Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Felix, mi-e ciudă de mor!

Mi-e ciudă de mor. Mi-e ciudă că începem să ne facem mici de tot. Noi, jurnaliştii de sport. Unii dintre noi. Mi-e ciudă că meseria ne e batjocorită şi că valoarea şi forţa ei scad consistent o dată cu fraternizarea […]

luni, 11 martie 2013, 6:38

Mi-e ciudă de mor. Mi-e ciudă că începem să ne facem mici de tot. Noi, jurnaliştii de sport. Unii dintre noi. Mi-e ciudă că meseria ne e batjocorită şi că valoarea şi forţa ei scad consistent o dată cu fraternizarea bolnăvicioasă a unora dintre noi cu personaje din fotbal. Cu personaje care n-au curajul să se ia la luptă dreaptă cu noi. Bagă cuţitul pe la spate sunînd şefi de trusturi şi ameninţîndu-i.

Povestea de azi sună aşa. Colegul Costin Ştucan, de la ProSport, nu mai face emisiunea „Ora de ProSport” de pe Sport.ro. De ce? Pentru că pe Gigi Becali l-au deranjat foarte tare dezvăluirile jurnalistului cu telefonul fără fir. Imaginile cu Becali cerînd schimbări prin stîlpii de telegraf Mache, MM şi cine mai era p-acolo.

A fost supersubiect
Pe Felix Draghici îl ştiu de multă vreme. Nu cunosc dacă el a luat decizia excluderii lui Costin, dar l-am amintit pentru că am pretenţia că-l ştiu bine şi pentru că e şef în ProTV. Ne cunoaştem demult. E un jurnalist excepţional. Un om onest, un comentator tv, printre rarii care dau drumul din piept cuvintelor potrivite cu o lejeritate care mă sperie. Sînt convins că Felix ştie ce valoare a avut demersul jurnalistic al lui Ştucan. Ştie că ziarul concurent, site-urile concurente, televiziunile concurente, toată presa din România, dar şi marile ziare din Anglia l-au preluat pe Ştucan.   Mă rog, imaginile publicate de Sport.ro la emisiunea lui Ştucan. Asta e valoare pură. Asta înseamnă publicitate uriaşă pentru emisiune şi trustul tău, făcute gratis, şi aduce de la sine un premiu pentru jurnalistul care a reuşit performanţa. Numai că lucrurile s-au văzut altfel acolo.

Îl ştiu pe Ştucan de 18 ani

Un telefon al lui Gigi Becali i-a sensibilizat mult mai mult pe colegii mei. Patronul Stelei s-a arătat deranjat că i-a fost dezvăluit gestul „tocmai de prietenii mei”. Şi a anunţat că trustul Pro va fi interzis la Steaua. Dar a lăsat totuşi o portiţă. „Dacă îl daţi afară pe Ştucan de la Sport.ro, vă las!”. Şi aici e marea dramă. A unora dintre jurnalişti. Că cedează uşor presiunii, pentru că la altceva nu vreau să mă gîndesc. Ştucan nu mai face „Ora de ProSport”. Să fim înţeleşi, colegul meu Costin Ştucan nu e  perfect. I-am spus chiar eu în anumite momente că exagerează. Dar un jurnalist chiar trebuie să fie agresiv, incisiv şi drept, corect în ceea ce face. Să spună şi să scrie ce-i dictează conştiinţa, nu ce ar putea să-i aducă alte foloase. Şi Costin e unul dintre cei care-şi fac meseria cu mare pasiune şi corect. Îl cunosc de 18 ani. Ştiu bine despre cine vorbesc.

Preşul MM
Totuşi, cel mai trist în toată povestea asta mi s-a părut altceva. Bucuria bolnavă, a unui om bolnav,  MM Stoica, la aflarea veştii că Ştucan nu mai face emisiunea. Vineri, după ce Steaua a fost anuntaţă că jurnalistul a fost pus în genunchi,  MM Stoica a postat un mesaj pe Facebook care suna aşa: „Ştucane, depresiv mic şi virgin, o să ne lipseşti!” Bucuria slugii care fusese anunţată de patron, nemăsurată. Nu s-a mai putut abţine. S-a dat de gol. Şi-a reconfirmat caracterul mizerabil şi i-a dat de gol şi pe susţinătorii lui Becali din „Trustul Pro”. Dar cu MM e cu totul altceva. El s-a insinuat în povestea asta ca să-şi dea importanţă. Să creadă lumea că el a pus, de fapt, umarul la îndepărtarea lui Ştucan. Că are forţă. Nu! El e, în fapt, un soi de palton care-l îmbracă pe Reghe cînd Steaua marchează.  Altceva nu ştiu să facă acolo.

Pentru o presă curată

Am trecut şi eu printr-un asemenea moment în anul 2009. Cînd am fost dat afară de Dumitru Dragomir de la GSPTV. Nu l-am slăbit o clipă, şi n-a mai rezistat. A întrebat Trustul Intact ce dorinţe are de la Ligă, le-a îndeplinit, era vorba de programări la ore convenabile pentru meciuri, deci, le-a îndeplinit cu condiţia ca eu să fiu dat afară. Domnul şi doamna cu coloană vertebrală de gelatină,  o anume Sabina Petre şi Cristian Creţu, şefi pe atunci, m-au expulzat. Alături de mine a fost Costin, care a demisionat în semn de protest. Şi căruia îi mulţumesc şi acum.  Realizam împreună emisiunea Contraatac pe care chiar noi o lansaserăm. A fost un gest care m-a impresionat şi care m-a făcut să înţeleg multe lucruri. Şi acum, ca şi atunci mi-ar plăcea să existe solidaritate pentru ca presa sportivă să nu fie înghiţită de rechini. E un semnal de alarmă fără precedent ce s-a întîmplat în ultimele zile în Trustul PRO. Acum trebuie  ca şi suporterii, iubitorii de fotbal, care înţeleg bine ce înseamnă presă, dar mai ales colegii mei şi ai lui Ştucan să iasă şi să fie solidari cu el.

Pentru o presă curată. Ştiu şi văd că sînt printre noi jurnalişti blătari. Ce-i drept, puţini, dar sînt. Pentru că le merge bine, plesneşte cămaşa pe ei de sănătate, dar treaba lor, deja sînt ieşiţi din breaslă. Ei îşi negociază conştiinţa, vorbele, pentru bani. Ştiu bine despre ce vorbesc.

Azi i-am dat un mesaj prietenului meu Felix Draghici. Mesaj la care încă aştept un răspuns. Suna aşa: „E trist! Pe bune că e trist! Mă simt trădat de fraţi de-ai mei!” Îl anunţ pe Felix că are spaţiu pe blogul meu pentru a spune oricînd ce doreşte în legătură cu subiectul de azi.

Comentarii (755)Adaugă comentariu

Alex (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:13

acum poate sa aplice pt postul de asistenta a lui Capatos e acelasi gen de jurnalism pe care-l practica el… :)))))))))))

Dan (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:13

Bravo, Decebal! Nu sunt fanul tău, recunosc, Ștucan trebuia dat afară de mult (pentru că făcea o emisiune proastă, nu pentru că a deranjat pe cineva), dar ai mare dreptate în tot ceea ce ai scris. Sunt si eu ziarist – în provincie, e adevărat – și mă sperie felul în care sunt hăituiți ziariștii care deranjează „oameni”, în 2013. Ștucan e un exemplu, ce s-a întâmplat cu Pagina de Media e chiar mai grav. Am o veste bună pentru tine: numai voi, cei de la marile ziare și posturi TV, puteți schimba ceva. Voi creați personajele precum Becali sau Stoica, voi le puteți trece în umbră. Dacă nu mă înșel, Stoica primește bani buni ca să-și dea cu părerea la TV. Voi îi faceți, voi să-i omorâți! 🙂

Felix (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:13

Cum poti sa scrii ceva urat de steaua sau de ciobanul suprem? Asta e de neconceput… Au murit oameni sa scapam de un sistem si vad ca acest sistem se intoarce sub alta forma.
Echipa regimului criminal si scarbos, a devenit echipa-audienta despre care nu trebuie sa scrii decat de bine pentru a multumi gloata amorfa, care da click-uri multe pentru a citi salivand si behaind de placere cat de freza pe mijloc are reghe, chiri-ciri cash sau anamaria curvan.
Stiu ca te-am uns pe suflet cu textul asta, Decebal :). E trist si adevarat – jurnalismul sportiv e slugareala la palat. Ati ramas putini cei cu coloana vertebrala dar veti dispare precum Craiova si Timisoara rapusi de mirajul audientei unui popor ce se afunda din ce in ce mai mult in prostie si staule… Pacat. Respect Decebal!

Stand Down Cafe (3 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:13

Salut, e pentru prima oara cand scriu pe un blog d’asta de jurnalist.
Citez
„Dar un jurnalist chiar trebuie să fie agresiv, incisiv şi drept, corect în ceea ce face.”
E foarte adevarat, dar prima conditie este ca indivudul despre care vorbesti sa fie jurnalist. Conditie ce nu e indeplinita in cazul lui Stiucan.

P.S. Daca nu ati avea sport.ro sau gsp.ro in spate, blogurile voastre ar fi zero, fara vizitatori. Ca doar nu ai pretentia ca ai cititori?!

cryyss (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:14

stiucan asta orice e numai ziarist nu era. nu stia decat sa denigreze pèe toata lumea in schimb ekl era cel mai tare din parcarea goala. incet incet te apropii si tu de el fiti ziaristi nu „radio santz”

cristian007 (3 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:15

Prosport a ales : bani care vin legati de Becali sau Stiucan. Sa fim seriosi Stiucan a incalcat deontologia jurnalistica, coborand stacheta la un nivel care nu mai putea fii suportat de nici un om normal. Mironica urmeaza aceasi cale. In definitiv jurnalistii sportivitrebuie sa inteleaga ca sunt niste paraziti pe un organism(sportul in acest caz), trebuie sa-l muste cat sa se hraneasca nu sa-l omoare. Cat despre matale o sa vedem kum stai cu deontologia. Doar esti pe acelasi stat de plata(la Digi) cu presul MM. Ce o sa faci o sa itzi dai demisia?? O sa pierzi o paine alba de dragul deontologiei ??

Florian Saiu (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:15

Buna seara!
Nu ne-am cunoscut niciodata personal, dar acest lucru nu ma impiedica sa te felicit pentru pozitia ta. Din pacate, astfel de abuzuri au devenit, de ceva vreme, simple obisnuite. Tocmai pentru faptul ca se bagatelizeaza si se batjocoraste dreptul la exprimare, ba chiar dreptul la munca al unui om, fara ca cineva sa miste un deget, asigura demersului tau o tusa de demnitate. Si sansa unui simplu multumesc.

roman (9 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:17

Felicitari pentru articol. Restul e can-can.

Gicu (10 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:18

Nene Decebale, a fi ziarist nu e sinonim cu a avea imunitate la trancanit prostii. Etimologia cuvantului „Stucan” e probabil bazata pe stiu si can, asa ca numitul detinator ilegal de legitimatie de ziarist se poarta ca pe imasul propriu. Propriile frustrari legate de superioritatea Stelei asupra favoritei personale si perceptia de imunitate au dus la excese de subiectivism si acuzatii nefondate, asa ca numitul nu va fi regretat ca ziarist.

vasile morar (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:18

Felicitari Decebal pentru pozitia exprimata, pentru solidaritatea cu un coleg, in cazul unui abuz clar facut in „numele” interesului unui individ (ce greu pot folosi si acest apelativ la adresa lui becali), a unei grupari (Steaua, mm, etc.). De ce? Pentru ca la ei e puterea, mai ales cea a banului si cea aducatoare de rating ieftin. Trist ca in tara asta asemenea gainari, dar bogati, insa lipsiti de scrupule aduc rating…

fabregas (8 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:19

Becalizarea si mioritizarea fotbalului romanesc sunt boli care, iata, incep sa atiga si pe cei care nu s-au tratat la timp. Alocarea spatiilor de emisie si editoriale acestui personaj sinistru, paranoic si violent l-au transformat intr-un animal de prada care nu cunoaste nici teama si nici limita. Setea cu care alde Udrea, Iovanovici sau Vali Moraru sorb laturile varsate de ciobandant, carora li se alatura uneori si Hopa Mitica de la liga mica, nu fac decat sa triumfe imbecilitatea si subcultura urbana. Nu sunt fan Stucan dar el poate fi doar prima piesa din domino.

Trita Fanita (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:20

„E un semnal de alarmă fără precedent ce s-a întîmplat în ultimele zile în Trustul PRO. Acum trebuie ca şi suporterii, iubitorii de fotbal, care înţeleg bine ce înseamnă presă, dar mai ales colegii mei şi ai lui Ştucan să iasă şi să fie solidari cu el.”

vrei sa fi solidar cu stiucan? super…fara beeeeecali de acum incolo la tv sau in ziare…aaa…dar stai, fara beeeeecali nu vindeti nimic! de ce? pentu ca primul lucru pe care il faceti la orice emisiune „de sport” (doar voi le considerati de sport, dar se vorbeste doar de de bazaconii) il sunati pe beeeecali sa isi spuna parerea!!! voi l-ati creat, voi sa-i suportati cutitul cand il infige in voi sau colegii vostri!!!

PS: te invit sa iti dai cu parerea la comment.

cica impartial (3 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:22

vezi tu Decebale…,este nedrept.. ,dar la fel de nedrept este sa ai porniri de suporter atunci cand crezi ca esti un jurnalist impartial,si este si cu mai putin temei in cazul tau de suporter rapidist sa ai opinii atat de vehemente despre clubul cel mai mare din ROMANIA -patronat de un cioban-club ce face in acest moment performanta.
Probabil sfat pentru tine,ca pentru Stucan s-au epuizat televiziunile,mai putin comportament de suporter ca…

numai bine!

teo (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:22

Eu sincer nici nu stiu de ce l-au dat afara….oricum la ora la care facea el emisiune, nu-l urmarea nimeni!

berbec (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:23

ciocu mic k vine becali si baga o mutura si pe la gsp .

Robert (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:24

In Romania NU exista jurnalisti sportivi!!!
Toti suntetoi o apa si-un pamant (de flori). Nu va intereseaza decat cancanuri si ce se intampla in afara terenurilor de sport; baze sportive construite indoielnic, ce a facut unu’ sau altu’… Prestatia sportiva indiferent dse sport e pe plan secund indiferent de numele pseudo-jurnalistului. Comentariile de la meciuri sunt absolut penibile, emisiunile aferente sunt catastrofale. Asta e „jurnalismul de sport” din Romania. Te uiti la un meci si in loc sa-ti comenteze faza, crainicul iti povesteste din istoria clubului sau ce masina si-a cumparat jucatorul…
Acum, mai la obiect, ce conteaza ca un patron ii transmite antrenorului ce si cum sa faca??? Cui ii pasa??? Echipa lui, banii lui, treaba lui…
Ar trebui sa dispareti cu totii din meseria asta deoarece niciunul dintre voi nu e cu adevarat de meserie; sunteti veniti din varii locuri cu varii scoli si habar nu aveti de viata voastra; din cauza asta e si atat de slaba tagma voastra. Pe lista unui on serios a deveni jurnalist sportiv in Romania cred ca e pe ultimul loc. Scuze, pe ultimul loc e meseria de politician.

4ever stiinta (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:25

bravo pentru curaj, Decebal si incurajari pentru Stucan!

eu (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:25

Partea cu MM cea mai frumoasa, nepretuita. E un articol de bun simt care merita citit. Felicitari!

ovidiu_3003 (67 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:25

Nu am nicio indoiala ca Steaua a facut blaturi …cu asemenea oameni de fotbal …gainarul sef .nasu ,mm,RegheBlat …fii convins ca steaua A CASTIGAT CAMPIONATUL DATORITA BLATURILOR..asa cum exista jurnalisti blatuitori …asa este si viitoarea campioana a romaniei la fotbal .
Nu mi pasa de presa libera catusi de putin …chiar daca spune adevarul nu o ia nimeni in seama .
Voi si noi nu contam …suntem considerati prosti …

Luke (9 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:25

1. Nu imi place nici de Becali nici de Stucan, asa ca sper ca am o parere mai putin subiectiva.
2. Decebal – apreciez solidaritatea cu un coleg de breasla. Este ok. Insa esti putin subiectiv. Mai ales cand emiti motivul – prin omisiune. „Pentru că pe Gigi Becali l-au deranjat foarte tare dezvăluirile jurnalistului cu telefonul fără fir” – este mult mai putin decat ultimele saptamani despre scenarii cu blaturi. Cred ca acolo a fost problema. Nu poti sa acuzi la nesfarsit, fara dovezi, si sa astepti ca partea acuzata sa iti intoarca si celalalt obraz.
3. Jurnalism este altceva decat facea Stucan. A intrat intr-un joc periculos (cancanuri) si este normal sa iti asumi ca un joc este periculos pt ca se pot intampla accidente. care s-au intamplat.
Daca era cu adevarat jurnalist, poate ca Mocanu l-ar fi sustinut. Insa un jurnalist adevarat nu facea ce a facut Stucan, asa ca Mocanu a luat decizia corecta.
4. Una este un om, un priten; alta este un jurnalist. Noi apreciem munca lui de jurnalist, nu profilul lui in afara acestei meserii.
5. Nu il simpatizez deloc pe Becali pentru infumurarea lui. Chiar imi este antipatic. Insa in acest caz a actionat normal. Daca tu erai in locul lui probabil incercai sa faci acelasi lucru.
6. In final pentru Stucan: ataci murdar, esti atacat murdar. Cum el a inceput razboiul, putea sa impuna tonul: murdar sau curat. Cineva care ataca murdar nu va avea sustinere in razboiul lui. Si atunci trebuie sa se gandeasca la magnitudinea adversarului. Pentru ca orice s-ar zice adversarul lui are parghii si influenta mult mai mari

Florin (43 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:26

In sfarsit l-au dat afara pe ordinarul ala de Stucan.Trebuia sa se intample de mult timp acest lucru.Felicitari trustului Pro

Alin (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:26

Bine i-a facut lu cap de stiuca ala !!! Ala nu era jurnalist de sport !!! Locul lui este la cancan. Numai la scandal instiga !!!

Gbn (5 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:26

Stu”cancan” nu mai are de mult timp treaba cu jurnalismul sportiv, doar cu tabloidele sportive. Asa cum nici tu nu ai. Si nu aveai nici un cititor daca blogul tau nu era pe pagina gsp-ului. Pentru ca nu sunteti jurnalisti, sunteti doar niste copii ieftine. Ati patat meseria asta de ani de zile.

jimerino (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:26

un comentator a scris „ironie fina” si „mironica” in aceeasi fraza. sa-i fie rusine!

musiu (5 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:27

Bravo Decebale ! Nu tot oierul a inchis si emisiunea lui Banciu si Mironica de pe sport.ro ?Acum Mironica s-a cam inmuiat.

harald (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:27

imi pare rau ca trebuie sa o spun dar ce ma priveste pe mine ca cititor al gazetei sporturilor daca gigi cere schimbari e problema lui…el e patron. In plus „presa sportiva”din Romania se ocupa doar de viata extrasportiva a jucatorilor si se grabeste sa dea cu pietre oride cate ori vede ca o echipa merge bine.

radu g (3 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:28

..nu te supara degeaba vi si dramatizezi cu povesti si baliverne ..fara steaua nu va puteti face nici o emisiune nici un ziar si stiucan e un nesimtit care o merita si merita sa fie dat afara de tot..daca simpatizezi cu o alta echipa f bine dar nu ataca de fiecare data nu denigra orice performanta a stelei si asa avem putine in romania si el facea asta si in modul cel mai nesimtit…sper sa il zboare de tot

radu (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:29

Asta e primul pas. Urmatorul va fi sa va cereti scuze fata de suporterii CFR-ului pentru imaginea proasta pe care i-ati construit-o echpei, la comanda celor pe care azi ii desfiintati!

observator (5 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:29

Toti cei contra lui stucan sunt din cei multi da prosti !

han (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:29

Costin Ştucan are dreptate ! blaturile sunt in fiecare etapa

barnabas (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:29

Presa sportiva in Romania nu exista … nu zic ca Steaua nu are merite extraordinare … da chiar toata ziua ?? mai multi ca si Radu Banciu am vrea decat toti l..gaii lui Becali si a Stelei

coco (12 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:30

foarte bine i-a facut! asa merita! stucan e o nulitate de ziarist sau prezentator de sport! in fiecare emisiune vorbea numai de blaturi si de tot felul de inventii de kkt! intotdeauna a criticat Steaua sau ce s-a intamplat in jurul ei! niciodata nu a zis ceva de bine, decat la misto sau plin de ironie! trebuia scos demult de la tv!

andrei (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:30

Vezi ce zici de MM, ca te da afara de la Digi!Am auzit nu stiu daca-i adevarat, ca el da bonusuri la Digisport ziaristilor care-l pupa in c..r pe el si pe Gigi gen Naum, A Niculescu,Ivanovici!E greu sa-ti faci azi meseria de jurnalist, toti vor sa te cumpere iar daca nu reusesc iti baga strambe!Imi pare rau de Stucan, dar asta-i viata, cu unii e mai rea, cu altii care au limbi catifelate e mai buna!

behaitoarea_woody (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:30

E plin de stelemizde care se bucura acum… Stucan era printre singurii care mai puneau intrebari. 90% din restul ziaristilor pupa in fund.

Db (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:30

foarte bine punctat ,dar mai trebuia punctat ca in majoritatea emisiunilor de sport pute a comentarii steliste ,nu se poate ca in aproape toate emisiiunile sportive depe toate canalele de sport sa apara . mm stoica , ilie dumitrescu, balint, panduru ,vochin,grasunovici ,stiucan era echidistatnt si asta a durut , asa cum a amenintat ca nu mai primeste reporterii sport ,ro sau prosport asas face si se impune si l;a arbitrii sau prin presedintele cel mai usior de corupt ,la o partifda de table cu brinzaru , se face ca pierde vreo 100 de mii si asa se da spaga , ciobanu ar trebui pus la punct ,puscariasu asta nu se dezminte si continua sa jigneasca sa ameninte sa dea afara oameni prin SANTAJ ,DUMNEZEU sa ne ocroteasca de aemenea oameni gen brinzaru cioban

lucian (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:30

Ai mare dreptate in tot ce scrii 🙁 !! mm este un PRES infect. Intreb si eu : Cand/Daca un oficial de la Borussia Dormund lovea un suporter platitor de bilet mai lucra animalul ala la acel club?!?!? mm a lovit ca o „pasarica” aparat de doua gorile ce se aflau langa el.

mm PRESHUL afecteaza Steaua financiar deoarece in loc sa cerseasca suporteri la meciul Stelei cu GAZ si cu Vaslui din Bucuresti putea sa isi foloseasca neuronul si sa ofere pachete de 3 meciuri ale Stelei acasa cu Gazul cu Chelsea si cu Vaslui si astfel avea 50.000 de oameni la 3 meciuri. Evident ca un meci cu Gazul intre un meci cu Ajax si unul cu Chelsea nu este atractiv pentru suporteri . Asadar Steaua putea sa mai faca rost de 60.000 de suporteri la doua meciuri de acasa cu Gaz si cu Vaslui inmultit cu zi 5 euro/bilet mai incasa 300.000 euro . Minus cheltuieli Steaua mai castiga 250.000 de euro asa in gluma. Si uite astfel cum PRESHUL de mm il costa pe Becali anul acesta salariul pe care il are +250.000!!!! euro ptc este un incompetent, indolent si evident k orice….si fudul. PRESHUL mm reprezinta forta de munca extrem de scumpa la cat de imbecil este si cat rau face Stelei la nivel de imagine. Astazi Steaua are jucatori excelenti un antrenor si un preparator fizic super si o maimuta manager care are meritul de a putea sa scuipe ( vezi episodul cu Becali) iar apoi sa linga. mm e primul PRESH pe care nu e nevoie sa te stergi , te linge el !

mm PRESHUL l.a jignit pe Piturca si multi alti jucatori/antrenori de valoare. Nu sunt fan Piturca dar in fotbal Piturca a insemnat enorm ca jucator pentru Steaua dar si ca antrenor. Sa ne imaginam ca la Bayern cineva vorbea asa de Klinsmann!!!- era expulzat din Germania.

Sunt alaturi de Stiucan . Nu e perfect , a gresit uneori dorind sa fie extravagant ori original. Dar prin comparatie cu mm PRESHUL este pur ca un inger.

Dragos Vlad (3 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:31

Cum se face ca va da lumea afara de pe la toate televiziunile ? Nu va da putin de gandit ? Stucan se poate numi oricum, dar nu jurnalist de sport. Locul vostru este la Capatos, atat.

gogu (9 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:31

care spuneti ca Stiucan e nu stiu cum nu intelegeti nimic,omul n are nimic cu Steaua,mai mult baiatul chiar e stelist,problema e ca majoritatea dintre voi aveti caracterul lui Gigi Becali si nu acceptati alte opinii

sorin fcsb (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:32

tare mult imi doresc sa nu mai apari la tv…steaua a facut blat cu patronul lui stucan (titlu pentru voi).regret pentru el dar si-a facut-o cu mana lui.prea lovea in steaua.blat blat blat.mai usor ca de acolo isi fac banii televiziunile.imi pare rau ca nu exista raspndere penala pentru toate inventiile si acuzatiile fara fond..iar daca exista o doresc mai stricta

max (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:33

Domnule Radulescu ,este penibil sa plangi acum sau sa te plangi, ar trebui sa ne uitam un pic in urma si sa vedem cate articole ati inventat cati oameni ati umilit sub pretextul ca exista libertatea presei ,exista, dar doar atunci cand considerati dvs.este grav ,dar ma intreb de ce nu luati atitudine si fata de doamna banciu care improsca cu noroi de 3-4 ani pe toata lumea,fata de acest nimeni de ce nu luati atitudine daca sunteti asa corect.

alex (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:34

este si vina voastra ca l-ati promovat intens pe becali , toata ziua il sunati , toata ziua stati dupa el , de aia a devenit is asa important acest om

adriano (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:34

Vezi cum gandesc oitele…Sunt orbite de oier incat nu mai pot suporta pareri contrare marii echipe a stelei.
Omul asta nu era perfect, dar acum s-a creat un nou caz Banciu.
Ma bucur ca nu tin cu aceasta echipa de non-valori si cu spirit de turma

Emil (3 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:35

Vad ca nu sunt singurul care schimba instant postul cand aparea stucan…daca si stucan e jurnalist eu sunt balerin (si am 96kg)…nu e nici o pierdere, nu poti ataca un brand ca Steaua de atatia ani fara nici cea mai mica dovada si sa te lase toata lumea in pace…desi metodele lui Gigi nu sunt cele mai corecte , asta merita marele „jurnalist”

Miştotică (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:35

Voi aţi promovat excesiv un cioban transformându-l în salvatore della patria şi uite că acum îşi permite să vă dea afară după bunul plac, prin şantaj de cea mai joasă speţă. Amuzant cum te loveşte viaţa uneori, nu-i aşa?!
Dacă aţi fi avut coloană de la bun început şi nu v-aţi fi reprofilat pe cancaniadă ( a se citi: linsul în dosul unor personaje gen Gigi, Borcea, Mititelu, Iancu, Mitică, Sandu, etc.) şi rămâneaţi jurnalişti în adevăratul sens al cuvântului, poate că acum lumea v-ar fi dat dreptate. Dar când nimănui nu-i pasă…
Rămâi să citeşti valul de comentarii complet inutile de pe aici şi mândreşte-te cu neo-analfabeţii care nici măcar nu-ţi înţeleg cuvintele. Ţine minte 5 cuvinte: „Goana după rating naşte monştrii!”

nausea (9 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:35

Si pe Banciu tot asa l-ati mazilit!
Toata presa e la mana securistilor & ciocoilor, nu numai cea de sport.
Ce cauta mm la emisiunea lu’ bebe ivanovici? macar pana se da verdictul, nu-l mai baga pe sticla pe puscariabil (e si nul pe toata tematica), rusine mai!
O sa te inchida si pe tine Decebale!

George (8 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:37

Decizia luata in cazul dl Stucan mi se pare justa. Chiar apreciabila. Este un jurnalist slab, majoritatea articolelor scrise de dansul fiind foarte slabe aproape de penibil.
In general calitatea jurnalistilor a scazut foarte mult dupa revolutie, acum parca se simte necesitatea de „curatenie” mai mult ca niciodata. Multi au articole inventate dimineata la cafea, copiate de ici de colo sau cu titluri SENZATIONALe, EPICe, EXPLOZIVe. Majoritatea cauta scandalul, si promovarea non-valorilor. Vor spune ca asta se vinde. Corect. Dar uita un proverb vechi romanesc: „ce semeni aia culegi”( iar un jurnalist este un semanator de opinii). Sa speram ca acesta decizie e doar inceputul curateniei, iar sita calitatii va cerne in continuare. Doar asa o sa avem o presa mai buna mai curata. Introducerea unui sistem de evaluare a articolelor cu note de la 1-10, ar putea oglindi calitatea jurnalistului.
Cu respect, va doresc o seara placuta!

Alex (12 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:37

Plevuscan era un ziarist de doi bani! Bine ca s-a dus. Nici cu pretenul Decebal nu mi-e rusine. Apropo, cum e cu cei CINCI dinti pierduti de Milanov la accidentarea GROAZNICA de catre Cadu?!? Atat de groaznica incat si un chior stia ca bulgarul va fi titular in etapa viitoare. Cum se face ca o sluga platita de cioban se plange… tocmai de cioban?!?

r3cky (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:37

Stiucan e pur si simplu nesimtit. Ura lui impotriva Stelei in transforma in orice altceva in afara de jurnalist e sport. Este posibil ca ceea ce se intampla in fotbalul romanesc sa nu-i multumeasca si sa nu le ofere destule subiecte lui Stiucan si lui Mironica. Dar de aici si pana sa sustii lucruri pe care nu le poti dovedi nici macar 1% e cale lunga… Nu tin partea Stelei, nu tin parte niciunei echipe. Dar in tara asta sunt atatea persoane care stiu foarte multe lucruri murdare despre echipele noatre (in special despre Steaua) dar n-ai nicio dovada. Asta cam ii ofera credibilitate ZERO lui Stiucan. Cand cei de la Otelul s-au ferit din zid ca Muresan sa inscrie s-a uitat foarte repede. Ca Danciulescu a luat galben in meciul cu Rapid (pe final) ca sa lipseasca cu Chiajna, nimeni nu zice nimic. Dar de Steaua se tot vorbeste. Se vorbeste si atat. DOVEZI? ZERO!

bogdanh (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:37

in romania exista andrei vochin cu fotbal, numai fotbal si restul cu cancan, numai cancan. nicio pierdere nu e colegul stucan.

silviu (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 19:38

Imi exprim si eu opinia ca un simplu cetatean. Am urmarit si eu o data o emisiune cu acest Sucan si mi s-a parut extrem de modest ca jurnalist. Vorbea numai tampenii… Sincer nu cred ca era locul lui acolo…

Comentează