Reclame la derby
Clasicul Barça – Real e promovat extrem de agresiv de postul care-l va difuza în Spania. Sîmbătă, 10 martie, se va juca, „pe Camp Nou”, clasicul Barcelona – Real Madrid. Polemicile deja au început în jurul acestui derby, dar nu […]
Clasicul Barça – Real e promovat extrem de agresiv de postul care-l va difuza în Spania. Sîmbătă, 10 martie, se va juca, „pe Camp Nou”, clasicul Barcelona – Real Madrid. Polemicile deja au început în jurul acestui derby, dar nu la nivel sportiv ci, surpriză, în cel mediatic.
Meciul va fi transmis în direct pentru Spania de „La Sexta”, un canal pay-per-view inclus într-o platformă digitală de tip DTH ce s-a lansat fulminant în aprilie anul trecut achiziţionînd drepturile tv pentru Mondialul din Germania şi pentru Primera Division. Pregătindu-şi primul „El Clasico” din istorie, postul a gîndit o promovare pe cît de directă, pe atît de agresivă.
E vorba de două spoturi ce deja au stîrnit o imensă polemică în Spania. În primul, se vede un bărbat conducîndu-şi maşina cu o viteză vizibil ridicată, ascultînd muzică. La un moment dat, pierde controlul asupra vehiculului şi se răstoarnă. Şoferul iese prin parbriz, rămînînd pentru cîteva secunde întins pe caldarîm. Pare mort, dar spre surpriza telespectatorului se ridică şi pleacă de lîngă maşină, ca şi cum nimic nu s-ar fi întîmplat. Imediat apare şi mesajul: „Nu e un bun moment să mori”, urmat imediat de cheia spotului: „Pe 10 martie e Barcelona – Real Madrid”.



Al doilea clip se petrece într-o baie şi tot un bărbat e protagonist. Omul se spală liniştit, dar cînd iese din duş alunecă şi cade, rămînînd inert, sprijinit de un dulăpior. Apoi scenariul se repetă. Inclusiv mesajul: „Nu e un bun moment să mori”.