Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

O generoasă donaţie de mofturi

Reghecampf nu vrea conflict cu Federaţia. Vrea să-i ajute pe selecţioneri cu sfaturi, să progreseze şi ei în carieră

Steaua polemizează din nou cu Federaţia pe tema exploatării fotbalistului de către patria nerecunoscătoare şi, pe deasupra, amatoare. Cluburile mari din […]

luni, 16 septembrie 2013, 8:15

Reghecampf nu vrea conflict cu Federaţia. Vrea să-i ajute pe selecţioneri cu sfaturi, să progreseze şi ei în carieră

Steaua polemizează din nou cu Federaţia pe tema exploatării fotbalistului de către patria nerecunoscătoare şi, pe deasupra, amatoare. Cluburile mari din Occident au protestat şi ele, la un moment dat, şi au primit compensaţii mai substanţiale în bani. Reghecampf a prins valul din urmă şi se indignează că jucătorii lui îşi ies din formă cît stau la „naţionalele” mici şi mari.
Antrenorul Stelei susţine că nu vrea un conflict cu FRF, vrea comunicare. Dar abordează dialogul din postura „primului între egali”. Ca şi cum ar trimite la loturile naţionale ouă Faberge, nu fotbalişti: „Nu mai vrem ca jucătorii noştri să piardă timpul, pe perioada cantonamentelor primei selecţionate!”. Dacă nici asta nu-i ofensivă diplomatică, ce ar putea fi?
Apoi Reghecampf critică, punct cu punct, metodele, stilul, atitudinea colegilor săi de breaslă de la loturile naţionale. Cum s-ar spune la colţul străzii, îi atacă la meşteşug, cu aerul că îi sfătuieşte de bine. Se înţelege de la sine că el procedează cu totul altfel decît Stelea, decît Piţurcă sau alţi tehnicieni federali. Nu avem însă dovezi concludente că maniera lui Reghecampf este singura valabilă. Prin urmare, reproşuri de tipul „Jucătorii nu trebuie lăsaţi seara acasă, după antrenamente” nu au alt rost decît să zgîrie orgolii ori să le dea idei novatoare şefilor din FRF. Strict şi la obiect, este părerea unui antrenor versus părerile altor antrenori.

Curios, Reghecampf pretinde ca selecţionerii să încalce norme de disciplină pe care el însuşi le consideră de netrecut! Gabriel Iancu, crede tehnicianul roş-albaştrilor, n-a fugit din cantonament, nu! A plecat cu treabă, să caute timpul pierdut. A fost amendat de patron „pentru patru minute pe care le-a petrecut în faţa hotelului, dînd bani într-un taxi unei mătuşe”. În iulie, Mihai Costea ispăşea la echipa a doua absenţa de la masa de seară şi supărarea că nu e titular. „Pentru mine, Costea nu mai există!”, tunase atunci Reghecampf. Acum pledează pentru tact şi responsabilitate în privinţa fotbaliştilor Stelei care sînt rezerve la „naţională”: „Să aibă un program foarte bine stabilit!”.

Motivul pentru care echipele de club trebuie să-şi trimită fotbaliştii la „naţională” este asemănător cu motivul pentru care bogaţii lumii fac acte de caritate. „Caritate” nu e chiar cuvîntul potrivit, de fapt e vorba despre obligaţie. Bill Gates a donat, de-a lungul timpului, sume care, la un loc, înseamnă mai mult de jumătate din averea lui actuală. Nu din generozitate în primul rînd. Returnează un serviciu. N-a construit o afacere în vid, ci în interiorul unei societăţi. În Coreea de Nord, n-ar fi avut parte nici măcar de faimosul garaj.

Prezenţa fotbaliştilor la „naţională” nu e motivată, cum demodat s-ar crede, de patriotism. Echipele de club cîştigă titluri şi bani pentru că evoluează într-un sistem, nu în curtea vilei. Sistemul se numeşte „fotbalul românesc”, nu inspiră mare respect sau autoritate. Dar nici Steaua, nici Reghecampf, nici jucătorii lui n-ar fi ajuns ceea ce sînt dacă România n-avea o federaţie, o ligă, un regulament şi un campionat. De fotbal, nu de hochei pe iarbă. Nu e loc de fasoane. Scrisă sau nu, regula rămîne regulă. Prosperii de la echipele de club, oricît de ocupaţi, trebuie să returneze fotbalului românesc măcar două-trei săptămîni de plictiseală pe an.

Comentarii (31)Adaugă comentariu

diaspora (2 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 9:24

Cum DUMNEZEU sa poti spera la rezultate cand pe langa lipsa de valoare mai ai si scandal permanent intre echipa care da cei mai multi jucatorii nationalei si echipa nationala??
Cum DUMNEZEU sa faci treaba cand orgolile celor implicati in acest razboi de declaratii sunt mai mari decat dorinta ca nationala sa obtina rezultate??

florin (1 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 9:49

am ascultat si eu conferinta de presa respectiva. maria, exagerezi. totul a plecat de la minciuna (sau jumatatea de miciuna sau cum o fi) lansata de antrenorul second al nationalei U21.

oamenii si-au aparat jucatorul. in plus, au reprosat lipsa de professionalism de la nationala. si atsta e un adevar. in acest moment, doar la steaua se lucreaza la standard cat de cat occidentale (din punct de vedere al antrenamentelor, ca din punct de vedere al managementului e system feudal).

ei au cerut ca jucatorilor sa li se respecte programul pentru a nu se mai intoarce nepregatiti de la echipele nationale.

dan (1 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 10:07

Total de acord cu tine Maria.

Bluesky (23 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 10:26

De acord in parte cu motivele pentru care jucatorii de club trebuie sa fie la nationala. De ce discutiile cu Reghecampf? Simplu: atunci cand la nationala ai un amator imbatranit si inrait (chiar asa,+ te-ai uitat la figura lui Piturca tot timpul meciului si la interviuri?) ramas in urma profesional cu cine sa ai dialog. La Piturca nu exista decat un monolog stil limba de lemn, ingandurat, intunecat si lipsit de idei. voi Gazeta ati scris zilele trecute de stilul de pregatire de la Steaua si ca unii dintre ei vomau la inceput. Este o diferenta de mentalitate, know-how si rezultate in ultima instanta. Cand selectionerul nu comunica cu echipele de club, nu prea comunica nici cu jucatorii selectionati decat de la inaltime, e normal sa apara astfel de discutii. Ce sa faci cu un tip care in loc sa-si castige respect ca selectioner face eforturi sa distruga si bruma de respect pe care meciul cu Ungaria i-o mai oferise? Incrancenarea si agatarea de scaun cu orice pret, in opozitie cu evidenta nu poate sa-ti aduca respect. Asta este. Sandu il tine artificial pe Piturca acolo poate din prostie (clauza imensa de reziliere) sau poate din intentie si interes in defavoarea tuturor: a fotbalului romanesc, a nationalei, a jucatorilor si nu in ultimul rand al lui Piturca. Timpul aduce uitarea dar in memoria colectiva numele lui Piturca va ramane intotdeauna legat de ideea de neprofesionalism. E una sa fi jucator bun si alta sa fii antrenor. Deci atata timp cat el va ramane la nationala vor fi vesnic discutii. Si pe buna dreptate. E inca un esec in plan profesional al lui Piturca/.

IBRACADABRA (1 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 10:26

Serios, nu ai nicio dovada ca metodele de antrenament ale lui Reghe sunt singurele viabile ? Bun, de acord cu tine, dar sunt singurele viabile dintre cele de la nationala mare, mica si Steaua. Ne chinuim cu toate echipele mediocre pe plan nationala, iar anul trecut Steaua a batut Ajax si Chelsea. Serios ? Chiar nu ti se pare ca metodele lui Reghecampf functioneaza ?
Intr-o alta ordine de idei, cine are mai mare nevoie ca jucatorii Stelei sa fie convocati la echipele nationale ? Aa, daca aveau rezultate pe plan international, beneficiau de expunere la turnee finale, da, Steaua avea interes sa isi puna jucatorii pe taraba, la vedere. Dar in momentul asta nu ti se pare ca fara jucatorii Stelei nationala ar avea mult mai mult de suferit ? Articolul e total aiurea, uiti sa precizezi ca tocmai GSP a publicat inregistrarea video de la hotelul din Chiajna si astfel se demonstreaza ca un antrenor secund al mult laudatei echipe nationale A MINTIT cine stie din ce motiv ca a asteptat jucatorul 40 ( PATRUZECI ) de minute.
Incearca sa urmaresti incidentele astea in mod obiectiv, altfel se intampla ca acum, cazi in penibil.

bogdan (13 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 10:32

daca as fi jucator la steaua nu as mai veni la nationala cat timp e antrenor piturca. latovlevici isi pune in pericol postul de titular in liga campionilor pierzand 2 saptamani facand alergari usoare si mai fac ei acolo si stand rezerva unui jucator care nu avea echipa si nici meciuri. cu exceptia jucatorilor impresariati de becali, restul nu au nevoie de nationala ca sa isi faca o cariera.

Florin STANESCU (4 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 10:45

Acu daca stam si ne chinuim sa-i aparam incompetenta lui Piti si speram in continuare in „norocul” sau proverbial ca sa ne calificam inseamna ca nea Vanea se va rasucii in mormant !

Freddy (1 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 10:49

Mai femeie, esti depasita total.Nu ai nici o treaba cu acest fenomen!!! Iti iei banii degeaba !

Valyk (4 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 11:05

Dar oare cotele unor jucatori care au ajuns mari valori doar pentru ca sunt chiori in tara orbilor nu au crescut si prin prezente la nationala asta plictisitoare care ia cate 4? Cati bani a incasat Steaua din plimbarile jucatorilor acolo? Sa fim seriosi, un selectioner normal la cap, care are idee de fotbal facea o cu totul alta selectie decat ce vedem acum. Din jucatorii veniti de la Steaua titular incontestabil la nationala este Bourceanu si a fost Chiriches. In rest doar conjunctura, Popa la nationala este un mister de genul Bogdan Stancu, Latovlevici si-a demonstrat limitele defensive si daca tot vroia sa faca Piti o smecherie il urca la mijloc sa il surprinda pe Terim in conditiile in care centreza bine iar fundasul nostru lateral a jucat foarte bine. Tanase si-a mai spalat pacatele in meciul cu Ungaria ca in cel cu Turcia a tocat in gol pt ca a fost citit de Terim dar per total daca urmarim toate evolutiile lui la nationala este Bogdan Stancu 2. A facut un meci bun si au uitat toti ca in primavara dadeau cu rosii dupa el si aveau degetele vinete de cat il fluierau cand iesea de pe teren. Pintilii a avut ocazia sa faca meciul carierei de pana acum pentru ca a lipsit titularul Lazar, un jucator cu o tehnica si pasa evident superioare, mai multa experienta si un sut la fel de bun. Tatarusanu este in situatia lui Pintilii, Pantilimon ar fi titular incontestabil daca ar juca mai des la club iar golurile din meciul cu Turcia le scotea Lobont si trezit din somn, omul nu are reflexe iesite din comun(turcii au tras in el, cine vrea sa vada reflexe sa vada meciul de aseara cum scoate portarul CFR-ului o minge in situatie de unu la unu, minge sutata de la mai putin de jumatate de metru de el) si iese la fel de prost ca Lobont pe centrari dar el joaca la club si deci este in poarta.
Reghe se putea propune altfel la nationala, sper sa nu avem dupa nationala fratilor smenari una cu sanii prin reviste.

Mielu (1 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 11:06

Draga Doamna/Domnisoara
Far sa vreau sa va supar cred ca ca va raciti pixul degeaba. Treaba este foarte simpla atat timp cat exista o solutie existenta viabila pentru o echipa nationala, recte scheletul echipei Steaua, orice om pragmatic care este cum se spune result oriented o foloseste. Nu mai indivizi egocentrici ca Piturca vor s ainventeze apa calda si sa arate ca ei sunt miezul din fanta. Eu fac parte dintre oameni care nu acepta sau nu suporta sa fie condusi de incompetenti si consider ca nu poti sa vii de la Steaua unde antrenamentele sunt de nivel foarte inalt, la nationala sa antrenezi/joci bambilici. Steaua si jucatatorii ei deja exportati cu cateva grefe, Matel, Marica antrenat ca lumea si poate Torje ar fii cea mai buna solutie pentru nationala. Nu inteleg abordarea asta cu banii, gandestete ca ai trebui de cateva ori sa scrii niste articole pentru o publicatie national de mare pretigiu dar care din cauza unui management defectuos te-ar pune sa scrii intr-un stil care nu ti-ar conveni si cu care nu ai fii compatibila. Ce discutii de bani, normal ca daca vezi ca la nationala sunt niste inapoiati/limitati sa te gandesti la orizonturile inalte ce urmeaza Champions League.

aer_foc (7 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 11:10

asteptam cu real interes imbarcarea domniei voastre pentru o cursa de olanda pentru a face o.. DONATIE reprezentativei portocalei mecanice pentru a-si apara corect sansele in meciurile contra turciei si ungariei. doar exista precedentul finlanda. si cum nu toata lumea e jiji becali, nu-i bai, neam de procuror n-o sa spuna nimic. interesul national o cere 😛

Valyk (4 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 11:12

Vad ca se invoca pregatirea fizica facuta la Steaua. Este clar peste ce fac majoritatea echipelor de la noi, dar dupa 3 egaluri consecutive se aducea vorba ca e greu sa joci din 3 in 3 zile, englezii cum naiba nu se plang, joaca de Craciun, de Revelion, in campionat, in cupele europene si in 2 cupe? Sa ne uitam si la Rusescu. La Steaua era numai bun, ne povestea marele manager de acolo ca „asa este fizicul lui” dar acum vomita in Spania, il alearga aia de o luna sa il aduca in parametri, oare nu era doar vorba de lipsa de concurenta pe post deci de incompetenta manageriala? Ca sa facem o gluma, Nikolici este cel mai bine antrenat de la Steaua, vomita si ziua la club si noaptea in club.

alex (1 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 11:32

Motivul pentru care se duc jucatorii la echipele nationale nu tine de patriotism dar nici nu vad de ce sa fie o obligatie. Cand jucatorul merge acolo fortat crezi ca o sa vrea sa joace la capacitate maxima? Intreaba orice jucator de la euro/mondiale pe tema asta si vezi cati din ei joaca de nevoie. Nu poti sa iei jucatorii de la cluburi cu arcanul, sa le faci o pregatire de 2 lei(desi la Piturca ma astept sa nu fie atat de valoroasa) si sa ii trimiti pe teren daca vrei sa castigi un meci. Trebuie sa joace de placere sau din interes(cum a spus cineva inainte, pentru expunere dar cazul asta e 0 pentru stelisti cand au expunere mult mai buna in UCL). Cum sa mai joci de placere cand un antrenor minte cu nerusinare doar ca sa acopere un meci slab pregatit sau cand un antrenor spune ca joaca la egal pentru ca echipa adversa e prea buna.

mihaic3001 (27 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 11:54

Bun. Dar cum vezi tu treaba asta : în loc să-l fi trimis IMEDIAT (chiar în seara aia) la club, ei l-au „târât” prin Muntenegru, scos din program şi din lot, şi jucătorul practic , vreo săptămână nu s-a antrenat, nu nimic ? Ăsta nu-i amatorism, vorba lui Stoica ? Plus faptul că pare aşa, versiunea plecată de la Naţională, cam cusută cu aţă povestea asta.
Da, de acord, nici Iancu n-o fi uşă de biserică, dar nici cu alde Stelea nu mie ruşine … o dată că povestea pare cusută cu aţă şi nu în ultimul rând întrebarea care şi-o pun mulţi „ce dracu îi recomanda pe Stelea şi Constantinovici ptr. funcţiile de antrenor / antrenor secund la Naţionala mică ?”
Cât despre Reghecampf şi chiar MM Stoica, normal că şi-au apărat jucătorul, care că vrei, că nu vrei, nu s-a antrenat şi datorită idioţeniei lui Stelea şi a lui Constantinovici, pe lângă idioţenia sa. Trebuia să-l trimită din seara aia la club şi cu asta-basta, nu după 70 de zile să dezvăluie că Iancu a făcut şi-a dres.
În rest, deocamdată, Reghecampf (cu „cazul” Costea legat precum o tinichea de coadă – cum pe BUNĂ DREPTATE ai remarcat), în raport cu Stelea, cu Constantinovici, Piţi, Miţi mama lui Piţi sau oricine de la orice Naţională (mică, mare sau mijlocie), este îndreptăţit să vorbească. Nu de alta, dar le dă cu rezultatele, precum cu tifla peste nas. Restul sunt can-can-uri. Cât despre „organizarea instituţiilor fotbalistice româneşti” şi a fotbalului românesc în afară de beneficiul cluburilor care-l au de pe urma creşterii cotelor de vânzare ale jucătorilor proprii care joacă şi la Naţională, nu uita că mai avem următoarele :
-dosariada arbitrilor cu „loturile” Corpodean, Costică Suceava şi Vasile Avram.
-desfiinţarea abuzivă zic eu, a Craiovei şi Timişoarei din prim-planul fotbalului Naţional.
-retrogradarea mai mult sau mai puţin meritată a Rapidului plus toată panarama aceea cu barajul şi cu tot circul aferent.
-organizări de rahat la toate ligile.
-„cumetriile” de pe la FRF şi LPF cu infuienţele de rigoare şi nu în ultimul rând cu „scurgerea” a milioane de euro (chiar tu, mai zilele trecute ai scris un articol legat de iarba de pe Naţional arena care s-a scumpit peste noapte).
-omorârea centrelor de juniori şi tineret.
-dictaturi de lung metraj precum Mircea Sandu şi acoliţii la FRF şi / sau Mitică Dragomir şi acoliţii la LPF.
-crearea a tot felul de regulamente care mai de care mai stufoase, în care s-au impus la cluburi tot felul de condiţii tâmpe şi tembele care au dus oraşe mari cu tradiţie în fotbalul românesc să fie în imposibilitatea de a mai susţine pe plan local acest sport, şi apariţia cel puţin ciudată a unor … comune sau orăşele care s-au trezit în Liga 1 peste noapte – nu le mai dau numele că de câţiva ani de zile s-au tot perindat prin liga 1. Nu în ultimul rând, interpretarea după prietenii, interese şi bunul plac al acestor regulamente.
-ratarea pe bandă rulantă a obiectivelor şi rezultate dezastruoase la echipele naţionale de orice fel cu uciderea ptr. suporteri a oricărei speranţe că fotbalul românesc îşi va reveni curând.
Cam astea avem …

razvan (5 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 11:56

Felicitari!Ca de obicei,articol bun.Scris la obiect si se vede ca ganditi profund.Va scriu de departe de tara,si va citesc in mod regulat.Multa lume va apreciaza articolele.Bine,ma refer la cei care urmaresc si sunt interesati de analiza sportiva.Cele bune.

Dan (1 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 13:11

De acord cu d-vs.,pana la un punct:a convoca un jucator la Nationala numai de dragul de a intregi lotul(si sa nu il folosesti nicio secunda),a-ti incalca principiile(de altfel,sanatoase)in ce priveste constanta in evolutii si pregatire(vezi Marica,Torje…)si sa nu folosesti un jucator aflat in varf de forma sportiva(Maxim)decat cateva minute, nu mi se pare normal.Asta, in conditiile in care, TOTI ne dorim o calificare la Cupa Mondiala.

martzic (27 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 15:05

Reghe este indreptatit sa-i mustruluiasca pe federali si chiar ai admir curajul sa o faca public caci altfel nimeni nu l-ar lua in seama. Poate e putin exagerat dar adevarul este ca sunt probleme la nationala care trebuie rezolvate!

kriticon (317 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 15:48

Mafie si amatorism,asta gasesti cu prisosinta in „fotbalul romanesc”.Mai putin fotbal adevarat.
Referitor la asazisa suparare a stelistilor pe loturile nationale si la o presupusa greva a lor ,furtuna intr-un pahar cu apa,toti vor acolo pentru ca astfel le creste cota pentru un eventual transfer afara.Pentru asta lupta de fapt principalii mafioti ai fotbalului romanesc,samsarii.Nici o nadejde in ce priveste performanta,la nivel de club si mai ales la „nationala”.Cind totul se face pe dedesupt,la aranjament,la toate nivelele,nici nu meritam nici un fel de performanta,ar fi intimplatoare,de circumstanta.

Bobby (30 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 16:17

Lui Reghe si Meme li s-a cam urcat la cap. Sfatosi, plini de solutii dar aportul lor la Steaua de azi este subtirel; Se supraliciteaza, dar hopurile mari se apropie in aczasta toamna; Abia dupa trei patru etape din grupele L.C. dac echipa va aduna puncte vor putea sa ridica capul si sa-si dea cu parerea.” Lada de sine nu miroase a bine ”
Maria, nu-i baga in seama pe carcoptasi : scrie ca o faci bine, chiar foarte bine . Felicitari . Tine-o tot asa.

pamfletaru (7 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 17:00

REGHE ,SI IARNA, E PE VAL,(aha,aha!)
PITURCA deja e CAZUT DE PE CAL

DE NE CALIFICAM LA RIO,
HAGI NE VA ANTRENA CU BRIO !
*
stelea si constantinovici sa ii dea pace lui iancu,
au gasit un caz minor sa isi arate autoritatea si debutul plin de esec

sa se lupte cu corleone si nasu,nu cu un copil pe care trebuie sa il apropie si sa ii fie pedagog

…….

era un caz de bucatarie interna ,fara publicitate negativa pentru iancu

Oficialul (1 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 17:39

Bill Gates a donat bani si nu si-a donat resursele umane care i-au adus averea. Steaua sa doneze bani federatiei.
Daca un campion national de raliu si-ar imprumuta masina federatiei si ar primi-o inapoi busita pt ca a fost condusa de un sofer prost, n-ar avea dreptul sa emita pretentii? Nu despagubiri, ci macar ca acel sofer prost sa-i accepte sfaturile. 😉 Daca jucatorii sunt „stricati” de nationala, FRF-ul este cea care o loveste pe Steaua si nu invers.

Dorin (1 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 17:54

Lasand toate mofturile deoparte, e important sa privesti situatia din mai multe puncte de vedere. In primul rand cel al jucatorilor – e viata lor, e cariera lor pana la urma – si cand stii ca ‘nationala’ noastra cea draga te poate trage in jos (prin rezultate, atitudinea asta fricoasa, prin lispa de profesionalism al conducatoriilor ei)… te face sa te simti umilit, sa iti pierzi increderea in tine, sa vii nepregatit la echipa de club care te plateste… si mai ales cand te infrunti cu adversari puternici din Europa (dueluri care iti pot ridica f. mult valoarea si te pot ajuta sa te transferi la o echipa puternica in viitor) … toate acestea se aduna… e normal pana la urma sa nu mai consideri nationala ca fiind prima prioritate! E ceva ce faci mai mult din respectul pt tara, pt sistem cum zici tu… dar cand te poate distruge… mai bine cum a spus Chivu – nu la nationala! si s-a rezolvat o problem.

Lucian Vâlsan (5 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 17:54

„Nu avem însă dovezi concludente că maniera lui Reghecampf este singura valabilă.” – zice Maria Andrieș.

Dar oare așa să fie?
A bătut oare România pe Olanda? Nu de alta dar Steaua a bătut campioana Olandei.
A bătut oare România pe Anglia? Nu de alta dar Steaua a bătut o echipă mare din Anglia – ba încă și campioana Europei pe deasupra.

A bătut oare România măcar desculți gen Belarus sau Albania? Nu de alta dar în aceeași perioadă, când România făcea egaluri cu Albania și Belarus – Steaua nu stătea la povești cu BATE Borisov, Dinamo Tbilisi sau Vardar Skopje.

Și-atunci despre ce vorbim?
Vorbim despre un sistem care generează rezultate pe bandă rulantă de peste un an de zile (sistemul Reghecampf) versus un sistem care generează eșecuri de proporții pe bandă rulantă de peste 4 ani de zile (sistemul Pițurcă).
Cam câți ani mai trebuie să treacă pentru ca doamna Andrieș să considere că-s suficiente dovezi?

nea caisa (70 comentarii)  •  16 septembrie 2013, 20:23

Maria, mai tii minte ca, in urma cu mai multi ani, nationala avea probleme cu venirea jucatorilor Stelei, ai caror antrenor la club era…Piturca? Iata ca zicala orice nas isi are nasul se verifica inca o data, ceea ce ar trebui sa il faca pe Reghecampf prudent. Nu de alta, dar, peste 3-4 ani, atunci cand el va fi antrenorul nationalei, viitorul antrenor al Stelei ii va face macar ceea ce ii face el astazi lui Piturca.

DAN (7 comentarii)  •  17 septembrie 2013, 3:22

EU NU STIU CUM MULTI TAMPITI DIN ASTIA CARE AU IMPRESIA CA JUCATORII DE LA STEAUA SUNT SUPER PREGATITI CAND RUSESCU A PLECAT IN SPANIA SI OAMENII DE ACOLO AU AJUNS LA CONCLUZIA CA ESTE DEFICITAR LA PREGATIREA FIZICA SI GRAS .PAI UNDE ESTE PREGATIREA AIA DE MARE FOTBALIST DE LA STEAUA CU ASA ZISUL MARE ANTRENOR.BAI PROSTANACILOR CARE VA DATI CU PAREREA PE AICI STEAUA SUNT BUNI LA NIVEL DE DOI LEI IN ROMANIA CA INTERNATIONAL SUNT LA ANI LUMINA DE CEEA CE INSEAMNA UN CLUB ADEVARAT.O SA VA CONVINGETI PROSTANACILOR CU CIUNGA IN PAR IN GRUPELE LIGII CAMPIONILOR.IAR ACEST ASA ZIS ANTRENOR NU ARE VOIE SA COMENTEZE LA ADRESA NATIONALEI CA ARE DESTULE BUBE IN CAP CA SI JUCATOR CAT SI CA ANTRENOR

dan (9 comentarii)  •  17 septembrie 2013, 13:39

Reghe are rezultate cu Steaua. Piturca nu are rezultate cu nationala! Poate sa-si spuna opinia cat doreste si este o parere avizata! Nu vad de ce s-ar simti ofensati cei de la federatie… Cat despre prezenta la lot…nu se poate pune problema ca nu o sa se prezinte vreun jucator de la Steaua. Poate domnul de la Lazio are o politica mai buna cu privire la nationala, este?

Filbert (40 comentarii)  •  17 septembrie 2013, 16:31

Te-ai suparat tu pe mine da’ sa stii ca am dreptate, Hewlett si Packard au pornit afacerea intr-un garaj, nu Bill Gates.

xxx (1 comentarii)  •  17 septembrie 2013, 18:19

Faptul ca Steaua a batut, intr-un meci, Ajaxul si Chelsea, aminteste ca Foresta Falticeni si Viitorul C-ta au batut Steaua (si la ce scor !!!). Astfel de meciuri „nu se pun” ! Meciurile de la noi, fata de cele de Dincolo sunt ca cele din Canada fata de Brazilia … Steaua si stafful ei (numele sa mai astepte…) sa-si demonstreze calitatile in meciurile ce vr urma si in calificare mai departe, Ca de victorii locale si izolate e plina lumea sportului ! Stelistii sa se curete de zgura orgoliilor si al infatuarilor de nimic justificate si sa treaca la treaba adevarata. Altfel ramanem o turma sportiva cu usor „damf” sportiv.

arh.Gheorghe Petrescu (246 comentarii)  •  17 septembrie 2013, 23:31

Am impreia ca Romania a pierdut calificarea pentru mondialul Brazilian, la Budapesta unde am jucat fara spectatori si, acasa cu Otomanii. Ce face Reghe la Steaua, e profesionalism, ce face Piturca la Nationala Romaniei este CIRC, asa ca, culegem roadele FRF, LPF si acestui Piturca ce nu le are cu fotbalul actual. Deci, Hai Steaua! HAI ROMANIA!

vasco (317 comentarii)  •  18 septembrie 2013, 22:27

Shalke_Steaua 2-0,nu se poate juca la nivel inalt cu caricaturi ca si A.Popa sau cu cretini nevrotici ca si „capitanul”Bourceanu.Asta ca sa vedem ca palaria e mult prea mare pentru farsa careia noi ii spunem pretentios „fotbal romanesc”.E o mizerie ca si societatea din care facem parte.

vasco (317 comentarii)  •  18 septembrie 2013, 22:35

Intre timp s-a facut 3-0!Q.e.d.Dar ce mai conteaza,bine ca i-au intrat in cont multe miloane de euro mindriei natiunii,preacucernicul om de afaceri,mare patron si om de fotbal.Vai de noi!

Comentează