Maria Andrieş

Într-o lume macistă este nevoie cîteodată de bisturiul observațiilor unei femei. Sexul slab? O glumă misogină

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Maria Andrieş
Cifre, nume, chipuri

La meciul Islanda – Argentina, din faza grupelor, scor 1-1, s-au uitat 201.000 de islandezi, adică 60 la sută din populaţia ţării, de 307.000 de locuitori. Mai mult, scrie Hollywood Reporter, citând televiziunea naţională de la Reykjavik, cei care au […]

...

Cupa celor umili

Zlatko Dalici nu va antrena Barcelona sau Real Madrid, deşi susţine că ar câştiga un sac de trofee în Champions League. Selecţionerul Croaţiei nu este un brand, iar asta nu e tocmai o fericire pentru marketingul marilor cluburi.

După cum […]

...

A cui este această Franţă?

„Cu capul în stele”, aşa a titrat L’Equipe, pe prima pagină, după calificarea Franţei în finala Mondialului. „La porţile Paradisului”, a scris Le Parisien. „Tot nu suntem campioni”, a venit contrapunctul dinspre Didier Deschamps, după victoria muncită, 1-0, din semifinala […]

...

Ireversibil

„Am cerut contractele fotbaliştilor de la LPF şi de la FRF. Nu au vrut să răspundă la solicitare şi atunci m-am dus cu Garda peste ei şi le-am luat”. Se întâmpla în 2005. Cel care povesteşte este Sebastian Bodu, pe […]

...

Franţa – Belgia, balşoi spectacol

Între noi, europenii, acum. În prima semifinală mondială, Franţa întâlneşte Belgia: două ţări vecine, prietene, care fac bancuri una despre alta. „Le Parisien” o numeşte relaţie de dragoste-ură: se iubesc, dar se tachinează.

De ce nu mănâncă belgienii covrigi? Nu […]

...

Titularul de la Arsenal

După Hagi, Mutu şi Chivu, „naţionala” stă în Florescu. O fi de bine?

Selecţionerii mai norocoşi anunţă listele de jucători pentru Euro 2012. Selecţionerul României a anunţat lista cu stranieri pentru amicalele cu Elveţia şi Austria. George Florescu, revenit în […]

joi, 17 mai 2012, 10:36

După Hagi, Mutu şi Chivu, „naţionala” stă în Florescu. O fi de bine?

Selecţionerii mai norocoşi anunţă listele de jucători pentru Euro 2012. Selecţionerul României a anunţat lista cu stranieri pentru amicalele cu Elveţia şi Austria. George Florescu, revenit în lot, susţine că Victor Piţurcă face mai mult. „Le dă peste nas tuturor celor care m-au contestat!”, a explicat mijlocaşul lui Arsenal Kiev într-un interviu acordat colegului meu Viorel Tudorache.
Iată că „naţionala” nu duce lipsă de mize. A ratat toate obiectivele pe care le putea rata, de la reconstrucţie la calificare. Dar încă are o raţiune de a exista şi de a intra pe teren: să le dea peste nas celor care l-au criticat pe Florescu. Aşa se văd lucrurile prin ochii titularului indiscutabil de la a cincea clasată în campionatul Ucrainei: „Nu mă las indus în eroare de anumite critici!”. Nici un moment, Florescu nu-şi pune problema că n-a fost contestat fără motiv. Nici un moment, nu se îndoieşte că e un fotbalist providenţial pentru „naţională”. „Cîţi mijlocaşi centrali avem în străinătate care joacă meci de meci?”, întreabă retoric contestatul. Şi adaugă: „În cei peste opt ani de cînd evoluez în Europa, peste tot pe unde am fost am jucat numai titular”.
Florescu n-are decît să fie unicul din specia lui. Asta nu-l face automat şi valoros. Experienţa lui în Europa, vast  teritoriu!, cuprinde „U” Cluj, Sheriff Tiraspol, Torpedo Moscova,  Midtjylland (Danemarca), Alania Vladikavkaz (Rusia caucaziană) şi Arsenal Kiev. Cumva, poate i-ar fi prins mai bine să facă tuşa undeva în campionatul Italiei sau Angliei decît să-şi formeze o impresie greşită despre fotbal în Transnistria şi Osetia de Nord.
„Naţionala” a stat în Hagi, apoi în Mutu şi Chivu. Acum stă în Florescu. Conceptul de „tricolori” s-a degradat, s-a uzat, s-a micşorat pînă a ajuns pe măsura unui jucător care nu face diferenţa decît pe contul lui de Facebook.
„Tricolorul” postistoric compensează lipsa de valoare cu lipsa de modestie. Şi nutreşte iluzia propriei importanţe, în loc să aibă conştiinţa propriei mediocrităţi: „În Ucraina, am fost ales de cinci ori în echipa etapei!”, „La «naţională», n-am fost niciodată cel mai slab de pe teren!”. Florescu a dat peste nas celor care-l contestă. Poate să-şi treacă asta în palmares. Probabil, în stilul care nu l-a consacrat, va reuşi să dea peste nas şi celor care-l apreciază.
E destul de trist să vedem cum se pregătesc alţii de Euro 2012. Atît de trist, încît, prin comparaţie, poza lui Florescu lîngă capul de porc pare veselă ca o felicitare de Crăciun. Poate şi atitudinea ar trebui să conteze în selecţia la „naţională”, pe lîngă meciurile în picioare ca titular la un Arsenal. Atitudinea aia „Mă simt onorat etc, etc”. Sau ar trebui să fie invers, să fim onoraţi că diverse unicate acceptă să vină la lot?
La drept vorbind, nu-i exclus să ne pese foarte puţin şi de una, şi de alta. Şi, orice ar decide Piţurcă, pe oricine ar chema la lot, în viitorul apropiat şi ceva mai puţin apropiat, să avem o singură mare dilemă la meciurile „naţionalei”. Cînd se aliniază la imn primul „11”, ne vom întreba, mai mult curioşi decît furioşi: „Cine dintre toţi ăştia o fi Florescu?”.

Comentarii (36)Adaugă comentariu

fanulumocanu (59 comentarii)  •  17 mai 2012, 11:10

Cum a stat Nationala in Mutu si Chivu poate sa stea fara probleme si in Florescu…

cosmin (3 comentarii)  •  17 mai 2012, 11:41

tii minte cand ai dus mita la finlandezi dsoara maria? :)) ar fi fost de la obraz sa te retragi atunci.

manu (10 comentarii)  •  17 mai 2012, 11:54

Maria,m-ai indus in eroare cu Arsenal ,eu care sunt un fan Arsenal,dar Londra nu Kiev.Cat despre Florescu si nationala cred ca subiectul devine din ce in ce mai neatractiv,la fel ca si locul pe care ne situam noi cu nationala de fotbal./Mai bine ne reorientam spre sporturile care conteaza si aduc performanta cum ar fi handbalul,gimnastica si de ce nu polo.

viorescu (27 comentarii)  •  17 mai 2012, 11:54

Florescu pe linga Hagi e ca … Arsenal Kiev pe linga Real Madrid.

hmmm (5 comentarii)  •  17 mai 2012, 11:55

Nu era vorba de trecut in CV, ci de faptul ca a fost mereu criticat dupa fiecare convocare, desi evolutiile sale au fost ok. Nu a stralucit, dar nici nu a fost asa cum l-a prezentat presa.

Avem cumva jucatori care fac tusa in Italia sau Anglia si nu sunt convocati la nationala? Sau ce vrei sa zici? Ne intoarcem iar la vorba cu cratita…

zzz (4 comentarii)  •  17 mai 2012, 11:56

E de bine. Da, e de bine in sensul ca ar trebui sa ne dam seama ca revenind la Florescu nu avem cu cine. Nationala ar trebui sa stea in florestii de pe teren. Adica acei jucatori care sunt extrem de aroganti si narcisisti dar sunt asa doar pentru ca au ce arata si pe teren(gen CR7). Momentan suntem titulari in ziare de scandal si reprezinta o performanta titularizarea la locul 5 din Ucraina.
Ah! Inca o chestiune, pentru jurnalisti: hai sa ne protejam valorile si, de ce nu, vedetele. Cu ajutorul lor scoatem capul in lume si cu ajutorul lor am mers la Euro 2008. Hai sa nu mai facem scandal daca beau un pahar mai mult daca dau totul pe teren. Argument: in 2008 am fost cazat la Innsbruck. Am mers la toate meciurile Romaniei si am avut norocul sa merg la un meci al Spaniei(cu Rusia). In acea seara (ca in toate serile de altfel) am ras toate cluburile si crasmele din localitate. Intr-una(in care am tras intr-un final) am dat peste Marchena, Casillas, Albelda si Sergio Ramos care, imediat dupa primul meci de la Euro, au tras-o pana la 2 jumate dimineata cu ceva cervezas. Ce s-a intamplat dupa e stiut: daruire maxima pe teren si La Roja era campioana europeana dupa multi ani(48 daca nu ma insel). Nu a facut nimeni tam-tam, nu a destabilizat nimeni atmosfera din cadurl nationalei Spaniei. A fost in pact de neagresiune. Ce spuneti domnilor jurnalisti, incercam si noi?

zzz (4 comentarii)  •  17 mai 2012, 11:59

Si inca ceva, pro florescu: Jucatorii gen Florescu si Cocis sunt chemati la nationala pentru ca sunt foarte disciplinati tactic. Va intreb un lucru: cand a fost ultima oara cand unul din cei doi a gresit decisiv intr-un meci al nationalei? Provocare, nu?! Sunt sigur ca nu va amintiti pentru ca nu aveti ce sa va amintiti! Numai bine. Si inca o chestie: nici Toulalan nu a fost MVP-ul vreunui meci pe care l-a jucat!

papin (3 comentarii)  •  17 mai 2012, 12:27

Bravo Maria! Uite ca a facut si rama ochi. Pai bezmeticu’ asta n-a jucat nimic cat a fost la Nationala. In loc sa fie onorat ca a fost convocat el ne da cu tifla. Domnu’ Florescu, sa stii si tu, un antrenor bun nu aduce la nationala jucatorii sa vada care-i mai slab, dimpotriva, ii convoaca pe cei mai buni. Exceptie faca antrenorii natioanalei Romaniei (cel putin ultimii doi). HAI ROMANIA!

vasim (75 comentarii)  •  17 mai 2012, 12:32

Valoarea scade pe zi ce trece si infumurarea creste pe zi ce trece!
La nationala ar trebui adus un psiholog iar antrenorul ar trebui sa vorbeasca cu jucatorii urmand sfaturile acestui psiholog, ma refer sa le spuna ca trebuie multa munca si mai putina arogantza!
De asemenea psihologul trebuie sa le spuna cine a fost Balaci, cine a fost Hagi si ce trebuie ei sa faca sa ajunga sa le calce pe urme!
Ei trebuie sa fie muncitori, luptatori, curajosi dar nu arogantzi!
Hai Romania!
Sa spunem doar ca Piturca are o anumita experientza, stie sa faca o echipa si din valori mai scazute si stie sa joace la rezultat, ceea ce ne trebuie noua acuma!
Hai Romania!

vlad (66 comentarii)  •  17 mai 2012, 12:54

Nu a fost niciodata cel mai slab de pe teren…. sper sa-si scrie asta si pe piatra de mormant (peste minim 60 de ani, sanatate pt toata lumea). Dar ca mijlocas central, cate goluri a dat pentru nationala?? cate goluri a dat pe la echipele pe unde joaca??? Sa-l comparam cu alti mijlocasi centrali de pe la alte Nationale?? poate un Lampard, un Gerrard??? :)) sau un Sneijder, Van der Vaart, ca tot jucam cu Olanda si el ar trebui sa-i bata.

adrian suciu (2 comentarii)  •  17 mai 2012, 13:02

Nu zic ca ar fi Florescu vre-un mare jucator. Dar si voi v-ati obisnuit sa criticati pe unii sau sa laudati pe altii dupa cum dau tonul unii impresari (stiti voi care). Sau o fi vorba de mana care te hraneste?

jee (1 comentarii)  •  17 mai 2012, 13:19

foarte bine a punctat cel de mai sus.
Nationala nu a „stat” niciodata in nimeni. Candva, pe vremea lui Hagi, era valoare si valoare avea toata echipa. Cu Mutu si Chivu oricum n-am facut mai nimic.
De unde ai dedus ca Florescu este/se considera providential? E un jucator util, la nivelul valoric extrem de scazut pe care il are nationala acum. Astia ii avem, cu astia defilam. Iar tu, ca sa continui un cliseu cu care te-ai obisnuit (dar nu te linistesti), ai defila mai bine pe flancul drept al bucatariei pe faza de atac si marcaj strans la aragaz pe faza de aparare, cand exista pericolul ca ciorba sa dea in foc.

Dragos Trestioreanu (7 comentarii)  •  17 mai 2012, 13:51

Nu cumva o fi semnat George Florescu, intre timp, fara tam-tam, cu firma preferata de impresariat a selectionerului? V-ati gandit la asa ceva, stimata domnisoara Maria Andries? Intreb si eu… Dumneavoastra chiar aveti mijloacele sa verificati daca asa este sau nu.

gilos (98 comentarii)  •  17 mai 2012, 13:57

“Tricolorul” postistoric compensează lipsa de valoare cu lipsa de modestie, foarte inspirat. Bravo ! Sintetizezi exact profilul fotbalistului din liga lui Mitica, nu neaparat „tricolor”.

Trebuie, totusi, sa ne lamuresti cum stau lucrurile cu ceea ce afirma Cosmin, pos 2. Chiar asa ai facut ??

bol au vent (13 comentarii)  •  17 mai 2012, 14:10

Piturca a sosit la Nationala cu un singur scop : crearea unui lot de perspectiva. Din pacate n-are cu cine. Atunci, oare pe cine ar trebui sa se bazeze ? Cam ce fel de jucator ar trebui sa fie avut in vedere de selectioner ? Dupa parerea mea de habarnist Piti ar trebui sa aiba in vedere numai acei tineri care alearga non stop si nu se lasa nici morti. Un unsprezece format din Banei Nicoliti care dupa ce dau mingea la adversar o recupereaza imediat si iar o pierd si etc. Unii care sa impiedice macar adversarul daca ei nu-s capabili de nimic. Niste tipi care sa stie mai ales sa fie umili, sa-si faca datoria cu modestie si sa astepte cu capetele plecate niste oferte din liga a patra engleza. Or, Florescu nu pare din aluatul asta. Florescu e nu numai un nimeni in fotbal dar are si motz. El n-a fost niciodata cel mai slab de pe teren. El joaca meci de meci in echipa lui de cazaci. Despre el s-a scris la mica publicitate in Komsomolskaia Pravda. Va dati seama cam cum vine Florescu acasa dupa un meci castigat cu Zimbrul Chisinau ? Tzantzos, radios, nemaiincapandu-si in piele de fericire ca a tras un sut care s-a dus la numai 1 metru peste poarta si nu l-a faultat el in careu pe varful advers. Florescu e nascut multumit. Probabil ca la antrenamente el e cel care rupe poarta stadionului cand s-a fluierat sfarsitul, convins ca oricum nu i se mai poate explica ceva ce nu stie deja. AU fost mari jucatori pentru care trebuia aprinsa nocturna fiindca nu-i puteau urni de pe teren dupa pregatirea oficiala a echipei. Nu-mi facv griji. Florescu nu-i din aceasta categorie. Cu el si cu Cocis vom avea victorii multe.

james (1 comentarii)  •  17 mai 2012, 14:20

Pentru ZZZ, referitor la comentariul „Jucatorii gen Florescu si Cocis sunt chemati la nationala pentru ca sunt foarte disciplinati tactic. Va intreb un lucru: cand a fost ultima oara cand unul din cei doi a gresit decisiv intr-un meci al nationalei? Provocare, nu?! Sunt sigur ca nu va amintiti pentru ca nu aveti ce sa va amintiti!”…Asta e meteahna multora ca tine, ca nu a gresit nu ca a avut performante…cu mediocritate nu se ajunge nicaieri….prefer un jucator care a gresit decisiv in meci dar a pasat sau a dat gol decisiv in alte 10…cu jucatori mediocrii ca florescu si cocis ne batem cu albania si macedonia…nu cu olanda si franta la calificare…ne trebuie valori, nu mediocrii, VALORI, oameni care pot fi si geniali si prosti…del piero a ratat 2 ocazii mari la euro si echipa lui a pierdut europeanu’.. ani mai tarziu a castigat mondialu’….florescu nu pierde nimic, dar nici nu castiga ceva….

victor L (165 comentarii)  •  17 mai 2012, 14:42

Gresit, Maria.
Nationala de azi il merita din plin pe Florescu.
Si nu mie greata nici cu antrenorul.

cip (7 comentarii)  •  17 mai 2012, 15:26

bravo la toata lumea!toti aveti dreptate!dar nu zice nimeni ca si piturca ca antrenor este un mediocru..cred ca ne am lamurit cu totii..a mai fost antrenorul nationalei..inafara sa ne aparam si sa incercam o contra cand putem..altceva n am vazut in filozofia lui de joc..iar de florescu asta..ce sa mai zicem palmaresul lui si cv ul spune tot..sa l lasam in ucraina si sa ne viziteze doar la sarbatori..cineva a spus in comentariile de mai jos ceva intelept..totul e o chestie de invarteli dubioase in fotbalul romanesc si in general..imi pare rau pt spectatori..dar prosteala e la ea acasa in Romania si se da pe tava gratuit la toata lumea..

maria andries (1349 comentarii)  •  17 mai 2012, 15:27

Pt. cosmin, esti atit de sigur, incit aproape m-ai convins si pe mine 🙂

Freddy RE (8 comentarii)  •  17 mai 2012, 15:41

The best!!
Încheierea face cât cinșpe articole „Ioanițoaia”.

helioglobalus (21 comentarii)  •  17 mai 2012, 16:40

mie mi se pare cea mai mare petardă la naţională, după Şoavă, speram măcar că e modest, că are caracter, m-am înşelat…

BB (52 comentarii)  •  17 mai 2012, 16:56

:))
Tare !!!
Și mai ales : ”naționala” STĂ … în Florescu… alte naționale MERG la Euro …

viorelu (4 comentarii)  •  17 mai 2012, 17:35

daaaaa, avem super vedede la lot: messi si ronaldo se bat la mijloc pe un loc de titular dar selectionerul il alege pe florescu.

eu zic sa terminat cu prostiile si sa scrieti articole de calitate.

florescu este o optiune la mijloc unde nu avem nici 1 mijlocas central bun, sau macar bunicel in raport cu echipele de la turneele finale.

Din puntul meu de vedere noi avem doar fundasi buni. in rest nimic, de la portar la mijlocasi si varfuri suntem 0. apropo cei care il hulesc pe Mutu au sa-l planga cu lacrimi de minotaur.

revenind la comparatia cu hagi terminativa cu prostiile de comparatii. in romania oricine face un dribling sau da un gol e noul hagi. mai mare jignire atat pt jucatorul comparat cat si pentru hagi nu exista din punctul meu de vedere.

si ca sa fiu un pic obraznic Dna Andries fara falsa modestie faceti o echipa de 2 lei. singurii care mai scriu ceva interesant, despre sport si doar sport sunt Vochin si Toldo. in rest niste rebuturi care fac cancan si stiri de comentarii de 2 lei.

apropo la cancan nu angajeaza? acolo cred ca merg articolele astea mai ales daca pui o poza deocheata cum fac concuretii vostri?

paisie (1 comentarii)  •  17 mai 2012, 17:35

De ce a fost criticat florescu?simplu:NU a semnat cu clanul becali !
Altfel este un jucator util oricrei formatii datorita energiei cu care joaca…

frodeckbellami (58 comentarii)  •  17 mai 2012, 17:46

Nationala nu sta intr-un singur jucator ci in 11 de non valori .Pe Florescu nu-l recunosc nici aia de la Arsenal Kiev.Problema e alta , aria de selectie e din ce in ce mai mica si ne pricopsim cu alde nimeni cu scuza ca e titular .Pe principiu asta si Bilasco e titular in CHina , de ce nu-l aducem la nationala , nu s-ar vedea deloc diferenta .

zzz (4 comentarii)  •  17 mai 2012, 17:56

ptr james: Daca ai fi citit ambele comentarii ti-ai fi dat seama ca intentia mea este sa fie aduse valori la echipa nationala. Vedete chiar care sa faca ce vor ele daca dau totul pe teren. Pai, baietii aia din 1970 care faceau spectacol cu Brazilia la mondialul din Mexic erau clientii preferati ai carciumelor dar dadeau totul pe teren. Pastrand proportiile, in ziua de azi Pancu intra pe teren dupa o sticla de vinsi scoate Rapidul din orice rahat…
Am zis: avem nevoie de valoare si avem nevoie de presa care sa critice dupa, nu si inainte de meciuri/campanii.
Si inca ceva: avem nevoie de trecerea timpului ca sa scapam definitiv si irevocabil de mafiotii albanezi care sunt ciuma fotbalului romanesc a ora actuala.

run away (10 comentarii)  •  17 mai 2012, 18:55

excelent scris articolul. pe bune. si inca ceva: e normal ca piturca sa selectioneze doar jucatorii care sunt titulari la echipele lor de club. daca pantilimon e rezerva la campioana angliei si sa presupunem ca rezervele realului si barcelonei ar fi tot romani, nu vi se pare logic sa selectionam pentru poarta nationalei pe curca, titular la farul constanta? joaca meci de meci, la fel ca florescu. dar florescu are totusi, de ce sa nu recunoastem, un cv impresionant ca doar joaca la arsenal, ce mai conteaza ca la kiev, nu la londra…..

dan (1 comentarii)  •  17 mai 2012, 20:28

Bravo Maria, macar de i-ar deschide cineva ochii celui mai mare selectioner din istoria nationalei de fotbal, dar ma îndoiesc amarnic. Continuam sa speram, dar si aceasta mica bruma de speranta se spulbera când vedem numele celor selectionati. In acelasi timp tineri de perspectiva sunt ignorati din diferite motive la fel ca si demersurile ptr. a nationaliza jucatori straini gen: Westley sau Eric. Ar fi multi altii dar va las pe voi suporterii sa-i numiti. Oare când vom scapa de mafia de la FRF ?

Gogea Mitu (2 comentarii)  •  17 mai 2012, 23:02

Floescu confunda pe Arsenal Kiev cu Arsenal Londra asa cum Pitzurka l-a confundat pe Dorel Stoica cu MARELE Tudorel Stoica.

Astristul (1 comentarii)  •  18 mai 2012, 0:16

Nu va mirati! Acesta este viitorul fotbalului romanesc. Unul nu prea stralucit, dar hei, asta se intampla cand pui acoperisul fara sa ai temelia facuta!

CIABATTA (6 comentarii)  •  18 mai 2012, 1:37

Nu sunt fan Florescu…dar spune-ne 2-3 inchizatori mai buni decat el in Romania la ora actuala!!! Nu cred ca sunt!

PROBLEMELE sunt altii…si vedem din nou INCOMPETENTA FRF la acest capitol!

E de mult timpul! DESTEAPTA-TE ROMANE!
Jos cu SANDU/DRAGOMIR/PITZII!
Jos cu INCOMPETENTA si HOTIA!!!

GG (1 comentarii)  •  18 mai 2012, 3:31

toți sunt florescu, din păcate.

hmmm (5 comentarii)  •  18 mai 2012, 12:34

cosmin #2, daaaa, am uitat de tampenia aia sinistra clocita de scribalaii astia de doua surcele de la ghesepe… da’ cel mai mult mi-a placut ipocrizia cu care au infierat ‘valiza’ lui becali mai apoi. nici usturoi n-au mancat, nici gura nu le miroase… ce jegosi..

submarina (15 comentarii)  •  18 mai 2012, 13:13

Nationala cu jucatori gen florescu si cocis e total neinteresanta…daca Piturca vrea sa califice Romania cu fotbalisti de pe la „marele cluburi europene” ca Sheriff si Alania, atunci nu se mai vede lumina la capatul tunelului…

Vlad (11 comentarii)  •  18 mai 2012, 15:51

Nu sunt de acord cu nimic din ce ai scris. Problema cea mai mare cu acest Florescu a fost ca a debutat la nationala cu numarul 10. Cum noi suntem un neam atat de limitat si redus, atat de pus pe scandal, efectiv nu am fost in stare (sau nu am vrut) sa realizam ca numarul de pe spate este doar o coincidenta, si ca nu e cazul sa ne asteptam la un Hagi. (comentariul de mai jos al unui alt Vlad, care vorbeste de Lampard sau Van der Vaart, sau cate goluri a dat Florescu e inca o dovada a cat de limitati putem sa fim)

Florescu nu e vreun mare jucator, asta e clar. Este un mijlocas eminamente defensiv cu rolul de a distruge faza de constructie, rol la care nu se descurca atat de rau. Daca avem pretentia de la el sa dribleze in lant, sa dea pase filtrante de gol, atunci normal ca arata ca un jucator foarte slab. Pe postul lui, la nivelul echipei nationale, ar putea fi o solutie.

Remarca ta ca nationala sta in Florescu este doar pentru amatorii de polemici. Stii foarte bine ca nu sta nationala in Florescu si ca nici Florescu insusi nu crede asta. Nici o nationala nu sta intr-un mijlocas defensiv, pentru ca mijlocasi defensivi care sa isi faca treaba sunt peste tot.

hmmm (5 comentarii)  •  18 mai 2012, 22:31

Asa-i, submarina. Nemernicul de Piturca aduce tot panarame de la Alania si Arsenal Kiev, in loc sa ii cheme pe aia de la Barcelona si Bayern… Bai frate, daca ar durea prostia…

Comentează