Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Rusescu, la „naţională”

Atacantul Stelei nu doar marchează, decide meciuri. Asta ar trebui să-i asigure un loc sub tricolor.

Unul dintre argumentele selecţionerului pentru absenţa lui Rusescu din lot, pentru amicalul cu Belgia, suna aşa: „Nu e important că a marcat. Nu numai […]

sâmbătă, 8 decembrie 2012, 9:53

Atacantul Stelei nu doar marchează, decide meciuri. Asta ar trebui să-i asigure un loc sub tricolor.

Unul dintre argumentele selecţionerului pentru absenţa lui Rusescu din lot, pentru amicalul cu Belgia, suna aşa: „Nu e important că a marcat. Nu numai acest lucru contează. Au fost jucători de-a lungul timpului care erau golgeteri şi care nu erau convocaţi la echipa naţională”.

Cantitatea golurilor nu reprezintă, aşadar, un criteriu important pentru Victor Piţurcă. Dar calitatea golurilor, oare, se punctează? Cu o reuşită precum cea din meciul cu danezii, Rusescu ar pune pe gînduri orice selecţioner. Chiar dacă n-ar fi golgeter la zi în campionat, cu un astfel de gol în raniţă, atacantul stelist are dreptul să spere la postul de titular în „naţională”. Pentru că e un gol în grupele Europa League. Un gol prin care Raul Rusescu îşi conturează profilul de fotbalist care decide meciuri. Şi nu orice fel de meciuri, meciuri din cupele europene!

„Nu e important că a marcat”, spunea selecţionerul, în noiembrie. Şi apoi justifica absenţa lui Rusescu printr-un raţionament de tipul „şi alţii au păţit la fel”. O dăm în bară pentru că şi alţii au nimerit bara înaintea noastră. Pierdem meciuri pentru că şi alţii au pierdut meciuri. Ratăm calificări, dar asta se întîmplă doar pentru că şi alţii au ratat calificări înaintea noastră. Alte explicaţii nu trec testul de logică al lui Piţurcă.

Preşedintele FRF a dezvăluit, atunci, o altă explicaţie, dedusă din discuţiile cu selecţionerul: „Am înţeles că Rusescu nu se pliază pe viteza pe care vrea să o imprime echipei naţionale”. Să sperăm că Mircea Sandu n-a înţeles exact. Păi, avem probleme cu viteza la „naţională”? Noi oricum ne mişcăm atît de repede încît nu ne prinde nimeni pe la turneele finale. Le terminăm înainte ca ele să înceapă. Mai rapizi de atît nici nu ne trece prin gînd că am putea fi!

Rusescu, să presupunem, e prea lent pentru noul stil vitezist al „tricolorilor”. Dar cîţi jucători care decid meciurile a produs fotbalul nostru în ultima vreme? De la Mutu încoace, foarte puţini, dacă nu numărăm şi portarii. În noiembrie, Piţurcă lăsa o uşă întredeschisă pentru atacantul stelist. „Poate pentru următorul meci îl voi convoca şi pe Rusescu”. Între timp, selecţionerul vrea să discute cu supersonicul Chivu, la Milano, despre revenirea la lot.

„Jucătorii care sînt pe post cu Rusescu se simt jigniţi. Nu mai vreau să discut despre neconvocarea lui”, se îngrijora selecţionerul. Jucătorii respectivi erau Ciprian Marica (5 goluri în 16 meciuri, pînă acum, în acest sezon), Gheorghe Grozav (7 goluri în 27 de meciuri) şi Bogdan Stancu (8 goluri în 20 de meciuri). Cu riscul de a-i ofensa, trebuie spus că toţi trei au un randament sensibil mai slab decît cel al lui Rusescu: 21 de goluri în 28 de meciuri, dintre care 3 goluri în grupele Europa League. A marcat lent sau nu, statisticile nu consemnează.

Discuţia în jurul neconvocării Raulului stelist nu are gravitatea furtunii din jurul neconvocării Raulului spaniol de către Luis Aragones. Este mai degrabă o parodie ambiţioasă a acelei furtuni. Sacrificarea atacantului madrilen a avut logică şi acoperire în ceea ce a arătat Spania pe teren la Euro 2008.

Pe noi însă nu ne paşte cîştigarea vreunui titlu continental dacă şi numai dacă ne lipsim de un atacant ca Rusescu. Absenţa lui de pe listă e un sacrificiu absurd. Care, alături de alte sacrificii absurde, precum cel al lui Săpunaru şi Sînmărtean, schimbă însăşi definiţia „naţionalei”. În locul unei sume a valorilor, aceasta tinde să devină o sumă a conflictelor cu ceea ce are fotbalul nostru mai valoros.

Comentarii (47)Adaugă comentariu

gogu (90 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 10:14

bun articol si subscriu stala suta la ceea ce spuneti

Andrei (3 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 10:48

Din pacate asta se intampla de ani de zile, de cand e Piturca antrenor al „nationalei”. Daca nu era Mircea Sandu, nici Hagi sau Popescu nu mai jucau ultimii ani la reprezentativa. Pe Dorinel Munteanu il convoca la 37 de ani, express pentru a-l depasi pe Hagi la numarul de selectii. Asa face acum si cu Mutu, pentru a-l depesi pe „rege” la numarul de goluri. Pacat ca antrenori precum Cosmin Olaroiu si Dan Petrescu n-au loc.

Florian (1 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 11:13

Subscriu la cele scrise de tine, Rusescu merita de mult sa fie convocat, dar incapatanarea lui Piturca este peste masura, probabil a-l convoca acum, pentru el e ca si cum ar recunoaste ca a gresit(probabil).

rrt (9 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 11:23

are logica ce zice Piti ..pai Cocis si Florescu fac suta de metri in 5 secunde …si cu frigideru in spate…plus ca la ce viteza dezvolta jucatorii nationaleiii….si acum plange Van Persie ca el nu poate sa alerge asa…..
Penibil..in loc sa zica …da domne grozav trebuie vandut marica trebuie sa isi gaseasca echipa stancu e a lu’ giovani…el o da pe viteza…dar noi jucatori de executie avem??ii recomand sa vada golurile cu pandurii chiajna dinamo shalke sportul u cluj de anul trecut..mai avem asa ceva la lot????? golurile cu dinamo chiajna copenhaga? oare pitzi stie ca are 17 goluri inscrise fara preluare?????? asta din cate stiu se cheama VITEZA DE EXECUTIE !!!!1

Inno (1 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 11:27

Foarte bun articolul. Subscriu. Piţurcă este alt impostor care-şi maschează incompetenţa prin tupeu. El nu ascultă de nimeni, toţi sunt proşti. El pune pe cine vrea muşchiul lui. E plină România de asemenea specimene. Chiar au ajuns să conducă ţara

andrea, „impreuna spre 24” (383 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 11:41

cel mai spumos articol, felicitari. Cred ca ride si Piti…, cu lacrimi.
” ce jucator decisiv a produs fotbalul ro, …, in afara de portari?”
imi amintesc ce mai rideau comentatorii internationali de Pruneeea, Steleeea si toti ceilalti ( nu Ducadam), cum anticipau pericolul inaintea unei centrari. Se intrebau doar ce gafa o sa mai faca. Spuneau ca ro pot ajunge campioni mondiali cu un portar ori mai bine fara.
„Supersonica” Maria.
Piti are principii. Sa ne amintim cum aduna Razvan a lu tata jucatori fara dinti de prin parcuri ca sa revitalizeze „nationala lui”, de trebuia sa pui ghilimele pa Nationala.
Lui Piti i-au iesit niste jocuri cu surprizele Mutu, Tamas, Marica, Torje si alte Sticle si Borcane, un sopersonic mai lipsea. Pacat ca tre sa iasa si asta la pensie.
Mi-a placut mereu insa Piti. Cu Olanda a aratat ca ar vrea sa treaca la urmatorul nivel, de la cacialma la joc, asa cum au jucat si Mindrutele la ultimele 1-5, 2-1, 1-1 in EU. Sper sa ne cedeze dupa insucces. Ca si Steaua la 1-5, Piti a deschis cu Tamas (ajutat de Torje cu care jucau mai ales tusierii) si Rat (Doniescc) primele doua autostrazi din RO. Si apoi ce sa faca Piti cu tot felul de Sticle si Borcane Grozave. Daca 04 ajunge la un schimb Nicolici-Marica, ultimul are sansa sa-si termine cariara ca fotbalist. Daca nu il scoatem pe Cucudean dintre Sticle, ca e si de viitor.
Raul mai are o calitate pe care o apreciaza Piti. E baiat bun si … culmea, … unul care gindeste.

Codrin (1 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 11:48

Felicitari pentru articol!! Piturca un antrenor bun de echipa nationala, antrenor de care Romania a dus lipsa de la Puiu Iordanescu, insa ambitia, orgoliul(uneori stupid) si aroganta il opresc din a face cu adevarat performanta la o nationala si asa cu mult prea putine pretentii si ambitii!!

alecs (1 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 12:18

Imi pare rau de Rusescu ca are soarta asta, asa cum a avut-o si Danciulescu, cand marca 20 de goluri in campionat si nu era selectionat. Macar ma bucur de Rusescu la steaua, pt ca sunt stelist. Un om asa de incapatanat cum este Piturca nu cred ca mai poate fi adus la realitate cu orice fel de articole, chiar daca sunt bune cum este acesta. Dar imi place presiunea asta pe selectioner de a-l convoca pe Ruse. Imi este frica doar sa nu-l convoace de „gura lumii” si sa-l faca sa se simta in plus la lot!

Everlast (1 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 12:20

Aceste articole si discutii pro-Rusescu nu-i vor aduce convocarea. Ba, cred ca va avea efect invers Piturca va fi mult mai incapatanat in privinta lui.

Xbotz (7 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 12:31

Rusescu a demonstrat ca are valoare.Este obligatoriu sa primeasca convocare la urmatorul meci al nationalei.Insa nu trebuie neaparat bagat titular.Trebuie totusi sa remarcam ca Rusescu este un jucator care incetineste un pic jocul.Oricum trebuien convocat pentru ca poate sa devine noul golgheter al nationalei.Nu trebuie acum sa ne asteptam din prima la super goluri de la el pentru ca nici la Steaua nu a dat imediat randament.Parerea mea este ca ar trebuii sa fie convocati Rusescu si Danalache[Danalache a iesit golgheter in China] si nu ar mai trebuii sa vina la Nationala Alexe si Marica.Marica joaca bine la nationala insa vremea sa a trecut.La mondiale,daca ne calificam,atacul ar trebuii sa fie asa Torje-Rusescu-Grozav-Tanase.Problema lui Piturca este ca atunci cand poate sa faca experimente nu face.

Adrian (4 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 12:44

Nu imi aduc aminte de niciun jucator roman, in ultimii 10 ani, care sa fi avut atatea goluri intr-un singur tur de campionat. Cu o asemenea eficienta si jucatori mai mari din alte campionate ar fi invidiosi. Sa fim seriosi, olteanul asta face cum il taie capul. Ne are la mana pe toti ca a dus nationala la ultimele doua turnee finale ale nationalei. La intervale mari, dar a facut-o. Acum ne scoate ochii. Ce sa-i spui? argumentele lui fata de neconvocarea unor jucatori nu au nicio logica. Rusescu merita mai mult decat Marica sa fie ma nationala. Mi-a placut ce a zis RRT de „viteza de executie”. Foarte bine punctat. Poate ii transmite cineva si lui Piturca. De Dan Petrescu si Olaroiu nu as spune prea multe, pentru ca nu au ei in primul rand de gand sa vina la nationala. Mai rau s-ar strica. Pe Dan Petrescu l-as lasa in pace sa-si vada de drumul catre Chelsea si-i tin pumni pentru asta. Poate Olariu ar putea fi atras aici la nationala, desi nu va renunta la dolarii seicilor asa usor. Felicitari Mariei pentru un articol frumos

harry porker (27 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 12:57

@Inno subscriu, vina nu e a lui piturca ci a celor care l-au pus acolo mai ales ca stiau cine e acesta, problemele fotbalului romanesc fie ca e vorba de echipa nationala sau diviziile nationale + copii si juniori nu se vor rezolva pana nu se schimba marea familie lpf-frf- ista 😉

BID (7 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 13:02

Spun atat,vreau sa-l vad pe Rusescu ,,afara”, sau la o echipa mediocra marcand multe goluri,nu la Steaua si intr-un campionat super slab !!!.

calinescu_ (1 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 13:09

OARE DE CE NU PROTESTEAZA NIMENI CA NE SELECTIONAT CEL MAI BUN MIJLOCAS DIN TZARA :GABY MURESAN !!!!!
DAR MARIUS NICULAIE ??????
DE CE NU PROPUNETI NATURALIZAREA LUI WESLEI SAU A LUI CADU ??????
NU STITZI ALTCEVA DECAT SA PROMOVATI INTERESELE MAFIEI DIN FOTBALUL ROMANESC …..!!!!!

BID (7 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 13:13

Pentru ,,Inno”, doar la Steaua echipa este facuta de ,,altii”. Un antrenor care se respecta, bun,rau, cum o fi el, nu asculta NICIODATA de ,,altii”, pentru ca, daca iese rezultatul, ,,altii” au meritul ,daca nu, vinovat este…… antrenorul !?. NU ???.

Liviu (1 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 13:32

Foarte bun articolul! Mi-a placut, mai ales„ Pai avem probleme cu viteza la Nationala?.Ne miscam atat de repede ca nu ne prinde nimeni pe la turneele finale…..”De mult nu am mai ras cu atata pofta. Bravo!

cyclon (5 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 13:38

foarte bine punctat! din pacate, fotbalul romanesc continua sa fie condus dupa alte interese, decat singurul interes comun, performanta…

lord belial (182 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 13:42

„Discuţia în jurul neconvocării Raulului stelist nu are gravitatea furtunii din jurul neconvocării Raulului spaniol de către Luis Aragones. Este mai degrabă o parodie ambiţioasă a acelei furtuni.”

tu ai zis-o, tu scrii o parodie aici. raul era o legenda in apus de carier, a lui rusescu de abia acum incepe. neconvocarea lui raul era perfect justificata, as long as villa, torres or llorente were involved. a lui rusescu e nejustificata. deci paralela putea foarte usor evitata, intrucit compari, artifical, mere cu pere

ccc (14 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 13:58

piturca … = bani, interese, fratzii becali, barbut, inselatorii, adulter => PUSHCARIE! si cand colo, ce sa vezi! pitzurca e „selectioner”!! si pune mare pretz pe viteza! treuie sa fugi repede din cazino sa nu e prinda ca ai incercat sa trishezi! si mai reped trebuie sa fugi de pensia alimentara, ca e mare si nu mai ai bani de barbut!!
mai ai timp de fotbal?
mai ai timp, in viteza cu care traiesti sa vezi ce e bun si ce e „vopsit”? vorba lui Andone?
nu, sincer, nu cred ca mai ai timp! aduci jucatori care trebuiesc vanduti, aduci oameni de casa ce stiu sa cotizeze din greu la „impresari” (a se citi escroci) si ratatrea uneei calificari la un turneu final va fi trecuta ca un mare succes in CV-ul tau! de n-ar mia fi nimeni interesat de el! nici macar „U” Craiova, la desfiintarea careia ai contribuit din plin!!

liviu (10 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 14:13

Piturca a fost, este si va fi o rusine a fotbalului romanesc.
Acum umbla dupa chivu(nu merita sa-i scriu numele cu litere mari), de ce?, ca sa-l vedem cum mimeaza fotbalul pentru echipa nationala? La fel cu mutu!

adi_stelistul (107 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 14:18

Ziceam acum ceva timp pe blogul domnului Ioanitoaia ca pe masura ce numarul avocatilor lui Rusescu in presa creste, scad sansele ca acesta sa fie convocat de Piturca. Reiterez ce-am zis, selectionerul e incapatanat pana la absurd. Am inteles intre timp ca mai e ceva, anume impresarul lui Rusescu, care nu ar fi pe lista buna. Asa e?

ics (10 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 14:42

Foarte bun articolul!
…si amuzant 🙂

nea caisa (16 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 15:50

Maria, in primul rind nu-mi place ca ai fugit, editorialistic, din calea dlui Copos, cu un nou articol. Trebuia sa il lasi pe cel vechi ca sa il tocam pe dl Copos acolo.
Nu stiu daca sa comentez articolul serios sau glumet. Pe cind, ca si copil, am inteles eu cam cum e cu fotbalul asta, nationala era Datcu, Popa, Nunweiler III,…ma opresc aici, nu cred ca mai intereseaza pe cineva de azi. Erau antrenati ba de Titi Teasca, ba de Valentin Stanescu, ba de… Oricum, majoritatea discutiilor, de la coltul microbistilor din Cismigiu si pina la ziare, se invirteau in jurul selectiei. Mai precis, discutiile erau ca daca selectionerul l-ar aduce la Nationala pe Cutare atacant in locul lui Cutarica (ori, ca sa nu se certe cu Cutarica, ziceau doar daca l-ar aduce la Nationala pe Cutare, pe Cutarica omitindu-l, de parca nationala ar fi putut juca in 12 jucatori) atunci cu siguranta ne-am califica. Uneori selectionerul facea hatirul presei (sau al suporterilor), drept urmare Cutare intra sa joace si…tot nu ne calificam. Iti dai seama, cred, ca repui pe tapet un subiect vechi de cind lumea. Ca trasatura comuna, caror perioade le este comun acest subiect? Perioadelor in care fotbalul romanesc merge prost! Perioadelor in care o calificare a nationalei tine mai degraba de noroc sau accident! Maria, iti amintesti sa fi cerut cineva, un gazetar, de exemplu, sa fie adus nu stiu ce fotbalist la nationala in locul lui Hagi, al lui Ilie Dumitrescu, al lui Raducionu, al lui Balint, al lui…?Ori sa naturalizam jucatori pentru nationala? Eu unul nu imi amintesc asa ceva. Iar daca ne aflam intr-o perioada in care fotbalul romanesc merge, in general, prost (echipa lui pascani tinind mai degraba de fotbalul protughez), atunci cred ca pina la urma este mai cuminte sa mergem pe mina profesionistilor pe care ii avem, desigur ca ma refer la cei seriosi si nu la persoane gen Razvan Lucescu – cu care nu am nimic ca om, ba chiar mi-e simpatic atunci cind glasuieste, insa prea pare logodit, fotbalistic, cu infringerea, vezi si rezultatele sale „arabesti” de acum. Ori nu cred ca Piturca, cu toata pasiunea sa exagerata pentru „babaroase” si „foite”, e un neserios ori un amator in ceea ce priveste fotbalul. Sigur ca il putem banui ca nu zice public adevaratele motive ale unor decizii ale sale. Lotul national este un angrenaj de mai mult de 20 de jucatori, fiecare cu ale lui, pe care Piturca trebuie sa ii asambleze si sa ii faca sa joace in teren pentru un rezultat cit mai bun. Putem fi sigur ca, daca noua ne ascunde reala motivatie in ceea ce il priveste pe Rusescu, atunci cu siguranta ca nu i-a ascuns-o dlui Gheorghe Becali, de exemplu, cu siguranta ca nu i-a ascuns-o lui Mircea Sandu (desi, la rindul sau, ne trimite si Mircea Sandu prin balarii), cu siguranta ca a discutat cu impresarii lui Rusescu si cu siguranta ca si Rusescu cam stie despre ce este vorba. Sa nu uitam ca un jucator de fotbal in forma inseamna crestere de cota, adica parale frumoase si nu se impiedica nimeni in Piturca atunci cind e vorba de milioane de euro care ar putea fi incasate pentru fotbalistul respectiv. Ce putem presupune, ca sa ne apropiem cit de cit de realitate, cu judecata noastra? Ca este un motiv serios si relativ cunoscut in fotbalul nostru: altfel Gheorghe Becali ar fi fost in mare scandal cu Piturca. De exemplu, presa a vehiculat la un moment dat ideea ca Rusescu ar fi, uneori, in teren, cam lenes. Un motiv, pentru un tip ca Piturca, serios. Un altul ar putea fi ca Rusescu nu este in gratiile „vestiarulu” in ansamblul sau, caz in care Piturca, pentru a-l introduce pe Rusescu ar trebui sa remodeleze tot lotul, altfel Rusescu nu ar fi jucat ca lumea de coechipieri in teren (vezi si amintirile fostului atacant stelist Viorel Nastase, care le-a dezvaluit, cindva, suporterilor stelisti cum se dau pasele pentru un atacant in dizgratie, astfel incit pasele sa para bune, dar atacantul respectiv sa nu poata marca din ele, in acest fel atacantul vizat parind a fi fie iesit din forma, fie un ratangiu nenorocit). Sigur ca ne dorim aparitia lui Rusescu la nationala. Dar sa nu se intimple vreuna de mai sus.

novac (7 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 16:02

mare pacoste piturca asta.

lebateauivre (28 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 16:11

n-are el loc la nationala… acolo e pitzi jupan…

Gogoy (2 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 16:15

Piţi ,probabil are cotă din eventuala vânzare afară a jucătorilor promovaţi de el la lot,iar el crede că Rusescu nu e jucător să joace afară.GROZAV în afara vitezei e cu 3 clase sub Raul gol.

Paul (18 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 16:22

“Nu e important că a marcat. Nu numai acest lucru contează. Au fost jucători de-a lungul timpului care erau golgeteri şi care nu erau convocaţi la echipa naţională”..
Ce imbecil poate sa fie acest ,,selectioner”!
“Am înţeles că Rusescu nu se pliază pe viteza pe care vrea să o imprime echipei naţionale”.
Alt timpit (M.Sandu) care-si permite sa plateasca acest barbugiu cu 35.000 euro pe luna!!!!! Pentru ce? Sa selectioneze pe cei care-i dau darul? Cunosc cazul unui jucator de la Steaua care contribuia (tatal lui) cu un miliard (bani vechi) pe an ca sa prinda gagiul echipa!
Ce inginer, doctor, profesor cistiga acesti bani stind degeaba? Ce raspundere are acest vagabond? cine plateste inca o necalificare?

ovidiu13 (8 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 16:29

perfect adevarat daca ar fi singurul .incep sa cred din ce in ce mai tare ca se merge pe interes .mai sunt marius nicolae ,sinmartean poate singurul jucator roman care stie sa tina mingea ,muresan poate coman ,dar nu cred ca sunt impresariati de becali

Paul (18 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 16:37

Ca sa nu mai vorbim de moralitate. Pentru parlament unde sint peste 500 de impostori se cauta si-n ***, dar pentru un singur ,,om” care poate prin ,,meseria” lui sa aduca satisfactie milioanelor de amariti nu se ia nici o masura cind greseste, nu se acorda sanctiuni, dimpotriva, daca e demis primeste si bonusuri, unde dreaq s-a mai pomenit asa ceva decit acolo unde se invirt bani negri?

Zavalita (1 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 17:29

Rusescu are o mare calitate : e letal in fata portii. Are instinctul de killer pe care orice atacant de calitate il are. Avand in vedere ce nivel scazut are atacu Romaniei in momentu asta mi se pare o mare prostie sa-l lasi acasa pe Rusescu care iti poate decide un meci dintr-o singura ocazie. Pitzi nu-i un antrenor rau, dar ar fi putut fi mult mai mare daca era mai flexibil. Din pacate are tot felu de fixuri peste care nu e in stare sa treaca.

Si apropo vi se pare ca nationala Romaniei de azi e o echipa mult mai rapida decat Steaua? argumentu lui nu prea tine pt ca cu greu putem vb de nationala Romaniei ca despre o echipa de vitezisti.

BB (1 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 18:39

Super articol! Arogantza maxima, si asa e piti e capos rau domne’ asa ceva…cum pana mea sa il lasi pe sapunaru sa se retraga cand e mvp in spania…sa-mi bag…suntem orbiti de ego…Piti tata’ lasa prostiile si fa-ne mandrii ca suntem romani, macar prin fotbal ca nu avem cu ce sa ne mandrim…toti ne catalogheaza ca niste…stiti voi…

BB (52 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 18:43

Nu vă mai încăpățânați să-i propuneți lui Piți-șașe-șase să-i ia la ”națională” pe de-alde Rusescu, Sînmărtean, Niculae, Coman, etc.
Mai bine încăpățânați-vă să schimbați selecționerul până nu-i prea târziu ! Și pe nașu și pe mitică de la brutărie… altfel , în loc de ”națională” vom rămâne cu o ”nașională”, veșnic telespectatori ai turneelor finale 🙁

@ nea caisă
Adevărat glăsuiești, iar din cele spuse de tine îmi dau seama că ești mai apropiat ca vârstă de mine decât de Maria 🙂
În ceeace privește abandonul Mariei în disputa cu Copos, îi dau dreptate domnișoarei. Se spune că cel mai deștept cedează și Maria a ales elegant să nu polemizeze cu piticul UTC-ist.
O seară bună tuturor.

iustin (29 comentarii)  •  8 decembrie 2012, 20:00

@bid grozav nu da nici in acest campionat slab goluri.mutu nu joaca fotbal de 2 ani.marica are 3 goluri in 5 ani afara la fel ca niculae, stanciu are 10 goluri in campionatul…turciei.

BB (52 comentarii)  •  9 decembrie 2012, 0:00

Descopăr că sub precedenta mea postare este un comentariu al cuiva cu același nickname !!! Furt de identitate curat 🙂
Fiule, fii original și alege alt pseudonim, oricum nu te ridici la valoarea originalului nici ca stil, nici ca vârstă și din păcate pentru tine ești mult in urmă cu IQ-ul 🙂
Știu că administratorii blogului pot vedea diferența IP-ului și pot introduce o diferențiere a nickname-ului.

eu (67 comentarii)  •  9 decembrie 2012, 0:57

@calinescu_ Ai dreptate atat in privinta lui Muresan cat si a lui Niculae, insa se vorbeste mai mult despre Rusescu deoarece este cel mai in forma jucator din campionat in acest moment. De asemea observa ca Maria a scris si despre Sanmartean si Sapunaru, deci nu este in nici un caz vorba despre promovarea intereselor mafiei… ci mai degraba o zvacnire impotriva acestor interese deservite de pitzi.

Cat despre naturalizarea lui Weslei sau a lui Cadu.. acestea sunt mult mai greu de realizat.

CLA (94 comentarii)  •  9 decembrie 2012, 11:07

ACEST ARTICOL E VALABIL SI IN CAZUL LUI ALEXE, DAR ALA JOACA LA DINAMO…

BB (5 comentarii)  •  9 decembrie 2012, 22:00

Eu sunt convins ca Piturca il va convoca anul viitor. Rusescu a avut un an extraordinar, si abia acum putem sa vorbim de faptul ca a inceput sa confirme. Niciun selectioner serios nu se repede sa schimbe o echipa imediat cum un jucator sau altul prinde un sezon bun. Daca pana in toamna, Raul era o mare speranta, el, abia acum a devenit o certitudine. Piturca il vrea, cu siguranta. Ar fi doar doua motive care l-ar face sa-si schimbe opinia. O presa ostila care pune presiune pe el, sau o eventuala scadere sau chia o iesire din forma a jucatorului. Din cele doua, cred ca prima este cea mai plauzibila.

nea caisa (70 comentarii)  •  9 decembrie 2012, 23:16

BB, va multumesc. Nu e rau sa fi trait acele „zile de fior si ris”. Imi amintesc, de exemplu, de un meci de divizia B la care stadionul gazdelor s-a umplut pina la refuz, venisera peste 25000 de spectatori, nu fiindca era vreun mare meci ci fiindca venisera sa il vada pe …Titi Teasca, care antrena echipa oaspete. Nu stiu care dintre antrenorii de astazi, chiar sustinuti de Maria Andries, ar aduce 25000 de spectatori la meciurile sale, veniti numai ca sa il vada!

Paul (4 comentarii)  •  10 decembrie 2012, 10:24

Piturca era categoric cel mai lent din echipa de aur a stelei. Toti jucau pt el iar el rata incredibil, mult mai mult decat as fi ratat eu. Este cel mai slab antrenor pe care romania l-a avut vreodata. Selectioneaza jucatori umili si la propriu si la figurat gen nicolita. Este platit regeste pentru a nu selectiona pe cei in forma. Cred ca e un caz unicat, singurul (pseudo)antrenor care revine a treia oara la o nationala. Dupa un meci cum a fost cu Lituania, Austria sau cu Olanda la CE, orice om cu un dram de bun simt ar fi albit nitel. El este atat de NESIMTIT ca nu are peri albi(ori se vopseste). El vb de viteza? Bai oltene, viteza avea Balint, Lacatus, tu ai fost cel mai slab de la Steaua. Si te mai mirai ca nu prea pupai nationala? Ai facut tu vreo cursa cu un om in spate precum Camataru cu Anglia? Puturosule, invata si tu o limba straina. Sau vrei sa trimiti jucatorii la conferinte de presa? Esti o NAPASTA pentru echipa nationala, pentru echipa noastra !!! Fa smecherii in cazinou, ca la fotbal nu-ti ies astea, e de munca. Stii foarte bine cat munceai tu pe teren. Lasa-ne lasa-ne lasa-ne nesimtitule

Paul (4 comentarii)  •  10 decembrie 2012, 10:39

„Si-n fond, cine suntem noi sa batem Franta?”
(Franta=cea mai slaba echipa de la euro 2008)
„Am facut egal cu campioana mondiala”(se stie cum joaca italia dupa ce castiga un turneu final)
Bai victore, n-ai inteles nimica din echipa steaua 86 si mai erai si in primul 11(cel mai slab). Ce ghinion pe radu II sa stea pe bara ca sa joci tu mai balerinule. El era atacant adevarat. Dar problema e ca atunci cand devii antrenor pe pile si manarii la nationala, e mult mai jenant. Da-ti demisia si lasa-ne lasa-ne lasa-ne
Lasa-ne lasa-ne lasa-ne. De furat poti sa furi de la cazino cu camere video si alte alea.

gnr (1 comentarii)  •  10 decembrie 2012, 10:47

amintim de niculescu si danciulescu si de absurda incapatanare cu care a fost convocat mutu

daniel martin (2 comentarii)  •  10 decembrie 2012, 12:00

Piturca e slab de tot ca antrenor! Dar, cand Ronaldo era foarte bun, nu a mai fost selectionat in nationala Braziliei fiindca avea 7-8 kg in plus! Stie vreunul dintre cei care comenteaza cat conteaza acest aspect? Rusescu e f bun, dar e grasut si inca lent! Sa faca eforturi si sa slabeasca. Nu are cum sa nu ajunga la nationala. Nu injurati, e o parere…

O. I…oaia, + 17 NT, pt Maria cu drac, (383 comentarii)  •  10 decembrie 2012, 12:10

Frumoasele insolvente,

Rapid “nu-i doar cea dintîi echipă românească cîștigătoare pe” tarimul justitiei, ci și prima din estul continentului, dintr-o țară ex-comunistă, care a bătut” realitatea “la ea acasă! Chiar dacă Sir”Copos” a menajat cîțiva” dolari”, “performanța izbutită de fotbaliștii Rapidului trebuie socotită, ca și realizarea lui George Copos autorul unicului tun, uriașă, fabuloasă, istorică. E un adevăr ce onorează formația din Bucuresti, conferindu-i noi dimensiuni și merite în plus.

În frunte cu George Copos și cu portarul clubului, ambii de nota 10 pentru că 11 nu se dă!, băieții antrenați de Bunicuta, au prins o zi fastă. Au jucat cu mintea și, deopotrivă, cu ­sufletul. Iată de ce n-ar strica să-și retragă cuvintele aceia care, reproșîndu-le că-s puși pe căpătuială, ­i-au numit pe Copos et Comp. “mercenari”! Cîrcotașii ar trebui să roșească și în ideea că, deși pe teren se aflau echipați în vișiniu numai Ilici, Roman și, introdus spre final, Nastase, restul fiind străini, în Teatrul Viselor nu s-a scandat nici Rapid, nici FSN, s-a auzit ca un vuiet, ca un tunet, Ro-mâ-nia, Ro-mâ-nia, Ro-mâ-nia!

În condițiile în care Copos a ratat prezența în Champions League la mustață, evident că am trăit un sentiment de frustrare pe deplin explicabil.
“!!!” Păstrînd măsura, mă întreb însă dacă e logic să gîndim așa din moment ce, în pofida unei comportări remarcabile în ansamblul ei, superioară evoluțiilor din anii anteriori, Copos i-a luat totuși un singur punct din constitutie Galatei, unul singur? Măcar din acest punct de vedere, pretențiile turcilor (de judecatori) s-ar fi justificat. !!!

La rîndu-i, Rapidul și-a făcut datoria la ­Galati și, acumulînd un număr-record de puncte in campionat, s-a calificat relativ lejer în “16-imile” Ligii Europa. Trupa lui Copos, bile albe acestuia pentru așezare și pentru strategie!, s-a dovedit cea mai bună dintr-o grupă bună, echipa mai constantă, mai echilibrată. Nu neapărat și cea mai puternică, căci e greu de uitat durerosul 2-3 cu Galati de la București, însă în mod cert cea mai ambițioasă, cea mai montată, cea mai harnică.

În stilul lui Nastase, Copos a înscris un tun antologic, dar nu numai atît. El și coechipierii lui au dovedit calitatea de a nu-și fi pierdut capul și de a fi trecut la conducere în inferioritate numerică, după eliminarea constitutiei. La 0-0 judecata și cu un om mai puțin in anul 2012, adică o viata întreagă, probabil că altă echipă ar fi clacat. Nu și Copos, care a ținut să demonstreze, și a reușit, că are valoare și că are caracter. Ca și lui Nastase, i se cuvin felicitări!

Altminteri, nu m-aș repezi la “centralul” judecator (turc) Gocek, să-l acuz că a comis-o cînd i-a arătat lui Copos al doilea cartonaș galben într-o fază în care ar fi existat mai degrabă fault de penalty asupra omului de afaceri decît simularea lui. !!! E de analizat, de judecat dacă judecatorul a fluierat corect sau nu în situația amintită. Opiniile diverg, iar eu mă alătur celor care consideră că Gocek a avut acoperire regulamentară deoarece Copos, adevărat, lovit ușor de un adversar, a dramatizat căderea. E însă în afara oricărui echivoc faptul că turcul judecator i-a ajutat pe romini în momentul în care, imprudent, Copos a respins cu mîna o gramada de dolari în careu, henț clar și lovitură de la 11 metri contra Romaniei la 0-0 în anul 2012 si 60! Despre toate astea însă vom mai discuta.
Vulping.ro

Cocis (1 comentarii)  •  10 decembrie 2012, 14:28

Forza Cocis!!!!

sorry (5 comentarii)  •  10 decembrie 2012, 23:00

Sorry, dar convocarea la nationala nu e un proces democratic. E doar dupa cum gandeste selectionerul. Rusescu poate sa fie el cel mai tare din parcare, dar degeaba daca Piturca la suflet nu il are… 🙂

haldan (1 comentarii)  •  11 decembrie 2012, 6:01

rusescu e un jucator inteligent speculativ dar care nu se incadreaza intr-un anume tipar sau stil de joc .e un fel de kapetanos mai micutz dar mai agil .nici kapetanos nu i-a placut lui pitzi si nu pentru ca ar fi avut el ceva de pierdut sau de castigat .pur si simplu pitzi nu joaca la nimereala cu toate mingile pe kapetanos sau rusescu doar doar o iesi ceva , o face ala mic vreo chestie .
eu astept sa-l critice pe pitzi unul mai bun ca el si mai bun inseamna unul cu ceva rezultate nu doar mai ars de soare
pe de alta parte rusescu se va impune totusi chiar daca nu e nici cal nici magar

Ionel Danciulescu (3 comentarii)  •  15 decembrie 2012, 8:04

Asta este urmasul meu,si io am dat o caruta de goluri……….

Comentează