Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Apărîndu-l pe Jose

Mourinho e acum ţinta tuturor criticilor. Lumea uită însă că el nu a fost adus la Real pentru a face spectacol sau pentru a bate Barcelona. A fost adus pentru a cîştiga trofee.

Mourinho a pierdut încă o bătălie cu […]

vineri, 20 ianuarie 2012, 11:59

Mourinho e acum ţinta tuturor criticilor. Lumea uită însă că el nu a fost adus la Real pentru a face spectacol sau pentru a bate Barcelona. A fost adus pentru a cîştiga trofee.

Mourinho a pierdut încă o bătălie cu Guardiola. Josep a fost iar peste Jose şi asta tinde să devină o tradiţie, o obişnuinţă. E un context din ce în ce mai dezagreabil pentru o societate atît de orgolioasă cum e Madridul. Inferioritatea – sportivă, instituţională, mediatică – în raport cu Barcelona, combinată cu repetarea aproape obsesivă a umilinţelor din „El Clasico” au atras un cert sentiment critic pe „Bernabeu”. Iar fluierăturile şi huiduielile cu care, miercuri seară, o parte a asistenţei a acompaniat ieşirea jucătorilor de la Real de pe teren sînt o dovadă. Vorbim de un public extrem de avizat, expert în fotbal, care a trăit multe, cu bune şi cu rele, şi care se simte ofensat, fără să devină violent, de imaginea pe care o vede. La echipă în general, la antrenor în particular, la unii jucători în special.

Şi totuşi. Este oare Jose Mourinho cel împotriva căruia trebuie îndreptate toate focurile de armă? Hai să vedem!
Cînd l-a pus pe Jose Mourinho, oferindu-i cel mai mare contract de pe piaţă, Florentino Perez a tras o carte. Cartea celui care cîştigă, a celui care garantează trofee. De ce are nevoie Real Madrid în acest moment? De trofee, fieşte. Stilul lui Mourinho e arhicunoscut. El a ajuns mare făcîndu-şi echipele să joace ca unele mici. Însă mereu a cîştigat. Jose Mourinho nu trebuie judecat pe baza esteticii, a designului. Sînt două criterii care nu contează totuşi. Pe Jose Mourinho trebuie să-l judecăm în funcţie de rezultate. Asta dacă ne asumăm ideea că fotbalul e o afacere, e un joc unde se cîştigă sau se pierde, nu e Cirque du Soleil, nu e un film cu John Wayne, pe cît de mult insistă Pepe să-şi asume rolul de cowboy.

Marele ghinion al lui Mourinho, al Madridului în general, este că există Barcelona. Fără Barcelona, Real Madrid ar fi cea mai bună din lume. Şi cu toate astea, chiar avînd în faţă cea mai strălucitoare echipă din istoria Barcelonei, poate chiar din istoria fotbalului, deşi e imposibil să compari epoci diferite, cu toate acestea deci, Mourinho a adus Realului un trofeu în sezonul trecut, Cupa, iar acum e la 5 puncte în faţa Barcelonei în clasamentul din Primera.

Mourinho a fost mereu aşa, un antrenor reactiv. Să ne amintim de Chelsea şi contraatacurile sale ucigătoare, să ne amintim de Inter. Acum, la Real, e la fel. Aşa e stilul lui, aşa a cîştigat mereu, nu-i cereţi acum să se schimbe! Pentru că nu va putea.
Suporterii lui Real Madrid sînt frustraţi. E un sentiment uman. Dar dacă devin obsedaţi, deja nu mai e în regulă.  Dacă fanii lui Real vor fotbalul Barcelonei, să se ducă la magazin şi să-şi cumpere un tricou al Barcelonei! Dacă vor trofee, să meargă pe mîna lui Jose! E antrenorul ideal pentru un parcurs de regularitate, aşa cum e un campionat în 38 de etape. Pe care, în paranteză fie spus, dacă-l va cîştiga, şi chiar are prima şansă, va face ca nimeni să nu-şi mai amintească de numărul de meciuri pierdute în faţa Barcelonei.

Provocările imposibile conduc la melancolie. Iar melancolia conduce la depresie. În momentul de faţă, Real Madrid nu poate juca precum Barcelona. E o provocare imposibilă. Mourinho ştie asta cel mai bine. În nici un caz el nu va fi depresiv. Şi nu va înceta să caute soluţii. Iată de ce „El Clasico” nu va deveni banal. Pentru că Mourinho nu e un tip banal.

Citeşte şi:  Nici Inter Madrid n-a putut

Comentarii (96)Adaugă comentariu

Broscuţa Oac (6 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 20:37

Real a mai câştigat campionatul de câteva zeci de ori. Nu e mare brânză dacă îl ia şi cu Mourinho. (Cine îi mai ştie pe toţi antrenorii care au luat titlul cu Dinamo? Dar pe tipul care l-a luat cu Argeşul îl ştim toţi…)

Problema e că dacă Mourinho pierde mereu cu Barcelona nu poate câştiga Liga Campionilor. Şi atunci Madridul rămâne şi fără trofeul cu adevărat important şi fără spectacol. Asta înseamnă eşec, nu succes.

Publicul Realului o să se sature de Mou înaintea jucătorilor. La Madrid contează stilul, nu doar victoria. Mou trebuia să rămână la Milano.

injunghiatu (4 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 22:00

baiatule ai tu un coleg de breasla care scrie iute si piperat..ei bine tu scrii prost si necondimentat..nici macar cu sare care-i atat de ieftina.. „Dacă fanii lui Real vor fotbalul Barcelonei, să se ducă la magazin şi să-şi cumpere un tricou al Barcelonei!” wow ce substrat adanc ai dat vorbelor tale..am citit mai multe articole ale tale si chiar ma intrebam cum de nu iti este rusine sa fii atat de subiectiv..dar de fapt asta si denota profesionalismul tau:-j

Dragos C. (17 comentarii)  •  20 ianuarie 2012, 23:18

@broscuta Oac
Eu ma indoiesc ca Goardiola este un mare antrenor! Se va vedea cand va schimba echipa. El a mostenit o echipa de la Rijkaard pe care a perfectionat-o beneficiind de o generatie de exceptie dar si de o mare omogenitate. Maurinho are o echipa incropita anul trecut care nu are nici pe departe omogenitatea Barcei. Si totusi acastigat Cupa anul trecut si acume pe primul loc. maurinho a batut Barca cu o echipa omogena, cu Inter, si a luat si CL. Rabdare!

andrei z (2 comentarii)  •  21 ianuarie 2012, 0:12

Ok ! Sa spunem ca Real o sa castige campionatul,cu toate ca mai sunt 20 de etape intre care si deplasarea la Barcelona.Din punctul de vedere al antrenorului portughez totul va fi bine:”am castigat,le-am aratat ca sunt bun”et.Dar pt club?Mou o sa plece dupa si Real ce o sa faca?O sa fie ca Inter. La Barcelona exista o strategie pt multi ani care deja merge f bine.Nu exista echipa care sa castige toate trofeele,dar ei le-au castigat si vor castiga in viitor majoritatea lor.

Laurentiu Cremene (7 comentarii)  •  21 ianuarie 2012, 2:42

pai tocmai asta e problema!!!!!ca Mourinho a castigat un singur trofeu(si ala minor) si Barca pe celelalte 5!!!!!(in 2011)aceste 5 puncte in plus nu garanteaza castigarea campionatului,…daca Barca incepe sa fie mult mai atenta in campionat(lucru perfect posibil)Realul nu mai are margine de crestere,doar de descrestere…si vine meciul pe Nou Camp….

Vali (1 comentarii)  •  21 ianuarie 2012, 2:47

Gresit!!!
Capello a cistigat campionatul, jucind pragmatic, si a fost dat afara.
Realul, la banii cheltuiti, vrea nu doar rezultate chinuite ci SPECTACOL!!!!
Chiar daca vor cistiga campionatul, daca pierd in EL Clasico, nu campionatul are nici o valoare.
Realul nu e Interul care a stat in aparare doua meciuri si au ciupit pe contraatac. Realul trebuie sa straluceasca, iar in fata Barca-i este stins.

valentin (7 comentarii)  •  21 ianuarie 2012, 6:03

Alooo,astea care comentati despre altii care au zis de real ca e o echipa defensiva,toti se refera ca Real joaca defensiv cu Barca….P.s. As vrea un Real ofensiv pe camp nou,nu de alta,vreau sa ia vreo cinci….

joy division (9 comentarii)  •  21 ianuarie 2012, 6:55

Desi ar putea castiga camionatul in italia si cu bari sau Csena, Murinho nu va fi niciodata capabil sa faca ceva la Real sau Barca!!!pentru ca acolo au alta filosofie de joc si spectatorul e invatat sa vada fotbal nu catenacio.Tin minte ca , pe vremea cand era antrenor la chelsea a castyigat 10 sau mai multe meciuri la rand cu 1-0.Dadeau un gol, nu era greu cu Drogba in echipa, iara apoi inchideau jocul.Asta nu poti sa faci la rReal Madrid ca te bat spectatorii

fan barca (82 comentarii)  •  21 ianuarie 2012, 10:08

Momental Mourinho a castigat doar Cupa Spaniei…si aia cu ceva sansa…nu inteleg de ce dati ca si campiona pe Real…mai are de jucat pe Camp Nou si pe San Memes in ultimele etape…tare imi este ca vor avea un soc chiar spre finalul campionatului…plus ca Mourinho a avut tot timpul un retur mai slab ca turul…

iowin (2 comentarii)  •  21 ianuarie 2012, 10:51

Mourinho a casatigat peste tot trofee,tot il comparati cu Guardiola care a antrenat doar Barca (la care are cei mai buni jucatori din lume)ca sa demonstreze ca e mai bun sa se duca la alt club sa si faca echipa(asa cum face Mourinho) ,atunci mai vorbim punct.

vasco (161 comentarii)  •  21 ianuarie 2012, 11:15

Mourinho e un mizerabil,gen corleone,sandu si altii,care distrug fotbalul pntrua obtine ei rezultate,adica bani.Ca suporter al Realului nu as putea iubio echipe care cistiga oricum,chiar impotriva fotbalului.Tot respectul si admiratia pentru oameni gen Guardiola si toata echipa de la Barcelona,modesti si jucind fotbal,fara a raspunde decit prin fotbal la toate provocarile si mascarada facuta de mourinho cu gasca lui de portughezi fomisti si disperati.A facut din Real o echipa urita,ca si el.

Dragos C. (17 comentarii)  •  21 ianuarie 2012, 12:21

Barcelona joaca in aceeasi formula de 6-7 ani! Sunt super-omogenizati. realul este o echipa adunata de 10-12 luni. Parerea mea este ca orice antrenor ar castiga cu Barca. Uitati-va la Nationala Spaniei care are scheletul Barcelonei. A castigat totul in ultimii ani desi a avut doi antrenori. O sa vedeti ca Guardiola este un antrenor modest. Nu va mai castiga nimic cu alta echipa! Nu se poate compara cu Mourinho! Faptul ca Realul nu castiga cu Brca nu este vina lui Mourinho! Ce echipa din Europa a castigat un meci important cu Barcelona in ultimii 3 ani??? Nici una cu exceptia lui Inter, condusa de…Mourinho! Daca o alta echipa mare din Europa este in stare sa elimine Barcelona din CL inseamna ca Mourinho este antrenor modest. Pana atunci…

victor (5 comentarii)  •  21 ianuarie 2012, 13:03

exceptional articol…si inca mai cred 1% intr-o minune miercuri.

serghei (32 comentarii)  •  21 ianuarie 2012, 14:21

La Real Madrid conteaza mai mult decat doar victoria. Capello a fost dat afara pentru ca a castigat campionatul in ultima etapa, dupa ce Barcelona a remizat 2-2, acasa cu Espanol. A castigat titlul si a plecat, dovada clara ca Realul trebuie sa castige cu stil, nu ca o echipa mica. Real Madrid nu este Inter Milano.

Mourinho nu este la 5 puncte de Barcelona pentru ca Barcei i s-au refuzat 6 penalty-uri clare de tot si pentru ca echipa lui Guardiola nu mai este atat de motivata ca in trecut. Realul joaca prost.

Pana acum din trofeele puse in joc de cand a venit la Real, Mourinho a castigat unul singur, si acela dupa un meci in care cel mai bun om de pe teren a fost capitanul Cassilas.

Aparandu-l pe Jose, un articol scris mai intai de un fan Real Madrid si de un bun jurnalist

McAnton (7 comentarii)  •  21 ianuarie 2012, 14:23

Jose a umilit spectatorii de pe Bernabeu incepand cu Altintop fundas plus alte improvizatii . Mou a fost neglijent . Una-i aroganta , alta neglijenta . Spectatorii s-au simtit jigniti . Tradati . Fluieraturile au venit firesc . Ar putea fi inceputul sfarsitului .

sohil (39 comentarii)  •  21 ianuarie 2012, 15:31

Pai, da… si din aceste cinci puncte in fata din campionat patru sunt opera arbitrilor, care, nici o surpriza de altfel, gresesc sistematic IN FAVOAREA Realului. Inclusiv in jocul de miercuri: ofsaiduri inventate Barcelonei, ingaduinta centralului fata de faulturile repetate ale lui Xabi Alonso, ca sa nu mai vorbim de orbenia intregii birgazi in privinta gestului imbecil al lui Pepe. Despre Mou( moale, in spaniola, corect, daca ne gandim la scaun)e genul de individ detestabil care urmareste gloria CU ORICE PRET. Un Goering la Nurnberg, fara procese de constiinta. Care constiinta?!

mihrp (7 comentarii)  •  21 ianuarie 2012, 16:39

cum toamna se numara bobocii, sa-l lasam pe Mou timp de trei ani la carma Realului si apoi sa judecam; cupa regelui a luat-o, la campionat are mari sanse, mai ramane CL – facem pariu ca anul acesta sau cel tarziu la anu’ REAL MADRID va juca finala?

Rapper 2 (1 comentarii)  •  21 ianuarie 2012, 17:42

Până acum, Mourinho e o dezamăgire la Real. Punct.

motanul incaltat (173 comentarii)  •  21 ianuarie 2012, 19:42

Sincer-eu cred ca gresesti un pic-chiar daca Realul va cistiga campionatul,si mai e mult pina acolo,infringerile contra Barcelonei nu vor fi uitate…De ce??? Gindeste ca un suporter…Erau niste vremuri cind era Craiova Maxima—ei nici atunci nu cistigau campionate pe banda-poate din cauza sistemului,dar lumea era fericita cind Craiova o batea pe Dinamo in primul rind si pe Steaua….Sa revenim la Real-suporterii nu o sa uite umilintele pe care si le-au luat de la Barca…De-asta ar merita Guardiola statuie, in fata stadionului—-a reusit sa umileasca REAL-ul….

Mihai Buleandra (1 comentarii)  •  21 ianuarie 2012, 21:05

Dati-mi voie sa nu fiu de acord cu ce spuneti.
De prea mult timp ma chinui sa „vad” ceva fotbal si in majoritatea cazurilor numai Barcelona ridica mereu stacheta.
O fi Mourinho un antrenor apreciat, dar echipele antrenate de el (dar nu numai) nu joaca, ci practica celebrul, dar atat de detestatul catenaccio inventat in Italia si adus la rang de arta de Helenio Herrera. Este norocos, dar infatuat si nu poate decat intra in dizgratia oamenilor cu bun simt.
Cu ceva timp in urma, m-am intalnit cu un suporter al Barcai la Budapesta si am vizionat impreuna pe laptop-ul sau meciul Barca – Sahtior Donetk : 5 – 1. Era extrem de bucuros, fata sa radia de fericire. I-am spus ca Barca va castiga cu certitudine Liga Campionilor si campionatul Spaniei, La Liga. Mi-a replicat ca este posibil, dar si destul de greu. In plus mi-a spus: Barcelona, chiar atunci cand castiga trebuie s-o faca in mod spectaculos. Daca nu, pentru noi „socios” inseamna ca nu joaca fotbal. PUNCT!

silver (1 comentarii)  •  21 ianuarie 2012, 21:33

Un articol scris de un fan al lui Real, nu un jurnalist (ce te mai impaunai la pauza Real-Barca ca ti-a iesit pronosticul, ‘mai stim si noi fotbal’). Mai usor cu apararea lui Mourinho, acest Pepe al antrenorilor, o sa castige poate si campionatul, dar cred dupa ‘opera’ lui, de Real o sa se aleaga praful, ca si de Inter.

adryan (18 comentarii)  •  22 ianuarie 2012, 1:04

e un pret mult prea mare platit de Real Madrid, isi pierde in felul asta traditia si istoria.Cum sa joace fotbalul asta inestetic.Este REAL MADRID.Oare nu mai reprezinta nimic numele asta???!!!In trecut orice echipa auzea de REAL MADRID tremura din toate incheieturile.Imi pare rau sa constat asta, dar acum identitatea este pierduta.REAL (Raul) Madrid va redeveni ce a fost numnai daca pleaca acest individ suprenumit „Special One”

Rammstein (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2012, 9:41

I-auzi Andrei ce zice ce zice „Silver”… ca esti fan Real.
Of, madrilistule, unde te-ai ascuns pana acum? :)))))

el figitivo (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2012, 15:22

D-ule editorialist, articolul dumitale este jenant. Daca d-ta asa ai inteles, ca la Real stau lucrurile, esti putin ciudat… De cind a fost instalat, am fost convins de contradictia de principii dintre cele doua parti. Nu au nimic in comun. Asa cum au scris si altii in comentarii, la Real nu se asteapta nimeni la victorii la un gol, obtinute cu forcepsul, tremurind. Nu, acolo fotbalul cenusiu practicat de acest clown de antrenor-traducator, nu se digera. Sa faci echipele mari sa joace ca cele mici….asta da realizare…sa aduci la echipa toti macelarii din Portugalia, Turcia si sa speri la glorie…
Adevarul ca greseala este a presedintelui Perez, care joaca o carte total eronata, reteta vedetelor cumparate pe sute de milioane este o reteta pe scurta durata si fara viitor. Fara viziune pe termen lung , il aduci pe Cel Moale (Mou) si astepti ploaia de trofee. Asta daca privesti fotbalul ca si afacerist si atit. Daca respecti acest sport si pe admiratorii sai NU faci asa ceva. De fapt discutam de lumi atit de diferite, una a iubitorilor de frumos si alta a kitsch-urilor. Cam asta este…

unu/una (4 comentarii)  •  22 ianuarie 2012, 18:30

daca real va lua campionatul,se vor uita infrangerile contra barcei??? asa ceva n-am pomenit
pai tocmai de asta se va aminti peste ani…ba mai tineti minte aceea serii de victorii a barcei,umilintele acelea repetate cand au jucat de 5-6 ori intr-un an?? la fel cum ne amintim de finala CM 2002…ba,mai tineti minte atunci cand rivaldo a sarit peste minge si ronaldo a marcat?
tocmai asta ramane,deci…si daca vb asa des de cele 5 pct,la fel putem zice ca sunt doar 2,ca pe camp noi barca va castiga…asa ca,cel mai mic pas gresit facut de real,adio titlu

si inca ceva,daca era maradona in locul lui messi iesea razboi,sa suporte maradona tratamentul lui pepe si coentrao,pfff,iesea razboi si pe buna dreptate,si nu provocat de catalani

adrian (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2012, 21:18

# 74 el figitivo are mare dreptate. „La Real nu se asteapta nimeni la victorii la un gol, obtinute cu forcepsul, tremurind. Nu, acolo fotbalul cenusiu practicat de acest clown de antrenor-traducator, nu se digera.” Si Fabio Capello stie foarte bine asta… A simtit-o pe propria piele…

GO BARCA (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2012, 21:47

REAL MADRID si MOU nu sunt compatibili. Pai ia ganditi-va ca Mou ar veni la barca…il ia pe Messi de gat si il pune sa se apere…deci lasati-o mai moale cu marele antrenor. SI PANA LA URMA FOTBALUL AR TREBUI SA INSEMNE SPECTACOL NU ANTIJOCUL PE CARE IL FACE MOU

dan14 (3 comentarii)  •  22 ianuarie 2012, 23:02

probabil esti fan Mourinho , si vrei sa-l scoti intr-un fel , dar vedem cu totii ca e depasit total in duelurile cu Barca , cat despre omul Mourinho ce sa mai zici ? un sobolan … din fotbalul romanesc la fel de gretos ete Mimi Stoica .

dan14 (3 comentarii)  •  22 ianuarie 2012, 23:03

este

LOLOL (4 comentarii)  •  23 ianuarie 2012, 6:13

am o mica intrebare: fotbalul pe care il joaca acum barcelona de cativa ani il juca pe vremea lui Rijkaard? vorbim de fotbalul care este numit de FOSTI MARI FOTBALISTI…atentie la astea 3 cuvinte: FOSTI adica trecuti prin ani grei si gloriosi, MARI adica nu orice terchea berchea si FOTBALISTI adica oameni care au dat cu piciorul in minge de cateva ori in viata (cateva milioane de ori probabil)…revenind…fotbalul care este numit de majoritatea masiva de fotbalisti si fosti fotbalisti si antrenori si tot ce mai vreti voi CEL MAI BUN DIN ISTORIE (mai putini cativa pusti corditi care se cred FANI nu stiu ce echipa si folosesc cuvinte spaniole ei nestiind sa scrie macar in limba romana corect)….asadar…juca barcelona pe vremea lui ronaldinho si rijkaard (de altfel si atunci jucand un fotbal minunat datorita geniului lui ronaldinho) acelasi fotbal cu cel de azi? apropo messi asta in cele vreo 300 de meciuri la barcelona (incluzand multe meciuri pe cand avea 18-19 ani si era un fel de cuenca de acum, adica vioara a 6-a in echipa) are vreo 210-220 de goluri si vreo 80-90 de pase de gol….iar in ultimii 3-4 ani (vreme in care a castigat TOT ce se putea castiga la nivel de club si personal SI NU O DATA SAU DE DOUA ORI) a dat vreo 170 de goluri si 70 de pase decisive in vreo 200 de meciuri…si surpriza: are doar 24 de ani si nu vad prea mari semne de oboseala sau saturatie cum vezi prin meleagurile noastre la marii fotbalisti care fac rost de vreun contract la „marile echipe din bucuresti” nerealizand practic nimic…totusi…suntem chiar atat de FANI (de fapt cei care se numesc asa, in subconstientul lor, referindu-ma aici si la „hala madridisti” si „catalanii” de prin romanica nu doresc decat sa substituie lipsa lor de performante de orice fel in viata lor reala cu vezi doamne performantele nu stiu carui jucator sau a nu stiu carei echipe ca fiind ale lor…gen „am batut azi” sau „suntem cei mai buni” cand castiga echipa „lor” si cel mai penibil e ca incearca sa-i convinga si pe restu care au alte opinii (de cele mai multe ori agresiv si injurios) ca ei au dreptate si echipa „lor” este cea mai buna….in fine…scopul acestui mesaj este doar: bucurati-va ca sunteti contemporani cu acesti oameni (fie ei messi, xavi, iniesta sau cristiano ronaldo, cassillas, etc) si mai ales ca tehnologia va permite sa-i vedeti cand vrea falusul vostru spre deosebire de tatii vostri care vedeau meciurile legendelor pe la prieteni pe posturi bulgaresti in alb-negru si foarte rar de altfel

Nea Vanea (41 comentarii)  •  23 ianuarie 2012, 9:47

In principiu ai dreptate, Inginerule.
Numai ca, nimic nu’l scuza pe Mou pentru antijocul din partidele cu Barca! Uunul este „jocul reactiv” si alta este intamplarea ca nu te intalnesti cu mingea o repriza intreaga, pe Bernabeu! Este inadmisibil sa folosesti in aceste meciuri numai jucatori incapabili de a stapani obiectul muncii…
Realul nu are nevoie, in meciurile cu Barca, de mijlocasi gladiatori care sa lupte cu cei 6 magnifici din linia mediana a Barcei, ci de jucatori la fel de tehnici si capabili sa joace din prima. Realul nu are nevoie de 4 fundasi, toti lenti, pentru a marca unicul varf al Barcei, o zvarluga, fie ca se numeste Villa sau Sanchez!
Astea sunt greseli impardonabile, cred eu!
Si mai este ceva…
Madrilul favorit la titlu?!
Daca da, se justifica intr’un singur mod: jocul la butoane!
Este mai mult decat evident ca in aceasta stagiune, fluierasii trag, pe fata si fara rusine, cu Madridul si cu aceasi nesimtire fura Barca si munca acestei minunate echipe!
Personal, nu’l vad capabil pe Mou sa castige vre’un meci in fata Barcei nici in acest sezon. El nu poate „gandi” cand intalneste Barca! Si nu ar trebui sa faca decat un singur lucru: sa’i lase sa joace fotbal!

durden (80 comentarii)  •  23 ianuarie 2012, 12:58

mai usor cu mourinho si trofeele lui, ca momentan tot barca conduce la alea…

Meka (11 comentarii)  •  23 ianuarie 2012, 14:02

Madrid nu joaca fotbal, au avut 2 ocazii si 27% posesie avand o echipa de 700 de milioane de euro si 100 de mii de oameni in spate. La fotbalul pe care il practica este exact ceea ce merita. Singurul capitol la care Real Madrid exceleaza este numarul de faulturi si duritatea acestora. Real este o echipa de macelari.

marius (2 comentarii)  •  23 ianuarie 2012, 15:03

Pt unii care-si pun comenturile pe aici fara sa gandeasca gen @adrian:
1. Real Madrid nu castiga meciurile ‘la un gol diferenta cu forcepsul’-! Are cel mai bun sezon din istoria lor, adica altfel spus cele mai multe goluri marcate! 😉
2. Barcelona e o echipa care joaca de mult impreuna cum bine zice si @Dragos C.
3. Real Madrid nu este si nu a fost ajutata de arbitrii cum a fost Barcelona in ultimii trei ani (cel mai clar exemplu semifinala Champ League cu Chelsea si multe alte meciuri bineinteles) 😉
4. Mourinho este unul din cei mai buni antrenori din lume, a dovedit-o cu Porto si apoi cu Inter; Guardiola trebuie sa mearga si la o alta echipa sa dovedeasca ca e bun..
5. Urmeaza totusi sa vedem cine castiga campionatul Spaniei si Champions League anul asta, s-ar putea ca Barcelona sa ramana cu Cupa Regelui, iar Mourinho sa intre in topul antrenorilor cu 3 Champions League castigate cu 3 echipe diferite!!! Sa asteptam totusi sa vedem ce se intampla, nici Barcelona n-a rupt gura targului anul asta, are mai putine goluri marcate decat Real si e pe locul 2 deocamdata…

aurel (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2012, 15:58

andrei,se te vé el plumero(tu stii foarte bine ce vrea sa spuna asta ,daca nu intreaba-l pe prietenul gica).de ce acum spune ca acest trofeu(copa del rey) e cel mai putin important cand tu zici ca a fost contractat pentru titluri si a castigat acet titlu?trebuie sa te definesti,pentru ca in fond nu esti rau jurnalist,dar se vede ca esti colaborator de „marca”.madridist hasta la medula ……..

mirel_madrid (3 comentarii)  •  23 ianuarie 2012, 16:33

Problema lui JM este aroganta,publicul il va adula,dupa ce va castiga trofee,pana atunci ar trebuii sa aiba ciocul mai mic.A fost penibil, si el si Pepe dupa calcatura aceea.Madrilenilor le-a fost rusine si de gest,si de declaratile celor doi.AUPA ATLETI

Oby (14 comentarii)  •  23 ianuarie 2012, 17:20

Realul din „era Mourinho” distruge identitatea si traditia marelui Real. Spectatorii sunt nemultumiti pentru ca asista la acest dezastru fara sa poata face nimic. Mai bine pierzi sau bati Barca cu un 5-4 decat sa te inchizi ca o testoasa dupa ce ai marcat si sa sfarsesti prin a fi zdrobit de frumusetea fotbalului. Malaga a jucat in weekend mai mult fotbal decat joaca Realul cu Barca.

vali (25 comentarii)  •  23 ianuarie 2012, 19:04

@marius
Placa asta cu „Guardiola trebuie sa mearga nu stiu unde sa demonstreze” este rasuflata, de Ferguson dc nu zici asta, e de 25 de ani la United, iar Mourinho a facut performanta la Porto cu juatori necunoscuti, la Inter nu a avut necunoscuti plus buget f mare de transferuri, nu zice nimeni ca nu e bun, dar se exagereaza.Apropo de greseli de arbitraj iti reamintesc cum a ajuns Mourinho in semifinale in 2004 in detrimentul lui United dupa o mare greseala de arbitraj, iar in semifinale cu Deportivo alte greseli, asta de marea ipocrizie de care da dovada portughezul, mai ales dupa semifinala impotriva Barcelonei, au fost si catalanii favorizati, se intampla, dar macar nu fi nesimtit.Acum Real beneficiaza de multe erori de arbitraj si nu mai comenteza, nu mai intreaba por que? Barelona va ramane doar cu Cupa? Ce te face sa crezi ca intr-o dubla in UCL Real ar fi jucat altfel miercuri? Orgoliile sunt la fel de mari, plus ca anul trecut parca trofeul asta nu a mai fost asa neimportant cand l-au castigat in dauna rivalilor, nu?

un dinamovist (4 comentarii)  •  23 ianuarie 2012, 19:28

NU MAI FI DUPLICITAR NICULESCULE nu te mai da impartial ca esti fan barca pe fata si tragi in el nonstop comentand aiurea ca face echipa gresit.
prietene nu se cade sa ii dai meditatii lui mou care are 2 CL in vitrina…pacat de tine ca talentat esti da duci pixu ala stramb;)))

marius (2 comentarii)  •  23 ianuarie 2012, 20:17

@vali
Eu sunt fan Man U si nu fan Real sau Barca. Imi place sa citesc presa sportiva si in baza acestor date vb (nu doar presa din romania, bineinteles).
Deocamdata Ferguson nu poate fi comparat cu Guardiola si-ti justific si de ce: Ferguson a ajuns in ’86 antrenor la o echipa care nu era in top si a facut din ea una din cele mai titrate din lume si cea mai titrata din Premier League. Guardiola a preluat o echipa deja formata, o echipa cu o generatie cum nu s-a mai intalnit si asa mai departe. Pana si Mourinho a castigat CL cu Porto, o echipa cu potential mult mai mic, si chiar si Inter nu se poate compara cu Real, Barca etc.
Toate echipele sunt ajutate sau furate de arbitrii la un moment dat, dar semifinala cu Chelsea a fost clara bataie de joc. Iar de atunci Barcelona a fost mereu ajutata in momente cheie. Chiar si sezonul trecut in meciul cu Arsenal, arbitru a asigurat calificarea Barcei eliminandu-l gratuit pe van Persie! Exemplele pot continua, dar dincolo de toate trebuie totusi recunoscuta valoarea de azi a echipei lui Guardiola!
Mourinho va aduce trofee Realului cu siguranta, iar vis-a-vis de infumurarea lui… are tot dreptul sa se manifeste cum vrea, it’s a free world!

fost spectator, acum… telespectator (2 comentarii)  •  23 ianuarie 2012, 20:42

Andrei, nu pot sa fiu de acord cu articolul asta. Inclin sa cred ca l-ai scris mai degraba ca un exercitiu de pledoarie, cu alte cuvinte: „hmm… toti lovesc in cel invins, ce-ar fi sa-i iau eu apararea!”.

Fara ca sa fie un antrenor de duzina, Jose Mourinho mi-a lasat mereu impresia ca e un tehnician supraapreciat.

Omul si-a construit, cu destula dibacie, un personaj (stiu, asta inseamna aur curat pentru ratingurile media) si multi sunt tentati sa confunde „profesionistul Mourinho” cu „personajul Mourinho”. Eu unul cred ca sunt destule si semnificative diferente intre cele doua entitati.

Personajul Mourinho e cel pe care-l vedem mereu in aparitiile si interviurile din presa sau de la TV, inteligent, arogant, de multe ori teatral, pare ca nu are alta treaba decat sa socheze cu orice pret desi in realitate isi calculeaza cu atentie toate iesirile. Inevitabil tipul e simpatic pentru unii, enervant pentru altii; nu cred ca are rost sa comentam mai mult despre „Jose personajul”.

Hai sa incercam sa deslusim cine e „Mourinho profesionistul”.
Admit, nu e un fietecine, pentru ca dintr-un idiot sau dintr-un mediocru nu s-ar fi nascut un personaj atat de colorat… Sau daca s-ar fi conturat ceva atunci nu ar fi fost decat un fel de Gigi Becali, adica un nesecat izvor de umor involuntar.
Cu toate acestea cota profesionala a lui Jose Mourinho este mai degraba conjuncturala.
OK, a castigat un trofeu Champions League cu Porto dar asta te califica automat drept geniu? Daca imi aduc bine aminte atunci oamenii s-au mirat oarecum de amanuntul ca „mister” profesase ca traducator… Nu fusese fotbalist, nici macar profesor de educatie fizica! Poate ca nici asta n-ar fi trebuit sa mire prea mult; istoria fotbalului consemneaza ca au fost medici sau avocati care au avut, la vremea lor, succes pe banca tehnica a unor mari echipe. Pe de alta parte nici faptul ca FC Porto a castigat C.L. nu era o mare bomba pentru simplul fapt ca tipii erau recidivisti… Cu siguranta multi isi amintesc de golul lui Madjer, cu calcaiul, in poarta lui Bayern, in finala de la Viena, in 1987. Dar putini isi aduc aminte ca pe banca tehnica statea un individ pe nume Artur Jorge. Chiar, a mai auzit cineva de Artur Jorge? Parca antrena la un moment dat prin Camerun…

Dar sa revenim la Mou… O sa ziceti ca a recidivat cu Inter si e printre putinii care au castigat ChL cu doua cluburi diferite. Eu cred ca pentru succesul din 2010 Inter trebuie sa multumeasca mai putin antrenorului si in mult mai mare masura vulcanului Eyjafjallajökull din Islanda a carui eruptie a blocat transporturile aeriene in tot vestul Europei tocmai cand FC Barcelona urma sa se deplaseze la Milano pentru meciul tur din semifinalele Ligii.
Dupa un drum de vreo 16 ore cu autocarul, catalanii nu au avut plamani decat pentru o repriza pe San Siro (cand au si condus jocul, atat pe teren cat si pe tabela de marcaj) pentru ca dupa pauza gazdele sa ia un avantaj de doua goluri, numa’ bun de fructificat, la meciul retur, intr-o calificare nesperata printr-un banal catenaccio (marca inregistrata Helenio Herrera, nu Jose Mourinho).

Intre cele doua finale victorioase a fost si „perioada Chelsea”, cu niste titluri cucerite in Premier League. Numai ca, atunci cand s-a decis sa bage in fotbal niste sume de bani care, la vremea aceea, pareau de-a dreptul nebunesti, Abramovici a tintit cu totul altceva… A sperat la un trofeu care n-a mai venit niciodata, desi miliardarul rus nu poate fi acuzat ca n-a avut suficienta rabdare.
Practic Mourinho a avut la Chelsea buget nelimitat si un singur obiectiv: trofeul ChL. Macar odata! N-a fost capabil…

Cam asta e „The Special One”, un personaj inteligent si (inca) plin de ambitie, al carui maxim hobby pare a fi acela de a-si surprinde mereu semenii prin ceea ce face si, mai ales, prin ceea ce spune.
Jose Mourinho e in acelasi timp si un bun antrenor, in niciun caz genial (sunt vreo duzina ca el prin Serie A) dar care a beneficiat de cateva conjuncturi favorabile si de memoria selectiva a unora.

ROONEY (1 comentarii)  •  23 ianuarie 2012, 21:41

Mourinho nu o poate opri pe Barca dintrun motiv foarte simplu. NU are in lot oamenii defensivi pe care ii avea la Inter: Lucio, Samuel, Maicon, Chivu, Cambiasso, Zanetti. + ca La Liga e cel mai usor campionat dpdv al marcajului care e aproape inexistent. E foarte greu sa ai jucatori in forma cand vine vorba de marcaj strans (intrun meci contra Barcelonei) daca ei tot sezonul practic un fotbal 100% non-defensiv.

andrei niculescu (1 comentarii)  •  24 ianuarie 2012, 3:48

in sfarsit un articol bun si la obiect. fara comentarii pro barcelona sau pro real madrid ( desi cele pro barcelona sunt cu mult mai multe … vezi comentarile din timpul meciurilor … sunteti patetici cum pupati efectiv barcelona in fund). laudati-i … n-a zis nimeni nu… sunt pe val. au generatie, au trofee, dar uneori va faceti pur si simplu de ras cu acele comentarii din timpul meciurilor. cat despre subiectul tau … oricine care are habar cat de cat de fotbal si despre stilul lui JM ar sti ca ceea ce ai scris tu aici e total evident. JM nu stie, nu vrea sa joace altfel. vrei rezultate si trofee implicit… fa ca el asculta-l dumnezeieste si 100% vor fi. faci precum sergio ramos, casillas si de ce nu cristiano si xabi alonso (…ca ei sunt sefii vestiarului…) atunci nici o sansa de trofee sau rezultate pozitive. e de ajuns doar un singur jucator sa nu faca intocmai ce ii spune JM si totul se naruie. atat de percis este JM in stilul sau pe care si l-a impus intotdeauna la echipe mici sau echipe mari, dar cu jucatori mai „mici” oarecum si fara pretentii de lideri. de departe cel mai bun antrenor poate din istoria fotbalului si ar trebui sa ne bucuram ca suntem contemporani cu el … asa taran cum e si arogant. vorba aceea … apreciaza cantareata dupa cum canta … nu dupa cum arata dezbracata. te salut si nu in cele din urma … HALA MADRID! evident 🙂

LOLOL (4 comentarii)  •  24 ianuarie 2012, 8:27

#91 v-a zis-o cum e de fapt, acum va trebuie si minte si putina cultura tv sa va dati seama ce zice omu..si bine-nteles sa vedeti si dincolo de „hala madridu” vostru de care nu auziserati acum 5-6 ani

LOLOL (4 comentarii)  •  24 ianuarie 2012, 12:32

#93 daca ai sti ca in limba pe care o vorbesti „patetic” nu inseamna ceea ce ai auzit tu prin filme si ai vrea sa insemne, n-ai mai fi asa ridicol

Ionut (4 comentarii)  •  31 ianuarie 2012, 11:59

Se pare ca acum toata lumea uita de Capello, care a invins Barca, a luat titlul si a fost dat afara pentru ca echipa nu juca spectaculos…

Comentează