Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Felix, mi-e ciudă de mor!

Mi-e ciudă de mor. Mi-e ciudă că începem să ne facem mici de tot. Noi, jurnaliştii de sport. Unii dintre noi. Mi-e ciudă că meseria ne e batjocorită şi că valoarea şi forţa ei scad consistent o dată cu fraternizarea […]

luni, 11 martie 2013, 6:38

Mi-e ciudă de mor. Mi-e ciudă că începem să ne facem mici de tot. Noi, jurnaliştii de sport. Unii dintre noi. Mi-e ciudă că meseria ne e batjocorită şi că valoarea şi forţa ei scad consistent o dată cu fraternizarea bolnăvicioasă a unora dintre noi cu personaje din fotbal. Cu personaje care n-au curajul să se ia la luptă dreaptă cu noi. Bagă cuţitul pe la spate sunînd şefi de trusturi şi ameninţîndu-i.

Povestea de azi sună aşa. Colegul Costin Ştucan, de la ProSport, nu mai face emisiunea „Ora de ProSport” de pe Sport.ro. De ce? Pentru că pe Gigi Becali l-au deranjat foarte tare dezvăluirile jurnalistului cu telefonul fără fir. Imaginile cu Becali cerînd schimbări prin stîlpii de telegraf Mache, MM şi cine mai era p-acolo.

A fost supersubiect
Pe Felix Draghici îl ştiu de multă vreme. Nu cunosc dacă el a luat decizia excluderii lui Costin, dar l-am amintit pentru că am pretenţia că-l ştiu bine şi pentru că e şef în ProTV. Ne cunoaştem demult. E un jurnalist excepţional. Un om onest, un comentator tv, printre rarii care dau drumul din piept cuvintelor potrivite cu o lejeritate care mă sperie. Sînt convins că Felix ştie ce valoare a avut demersul jurnalistic al lui Ştucan. Ştie că ziarul concurent, site-urile concurente, televiziunile concurente, toată presa din România, dar şi marile ziare din Anglia l-au preluat pe Ştucan.   Mă rog, imaginile publicate de Sport.ro la emisiunea lui Ştucan. Asta e valoare pură. Asta înseamnă publicitate uriaşă pentru emisiune şi trustul tău, făcute gratis, şi aduce de la sine un premiu pentru jurnalistul care a reuşit performanţa. Numai că lucrurile s-au văzut altfel acolo.

Îl ştiu pe Ştucan de 18 ani

Un telefon al lui Gigi Becali i-a sensibilizat mult mai mult pe colegii mei. Patronul Stelei s-a arătat deranjat că i-a fost dezvăluit gestul „tocmai de prietenii mei”. Şi a anunţat că trustul Pro va fi interzis la Steaua. Dar a lăsat totuşi o portiţă. „Dacă îl daţi afară pe Ştucan de la Sport.ro, vă las!”. Şi aici e marea dramă. A unora dintre jurnalişti. Că cedează uşor presiunii, pentru că la altceva nu vreau să mă gîndesc. Ştucan nu mai face „Ora de ProSport”. Să fim înţeleşi, colegul meu Costin Ştucan nu e  perfect. I-am spus chiar eu în anumite momente că exagerează. Dar un jurnalist chiar trebuie să fie agresiv, incisiv şi drept, corect în ceea ce face. Să spună şi să scrie ce-i dictează conştiinţa, nu ce ar putea să-i aducă alte foloase. Şi Costin e unul dintre cei care-şi fac meseria cu mare pasiune şi corect. Îl cunosc de 18 ani. Ştiu bine despre cine vorbesc.

Preşul MM
Totuşi, cel mai trist în toată povestea asta mi s-a părut altceva. Bucuria bolnavă, a unui om bolnav,  MM Stoica, la aflarea veştii că Ştucan nu mai face emisiunea. Vineri, după ce Steaua a fost anuntaţă că jurnalistul a fost pus în genunchi,  MM Stoica a postat un mesaj pe Facebook care suna aşa: „Ştucane, depresiv mic şi virgin, o să ne lipseşti!” Bucuria slugii care fusese anunţată de patron, nemăsurată. Nu s-a mai putut abţine. S-a dat de gol. Şi-a reconfirmat caracterul mizerabil şi i-a dat de gol şi pe susţinătorii lui Becali din „Trustul Pro”. Dar cu MM e cu totul altceva. El s-a insinuat în povestea asta ca să-şi dea importanţă. Să creadă lumea că el a pus, de fapt, umarul la îndepărtarea lui Ştucan. Că are forţă. Nu! El e, în fapt, un soi de palton care-l îmbracă pe Reghe cînd Steaua marchează.  Altceva nu ştiu să facă acolo.

Pentru o presă curată

Am trecut şi eu printr-un asemenea moment în anul 2009. Cînd am fost dat afară de Dumitru Dragomir de la GSPTV. Nu l-am slăbit o clipă, şi n-a mai rezistat. A întrebat Trustul Intact ce dorinţe are de la Ligă, le-a îndeplinit, era vorba de programări la ore convenabile pentru meciuri, deci, le-a îndeplinit cu condiţia ca eu să fiu dat afară. Domnul şi doamna cu coloană vertebrală de gelatină,  o anume Sabina Petre şi Cristian Creţu, şefi pe atunci, m-au expulzat. Alături de mine a fost Costin, care a demisionat în semn de protest. Şi căruia îi mulţumesc şi acum.  Realizam împreună emisiunea Contraatac pe care chiar noi o lansaserăm. A fost un gest care m-a impresionat şi care m-a făcut să înţeleg multe lucruri. Şi acum, ca şi atunci mi-ar plăcea să existe solidaritate pentru ca presa sportivă să nu fie înghiţită de rechini. E un semnal de alarmă fără precedent ce s-a întîmplat în ultimele zile în Trustul PRO. Acum trebuie  ca şi suporterii, iubitorii de fotbal, care înţeleg bine ce înseamnă presă, dar mai ales colegii mei şi ai lui Ştucan să iasă şi să fie solidari cu el.

Pentru o presă curată. Ştiu şi văd că sînt printre noi jurnalişti blătari. Ce-i drept, puţini, dar sînt. Pentru că le merge bine, plesneşte cămaşa pe ei de sănătate, dar treaba lor, deja sînt ieşiţi din breaslă. Ei îşi negociază conştiinţa, vorbele, pentru bani. Ştiu bine despre ce vorbesc.

Azi i-am dat un mesaj prietenului meu Felix Draghici. Mesaj la care încă aştept un răspuns. Suna aşa: „E trist! Pe bune că e trist! Mă simt trădat de fraţi de-ai mei!” Îl anunţ pe Felix că are spaţiu pe blogul meu pentru a spune oricînd ce doreşte în legătură cu subiectul de azi.

Comentarii (755)Adaugă comentariu

vlad89 (16 comentarii)  •  12 martie 2013, 21:26

in un lucru domnule decebal: de ce exagerati spunand ca am uitat cum stucan ne lua apararea cand mm ne batea prin stadion? mm nu a batut decat un pseudo suporter care il injura pe dica de familie din minutul 1..si pe mm la fel…care era cu familia langa el…99% dintre barbati ar fi facut asta…

Cristian (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 21:28

D-l Radulescu este acel domn care in urma cu 1-2 veri repeta plin de admiratie de vreo 10 ori in 30 de minute in cadrul unei emisiuni pe GSP urmatoarele: „dar ce doamna e sotia lui Gigi Becali, iar dansul, ce om, chiar cu diferentele noastre, asa o familie frumoasa si ce caractere” (ati participat impreuna la o nunta – Borcea daca nu ma inscel). Dupa astfel de declaratii, lipsite de sens, context si orice urma de deontologie, mi-e greu sa va iau in serios d-le Radulescu.

goe (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 21:31

incredibil ce comentarii citesc aici!!!! voi nu vreti sa intelegeti ca aici nu este nicio legatura intre performatele pe care le face Steaua in EL??? este vorba de caracterul infect a unor conducatori care au impresia ca pot sa faca orice atata timp cat echipa castiga niste meciuri, este vorba de santaj de uneltiri care nu is au locul…daca ai ceva cu cineva il infrunti nu suni pe sefu si ii ceri sa il dea afara ca altfel nu mai intrii la MARILE meciuri pe care le face Steaua si chiar sunt mari…dar nu cred ca deajuns de mari sa incat sa te lasi santajat in asemenea fel….defapt Sportro si-a cam aratat aservirea fata de echipa din Ghencea prin ceea ce prezinta in toate jurnalele de sport,emisiuni etc…PACAT restul e cancan

Razvan (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 21:32

Buna seara! Cum ati spus si dumneavoastra domnule Radulescu, domnul Stiucan exagera in multe privinte in emisunea moderata, dar era printre putini jurnalisti ce, scuzati expresia, „nu punea botul” si nu era nevoit sa il preaslaveasca pe „patronul Stelei”(om ce isi schimba statutul la fiecare abatere disciplinara si nu evita sa foloseasca cuvinte ce jignesc suporterii „rivalelor”; acest om ce are merit investitia facuta in brandul Steaua si atat;). Colegul dumneavoastra a exagerat si in privinta asa ziselor blaturi (ce pot fi dovedite sau infirmate dupa investigatii ce dureaza circa 10 ani), dar cand un om de nivelul lui Mihai Stoica(cu caracter de bataus, de „sluga” si imi asum acest termen deoarece un om cu caracter nu se mai intorcea la un patron ce l-a jignit -> din propriile declaratii si-a asumat acest termen; un om ce promoveaza declaratii jignitoare pe un site de socializare si apoi spune ca acel cont este „spart”, numai ca a doua zi sa posteze informatii specifice unui meneger al echipei) are un tupeu incredibil sa critice modul in care se adreseaza un moderator la adresa sa „unul din managerii Stelei” mi se pare inadmisibil. Sper ca domnul Stiucan sa isi mentina caracterul si isi mai tempereze declaratiile si sper ca acest mesaj sa nu ramana necitit. PS sunt rapidist, dar nu am absolut nicio problema cu echipa Steaua, cu antrenorul Stelei(care a obtinut niste rezultate extraordinare in raport cu calitatea fotbalului romanesc) si nimic de impartit cu suporterii Stelei; Sigura critica ce o aduc jurnalistilor este modul de abordarea a tuturor stirilor sportive ->celebrul exemplu „il/o vrei la Steaua”. Cu stima!

CLA (15 comentarii)  •  12 martie 2013, 21:38

VOI I-ATI INVENTAT, NU NOI DL. DECEBAL. PE DE ALTA PARTE AS INCHIDE SPORT.RO…SCUZE STEAUA.RO.

gabriel_04pyb (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 21:39

Incerc sa inteleg razboiul personal pe care il aveti cu Gigi, MM si in anumite momente chiar si cu Reghe, dar nu inteleg fratilor ce aveti voi cu Steaua? Indiferent de rezultate, indiferent de ce ar face echipa asta, pe voi stucan, radulescu, mironica si altii ca voi nu va poate multumi! Nici nu este nevoie sa va multumeasca, dar macar uitati-va si in curtea altora, care dupa parerea mea nu ajunge nici la degetul mic al Stelei. Sa cauti in permanenta samanta de scandal in Ghencea, nu mi se pare profesionist din partea unora care se numesc jurnalisti. Scuzati, am uitat aici de Banciu, o alta facatura de asa pretins ziarist. Adevarul este ca va sta in gat rau de tot ultimele evolutii ale Stelei, nu va convine absolut deloc ce rezultate s-au obtinut si atunci trebuie sa va aruncati ca hienele pe ei. Imi pare rau, nu sunt de acord nici sa-i ridicati in slavi, dar nici sa traiesti zilnic pentru a distruge un mit! Cand Banciu vede blat la meciul cu Ceahlaul, nu l-a vazut si pe cel cu Ajax? Sau pe cel cu Chelsea? Ce satisfactie ati avea s-o vedeti pe Steaua afara din UEFA! Mai ceva ca Borcea, Negoita, Pancu sau Raducioiu!

Mihu (21 comentarii)  •  12 martie 2013, 21:44

Nene Decebal, păi dacă Ștucan și-a dat odată demisia pentru a protesta când dumneata ai fost dat afară, întoarce-i gestul de solidaritate și eleganță! Ce mai aștepți? Fapte nu vorbe!

Kendo (16 comentarii)  •  12 martie 2013, 21:46

@Sebastian – imbecilitatea altora e evidenta din faptul ca nu gasesc tasta „caps lock” pe tastatura. Uite, eu nu stiam ca Stucan asta e antistelist, pentru ca nu-i urmaream emisiunile. Dar l-am mai vazut „pe sticla”, i-am mai citit articolele, mi-am facut o parere despre el. Faptul ca mintea lui nu a gasit o intrebare mai buna pentru Benitez e una, faptul ca acum v-ati trezit toti dinamovistii, rapidistii etc, etc sa va uniti, aducand unic argument faptul ca stelistii ii iau apararea ciobanului e alta si dovedeste ca va agatati de orice rahat in perioada asta, cand frustrarea e mare de tot. Daca tu, cu creierul ala neted ca-n palma, ai fi in stare sa intelegi mesajele majoritatii „imbecililor”, ai vedea ca ciobanul e la fel de hulit ca si imitatia asta de ziarist. Ia zi, inteligentule, cam cat era cancan si monden emisiunea lui Stucan si cat era sport. Repet, eu nu sunt in cunostinta de cauza, dar poate ma luminezi tu. In sfarsit, nu am pretentii de la indivizi care vad pentru prima oara un calculator…

Costin Ştucan, executat la ordinul lui Gigi Becali! Fostul senator, Iulian Urban, sare în apărarea jurnalistului! | Paul Tecuceanu Blog (130 comentarii)  •  12 martie 2013, 21:55

[…] numără şi ziaristul Decebal Rădulescu, care şi-a spus părerea răspicat pe blog-ul personal: http://blogsport.gsp.ro/decebal/2013/03/11/felix-mi-e-ciuda-de-mor/. Suporterii Stelei sau jurnaliştii sportivi nu au fost însă singurii care au reacţionat la […]

vasco (161 comentarii)  •  12 martie 2013, 22:01

Vezi Decebale ce faci”Bagi lumea in boale!INS ar putea face un sondaj despre IQ-ul romanilor si despre caracterul lor numai citind cele 643 de comentarii de pina acum.Felicitari,articol bun,mult prea moral pentru majoritatea postacilor.

cj666 (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 22:20

Rami, si ce gresea Stiucan? Stii tu vreun meci ntern nearanjat de jiji? Spune-ne si noua sa na minunam.

cc (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 22:26

Draga Decebal,
Nu inteleg cat esti de implicat in afacerea asta dar, e clar ca nu ai fost foarte inspirat cand ai scris articolul! Nu imi amintesc unde era Reghe cand MM pocnea spectatorii dar, sigur stiu ca nu a fost implicat in acel eveniment. Nu e mai putin adevarat ca Stucan, arunca gaz pe foc zi de zi in relatia dintre galeria si conducerea stelista. Nu am vazut un rand scris de el in apararea suporterilor: totul era contra normalitatii indelung asteptate din cadrul clubului. Astept totusi, sa ma contrazici cu un text made by Stucan care sa contina numai referiri la adresa drepturilor suporterilor. Cea ce ma deranjeaza foarte mult este veninul pe care il varsati cand este vorba de performanta cu rezonanta romaneasca. Nu cred ca v-a obligat nimeni sa ramaneti in Romania, aveti talent, va descurcati foarte bine cu ascensiunea ierarhica, de ce va chinuiti sa ramaneti in tara asta nenorocita? Ati sabotat si jignit Generatia de aur inaintea fiecarui meci, ati minimizat la maxim reusitele cluburilor romanesti, toti jucatorii de talent sunt niste ratati pana in momentul in care fac pasul spre echipe din exterior dupa care devin brusc mari caractere, inteligenti si de necomparat cu gunoaiele de acasa. Nu v-a deranjat Reghe la Snagov, Craiova sau Concordia si nu v-ar fi deranjat nici la Steaua dar, a avut neobrazarea (mai ales ca e etnic german) sa scoata rezultate internationale si, mai mult decat rezultatul, sa impuna respect pentru o echipa romaneasca. Cam pe aici te plasezi si la aceste provocari trebuie sa te referi daca, pe linga talentul de ziarist ai si o doza de deontologie.
P.S. deoarece nu avem nici un post de radio care sa emita umor (hai aa facem o exceptie cu guerrilla) uneori ascult in masina Sport Total FM. Ma distreaza teribil un dinamovist frustrat care le-a adunat pe toate si le rabufneste cand nici nu te astepti (Pahontzu?). joi seara, in prima repriza la Steaua vs Chelsea era unul Drejan? sau asa ceva care efectiv isi taia venele. Dadea asigurari tuturor ca meciul se va incheia cu 2-1 pt Chelsea, si la un moment dat, in disperarea si dusmania lui fata de o echipa romaneasca a uitat ca interlocutorul lui isi luase ramas bun si inchisese telefonul si continua sa i se adreseze si sa-i ceara asigurari ca si el simte acelasi lucru. Jalnic!!!

florin.b (3 comentarii)  •  12 martie 2013, 22:36

Dl Radulescu,am citit ca ii intrebati pe suporterii stelei,unde erau cind Stucan,acest aparator al dreptatii,le lua apararea celor batuti de MM.Pina la urma pe cine a batut atunci MM ? Pe niste betivi drogati veniti pa stadion sa injure ,sa faca scandal.E incredibil ca dv le tineti partea celor din cauza carora pe Ghnecea nu s-a mai putut intra cu femei sau copii la meciuri.Pe niste drogati.Stucan nu o sa fie niciodata iubit de noi,adevaratii suporteri stelisti,indiferent daca a are sau nu dreptate in acest caz.Nu ne trebuie probe,nici lui nu i-au trebuit cind a acuzat Steaua de toate nenorocirile lumii..Stucan isi merita soarta.Poate il va salva vreun prieten din mafia sirba,sau dintre cei care-i dau lui ponturi despre cum se pariaza la meciuri.

dili (4 comentarii)  •  12 martie 2013, 22:52

bai, fratilor, comentatorii lu’ peste prajit, ce nu intelegeti voi e ca s-a intamplat un lucru care nu s-ar fi intamplat nicaieri in lumea asta. indiferent ce ar scrie/spune un jurnalist, asta e meseria lui. daca nu e bun, sa fie dat afara pe motive obiective, nu pentru parerile lui. nu cred ca abramovich, cu toate miliardele lui de euro, are puterea de a da afara un jurnalist englez doar pentru ca are o parere proasta despre chelsea. ce face ciobanul e o mare mizerie, iar ce a facut trustul pro este o mare magarie si o injosire in fata unui prost cu bani. trustul pro tocmai si-a pierdut si ultima farama de independenta jurnalistica si s-a transformat dintr-o putere a statului in papusa gonflabila personala a personajului abominabil care raspunde la numele… stiti voi care, patronul lui lutu. nu credeam sa asist la asa ceva in romania, dar se pare ca in tara asta chiar se poate intampla orice. iar patronul lui lutu poate canta linistit, maine dimineata cand isi tunde lana de pe fata, ‘in tara asta fac tot ce-mi trece prin cap’.

Dorin (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 22:57

FLORINEL AI DREPTATE IN TOT CE ZICI, CU O MICA EXCEPTIE. MECIUL CU VITORUL CONSTANTA NU A FOST BLAT. JUCATORII LUI HAGI SUNT HANDICAPATI RAU DE TOT. FAC GAFE DE DESENELE ANIMATE. JUCATORI MAI PROSTI SI HANDICAPATI CUM ARE VITORUL EU NU AM VAZUT IN FOTBALUL PROFESIONIST. SUNT FANUL NUMARUL UNU AL LOR DAR ASTA NU INSEAMNA CA NU SUNT OBIECTIV.

Nelu (2 comentarii)  •  12 martie 2013, 23:30

A ajuns si Stiucan mare vedeta. Sa-si faca televiziune si sa spuna ce vrea. Cat timp faci gargara pe banii altora ciocu mic cand ti se spune.
Si pana la urma ce atata tevatura pentru un jurnalist de cancan. Nu e cu nimic mai valoros decat Capatos si si-a gresit si emisiunea. Locul lui Stiucan e la OTV si o stie toata lumea. E un jurnalist slab si rasuflat care repeta aceleasi tembelisme emisiune de emisiune de a plictisit pe toata lumea. Nu a pierdut lumea nimic cum nu am pierdut nimic cand s-a inchis OTV-ul.

Gopo (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 23:49

Salut Decebal sau mai bine spus „Traian”, esti cu adevarat destept…sau mai bine zis nu esti. Lasa demogogia cu ziaristi mici, tu esti mic, la propriu nu esti dar la figurat esti mic de tot, mai bine te-ai apuca de munca ca pana la aceasta varsta nu ai muncit. Se pare ca nu ai nimic in cap, oricum nu te poti compara cu ziaristi adevarati ca Ioanitoia, Tolontan. „Te pupam cu toti” sau mai bine zis NU vom face asta, ci Stiucan te pupa.

Paul (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 23:49

Buna seara,
Incep prin a ma prezenta. Sunt un suporter al Stelei de „tribuna” atat la meciurile internationale cat si la cele de campionat. Iubesc Steaua asa cum cred eu, nu pentru Gigi, nu pentru MM, nu pentru o gramada de jucatori care au fost doar pasageri prin curtea noastra, ci pentru spiritul pe care Reghe a reusit sa il readuca, pentru daruirea jucatorilor si nu in ultimul rand, desi nu credeam sa mai apuc si asta, pentru modul in care incepem sa ne sustinem echipa fie ca joaca cu Ajax fie ca joaca cu Medias.
Am simtit nevoia sa scriu cateva randuri pentru ca asa cum am spus ca aveti dreptate cand MM lovea un spectator sau Gigi zdrobea jucatotii, antrenorii sau legendele clubului, cred ca acum nu e normal ce se intampla. Joi jucam cu Chelsea si eu citesc ca fetele lui Gigi mananca la fast food…. Hai sa fim seriosi ! Chiar e asa important? Voi nu mancati acolo? NU. Realitatea e alta din punctul meu de vedere….Fara Steaua presa sportiva nu isi are sensul cum probabil ca si Steaua are nevoie de presa. Paradoxul este altul, avem performante, chiar jucam fotbal, reusim ” surprize ” una dupa alta , dominam campionatul, iar presa prin anumiti reprezentanti nu incearca decat destabilizarea echipei, distrugerea armoniei si zi dupa zi suntem „serviti” prin ziare sau pe net cu tot felul de intrigi. Eu as merge si mai departe prin a aspune ca defapt suflarea stelista este cea care se poate plange. De exemplu : Se arunca petarde in stadion …. la Steaua este inadmisibil, huliganism, la Rapid de exemplu, cu zeci de petarde aruncate chiar intre oameni, suporterii creeaza o atmosfera incendiara. La steaua o torta egal dosar pentru detinere de material pirotehnic, la Dinamo o intreaga peluza de torte creeaza o imagine vazuta doar pe stadioanele occidentale si acestea sunt doar cateva dintre multele comentarii pe care eu le consider directionate in a lovi ca picatura chinezeasca in Steaua. Da e adevarat ca sunt si fapte nedorite, e adevarata ca sunt si greseli din partea conducerii, dar unde nu sunt in Romania…. astia suntem noi si probabil nu vom atinge gradul de civilizatie si decenta occidentala. Cat despre Stucan nu pot spune decat ca ” cine seamana vant culege furtuna” ! Poate nu e corect in acest moment , insa cu siguranta este meritat.
Copill fiind, acum vreo 23 ani, primeam o minge de fotbal de la domnul Ioanitoaia proaspat intors atunci de la CM Italia 90, care a adus in careul nostru de blocuri mandrie, dorinta de sport si poate subiecte pentru actuala presa prin aparitie de jucatori. Il ascult de ani de zile, dar comentariile dumnealui sunt pertinente si argumentate si cu caracter sportiv. Oare nu cumva presa isi aduce un aport important la declinul sportului romanesc? Degeaba sesizez acum publicul larg de fraudele de la patinoarul di Brasov, iar apoi scriu de mancarea fetelor lui Gigi sau de cat de ratat e tatuajul lui Tanase. Stiu ca Steaua cu tot ce are in jur direct sau indirect se vinde si ca pana la urma ziarul e o afacere, dar doar de voi depinde sa readuceti dorinta oamenilor sa citeasca un ziar. Acum cumperi ziarul, vezi titluri, fete dezbracate si intrigi. Eu nu vreau sport, vreau sa ajutati la ridicarea handbalului masculin, vreau sa faceti tot ce puteti pentru a salva Oltchimul. Tata imi citea articole de ziar care te impresionau , vreu sa pot face acelasi lucru pentru fetita mea.
Spuneti ca voi l-ati creat pe Gigi….asa este, ar fi perfect sa nu mai vorbeasca, dar el a ridicat Biserici si case pentru oropsiti. E dependent de camera de luat vederi si microfon pentru publicitate, iar voi prea dependenti de banii lui pentru ca altfel nu inteleg de ce e atat de bagat in seama.
La voi presa este puterea de a transmite informatia maselor… hai sa o facem in stil vechi, corect si impartial in asa fel incat citind un articol sa iti vina cheful sa alergi nu sa incepi sa injuri.
Va multumesc celor care vor avea rabdarea sa citeasca si celor care vor raspunde de bine sau rau….pana la urma e doar opinia mea.
O seara buna tuturor

Gaytokes Laszlo (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 23:57

Asa va trebuie la toti, sunt scarbit sa mai citesc vreun articol toate titlurile contin ” demential, fabulos, reactie incredibila ” , parca sunteti vanzatori de gunoaie . Pe toti sa va dea afara, jurnalisti de doi bani . Nu sunteti in stare de un articol bun .

Florin (2 comentarii)  •  13 martie 2013, 0:00

D-ule radulescu cred ca v-ar sta mult mai bine la un ziar de scandal , gen Cancan. Oricum nu aveti nimic in comun cu sportul, tot ceea ce afirmati pe la emisiuni sunt numai bazaconii si dezinformari, sunteti total nepregatit , si din pacate sunt multi ca dumneavoastra. Ar trebui sa va luati mai in serioas meseria si sa nu mai o luati pe scurtatura pentru ca riscati sa cadeti in derizoriu si sa nu va mai bage nimeni in seama.

George (1 comentarii)  •  13 martie 2013, 0:02

Sa va fi fraternizat la momentul potrivit si sa nu-l fi publicat non stop pe cioban. Ati facut toata viata rating pe spinarea lui si v-ati bucurat la cum se bucura MM , cu emisiunile in care era invitat ciobanu. TOTI SUNTETI VINOVATI. Sa va dea afara daca sunteti prosti.

sergiu (1 comentarii)  •  13 martie 2013, 0:11

nu zice nimeni sa nu iti faci meseria…si am tot respectul pt meseria voastra dar Stucan e prea de tot…macar cand a castigat cu chelsea trebuia sa opreasca comentariile alea prostesti pt ca asa cum a castigat cu noroc,cu valoare…cum o fi, tot ce conteaza este ca a castigat…si aceasta echipa eu spun ca trebuie RESPECTATA…multa bafta

Unu aleatoriu (2 comentarii)  •  13 martie 2013, 0:17

Salut,
Sa zicem ca este primul si poate ultimul post facut de mine pe siteul gsp/ ziare afiliate. Acum sustii ca aveti nevoie de ajutor sa daramati acelasi monstru ridicat tot de voi? Cand stirile despre si cu steaua ne polueaza pana la refuz si sunteti ignorati de restul suporterilor va treziti ca de fapt nu este cum ar trebuii. Aceste ziare ce se afla sub orice critica, de nici Ceausescu nu avea parte de atata propaganda, au primit raspuns de la persoanele ce sunt interesate de subiectul principal : becali si steaua. Acum vorbesti catre o multime ce vizioneaza aceste siteuri pentru stirile despre steaua si becali. Normal ca nu o sa fie de acord cu ce zici.
Consider si sper ca mai exista persoane ce nu sunt de acord cu asemenea politica de pupat in….pe becali sau orice alta echipa si sa va faceti o redactie. Cred ca o sa aiba un succes mult mai mare decat cea bazata pe pupincurism deoarece nu o sa mai fie ignorata de restul tarii ce nu tine cu steaua ( DA SUNT MULTI! )
Succes

Steaua Bucuresti (1 comentarii)  •  13 martie 2013, 0:19

In Romania, foamea este mare…e singura explicatie plauzibila a faptului ca un ziarist sportiv este executat pe la spate de un patron.De patronul lui Lutu…ca al meu nu e.Nici al Stelei mele !!!
Nu cred ca Abramovic a dat vreun ziarist afara pentru ca ataca Chelsea in articole si emisiuni.Acolo e democratie !

In curand, va veni la noi in casa sa ne spuna ce sa cantam la meciuri.Rusine trustului PRO !

mda (5 comentarii)  •  13 martie 2013, 0:20

Monstrii facuti de voi Decebale. Acu cativa ani, un alt becali, parca giovani, a scuipat in direct la o emisiune, pe unul dintre moderatori sau ma rog, ziarist ceva. Acum, alt becali, mascarici de meserie, va lasa fara paine. Zici ca sunteti carpe de sters pe jos, nici atunci si nici acum presa nu este unita ca sa ia atitudine fata de aceste hoituri. A, ca scri si tu acu ceva despre recentul caz Stucan, e fix nimic, de unul singur n-o sa faci nimic. Nu-i mai promovati zilnic cate 25 de ore din 24 (cate are normal o zi). Mai sunt si alti patroni in Romania care nu-s nici Mihai Viteazu, nici razboinici ai luminii, scrieti si despre ei, dar cu mare bagare de seama, sa nu patiti ca acum, ii faceti mari si pe urma va da in cap.

decebal radulescu (504 comentarii)  •  13 martie 2013, 0:36

Cristian
Faci o confuzie. n am participat la asemenea evenimente.

decebal radulescu (504 comentarii)  •  13 martie 2013, 0:47

GIUBY5679. PT mircea BADEA
DA. AM AUZIT CA GUNOIUL ASTA A SCRIS CEVA SI PE FACEBOOK. SCUZATI LIMBAJUL, DAR CU SCURSURI D ASTEA NU E ALTA SOLUTIE. VREA SA POVESTIM AICI CUM STATEA PE HOLURI LA ANTENA INAINTE DE EMISIUNE SI PRIMEA INDICATII DESPRE CE SA SPUNA? Baiatul asta n are creier. Are niste bale unsuroase in cap. Cu ele gindeste. Din cauza unora ca asta presa se face de ris , se degradeaza. E un maimutoi sinistru. un pacalici las. ignorati-l!

decebal radulescu (504 comentarii)  •  13 martie 2013, 0:58

PETRU mihnea. DESPRE FELIX DRAGICI
MA INTREABA TOATA LUMEA DACA MI A RASPUNS DRAGHICI. NICI MACAR NU AVEAM PRETENTIA SA MI RASPUNDA. RASPUNSSUL IL STIU ORICUM. NU E PRIETENUL MEU. NU E VREUN CONFIDENT DE AL MEU. SA FIM INTELESI. E UN JURNALIST PE CARE L STIU DE CEVA VREME SI DESPRE CARE CRED CA SI FACE MESERIA SERIOS.

Andrei (2 comentarii)  •  13 martie 2013, 1:42

E vorba de principii tata, principii care nu se mai respecta in tara asta de foarte mult timp, iar daca nu puneti piciorul in prag pentru respectarea principiilor, multi dintre voi o sa ajungeti sclavii oamenilor „priceputi”..

mirce a (1 comentarii)  •  13 martie 2013, 2:29

putini ziaristi romani au tupeul sa se ia la tranta cu mafia din fotablul romanesc si din pacate cei care o fac ajung in situatia lui Stucan…trist…la puscarie cu interlopii din fotbalul romanesc.

Bogdan (1 comentarii)  •  13 martie 2013, 4:10

Nu sunt convins ca nu ati luat si voi bani de la oier…dar banuiesc.In fine.In semn de solidaritate, de ce nu ati sarit la gatul lui cand au inchis emisiunea „spune pe bune” ?
Banciu este singurul jurnalist din Romania asta basita care nu a luat un leu de la nimeni.Asta e dovedita.Pupati in fund(scuze de limbaj) in continuare creditorii ligii !ASA VA TREBUIE!

N N (1 comentarii)  •  13 martie 2013, 7:49

STIUCAN NR 1

gavras (3 comentarii)  •  13 martie 2013, 8:01

tristsi adevarat.
mie-mi place mult domnul horia ,probabil cel mai bun ziarist al timpurilor noastre,un diaconescu sportiv si senzational si in direct,lacheu la palat…cand suna el presdente saliveaza,sunt un simplu reprezentant de vanzari dar ma duc acum la munca fara sa fiu dama de companie.

gavras (3 comentarii)  •  13 martie 2013, 8:05

off,am uitat .tot respectul pentru donmul Stiucan.
acum ma duc sa-mi iau lantisor de aur sa-mi las camasa deschisa la doi nasturi ca domnul probabil cel mai bun,el este oglinda natiunii noastre,de taci si inghite

valentin passcu (21 comentarii)  •  13 martie 2013, 9:02

„Daca simt ca Reghecampf a aranjat un meci, daca asta cred eu, o sa spun direct. Făra menajamente.”
Este un citat din articolul lui rădulescu din gazeta de azi. Băi băiete eşti dili cumva? Te întreb eu acum Decebale asta este gîndire de ziarist? Este un comportament normal? Cum poţi face asemenea afirmaţii? Dacă crezi tu dacă simţi tu? Şi dacă totul este numai o născocire a gîndirii tale primitive ce faci? Nu mai trebuie să ai şi probezi? Probele sunt numai în instanţă? Tot ce scrieţi voi se bazează numai pe simţ şi gîndire? Adică ce a făcut rahatul ală de Banciu cînd a afirmat că la Neamţ a fost blat a fost corect? Alooo Decebale încearcă să te trezeşti din vise băiete că aşa ajungi şi tu precum ştucan. Mai aveţi puţin şi voi jurnaliştii lui peşte prăjit o să staţi pe la colţuri să vă rugaţi de noi cititorii să cumpărăm hîrtia voastră igienică. Aţi uitat un lucru esenţial. Valoarea voastră este dată de noi cititorii. Noi suntem profesorii şi vă dăm note.

Catalin (4 comentarii)  •  13 martie 2013, 9:14

Bravos natiune,bravos popor cum ar zice Caragiale….. Ceea ce s.a intamplat cu Stiucan mi se pare o nedreptate crunta nu numai fata de el ci si de meseria sa,unde mai este dreptul la munca,unde mai este libertatea presei? Solutia mea pt aceasta nedreptate este ca toate televiziunile si ziarele sa numai vorbeasca de Steaua dupa meciul de la Londra,asta fiind international.
Dupa intoarcerea in liga lui Mitica ar trebui sa se dovedeasca o solidaritate a presei si un mic protest fata de ceea ce s-a intamplat si sa se dea doar rezultatul Stelei si marcatorii si nicio declaratie nici a lui MIMI sau Fecali(care recunostea singur ca fara a vorbi la TV nu poate trai ca face cancer la limba) sa vedem ce vor mai face atunci.
O sa spuneti ca nu e corect de fanii Stelei,daca ei nu ii respecta si da biletele samsarilor noi dc i-am respecta?
Cat despre faptul ca stiucan era sau nu mare jurnalist e de discutat,ce ma deranjeaza pe mn este ca nu e singurul caruia i s-a intamplat aceasta nedreptate,mai sunt multi care au fost indepartati pe nedrept,intr-o tara normala s-ar considera altfel ceea ce s-a intamplat…..

un oltean (22 comentarii)  •  13 martie 2013, 9:22

Ma ingrozesc cand vad cat de multi sunt cei care, in ideea ca sunt „stelisti”, il apara pe gibonul ala de Becali! De fapt, asta e Romania de azi, o natiune chinuita de analfabetism si prostie ce are drept exemple puscariabili! Din pacate sunt prea putini cei care inteleg ca in cazul de fata, nici macar nu este vorba de echipa Steaua, ci de un principiu sau chiar un exemplu care NU trebuie sa se repete cu nimeni altcineva! Ceea ce se intampla cu Stiucan, se intampla zilnic in mii de firme, cu mii de angajati, batjocorirea celor fara bani, de catre cei cu bani! Acolo n-am vazut pe nimeni sa ia atitudine, pentru ca probabil nu este vorba de Steaua! Din partea mea domnilor Radulescu & Stiucan, aveti tot respectul, doar pentru simplul fapt ca nu acceptati sa traiti intr-o cutie de carton si sper ca tara asta se va civiliza si ea candva, si va intelege ce inseamna adevarata democratie!

gilos (50 comentarii)  •  13 martie 2013, 9:43

Pentru mine postul sport.ro nu exista. Tembelismele debitate acolo de jurnalisti gen Stucan m-au facut sa-l scot din grila de programe. Eu il stiu pe Stucan realizand emisiuni slugarnice in care ciobanul era invitat telefonic la proliferat aberatii.

Probabil ca emisiunile de acest gen, cu care suntem intoxicati zilnic, sunt finantate de Becali. Asa se explica puterea acestuia de a schimba realizatorii emisiunilor dupa bunul sau plac.

radu (2 comentarii)  •  13 martie 2013, 9:46

culegeti ce ati semanat dragilor.ce te mai plangi acum?????????
datorita voua trebuie sa suport toti martalogii zi de zi la toate emisiunile sportive.in curand am sa mi caut alt hobby.e prea mult pt mine….

speedy (42 comentarii)  •  13 martie 2013, 10:27

dili>intr-o singura privinta iti dau dreptate, aceea ca asa ceva nu e normal. ca nu s-ar fi intamplat nicaieri in lume, nu iti dau dreptate – s-a intamplat si in alte parti, unii comentatori de aici au dat exemple.
Si ceea ce vad ca majoritatea nu inteleg este ca nu Becali l-a dat afara, ci seful lui. Intr-adevar, un ziarist trebuie sa spuna ceea ce crede (bine ar fi sa aibe si dovezi, sa nu lanseze acuzatii aiurea sau neverificate, dar nu e obligatoriu…nu are decat sa-si spuna parerea). Prietenul Stucan a dat marea stire cum ca Becali a facut schimbarea. Hai sa vedem intai daca este „stire” si daca e „mare”. toti stim ca becali se baga peste tot, indiferent ca ii fierbe sau nu oala acolo – asa a fost invatat sa faca …oare de catre cine? nu ziaristi? deci, nu este o stire. Apoi, meciul s-a castigat, deci schimbarea a fost buna, indiferent cine a hotarat-o. Daca dupa schimbare Chelsea ar fi invins sau macar ar fi egalat, da, atunci era de dat. „uite, becali a cerut schimbarea si a pierdut meciul”.
Marea Stire data de Stucan s-a dovedit, din nou, numai un can-can marunt. Nu mai insist ca si nedovedit – Becali putea suna pe oricine in clipa aia.
Acum, despre reactia lui Becali. Cand nu imi place ce spune/scrie cineva despre mine, am tot dreptul sa nu mai vreau sa vorbesc cu persoana respectiva. Nu conteaza nici macar daca are dreptate sau nu. Asta a facut si el. Considerandu-se denigrat de cele spuse la sport.ro (iarasi, nu are nici o importanta daca a fost cu adevarat denigrat sau nu), a dispus retragerea acreditarilor pt trustul respectiv. Ce e anormal pana aici?
De-abia ceea ce urmeaza este injositor, umilitor si de 2 lei…si nu are legatura nici cu Steaua, nici cu jiji, nici cu MM: sefii trustului isi dau seama ca nu mai fac rating nici de 2 bani daca nu mai au acces in curtea stelei, il suna pe jiji si se milogesc sa le redea acreditarea. Iar el zice „bine, dar nu vreau sa-l mai vad pe imbecilul ala si emisiunea lui”…iar ei accepta. Cine a gresit, cine nu are coloana vertebrala? mie mi se pare simplu 🙂

Cristian (3 comentarii)  •  13 martie 2013, 11:23

Inevitabilul s-a produs: ziaristii au ajuns atat de jos incat nu se mai suporta nici ei. Nici intre ei, nici pe ei insasi.
Cand scriau bietii suporteri sa opriti circul abject, ziaristii ce faceau? Tot inainte cu clanul becalii, cu mitica si mircea sandu.
Cand ultrasii urlau in torturile si umilintele jandarmeriei, ziaristii ce faceau? Citau comunicatele jandarmeriei cu „au atacat fortele de ordine sub influenta bauturilor alcoolice”.
Cand giovani beacali ii scuipa in direct, ziaristii ce faceau? Il linjau mediatic, la ordin, la Bonetti.
Acum totul este pierdut.
Si nu a mai ramas nimeni la care sa se planga…!

Serghei (32 comentarii)  •  13 martie 2013, 11:53

@valentin passcu, și toate acuzele astea, insultele, calomniile, ironiile la adresa Stelei, complet gratuite și neprobate, au loc fiindcă ziariștii nu-și pot stăpîni antipatiile și fiindcă nu pot disocia persoanele lui Becali și MM de clubul Steaua. Pentru mine, George Becali nu înseamnă și n-a însemnat niciodată Steaua. Pe MM nu-l sufăr defel. Steaua înseamnă milioane de suporteri și jucători care astăzi transpiră din greu pe teren pentru a-și depăși condiția și a face performanțe notabile prin Europa. Totul pentru a fi batjocoriți de niște jurnaliști de carton care iau libertatea presei drept paravanul care le permite să spună orice vor mușchii lor. Jurnalismul, ca orice altă meserie, cuprinde drepturi și obligații, nu doar drepturi.

Deci ura față de Becali & MM se manifestă în ura față de Steaua (nu ajută nici faptul că sunt fani ai rivalilor Stelei) și implicit în articole defăimătoare. Păcat că nu are nimeni tăria de a-i tîrî în tribunale pe jurnaliștii care aruncă cu acuze fără a putea proba niciodată nimic din ce spun. Aștept vremea cînd un jurnalist din categoria asta a scormonitorilor de cancanuri va fi obligat să dea daune morale de zeci de mii de euro. Atunci (poate) se vor potoli și ei, de frica amenzilor dacă nu din bun simț.

Serghei (32 comentarii)  •  13 martie 2013, 12:07

@ speedy

„un ziarist trebuie sa spuna ceea ce crede (bine ar fi sa aibe si dovezi, sa nu lanseze acuzatii aiurea sau neverificate, dar nu e obligatoriu…nu are decat sa-si spuna parerea)”.

Asta cu spusul părerii o poate face oricine, nu trebuie să fii jurnalist ca să-ți dai cu părerea. Dute într-un bar la ora unui meci și vei ieși de acolo cu zeci de păreri – toate diferite. Mie Decebal Rădulescu nu mi-a dat niciodată impresia că părerea sa ar fi mai valoroasă decît părerea microbistului X, doar pentru că e a sa, nu are acel prestigiu și nu cred că-l va avea vreodată. NU ARE CREDIBILITATE, cu alte cuvinte.

Un jurnalist este mai valoros decît un civil tocmai prin faptul că opiniile sale sunt argumentate, documentate, dovedite – cu atît mai mult cu cît ele vizează posibile infracțiuni comise de indivizi. Cînd spui eu cred că X sau Y se dopează trebuie să vii cu ceva mai mult decît doar cuvîntul tău, că nu-ți spui părerea despre o melodie aleasă la Eurovision, ci despre chestiuni serioase care se pot lăsa cu sancțiuni penale dacă se adeveresc. Ca o normă deontologică, n-ai voie să spui că un meci e blat, chit că tu crezi asta, dacă nu ai probe sau măcat niște argumente solide.

Milici (50 comentarii)  •  13 martie 2013, 12:20

@un oltean
N-ai priceput nimic , mai ia o gură de praz!
Câţi ştelişti au postat aici apărîndu-l pe Becali poţi să dai trei exemple?
Eşti îndrituit să vorbeşti despre România ,pe baza unor inepţii pe care tu le ai inventat şi tot tu le interpretezi?
Nu poţi înţelege , la cei doi neuroni muribunzi pe care-i ai , că problema-i alta: doi ziarişti zero barat , Per Scorillo şi Ştucan au o singură idee , dar fixă-să atace permanent Steaua prin toate mijloacele posibile , chiar în momentul când echipa joacă fotbal adevărat- s-au solidarizat ştiind că există vreo doi ca tine care să pună botu’.
Doar cei cu Iq-ul tău sau fanaticii altor echipe sar în apărarea celor doi zmăgălitori pe pereţii WC-urilor publice , bucurându-se pe ascuns , voi nemaiavând cu cine ţine , că scriu anti Steaua.
Tactica celor doi e clară să-i îmbârlige , prin orice mijloace , pe suporteri , jucători , stuff , vechi glorii etc. pentru ca atmosfera din jurul echipei să redevină cea de acum 2-4 ani ! Pentru cine a uitat , suporterii înjurau permanent stufful dar şi pe mulţi jucătorii , fostele glorii au fost manipulaţi să aibă aceeaşi atitudine iar jucătorii erau opozabili conducerii!
Problema e că , oricît ai căuta , n-o să găseşti niciun cuvinţel laudativ al celor doi la adresa Stelei , deşi Per Scorilo , în ipocrizia şi fudulia lui , susţine altceva.
Ce reprezintă Steaua pentru fotbalul românesc e greu de înţeles la nivelul tău!
Cea mai jenantă e poziţia sistematică acelor doi conţopişti anti Regencampf şi a familiei lui , bazată pe aceeaşi lipsă de dovezi!
Per Scorillo , surprins de amploarea poziţiilor postacilor împotriva lui , a devenit şi mai fudul , de parcă n-ar fi… destul şi elucubrează în alte postări rizibile!

dimi (26 comentarii)  •  13 martie 2013, 12:38

Intradevar e cat se poate de trist ca s-a ajuns aici.Pentru multi Sreaua a pierdut si va pierde foarte mult din cauza lui Gigi si MM.Eu cand ii vad ca apar la TV schimb canalul sau chiar inchid TV-ul.Dar sa nu ne miram ca aceasta e noua dictatura a USL-ului.Dar totul se va termina dupa infrangerea drastica a Stelei la Londra.

radu (1 comentarii)  •  13 martie 2013, 12:39

dar sa nu uitam ceva foarte adevarat deci voi va plingeti mereu dar cind scrieti pe surse care nu sunt adevarate ce ar trebuii sa faca acele echipe in romania nu mai exista jurnalisti corcti toti faceti politica si tolontan face politica nu mai vorbesc de trusturile intact ,,,…voi sunteti aceia care ati facut totul posibil manipulind mintiind …asa ca asta este rasplata pt o audinta mai mare au sacrificat un pion …asta trebuie sa va dea de gindit voua cei care nu spun adevarul

Alexandru (2 comentarii)  •  13 martie 2013, 14:19

Un comentariu pe care l-am postat si pe alte bloguri:

Sunt doua aspecte triste in aceasta chestiune. In primul rand, din punct de vedere jurnalistic, emisiunile lui Costin Stiucan in multe cazuri nu au nicio treaba cu deontologia, profesionalismul, etc. Inclusiv emisiunea incriminata a fost o chestiune de cea mai joasa speta. Sincer, faptul ca l-au interzis la TV nu e nicio pierdere pentru presa romaneasca. Acelasi lucru e valabil si pentru asa zisi jurnalisti care au fost trasi pe dreapta de diverse trusturi (gen Decebal Radulescu).
Al doilea fapt regretabil este motivul pentru care acesti pseudo-jurnalisti sunt trasi pe dreapta. Din pacate, trusturile de presa nu actioneaza in mod obiectiv. Ele nu au eliminat diversele emisiuni datorita unor analize profesioniste in care sa se constate derapajele, uneori grave, de la conduita a acestor pseudo-jurnalisti. Ele actioneaza la presiunile/sugestiile unor personaje dubioase, dandu-le astfel importanta mai mare si crescandu-le influenta si perceptia in randul publicului. In plus, acesti pseudo-jurnalisti devin un soi de martiri, care vezi doamne in numele independentei presei s-au batut cu personajele dubioase si au fost sacrificate pentru niste interese obscure.
Acest “scandal” reflecta de fapt starea presei romanesti: este de plin de pseudo-jurnalisti, care nu au nicio etica, deontologie, profesionalism, etc, iar trusturile de presa nu dau doi bani pe absolut nimic cand vine vorba de interesele lor obscure.

speedy (42 comentarii)  •  13 martie 2013, 14:22

serghei> am urmarit raspunsurile pe care ti le-a dat Decebal. Asta era rolul parantezei – in romania, deontologia profesionala e mai mult un deziderat decat o realitate in cazul celor mai multi ziaristi. Se ascund dupa expresii ca „eu cred ca…”, „mi s-a parut ca….” sau, si mai rau, „am auzit ca…” pt a urma apoi acuze dintre cele mai grave la adresa unuia si altuia. Moral, e acelasi lucru cu a acuza direct si fara echivoc, dar legal „se scot” („ce? am zis eu ca e asa? am acuzat eu de ceva? eu doar am zis ce am auzit sau ce mi s-a parut”). (off topic, dau un exemplu luat chiar de la Decebal: „677 decebal radulescu on 13.03.13 at 12:47 am
GIUBY5679. PT mircea BADEA
DA. AM AUZIT CA GUNOIUL ASTA A SCRIS CEVA SI PE FACEBOOK. SCUZATI LIMBAJUL, DAR CU SCURSURI D ASTEA NU E ALTA SOLUTIE. VREA SA POVESTIM AICI CUM STATEA PE HOLURI LA ANTENA INAINTE DE EMISIUNE SI PRIMEA INDICATII DESPRE CE SA SPUNA? Baiatul asta n are creier. Are niste bale unsuroase in cap. Cu ele gindeste. Din cauza unora ca asta presa se face de ris , se degradeaza. E un maimutoi sinistru. un pacalici las. ignorati-l!”
Propriul sau post incepe cu „am auzit ca…”, formula magica pt a iesi basma curata din orice incurcatura legala, si in acelasi timp sa spui orice iti trece prin cap.
Asta este modul in care se face jurnalism in romania si nu-l putem schimba (desi ar fi bine daca am putea). Ce nu inteleg este de ce se supara cand primesc ceea ce cauta. Stucan a cautat-o cu lumanarea. Constant s-a luat de Becali, de meme, de steaua. Nici macar nu conteaza daca a avut dreptate sau nu (adica moral conteaza, dar numai asa). Chiar si-a imaginat vreo clipa ca Becali nu va reactiona la un moment dat? Cand pornesti un razboi, te astepti ca si adversarul sa aibe o replica. eu asa stiu de cand eram mic…nu „te pui” cu nimeni daca nu esti sigur ca poti face fata. In momentul asta, becali are resurse mult mai multe si mai puternice pt a purta un razboi cu Stucan decat invers. Resurse pe care i le-au furnizat, sa fim bineintelesi, jurnalistii. sau „gurnalistii”

dimi (26 comentarii)  •  13 martie 2013, 15:02

D-le Decebal ati uitat sa mai pomeniti si de colegul Dvs.Manolo Terzian ce a patit cu Giovani Becali cand a fost scuipat in direct la o emisiune .Aceste specimene au facut numai rau fotbalului nostru si adevaratii jurnalisti ca Dvs.Mironica ,Stucan sau Banciu merita toate felicitarile ca existati si nu va vindeti constiinta pe doi lei.

serghei (32 comentarii)  •  13 martie 2013, 15:55

@speedy

„ce nu înțeleg este de ce se supără cînd primesc ceea ce caută”.

Păi, ar putea fi cîteva motive.

1. În mintea lor, ei sunt convinși, dincolo de orice dubiu, că ceea ce fac ei este nobil și corect. Poate sunt atît de derutați încît nu mai știu să diferențieze firescul de nefiresc sau poate au credințe comuniste. Se cred atît de importanți, încăt nu le vine să creadă că, de fapt, nu ei trag sforile pe aici. Senzația că nu sunt proprii lor stăpîni poate fi apăsătoare ce-i drept.

2. Sunt perverși, prin faptul că pretind să fie tratați cu seriozitate și respect – eventual pretind și solidaritate din partea colegilor de breaslă – dar, prin ce scriu, arată un dezinters față de corectitudine și adevăr. Respectul nu e o bandă cu sens unic, în caz că nu știau. Perverși, dar și ipocriți, pentru că jignesc, dar se așteaptă ca ei să fie ocoliți de jigniri.

3. Poate îi cred pe ceilalți proști. Pro-ul combină laudele la adresa lui Becali, cu emisiunile în care-l iau peste picior. Poate cred că Gigi e prea prost să-și dea seama că e folosit sau poate au ajuns la concluzia că Becali depinde de sport.ro mai mult decît invers. Dacă este valabilă ultima concluzia, înseamnă că sunt și limitați în gîndire, fiindcă televiziuni de sport mai sunt, dar există doar un singur Gigi Becali – asta mă face să cred că ei l-au telefonat pe Gigi și nu invers. Dacă l-ai pierdut pe Becali, pa-pa audiența!

Din moment ce el vă bagă bani în buzuare, logic ar fi să-i fiți servili. Nu degeaba se zice că nu muști mîna care te hrănește. Sau de Quid pro Quo ați auzit? El, Gigi, apare la voi la TV, făcîndu-vă rating en gross, iar voi aveți grijă să nu-l călcați pe bătături. Este o afacere strigătoare la cer, infamă, dar e a voastră, vă aparține. Așa că nu vă victimizați, pozînd în victime colaterale că nu vă stă bine. Vă prinde mult mai bine ipostaza de provocatori.

Comentează