Arhiva

Toate articolele
Cele mai noi articole de Arhiva
De cînd îl știu

Vara lui 1987. Radio București difuza lunea o emisiune de sport, “Magazin sportiv”, o retrospectivă a săptămînii precedente. Acolo, de ceva vreme, Ovidiu ținea o rubrică. În vara aceea, după Wimbledon, a recitat, cu vocea sa joasă și gravă, o […]

...

Ponta a vrut să se folosească de imaginea lui Halep în campanie, dar ea l-a refuzat

Mai întîi știrea, fără comentariu. În perioada 2-16 noiembrie, prim ministrul Victor Ponta a făcut presiuni la Simona Halep pentru un meci de imagine. Schimbul de mingi ar fi urmat să aibă loc la clubul Stejarii, care aparține omului de […]

...

Reunirea de la Rahova

Ieri, de ziua lui Gică Popescu, Hagi i-a strîns și au mers la Rahova. Pe Stelea și pe Didi, pe Dumitrescu, pe celălalt Ilie, „Cobra”, pe Gâlcă, pe Gabi Balint. Plus Chivu, cel care va putea spune peste ani că […]

...

Revoluție în fotbal declanșată de comentatorii TVR! » Iată 10 informații care vor bulversa Universul :)

FIFA a decis să-i introducă pe cei 8 comentatori TVR în albumele Panini. Mario Balotelli a anunțat pe Twitter că oferă 4 Bocanaci și 3 Mihoci pe un Șelaru. Celebrul comediant american Dave Chappelle a declarat că a ajuns la […]

...

Ion Țiriac, bomba nucleară și o demonstrație de meserie

Sînt 12 ani de atunci. Un interviu cu Ion Țiriac pe tema finalei de Cupa Davis cu SUA, cea de la București, din 1972. Bogdan Enoiu și trupa sa de la McCann au organizat atunci un eveniment superb, „Rejucarea unui […]

...

N-o cred pe Diana

Diana Bulimar a dat de înţeles că a renunţat la locul din finala la bîrnă din proprie iniţiativă. Aşa să fie, oare!?

Din păcate pentru noi, gimnastica românească stă sub semnul renunţărilor în ultima vreme. Cătălina Ponor şi-a anunţat retragerea […]

joi, 9 august 2012, 12:25

Diana Bulimar a dat de înţeles că a renunţat la locul din finala la bîrnă din proprie iniţiativă. Aşa să fie, oare!?

Din păcate pentru noi, gimnastica românească stă sub semnul renunţărilor în ultima vreme. Cătălina Ponor şi-a anunţat retragerea din competiţii, Belu şi Bitang spun că li s-au terminat contractele, în acelaşi timp în care le-au cam cedat şi nervii, iar Diana Bulimar se întoarce acasă fără şansa de a fi participat la examenul pentru care a strîns din dinţi în ultimii ani. „Mi-am dat seama după concursul pe echipe că ea are o șansă mai mare. Mi-a promis că dacă va urca pe podium mă va chema și pe mine”, și-a motivat Diana decizia renunţării în favoarea Larisei.

Frumos, dar, cu tot respectul pentru Diana, n-o cred.

Micuţa gimnastă din Timişoara a prins finala de pe ultimul loc, cu 14,866. În urma ei, imediat sub  linie, s-a clasat Larisa, cu 14,800. Într-adevar, nota de plecare a Dianei era de doar 6,1, în timp  ce a Larisei Iordache a fost de 6,5. Din păcate însă, Larisa a avut probleme la călcîi, acesta  fiind motivul oficial pentru care a avut un exerciţiu mai slab în calificări şi în finala pe aparate. În finala de la bîrnă ştim cu toţii ce s-a întîmplat. Ce nu ştim, ce nu e corect să întrebăm şi ce nici n-o să aflăm vreodată este ce s-ar fi întîmplat cu Diana acolo unde i-ar fi stat bine, pe bîrnă, în concurs. Şi mai e ceva ce nu ştim, dar ne putem închipui, la o adică. Ce a fost în sufletul Dianei marţi, pe la 16:45, ora noastră.

Antrenorii s-au declarat impresionaţi de altruismul de care a dat dovadă „Didi”, aşa cum o alintă  colegele ei. „A făcut un gest incredibil de frumos și mă bucură faptul că reușim să modelăm nu  doar sportivi, ci și caractere”, a spus Mariana Bitang. Ceea ce e corect, lăudabil şi de notorietate, cu o singură menţiune, în acest caz. Caracterele nu renunţă. Sau nu din proprie iniţiativă, din cîte ştiu eu.

Vom vedea dacă a fost aşa în cazul Dianei la următoarea competiţie majoră, într-o „finală a nervilor tari”, aşa cum tot Mariana Bitang o caracteriza pe cea cîştigată de Sandra Izbaşa la sărituri. Deşi, sincer să fiu, nu de nervii Dianei mi-e teamă la următoarea Olimpiadă, ci de un aspect esenţial în cazul unui sportiv de elită: încrederea în forţele ei. Sînt convins însă că cei doi magicieni ai gimnasticii, care au adus împreună României peste 300 de medalii, au ştiut s-o menţină nealterată.

Comentarii (40)Adaugă comentariu

noname (3 comentarii)  •  9 august 2012, 12:47

Felicitari pentru articol.

ioana (2 comentarii)  •  9 august 2012, 12:48

Inteleg ce vreti sa insinuati prin acest articol, dar cred ca gresiti putin….Diana a dat dovada de altruism vrand binele Romaniei…adica era destul de clar ca nu prea avea sanse la vreo medalie. Cat despre caractere puternice, ea a aratat ca este un caracter puternic atunci cand a concurat in finala pe echipe. Este laudabil gestul ei , mai ales daca a venit din proprie initiativa, si cu siguranta Didi o sa isi arate valoare la urmatoare competitie importanta.

Bea (1 comentarii)  •  9 august 2012, 12:52

Habar n-aveti ce vorbiti nu faceti decat sa alergati dupa senzational si sa improscati cu noroi in Bellu si Bitang fara care probabil nu aveam echipa la olimpiada asta, medaliile erau ceva SF… Subiectul asta a fost dezbatut suficient. Larisa avea cea mai mare nota a anului la barna – 15.95, deci teoretic avea sanse la aur. Cea mai mare nota a Dianei era 15.400 – teoretic avea sanse la bronz. Inlocuirea nu a favorizat pe nimeni: Diana a fost privata de o experienta foarte importanta iar Larisa are inca dureri foarte mari la calcai si deja avea nevoie de odihna. Nimeni nu isi pune problema ca s-au asteptat medalii de la gimnastica, a asteptat federatia, a asteptat COSR… Singurul lucru care s-a dorit prin aceasta inlocuire a fost sa maximizeze sansele pentru medalie. Pentru voi, ziaristi flamanzi de medalii, pentru publicul roman care stie doar ca „odata eram cei mai buni la gimnastica” si nu in ultimul rand pentru sefii lor, de la comitetul olimpic si de la federatie care au pus o presiune enorma. Morariu a fost in sala la finalele de la barna si sol! De ce credeti ca era acolo? Pentru spectacol, nu?

alex (1 comentarii)  •  9 august 2012, 13:04

e clar ca a fost sfatuita sa faca asta. nu incape indoiala. comentariul anterior cum ca diana a dat dovada de altruism vrand binele romaniei e o mare prostie. cum sa iti cedezi locul ca poate altul e mai bun??? din moment ce a luat mai mult in calificari era clar ca era intr-o forma mai buna. cat despre romania…. sa fim seriosi, romania nu castiga nimic, noi nu castigam nimic…. este vorba doar de reusita pe plan personal si profesional al antrenorilor si sportivelor. cate amenintari o fi primit fata ca sa isi cedeze locul numai ia stie….

Adi (6 comentarii)  •  9 august 2012, 13:08

Oricum nu ma astept ca tu sa intelegi ceva. Ati inceput iar cu articole exact ca dupa Atena. Ne meritam soarta!

Victor Costea (1 comentarii)  •  9 august 2012, 13:09

nimeni nu o crede

radu (4 comentarii)  •  9 august 2012, 13:12

Bineinteles ca au OBLIGAT-O sa o lase pe Iordache. Pai daca domnul Bellu, cu un tupeu mizerabil, a spus la conferinta de presa, de fata cu toate gimnastele, ca Bulimar si Chelaru n-au perspectiva, ce va mai asteptati de la ei? Abia astept sa plece odata Bellu si Bitang de la lotul olimpic, pentru ca avem nevoie de antrenori noi, cu un alt stil decat al lor. Fetita asta si-a castigat DREPTUL PE MERIT de a fi in finala si ar fi trebuit sa o lase! Greseala se plateste, iar Iordache nu merita inca o sansa, stiindu-se ca a facut un concurs prost. (poate si datorita accidentarii, insa s-a vazut clar ca a fost prost).

dragos (2 comentarii)  •  9 august 2012, 13:23

Nici eu nu o cred!

Prea subtil articolul, cred ca se putea mai mult…

Freelancerii sunt platiti la performanta, nu la modelat caractere !!!

Traducere articol: Diana nu a renuntat de buna voie, a fost o decizie magica.

zizou (2 comentarii)  •  9 august 2012, 13:37

Nu mai vorbiti prostii daca nu stiti.Diana este o persoana excelenta,o cunosc personal.La lotul national de gimnatica este o echipa frumoasa,aceasta decizie s-a luat cu acordul Dianei si nu a fost obligata,ea este o foarte buna sportiva de echipa pentru moment,este constanta,pe viitor probabil va creste si in dificultate si se va bate la medalii si la finalele pe aparate.Acum nota ei de plecare e mica si nu avea sanse la medalie,pe cand Larisa daca nu gresea grav intra pe podium.Aceasta echipa a Romaniei trebuia sa aduca cat mai multe medalii acasa,prin ceea ce a facut Diana a crescut sansele echipei .
@radu- Daca nu erau Belu si Bitang,probabil nu luam nici-o medalie,sunt esentiali.

Sergiu (2 comentarii)  •  9 august 2012, 13:41

Corect era sa participe Diana, ea a avut nota cea mai mare si cred ca ea avea si sanse mai bune. Sper sa treaca cu bine peste acest incident si sa ne arate ca merita sa fie pe podium. Succes Diana!

Pari (2 comentarii)  •  9 august 2012, 13:43

nu ma pricep la gimnastica….asa ca cel mai bun exemplu pentru a ilustra acest caz vine tot din fotbal 🙂 – de obicei nu se fac modificari la componenta echipei castigatoare (in cazul nostru Diana a obtinut calificarea in finala), si pe teren intra doar cei care sunt in forma maxima la ora meciului. daca cealalta gimnasta avea probleme la calcai, atunci de ce a concurat?

Carmen (2 comentarii)  •  9 august 2012, 13:49

Nici eu nu cred . A fost obligata sa renunte in favoarea Larisei . Oricum, a fost privata de o experienta unica, pe care nu o traiesti decat o data la patru ani . „Felicitari” celor doi antrenori , care au distrus munca unui copil. Si inca ceva, chiar nu au stiut ca Larisa avea probleme medicale ?

Carmen (2 comentarii)  •  9 august 2012, 14:01

Scuze ca revin, felicitari domnului Daniel Sendre pentru articol

Pavel (1 comentarii)  •  9 august 2012, 14:07

Radu, esti bosgor?

claudiu878 (2 comentarii)  •  9 august 2012, 14:12

Noi stim foarte bine ca cine ajunge la olimpiada intr-o finala nu renunta din altruism sau lasitate. Am vazut sportivi care, chiar si accidentati, au vrut sa termine concursul. In plus, cred ca in sport cel mai important e sa participi si asta este parca si deviza olimpiadei. Din pacate dl Belu si d-na Bitang vad numai medalii si prestigiu si uita de fair – play sau de munca altora. Cu tot respectul, dar ati gresit grav. Nu vreau sa cred ca toate astea au legatura cu faptul ca suntem romani, dar chiar si acum Diana are dreptul la adevar pentru ca numai in tara noastra eroii sunt lasi si invers.

noname (3 comentarii)  •  9 august 2012, 14:18

# zizou eu te cred ca nu a fost obligata, insa la 16 ani daca esti obligata sau doar sfatuita sa faci sex cu antrenorii este cam acelasi lucru. Exista concurs pe echipe si finale individuale. In momentul in care un concurent renunta la a mai participa ar trebui sa intre in concurs prima rezerva. In felul acesta nu ar mai decide antrenorii cine sa concureze in finale individuale.

calin (49 comentarii)  •  9 august 2012, 14:18

Acum tu serios vrei sa le dai sfaturi lui Octavian Belu si Mariana Bitang cum sa antreneze? La aceste jocuri olimpice gimnastica feminina a adus 3 medalii din 9 cite a cistigat Romania. Vad ca s-a pornit un val de minimalizare si reprosuri. Ce te face sa crezi ca ai dreptul sa pui la indoiala munca unor oameni care au demonstract ca sunt specialisti in ceea ce fac.
Retragerea lui Koczi sau a Dianei face parte din strategia de joc si reiese din lucruri pe care noi din afara nu le vedem. Antrenori cred ca stiu mai bine capacitatile fiecarei gimnaste, modul cum s-a antrenat, forma fizica ca sa ia decizii

mirela (4 comentarii)  •  9 august 2012, 14:46

Diana a renuntat de buna voie, dupa ce cei din jur au indrumat-o in directia asta. Imi pare rau pentru ea, ar fi meritat sa fie in finala olimpica. La cat de multe ezitari au existat la barna, poate Diana ar fi luat o medalie, cu un exercitiu mai simplu, dar bine executat. Foarte urat din partea domnului Belu sa spuna ca Diana Bulimar si Chelaru nu sunt gimnaste de perspectiva si mai ales de fata cu ele. Ce ar trebui sa faca ele acum? Sa se retraga? Medalia aceea de bronz a fost castigata cu ajutorul lor, ca preferata Larisa a cam ratat la toate aparatele la care a evoluat.

pentru noname (4 comentarii)  •  9 august 2012, 14:50

Larisa Iordache era prima rezerva, de aceea s-a retras Diana Bulimar. A ocupat pozitia 9 dupa calificari. Nu poate fi inlocuita o gimnasta cu alta, din aceeasi tara, ci prima rezerva poate substitui o gimnasta care se retrage.

Cristian (11 comentarii)  •  9 august 2012, 15:24

Diana nu avea nicio sansa la medalie. Exercitiul ei cel mai bun nu trece de 15.000, Larisa poate face o barna de 15800. e simplu.

Diana e o fetita extraordinara, si fiti siguri ca a facut un gest extraordinar din propria initiativa. Ele stiu cel mai bine ce e de facut.

noname (3 comentarii)  •  9 august 2012, 16:08

Din moment ce erau calificate intre primele 8 doua romance nu avea cum o alta romanca sa fie rezerva.
La acest link gasesti dovada:
http://www.london2012.com/gymnastics-artistic/event/women-qualification/phase=gaw499900/doc=beam.html
Tot aici gasesti cum Larisa numai pe locul 9 nu a fost.

dragos (2 comentarii)  •  9 august 2012, 16:13

Prostii si iar prostii…

Nu pot sa cred ca a renuntat de buna voi, refuz sa cred!
@nomane sunt perfect de acord cu tine, la 16 ani orice sugestie devine obligatie!

Cine a facut un pic de sport de performanta, simte si stie ca a concura la Olimpiada e o implinire a muncii sale, iar a concura pentru medalii intr-o finala olimpica e deja un vis implinit.

Diana era in finala si concura pentru medalie datorita muncii ei (acolo fiecare are sansa lui).

„Magicienii” au hotarat ca sansa unui aur (a se citi multi bani in buzunarul lor) e mult mai mult ca un vis implinit al unui copil de 16 ani. Nu vreau sa imi imaginez ce a fost in sufletul Dianei cand i-a fost prezentata „sugestia”.

Ne cramponam in gimnastica care a tinut si de data asta steagul sus (Bravo lor cu bune cu rele!), insa baza de selectie in tot ce inseamna sport tinde spre 0. Nu reusim sa atragem copii la sport din diverse motive (nu expunere media, nu infrastructura, nu recompense, nu motivatie, nu antrenori, mai nimic…). Peste 4 ani, in Brazilia din pacate nu vom avea ce mai discuta 🙁

Exemplu de urmat: Ungaria, azi a 8-a medalie de aur. Felicitari!

PS: la noi nu gasesti de unde sa cumperi un ceas cu monitorizare a batailor inimii in timpul alergarii… pentru ca nu alearga nimeni!

narcis (1 comentarii)  •  9 august 2012, 16:15

nu se poate sa-i iei fetitei locul pe care l-a castigat, prin meritul ei, in finala! finalele pe aparate nu au legatura cu echipa, ci cu indivizii. urat. personal, ma bucur ca larisa s-a mai facut o data de ras si la barna. parca prea a fost umflata.

Cristian (11 comentarii)  •  9 august 2012, 16:35

of si pentru cei care spun ca Octavian Belu a dat cu cele doua Diane de pamant…bai terminati ca nu e adevarat!

Oana Ban, o gimnasta fantastica, nu putea vreodata sa fie la nivelul Catalinei Ponor oricat de mult s-ar fii antrenat. Ase este si cu cele doua Diane. Sunt gimnaste de echipa, cum au fost atatea gimnaste d-alungul timpului. Dar unei echipe ii trebuie cel putin 2 gimnaste exceptionale ( vezi Amanar, Raducanu…Rosu, Ponor..sau acum Izbasa, Ponor)

Am mai zis si pe blogul lui Tolontan, dar mi-au sters comentariul..ca Javier Mascherano nu poate vreodata, oricat de mult s-ar antrena sa fie Messi, asta inseamna ca el nu e un jucator bun???

claudiu878 (2 comentarii)  •  9 august 2012, 16:48

Oameni buni, noi aici nu putem la indoiala priceperea antrenorilor, target-ul de medalii ale Romaniei sau ale antrenorilor. Vorbim de o fata care, desi toata lumea stie ca nu a fost decizia ei a trebuit sa mai spuna si ca s-a retras de buna voie si nesilita de nimeni. Nu este vorba de echipa Romaniei ci de o performanta individuala. Nimeni nu avea dreptul sa ii ceara acestei fete sa lase locul alteia chiar daca avea sau nu sanse la medalii. Larisa Ioordache a avut doua sanse la finala pe cand Diana niciuna. Deschideti ochii si luati atitudine, nu mai ascultati tot ce vi se spune. Poate peste ceva timp Diana o sa ne spuna cum a fost umilita si a trebuit sa accepte doar de dragul aparentelor sau a carierei.

vasco (161 comentarii)  •  9 august 2012, 17:17

Nu contest absolut deloc valoarea antrenorilor ,dar dupa parerea mea nu ar fi un motiv de jale prea mare eventuala lor plecare.Ar cam fi nevoie de antrenori noi,cu un alt suflu.Ei oricum s-au cam saturat,au revenit cam intempestiv peste Forminte si ceilalti,care faceau deja o treaba buna,acum observa ca nu vine nimic din urma,deci nu vor mai fi rezultate,s-ar da din nou dusi,eventual spre locuri mai bogate.Ar fi vremea sa se lase,dar nu cred….

vasile (1 comentarii)  •  9 august 2012, 17:35

Din pacate, eu o cred pe Diana. Se vede cum gandeste din declaratiile anterioare. Ea e cea mai de incredere din echipa, ea face exercitiile cele mai sigure si mai curate, si face asta ca sa deschida concururile si sa le dea incredere celorlalte fete. Cat era junioara se batea cu Larisa pentru medalii. Acum, Larisa si-a asumat riscuri si a progresat, Diana a fost educata sa aibe „bun simt” si sa se sacrifice pentru echipa. Acum e sub influenta educatiei si a considerat ca e bine sa se sacrifice. O sa-si dea seama probabil cand va fi mare ce sansa a avut si i-a dat cu piciorul din „bun simt”. Spiritul de invingator necesita sa-ti asumi riscuri si sa tii cu dintii de sansele tale. Acum Belu o numeste o fata „muncitoare, dar fara perspectiva”, ca si pe Diana Chelaru. Diana C si-a jucat sansele si e deja medaliata mondiala – cu alt antrenor, e drept.

gogoasa (1 comentarii)  •  9 august 2012, 17:47

Daca tot vorbim de caractere si presiune:
In 2008, a fost o situaie similara. Cu Izbasa, Nistor mai bine cotate la barna, a trecut de calificari Dragoi, cu Izbasa si Tamarjan avand posibilitatea sa intre in finala daca s-ar fi retras Dragoi.
Pe capul lui Forminte a fost mult mai presiune ca acum pe capul lui Bitang si Bellu, ca doar stia toata lumea ca e un amator si nu un profesionist ca cei doi, si era injurat oricum dupa orice concurs ca nu vine cu sacul de aur. Si totusi el a putut sa aibe caracter si sa mearga in calificari cu Dragoi, care a terminat pe 6, departe de medalii, cum se astepta toata lumea. El n-a avut nevoie sa ceara caracter de la Dragoi.

Maria (2 comentarii)  •  9 august 2012, 17:50

Eu am fost una dintre persoanele care am zis de la bun inceput ca nu este corect ca Larisa sa o inlocuiasca pe Diana.

Dar acum stau mai bine si ma gandesc: ce usor imi este mie sa stau pe margine si sa dau sfaturi, sa fiu idealista in contextul in care nu am transpirat, nu am muncit, nu mi-am tocit nervii pentru aceste fete. In primul rand CLAR decizia nu a fost numai a lui Belu & Bitang cum cred multi pe aici. Clar a intervenit si federatia care doreste medalii.

Se gasira acum nu stiu cati avocati ai Dianei, dar cand e vorba sa faca ceva concret nu numai pentru Diana, dar pentru toata gimnastica romaneasca, nimic.

Acesti antrenori chiar au facut si fac super multe, si nu cred ca este dreptul nostru sa stam pe margine si sa ne dam cu parerea, atata timp cat noi nu am ridicat un pai pentru gimnastica romaneasca.

Stiu ca din acest mesaj al meu se va intelege ca am fost de acord cu acesta inlocuire: NU AM FOST, si mi-a fost tare tare mila de Didisor. Dar nici nu mi se pare ok atitudinea multora de a sta pe margine si doar de a judeca.

Ar trebui sa asculatati interviul Andreei Raducan(despre ea sper ca aveti o parere buna), sa vedeti cat de natural spunea ca ea la olimpiada de la Sidney nu s-a calificat in finala la barna si ca deja se vorbea ca o va inlocui pe Claudia care se calificase pentru ca avea mai multe sanse. Nu a mai avut sansa din cauza la tot ce s-a intamplat. Dar a spus-o ca pe un lucru natural si normal.

Fiecare are dreptul de a isi spune parerea pana la urma: eu raman la a mea. Noua ne este foarte usora sa ne dam cu parerea din fata unui calculator, stand pe un scaun confortabil. Dar ia sa antrenam noi aceste fete, sa obtinem sponsorizari, sa se ceara de la noi rezultate. Oare la fel am proceda?

Fiecare se stie cum traieste in viata de zi cu zi: daca intr-adevar NU FACE nici un compromis nicaieri.

Maria (2 comentarii)  •  9 august 2012, 18:04

A propos, chiar puteti sa credeti ca domnul Belu a numit-o pe Diana „muncitoare, dar fara perspectiva”? O sa cred si eu daca imi dati filmare cu el in care sa ii aud vocea.

Nu mai credeti tot ce scriu unii oameni prin presa…

Ion P. (2 comentarii)  •  9 august 2012, 18:13

V-am mai scris pe acest blog , dar nu mi-ati publicat opiniile. Mai incerc odata.
Desigur ca antrenorii i-au propus Dianei, DAR, sa nu uitam ca AU ACEST DREPT!!!
Sunt ingrozit cat de multi ii critica pe Belu si pe Bitang si vor plecarea lor in strainatate, inclusiv GS, ca nu degeaba a dezinformat atata, cu demisisa celor doi, cand ei au declarat ca nu au declarat asa ceva !!
Cui ii seveste aceasta campanie indreptata impotriva gimnasticii romanesti si a unor specialsiti in domeniul lor? Celor din asa-zisul Tinut Secuiesc, care deja ne impun ideea unui asa-zis Tinut si ne dau reclama in maghiara intr-un ziar de limba romana?
Profesionalismul dvs. unde e?

Ion P. (2 comentarii)  •  9 august 2012, 18:23

Sa mai adaug cate ceva: Marta Karoly i-a cerut din tribune lui Brestean, s-a vazut clar la tv, sa faca o contestatie, desi initial, si el si Ally Raisman se resemnasera cu locul 4. Fata chiar o felicitase pe Catalina. A fost dreptul lor sa faca acea contestatie. Ce a urmat se stie. Marta Karoly, din pozitia de coordonator al lotului olimpic decide cine intra in concurs si de ea asculta si gimnastele si antrenorii lor!!

La concurusl pre-olimpic, asa se numeste”trial”, Nastia Liukin a ratat si NU a fost acceptata in echipa, Alicia Sacramone a ratat si NU a fost acceptata in echipa, iar pe Chelsie Memmel NICI NU A LASAT-O SA PARTICIPE LA CONCURS. FARA NICIO EXPLICATIE!! S-au facut contestatii pt cele trei, dar a fost de neclintit si, in final si PRESA SI LUMEA SPORTIVA A ACCEPTAT CEEA CE A DECIS Marta. E vorba de DISCIPLINA!! Cine e in pozitie de conducere are dreptul si responsabilitatea deciziilor.
Acuam ca a luat aurul la echipe si inca doua medalii de aur, nimeni nu mai carteste nimic. Dar Marta are mana de fier , iar in SUA nu se pune la indoiala orice gest al celui din pozitia de conducere. Ei sunt mai constienti ce inseamna disciplina, chiar si cei din presa sportiva.

SI asa se face performanta si se face o Echipa de Aur!

Dana (1 comentarii)  •  9 august 2012, 20:19

Cristian, sunt de-acord cu tot ce-ai spus, ai perfecta dreptate, dar as vrea sa subliniez off topic un lucru: Oana Ban nu avea rasa impielitatei de Ponor, dar avea la barna acel salt intins cu surub pe care nu-l mai face azi nicio gimnasta. Nu in concurs, oricum. Peace!

arh.Gheorghe Petrescu (112 comentarii)  •  10 august 2012, 4:10

ANTRENORUL DECIDE SI TOT EL RASPUNDE. NU E TREABA MEA SA-I DAU LECTII LUI BELU SAU BITANG. DAR, IN TIMP SE VA VEDEA CINE A AVUT DREPTATE. HAI ROMANIA!

pit (1 comentarii)  •  10 august 2012, 9:32

Chestia este ca daca ai caracter adevarat nu accepti tu sa-i iei locul alteia care si-a castigat locul cinstit dar cum suntem o tara de smenari si smecherasi totul e valabil de aceea ne si scufundam incet da sigur.

fangymnastics (1 comentarii)  •  10 august 2012, 17:16

pentru noname :
iata rezultatele oficiale din calificari aparute pe situl F.I.G.:http://www.fig-docs.com/microsites/london12/results/files/res/wag/qual_wag_app_list.pdf.
Ceva nu se leaga,sau nu inteleg eu.

vasco (161 comentarii)  •  11 august 2012, 7:23

@Ioan P.,
Pefect de acord,la noi la romani e o adevarata mentalitate nationala sa-ti critici seful,sa-l birfesti ,sa-i contesti autoritatea.Dar tot la noi,la romani,de cele mai multe ori sefii sunt numiti prin pile si atunci nu au nici raspunderea rezultatelor,nu zboara din functie dupa un rezultat prost ca-i apara pila care i-a numit.Marta Karoly raspunde pentru rezultate si in caz de esec pleaca.Pina cind nu o sa promovam,ca popor MERITOCRATIA(niciodata),rezultatele noastre vor fi cam ca acum,poate din ce in ce mai proaste.Si nu numai in sport.

georgiana (1 comentarii)  •  11 august 2012, 10:50

Suntem experti in a ne da cu parerea despre orice,ideea e urmatoarea ca nimeni nu s-a intrebat ce s-ar fi intamplat daca Larisa reusea sa ia medalie in finala de la barna,erau toate bune si frumoase atunci presupun.Daca tot suntem atat de buni si le stim pe toate ar trebui sa fim constienti de faptu ca niciodata Beluu si Bitang nu i-ar fi impus Dianei sa renunte in favoarea Larisei.Cred ca decizia a fost luata corect si ca ar trebui sa lasam gimnastica sa isi rezolve singura problemele asa cum o face de ani de zile si ne aduce medalii si multumiri nu o sa o taram in scandaluri de dragul presei si al vanatorlor de senzational.

florin (3 comentarii)  •  11 august 2012, 15:12

Excelent, dar… incomplet. In sensul ca, in perceptia multora exista impresia ca oficialii gimnasticii romanesti s-au intrecut in a-i face un lobby exagerat Larisei Iordache, incepind cu implementarea ideii ca are sanse mai mari la medalii decit Izbasa sau Ponor, continuind cu tam-tam-ul creat pe subiectul „accidentare” – sa fiu iertat, personal cred ca nici nu a existat asa ceva, a fost un fel de… alibi pentru slaba evolutie ce a urmat, situatie intuita, dar nerecunoscuta de antrenori -, culminind cu inlocuirea Dianei din finala de birna, decizie luata de antrenori, nici-decum din… „vointa” gimnastei in a ceda locul. De ce acea decizie? Doar in speranta ca poate, poate, Larisa va reusi in extremis exceptionalul, caz in care toata lumea „s-ar fi scos”. Nu a fost sa fie, Diana in sufletul ei PRECIS gindeste ca ar fi realizat mai mult decit Larisa… Cit despre doamna Bitang, cu tot respectul pentru ceea ce a realizat pina acum, nimic nu scuza gestul de a nu-i arunca macar o privire Catalinei dupa sol. Cit de grava poate fi o criza biliara sau ce-o fi fost, ca sa te impiedice la a intinde mina sportivului tau, chiar invins fiind, dar mai ales medaliat olimpic , macar asa, din mers…

Pacat ca medaliile, asa putine cite au fost, nu au adus decit ceea ce ne caracterizeaza, adica gilceava, cearta…

MARIESI (2 comentarii)  •  11 august 2012, 18:14

trebuia DIANA sa intre, ea a luat nota mai mare ..era dreptul ei …..DUMNEZEU ne-a pedepsit pt asta …s-a vazut !!!!

Comentează