Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Categoria defavorizată Negoiţă

După „legende noi”, şeful lui Dinamo a mai inventat un concept: „milionarul neajutorat de stat”

Acţionarul majoritar de la Dinamo n-a stat degeaba de cînd a preluat puterea în Groapă, cu foamea unui lup tînăr. Printre altele, Ionuţ Negoiţă a […]

miercuri, 11 decembrie 2013, 9:33

După „legende noi”, şeful lui Dinamo a mai inventat un concept: „milionarul neajutorat de stat”

Acţionarul majoritar de la Dinamo n-a stat degeaba de cînd a preluat puterea în Groapă, cu foamea unui lup tînăr. Printre altele, Ionuţ Negoiţă a inventat expresia „legende noi” şi le-a promis fanilor că le face rost, în timp util, de cîteva exemplare din această specie încă necatalogată de entomologii britanici. „La vremuri noi, legende noi”, cum s-ar zice.

Spre deosebire de legende, metodele lui Negoiţă sînt vechi, unele datează din perioada realismului socialist şi a pîinii pe cartelă, dacă ţinem cont de unchiul preşedinte la Dinamo. Tot vechi e şi reflexul „statul să ne dea, statul să ne facă”, un reflex care n-are ce căuta în manierele unui om de afaceri care evoluează într-o economie de piaţă. Dar Ionuţ Negoiţă nu e orice om de afaceri. E un om de afaceri care conduce un club de fotbal. Şi, în această calitate, se simte îndreptăţit să ceară finanţare de la Primăria Sectorului 2: „Cum unele cluburi sînt ajutate de către entităţi ale statului, mi se pare firesc să încerc şi eu atragerea unor fonduri pentru Dinamo”. I se pare firesc. Ce poate fi mai firesc de atît? Statul trebuie să finanţeze în mod echitabil societăţile private. Să le dea lunar un mic ajutor social şefilor de club. O alocaţie, o pensie de investitor, un spor de ruşine că nu se descurcă de unii singuri. Soluţii se găsesc, iar acţionarul majoritar de la Dinamo are tot ce-i trebuie ca să revoluţioneze capitalismul cu totul.

Spre cine s-a gîndit, mai exact, şeful de la Dinamo să întindă şapca? Spre primarul Sectorului 2. Contează pe faptul că Neculai Onţanu ţine cu Dinamo. Ionuţ Negoiţă putea să apeleze şi la primarul Sectorului 3, care ţine direct cu el, pentru că e fratele lui. Dar ar fi fost un caz prea puţin subtil de nepotism, dacă se poate spune aşa.

Sectorul 2 are, aşadar, toate şansele să devină Sectorul Sportului: găzduieşte o academie de tenis, patinoarul,  Arena Naţională, în curînd, va avea în perimetrul lui şi noua Sală Polivalentă. În ipoteza că primarul Onţanu dă frîu simţirilor faţă de culorile alb-roşii, Sectorul 2 va avea şi echipă de fotbal. Iar în viitoarea campanie, va promite Cupa şi Campionatul pentru tot electoratul! Dacă, din pricini independente de voinţa autorităţilor locale, în Sectorul 2 locuiesc şi fanii altor echipe, să facă bine să-şi reconsidere afinităţile ori să se mute mai la vale.

Într-o singură variantă, anunţul lui Negoiţă are logică. În varianta în care şeful de la Dinamo a vrut doar să tragă un semnal că fotbalul profesionist sprijinit de bani publici nu e în regulă. Are dreptate să reclame „entităţile statului” care susţin, netransparent, entităţile private din fotbal.

Dar, dacă vorbea serios, dacă vrea într-adevăr să atragă fonduri din bugetul Sectorului 2, atunci e grav. Şi ridicol, într-un fel. Din 18 echipe cît numără inflaţionista Ligă 1, 8 echipe au patroni multimilionari. În topul revistei „Capital” pe luna noiembrie, Ionuţ Negoiţă figurează cu o avere de 150-152 milioane de euro. Este al şaptelea cel mai bogat om din sportul românesc.

Acum se declară depăşit de situaţia financiară de la Dinamo, dar nu caută alţi investitori privaţi sau sponsori. Cere bani de la Primărie. Că primari microbişti se găsesc pe toate drumurile. Să ceară! Să-şi facă şi un sindicat, să iasă în stradă pentru recunoaşterea unei noi categorii sociale defavorizate: „Milionarii fotbalului”.

Comentarii (37)Adaugă comentariu

Florin (2 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 13:49

Frumos scris!

gogu (2 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 14:06

Respect Maria! Jos labele de pe Dinamo, Negoita.

sweeney (1 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 14:11

pfff, a cerut bani pentru stadion, din cate am citit. in afara de cfr si astra, cine mai joaca pe stadion privat? la craiova, arad, ploiesti, primariile construiesc sau au construit stadioane. fotbalul, fenomen social, are relevanta pentru „entitatile statului”, iar infrastructura e modul cel mai eficient de a ajuta fenomenul. acuzati primariile care tin echipa, nu care construiesc infrastructura sportiva. si daca tot vb. de capitalism si investitori, de ce nu ceri sa se desfiinteze toate sporturile ce nu se sustin pe piata? adica toate sporturile minus fotbalul. cand vine vorba de gimnastica, atletism ori hanbal vb. de datoria statului de a le sustine, de rolul ambasadorial al acestor sporturi, dar niciodata de desfiintarea lor pe motive economic-capitaliste.

Risy (1 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 14:15

Felicitari pentru articol!

unul (2 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 14:25

bravo maria , apropo, de pandurii, petrolul, etc.., cand scrii, nu de alta dar aia chiar primesc ajutor de la stat !

Mircea (3 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 14:27

Negoita a salvat clubul Dinamo de la faliment. Punct.

reddogsv (2 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 14:39

Si care e problema daca cere? Important e daca primeste sau nu si daca acordarea de posibile fonduri sunt legale sau ilegale! Negoita are de platit multe datorii si probabil nu vrea sa bage doar el bani intr-un club care in acest moment e doar un sac fara fund! Ce daca Ontanu e dinamovist? Care e problema? Dinamo e un brand, un bun national, locul I pe tara la sporturi, locul II pe tara la performante fotbalistice………………

Victor (14 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 14:48

Dupa ce ca echipa dinamo nu are istorie si sunt niste ratati pe viata, acum devin niste pomanagii, ca deh, de vorbit si injurat Steaua o fac in fiecare zi, in schimb zero sunt performantele care sa le aduca bani.

Sony (3 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 14:48

Corect si la obiect! Cat despre Neacoitza, o singura urare….4M !

mrnb (15 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 14:58

da ai dreptate dar nu si cand te raportezi la societatea romaneasca si aici foarte corecte sunt obs lui unul- care-ti reaminteste de un petrolul sau pandurii asta ca exemple, pentru ca, asa cum bine stii, mai toate echipele de fotbal din prima liga, cu 3-4 exceptii, beneficiaza de ajutoare de la stat sub diferite formule.
oricum ai dat lovitura….sa vezi acum comenturi deci din nou cresti in ochii sefilor…dar, mai scrii si tu ceva despre sportul real?…sau….nu de alta dar parca erai geniala lui ioanitoaia!

Dragos C. (23 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 15:06

Ba da, Negoita are dreptate! Dinamo trebuie sa lupte in Liga I cu echipe finantate de stat! Pe urma voi, ziaristii, faceti bascalie de Negoita si de Dinamo ca transfera doar jucatori doar liberi de contract sii ca ii plateste cu ‘2 lei” si vrea si performanta, spre deosebire de Petrolul, Pandurii, Gaz Metan, Ceahlaul care uite ce jucatori buni transfera si cum ii platesc. „Dinamo nu mai este Dinamo, jucatorii sunt printer cei mai psot platiti din Liga I!”. Nu scrieti voi asa, nu vorbiti asa la TV? Pai cum sa fie la fel cand Petrolul primeste milioane de euro de la primarie, ceahlaul are stadionul facut de catre primarie, transferuri si contracte tot din bugetul local, Pandurii sau Mediasul primesc milioane de euro de la stat? Unde este echitatea? Cum sa lupti cu forte egale? Evident ca doar din banii lui negoita, Dinamo nu poate transfera jucatori de sute de mii de euro si sa plateasca contracte mari! Dar din banii primariei poate! Din Liga I sunt doar 5 formatii (din 18!!!) care nu sunt finantate din bani publici: Dinamo, Steaua, Astra, CFR Cluj si FC Brasov. In rest toti au avantaje, facilitate financiare sau material de la primarii! De ce nu si Dinamo?

maria andries (1349 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 15:12

Pt. Dragos C., pai, cum ii platesc? Mai bine decit pe medicii rezidenti? Mai prost decit pe profesori? La fel ca pe mineri? Mister! Salariile bugetarilor din fotbal sint confidentiale 🙂

reddogsv (2 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 15:22

Dragos C. are cel mai obiectiv comentariu! Cine are rabdarea sa inteleaga bine, cine nu, macane in continurare orbit fiind de ura anti Dinamo!

serban (12 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 15:28

cel mai bun parchetar( vezi cv) dintre milionari

xolv (12 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 15:33

Dinamo, niste securisti pomanagii.

cx (12 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 15:46

Adica tu ataci un om care te sustine ? El iti sustine ideea : ori sunt si Echipele din Bucuresti ajutate de Stat , Ori sa nu mai fie nimeni – exact asa cum sustii si tu in celelalte articole

Pai Petrolul , Pandurii , Ceahlaul , Botosaniul , Gaz Metan , Corona , Sageata , Rcas Timisoara .. toate etc etc etc – toate iau bani si au in MAJORITATE JUCATORI STRAINI

La Dinamo s-a facut o schimbare intr-un meci oficial : a iesit Rotariu 18 ani si a intrat Serban 18 ani

Nu realizezi ca ataci un om care a spus exact ce sustii si tu ? sau te faci ca nu intelegi ?

Dinamo este CLUBUL SPORTIV NR 1 al tarii ca numar de medalii .. ce nu intelegi ?

Astra Dinamo Steaua si Viitorul CFR si Viitorul nu au sustinere de la stat. Asta a spus omul

Sau tu preferi ca majoritatea cluburilor de mai sus finantate de la stat sa scurga banii de la stat – pt beneficiul lor si al unor sportivi straini ?

Sa mi se scumpeasca mie benzina si impozitele ca sa aibe Petrolul si Pandurii si restul bani pt niste straini mediocrii ?

Steaua-1986forever (2 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 15:54

Maria, pregateste-te sa primesti multe injuraturi dinamoviste. Ei sunt putini la meci (cand nu impart bilete gratuit /obligat prin anumite scoli din Bucuresti) dar multi pe net. Cum bine ii numea „celebrul” Vasile Turcu „suporteri pe interneturi”. Culmea, lor li se pare normal sa ia bani de la stat. Culmea, eu stau in sector 1 dar platesc taxele firmei la sector 2, ca deh, acolo am sediul social. Deci, automat, din banii mei munciti din greu, voi „finanta” dinamo. Ce mai urmeaza? Sa imi fie bagate degetele in tocul usii dupa modelul „unchiului” daca nu o sa fiu de acord cu treaba asta? Daca asta se va intampla, va garantez ca o sa fie proteste mult mai serioase decat glumele astea inocente cu Rosia Montana si gazele de sist care sunt zilele astea…..o sa vedeti.

mrnb (15 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 16:15

pt maria andries – referitor la obs ta legata de modalitatea de plata.
raspuns: exista posibilitati ca pe fonduri europene sau prin parteneriat pub privat sa se investeasca intr-un nou stadion, de exemplu. Deci modaliati exista si tare cred ca le cunosti si singura. De pilda, constructia unui stadion de 30-40 mil prin viitoarele programe de finantare 2014-2020 in care contributia MAE sau Primariei sa fie doar de 2% este perfect realizabila.

Oby (12 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 16:18

Aici n-ai dreptate Marie. Atata timp cat exista in Liga I echipe finantate de Stat, este normal sa se doreasca nu numai de catre Negoita, dar si de ceilalti „patroni’ de cluburi resurse care sa rotunjeasca bugetul cluburilor lor tot de la Stat. De ce nu? Daca la altii gen Petrolul, Ceahlaul, Pandurii, etc. se poate, de ce nu si la restul echipelor?

CLA (94 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 16:21

AI SCRIS UN ARTICOL DESPRE CEVA CARE ESTE POSIBIL SA SE INTAMPLE. SI CARE POATE FI LEGAL. NU E PRIMUL ARTICOL IN CARE ATACI DINAMO.
DE CE NU SCRII DESPRE ARBITRAJUL PENIBIL DE LA GALATI ?

florin (13 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 16:36

Pai de ce doar unele sa primeasca ajutor, ori toate ori nici una. De exemplu Steaua nu are stadion, Ghencea nu a fost trecuta la Fc Steaua desi Steaua e singurul club care a facut performanta in europa adica a si castigat Champions league sau Cupa campionilor cum era odata.
As vrea sa vad ce s ar intampla daca Steaua ar intra in faliment? Ceea ce bineinteles nu i doresc, doar ipotetic vorbind, stiu s ar bucura duasmanii dar alceva… helloo?
In rest un articol la obiect cum rar intalnesti la marioara care de obicei bate apa in piua,sac!

adi_dinamo (2 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 17:08

NEGOITA ARE DREPTATE…iar acest articol e penibil.pai si Petrolul Ceahlaul Medias Pandurii ETC au dreptul sa fie ajutate de primarie iar Dinamo nu.??? POI DE CE dOAMNA mARIA aNDRIES???

reformistul (11 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 18:27

in romania,omul de afaceri reprezinta persoana asistata de catre stat cu relatii in parlament.de ce ne miram de faptul ca negoita isi cere dreptul legal de a spala bani prin intermediul lui dinamo si sa faca profit din evaziune fiscala?

mac (1 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 18:55

Destul de bun articolul, insa trebuiesc niste precizari…. Daca a cerut bani pt stadion, este normal. Cate echipe din lume (nu din Ro) isi construiesc ele stadioanele sau salile de sport?

Eu (15 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 19:36

Daca Negoita cere fonduri de la primarie nu e bine, e ceva anormal,dar alte cluburi pot cere, alte cluburi pot fi sponsorizate de primarii, nu? Mai bine faci un articol legat de cluburile care sunt in liga 1 si sunt sponsorizate de primarii.

azi (77 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 23:32

pai asta se cheama comunism. sa iei banii de la prostime si sa dai la sportul de partid, nu se numea comunism? Doar ca nu mai iei de la muncitorii fabricii, ci de la toti bucurestenii. La targu mures din banii publici s-a cumparat instalatie de nocturna pentru pedelist si nu a iesit nici macar un caine in strada sa se planga de asta. Prostimea nu se prinde de capitalismul-comunism.

foxy (9 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 23:59

Domnisorico,eu te intreb,esti contabila sau ziarist sportiv?Te intereseaza sportul, sau cine-l finanteaza?Lasa articolele cu finantarile si apleaca-te mai mult pe sport…pe fotbal ca vad ca esti pasionata!Atat,pasionata si putin zeflemista…

Dragos C. (23 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 10:34

Pt Dna Maria Andries,
Cred ca nu ati inteles comentariul meu! Eu nu sustin ca Dinamo sa fie finantata de la Primaria sector 2. Asta DOAR DACA si celelalte formatii din Liga I vor fi sustinute numai din bani privati, nu publici, asa cum sunt sustinute acum cel putin 13 formatii!!! avand in vedere faptul ca Dinamo trebuie sa lupte cu formatii care au bugetul asigurat de consiliile locale, consider ca este NORMAL ca si Dinamo sa beneficieze de o astfel de sustinere pentru a putea dispune de fonduri asemanatoare Petrolului, Ceahlaului, Pandurilor etc.
In ceea ce priveste confidentialitatea salariilor bugetare, aici sunt intru totul de acord cu dumneavoastra: este o stupizenie! Aveti idee ca un Rector al unei universitati de stat castiga cel putin 200 milioane pe luna (sunt unii care trec de jumatate de milliard pe luna!!!), in vreme ce un coleg de-al sau, lector sau conferentiar, castiga doar 10-15% din acest salariu, desi are o norma didactica mai mare si, uneori, are o vechime mai mare ca a Rectorului? Insa nici un Rector nu va recunoaste asta si se ascunde in spatele confidentializarii…. Cu Negoita insa nu aveti dreptate! Faceti campanie de presa pentru a disparea fenomenul nefast al sustinerii echiplor de fotbal din bani publici! Uitati-va ce se intampla la CraiOlguta! Ilie Balaci este ofertat cu sume de sute de mii de euro pe an, bani proveniti din bugetul Primariei!!! Se face deja planul pentru achizitionarea unor jucatori cu nume… Toate acestea din bani publici! Dacian Varga merge in Liga a II-a dupa ce a jucat la Nationala in Liga Campionilor sau in campionatul Rusiei… Va dati seama ce oferta salariala i s-a facut? Si toate acestea din banii primariei! De ce nu scrieti despre asta?

dan (19 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 12:10

Negoita este continuu ajutat de stat, in sensul ca el nu plateste nimic catre stat, nicio taxa. Iata evidenta de la Min Finantelor:
CONFORT HOTELS. Datorii 2011: 45,241,025 RON
SC DOMUS STIL REAL ESTATE SOLUTIONS SRL Datorii: 17,899,083 RON
CONFORT CITY REZIDENTIAL. Datorii 2011: 9,980,547 RON
APPLE MEDIA SOLUTIONS. Datorii 2011: 9,286,102 RON
CLARO FINANCE BUSINESS SOLUTION Datorii 2011: 5,455 RON
CONFORT BUSINESS SOLUTION. Nu are niciun indicator financiar de la înfiinţare.

TOTAL DATORII: 146,925,341 lei
+ TVA – dator la stat ~90.000.000 lei

Florin (5 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 16:46

Mai pisicuto, vad ca te doare undeva ca Negoita cere ca Primaria sectorului 2 sal ajute cu bani la echipa. De ce nu te legi, in acelasi mod indoielnic, si de Petrolul, care are bugetul asigurat in proportie de 90% de primarie si are printre cele mai mari salarii din Liga I, de ce nu te legi de Timisoara, care la fel, este sustinuta de primarie si, mai ales, de ce nu te legi de Craiova Olgutei-primar PSD, care tocmai a realizat, alaturi de Sandu Mircea, cea mai mare ilegalitate infiintand aceasta echipa surogat, inscriind-o in liga a II-a si asigurandu-i un buget pe care si echipele din prima liga l-ar dori. Deci nu a inventat Negoita apa calda, ea curge la multe echipe din fotbalul romanesc. Sa nu mai vorbim de Pandurii, o echipa finantata de o societate cu capital integral de stat si cu mari datorii la buget.

gogu frana (11 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 16:53

@Victor:mai usor mai „enciclopedie”!dinamo are „oleaca”de istorie.au campionate castigate,au cupe,semifinale in C.C.E,semifinala in cupa cupelor,mari jucatori dati fotbalului romanesc:Parcalab,Numvailer,Ene,Augustin etc,sau dupa 90’in Europa:Lupescu,Sabau,Munteanu,Misa Klein e.t.c.parca 5TELEMEAUA prin vocea lui Mita Biciclista dadea cu flegme in istoria STELEI pana in „90!!!eu ca si rapidistnu aprob”golaneala”cu patron la club dar cu bani publici.primariile sa asfalteze,sa bage bani in scoli,spitale,iluminat public,siguranta stradala e.t.c iar „baietii destepti”din fotbal sa spele bani in alte parteneriate

stiintza4ever (38 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 18:27

Se vede din comentariile dinamovistilor mentalitatea romanilor in general. Pe caini ii intereseaza mai degraba de ce s-a apucat Maria sa scrie acest articol sau de ce nu se ia de alte echipe in loc de Dinamo, lor li se pare firesc ca Negoita sa ceara acelasi lucru pe care celelalte cluburi il au deja: suport de la stat. Asta e mentalitatea romanului in general, nu e vina cainilor: daca ma vezi pe mine ca fur trebuie sa ma lasi in pace pt ca eu fur la fel ca si ceilalti, deci tu ocupa-te de altii, lasa-ma pe mine ca eu sunt ultima ta problema. Sa ii disciplinezi tu pe toti, sa raman doar eu hot si iti promit ca ma schimb si eu. Pana atunci insa, fac si eu ce pot, fur si eu acolo cat pot, mai putin ca altii ca sa nu fiu eu cel mai mare hot.
Nu am fost niciodata de acord ca primaria sa ajute fotbalul, din toate motivele enuntate mai jos de altii. Craiova de altfel este si unul dintre putinele cluburi care nu numai ca n-a fost ajutat, a fost chiar sabotat de primarie. Sigur ca „suporterii” Craiovei, ca si cainii de altfel au exact aceeasi mentalitate: pai sa furam si noi, ca uite toata lumea o face. Asta e si explicatia pt care CS Clona exista: pt ca si oltenii isi doresc sa aiba fotbal produs de politicieni. Isi fura caciula singuri, dar ce mai conteaza asta intr-o Romanie bolnava de coruptie pana in maduva?

CS Universitatea Craiova nu e sustinuta din bani publici ! (15 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 22:15

Mi se pare incredibil ca multi vorbesc despre faptul ca la Craiova primaria ar sustine CS Universitatea Craiova ! Aceasta societate este sustinuta 100 % din fonduri private. Primaria pune la dispozitie doar stadionul, ca rezultat al unei asocieri. Este nestiinta de partea unora sau doar minciuna ? Singurul club de fotbal din Craiova sustinut din fonduri publice este Fotbal Club U Craiova SA – detinuta de Adrian Mititelu. Acest personaj s-a sustras de la plata taxelor locale ani buni – practic banii neplatiti la bugetul de stat au fost folositi pentru acest club de fotbal. Domnul Mititelu a patron in fotbal pe banii contribuabililor Craiovei. Ca sa nu mai amintim ca si platitorii de taxe din Severin au fost tepuiti de catre acelasi club de fotbal.

valer (1 comentarii)  •  12 decembrie 2013, 22:42

adevarat:
http://www.cotidianul.ro/dna-efectueaza-perchezitii-la-consiliul-judetean-dolj-228151/

gicu din obor (24 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 12:30

el e milionar..de stat.
cum credeti domniile voastre ca si’a facut el milioanele ?

gicu din obor (24 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 12:34

pentru dragos:
nasol de cand nu mai cotizeaza melitziea.
milioanele lui neakoytza sunt facute tot de la stat.
ca si ale lui jiji.
macar, jiji plateste prestant da poarta alba. :))

gicu din obor (24 comentarii)  •  15 decembrie 2013, 9:02

intrebare pentru toata lumea: credeti ca este mai cinstit ca un club sa fie privata unuia ca niculaie, jiji, neakoytza, toti imbogatiti inseland statul, prin metode fnariote, cu datorii la fisc sau, cu ajutor public, pe fatza, cu acordul urbei, democratic, prin vot majoritar ?!
credeti ca e mai bine pentru fotbal ca un club sa fie mai interesat de afacerile cu jucatori, decat de performanta ?

Comentează