Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Felix, mi-e ciudă de mor!

Mi-e ciudă de mor. Mi-e ciudă că începem să ne facem mici de tot. Noi, jurnaliştii de sport. Unii dintre noi. Mi-e ciudă că meseria ne e batjocorită şi că valoarea şi forţa ei scad consistent o dată cu fraternizarea […]

luni, 11 martie 2013, 6:38

Mi-e ciudă de mor. Mi-e ciudă că începem să ne facem mici de tot. Noi, jurnaliştii de sport. Unii dintre noi. Mi-e ciudă că meseria ne e batjocorită şi că valoarea şi forţa ei scad consistent o dată cu fraternizarea bolnăvicioasă a unora dintre noi cu personaje din fotbal. Cu personaje care n-au curajul să se ia la luptă dreaptă cu noi. Bagă cuţitul pe la spate sunînd şefi de trusturi şi ameninţîndu-i.

Povestea de azi sună aşa. Colegul Costin Ştucan, de la ProSport, nu mai face emisiunea „Ora de ProSport” de pe Sport.ro. De ce? Pentru că pe Gigi Becali l-au deranjat foarte tare dezvăluirile jurnalistului cu telefonul fără fir. Imaginile cu Becali cerînd schimbări prin stîlpii de telegraf Mache, MM şi cine mai era p-acolo.

A fost supersubiect
Pe Felix Draghici îl ştiu de multă vreme. Nu cunosc dacă el a luat decizia excluderii lui Costin, dar l-am amintit pentru că am pretenţia că-l ştiu bine şi pentru că e şef în ProTV. Ne cunoaştem demult. E un jurnalist excepţional. Un om onest, un comentator tv, printre rarii care dau drumul din piept cuvintelor potrivite cu o lejeritate care mă sperie. Sînt convins că Felix ştie ce valoare a avut demersul jurnalistic al lui Ştucan. Ştie că ziarul concurent, site-urile concurente, televiziunile concurente, toată presa din România, dar şi marile ziare din Anglia l-au preluat pe Ştucan.   Mă rog, imaginile publicate de Sport.ro la emisiunea lui Ştucan. Asta e valoare pură. Asta înseamnă publicitate uriaşă pentru emisiune şi trustul tău, făcute gratis, şi aduce de la sine un premiu pentru jurnalistul care a reuşit performanţa. Numai că lucrurile s-au văzut altfel acolo.

Îl ştiu pe Ştucan de 18 ani

Un telefon al lui Gigi Becali i-a sensibilizat mult mai mult pe colegii mei. Patronul Stelei s-a arătat deranjat că i-a fost dezvăluit gestul „tocmai de prietenii mei”. Şi a anunţat că trustul Pro va fi interzis la Steaua. Dar a lăsat totuşi o portiţă. „Dacă îl daţi afară pe Ştucan de la Sport.ro, vă las!”. Şi aici e marea dramă. A unora dintre jurnalişti. Că cedează uşor presiunii, pentru că la altceva nu vreau să mă gîndesc. Ştucan nu mai face „Ora de ProSport”. Să fim înţeleşi, colegul meu Costin Ştucan nu e  perfect. I-am spus chiar eu în anumite momente că exagerează. Dar un jurnalist chiar trebuie să fie agresiv, incisiv şi drept, corect în ceea ce face. Să spună şi să scrie ce-i dictează conştiinţa, nu ce ar putea să-i aducă alte foloase. Şi Costin e unul dintre cei care-şi fac meseria cu mare pasiune şi corect. Îl cunosc de 18 ani. Ştiu bine despre cine vorbesc.

Preşul MM
Totuşi, cel mai trist în toată povestea asta mi s-a părut altceva. Bucuria bolnavă, a unui om bolnav,  MM Stoica, la aflarea veştii că Ştucan nu mai face emisiunea. Vineri, după ce Steaua a fost anuntaţă că jurnalistul a fost pus în genunchi,  MM Stoica a postat un mesaj pe Facebook care suna aşa: „Ştucane, depresiv mic şi virgin, o să ne lipseşti!” Bucuria slugii care fusese anunţată de patron, nemăsurată. Nu s-a mai putut abţine. S-a dat de gol. Şi-a reconfirmat caracterul mizerabil şi i-a dat de gol şi pe susţinătorii lui Becali din „Trustul Pro”. Dar cu MM e cu totul altceva. El s-a insinuat în povestea asta ca să-şi dea importanţă. Să creadă lumea că el a pus, de fapt, umarul la îndepărtarea lui Ştucan. Că are forţă. Nu! El e, în fapt, un soi de palton care-l îmbracă pe Reghe cînd Steaua marchează.  Altceva nu ştiu să facă acolo.

Pentru o presă curată

Am trecut şi eu printr-un asemenea moment în anul 2009. Cînd am fost dat afară de Dumitru Dragomir de la GSPTV. Nu l-am slăbit o clipă, şi n-a mai rezistat. A întrebat Trustul Intact ce dorinţe are de la Ligă, le-a îndeplinit, era vorba de programări la ore convenabile pentru meciuri, deci, le-a îndeplinit cu condiţia ca eu să fiu dat afară. Domnul şi doamna cu coloană vertebrală de gelatină,  o anume Sabina Petre şi Cristian Creţu, şefi pe atunci, m-au expulzat. Alături de mine a fost Costin, care a demisionat în semn de protest. Şi căruia îi mulţumesc şi acum.  Realizam împreună emisiunea Contraatac pe care chiar noi o lansaserăm. A fost un gest care m-a impresionat şi care m-a făcut să înţeleg multe lucruri. Şi acum, ca şi atunci mi-ar plăcea să existe solidaritate pentru ca presa sportivă să nu fie înghiţită de rechini. E un semnal de alarmă fără precedent ce s-a întîmplat în ultimele zile în Trustul PRO. Acum trebuie  ca şi suporterii, iubitorii de fotbal, care înţeleg bine ce înseamnă presă, dar mai ales colegii mei şi ai lui Ştucan să iasă şi să fie solidari cu el.

Pentru o presă curată. Ştiu şi văd că sînt printre noi jurnalişti blătari. Ce-i drept, puţini, dar sînt. Pentru că le merge bine, plesneşte cămaşa pe ei de sănătate, dar treaba lor, deja sînt ieşiţi din breaslă. Ei îşi negociază conştiinţa, vorbele, pentru bani. Ştiu bine despre ce vorbesc.

Azi i-am dat un mesaj prietenului meu Felix Draghici. Mesaj la care încă aştept un răspuns. Suna aşa: „E trist! Pe bune că e trist! Mă simt trădat de fraţi de-ai mei!” Îl anunţ pe Felix că are spaţiu pe blogul meu pentru a spune oricînd ce doreşte în legătură cu subiectul de azi.

Comentarii (755)Adaugă comentariu

fax (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 16:23

Nu te citesc!

Cristi (4 comentarii)  •  12 martie 2013, 16:26

Asa va trebuie. Doar voi ziaristii sunteti de vina. I-ati ridicat in slavi, i-ati invatat cu pup-in-curismul si acuma faceti urat ca numa asta stiu.
Poate va treziti si voi la viata si lasat can-canul, scandalurile si lucrurile de doi bani si va axati pe sport. Ca acum va pasa de sport, poate prea putin!!!!

o suportera fericita (11 comentarii)  •  12 martie 2013, 16:27

Este sezonul Stelei, incontestabil, oricata frustrare v-ar provoca acest lucru.
Steaua aduna puncte pentru Romania, spre deosebire de Dinamo, care are ca obiectiv „sa prindem Europa”, desi o paraseste jenant in fiecare an.
Steaua are cel mai bun antrenor din campionatul intern. Steaua are o atmosfera perfecta in vestiar, ceea ce e dureros pentru altii.
Daca Steaua pierde un meci, e motiv de bucurie si mistouri.
Daca Steaua castiga in campionat, e blat sau arbitraj incorect. Daca Steaua castiga in Europa, sunt mai multe variante: echipa adversa n-a vrut sa joace, n-o intereseaza competitia, n-a aliniat cel mai bun 11.
Cum o dai, nu e niciodata meritul Stelei.
Toti frustratii, in frunte cu Borcea si Stucan, ar sta capra in fata intregului popor englez, numai sa aiba motiv sa transforme „thank you, Boro” in „thank you, Chelsea”. Asta ca sa mai aiba un motiv de bucurie pana la celebra sarbatorire a x ani de la incendierea peluzei steliste. Asta e, cine n-are satisfactii din partea propriei echipe…
Nu stiu ce va fi in anii urmatori, unde si in ce forma va ajunge Steaua. Dar ASTA e sezonul nostru iar voi, cei frustrati, nu faceti decat sa scoateti in evidenta aceasta, prin tot veninul pe care-l imprastiati.

P.S.: Tata e dinamovist de-o viata. Urla la fiecare gol marcat in Europa de Steaua, CFR, Rapid etc. El sigur nu trebuie sa consulte un medic (vorba lui Tiriac), el e un roman normal!

decebal radulescu (504 comentarii)  •  12 martie 2013, 16:34

vi-l aduceti aminte pe stucan cind va lua apararea cind va batea MM prin stadion? atunci cum era? bun sau rau

buna ziua tuturor

O sa scriu citeva rinduri pentru ca vad ca toata lumea cere asta. N-o sa fiu siropos. se spune ca indiferent ce zic spectatorii, telespectatorii, cititorii in cazul vostru, trebuie sa le spui multumesc pentru mesaje si in general sa le dai dreptate. Eu va multumesc pentru mesaje, dar multora dintre voi nu va dau dreptate. In primul rind cei care scriu aici sint suporteri ai Stelei. Nivelul e uneori suburban, dar il acccept. pentru ca nu cenzurez nimic. unii sint obraznici chiar. in fata calculatorului toata lumea e curajoasa. In fine. accept criticile la adresa jurnalistilor. si unele sint corecte. am mai spus si repet. Noi sintem de vina ca am promovat personaje gen Gigi Becali sau MM Stoica. e adevarat. Dar tot noi trebuie sa facem curatenie. trebuie sa ne asumam asta. si cel mai usor se poate face curatenie cu ajutorul vostru, al suporterilor. vad insa ca unii dintre voi nu privesc limpede lucrurile din cauza ca sint subiectivi. Adica stelisti in cazul de fata. Stucan sau eu, sau mironica n-am avut niciodata ceva cu echipa Steaua Bucuresti. sau cu suporterii ei. Nu. I am laudat performantele cind a fost cazul si am criticat jocul cind am simtit ca nu merge. si punct. ca i-am atacat pe cei din conducere, da! Asta am facut! si eu unul ii voi calca in picioare de fiecare data cind iordanescu, duckadam sau Ienei sint calcati in picioare. De manager sau de patron. sau cind vreunul dintre voi e batut de manager pe vreun stadion. E de datoria mea sa fac asta. Daca simt ca reghecampf a aranjat un meci, daca asta cred eu, o sa spun direct. fara menajamente. si asa mai departe. asta voi face si cu alte echipe si suporterii lor. dar vreau sa va reamintesc ceva. de ce nu vi-l aduceti aminte pe stucan, pe mine nu mai zic, atunci cind va lua apararea voua, suporterilor stelei, cind stoica v a luat la bataie cu gorilele in stadion. in fata intregii tari. de episodul asta nu va aduceti aminte? in rest numai bine va doresc si le multumesc celor care au inteles cu adevarat ceea ce inseamna presa intr-o democratie

STEFY (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 16:34

FELICITARI PT ARTICOL . PACAT DE COSTIN CARE PT MINE ERA PRINTRE CEI MAI BUNI MODERATORI.PACAT CA CIOABANU ARE ATAT PUTERE SI PACAT CA NU ARE CINE SA-L PUNA LA PUNCT .DECEBAL CREDE-MA CA SI EU MOR DE CIUDA . CAT DE MEME CE SA MAI ZIC ? IL TRIMIT SA STEA IN ,,CUTIA LUI DE CARTON,, . DACA TOTI JURNALISTI AR FI LA FEL DE SOLIDARI CA TINE ALTFEL AR STA PROBLEMA.

cetateanu (6 comentarii)  •  12 martie 2013, 16:38

Stucan era un dinamovist flagrant si – aproape automat – un antistelist virulent. E totusi eronat „era”, pentru ca, in cazul lui, n-o sa fie la „trecut” niciodata aceasta antipatie fatisa. Pacat, pentru ca sunt atatia care sustin Dinamo, gen Manolo Terzian, Geambasu, dar nu incerca sa loveasca Steaua doar de dragul de a o lovi. Si pot sa spun ca sunt printre primii contestatari ai lui Becali de la tribuna a doua din Ghencea si nu-l suport pe NN Stoica de cand cu suporterul lovit. Daca afirmi – spre un exemplu „beton” – ca Marius Mitran e un jurnalist de sport, atunci nu ai cum sa spui acelasi lucru si despre Costin Stucan. Acesta din urma e un suporter, poate fi si un ultras, care ar trebui sa se ocupe in presa doar de echipa pe care o sustine, Dinamo. Are calitati, cultura generala sportiva, are si „vorbele la el”, dar Nu are tactul necesar. Toate simpatiile/antipatiile pe care le are un jurnalist de sport sunt cunoscute de catre conducatorii de club, e firesc sa le aiba, nu cred ca poate fi cineva impartial 100%, dar cred ca poate sa incerce 100% din timpul de lucru sa fie corect, sa atace cu tactica cavalereasca;)

GICU (10 comentarii)  •  12 martie 2013, 16:51

„NOUA NE PASA DE SPORT,POATE PREA MULT” VA MAI ADUCETI AMINTE? ASA SE INTAMPLA CAND MINTITI ! VA PASA NUMAI DE RATING, DE BANI, DE TITLURILE POMPOASE CARE ASCUND ARTICOLE DE 2 LEI. DE ASTA VA PASA DOMNULE JURNALIST. DOAR DE BANI

imperator (6 comentarii)  •  12 martie 2013, 16:54

Eu aș vrea ca ziariștii să spună și cu ce echipă țin sau pe cine favorizează .

Steaua1986forever (7 comentarii)  •  12 martie 2013, 16:59

@ decebal radulescu- intr-o lume normala nu era nevoie sa apere „presa” cand Mimi s-a napustit cu gorile pe un suporter al echipei noastre. Altele erau institutiile care trebuiau sa se sesizeze. Dar si ele sunt la fel ca si presa noastra: actioneaza doar cand primesc „ordin de sus”. Iar daca vorbim de presa romanesca post-decembrista, am si eu o curiozitate, ce parere ai despre Horia Ivanovici? Si ca el sunt multi. Din pacate.

dan (5 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:07

BAI TAMPITILOR IDIOTI CARE COMENTATI PE AICI SI AVETI CE AVETI CU STUCAN.BAI ANALFABETILOR ACEST STUCAN NU A FACUT NIMIC DECAT V-A ARATAT BAI TAMPITILOR VOUA ASTIA CARE V-A DATI CU PAREREA PE AICI CUM PROCEDEAZA ACEST INFRACTOR BECALI CU SLUGILE LUI DIN STAFUL TEHNIC.NU STIU DE CE ATATIA ANALFABETI TAMPITI AVETI DE OBIECTAT LA ADRESA ACESTUI STUCAN.ANALFABETILOR V-A SUPARA ADEVARUL ARATAT SI COMENTAT DE STUCAN?V-A SUPARA ADEVARUL CAND STUCAN V-A ARATAT CU CE SE OCUPA ACEST REGHE RECUNOSCUT IN GERMANIA CA INFRACTOR CU COLEGII LUI DE LA COTTBUS?ASCULTATI BAI ANALFABETILOR M-AI DEPARTE MANELE TIGANESTI CA ALEA V-A REPREZINTA PE VOI ASTIA CARE AVETI DE OBIECTAT LA ADRESA LUI STUCAN.DOAMNE CATA PROSTIE ESTE IN ROMANII ASTIA ANALFABETI SI TAMPITI.DAR ASTA ESTE INTELIGENTA NU POTI CUMPARA TREBUIE SA TE NASTI CU EA.ASA CA MARS LA K A K A T CU TOTI IDIOTII ASTIA CARE SCRIU PE AICI IN NECUNOSTINTA DE CAUZA

gicu (10 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:07

ai dreptate radulescule, unii sunt obraznici si curajosi in fata calculatorului…ca fata in fata cu gig sau mm erai zero.

gicu (10 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:09

@dan. tare asta cu „analfabetilor”. stai jos ai 2

Serghei (32 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:10

@Decebal Radulescu

„Vi-l aduceti aminte pe stucan cind va lua apararea cind va batea MM prin stadion?”.

Nu cred că NE-A bătut niciodată MM pe stadion. A fost acel incident regretabil și izolat din meciul cu Argeș, atît. Nu generaliza!

„Stucan sau eu, sau mironica n-am avut niciodata ceva cu echipa Steaua Bucuresti.”

Aici ne iei de proști. Eu l-am auzit pe Ștucan zicînd că la Rusescu trebuia să fie galben pentru simulare în meciul cu Chelsea sau ca steliștii se dopează. El n-a avut nimic cu Steaua. Da, sigur…

„Daca simt ca reghecampf a aranjat un meci, daca asta cred eu, o sa spun direct. fara menajamente”

Păi, cum vine asta? Omule, există interdicții și pentru jurnaliști. Ai auzit de calomnie? Nu contează ce simți, contează ce demonstrezi. Cum putem noi să știm că intențiile tale sunt corecte cînd zici că ți s-a părut blat Steaua vs X. Să ne bazăm pe etica ta profesională, pe faptul că tu nu spui niciodată mingiuni? Nu, ai restanțe la deontologie și etică.

„de ce nu vi-l aduceti aminte pe stucan, pe mine nu mai zic, atunci cind va lua apararea voua, suporterilor stelei, cind stoica v a luat la bataie cu gorilele in stadion?”

Tu crezi că publicul vostru are vreo datorie față de voi? Rîd. Voi nu scrieți „pentru a ne lua nouă apărarea”, voi scrieți pentru bani. Nu păcălești pe nimeni să știi. Apoi, cum adică „iei apărarea”? Omule, ca ziarist nu trebuie să iei apărarea cuiva sau să dai în cineva. Tu ai fapte, pe care trebuie să le aduci la conștiința publicului și să le comentezi eventual. Nu ești vreun justițiar sau vreun apărător al celor slabi de înger.

„Dar tot noi trebuie sa facem curatenie.”

Și, mă rog, cum faceți curățenie? Jignindu-l pe MM la fel cum MM vă jignește pe voi? Răspunzînd cu expresii de gen „Preșul MM”? Cînd doi oameni se jignesc între ei înseamnă că sunt la fel, complementari. Adevărații jurnaliști nu se ceartă cu pierde-vară ca MM, au suficientă inteligență cît să știe că astfel pe personaje trebuie neglijate. Eu nu l-am văzut pe Vochin, de pildă, înjurîndu-se cu MM. Pe tine, da. Și nu e o imagine prea plăcută.

De ajuns.

cezar (5 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:12

reporteru’ lu’ crap prajit!

Florin (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:13

„Daca simt ca reghecampf a aranjat un meci, daca asta cred eu, o sa spun direct. fara menajamente.”

Si ti se pare corect asa?

speedy (42 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:14

decebal> principial, ai dreptate in articolul asta. dar gresesti in cateva puncte, pe care imi permit sa le enumar:
1. Ati inceput sa deveniti mici, f mici, inca de acum ceva vreme de cand ati acceptat sa faceti vedete si modele din niste mascarici. Nu ma refer acum strict la tine, sau la Stucan, sau la altii, ci la intreaga presa sportiva in general. Este incredibil, pur si simplu nu va pasa de sport, ci numai de ce puteti spune „pe langa” din zona cancanului.
2. Acum doar capatati ce capata de obicei cei mici si slugarnici – sunt calcati in picioare de cei pe care i-au ridicat la gradul de supra-oameni.
3. Referitor la cazul in speta – conteaza prea putin daca becali i-a indicat schimbarea antrenorului. Meciul a fost castigat, deci a fost o schimbare buna. Cine a hotarat-o – iata un fapt neimportant. Putea sa i-o indice si papa de la Roma
4. De data asta, Becali a procedat corect. Cand ma deranjeaza ce scrie sau zice un om despre mine, pot alege sa nu mai vorbesc cu el. Steaua este un club privat, alege cui permite accesul la conferinte de presa si evenimente
5. Esti sigur ca Becali a sunat? nu cumva a sunat prietenul tau Felix milogindu-se sa recapete accesul? si atunci becali doar i-a prezentat conditiile in care il permite din nou?
Deci? cine e de acuzat?

Televiziune (6 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:19

Imi pare rau pnetru el, pentru ca e un loc de munca pierdut, castiga o paine cum se zice dar cred totusi ca a dat o lipsa mare de profesionalism si de obiectivism, care e esential mai ales in jurnalistica sportiva.

vali (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:20

astia nu fac presa se joaca,vai mama voastra

radu (18 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:24

Trustul Pro a recunoscut ca emisiunile sportive trabuiau sa contina OBLIGATORIU stiri pozitive despre Becali si Steaua, pentru o suma de bani platita de Becali. Acesta a recunoscut acest lucru. Oricine vede stirile de sport de la Pro va vedea ca nu exista una fara Becali si Steaua, cam 6 din 10 stiri. Si daca nu sunt mciuri, se gaseste ceva , merg baietii la biserica in Pipera si trebuie sa debiteze ceva Becali. Asa ca e vorba de bani, Becali plateste stirile, stirile trebuie sa fie bune fiind pe banii lui. In plus, goana dupa audienta unor … face ca Becali sa fie curtat permanent de toate televiziunile. Nu uitati ca acum o luna Il Ciobandante a jignit grav mai multe reportere de la Realitatea si Romania TV plus Antena 3. Desi s jurau ca Becali nu va mai aparea vreodata la acele posturi, seara deja era prezent. In afara de Antena3 care intr-adevar nu l-a mai mediatizat. BANII d-le Decebal si goana dementa dupa audienta fac ca aceste aberatii sa se intample! Steaua este intr-o perioada fasta, se cauta stiri cu ea. E OK, e normal, dar de ce trebuie sa ascultam gangavelile idioate ale unui fanfaron analfabet? De ce trebuie sa rabdam ifosele unui papagal inept ca MM? Pai, stiti, Gigi plateste, stiti… si e popular, ca si piticul porno, simona senzual sau ogica. Plus ca are suporterii lui, cititi comentariile la orice critica referitor la Steaua si veti vedea aceeasi vehementa, violenta chiar. Tragic.

Talpaiadului (8 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:25

Stau si ma crucesc cand vad cu ce patos cancanistii care scriu de rau despre Becali isi apara cauza. Ei, chipurile, sunt justitiarii, pentru ca scriu de rau, fata de ceilalti, care si-au vandut sufletul si scriu de bine. Bai, Radulescule, chiar nu-ti dai seama de penibilul situatiei, voi nu sunteti ziaristi, sunteti tabloidisti, cancanisti, mascarici, ziaristii sportivi nu scriu despre Becali sau MM, nici de bine, nici de rau, ei scriu despre jucatori, antrenori si din cand in cand, despre suporteri. Atat. Mi-e scarba de voi toti!

vasile (10 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:30

Radulescu, mi-e ciuda de mor! Mi-e ciuda cand vand presa sportiva cum se tavaleste in noroi pentru rating, mi-e ciuda cand citesc articole de rahat, cu greseli gramaticale (eu chiar daca fac,nu am pretentia de a fii jurnalist), mi-e ciuda cand ma uit la un meci si comentatorul e pur si simplu imbecil si vorbeste despre orice, dar numai despre meci nu. Radulescule, crede-ma mi-e ciuda de mor cand voi, presa pune-ti titluri de ca,cat care ascund numai articole de can-can. Radulescule, de ce nu ti-e ciuda cand va primitii banii la sfarsitul lunii, cand voi a-ti vorbit 90% din timp doar de steaua. De multe ori nu aveti subiecte si le inventati, despicati firul in 14 doar ca sa mai umpleti paginile. Daca ti-e asa ciuda de mori, numai vorbiti de steaua o luna. scoateti numele echipei din vocabularul vostru pentru o singura luna. Atunci sa vedem ce rating aveti si pe ce o sa luati bani. Atunci sa vedem cat de ciuda iti este. Raspunde-mi la mesaj, si la aceasta idee. Arata-ne ca nu esti curajos degeaba in spatele calculatorului. Sau pur si simplu cenzureaza-ma si lasa doar mesajele pupicuriste.

naz (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:30

becalul a ajuns unitate de masura a prostiei in sport, in politica, in orice… cine l-a ridicat la nivelul de unitate de masura? voi. jurnalistii lu’ peste prajit. cand nu o sa-i mai dati apa la moara idiotului (a se citi „becalul”) asa incat sa moara de plictiseala in palatul lui chicios, de neam prost, atunci sa iesiti si sa comentati faptul ca ala are puterea sa va dea afara din orice trust vrea muschiu’ lui.
pana atunci… succesuri! va meritati soarta. culegeti ce-ati sadit…

Sicran (3 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:35

In primul rand, daca ti-e asa de ciuda cum spui, du-te dupa el..(daca esti pe invers du-te si cu el :))

Altfel, mr stucan cu siguranta a fost suspendat si pentru ca a scazut rating-ul emisiunii..daca esti baiat destept si plin de dreptate cum te dai (eu si alti prieteni nu ne mai uitam la emisiunile in care apari tu si sincer nu stiu in ce ape te mai scalzi) verifica si chestia cu rating-ul si fii profesionist si scrie cu cat a scazut rating-ul emisiunii „stucaniste” in ultima luna..apoi dupa o luna vezi ce rating o sa aibe Mr Buzarin..ce parere ai?

misu (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:36

va salut domnilor ziaristi
de la inceput tin sa va aduc la cunostinta ca sint un suporter al stelei dar asta nu are importanta.am urmarit cu interes tot subiectul stucan.am citit probabil cam 80 % din articolele aparute pe margine acestui subiect.ce ar fi de spus?!sint de acord cu dumneavoastra domnule decebal radulescu.e o adevarata rusine ce s-a intimplat.dar … sint de acord si cu cei care sustin ideea ca vina va apartine in mare proportie.imi vine acum in minte o imagine cu un ziarist care incerca sa-i ia un interviu ,,oierului,,(impreuna cu mai multi ziaristi)si oieru daca a trait numai la stina, a dat cu sapca ziaristuluii de pamint.culmea a fost ca ceilalti ziaristi au ris ca de o gluma buna.voi l-ati facut mare,voi stati mereu dupa el si-i dati pe post toate neghiobiile pe care le debiteaza.dupa meciu cu chelsea l-ati sunat imediat exact pe el sa-si dea cu parerea si sa-si debiteze ineptiile.acum culegeti roadele la ce ati semanat.cu tot respectul domnilor ziaristi asta e parerea mea si mi-o sustin.va salut.

deceplangi? (4 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:38

mi-l aduc aminte pe stucan si pe radulescu care radeau impreuna cu gigi de borcea la tvsport.

mi-l aduc aminte si pe mironica care si el radea cu nentu’ gigi. radea pana intr-o zi cand tovarasu’ lui de breasla a fost concediat iar el a continuat la acelasi trust.

acolo nu ati aratat unitate sau se vedea totul in roz ?

cand aia de la sud steaua au incercat sa ia atitudine impotriva lu’ gigi unde erati ?

cand multi altii incercau sa deschida ochii altor suporteri cum, ca, becali distruge clubul nu ati facut nimic.

cand jignea jucatorii emblematici ai Romaniei nu ati facut nimic.

mironica mereu a dat in Steaua si niciodata nu a luat apararea suporterilor indiferent de echipa cu care tin.

vreti respect? fiti impartiali si nu mai scrieti la comanda? nu va convine? strangeti-va, voi, astia cu „coloana” si faceti-va un revista independenta.

Milici (50 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:41

Per Scorilo , iar n-ai înţeles nimic , aici vorbim de micimea ta şi a lui Ştucan ca ziarişti nu de JJ Becali sau MM , personaje discutabile cu evidente probleme. Când postacii vă consideră , aproape în unanimitate , zero barat ca jurnalişti n-ar trebui să rataţi ocazia să tăceţi definitiv , darmite să vă solidarizaţi într-o luptă fără nicio cauză!
În al doilea rînd e vorba de Steaua , poate singura echipă din ţară care practică un fotbal adevărat , competitiv şi de Regencampf care a adus ceva nou în antrenorat; Steaua şi Reghe sunt atacaţi sistematic în presă fără argumente. Or fi câţiva postaci stelişti dar sigur asta nu e presă.
Per Scorillo ia-l pe Ştucan şi căutaţi-vă altceva de lucru că sunteţi penibili!

lucian (2 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:45

Bravo Decebal! Nu ai dreptate 100% dar in esenta demersul tau este foarte logic si corect. Hai sa incercam sa nu mai vb de managerul Stelei deloc , iar daca este absolut necesar sa ne adresam cu PRESUL si atat 🙂

Weaver (3 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:47

vai ce de post-uri la subiectu asta :)) te ai durerea de cap numai cand vezi ce se scrie
eu zic rapid cam asa :
1.Stucan a fost lipsit 10000% de obiectivism si in anumite cazuri de bun simt.Prestatiile dumnealui au fost de multe ori bune,de multe ori patetice.pai cum sa il intrebi pe Benitez daca e gras?:)))asta nici la OTV nu era admis
2.Decebal tu esti prieten cu Stucan,sunteti colegi,deci era normal sa reactionezi,dar coborandu-te la nivelul oamenilor pe care ii critici/injuri/”calci in picioare” nu faci altceva decat sa anulezi buna intentia care te-a indemnat sa scrii articolul asta,daca ea a existat fireste
3.Eu stiu multe emisiuni in care si dumneatea si dl Stucan ati avut reactii extreme la adresa Stelei.Daca negi asta,te-as ruga sa scrii aici sa vada lumea,si eu promit ca postez link-uri.
4.Ca jurnalisti ma asteptam sa luati „prezumtia de nevinovatie” in serios.premonitiile,feeling-urile sau mai stiu eu ce nu pot sa insufle incredere decat unor baietasi trepanati care au facut din a uri Steaua in cazul de fata,un scop.
Ulciorul nu merge de multe ori la apa si asta s-a vazut.Nu cred ca gigi l-a sunt pe Felix si ia zic „baaaaa i-a da-l tu afara pe Stucan ala”.cred doar ca dupa ultima prestatie a sa,trustul PRO a fost privat de acreditare lucru pe care sefii nu au putut sa il admita,oferind pe tava,pt recuperarea acesteia,capul cu urma de chica al lui Stucan,ca si moneda de schimb.
Pace

Catalinfb (2 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:50

Am putut sa citesc articolul, respect parerea, dar cand am citit „presa curata” din gura unui jurnalist gsp, mi-a venit sa vars instantaneu. La emisiunile sportive de la TV am renuntat, ma distreaza vocabularul limitat, ideile limitate si oamenii adusi sa „isi dea cu parerea”.

adrian (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:52

Din pacate sunteti putini cei care au curajul sa spuna lucrurilor pe nume, intr-o presa sanatoasa daca Steaua retragea acreditarile unui trust de presa normal era ca toti saau majoritatea ziaristilor sa renunte la acreditarisi la a mai vorbi de Becali, Stoica, Reghe, subiectul discutiilor urmand sa fie asa cum ar fi de fapt normal jocul si jucatorii Stelei. Felicitari pt. verticalitate!

decebal radulescu (504 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:53

serghei
Cred ca ai intr-adevar o problema. Omule, dar tu ai auzit de un proces? de judecata. Daca reghecamf crede ca l aam calomniat cu ceva, vreodata, ma poate da in judecata. Nu inteleg ce e asa greu in a intelege lucruri. sa l dea in judecata pe stucan. mai simplu de atit…Noi scriem pentru ca asta ne e meseria. sa fim onesti si impartiali. dvs sinteti stelist, deci subiectiv. nimic mai simplu. d-aia judecati asa. da. luam apararea suporterilor si ne respectam meseria. atunci cind v am sustinut in fata managerului care v a luat la bataie. asa am considerat ca trebuie facut. ca dreptul la opinie al suporterilor trebuie respectat. trebuie sa traim din ceva. luam un salariu de la trusturile la care lucram. nu traim cu aer.
cred ca v am rasfatat prea mult in numele audientei. in general, pe voi, suporterii. si mai ales pe suporterii stelei. cred ca asta a fost greseala presei. trebuie sa va schimbati putin optica. s au schimbat si vremurile. o zi buna va doresc

harcea parcea (2 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:54

voi sunteti vinovati de ce se intampla acum, pt ca promovati toti analfabetii si betivii pe posturi, antrenorii care nu mai au loc la nicio echipa brusc devin mari comentatori, faceti toate compromisurile de dragul audientei, au ajuns toate maimutele reporterite, siliconatele si raraitele, in loc sa invitati sportivii si antrenorii lor in emisiuni, il chemati pe fosila de Mircea Radulescu, etc….chiar sunteti enervanti

decebal radulescu (504 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:55

catalinfb
va respect opinia. aveti alte variante. cancan, capatos sau wow. o seara buna. cred ca exagerati totusi. bun, cred ca amindoi exageram putin ;)) seara buna

mykes (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:57

Cu toate ca in mare masura ai dreptate, vina va apartine in totalitate. Nu voi ziaristii, ne prezentati in ziare sau la tv:
-cum sa imbatat Mutu?
-cati bani a pierdut la table Militica Dragomir
-ce oi are Gigi
Etc
Vreau sa intreb ce legatura au toate acestea cu sportul?
Nu, oare, voi ati promovat prostia?
Ba da,voi.
Atunci suportati ce ati produs.

Decebal Rădulescu: "Vi-l aduceţi aminte pe Ştucan cînd vă lua apărarea atunci cînd MM vă bătea prin stadion? Atunci cum era? Bun sau rău?" (130 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:57

[…] Citeşte aici editorialul lui Decebal Rădulescu despre demiterea lui Costin Ştucan […]

decebal radulescu (504 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:59

weaver
Voi, suporterii Stelei, faceti niste confuzii. ma acuzi ca am criticat Steaua. pai, nu inteleg. voiai sa o laud cind era de criticat? cind eu consideram ca trebuie criticata. ce fel de caractere au avut jucatorii Stelei la cazul bricheta, de exemplu? ce fel de personaj e managerul care va bate pe stadion. Nu crezi ca trebuia sa iau atitudine. nu puteam fi de acord cu mizeriile alea. zilele trecute mi -am scos palaria, pur si simplu, in direct dupa calificarea cu ajax. aia e tot o extrema. seara buna

SOUTH1947 (3 comentarii)  •  12 martie 2013, 18:01

Daca nicknameul meu va spune ceva,ar trebui sa stiti ca nu mi-a fost foarte pe plac sa postez cand subiect de discutie sunt cei doi care au ucis Steaua ca si onoare.in fine,am facut-o doar pt ca am vazut un comment si nu stiu daca a zis-o doar asa sau stie ce s-a intamplat.
peluza SUD a Stelei a avut acea miscare de protest impotriva stiti voi cui.stiu f biiiiineee ca am fost injurati prin presa,facuti drogati,alcoolici si mai multe.in plus liderii protestului au cautat o oarecare sustinere din partea media,lovindu-se un un categoric si vehement nu.
daca ati putea stimabile domn Decebal,ati putea sa imi raspundeti la intreabarea :unde mama dracu erati atunci???
cum se zice prin popor : capu’ face,capu’ trage

decebal radulescu (504 comentarii)  •  12 martie 2013, 18:01

mykes
poatte ca ai dreptate cu ceea ce afirmi. dar te intreb si eu ceva: tu de ce citesti toate astea. nu mai cititi lucruri de genul asta, nu va mai uitati la capatos si o sa aveti o surpriza. o sa dispara emisiuni si stiri de genul asta. va promit. seara buna

zeidas (14 comentarii)  •  12 martie 2013, 18:02

Da. da, noi jurnalistii, ca si colegii academicenei !

Dan (5 comentarii)  •  12 martie 2013, 18:03

hai , lasă vrăjeala,Ștucan e un îmbârligător care numai defecte constată. la Gigi Becali, la Steaua, numai meciuri aranjate vede. s-a ajuns până acolo încat să se spună că Chelsea nu a vrut sa joace la Bucuresti. toți trăiți de pe urma Stelei, zambezilor! vorba lui Serghei, o-ți fi și voi niște mici justițiari și nu știm noi. hai la, muncă , nu la ,,atârnat,,.

Dan (11 comentarii)  •  12 martie 2013, 18:05

Nu am avut rabdare sa citesc articolul insa am intuit ca e vorba de Stucan, Banciu, Mironica, Draghici, Radulescu…Decebal, (pacat ca multi romani din ziua de azi habar au cine a fost Decebal) cand vorbeati de si cu Becali George si Stoica Mihai de dimineata pana seara la TV, cand angajatul unui club de fotbal este in acelasi timp si colaborator platit al unei televiziuni de sport nu stiati ca se va ajunge aici? Dumneavoastra si ceilalti colegi carora Becali si Stoica le rad acum in nas sunteti propriile dumneavoastra victime. Ati pus mai presus de onoare interesele imediate: audienta, notorietate, bani, salarii. Daca s-a ajuns ca acum la TV sa se vorbeasca de Becali George si Stoica Mihai de dimineata pana seara este si „meritul” dumneavoastra si al colegilor dumneavoastra din presa, sportiva sau de scandal. Ati cules ceea ce ati semanat domnule Radulescu. Insa nu este tarziu sa recunoasteti ca ati gresit si ca de acum incolo este bine sa ignorati cu desavarsire personaje de genul celor de mai sus care nu fac deloc cinste nici lor (au cazut de mult in penibil) nici natiei romane. Eu sunt mandru ca sunt roman insa personaje ca Becali George si Stoica Mihai nu ma reprezinta, nici pe dumneavoastra. Haideti sa facem ceva pentru poporul nostru, fiecare cum poate: dumneavoastra si colegii dumneavoastra scriind despre sport; eu de mult le-am ignore personajelor de genul jiji, mm, etc. Stima.

harcea parcea (2 comentarii)  •  12 martie 2013, 18:07

Decebal nu mai rascoli mortii, cu bricheta, cu MM caftangiu, nu toti sunt suporteri Steaua. daca voi nu ati reusit sa va debarasati de pup…istii de printre voi, cine sa va scape!!? umflatul de Ivanovici tot timpul cade in picioare si ca ei sunt multi asa ca rezolvati problema in interior….

Dan (5 comentarii)  •  12 martie 2013, 18:07

și mai e și antipatic individul. mare realizare pentru sport.ro, cred-mă, Rădulescule!

Weaver (3 comentarii)  •  12 martie 2013, 18:09

Aveti si nu aveti dreptate.in primul rand multumesc pt raspuns.
in al doilea rand,sincer vrea sa fiti.pai daca in locul Stelei,in cazul bricheta,era oricare alta echipa oare nu ar fi procedat la fel?si da,au exagerat acolo si probabil ar fi pierdut meciul ala,si da pe merit.dar inca ceva?a cui e vina ca suporterii de sub pod au intrat cu asemenea obiecte pe teren?nu imi ziceti ca si dvs credeti ca era stelist individu.si daca era tot nu trebuie sa aibe o bricheta in incinta stadionului.si eu nu am zis sa nu criticati Steaua,fereasca sfantul.dar cand criticile se refera la meciuri trucate eu doar as vrea dovezi.intelegeti?

apox (4 comentarii)  •  12 martie 2013, 18:10

Deci d-voastra puteti sa spuneti tot ce va trece prin minte, fara menajamente, fara sa fiti nevoiti sa argumentati, si e dreptul vostru?

Si Steaua poate sa acorde acreditari la cine vrea, este dreptul ei, si se aplica pe acelasi principu … fac ce vreau eu … nu vad care este problema si de ce ne acuzati pe noi.

Se aplica principiul: esti om cu mine sunt om cu tine. Ce face d-l Felix, este problema domnului Felix.

Pe noi ne intereseaza sa protejam imaginea clubului Steaua si sa creem un cadru la club, in care angajatii sa nu se simta vulnerabili, si eventual sa refuze colaborarea cu clubul Steaua in viitor.

Imi pare rau sa vad ca nu aveti nici un respect fata de alte meserii, decat cea de ziarist, cum ar fi meseria de antrenor, de jucator, de preparator fizic, dar asta este o chestiune care va priveste.

Nu pe suporteri trebuie sa-i convingeti de bunele d-voastra intentii si de lipsa de partipriuri, ci pe oficiali din club, ca ei sunt cei care se ocupa de acreditari, si de administratia clubului in general, si daca pe ei ii ofensati, nu va incalzeste cu nimic daca va dau cativa stelisti dreptate, si eventaual se apuca iar sa-si injure conducerea.

Nu o sa fiti niciodata credibili, daca vedeti blaturi si tot felul de bestii energetice, numai la Steaua, si la celealte echipe nu. Si daca asta este genul de presa care va inspira, macar tratati toate echipele in acelasi mod.

Si aveti grija sa le spuneti celor care va citesc, ca stimabilul Costi Stucan, a fost doar suspendat o luna de zile, perioada in care proabil isi ia si salariul, si este doar o miscare strategica, prin care trustul in speta incearca doar sa prostesca opinia publica si vigilenta clubului Steaua.

Suspendarea proabil va disparea (o data cu aventura europeana a Stelei), si stimabilul realizator de emisiune va reveni falos la pupitru, de unde isi va continua cruciada noroioasa la adresa Stelei.

Traiasca Democratia care este azi in Romania, nu-i asa?

decebal radulescu (504 comentarii)  •  12 martie 2013, 18:11

SOUTH 1947
Imi pare rau, dar nu am stiut niciodata de protest. stiu doar ca la un moment dat v am sustinut in scandalul pe care-l aveati cu patronul. stiu ca , la un moment dat, a pus gorilele pe voi. si tot atunci stiu ca l-am calcat in picioare pe Becali pentru ce a facut. emisiunile stau marturie. daca e vorba de altceva, imi cer scuze, dar n-am stiut. si asta nu e in regula pentru un jurnalist. probabil va uitati la moderatori pe care plesneste camasa. nu ma confunati. zi buna

Dan (5 comentarii)  •  12 martie 2013, 18:13

nu mă reprezintă 591. e alt Dan și dacă tot te crezi ,,ziarist,, răspunde măcar cu un rând la fiecare.

Razvan (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 18:14

Domnule Radulescu tin sa va felicit pentru pozitia pe care a-ti luat-o cu privinta la nedreptatea lui Costin. Dar de asemenea tin sa va anunt ca nu puteti face nimic atata timp cat sefii dvs sunt slugile acelor oameni pe care ii vedem la tv sau in ziare zi de zi meritat sau nu. In loc sa prezentati fosti mari oameni de fotbal din acest fotbal romanesc sarac toate ziarele si televiziunile ni-l prezinta pe managerul nr 1, un parvenit al acestui sport care isi ia merite dupa munca unor tehnicieni valorosi cu care a avut onoarea sa lucreze. De ce ne bagati pe gat asemenea personaje??? Cu ce este el mai presus decat un Ioan Sdrobis,un Halagian etc?Care sunt interesele? Multumesc pentru spatiul ocupat.

deceplangi? (4 comentarii)  •  12 martie 2013, 18:15

mare lucru ai facut, iti dai seama.

te lauzi ca i-ai luat apararea suporterului de la tribuna I cand l-a pocnit MM dar pe aia cand se bateau cu bodyguarzii lui jiji prin peluza si voiau sa-l de-a afara de la steaua nu le-ai luat apararea. marele jurnalist.

unde era atunci stucan? tu unde erai?

Barbu (2 comentarii)  •  12 martie 2013, 18:17

vai ce urat dl decebal sa nu imi puneti mesajul,ziceati ca nu cenzurati.daca v’a ofensat asa tare ultima fraza puteti sa o inlocuiti cu „si cu varza unsa si cu untura’n pod” insemnatatea e aceeasi.sau au zis ceva ce v’a ofensat profund?

Comentează