Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Insolvenţa, model de succes

Din lumea capitalului: la Rapid, creditorii mari i-au mîncat pe creditorii mici.

Printre păgubiţii insolvenţei de la Rapid se numără şi Primăria Sectorului 6. Datoria de aproximativ 3,4 milioane de euro a fost redusă la jumătate. În februarie, primarul Rareş […]

luni, 1 aprilie 2013, 9:03

Din lumea capitalului: la Rapid, creditorii mari i-au mîncat pe creditorii mici.

Printre păgubiţii insolvenţei de la Rapid se numără şi Primăria Sectorului 6. Datoria de aproximativ 3,4 milioane de euro a fost redusă la jumătate. În februarie, primarul Rareş Mănescu îi întreba neîncrezător pe reporterii Gazetei: „Ohoo, dar de unde să fie atîţia bani?”. A dat un telefon, s-a lămurit: un proces început în 2005, pentru impozite şi taxe neplătite. Apoi a adăugat: „Noroc cu presa, că ne mai informează şi pe noi că avem bani de recuperat!”.

Este şi asta o viziune asupra banului public.

Principalul creditor al FC Rapid este, coincidenţă, patronul lui, George Copos. În această calitate, face legea în Adunarea Generală a Creditorilor, cea care a aprobat, ieri, planul de reorganizare financiară a clubului. Trei voturi „pentru”, două „împotrivă”. Planul reduce aproape cu jumătate datoriile Rapidului, prin diverse metode: unii jucători au fost trecuţi de la categoria „creanţe salariale” la categoria „creanţe chirografare”, abisal termen! Adică, din angajaţi cu contract au fost metamorfozaţi în creditori sub semnătură privată. Este şi asta o viziune: proletarul este un bancher care se ignoră. Din restanţele salariale, fotbaliştii lui Marian Rada vor primi „maximum 14 la sută, în decurs de trei ani”, a anunţat patronul-creditor.

Datoria către Fathi Taher, în jur de 5 milioane de euro, a fost trecută la categoria „donaţie”. Datoriile către stat au fost amînate cu un teren-gaj, despre care George Copos spune că valorează 2 milioane de euro. Firma Ana Holding nu va recupera nimic. Dar nimic din cît? Din 21 de milioane de euro, cît apărea în comunicatul FC Rapid din decembrie? Sau din 23,5 milioane de euro, cît spune acum George Copos că ar fi pierdut? În loc să lumineze, insolvenţa a încîlcit şi mai mult situaţia contabilă a clubului din Grant. Vorba ultimului candidat la postul de Taher, Gruia Stoica: „Să facem întîi un audit amănunţit!”.

Cu planul de reorganizare a haosului aprobat, în ciuda opoziţiei jucătorilor şi a creditorilor bugetari, George Copos a depus dosarul de licenţiere la Ligă. Juristul care-i reprezintă pe fotbaliştii rapidişti, Justin Ştefan, spune că dosarul nu e complet. Că acordul obţinut la grămadă, prin forţa majorităţii, nu înlocuieşte acordurile individuale cu jucătorii „pentru amînarea plăţilor, aşa cum cere regulamentul de licenţiere”.

Regulamentul de licenţiere? Patronul Rapidului a obţinut în instanţă reducerea datoriilor cu 15 milioane de euro. Asta, cu participarea unui administrator judiciar despre care se spunea că licitează şi praful de pe tobă ca să recupereze restanţele. Cum ar putea umilul, interpretabilul regulament de licenţiere şi Comisia domnului Viorel Duru să stea în calea acestei epidemii de caritate?

În ipostaza de la Rapid, insolvenţa seamănă cu metoda clasică de a jongla cu finanţele clubului: scindarea societăţii comerciale. Instituţiile statului şi instituţiile fotbalului servesc drept burete cu care se şterg datoriile, se şterg misterele din contabilitate, se şterg chiar şi memoriile primarilor de sector.

Rapid are şanse mari, chiar formidabile, să-şi ia licenţa de Liga 1, asta e singura veste bună pentru fanii vişinii. În schimb, negocierile pentru eventuala vînzare a clubului s-au terminat, efectiv, din momentul „Întîi facem audit!”. Şi dacă s-ar face audit, George Copos ar descoperi, stupefiat, că a pierdut şi mai mulţi bani, pe mîna lui. Orice manager neperformant din Liga 1 îl va putea lua de acum înainte ca model: insolvenţă, ştergerea datoriilor, licenţă.

Şi orice jucător neplătit cu lunile va afla, la un moment dat, că nu e un angajat păcălit, ci un creditor generos.

Comentarii (26)Adaugă comentariu

Alex One (132 comentarii)  •  1 aprilie 2013, 9:47

In sfarsit un articol pertinent. Speram ca aceasta inginerie marca Copos,desi corect se numeste hotie, sa nu aiba castig de cauza. Macar de teama precedentului.

ACAR (15 comentarii)  •  1 aprilie 2013, 10:23

..da bun articol…dar ziarista ar face bine sa fie la fel de acida cu toti..daca dai numai intrunul se cheama altfel banii au miros.unii chiar de merinos..se stiu cazuri de plata ..ca sa nu scrii despre X SAU y..ASA ca astept analize la fel de destepte si pe la dinamo si pe la steaua..cat o mai fi impozitul ala neplatit de stapinul oilor..sau s-a achitat..te-ai intrebat Marie?

radu (24 comentarii)  •  1 aprilie 2013, 10:31

Pe mine ma amuza ideea ca G Copos e perdant in aceasta afacere. Copos a avut grija permanent ca ceea ce se incaseaza sa mearga la el si firmele lui, ca apoi cheltuielile clubului sa figureze ca imprumuturi ale sale catre club, umflate cat se poate. E o mare escrocherie, in care Copos mai jefuieste odata creditorii reali. Daca s-ar face un audit, ceea ce Copos refuza cu obstinatie de ani de zile, s-ar gasi cauza reala a falimentului de la Rapid: ce se incaseaza merge la Copos, ce se cheluie ramane Rapidului. Sigur ca se va primi licenta, acolo sunt doar niste neni care fac ce le spune seful. Iar Copos de obicei are grija ca seful sa stie ce sa spuna, inainte de a vedea dosarul.

PacientFaraTratament (8 comentarii)  •  1 aprilie 2013, 10:33

Copos, asta, nu intelege ca pe langa mizeria pe care a starnit-o cu presupusa insolventa, a adus un prejudiciu de imagine clubului. Ce jucator ar mai veni la Rapid cand vede ce se intampla cu „predecesorii” sai?! Ce finantator, intreg la minte, ar cumpara clubul cand sunt atatea si atatea teritipuri avocatesti facute prin contabilitatea Rapidului mai mult sau mai putin legale?!Ce sponsor ar fi dispus sa-si promoveze imaginea la un club in degringolada?!
Din fericire singurii care vor lupta mai departe pentru Rapid sunt suporterii. Pacat ca sunt singurii.

spinoza (7 comentarii)  •  1 aprilie 2013, 10:56

Foarte bun articolul Maria. Felicitari si curaj! Este o virtute sa scoti adevarul la lumina intr-o tara unde, cel mai bine este sa stai in umbra. Acolo n-ajunge lumina niciodata! Locul lui Copos este la Jilava! Nu vede si n-aude nimeni???

vlad (6 comentarii)  •  1 aprilie 2013, 11:48

Nu e normal ca s-a ajuns sa fie sterse salariile oamenilor!! La fel au facut si cu salariile portarilor si antrenorilor de la juniori??? Mi se pare o crima. Si au mers mana in mana cu Dragomir si comisiile LPF. Practic, toti strainii care au facut memoriu direct la TAS, chit ca aveau platite salariile sau nu, au fost declarati liberi din cauza insolventei. In schimb, niciun roman nu a avut norocul asta, au fost sechestrati in club, chit ca vreo 8-9 din titularii din meciul cu Pandurii aveau si ei memoriu depus.

adra (5 comentarii)  •  1 aprilie 2013, 11:51

cu banii care i-a furat din fotbal, copos si-a facut baza prorapid, care este proprietatea lui , nu a clubului….

Demolarii (18 comentarii)  •  1 aprilie 2013, 12:04

Problema jucatorilor e forma contractului acceptat, daca era de munca sau de servici.

Giulestina (5 comentarii)  •  1 aprilie 2013, 12:08

Ne asteptam mai pe seara la ”Scrisoarea x” din partea oropsitului Copos. Suma asta la care ”renunta” preacuratul Copos seamana izbitor cu banii cheltuiti pe jucatori in perioada cat a fost ”finantator” in Giulesti. Dar banii din vanzarea jucatorilor? Cu aia cum ramane? Numai judecand grosso-modo, din ce stiu suporterii, a iesit pe plus cu aproape 10 milioane. I-a investit in infrastructura, in centru de copii si juniori sau in ce? O sa zica ca a asigurat bugetul, dar suntem si noi indeajuns de inteligenti sa stim de unde vine un buget la fotbal . Copos , tine minte : Pancu, Bratu, Nico, Sapunaru, Ionita, Despotovic, etc… (?)

Ramon (125 comentarii)  •  1 aprilie 2013, 12:16

desi in insolventa, Rapidul obtine rezultate bune, cu jucatori modesti, in timp ce echipa ca Vointa Sibiu, Unirea Alba Iulia se desfiinteaza. Interesant este si cum a tinut Capos echipa asta atatia ani, platind (oricum) zeci de mii de euro jucatorilor, scotand bani dintr-o firma a lui si cheltuindu-i la un club care este tot al lui. Si pacalicii sunt ziaristii, care ne spuneau mai ieri de un Gruia care ar vrea s apreia aceasta echipa, pentru ca si la Gruia unii produc bani si altul ii toaca. Dar nimic nou in fotbal, fraieri se gasesc, mai ales in Bucuresti, unde unii numara gropile din asfalt sau blocurile nevaruite de pe vremea stiti voi cui, iar altii isi umfla bilele (pardon, rotile limuzinelor). Asta-i Romania, 4 milioane de romani au parasit-o, tu cand o faci ?

kriticon (317 comentarii)  •  1 aprilie 2013, 12:21

Incep sobolanii sa paraseasca corabia,se pun la adapost.Apropos de insolventa,poate un club,societate ,care a declarat insolventa,sa obtina licenta pentru sezonul urmator?Normal nu,dar va veni imbirligatorul sef de la liga,gragomir,plus comisiile alea din frf care fac si desfac si ne vor spune ca DA!In Romania demult albul e negru si invers,trebuie numai sa vrea mafia care o conduce.Ba mai vin si din afara prieteni,sustinatori,ca Platini ,in cazul fotbalului sau Gordon,Merkel,Barosso,in celelalte cazuri si ne spun ca asa e bine si sa fim cuminti,altfel….

Ramon (125 comentarii)  •  1 aprilie 2013, 12:26

@ PacientFaraTratament: in aceasta afacere se baga numai oameni pentru care banul nu conteaza, un Taher, Gruia sau Capos, sau Negoita, Borcea, Badea la 3 km de Giulesti, Siman la numai 1 km. Pentru acesti indivizi salariatii muncesc si sunt platiti cu 700-1500 lei lunar. Daca te vei intreba de ce in occident salariile sunt de 1000-3000, iar la noi de 150-300, iata explicatia. In fotbalul nostru se cheltuie bani, nu se castiga, deci nici un investitor care are ce face cu banii nu are ce cauta. Doar Steaua si CFR mai pot iesi pe 0 cu cheltuielile, dar oile lui Jiji sunt la fel de datoare patronului precum si clubul Rapid este dator lui Copo.
Din smecherii se gasesc intotdeauna bani si pentru sport. Intrebi ce jucator ar mai veni la Rapid ? Uite ca echipa este pe 8 si bate echipa lui Ponta. Este nevoie de alti jucatori la Rapid ? Dupa rezultatele din primavara, tinand cont ca prezente in EL este doar o cheltuiala inutila, am putea spune ca merge si cu jucatorii astia si nu au nicio emotie la retrogradare, dupa cum vezi ca in insolventa este si U Cluj, dar si acolo echipa se pare ca a scapat de emotii.

PacientFaraTratament (8 comentarii)  •  1 aprilie 2013, 13:02

@Ramon: De acord cu tine ca in fotbal exista si bani negri, nu te contrazic, insa te inseli in privinta patronilor. Chiar daca, privind lucrurile strict contabil, ies in pierdere (care si asa nu prea cred ca e mare lucru) gandeste-te la capitalul de imagine pe care si-l fac! Crezi ca Becali mai era parlamentar sau ce e el acum daca nu era patronul Stelei si nu ne inunda zi de zi cu declaratii razboinice?! Eu sincer ma indoiesc. Si mai da-mi voie sa te intreb ceva: la cat de zgarcit este acest Copos, tu chiar crezi ca ar fi lasat el milioane de Euro sa-i scape printre degete fara sa faca ceva?!
Noi inca nu ne-am obinuit cu ideea ca fotbalul este o afacere. Ai un plan bun, ai reusit. Nu ai, te paste insolventa/falimentul. Noi tot credem ca unii o fac din pasiune! Pacat!

Ramon (125 comentarii)  •  1 aprilie 2013, 14:06

@ PacientFaraTratament
bani negri (ca si blaturi) au existat in fotbal intotdeauna. Pro Sport facea anul trecut un serial al blaturilor care incepea la noi prin 1925 (timisorenii au decis rejucarea unor meciuri ca sa castige Chinezul titlul local).
Becali nu castiga nimic ca parlamentar, mai degraba gandeste-te cat castiga televiziunile din istericalele care le debiteaza. Te uiti la un Blaga ? Normal ca nu. Te amuza (chiar negativ) cate stupiditati scoate Becali.
Jiji si-a facut avere, nu cred ca din oi. De aceea este foarte bun sa-l ”iei” in campanie. USL a luat pe oricine cu ceva imagine care era anti-Base (cel putin pe fata).
Capos iar nu are nevoie d ebani din fotbal. A pus mana pe hoteluri, etc. Atat Jiji cat si Copo au fost atrasi in fotbal, aduc bani atunci cand trebuie si amandoi au gasit smecherii ca ei sa nu iasa in pierdere, vezi creantele unui club condus de Copo la firma aceluiasi. Un circuit interesant (noi ne-am fi gandit la asa ceva ?) prin care a tinut Rapidul la nivel de varf (doar cupe in ultimii ani). Acum cand asteptam cu sufletul la gura sa nu mai vad numele de Copos in ziar, iata ca Mariuca lasa sa se inteleaga ca Gruia nu va fi nataflet incat sa ia clubul. Vorbim de oameni care nu plang ca au datorii un milion la banca ci indivizi care se joaca cu zeci de milioane.
Nu am scris nicaieri ca Jiji sau Copo au facut treaba din pasiune, dar la lunga istorie a fotbalului nostru, ceea ce au realizat cu echipele astea nu e de lepadat. Jiji chiar si-a permis sa se p.. pe titlul de campion, a lasat pe altii si acum revine in felicitarile intregii prese. Rapid, desi a mazilit 17 jucatori este azi pe locul 8. Nu-i rau ? Spui ca le-a iesit planul. Dar de ce nu a iesit planul la Johannis (Sibiul a desfiintat 3 echipe in 15 ani: Inter, FC si Vointa), sau la Alba, Onesti, Rocar, Extensiv, FCM Bacau, FC Iancu, FC Mititelu. In ultimele 6 luni 4 foste divizionare A s-au desfiintat. In acest timp Copo sau Jiji au reusit, au aparut si la TV unde multi din top 300 platesc dn greu ca sa apara (daca ii f..e mandria).

Alegz (20 comentarii)  •  1 aprilie 2013, 15:13

Situatia in care se afla acum Rapid este exemplul perfect pentru care UEFA doreste sa implementeze Legea Fair-play-ului. Tocmai pentru protejarea jucatorilor de astfel de situatii.
Jucatorii si restul creditorilor au ajuns mingi de ping-pong intre debitorul Rapid, cu actionar majoritar Copos, si creditorii majoritari, firmele lui Copos.
Daca la jucatori puteti sa mai contestati ca poate nu isi merita banii la ce au jucat, ganditi-va insa ca la restul firmelor (creditori mici), primind max 14% din datorii, exista riscul sa intre la randul lor in insolventa/faliment!

IO (63 comentarii)  •  1 aprilie 2013, 18:34

Hai sa spunem lucrurilor pe nume, furt la drumul mare. Cum este posibil sa stergi dintr-un condei 86% din datorii fara ca societatea respectiva sa intre in faliment?

nea caisa (70 comentarii)  •  1 aprilie 2013, 19:23

Bravo, Maria!

CLA (94 comentarii)  •  1 aprilie 2013, 20:09

DECI EU AM O FIRMA …SI LA UN MOMENT DAT…FIRMA IMI ESTE DATOARE MIE. PATRONUL…CURAT MURDAR, COANE MITICA ! TI-AM MAI SPUS…MIE COPOS IMI ADUCE PERFECT AMINTE DE MOS GRANDET.
DACA BALZAC ERA CONTEMPORAN,ERAU NISTE ROMANE DE CITIT…

Ramon (125 comentarii)  •  1 aprilie 2013, 22:15

@ Alegz
falimentul este o realitate in capitalism, nu numai la noi. O firma privata trebuie sa-si urmareasca atenta clientii pentru ca oricand se poate intampla sa intre in faliment (nu insolventa). La noi, chiar daca vorbim de firme private, acestea isi risca existenta slujind firmele favorizate de stat, in acest caz cluburile. Pe la Craiova a fost la fel, au dat Universitatii si cand Mititelu a pierdut echipa ce s-a intamplat cu furnizorii ? Sau la Mic.ro, in spate cu omul care a facut cea mai profitabila tranzactie a Romaniei, ce s-a intamplat cu furnizorii falimentului Mic ? Dar patronii trebuie sa-si poarte singuri de grija, doar stiu in ce tara traiesc. Jucatorul este tanar si naiv, cand prinde un contract cu bani multi nu se gandeste ca patronul il va insela, vezi Sportul, sau mazilitii de la Rapid. Apoi contracte de 100.000 E pe sezon nu sunt, oare, mari, raportate la salariile muritorilor de rand ? Rapid nu a reusit niciodata un mare rezultat european.

Parior (2 comentarii)  •  2 aprilie 2013, 7:47

Intotdeauna Copos a gasit metode de a-i pacalii pe jucatori,antrenori,posibili investitori. Nu face altceva decit sa isi baja joc de toata lumea. Nu v-a plecat niciodata de la Rapid.Pacat de suporteri!

yogi (3 comentarii)  •  2 aprilie 2013, 8:18

Luati aminte,la ce va zic!
Finalizarea cu executare a pedepselor, de catre inculpatii dosarului transferurilor, va ,,pune” lucrurile pe drumul cel bun!!! Ce face Copos in ultima vreme,aduce cu Alice,in Tara Minunilor! Justitia sa-si faca treaba. Tergiversarile din justitie,pe toate planurile,fac rau. Tara se indreapta spre cel mai sumbru viitor,din istorie!!!

barbu (104 comentarii)  •  2 aprilie 2013, 11:49

aveţi cumva vreo explicaţie a faptului că jucători, totuşi „pasabili”, (de exemplu: herea) stau pe loc şi joacă, în loc să-şi ia lumea-n cap?!…

maria andries (1349 comentarii)  •  2 aprilie 2013, 17:11

Pt. barbu, cred ca asteapta sa fie declarati liberi de contract de comisia LPF, cei care si-au depus memorii. Alte posibile motive tin de farmecul vietii 🙂

zona magheru (3 comentarii)  •  3 aprilie 2013, 2:41

@ ramon : Odata intrat in insolventa Copos sau orice creditor al rapidului nu mai poate face nici un imprumut de la nici o banca in vecii vecilor . In plus daca nu intra pe profit in aceste conditii pot fi declarati falimentari oricind . Chiar si daca intra pe profit nu mai pot face imprumuturi de la banci . E „finito’ . Copos va vinde clubul mai devreme sau mai tirziu . La dinamo n u e cazul . Probabil Negoita va plati datoriile catre terti cu imprumuturi de la banci si cu dobanda bineinteles .

Ramon (125 comentarii)  •  3 aprilie 2013, 7:06

@ barbu: cine se grabeste azi sa ia un jucator (28 ani, Herea) ? Steaua isi ia tineri, pe care ii poate revinde afara mai scump. CFR a aratat ca poate face treaba cu straini, romanii fiind acolo doar ca exponat. Un jucator trecut de 24 ani in fotbalul nostru, care nu a plecat inca, mai este bun doar sa intareasca o echipa modesta, el are pretentii mari si putine echipe sunt dispuse sa arunce cu banii. Odata deschisa calea insolventei, poti lua plasa de la oricine, iar Rapid si U demonstreaza ca se obtin rezultate si fara sa-ti platesti jucatorii, promitand un Gruia sau Andone pe un sac de bani.
Ipoteza lui Maria ca asteapta sa fie liber de contract este foarte fezabila.

Ramon (125 comentarii)  •  4 aprilie 2013, 8:14

@ zona magheru : nu stiu de ce sugerezi ca ar fi un avantaj sa iei bani de la banci. In acest caz, este un serviciu suplimentar pe care-l platesti. Un club de fotbal mananca bani, Copos a adus bani din celelalte firme ale lui sau alti ”investitori” ex Taher care avea afaceri tot in CFR. Este, de fapt, o reasezare a birurilor pe care societatea le plateste pentru distractia care se numeste fotbal. Pana in 1989 sindicatele din economie sau ministerele aduceau bani pentru cluburile afiliate. Cum dupa 1990 s-au privatizat multe si multi, acum banii provin din afacerile acestora. In plus, cotizeaza TV urile care iau banii din reclame, doar nu-i vreunul prost sa isi vanda palatul si sa tina Steaua!
Deci atat cat va fi Rapidul tinut de Copos, el va trebui s aaduca bani. Enjeneria fenanciara i-a facut sa ”imptumute” cluburile de la celelalte firme si cluburile sunt datoare vandute. Deci un club care are nevoie anual de bani din alte firme cum ar putea sa si le plateasca vreodata ? Vanzand jucatori ? Da, dar cu exceptia Ste+CFR+Vas resul merita cel putin 500.000 ? Ori cluburiel au ajuns la datorii de milioane. O mica diferenta ? Spuneti ca Copo sau Jiji au avut publicitate. Bine si ce le-a folosit ? In parlamentul european nu castigi ca un afacerist roman, iar Jiji nu a dat prea des pe acolo, ca nu intelegea ce vorbesc aia. Copo a fost ministru, dar s-a ales cu dosare penale. Care-i avantajul ? Huiduielile suporterilor sunt avantaje ? Publicitatea la noi este un tribut platit mafiei statale, din care se finanteaza media de santaj. Efectele sunt minime, Petrom de ex nu are nevoie de publicitate, o face doar atunci cand sunt campanii impotriva lor. Coca Cola iar nu are nevoie de publicitate, are un singur concurent, mult mai slab. Publicitatea ei apare in special la turneele finale cand apare mai degraba ca o sustinere a competitiei din partea celei mai mari firme mondiale de bauturi nealcoolice.
Deci care este avantajul lui Jiji sau Copo de la cluburie lor ? Eu zic ca este negativ. Luati top 300 capital si vedeti cati isi fac publicitate in draci!

Comentează