Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Instigatorul la violenţă Stoica Mihai. Suspendaţi-l!

Ca să scapi de puroi, adică să se vindece o rană, trebuie să chiuretezi buboiul, mizeria. Asta trebuie să facă LPF zilele astea. Comisiile de la LPF, dar şi Jandarmeria. Omul care a pornit, de fapt şi de drept, tot […]

luni, 15 aprilie 2013, 2:33

Ca să scapi de puroi, adică să se vindece o rană, trebuie să chiuretezi buboiul, mizeria. Asta trebuie să facă LPF zilele astea. Comisiile de la LPF, dar şi Jandarmeria. Omul care a pornit, de fapt şi de drept, tot acest scandal de la Rapid Steaua a fost Stoica Mihai, zis MM. Din senin l-a atacat pe Daniel Pancu. Au urmat apoi declaraţii instigatoare la adresa suporterilor rapidişti, fără ca aceştia să-l atace în vreun fel. N-au făcut-o, culmea, nici aseară, în Giuleşti! Am fost acolo! L-au ignorat pînă în minutul cu scandalul. Pe care tot el l-a provocat. Au fost doar cîteva fluierături la adresa lui la începutul partidei, cînd a venit cu un mers stupid, de-a dreptul stupid, către banca de rezerve. Atunci l-am auzit pe Ioan Becali exprimîndu-şi indignarea faţă de gesturile lui Stoica: „Instigi la violenţă”, i-a strigat el, în timp ce Iordănescu a făcut cu mîna cu un gest a lehamite în direcţia lui şi a spus: „Ăsta n-are faţă de conducător niciodată”.

Deci, corect ar fi ca Liga să-l judece în primul rînd pe Stoica Mihai. El trebuie suspendat şi sancţionat pecuniar pentru ce a făcut. Asta dacă LPF chiar vrea să facă ordine. Apoi Rapidul, fireşte!

El dă tonul
 Pentru că nimeni n-avea voie să intre pe teren să-i despartă pe jucători. Cu atît mai puţin Stoica Mihai. Se poate observa că e primul care fuge spre locul incidentului, însoţit de bodyguarzii lui Becali. Repet, pînă atunci suporterii nu-l băgaseră în seamă. Nu ştia cum să facă să iasă în evidenţă. Aici ar mai fi de făcut o observaţie. Cum a permis observatorul de joc sau în ce calitate bodyguarzii lui Becali au stat pe banca de rezerve a Stelei? Trebuie să avem un răspuns. Altfel, la începutul jocului, observatorul de joc era plin de exces de zel. În fine. Oamenii ăia, adică bodyguarzii, n-au nici o vină. Ei îşi fac meseria. Îi cunosc. Mai grav este că unul ca Stoica Mihai le riscă libertatea. Şi Fane Dediu, garda de corp a lui Becali, ştie cel mai bine asta. Şi o palmă dacă dă cuiva, riscă enorm. Dar ei am văzut că mai mult au încercat să-l astîmpere pe Stoica Mihai decît să atace pe cineva. Şi bine au făcut.

Discuţia mea cu Aron Huzu
La marginea terenului de joc, fostul mare arbitru mi-a mărturisit: „Am vorbit cu brigada de arbitri. Am mare încredere în băieţii ăştia. Totul va decurge bine. O să vedeţi. Un singur lucru  i-am rugat ferm,  să termine meciul pe teren.” Atenţie, lucrul acesta mi l-a spus Aron Huzu înainte cu o jumătate de oră de începerea partidei. I-am răspuns: „Dacă Stoica îşi vede de treaba lui, aşa va fi!”

Ce le reproşez suporterilor rapidişti
Că după scandalul din minutul 82 s-au luat de familia lui Stoica Mihai. Scandări la adresa fiicei acestuia. Nu avea legătură cu subiectul. Nu era un război cu fiica lui. Nu trebuie amestecate lucrurile! Unde se ajunge aşa? Stoica Mihai e un instigator. Sînt de acord. Dar răfuiţi-vă cu el. Plătiţi-i poliţe isteţe, fără violenţe verbale sau fizice, aşa cum aţi făcut întotdeauna. Dar nu aşa!

Ce mi-a plăcut la galeria Rapidului
Pînă la urmă nici măcar mascota din cutia de carton n-a existat. Şi foarte bine că s-a produs ironia doar în presă şi n-aţi realizat-o şi pe teren. Îşi făcuse deja efectul. Aţi fost de o mie de ori mai inteligenţi ca Stoica Mihai. Aţi evitat momentele tensionate. Pînă la iscarea scandalului, practic n-ai ce să le reproşezi. Şi au mai avut un moment de vulgaritate, dar care a avut rolul de a taxa în profunzime fuga Stelei de pe teren şi care, de ce să nu recunosc, pentru că nu vreau să fiu ipocrit, a produs un zîmbet scurt pe faţa celor prezenţi. Tot stadionul striga la un moment dat: Fetelorrr, Fetelorrrr! Asta ca să nu reproduc exact ce s-a strigat. Oricum atmosfera pe Giuleşti e unică. Asta e clar. Dacă Steaua e campioana incontestabilă la fotbal, Rapid e campioana unei mari iubiri a acestei ţări. Mai rar ca în astfel de situaţii suporterii să fie în aşa mod alături de echipă. De fapt, n-am văzut asta niciodată. Dar şi jucătorii, flămînzi, s-au chinuit şi le-au făcut o bucurie.

Reghe, dacă eşti bărbat, recunoaşte! Ceai sau altceva? Şi recunoaşte că ai şi provocat.
E o invenţie la fel de murdară că lichidul aruncat spre Reghecampf ar fi fost urină. Era ceai. E mizeria scoasă de Gigi Becali, cel care ar fi vrut să mai ia trei puncte la „masa verde”. Ca acum cîţiva ani. Altfel, gestul urît şi condamnabil, dar făcut în urma provocărilor venite de la antrenor. Pe imagini se vede foarte clar cum Reghecampf le răspunde fanilor care va fi scorul, dar fluturînd şi degetul mijlociu. Consider ciudată reacţia antrenorului pentru că în toată săptămîna premergătoare a avut cel mai echilibrat discurs, pentru care merită toate laudele.

Despre joc
Cred că astfel de meciuri trebuiau să fie în Liga 1. Aşa ca altădată. Numai că, e clar, sărăcia ultimilor ani din fotbalul românesc a dus la discrepanţa asta dintre echipe. La un campionat atît de slab. Cred că, aşa cum am mai spus, dacă la Dinamo, Rapid, Vaslui, CFR Cluj şi altele nu erau sărăcie, la unele, şi scandaluri, la altele, altfel arăta podiumul Ligii 1. Asta fără a le ştirbi în vreun fel din merite jucătorilor şi antrenorului Stelei. Doar ei merită toată lauda. Pentru că Rapid a jucat aseară cu stomacul gol, dar cu inima alături de suporteri şi invers.

Comentarii (515)Adaugă comentariu

mda (16 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:10

se exagereaza prea mult ca de ce se arunca cu brichete, cu suc si mai stiu eu ce! ia sa fi avut steaua tribunele asa aproape de teren, ei nu ar face asa, nu? pe national arena nu i au dat o palma in cap lui herea, nu au scuipat ca la usa cortului? e ridicol! pe de alta parte, suporterii de la tribuna 0 exagereaza, nu e normal sa faci asa ceva dar cateodata daca esti provocat mai ai si astfel de comportament, din pacate!

Tatalor (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:11

Mister Radulescu, iti propun ca sa primesti si dumneata niste ceaiuri rapidiste in plina figura precum antenorul Stelei. Cu acest pseudoarticol, ti-ai dat arama de rapidist pe fata. Adica dumneata il faci responsabil pe un tampit pentru toate tampeniile pe care le-au comis acei indivizi rapidisti. Felicitari, inteligenta tam nu este cu mult mai mare decat a acestora.

Catalin (3 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:11

Foarte slab articol. Este clar ca MM este un dubios, la fel ca si gigi nu ar trebui bagat in seama de presa, nu ar trebui sa apara pe niciun post. Dar 5 randuri de reprosat „celei mai frumoase galerii” din tara???? Ca au injurat-o pe fiica lui MM… in rest frumosi si sufletisti… spiritul rapidului. scandalul a inceput inainte de inceperea meciului cand au aprins torte si au aruncat petarde. corect ar fi fost sa fie evacuati. era clar ca problemele vor escalada.
Din pacate, pentru mine, acest articol este pentru cei ca MM, Gigi, Giovani, Mitica sau cei care au facut scandal pe stadion aseara. De mahala. Veninos ca MM. Domnule Radulescu, sunteti din acelasi material cu cei mai sus mentionati, nu scrieti pentru mine (si cei ca mine) din pacate. Nota 2 pentru azi. Ghiozdanu’ si la scoala.
Este clar ca nu suporta comparatie, fara a-l apara pe individ, pentru ca imi este profund antipatic, este MM singur care instiga??? marele Murinho are un comportament dubios, dar nu o sa vedeti asa ceva.
Pentru articolul acesta, parerea mea este ca ati primit bani de pomana. Slabut….foarte slabut.

Memoss (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:12

Domnule Decebal Radulescu colcaie ura in dvs.inmpotriva Stelei,sunteti prea fatis anti-Steaua,ca formator de opine trebuie sa fiti echidistant,rational, lucruri care va lipsesc cu desavarsire,am crezut ca sunteti un ziarist bun dar inca odata dovediti ca sunteti limitat! Si dvs.prin acest articol instigati la violenta,nu sunt pro MM insa omul este injurat non-stop,ce sa faca …mai face si el o aroganta,in fine

radu (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:13

nimeni nu-ti cere sa fi stelist…..dar crezi k Chiriches a mimat lovitura? Fi corect,dak poti……halal ziarist!!!!!!Esti mai rau k Stiucan.

Lau (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:13

Vreau doar sa’ti spun ca iti depasesti cu mult meseria de ziarist obiectiv….ti’ar sta mult mai bine ca ofiter de presa..in Giulesti!

Sam Murray (2 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:13

Nu e prima oară când citesc o elucubrație semnată Decebal Rădulescu. El cere suspendarea instigatorului MM Stoica. Probabil că instigatorul a dat o fugă în tribune și a pus în funcțiune toate mijloacele alea pirotehnice. Cu siguranță că instigatorul a dirijat frumoasa și de toți iubita galerie giuleșteană în scandarea fanteziilor sexuale și în aruncatul cu obiecte în teren. Precis că instigatorul a aruncat cu petarde în stelistul care vroia să execute un banal corner. Tot el a dat fuga în tribune, a rupt două scaune și a venit cu ele să-i instige pe blânzii Perjă și Rada…
Ce să mai vorbim de Reghecampf, el l-a pus pe un cunoscut al său să-i arunce cu lichidul ăla (ce-o fi fost el) ca să învinuiască atât de civilizata adunătură…
Propun suspendarea lui MM, a lui Reghe, chiar și a lui Becali, dar neapărat a Stelei. Și a încă 16 echipe. Ca să rămână EI singuri împotriva tuturor. Și nici atunci să nu poată cuceri titlul…

johnny rep (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:13

Mare dreptate ai, Decebal! Aproape ca am plans cand am auzit injustitia ca bravii nostri suporteri vor putea fi suspendati. Ca vom putea juca fara spectatori, din cauza ca am fost provocati de acest mimi. Galeria noastra a fost folosita, a fost utilizata aseara printr-o schema perfida de provocare inaintea meciului. Se spune ca se scriau mesaje codate pe facebook. O stelista din lista de prieteni ai lui mimi ii scria prietenului, vezi Doamne, „m-ai mintit rapid”; iti dai seama ce oroare, ce provocare! Am inlemnit de indignare. Apoi postarile lui mimi, conferinta de presa a lui reghe. Imi spunea un prieten rapidist ca provocarile de la conferinta lui reghe au fost atat de subtile incat trebuia sa stai cu codul lui da vinci langa tine sa descifrezi. O oroare.
Cum spuneam, frumoasa, brava noastra galerie se poate sa fie suspendata. Din cauza unui element ca mimi vom fi nevoiti sa nu mai putem arunca cu pietroaie, cu scaune, cu brighete, cu pungi cu ceai, cu marmelada, cu masa se pranz. Revoltator. Ce este cu injustitia asta?! Doar asta am facut mereu. De aceea venim la stadion. Ne-au provocat ca sa para ca am aruncat spre ei, desi noi aruncam din iubire. Din iubire catre Rapid. Ce oameni fara inima. Mai ales acei jucatori stelisti, care complet neprofesionist au refuzat sa repuna de la margine, coincidenta! chiar in zona in care aruncam noi cu diverse lucruri si ne exercitam libera aruncare. Exista libera expresie? Noi avem libera aruncare. Aruncam. Nici nu stii cat mi-a luat ieri sa rup o bucata din cimentul lui copos; greu de tot. cu scaunele a fost mai usor, pana si un copil stie cum se rupe un scaun. Deci iti dai seama ce spectacol trist, am ramas cu gura cascata cand jucatorii au fost trimisi la vestiar. A fost o lipsa de omenia fata de iubirea noastra. FIfa, Uefa, ce fac?! De ce nu iau masuri? Noi vom fi suspendati si vreme de cateva etape nu vom mai putea arunca cu nimic. Cu nimic, ma intelegi Decebal? Unde se va pierde zambetul de pe fata celui care arunca cu ceai-ul? tu stii Decebal cat iti ia sa faci un ceai, sa-l racesti, sa-l pui in punga, apoi sa-l arunci? E o forma de arta acolo. Acel om risca sa nu mai poata arunca niciodata. Din cauza lui Reghe. Si a provocarilor lui.
Te rog , Decebal, ajuta-ne sa ne facem dreptate. Suntem provocati. Tu cand esti provocat verbal nu omori pe cineva? Nu?!
Justitie! Pentru noi!

adi_stelistul (32 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:14

Mi-e foarte antipatic MM, cred ca face mai mult rau decat bine Stelei, dar dumneavoastra va lipseste evident impartialitatea. Imi pare rau. Spuneti „se poate observa că e primul care fuge spre locul incidentului”. Deci a fost un incident la care MM a REACTIONAT. „Nu ştia cum să facă să iasă în evidenţă” – proces de intentie evident. Ca sa faca ceva pentru a iesi in evidenta ar fi trebuit sa provoace un eveniment. Ori el a reactionat la acel eveniment. A, ca in loc sa incerce aplanarea conflictului, cum ar face un om inteligent, el a pus gaz pe foc, e altceva. Acesta e nivelul lui.
Corect, MM trebuie penalizat pentru multe din declaratiile pe care le face. Dar chiar nu inteleg cum ati ajuns la concluzia ca el e vinovat pentru ce s-a intamplat in min.82 al meciului. Cu exceptia faptului ca sunteti ultra-partinitor.
Foarte comoda explicatia cu MM e de vina. In 2008 MM nu era la Steaua si tot a existat incidentul. Culmea, cand venea MM cu Urziceniul nu aparea scandal in Giulesti. Parerea mea e ca cei care iubesc Rapidul fac foarte rau ca iau partea catorva huligani. Rapid va „obtine” acum o amenda si o suspendare a terenului. Foarte mare „ajutor”. Intre galeria de legenda a Rapidului si suporterii de marca ai acestei echipe si ceea ce se intampla acum, imi pare rau dar numai in mintea suporterilor rapidisti care se revendica de la acel trecut mai e vreo legatura. Banuiesc ca pentru bataia dinaintea meciului vinovati sunt EXCLUSIV stelistii, in timp ce rapidistii n-au nicio vina. Si pentru multe altele.
O zi buna.

leo (3 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:14

Nu pot sa inteleg de ce un (asa-zis) ziarist nu poate sa fie obiectiv si impartial. Toti am vazut acelasi meci si aceleasi incidente. Sa inventezi vinovati pentru ca ai tu un razboi personal cu staff-ul uneia dintre echipe, pare prea mult pentru bunul simt. Lasa-te de jurnalism pentru ca nu poti sa fii corect. Esti mai rapidist decat cei care arunca „ceai” din tribunele stadionului din giulesti.

Gabriel (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:14

Nu doresc sa iau apararea nimanui, nici sa dau vina pe cineva anume. Nu aprob comportamentul domnului Stoica, dar sa fim seriosi, domnule Decebal, nu cei de la Steaua au provocat scandalul. Este vorba despre acele nulitati in ale fotbalului si ale civilizatiei, care nu au ce cauta pe arenele de fotbal (si nu numai), si care si spun suporteri… Sa nu ne spuneti ca domnul Stoica, si staful, si jucatorii stelei au provocat… nu cred ca acea bricheta a fost aruncata catre Chiriches din cauza stelistilor… Urat ca tineti parte unor asemenea oameni, care ce au realizat? Isi spun suporteri? Cu ce au ajutat echipa? Luati ca exemplu suporterii celor de la U Cluj. Asa da!

bibanu (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:15

Cifrele derby-ului Rapid – Steaua:

Posesie: 35,6% – 64,4%
Pase precise: 230 – 466
Dueluri cîştigate: 106 – 136
Atacuri: 73 – 101
Driblinguri reuşite: 7 – 35
Acţiuni reuşite în atac: 294 – 572
Mai bine ai vorbii despre asa ceva, ca asta face de fapt un JURNALIST. Dar tu nu esti jurnalist, esti un „suporter fanatic” care are un singur scop: sa loveasca cu tot ce are in Steaua. Ar trebui sa te suspenzi singur.

Mihai (14 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:15

Halal articol, Decebale…esti subiectiv rau de tot, nu te credeam asa limitat.

Adi (2 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:15

Felicitari pentru articol. Nu sunt rapidist nici stelist, sunt petrolist si totalitate de acord cu cele scrise.
Credeti ca daca steaua era pe locul 2 la distanta de 3-4 pct sau chiar pe locul 1 la aceeasi distanta de locul 2 mai intrau pe teren sa continue meciul ? Cu siguranta Nu.
Mai nou acest no name din fotbalul romanesc isi permite sa spuna ca intre petrolul si steaua lui nu exista rivalitate de mult timp. Cum poti spune asa ceva?! Intre Petrolul si steaua a existat dintotdeauna rivalitate. E adevarat ca in tur au castigat la ploiesti prin alte mijloace stie toata tara asta chiar si el. De atunci ne-am dat seama ca ei vor lua campionatul ca asa este in tara noastra doar cu blaturi se pot lua campionate. Le mai vine randul peste vreo 8 ani.

filip (8 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:15

DECEBAL ESTI ANGAJATUL CLUBULUI RAPID? SA VERIFICE CINEVA? POATE TE PLATESTE CINEVA? CA ALTFEL NU IMI EXPLIC CARICATURA ASTA DE ARTICOL.EU STIU CA UN ZIARIST TREBUIE SA FIE IMPARTIAL. TU ESTI PE FATA CU CAMPIOANA UNEI MARI IUBIRI(CE PENIBIL). D-L iOANITOIA, TOLONTAN SI DIGI LUATI MASURI CU ACEST OM CA ALTFEL O SA CADETI SI D-VS IN DERIZORIU.

Bizzy (3 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:16

Decebal, de munca cand te apuci si tu? Nu-ti e aiurea asa? 🙁

Catalin (3 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:16

Si inca ceva. Sunt total de acord cu suspendarea lui MM pentru instigare, dar si a ziaristului Decebal Radulescu. Pentru prostie. Un jurnalist trebuie sa fie echilibrat, nu e suporter.

Adrian (9 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:18

Absolut minunat articolul,realist, un om cu un caracter extraordinar si un ziarist exceptional.Te-am urmarit si aseara,esti ca o raza de lumina intre toti vandutii din presa asta,intre toata becalizarea asta.Meriti tot respectul,ti-am mai spus eu tie.Abia asteptam articolul tau,parerea ta cu privire la acest aspect.Ti-ai asumat un mare risc,acum probabil o sa fii injurat de toti dobitocii,presiuni ,etc.,dar tu mereu ai ramas cu capul sus.

BUREBISTA (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:18

porti un nume caruia nu ii faci cinste”DECEBAL”

florin (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:18

Adam, cea mai buna replica data acestui articol.

daniel (4 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:19

Tot timpul au fost suspendati suporterii si amendata cluburile dar niciodata cei ce instignat la violenta cu o saptamana premergatoare meciului ar fi bine sa fie suspendat mm stoica sa vedem ce va fi dar lpf nu stie sa taie raul de unde trebuie va suspeda din nou suporterii si gata ia impacat pe toti vb lui mitica si hai la una mica MM .

Lereter (30 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:19

Dle Decebal, te-am laudat de atatea ori pentru rectitudine,pentru corectitudine. Azi-eu antistelist,convins- nu pot sa omai fac.Nu poti scuza Rapidul (suporteri,organizatori,jucatori) pentru marlaniile facute,-vazute de o intreaga tara-spunand ca MM Stoica si Reghe au instigat. Sa fim seriosi !.De atatea ori suporterii rapidisti au fost iertati,acum au lovit jucatori,au aruncat cu obiecte,cu scaune,cu lichide,au fost chestii pirotehnice,injurii,scandari ne neauzit ,in public etc.. NU AI VAZUT ASTA ? ARE ASACEVA VREO JUSTIFICARE ?.Deci stimabile,o fi artagos,arogant MM,o fi Reghenckamp un tip reactiv,dar ce au facut rapidistii este abominabil.Intr-o tara normala,vreo 6-sase- luni nu s-ar mai putea juca acasa.Acest club,in haos,pentru ce face-in mod repetat-trebuie exclus din prima liga.La Rapid sint permise chestii aiuristice.Intamplate in alta parte,evenimentele astea erau altcum pedepsite. Pina cind ? Si apoi dle Decebal, vei fi dta rapidist,dar echidistanta,respectarea realitatii si bunul simt trebuie sa prevaleze la un jurnalist. Asa cred eu,de data asta „ati dat cu bata in balta”.

1923 (4 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:19

Respect Decebal! Ai pus punctul pe i! Cata ipocrizie aseara la TV, toata lumea arata faza cu Reghecampf dar nimeni nu zicea nimic de faptul ca A PROVOCAT! Daca mergea linistit la banca fara sa faca semne suporterilor nu se intampla ce s-a intamplat… Concluzia: semeni vant, culegi furtuna. Cat despre fotbal, marea campioana a fost tinuta bine de tot in frau o mana de copii (cu cateva exceptii) cu stomacul gol. Legat de suporteri, am fost suntem si le vom fi mereu superiori, pe planul asta ei nu exista! (s-a vazut aseara, refuza sa vina in Giulesti de ani de zile pentru ca de fiecare data cand realizeaza cat sunt de mici de fapt)

marco (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:19

RESPECT DECEBAL RADULESCU !!!! singurul care le spune pe fata !

adriannn (2 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:20

Meseria de zi cu zi a lui Decebal Radulescu este cea de ziarist? Cea mai buna gluma posibila…Baiatu asta scrie ca si un copil de 8 ani!
Un defect pe langa cele 100000 ale lui Decebal Radulescu este acela de a fi rapidist…

feroviarul (4 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:20

Sovieticii au iesit la atac (pe net), in loc sa citeasca articolul fara partinire. Sa mai asculte si alte opinii, chiar ale celor ce reprezinta o parte importanta din istoria clubului ce vine de la Moscova. Dar ce pretentii poti sa ai de la niste oameni ce le place sa se laude cu rezultatele obtinute de clubul ce il simpatizeaza, fara sa-i intereseze si cum au fost obtinute.
Felicitari ptr articol !

Mike (14 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:21

Dezamagitor…daca eu sunt arogant cu dumneata nu inseamna ca itzi potzi permite sa dai cu bricheta in mine…si de ce pana la golul lui Bourceanu n-au fost probleme de genul asta…? Acest articol e dovada ca n-ati progresat deloc din punct de vedere profesional…

calin (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:21

ai spus ca rapid a jucat bine !!! ajucat poate 10 min. fotbal…in rest fragmentau jocul..vezi herea cand sa aruncat in apropiere de careul stelei .arbitru trebuia sa dea galben si altii au procedat la fel iar in min. 4 dica nu crezi ca trebuia eliminat dupa ce la faultat din spate pe tanase…dar nu tu vezi ca rapidul ajucat bine vezi si statisticile….salut dar

Geo (2 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:22

La fel de instigator esti si tu prin ceea ce scrii, un fel de fan rapidist al gazetariei.

Cristi (2 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:23

Socant este ca te mai lasa lumea sa te numesti ziarist.

Cetatean (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:23

Nu pot spune mare lucru legat de articol, dar totusi boala persista si in activitatea jurnalistica, asa cum se precizeaza inca din inceputurile acestei relatari. Boala jurnalistica nu are leac, se doreste intodeauna inclinarea blantei doar in sensul dorit si nu se mai tine cont de impartialitate. Condam astfel de activitati jurnalistice si mai mult astfel de comportament in candrul unei competitivitati sportive. Un lucru e clar, si sper ca toata lumea sa inteleaca, ca astfel de lucruri ar trebuii judecate dupa reguli si norme stabilite, de catre persoane abilitate, si nici decum dupa cum ar fi moral sau „vezi domne” ca trebuie sa extirpat un anume individ sau altul. Romanii, incerc sa exclud generatia cu acces la informatii, atunci cand dau de greu sau au o situatie confuza arunca pisica la vecin si se cred mai presus de orice mintindu-se pe sine car sunt in stare sa rezolve orice problema si ca ei sunt indreptatiti sa comenteze si sa propuna decizii in necunostinta de cauza. Domnul „reporter al anului 2005” TU esti cel care vezi lumnea si o descri asa cum ti-ar conveni, Tu esti cel care vrei sa dai sensul unei situatii, Tu esti cel care instigi …. dar defapt TU nu esti, prin prisma activitatii jurnalistice, IMPARTIAL. Consider articolul nici mai multi nici mai putin decat un puroi, ca bine le mai zici TU.

Liviu (2 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:23

Pentru toti cei care il aparati pe MM sa va fie rusine ….Steaua are niste jucatori exceptionali dar niciodata nu o sa va depasiti conditia de tarani daca tineti in club specimene gen Mihai Stoica

Cambera Bogdan Gabriel (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:23

Cred ca ar trebui sa ramai mai echilibrat cand te apuci de compus articole care culmea mai sunt si publicate. Bunicul meu a fost un mare rapidist( care nu lipsea de la nici un meci; mergea mereu la stadion si culmea a murit pe stadion la finala cupei cu Petrolul) eu am iesit stelist. Nu-l apreciez deloc pe MM, dar gresiti amarnic luand apararea asa zisilor supeorteri rapidisti. Eu era sa mananc bataie de 2 ori in Giulesti la tribuna oficiala pe motiv ca nu scandez si nu cant cu ei( la meciuri din cupele europene cu alte echipe decat Steaua). Mizerie, instigare la violenta, injurii si comportament suburban ca in Giulesti nu am vazut nicaieri(am fost pe majoritatea stadioanelor din tara fie la tribuna zero fie la oficiala). Elogiati voi astfel de suporteri. Ce s-a intamplat aseara e regretabil. Dar va intreb sincer: MM l-a provocat pe suporterul care l_a vovit in cap pe Vlad Chiriches. Imi pare rau dar incepand de astazi nu cred ca mai are rost sa va ciesc editorialele. Sunteti rau intentionat si partinitor. Pacat de ziarul asta ca era singurul care mai avea editorialisti buni.

adrian (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:24

Zzz…Tu tii cu steaua dar limba romana nu tine cu tine! Deloc!

zeke (4 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:25

decebalule, toata ura asta a ta o sa ti se intoarca in freza. Nu esti nici mai breaz si nici mai inteligent decat vrei tu sa pari.

despreunii (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:25

sper si cred ca in dreptul tau sa scrie SUSPENDAT….din cauza caracterului pe care il aveti ati ajuns in halul acesta.Nu cred ca este normal sa mai apara in ziar si la televiziune informatii depre un club care nu aduce nici o valoare fotbalului romanesc doar rusine si benibilitate prin mesajul afisat de jucatori la intrarea in teren…..va bateti cu pumnii in piept ca iubiti clubul , culorile si nu vreti sa parasiti clubul dar altul este adevarul…nu sunteti interesanti pe piata transferurilor…incercati la diviziile secunde

donflorik (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:25

ce mizerie de articol.
daca era ceai inseamna ca este normal sa arunce cu el?
ti se pare normal sa se arunce cu obiecte in teren d-le autor?
meci de meci oaspetii de pe banca de rezerve sunt scuipati, injurati, se arunca cu tot felul de obiecte.
nu numai cei de la steaua.
toti.
meci de meci.
ce vina are MM aici??..si crede-ma ca nu sunt vreun fan de al lui, le are si el pe ale lui slava D-lui…

asta e romania.
de-aia suntem peste tot primii.
mie mi-ar fi rusine in locul dvs. sa scriu asa ceva.
dar, e libertate de expresie.
oricum, de-aia e presa din romania moarta, inclusiv cea sportiva.

atat.

alex (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:26

Domnule Decebal, ii scoti curati pe acele animale din Giulesti, al caror loc e mai degraba la puscarie? Cum se poate asa ceva??

Voi jurnalistii, conducerea Rapidului si (mai ales) jucatorii: cum puteti sa inchideti ochii si sa incurajati astfel de manifestari ale suporterilor??

Asta inseamna ca si voi sunteti cam la fel daca incurajati aceste mizerii neumane…Trebuie sa luam masuri pt ca astfel de oameni sa nu mai faca asa ceva, iar daca fac..sa plateasca scump.

Din cauza asta avem si imaginea proasta in afara, in primul rand din cauza jurnalistilor ca tine care, in loc sa nu tolereze asa ceva, muta vina pe altii.Suporterii sunt de vina 100% clar.

Decebal eu stiu foarte bine ca esti rapidist convins dar incearca sa privesti obiectiv.

Eu nu tin cu Steaua, tin cu fotbalul romanesc, dar cum sa ma duc cu sotia mea pe un astfel de stadion cu acel gen de oameni? Cum?

Stii tu ca n-a fost urina aruncata?? ai gustat cumva sa vezi? da..era ceai de sunatoare…Dupa mintea ta..credibilitate 0

Indiferent ce ar face Mihai Stoica, sa nu uitam ca acei suporteri au mai facut asta de inca …cateva zeci de ori pana acum..Pai pana cand??

RUSINE JURNALISTILOR ROMANI ca Decebal RADULESCU.

O RUSINE.

Syntrax (15 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:26

Cand Sumudica se prindea de aia mica,in fata suporterilor stelisti,de ce nu ai scris un articol in care sa il critici??

Ovidiu (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:26

Mai lipsea sa spui ca MM a aruncat cu bricheta in Chiriches si ca tot el a facut pipi in paharul de cola care a fost aruncat peste Reghe (chiar cel care a aruncat se lauda azi pe facebook cu „cocktail-ul sau”)

A provocat prin mersul sau stupid. Dar ce ai vrea mai Bula, ca asta esti tu, bula de ziarist, sa leviteze?

De ce nu spui ca Stadionul Giulesti ar trebui darmat la cum arata? De ce stewarzii care stateau laga „Gica” cu cocktail-ul nu l-au luat de sub aripa si nu l-au predat politiei?

Macar MM, asa cum e el, face lucrurile pe fata, nu ca tine, ros-visiniu din ferentari macheat ziarist

darvvin (3 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:26

SUSPENDAȚI-L PE D. rĂDULESCU de la gsp sau riscați să rămaneti fără cititori ( ca și prosportul)

zz (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:27

Dupa acest asa-zis articol pun un titlu …
Instigatorul la violenţă Decebal Radulescu. Nu-i mai cititi articolele!

Eu cel putin asa am sa fac.

Tudor (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:27

Ce au sarit stelistii. S-au obisnuit ca toti ziaristii sa-i ridice in slavi, ca sa nu zic altceva mai porcos. Respect Decebal Radulescu ! Dar sa fim seriosi, MM e un puroias, puroiul mare e clanul Becali, Sandu si Dragomir.

Alin (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:27

Foarte bun articolul!!! FELICITARI!!!

ultras steaua (9 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:27

respect orice opinie,chiar si una ca a ta lipsita de obiectivitate,cred ca intentionat ignori anumite lucruri intamplate aseara,pe deoparte iti inteleg ura fata de mm stoica pt ca si eu il detest teribil si din cauza lui si a lui becali nu merg pe stadion,ceea ce nu inteleg e de ce le ei apararea unor asemenea indivizi ca fanii rapidului,ceea ce fac ei meci de meci e inadmisibil daca tu crezi ca e normal esti intr o mare eroare,am inteles ca cei de la steaua sunt de vina iar ingersii din giulesti sunt nevinovat

Unwearied (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:27

credeti ca daca meciul se intrerupea prin minutul 75 la 1-0 pentru rapid, mai intrau stelistii pe teren? Hai sa fim seriosi.

carmin (2 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:27

Lichidul putea sa fie si apa sfintita de la Ierusalim, iar antrenorul stelei putea sa le arate si fundul, suporterii nu au voie sa arunce inspre teren si inspre oamenii din teren. Crezi ca din tribune nu au fost aratate degete si injuraturi tot meciul.
Faceti niste concursuri deschise. Angajati niste ziaristi adevarati la gsp. Da-ti-l afara pe radulescu instigatorul din gsp care probabil a scris la misto ca sa instige suporterii stelisti de data asta.

urzica (1 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:28

Am facut eforturi serioase ca sa citesc acest articol. Penibil. Devii, din pacate , „avocatul diavolului”, cu pledoarie saracacioasa, de fan . Degeaba ti-ai luat matura si mopul ca sa cureti „julestiul”. Acolo sunt grajdurile lui Augias. Incerci sa cosmetizezi a Rapidul dar parca rujezi o femeie, evident prost, transformand-o involuntar, dupa ce ca e urata, intr-o paiata. Si inca ceva. Incercarea ta slabutza de a minimaliza vina cfr-istilor seamana cu discursul lui Ceausescu la procesul din Dealul Spirii, cand a devenit brusc, din acuzat, acuzator. Articol slabutz, patetic, scris la nervi. Sau cu multa ura.

sam murray aka aghentul (11 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:29

ce au sarit astia, instinctul de turma le dicteaza logica. nici n-ati citit art. sunt sigur.:)

Mircea (2 comentarii)  •  15 aprilie 2013, 15:30

Chiar esti incredibil. Deci suporterii rapidisti nu pot fi acuzati decat de faptul ca s-au luat de fata lui MM? sa inteleg ca in conceptia ta de ziarist faptul ca suporterii rapidisti au aruncat cu obiecte pe teren, faptul ca l-au lovit pe chiriches, faptul ca au rupt scaune si au aruncat cu ele pe teren, ca i-au dat lui Reghe cu suc sau orice in cap, faptul ca au injurat jumatate din meci, faptul ca au intarziat inceperea meciului incalcand legea din tara asta, toate acestea sunt de nereprosat si sunt vina lui MM. MM nu a facut nici un gest pana nu a fost lovit chiriches. ce mai spui de asta?

Comentează