada, nu neglijati sportul !!! ------------------------------------------- Da doamna Maria. Ati cenzurat si moderat acuzatii foarte grave aduse de mine sub „17 N T ...“ , sint de acord, dar limbajul este cit se poate de civilizat avind in vedere ca vorbesc despre criminali, impostori, nesimtiti si prosti gramada ajunsi cu averi colosale prin furturi si crima organizata.Oare pentru ce sint azi anchetati – probabil tot de forma – membrii marcanti ai FSN ? Cine a tras in neviovati si cu ce scop ? Cine a adus minerii, cine sint cei care s-au deghizat in mineri si au lovit cu ranga, de unde au luat echipamentul de mineri, in ce scop a dat armata foc la autobuze ? E clar doar rolul „lordului“ Isarescu si al sefilor de banci in distrugerea economiei mai intii prin devalorizarea leului si apoi prin ridicarea dobinzilor efective pina la de zece ori mai mari decit cele din Europa pe timp de criza. Nastase si Oprea vor avea cindva si ei Judecata lor. La fel Basescu, despre care Presedintele Antonescu spunea la Timisoara ca in 89-90 era SUB biroul de la CC al PCR si organiza deja trenuri pentru mineri ! --------------------------------------- N-a fost Becali cel care a dezvaluit in direct la TV cine este capul mafiei retrocedarilor, anume pestele ******* Cocos, n-a detailat el procedeul primitiv prin care alesii dadeau tunuri de milioane ? Nu si-a baut amanta lui Base zilnic cafeluta in biroul lui Maior si citeau impreuna din volumele Brancoveanu Alexandrion ? Maior nu stia nimic, Base nici atit, iar Maiorii nu beau acuma unul in State altul in Canada ? Nu Becali a denuntat permanent blaturile in fotbal ? N-au facut Base si Pota un Blat cit toate zilele dupa ce s-au facut troaca de porci ? Nu vuia toata media ca Steaua va fi furata de 20 milioane EURO in meciul CFR – U Cluj ? Ce penalti a fluierat Hotogan si de ce oare e el apreciat hotoganul ? Am mai dat niste nume de ministrii M I si MApN care au avut legaura cu scandalul Steaua: Oprea, Dusa, Motoc. ---------------------------------------------- Dragi cetateni care ati demonstrat in aceste zile negre ale democratiei, spuneti si voi ceva bun despre excelentele astea, daca puteti !!! Ce au izmenarii astia cu Romania noastra, cu Steaua ? Nenorocitii astia vor sa stea la VIP venind de la manichiura cu girofarul si sa ne faca semne de acolo ca Cezarii. V-ar place ???

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

nick70 (28 comentarii)  •  23 februarie 2017, 23:49

o mulțime de oameni pertinenți la comentarii si pe cuvântul meu daca înțeleg de ce trebuie să plătim noi contribuabilii pentru oamenii ăia clar rau intenționați si în jurul lor au aparut tot felul de personaje gen Păunescu si piți si imi este frică să spun ce se poate face cu banii ăia să nu fiu acuzat de populism!

17 Nentori Tirana, romani, iesiti azi in strada, dusmanul e comun (383 comentarii)  •  24 februarie 2017, 11:22

@George, Corect, inselaciune, gogoasa, dar mai simplu in Europa ar fi altfel. Oricum din Europa se vede ca Romania se intoarce in anii 50-89, cei ajunsi la Putere fac ce vor intelegind ca au mandat de la alegatori sa faca ce vor. Cei care au votat nici nu stiau ca un labil psihic va ajunge premier iar un prost gramada ministrul justitiei, un ciordache care isi va asuma intr-o noapte un furt in numele Guvernului. ----------------------------------------------- Eu as contesta calitatea angajatului Talpan si MApN – angajatul nostru si administratorul proprietatilor noastre – de a piri Steaua. As da in judecata Romania unde – ca niciunde – Justitia admite spre Judecare plingerea unui administrator care cere drepturi de proprietate. Nu exista nici un caz in Europa unde Justitia nu face deosebirea intre Proprietar si Administrator. O plingere bine formulata poate fi admisa spre Judecare si la CEDO, caci abuzul de Puterii este evident. S-a ajuns pina la radieri din registrul comertului, la amenintari cu disparitia unei Firme legale care functioneza sanatos, un caz care poate duce la renationalizari pe banda rulanta. Se va gasi cu siguranta cineva, poate o fac chiar eu, sa-i cera inapoi lui Lucescu fabrica in Brasov cumparata din cadoul neimpozitat al lui Copos pentru … - stie toata lumea cum a cistigat campionatul -, falimentata de prietenii cu ochi albastrii, cu un TEREN IMENS cu tot, apoi se stie ce-a urmat. O parte mai functioneaza sanatos bine, dar ce conteaza. Parca Steaua nu e singurul club sanatos din Romania. Asta si in comparatie cu CSA Steaua care e falimentara pina si dupa legile Romaniei, caci produce doar 10% din nevoile salariale ! Atentie, vorbim doar de salarii, iar cei 10% sint produsi tot din ADMINISTRAREA proprietatilor NOASTRE pe care niste ciorbe de burta Capsuna si o potaie Costel – doar a declarat ca tine cu Dinamo !!! - se considera proprietari. Sa ma scuze domnul Lucescu, dar eu vad ca se face ca nu intelege ! Vad ca nici Bolondi nu intelege ! Se dau prosti ca PiTurca ! Vor acte. Le dam noi acte, poate inteleg ca pe oricine ii poate paste o nationalizare. Pe voi la fel. Ati platit o casa, un apartament, aveti acte la Notar, bani platiti prin banci si ramineti fara nimic ! Lucescu a mai patit-o si in Ucraina asa ca ar fi indicat sa nu faca pe prostul si in Romania ! Apropo CEDO, acolo nu se judeca furturi, inselaciuni. Oprea si-a expulzat partenerul de afaceri, l-a furat apoi si si-a tras primul milion, dar condamnata a fost Romania, iar daunele platite au fost de neglijat, n-au acoperit nici cheltuielile de judecata ale partenerului de afaceri ale generalului Oprea. --------------------------------------------------------- Corect. Este o gogoasa, este inselaciune. Talpan si MApN – daca intr-adevar Oprea, Dusa si Motoc au reprezentat MApN – reprezinta Puterea. La banii bagati de Becali in salvarea Stelei pina in 2003 se aduna si banii bagati de F C Steaua in Baza Ghencea prin chirii, reparatii si imbunatatiri, caci doar F C Steaua a facut posibil ca pe arena Ghencea sa se poata juca meciuri internationale. Altfel Nationala trebuia sa joace la Budapesta. Dar daunele produse de Romania, de Justitie si Putere, Firmei F C Steaua sint mult mai mari si cresc in fiecare zi. Dar nu asta e calea cea mai buna de atac, dupa opinia mea, in tribunalele europene. De ce crezi tu ca pina si in comunicatul corpului de control MApN se delimiteaza de Talpan, de ce pina si un plutas ca Dusa, fara absolut nici o scoala urmata, l-a dat in suturi afara din birou cind a devenit obraznic, a inceput sa ameninte iar unii de acolo prefera – atentie, doar prefera nu acuza – sa-l considere bolnav psihic ? Sint si unii care au inteles ca sint doar administratori, ca nu au nici un drept de proprietate. Au inteles ca actiunea Taplan + Oprea MApN de a piri F C Steaua nu trebuia admisa spre Judecata !!! Actiunea trebuia s-o aiba eventual Guvernul Romaniei. Dar si in acest caz ar fi de contestat. In primul rind sanatatea mintala a lui Grindeanu-DrAgnea presupunind ca nebunia s-o faca, apoi ar ramine de lamurit cit mai are azi F C STEAUA legatura cu Armata Romaniei si daca nu cumva F C STEAUA poate contesta dreptul echipei lui Capsuna si Costel de a o face de rusine si de ai aduce daune folosind numele STEAUA. Caci si azi, dupa cazurile frecvente de dopaj – pare politica de Stat – de la CSA Steaua, echipa de fotbal F C Steaua are de suferit in Europa, este confundata cu cazarma asta de dopaj in masa, iar de fiecare data cind alerga Chipciu, Stanciu, Popa prea mult se cereau probe de singe ! Iar in tribuna, doar cine n-a fost cu echipa afara nu stie ce crede lumea despre fani si jucatori. Alt prejudiciu.

Granma (5 comentarii)  •  24 februarie 2017, 12:11

17 N T -multe tampenii poti debita.

Scorillo (1 comentarii)  •  24 februarie 2017, 12:12

Da,e cumplit 17 N T.

Granma (3 comentarii)  •  24 februarie 2017, 12:16

17 N t - cum poti debita atatea tampenii ?

ticbis (126 comentarii)  •  24 februarie 2017, 14:48

Ceea ce a afirmat Ionut Lupescu este o minciuna. Rubin Kazan NU este o echipa departamentala si NU este sub tutela NICIUNUI minister al guvernului din Kazahstan. Este un club privat ce functioneaza ca oricare alta societate comerciala privata din lume; are un patron om de afaceri si NU este condusa nici de generali si nici de ministri. Este sponsorizata de o COMPANIE COMERCIALA DE STAT cu care patronul clubului are relatii de afaceri, atata tot! Daca vreti o analogie, este exact in situatia clubului Gaz Metan Medias care este sponsorizata de Compania Nationala de Gaze din Romania, sau cum a fost pana nu de mult Pandurii Tg Jiu sponsorizata de Compania Nationala a Huilei din Romania. Este un club privat, nu este un club departamental! Pe de alta parte, doresc s-o felicit pe Maria Andries pentru articol; este remarcabil si aduce niste lamuriri reale si corecte in povestea razboilui Armatei cu FC Steaua Bucuresti, echipa 100% privata. Cu aceasta ocazie o provoc pe Maria sa aibe curajul si curiozitatea specifica profesiei de a demara o ancheta jurnalistica serioasa si aprofundata in acest caz; in mod sigur vor iesi la iveala aspecte ce vor intoarce la 180 de grade toate informatiile cu care in prezent opinia publica este intoxicata de comunicatele si declaratiile de presa ale coloneilor si generalilor ce incearca sa mascheze intentia lor reala de a nationaliza prin forta o societate comerciala privata. Lasand la o parte afinitatea pentru un club de traditie sau aversiunea fata de Gigi Becali, lumea nu constientizeaza pericolul pe care acest demers il constituie pentru democratie; ori asta e cel mai grav! Asa au procedat comunistii in anii '50 cand au nationalizat toate afacerile private din tara, exact cu aceleasi argumente si-au motivat actiunile si au folosit exact aceleasi metode. Ori asta nu mi se pare in regula in Romania anului 2017, membra a democratiei europene si a aliantelor militare nord-atlantice!

Comentează