Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

Din nou o campanie

Într-o ţară aflată în continuă campanie electorala, noua campanie a echipei naţionale pare să nu mai intereseze pe nimeni

Începe o nouă campanie. Sună, aşa, pompos, dar de fapt e ceva derizoriu. Şi nu pentru că trăim într-o ţară […]

joi, 6 septembrie 2012, 8:32

Într-o ţară aflată în continuă campanie electorala, noua campanie a echipei naţionale pare să nu mai intereseze pe nimeni

Începe o nouă campanie. Sună, aşa, pompos, dar de fapt e ceva derizoriu. Şi nu pentru că trăim într-o ţară aflată într-o perpetuă campanie electorală. Era vorba de o nouă campanie de calificare. A echipei noastre naţionale.

A echipei noastre? E o întrebare pe care mi-o pun şi pe care o pun tuturor. Cît vă mai simţiţi reprezentaţi de această primă reprezentativă? Cît mai contează în viaţa noastră ce se întîmplă la echipa naţională? Din păcate, întrebarea mi-o pun eu. Cei care ar trebui să şi-o pună şi, eventual, să se gîndească la problema asta n-o fac. Preferă să mearga mai departe pe drumul excluderii acestui concept din viaţa românilor.

Am crescut cu echipa asta naţională. Era reperul nostru, mîndria noastră. Ne interesa tot ce se întîmplă în jurul ei. Dacă pe Hagi, Gică Popescu sau Ilie Dumitrescu îi durea glezna sau genunchiul, parcă ne durea şi pe noi. Am ieşit în stradă pentru ei, ne-am bucurat împreună, am plîns şi noi atunci cînd plîngeau ei. Ultima dată am plîns în 2001, alături de Contra şi de ceilalţi, pe Ghencea succeselor noastre, după un meci blestemat cu Slovenia. Atunci a început decăderea noastră, atunci s-a întors parcă şi norocul lui Hagi, de atunci am început să coborîm. Şi să redevenim ceea ce am fost întotdeauna, fotbalistic vorbind, o naţiune de plan secund, care obţine doar accidental performanţe. Oare doar fotbalistic vorbind?

Începe o nouă campanie. De calificare. O calificare ce nu figurează printre obiectivele selecţionerului. Ce vreţi mai mare dovadă a decăderii de care vorbeam? Să porneşti o campanie fără să ai ca obiectiv să o cîştigi! E un alibi extrem de prost pentru un selecţioner ce dă senzaţia că foloseşte echipa naţională pentru interesele sale şi ale unor amici, fără măcar să se obosească să arate că nu-i aşa. Pe el şi pe ei nu-i interesează ce zice lumea, ce părere au oamenii, pe el şi pe ei îi interesează să le fie lor bine. Să nu se mai mire atunci cînd oamenii îi tratează cu spatele! Nu se poate iubi necondiţionat totuşi.

Da, am iubit cu toţii această echipă naţională şi am petrecut momente de neuitat împreună. Am suferit atunci cînd ne-a dezamăgit. Am iertat-o de multe ori şi ne-am întors la ea. Dar ne-a durut indiferenţa ei faţă de noi, cei ce încă o iubeam. Şi aşa am ajuns să nu ne mai intereseze. De ce să suferi pentru cineva care nu merită?
Începe o nouă campanie. De calificare. Serios? Mai interesează pe cineva?

Comentarii (59)Adaugă comentariu

vlad (51 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 8:54

Nu, nu ma simt reprezentat de fotbalistii de acolo, insa Nationala este in continuare a mea!! Ei sunt doar trecatori pe-acolo, si da, inca ma mai intereseaza campania asta de calificare 🙂

PIO (3 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 9:21

Eu am spus lucrul asta mai demult si o voi repeta, cu Hagi am urcat si tot cu Hagi am coborat.

alex (14 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 9:27

Asta nu este echipa nationala. Asta este echipa lui Piturca si atat, nu a romanilor. Cand la lot sunt chemati jucatori care freaca bancile de rezerva in ligi inferioare iar jucatori ca Sanmartean, care si iesit din forma este peste toti jucatorii nationalei, inclusiv peste Tanase pe care Piturca il vede de neinlocuit (si o spune un stelist !!) atunci mai putem numi asta nationala NOASTRA? A zis bine Gica Hagi: sa ne faceti statuie ba ! Si da, trebuie sa le facem, pentru ca au fost si tare mi-e ca o sa ramana SINGURA generatie care ne-a reprezentat cu cinste, demninate si care cautau GLORIA in fata banilor.

un oarecare (1 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 10:03

Bravo

cosmin (8 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 10:10

Andrei, nu mai scrie articole pe acest subiect- pui presiune inutila pe jucatori 😉

Ce i-as dori eu lui Marica sa aiba el parte de stres adevarat, nu din ala platit cu milioane de euro anual…

doru (18 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 10:27

Pai sa-i intereseze pe stelisti, ca am inteles ca se vrea ca scheletul nationalei sa fie steaua!? sa fie sanatosi si piturca si gigi. dupa 2 meciuri cu ecranas, steaua este cea care da cei mai multi jucatori la nationala? Cei multi care nu cred ca chiriches va ajunge vreodata la Real, ca Tatarusanu e evident mai slab ca Pantilimon, ca Sanmartean are 5 clase peste Tanase etc etc nu sunt interesati de aceasta vitrina de promovare a stelei.OK succesuri, nu ne intereseaza!

Cip (22 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 10:29

Superb articol, felicitari !
Cand mi-e dor de nationala vad rezumatul partidei din Danemarca si plang un sfert de ora. Acolo a ramas ultima farama de nationala pe care o mai aveam.
Nu este nimic de facut. Traim intr-o tara mult prea murdara de alte cele ca sa mai se faca putina curatenie si-n fotbal. Asa cum ati punctat, ” Oare doar fotbalistic vorbind?”, stim cu totii ca nu numai fotbalistic… Ne doare, ce sa facem ? Ne doare si-nghitim. Cat ? Inca nu stim. Poate la infinit, nu suntem noi un popor definit de Miorita ?

Cristian Pop (3 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 11:35

Putin imi pasa…Oricum n’o sa realizam nimic. Eventual vor striga patronii ca de ce nu e selectionat X si Y…

manu (6 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 11:53

Andrei,cum e posibil cand castigi 500.000 de euro pe an fara sa ai nicio raspundere,niciun obiectiv?Atunci,daca nu are obiectiv calificarea la C.M. atunci de ce nu ne-a angajat pe noi,pe tine macar luam si noi un ban ca lumea/cat despre selectii,ce sa zic,faptul ca de la echipa calificata in Liga campionilor nu ia pe nimeni,spune cam mult/daca in clasamentul FIFA suntem deja pe locul 57,asta spune multe/am iesit de mult din lumea buna a fotbalului la nivel de nationala si nici nu vom mai intra curand/

Radu (4 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 12:47

Alta campanie de calificare aceasi poveste, rezultatul va fii acelasi ( din pacate). Motivele sunt multe insa eu vreu sa pun punctul pe doar cateva
1. CFR CLUJ echipa cea mai de succes din ultimii ani are ca baza jucatorii straini .
2. STEAUA BUCURESTI cea mai titrata echipa din Romania condusa de un cioban .
3.Impresarii Becali sefii fotbalului romanesc .
4. Iar jucatori reprezentativi pt noi gen Sapunaru , Radu Stefan sau Cristi Chivu nu dau doi bani pe acesata nationala .

catalin_cj (26 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 14:00

jucatorii de la steaua sunt impresariati de becali. jucatorii de la dinamo sunt impresariati de becali. jucatorii de la cluj si de la vaslui nu sunt impresariati de becali. deci ei nu trebuie scosi pe taraba. asa ca … aceasta echipa trebuie sa joace in alastru alb si rosu si sa se numeasca becalia. sau stâna

asc21 (1 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 14:39

Sa fiu sincer pe mine inca ma mai intereseaza, putin… Daca si cu echipele astea jucam defensiv, n-am sa mai urmaresc meciurile echipei nationale. Si inca ceva, nu cred in calificare. Terminam pe 3 sau 4.

Petru (1 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 14:46

Asa e domnule Niculescu, nu ne prea mai simtim reprezentati de nationala de fotbal. Nici eu nici prietenii mei. Credeti-ma ca atunci cand eram mic, si cand am vazut nationala la Mondial in ’94, am fost cu adevarat fericit sa vad la televizor fotbalul romanesc de cel mai inalt nivel. Acum, cand ne zbatem sa batem o nationala a Insulelor Feroe, sau cand avem rezultate dubioase (adica altele decat victorie) cu nationale ca Armenia, Georgia, Bosnia etc, sunt total debusolat si dezinteresat. Atat de debusolat incat cred ca nu avem nici o sansa reala de calificare pentru 2014!

Radi (3 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 14:46

Problema e ca Sandu,Barbut,Ciobanii si Dragomir nu iubesc nationala. Ei iubesc banii ! Dar roata se invarte si vor ajunge sa plateasca intr-un mod sau altul. Intr-o tara lasata de rapa tot ce mai aveam era Nationala. DAR NE-AU LOAT-O SI PE ASTA NESATUII ASTIA PARVENITI! RUSINE,RUSINE,RUSIENE!!!

gxg (11 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 14:48

NU !

hombre (1 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 14:53

felicitari pt articol!aveti idee ce se intampla pe la loturile de copii si juniori?sunt numiti antrenori prietenii,,domnului,,piturca niste oameni submediocrii:iovan,bumbescu,ungureanu.bautura toata ziua,misto ieftin specific cartoforilor,amatorism de doi lei.va rog domnilor din federatie care va ocupati de copii si juniori sa faceti ceva cu adevarat important,nu mai stati pe scaunele alea calde si bune platite,nu mai luati spaga pt a baga in echipe copii de oameni cu bani,nu va mai bateti joc de copiii tarii,

internaut (1 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 14:53

Daca ar fi programate la aceeasi ora doua meciuri (stiu ca nu e posibil) Romania vs oricine si oricare derby din Anglia, Spania, Italia sau Germania m-as uita la meciul strainilor fara sa schimb o data canalul ca sa vad scorul Romaniei. Vineri nu joaca nationala Romaniei ci selectionata jucatorilor pe care familia Becali ii are de vanzare. Genial e ca ciobanul a cerut test lui Paszkany ca tine cu Romania. Dar tu tii cu Romania cand ai tupeul sa iti fortezi sluga, Piturca, sa nu se prezinte cu cea mai buna echipa posibila?

Florian (1 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 14:54

Printre motivele pentru care nationala nu mai prezinta un interes pentru….mai nimeni, se numara scandalurile interminabile, evidenta lipsa de valoare a jucatorilor romani, din care rezulta si o arie de selectie foarte restransa, faptul ca Piturca tine neaparat sa selectioneze trei sferturi din echipa Stelei(eu sunt stelist by the way) si incapatanarea de a recruta jucatori care nu mai fac absolut nimic in fotbal. Victoriile aduc bucurie, aduc suporteri, starnesc entuziasm. In vremea in care Hagi, Popescu, Petrescu, Ilie, Moldovan, Stelea etc. erau la nationala oamenii iubeau nationala pentru ca era o bucurie adusa, o iesire din problemele cotidiene, dar acum totul s-a dus de rapa.

octavianus (3 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 14:55

SENTIMENTUL NATIONALIST SUFERA PE TOATE PLANURILE NU NE MAI IDENTIFICAM CU NIMIC DIN CEEA CE SE INTAPLA IN JURUL NOSTRU SI DESIGUR AICI INTRA 100% SI ECHIPA DE FOTBAL CE REPREZINTA ROMANIA, INCEPAND DE LA SEFUL FEDERATIEI LA ANTRENORI SI CHIAR SI UNII JUCATORI SELECTIONATI SAU DOAR SELECTIONABILI NIMENI NU MAI ARE LEGATURA CU ROMANIA SI CU A SIMTI ROMANESTE, NU REZULTATELE NE-AU ALUNGAT DE LANGA ECHIPA CI CEEA CE SE INTAMPLA ACOLO EU UNUL NU MA POT SIMTI REPREZENTAT AZI DE NIMENI DIN ANTURAJUL FOTBALULUI ROMANESC DERAPAJUL ROMANIEI CAZUTA INTR-O CRIZA ACUTA DE IDENTITATE NU ARE CUM SA NU LOVEASCA IN TOATE PLANURILE, VAD O STIRE CA S-AU PRESCRIS PREMIILE PT OLIMPIADA DIN 2008 SUNT STUPEFIAT DIN TOATA FURACIUNEA DIN TARA ASTA BANII ASTIA NU PUTEAU TOTUSI SA AJUNGA LA SPORTIVI ? ASA CEVA NU CRED SA EXISTE PE PLANETA PAMANT SUNTEM UNICI SI NE MAI FACEM.

Toni (1 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 14:59

Daca asta inseamna echipa National,imi cer scuze ca o spun,dar sa puna osul la treaba,un OM pentru un apartament face o rata de 30 ani la banca iar acesti „fotbalistii”isi permit sa spuna ca sunt PROFESIONISTII! NU exista termen de comparatie intre Nationala cu care ne-am mindrit si asa zisi „fotbalistii”.Mindru ca sunt RAPIDIST

Vali Teodor (7 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 15:01

Avem derby cu locul 55 si tu agiti apele. Mereu esti nemultumit.

CIABATA (18 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 15:21

Pana nu scapam de SANDU & DRAGOMIR sansele de calificare sunt infime!!!

E de mult, de foarte de mult timpul!
DESTEAPTA-TE ROMANE si DNA!

SANDU & DRAGOMIR dupa fileu!
Jos cu INCOMPETENTA si HOTIA!!!!

Pigotz (1 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 15:27

Indiferent de valoarea echipei nationale , aceasta trebuie sustinuta meci de meci si incurajata.Nu cum se intampla la noi , dupa fiecare meci pierdut cu totii suntem impotriva lor (ex.Presa,Suporteri,Conducerea..toti).Uitati-va putin la Serbia sau Bosnia , tari unde nationala este impinsa din spate de public ! Noi ne punem problema daca mai credem in nationala , dar oare nationala asta nu isi pune aceasi problema si sta cu gandul ca va intra pe teren iar la un esec vor primi numa injuraturi si fluieratori ! Tipic romanesc !

Claudiu (43 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 15:37

„un selecţioner ce dă senzaţia că foloseşte echipa naţională pentru interesele sale şi ale unor amici”

Da senzatia ? e o porcarie pe fata si pe spinarea romanilor care incearca sa iubeasca echipa nationala. Nu m-as uita la un meci al echipei nationale (steaua 2) nici sa ma plateasca FRF-ul.

dani (2 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 15:49

incredibil cum isi bat joc de o tara de suporteri nishte smecheri de la frf si acolitii lor gen piti / gigi / mimi ..si nu se poate face nimik …
sper sa pierdem la scor, ca poate asa, ceva ziare vor incepe o campanie anti FRF …jos MAFIA si paparuda de antrenor de la nationala

Suporter Nr 1 (1 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 15:59

Asta e echipa nationala pe care o avem, cu asta defilam. Trebuie sa-i sustinem. Daca-i criticam, tot nimic nu castigam. Hai Romania. Eu merg la meciul cu Andora, pt. ca joaca Romania. Haideti si voi la meci sa facem atmosfera. Sa demonstram ca meritam sa avem echipa valorasa. Sa demonstram ca meritam sa avem stadioane civilizate. Hai Romania. Hai suporterii.

radu (1 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 16:14

piturca pune orgoliul lui mai presus de interesele echipei nationale.sa nu uitam ca si hagi si g.popescu nu au fost chemati tot de piturca.
oricine vede ca de la hagi nu mai avem un jucator ca si sinmartean

vlad (1 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 16:40

Buna ziua.duminica am fost pe ghencea la meciul cu otelul si as vrea sa ma lamureasca cineva cum e posibil ca dintr-o echipa care a jucat atat de mediocru precum steaua,sa fie selectionati la nationala 7 jucatori.ma consider un iubitor al footbalului si am urmarit multe meciuri.nu cred ca o sa intereseze pe cineva dar atat timp cat piturca este selectionerul nationalei,eu unul ma retrag din vizionari si deplasari la stadion.jucatorii selectionati nu consider ca ma reprezinta ca suporter.

Sibelius (21 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 16:53

Ne raportam prea mult la o generatie a carei MAXIMA performanta a fost un sfert de finala. Judecata „all time” doar Albania e sub noi dintre tarile foste comuniste.
Voi continua sa cred ca prezenta la Euro’84 si calificarea in sferturi la Euro 2000 ar trebui reevaluate ca valoare.

cristi (2 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 17:04

baietii destepti au dus de rapa tot sportul inclusiv fotbalul. la nivel de club situatia mai e cum mai e, perfuziile cu jucatori straini ne tin in viata, atat timp cat cineva va face un profit decent de pe urma lor – un echilibru fragil. Dar cand vine vorba de echipa nationala suntem pe cale de disparitie. In general noi stam prost cu sportul… in afara de gimnastica – si ea in cadere, handbal feminin – etern pierzatori si niscai omuleti prin tenis… restul s-au dus de rapa… Cat despre meciul cu Estonia, who gives a damn shit? Cat timp cluburile nu produc nimic … perspectivele raman neschibate…. poate prin 2024 sa se mai schimbe ceva

eu (1 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 17:30

eu astept ziua cand vor fi dati afara sandu,dragomir si piturca dar cu tot cu clanul becali care sunt cancerul in fotbalul romanesc

Daniel (4 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 17:38

NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU…..NU cat timp avem un antrenor care face echipa dupa ce ii soptesc impresarii….NU cat timp toti se cred vedete….NU cat timp Sandu si Dragomir sunt inca in fruntea fotbalului romanesc…….NU cat timp nu mai avem centre de copii si juniori….HAI ESTONIA…

cosmin (3 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 17:43

NU ne intereseaza nationala.
FORTZA CFR !!!! 🙂

rokaru 91 (1 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 19:06

sa pierdut interesul dar inca cine iubeste fotbalul este interesat….. cea ce prevad eu este o necalificare dar piti va avea o scuze foarte buna (nici nu aveam ca obiectiv calificare,,obiectivul este sa cream o nationala sa se califice pentru 2016 si jucatorii bla blaaaaaa ) asta doare cel mai mult ca parerea noastra numai conteaza nimic-………….

vasco (161 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 19:34

Imediat dupa 1990,ba chiar in timpul „verii italiene 1990” au aparut in viata echipei nationale si apoi in aproape tot fotbalul romanesc doua personaje dubioase,cu trecut dubios ,care de atunci incoace au participat,cu colaborarea a diversi ,dar cu complicitatea lui Mircea Sandu si alui Mitica Dragomir la ruinarea fotbalului romanesc si la actuala situatie cind foarte multi romani nu se mai simt reprezentati de „nationala”,ba unii chiar s-ar bucura de insuccesele acesteia ,doar-doar s-o alege praful si vom scapa de aceasta mafie.Din pacate aceasta e starea actuala de spirit si nu numai referitor la fotbal.Ar parea ,la o prima vedere,lipsa de patriotism,dar nu poti inghiti chiar orice si atunci despre „ei” ce s-ar putea spune?Ca sunt patrioti?Sau vorba lui Vasile Alecsandri,patriHOTI?

vasco (161 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 19:36

Trebuia sa-i numesc?Sunt verii unui mare patron si cetatean de vaza,europarlamentar.

peppe (5 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 19:47

becaliada cu pitii o fii jucat x la pariuri:))),maifura cit mai pot

OVIDIU (3 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 20:05

Fotbalul de la noi este o afacere iar „Nationala” este un prilej de a-i umple buzunarele lui Sandu si Piturca. Cum? Uite asa: cine da mai mult are jucatori la nationala. Becali a cotizat cel mai mult, el stie ca nationala ridica si pretul jucatorilor dar si moralul acestuia. Pandurii sunt si ei in joc dar aici e interesul lui Piturca (cine cunoaste stie). Deci degeaba ne batem capul sa spunem ca trebuia unul sau altul, la nationala ajunge doar „cine trebuie”.
P.S. Am castigat un bilet la Romania – Olanda. NU MA DUC. Il fac cadou sau il vand. Bafta lor dar nu reprezinta SELECTIONATA ROMANIEI

OVIDIU (3 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 20:08

Inca ceva: Daca vreti sa vedeti nationala la pret redus mergeti la Steaua-Pandurii, si aveti bonus bucuria de a nu-l vedea pe Piturca

Victor (1 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 20:31

NU ma reprezinta aceasta nationala, NU ma intereseaza ce fac, NU mai cred in onestitatea acestui selection, NU o sa suport prostia si idiotenia pe care ei incearca sa o promoveze in randurile suporterilor, NU mai vreau sa-l vad pe Marica la nationala pentru ca el NU JOACA NIMIC. Ce, a calificat nationala undeva? Ne garanteaza 2 goluri pe meci?…pffft

andrei (1 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 21:33

na ma mai intereseaza……imi doresc mai mult ca oricand sa ia bataie sa nu faca nici un punct i campania de calificare…..sunt vasluian dar miash dori la nationala un antrenor ca Boneti sa il doara in fund de totzi beeeeeecaLI si de totzi si sa joace cu cei mai in forma si destul de multzi tineri…..

paraandrey RAPIDISTUL (1 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 21:36

Eu totusi cred in continuare in nationala, si am sa merg la toate meciurile de acasa ale nationalei. Dar am o nelamurire : biletele la meciul cu Andorra se pot cumpara si de la National Arena ? sau doar de pe net ?

Mihai (1 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 22:17

Daca voi nu sunteti interesat de echipa nationala, bine. Dar daca Romania va face performanta (sa merge la CE sau CM), nu vreau sa aud cum sunteti mandri de echipa. Acum 4 ani cand echipa nationala a fost la CE 2008, voi ati sustinut nationala, nu? Dar acum cand e rau, nu vreti sa sustinteti nationala. Cand ai o echipa favorita, echipa trebuia sa fie sustinut si in bine si in rau.

jorhe (1 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 22:36

In ce nationala sa mai credem? in nationala pe care Piturca o construeste pe scheletul Stelei? Orice ar spune ca simte sau nu Piturca fata de Becali nu e obiectiv cand face selectia. Nu a fost niciodata. A lasat acasa portari in forma precum Coman si a dus la lot gafeuri iesiti din forma precum Tatarusanu. L-a lasat acasa pe Sanmartean pentru ca avea nevoie de Pintilii, un jucator care cu colegii sai de la lot au jucat numai cu echipe modeste iar cand au dat peste o echipa ca Vaslui au luat trei. Nationla nu mai are suflul si farmecul de pe vremea lui neau puiu. E o nationala pe care Piturca o face un cel mai subiectiv mod posibil. Dc jucatori precum Lazar nu au fost convocati numai dupa ce au plecat de la Rapid? Dc spunea Piturca atunci cand i se cerea demisia ca sunt oameni platiti de copos cei care ii cer acest lucru. Piturca nu a suportat niciodata echipe precum Rapid si a dus numai Stelisti mai buni sau mai putini buni. Atunci pentru ce sa ma uit la o nationala pe Pe care Piturca o face cu interes sau nu total aiurea, din orgolii si nu are nici rezulate. Asta e nationala cu care Piturca spera sa cant imnul deodata inglodit de emotii? Niciodata! mai bine ma uit la vechile filme de pe protv….

Andrei (2 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 22:49

Ai uitat de Raducioiu….

DynaMO (1 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 23:27

mi e rusine de cum este facuta aceasta echipa nationala , dupa interesele lui piturca, gigi si giovanni. mai bine ma uit la un film bun la ora meciului, decat sa admir steaua 2 la lucru.

itt_vagyok (1 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 23:34

nu are romania vana sa se califice… de vreo zece ani joaca camplouat nationala asta de resemnati… pacat. si cand ii auzi vorbind pe unii… cum ar fi tanase… doamne sfinte. eu cred ca fotbalul de performanta (performanta am zis) cere o inteligenta peste medie sau hai pt ai nostri, macar medie. la cum joaca in general, necreativ, resemnat, plouat, cu frica, cu suturi departe de poarta in stilu diviziei judetene, nu prea dau dovada de inteligenta in joc. romania daca joaca ca la ultimele campanii nu prea se calfica la mondial. cred ca pentru locul doi in grupa se vor lupta ungaria si turcia, sa speram ca castiga vecinii nostri, sunt mai de-ai nostri decat turcii.

Hajrá Észtország !

Észtország 1 – 0 Romania

viorel (2 comentarii)  •  6 septembrie 2012, 23:41

Nu consider ca mai este importanta. Cel putin in conditiile din ultimii ani. Se vorbeste, inadecvat cred eu, despre baza de selectie, ca avem multi ( prea multi) jucatori straini. Stau si ma intreb de ce nu avem multi, foarte multi, FOTBALISTI in alte campionate. Nu este obligatoriu ca jucatorii de fotbal romani sa joace in Romania. Probabil ca ar trebui sa existe si la noi echipe cotate la bursa si nu asa- zisi patroni care imprumuta cluburile si apoi…valea ( vezi cazurile Borcea, Turcu etc). Cred ca si la Academia lui Hagi vor fi adusi jucatori straini, tineri de 14- 15- 16 ani care sa confirme si sa aduca bani. Despre Nationala….nu mai este ceea ce a fost odata ( dupa generatia Luceafarul a urmat declinul). Nici un patron de club nu poate sa- si propuna sa produca jucatori pentru alt club, chiar daca acel club este echipa reprezentativa. Profitul este cel mai important. Acest profit apare, in timp, in urma unui bun management. Cel mai bun exemplu, CFR Cluj. In oglinda, cel mai prost exemplu, Steaua. Ar mai fi doua lucruri, cel putin, care ne lipsesc la echipa nationala- Petre Grigoras si naturalizarea unor fotbalisti tineri, de perspectiva ( vedeti cazurile Germaniei, Frantei, Italiei chiar Polonia si altele). Comportamentul nationalist ieftin, de genul noi suntem romani, este absolut contraproductiv. A. Niculescu a facut o apreciere absolut corecta remarcand faptul ca, de peste 40 de ani!!, ne laudam ca am PIERDUT niste finale de Cupa Davis la tenis de camp. Ar mai fi de discutat, apropos de Elvetia, sistemul de desfasurare al fainului nostru campionat. Daca tot nu sunt bani, nu avem baza de selectie, nu avem tineri de perspectiva, nu avem antrenori la juniori si copii samd, ce s- ar intampla daca am avea 10- 12 echipe in Liga I, play- off si play- out, concentrarea valorilor ( putine, totusi) dar cu mai multe meciuri intre echipele tari, respectiv mai putin tari. Probabil ca nu ar fi interesant pentru unii deoarece ar disparea posibilitatea aparitiilor meteorice pe prima scena, vezi cazul Unirea Urziceni sau, la fel de grav, nu s- ar putea crea, peste noapte, asa- zise echipe de fotbal in functie de orgoliile unuia sau altuia care a mai facut niste contracte cu statul sau, mai putin probabil, a castigat la Loto. In rest…s- auzim numai de bine!
P.S.- Pentru a incheia, totusi, intr- o nota optimista si un pic malitioasa am convingerea, ferma, ca vom ramane in primele 100 de echipe ale lumii.
Este ceva…

motanul incaltat (173 comentarii)  •  7 septembrie 2012, 3:46

Am simtit acelasi senzatii pe care le simti si tu cu Craiova Maxima.Apoi,a decazut usor,usor pina la dsfintare.Asa s-a intimplat si cu echipa nationala.A cazut insa mult mai brusc.Nu e desfintata dar nici mult nu mai are.Nu Mircea Sandu o desfiinteaza cum a desfiintat Craiova,cu toate ca are si el o parte.O desfinteaza locul 57 ,deocamdata, ca e loc mult mai in jos…..Ar trebui ca, in curind ,sa nu mai participe la nici o campanie europeana sau mondiala ci mai degraba la o campanie a paralelipticilor. Se comporta la momentul actual de parca ar avea o grava INFIRMITATE….

gery76 (77 comentarii)  •  7 septembrie 2012, 5:20

Domnule Niculescu va mai aduceti aminte cine era antrenorul nationalei Romaniei in preliminariile worldcup’86,intr-o grupa in care mergeau direct la Mexico’86 ,2 echipe ,intr-o grupa absolut accesibila ,cu Anglia intr-adevar puternica,insa cu celelalte echipe,toate mediocre si submediocre in acei?
-De ce nu spuneti oamenilor ca atunci la jumatatea anilor ’80 aveam o generatie absolut fabuloasa,cu Hagi,Lung,Stefanescu,Klein,Iorgulescu,Camataru,Nae Ungureanu,dar acea echipa prin marele ”echilibru in selectie”adus de ”Mesia”fotbalului intergalactic Lucescu ,cel pe care-l pupati in fiecare zi,a reusit sa se umileasca n fata Irlandei de Nord [ ciuca batailor in Mexic,cu jucatori mai batrani ca Lucescu],pierzand in dubla mansa ,dar despre acele episoade taceti malc,ba ”sticluta” Mitran ,mai aduce si osanale unei infrangeri dureroase,insa despre meciul tur de la Belfast ,pierdut cu -2-3,exclusiv de marele Lucescu ,are abnezie.
-Insa este mult mai usor de criticat Piturca,mai ales ca omul din punct de vedere al culturii generale,e pe acelasi palier cu Guta sau Salam ,de asta este si usor de atacat,chiar daca in fotbal a facut din rahat bici si a mai si pocnit in ‘2008,dar asta se uita.

Comentează